Ξεκινά το "SuperRunner". ¨Ενα ακόμα πλοίο στο νηολόγιο της Άνδρου...

 Το SuperRunner στη Ραφήνα. Ξεκινά στις 28/4 μεσημέρι (15:30) για Τήνο, Μύκονο, Πάρο, Νάξο. Μια διαδρομή τεσσάρων ωρών περίπου. Τον Μάιο θα ταξιδεύει τα Σαββατοκύριακα.. Στις 28/5 θα μπει στο δρομολόγιο του και η Σαντορίνη. Και από 1/6 θα κάνει το δρομολόγιο κάθε μέρα... (φωτ. Εν Άνδρω). 

 Κάνει την μανούβρα να δέσει στη Ραφήνα. Ένα ακόμα πλοίο της Golden Star Ferries, που νηολογήθηκε στην Άνδρο: το δεύτερο... (φωτ. Εν Άνδρω).

Μόλις έχει επιστρέψει από την δοκιμαστική διαδρομή. Καθώς το βλέπεις σκέφτεσαι την κρίσιμη ερώτηση: γιατί δεν πιάνει Άνδρο; Και η απάντηση απλή: δύσκολα ένας επιβάτης για Άνδρο θα πλήρωνε ένα εισιτήριο 8-10 ευρώ παραπάνω για λιγότερο από μια ώρα συντόμευση του ταξιδιού. Τα ταχύπλοα θέλουν διαδρομή για να κάνουν την διαφορά.. (φωτ. Εν Άνδρω).

Ταχύτητα 30 μίλια άνετα την ώρα. Φτάνει Τήνο σε δύο ώρες. Νάξο σε τέσσερις. Και Σαντορίνι σε έξι (φωτ. Εν Άνδρω).

Χωρητικότητα περίπου 800 επιβάτες. Όμως το εισιτήριο αρκετά ακριβότερο για τους επιβάτες (π.χ. 11 ευρώ παραπάνω για Τήνο). Εδώ το πίσω σαλόνι (φωτ. #Εν Άνδρω).

Ένα ακόμα από τα σαλόνια του με ταπετσαρία τις κεντρικές Κυκλάδες... (φωτ. Εν Άνδρω).

Και οι αεροπορικές θέσεις... (φωτ. Εν Άνδρω).

Η γέφυρα. Σαν πιλοτήριο αεροπλάνου. Εδώ κάθονται ο κυβερνήτης και οι αξιωματικοί. Στην φωτογραφία δεξιά ο πρώτος καπετάνιος (φωτ. Εν Άνδρω).

Η βαρδιόλα για τους χειρισμούς πρόσδεσης στο λιμάνι.. (φωτ. Εν Άνδρω).

Και το γκαράζ. Παίρνει 150-160 ΙΧ. Το κόστος τους για την ώρα είναι αντίστοιχο με των συμβατικών σε πολλές περιπτώσεις (φωτ. Εν Άνδρω).

 Μετά το δοκιμαστικό ταξίδι σήμερα. Έτοιμο για την πρώτη αναχώρηση του αύριο... (φωτ. Εν Άνδρω).