Επιχορήγηση 15 ή 20 εκατ. € στ...
  Φωτογραφία αρχείου ΕΝ ΑΝΔΡΩ Έρχεται δύσκολος χειμώνας για την ακτοπλοΐα. Με δεδομένη την πιο δύσκολη άνοιξη και το μέτριο καλοκαίρι το υπουργείο Ναυτιλίας αποφάσισε να δράσει πριν αρχίσουν οι μαζικές αποχωρήσεις πλοίων από τις γραμμές ενόψει χειμώνα. Έτσι, με τροπολογία που κατατέθηκε την Τρίτη στη Βουλή δίνεται η δυνατότητα, έως τις 31 Δεκεμβρίου, έκτακτης επιχορήγησης ύψους 20 εκατομμυρίων ευρώ στην ακτοπλοΐα. Αυτό ανακοίνωσε η Γενική Γραμματέας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής Χριστιάνα Καλογήρου.
Tο deal που θα συζητηθεί: συμφ...
Το Superferry II κάνει εδώ και ενάμιση μήνα την άγονη γραμμή. Αν συμφωνήσουν οι δύο εταιρείες θα συνεχίσει για δύο ακόμα μήνες.  Μια συμφωνία συνεργασίας μεταξύ δυο σημαντικών ακτοπλόων βρίσκεται σε εξέλιξη και αποτελεί αυτές τις μέρες κύριο θέμα συζήτησης στους ναυτιλιακούς κύκλους. Οι αδελφοί Δημήτρης και Γιώργος Στεφάνου της Golden Star, έχουν δεχθεί πρόταση από… τον ανταγωνιστή τους Μάριο Ηλιόπουλο της SeaJet. Ο Μάριος Ηλιόπουλος ζητά να του παραχωρήσουν για τους επόμενους περίπου δυο μήνες  το δημοφιλές και ιδιαίτερα αγαπητό πλοίο SuperFerry ΙΙ, προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες της SeaJet στην εξυπηρέτηση των άγονων γραμμών του Βορείου Αιγαίου (Λαύριο – Άγιος Ευστράτιος – Λήμνος – Καβάλα) και των Κυθήρων στη θέση του Aqua Blue που βγαίνει σε ακινησία. Αυτή την εποχή το βαπόρι των αδελφών Στεφάνου αντικαθιστά το «Πρέβελη» στην άγονη των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων και ελευθερώνεται στο τέλος Οκτωβρίου, οπότε στη συνέχεια είναι εύκαιρο να ταξιδέψει σε άλλες γραμμές και με αλλά σινιάλα. Αυτό είναι καλό για το πλήρωμα που θα είχε μείνει στην ανεργία από το Σεπτέμβριο αν το πλοίο είχε αποσυρθεί με το τέλος του καλοκαιριού. Ενώ τώρα μπορεί να συνεχίσει μέχρι το τέλος του χρόνου. Γνώστες της υπόθεσης υποστηρίζουν ότι οι συζητήσεις βρίσκονται σε καλό δρόμο… Σ.Δ.    
Παραμένει στην άγονη το Superf...
Το επί πολλά χρόνια αγαπητό σε όλους τους Ανδριώτες SuperFerry 2, το οποίο αντικαθιστά αυτή την εποχή «Πρέβελη» στην άγονη γραμμή Κυκλάδων-Δωδεκανήσου, θα παρατείνει την παραμονή του στο κεντρικό και νότιο Αιγαίο μέχρι τις 30 Οκτωβρίου. Αυτό βοηθά το πλήρωμα του να συνεχίσει να εργάζεται σε δύσκολες εποχές που τα πλοία αποσύρονται.
Η ακτοπλοΐα… γερνά! Το 12% του...
