Superferry: παραλειπόμενα και η επόμενη μέρα (φωτογραφίες και βιντεο)

Ένα ακόμα πλοίο στην γραμμή Άνδρου-Τήνου-Μυκόνου. Ένα άλλο πλοίο που συνδέι τη γραμμή μας με την Παροναξία. Τα νησιά μας απλώνονται και ενώνονται (φωτο: Εν Άνδρω).

Το Superferry II φτάνει μια ώρα πριν τον αγιασμό του νέου πλοίου στη Ραφήνα. Δύο νέα πρόσωπα στην βαρδιόλα. Στο κουμάντο ο καπετάν Θανάσης, δίπλα του ο καπετάν Παύλος και πίσω τους διακριτικός ο παλαίμαχος καπετάν Γιαννούλης. Τρεις ανδριώτες πλοίαρχοι. Μετά από κάθε εντολή του καπετάν Θανάση ένα διακριτικό χαμόγελο επιδοκιμασίας του παλαίμαχου Στενιώτη καπετάνιου. (φωτο - Εν Άνδρω).

!000 μετάλλια παρήγγειλαν για τον αγιασμό οι Στεφάνου. Δεν έμεινε ούτε ένα!!! (φωτο: Εν Άνδρω).

Ήταν σχεδόν όλοι εκεί. Ανάμεσα τους παλαιά συμμαθήτρια και γειτονοπούλα των Στεφάνου που έλεγε θαυμάζοντας: "οι καλοί μαθητές έγιναν καλοί υπάλληλοι, μερικοί από τους λιγότερους καλούς έγιναν εφοπλιστές!!! " Και κατέληξε φιλοσοφώντας: "μερικοί δεν χωράγανε στα στενά πλαίσια του σχολείου όπως φαίνεται" (φωτο: Εν Άνδρω).  

Μερικές πινελιές από τον άγιασμό για όσους δεν παραβρέθηκαν ή και για όσους παραβρέθηκαν (βίντεο: Εν Άνδρω).

 

Εκεί και ο Αντώνογλου του refortso που πολλές φορές μας στέλνει συνεργασίες του (φωτο: Εν Άνδρω).

 Λεπτομέρεια από το σαλόνι της πρώτης θέσης. Σίγουρα... δεν είσαι σε πλοίο!!! Ή, μήπως εισαι; (φωτο: Εν Άνδρω).

Λεπτομέρεια από το εξωτερικό μπαρ της δεύτερης θέσης. Σίγουρα... δεν είσαι σε πλοίο!!! Ή, μήπως είσαι; (φωτο: Εν Άνδρω).

 

Βραβεία σε όσους εργάστηκαν σε μια ανακατασκευή πάρα πολλών εκατομμυρίων ευρώ που έγινε όλη στην Ελλάδα (Πέραμα-Πειραιάς) και έδωσε μια ανάσα στην δοκιμαζόμενη ελληνική ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία (φωτο: Εν Άνδρω).

Αναμνηστική πλακέτα με τους βασικούς συνεργάτες που δούλεψαν στην μετασκεύη. Τα ελληνικά χρυσά χέρια όπως λέει και η αγγλική αφιέρωση στην πλακέτα (φωτο: Εν Άνδρω) 

Πρώτος-πρώτος ο ναυπηγός Γιώργος Πρατικάκης το γραφείο του οποίου είχε την ευθύνη από την αγορά μέχρι την ολοκλήρωση της μετασκευής του πλοίου. Δηλαδή πάνω από έναν χρόνο. Εδώ την επόμενη μέρα είναι πάλι μέσα στο πλοίο ελέγχοντας τις τελευταίες λεπτομέρεις. Να στερεωθεί καλύτερα ένα διαχωριστικό, να ελεγθούν τα φωτιστικά, να μπουν στη θέση τους όσα δεν πρόλαβαν... (φωτο: Εν Άνδρω).

 Και βέβαια πάντα πρώτος και την επόμενη μέρα και ο απαραίτητος καπετάν Τάσσος. Εδώ ελέγχει το τιμόνι!!! Ένα μίνι-τιμόνι. Το εξετάζουμε και το βρίσκουμε μικρό... και κοντό! "είναι κοντοί οι γιαπωνέζοι" σχολιάζει!!! "Αν ήταν ευρωπαϊκό θα ήταν 30-40 πόντους πιο πάνω. Άσε που μερικά πλοία πια δεν έχουν τιμόνι. Έχουν Joy-stick!!" (φωτο: Εν Άνδρω). 

Στην τραπεζαρία του πληρώματος και ταπετσαρία στον τοίχο οι Στενιές! Να μην ξεχνιώμαστε για το χωριό της καταγωγής των Στεφάνου! (φωτο: Εν Άνδρω).

 

Όχι δεν ειναι ταπετσαρία. Είναι ο Γ, Στεφάνου ακόμα στο πλοίο! Στην τραπεζαρία του πληρώματος επτά η ώρα το βράδυ της επομένης και δεν έχει φύγει ακόμα από το βαπόρι επιβλέποντας τις λεπτομέρειες. Δεν γίνεται εύκολα η προκοπή όπως νομίζουν κάποιοι... προκομένοι! (φωτο: Εν Άνδρω).

ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ ΕΝ ΑΝΔΡΩ