Το Cogane και πως θα αλλάξει σε SuperFerry III

Το πλοίο Cogane όπως είναι σήμερα πριν γίνει SuperFerry III 

Ο συνεργάτης μας Α. Σαλουβάρδος έψαξε και βρήκε την ιστοσελίδα του πλοίου στην Ιαπωνία. Τα υπόλοιπα ήταν δική μας δουλειά. Έτσι σας παρουσιάζουμε τα επίσημα στοιχεία του πλοίου μαζί με επιπλέον πληροφορίες που μας έδωσε ο Δημήτρης Στεφάνου. Στόχος να έχετε μια εικόνα ενός πραγματικά διαφορετικού καραβιού της γραμμής μας που θα ξεκινήσει στο τέλος του χρόνου αναβαθμίζοντας το νησί μας.

Εσωτερική σκάλα του πλοίου σήμερα μεταξύ διαφορετικών ντεκ επιβατών.

Ένα από τα σημερινά σαλόνια του πλοίου

 Το μήκος του νέου πλοίου, όπως μας είπε ο Δ. Στεφάνου, είναι 120,5 μέτρα. Δηλαδή ακριβώς όσο και του SuperFerry II. Κατά κάποιο τρόπο είναι στο ίδιο κατασκευαστικό καλούπι.

Με την άφιξη του στην γραμμή η GoldenStarFerris, σύμφωνα με τον Δημήτρη Στεφάνου, θα έχει πια ένα πλοίο πρωινό και ένα απογευματινό που θα ξεκινά ή νωρίτερα ή αργότερα από το Θεολόγος. Βεβαίως το καλοκαίρι θα υπάρξει επέκταση της γραμμής και προς Πάρο-Νάξο με στόχο να συνδεθούν περισσότερα νησιά και να σπάσει ειδικά η απομόνωση της Άνδρου (που έχει μόνο μια γραμμή από Ραφήνα σε σχέση με την Τήνο και την Μύκονο), όπως σημειώσε ο ανδριώτης πλοιοκτήτης.

Το γκαράζ του πλοίου σήμερα πριν τις μετασκευές που θα γίνουν στην Κίνα

Τα σημερινά στοιχεία του είναι:

Όνομα (στα ιαπωνικά) Cogane.

Η μέγιστη χωρητικότητα επιβατών 1.210 άτομα

Ικανότητα φόρτωσης 28 μεγάλα οχήματα και 151 επιβατικά ΙΧ αυτοκίνητα

Τονάζ 4.258 τόνοι

Μέγιστη ταχύτητα 21.7 κόμβων

Πλήρες μήκος 120.5m

Μέγιστα πλάτος 19,8m

Τύπος της κύριας μηχανής Ντίζελ

Κατασκευή Μάρτης 1995

Από το παρατιθέμενο εδώ σχέδιο των ναυπηγών είναι μάλλον εμφανείς οι διαφορές που θα προκύψουν μεταξύ του Cogane και του SuperFerry III

 Οι μετασκευές, που τις συζητήσαμε με τον Δ. Στεφάνου και οι οποίες θα γίνουν, όπως φαίνονται και από το σχέδιο των ναυπηγών, είναι οι εξής:

Θα δημιουργηθεί νέο ντεκ για τα αυτοκίνητα στο γκαράζ. Στόχος να αυξηθεί  ο υπάρχων χώρος των αυτοκινήτων. Θα κλειστούν οι παράπλευροι διάδρομοι του πλοίου, αλλά και το άνω ντεκ που σήμερα είναι ανοικτό με τζαμαρία, ώστε να δημιουργηθούν εκεί νέες θέσεις επιβατών. Τα μεγάλα παράθυρα των σαλονιών μπροστά θα κλείσουν και μετά από μετασκευές στο εσωτερικό θα αυξηθεί και εκεί ο χώρος επιβατών. Στόχος είναι περισσότερα αυτοκίνητα στο γκαράζ, περισσότεροι επιβάτες στα καταστρώματα.

Κολάζ του Cogane με τον Γιώργο Στεφάνου στη γέφυρα όπως δημοσιεύτηκε στο F/B

Από τα παραπάνω φαίνεται πως στη γραμμή Ραφήνας-Άνδρου-Τήνου-Μυκόνου θα υπάρξουν σημαντικές ανακατάξεις από τον αμέσως επόμενο χρόνο ανοίγοντας νέους δρόμους επικοινωνίας για την Άνδρο. Μένει να δούμε πως θα εκμεταλευτούμε τις εξελίξεις με στόχο την ανάπτυξη του νησιού μας.

 "εν Άνδρω"