  Η αναγκαιότητα της ακτοπλοΐας πέραν κάθε αμφισβητήσεως. Η συντήρηση των πλοίων συνεχής και επιτακτική τους δίνει χρόνια. Αλλά έρχεται και η ανανέωση τους κάποια στιγμή. Ραφήνα - Φωτογραφία αρχείου ΕΝ ΑΝΔΡΩ Η ελληνική ακτοπλοΐα αποτελεί ένα ζωτικό κύτταρο της κοινωνίας μας αφού αυτή είναι που συνδέει 116 κατοικήσιμα νησιά, στα οποία ζει το 14,6% του πληθυσμού της χώρας. Κι όμως τα πλοία που διασχίζουν τους μεγάλους και μικρούς θαλάσσιους δρόμους, είναι σε ένα ποσοστό γερασμένα και πολλά δεν ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες και απαιτήσεις. Η συντήρηση των πλοίων βεβαίως είναι συνεχής και τους δίνει χρόνια. Αλλά έρχεται και η ανανέωση τους κάποια στιγμή...
Στο 50% πάλι τα πρωτόκολλα των...
Από σήμερα Τρίτη 13 Οκτωβρίου μειώνονται τα πρωτόκολλα των πλοίων της γραμμής μας. Έτσι το Superferry πηγαίνει στο 55% επειδή έχει καμπίνες και το Andros sτο 50% επειδή δεν έχει. Αυτό συμβαίνει γιατί το λιμάνι αναχώρησης, η Ραφήνα, είναι περιοχή κινδύνου 3 και το λιμάνι κατάληξης, η Μύκονος, είναι κι αυτή 3. Συνεπώς εφαρμόζονται οι κανονισμοί και τα πρωτόκολλα για τον βαθμό κινδύνου 3.
Ο καιρός καλά κρατεί......
Το Superferry με φόντο τη νότια Άνδρο καθώς ταξιδεύει από Τήνο για Γαύριο. Ο καιρός και ο κορονοϊός βοηθούν κάπως την σεζόν στην Άνδρο!!! Έχουμε φτάσει στα μέσα Οκτωβρίου και ακόμα τα πλοία μεταφέρουν κάποιο κόσμο για Σαββατοκύριακο στο νησί. Όχι, πολλούς, αλλά αρκετούς. Τόσους για να πει κάποιος πως ακόμα η Άνδρος δεν έκλεισε ακόμα για χειμώνα.
Περιορισμοί και στην Άνδρο λόγ...
   Αλλαγές από σήμερα  (12.10) στο ωράριο και στην Άνδρο,  που γίνεται πιο αυστηρό στα καφέ, εστιατόρια και κέντρα διασκέδασης, αν και η Άνδρος ανήκει στην κατώτερη κατηγορία κινδύνου. Ουσιαστικά, περιορίζεται η λειτουργία τους, καθώς  θα πρέπει να κλείνουν στη 1 μετά τα μεσάνυχτα.
ΑΝΔΡΟΣ: Ολοκληρώθηκε το μικρό ...
Ολοκληρώθηκε το μικρό αιολικό πάρκο στη θέση Μαραθιά Καλυβαρίου και θα λειτουργήσει μέχρι το τέλος του μήνα. Οι πρώτες εικόνες που αποτυπώσαμε είναι ενδεικτικές του χώρου που κατασκευάστηκε, του τοπίου όπως είναι σήμερα, του μεγέθους και της αισθητικής των μηχανών. Στην παραπάνω φωτογραφία η πρώτη από τις ανεμογεννήτριες (η πιο κοντινή) με φόντα τον μακρινό Κάβο Ντόρο, την Εύβοια και την εντυπωσιακή δύση. 
Μέσα στο γαϊδουροκαλόκαιρο ένα...
Και ξαφνικά μέσα στο ζεστό και θαμπό μεσημέρι ένα μεγάλο κι επιβλητικό γιώτ πρόβαλε στην είσοδο του Νειμποριού το μεσημέρι της Τετάρτης 7/10 ξαφνιάζοντας τους τελευταίους κολυμβητές του «γαϊδουροκαλόκαιρου».