Περιμένουμε καλά νέα για την γραμμή Άνδρου-Τήνου-Μυκόνου


Λιμάνι Ραφήνας: αφετηρία της αναπτυσσόμενης γραμμής Άνδρου-Τήνου-Μυκόνου 

Όλα δείχνουν στη γραμμή Άνδρος-Τήνος-Μύκονος θα υπάρξουν κάποια στιγμή νέες εξελίξεις. Από κύκλους της Ραφήνας μάθαμε πως η εταιρεία Fast Ferries (έχει το Θεολόγος και το Αικατερίνη) κινείται με αναπτυξιακές βλέψεις στοχεύοντας να ενισχύσει την ήδη δυναμική παρουσία της στην γραμμή.

Ήδη όμως στη γραμμή έχει προστεθεί ένα ακόμα πλοίο που έχει ήδη πάρει άδεια (γράφαμε χτες) είναι προφανές πως η Άνδρος και τα άλλα δύο νησιά της γραμμής μας δεν κινδυνεύουν να ξεμείνουν από πλοία.

Άλλωστε έχουμε γράψει κι άλλες φορές πως η γραμμή Άνδρος-Τήνος-Μύκονος είναι μια καλή γραμμή. Και από ότι φαίνεται τα στατιστικά της γραμμής, παρά την κρίση, εξακολουθούν να είναι καλά. Είναι προφανές πως ένα τέταρτο θα ενέτεινε τον ανταγωνισμό. Όμως εκτός από τα πλοία στον ανταγωνισμό βοηθά και η εξυπηρέτηση (ελληνιστί... service)! Χρειάζονται πλοία που να προσφέρουν αξιοπιστία, άνεση, οικονομία, ταχύτητα. Και οι πλοιοκτήτες αυτό το έχουν καταλάβει.

Τα παραπάνω προοιωνίζουν καλύτερη διασύνδεση με την Αττική και για τα τρία νησιά. Στην περίπτωση της Άνδρου αυτό είναι σπουδαίο γιατί το νησί εξαρτάται αποκλειστικά από τον εσωτερικό τουρισμό και έχει ως μόνη επικοινωνία τα πλοία από Ραφήνα.

Με την ενδυνάμωση και καλυτέρευση της γραμμής η Άνδρος έχει όλα τα φόντα να αναπτυχθεί λόγω της εγγύτητας (36 μίλια απόσταση, δύο ώρες ταξίδι). Σε αυτό την βοηθά και η συχνή επικοινωνία των ανδριτών με το νησί τους. Δεν είναι τυχαίο πως στη μεταφορά αυτοκίνητα η Άνδρος είναι μακράν πρώτη έναντι των άλλων νησιών. Αλλά και στα τοπικά δρομολόγια (τακτικά και έκτακτα) η γραμμή δεν πάει άσχημα. Άρα, παρά την οικονομική κρίση, η γραμμή έχει μέλλον. Αυτό αποδεικνύουν και οι σχεδιασμοί των ακτοπλόων.

 

"εν Άνδρω"