Άλλοι για Άνδρο τράβηξαν κι άλλοι για Σαντορίνη...

Ανήμερα 28η Οκτωβρίου 2017 και το Superferry II έκανε ένα μοναδικό δρομολόγιο συνδέοντας για πρώτη φορά την Άνδρο με την Σαντορίνη!!! Φαίνεται απίστευτο κι όμως συνέβη. Το ιστορικό πλοίο της γραμμής μας ξεκίνησε για το κλασικό δρομολόγιο του για Άνδρο-Τήνο-Μύκονο από Ραφήνα. Μόνο που μετά την Μύκονο συνέχισε καρφί για Σαντορίνη!!! Θα έφερνε στην Τήνο και στην Άνδρο 100 Σαντορινιούς να προσκυνήσουν στην Μεγαλόχαρη και στην Πανάχραντο. Όσοι το ξέραμε την τροποποίηση του δρομολογίου ανεβήκαμε στο πλοίο για Σαντορίνη!!! Όπως και να το κάνεις δεν πας κάθε μέρα από Άνδρο για Σαντορίνη. Σε μια ιστορική μέρα για το έθνος, το ιστορικό πλοίο της γραμμής μας έγραψε μια ακόμα σελίδα στις ατέλειωτες διαδρομές του στο Αιγαίο. Στην φωτογραφία το Superferry II στο Αθηνιό, το λιμάνι της Σαντορίνης. Στο βάθος το ηφαίστειο. Ένα ακόμα πλοίο προσεγγίζει το λιμάνι. Είναι ο παλιός μας γνώριμος, το Aqua Jewel, που κάνει το ενδοκυκλαδικό! (φωτ. Εν Άνδρω).

Και επειδή το Superferry II δεν πάει κάθε μέρα από Άνδρο για Σαντορίνη οι καπετάνιοι ανοίξαν χάρτες να περάσουν τα στίγματα στο ηλεκτρονικό ραντάρ του πλοίου. Εδώ ο πλοίαρχος καπετάν Θανάσης Χαλάς με τον καπετάν Παναγιώτη βρίσκουν το στίγμα της Σαντορίνης στον μεγάλο ναυτικό χάρτη των Κυκλάδων. (φωτ. Εν Άνδρω).

Το πλοίο έφυγε για το κλασικό δρομολόγιο του για Άνδρο-Τήνο-Μύκονο κατάφορτο. Με 1230 επιβάτες (σχεδόν πρωτόκολλο)!!! Και 145 ΙΧ!!! Όλα τα σαλόνια γεμάτα!!! Που πήγαινε όλος αυτός ο κόσμος; Μα Άνδρο κοντά 400 επιβάτες και Τήνο κοντά 750 επιβάτες... (φωτ. Εν Άνδρω).

Πρώτο λιμάνι, κλασικά, η Άνδρος. Βγήκαν οι 400 επιβάτες και το 70% των ΙΧ στο Γαύριο... (φωτ. Εν Άνδρω).

Καθώς το πλοίο αναχωρούσε για Τήνο τέεσερις κορμοράνοι (θαλασσοκόρακες) γύρισαν και μας κοίταξαν με ύφος λίγο μπλαζέ. Μια εικόνα της άγριας φύσης που διαθέτει σε αφθονία ακόμα η Άνδρος και που μάλλον δεν διαθέτουν νησιά όπως η Μύκονος και η Σαντορίνη που πηγαίναμε (φωτ. Εν Άνδρω).

Δεύτερο λιμάνι, κλασικά, η Τήνος. Το πλοίο μπαίνει στο λιμάνι. Στο βάθος η εκκλησλια της Μεγαλόχαρης του Αιγαίου. Μεγάλο το θαύμα της. Κατέβηκαν 750 επιβάτες. Το πλοίο άδειασε εντελώς. (φωτ. Εν Άνδρω).

Και αν δεν το πστεύεται ιδού η εικόνα του μεγάλου σαλονιού πως ήταν όταν ξεκινήσαμε για Μύκονο (φωτ. Εν Άνδρω).

Τρίτο λιμάνι. πάλι κλασικά, η Μύκονος. Κλασικά εκεί μας περίμενε ένα κρουαζιερόπλοιο και ο τακτικός Θεολόγος. (φωτ. Εν Άνδρω).

Ρίξαμε άγκυρες. Πήραμε και 9 επιβάτες για Σαντορίνη!!! Τόσοι έμαθαν την έκτακτη προέκταση του δρομολόγιου για Σαντορίνη. Βγάλαμε αναμνηστικές φωτογραφίες και συνεχίσαμε (φωτ. Εν Άνδρω).

Μια τελευταία φωτογραφία με τηλεφακό το παλίο λιμάνι με τα κλασικά σπίτια της Μυκόνου πάνω στο κύμα... (φωτ. Εν Άνδρω).

Το πλήρωμα της γέφυρας επί το έργο. Αρχίζει το έκτακτο μέρος της διαδρομής. Πάμε για Σαντορίνη να πάρουμε καμιά εκατοστή Σαντορινιούς που θα επισκεφθούν την Τ¨ηνο και την Παναγία και την Άνδρο και την Πανάχραντο. Είδες χειμερινός ενδοκυκλαδικός προσκυνηματικός τουρισμός; Ανάμεσα στο πλήρωμα της γέφυρας και ο καπετάν Τάσος Τρέσσος που βρήκε ευκαιρία για... προσκύνημα στη Σαντορίνη αυτός!!! (φωτ. Εν Άνδρω).

Πρώτη εικόνα στη Σαντορίνη η Οία. Είχαμε να την δούμε 35 χρόνια!!! Τρομάξαμε να την γνωρίσουμε. Πως μεγάλωσε αυτό το χωριό κι έγινε πόλυ; Πως μεγάλωσε το Αμμούδι κι έγινε λιμάνι; Ρε πως μεγάλωσαν όλα και μόνο εμείς μικρύναμε από τότε... (φωτ. Εν Άνδρω).

Αμάν φτιάξανε και δρόμο που κατεβαίνει στο Αμμούδι; Τότε είχαμε μείνει ένα μηνα στην Οία κι ανεβοκατεβαίναμε για μπάνιο στο Αμμούδι τετρακόδια τόσα σκαλιά. Τώρα πας με αυτοκίνητο!!! Με αυτοκίνητα ήθελα να πω!!! Με πάρα πολλά αυτοκίνητα!!! Που τα παρκάρεις μερικές φορές τόσο μακριά που πας κανά χιλιόμετρο με τα πόδια!!! Ρε πόσα άλλαξαν; Ακόμα και ο ποδαρόδρομος άλλαξε... (φωτ. Εν Άνδρω).

Πάντως οι πλαγιές στο Μεροβίγλι και στο Φυροστεφάνι δεν άλλαξαν. Το ίδιο απότομες και εντυπωσιακές! Το ίδιο μοναδικές και ξεχωριστές. Σαντορίνη είναι αυτή. Παγκόσμιο φαινόμενο... (φωτ. Εν Άνδρω).

Σαντορίνη χωρίς κρουαζιερόπλοιο κάτω από τα Φυρά δεν γίνεται. Χαλάει το τοπίο!!! Εδώ και δεκαετίες τα κρουαζιερόπλοια ειναι μέρος του τοπίου!!! Τυχεροί που λόγω φθινοπώρου πέσαμε πάνω σε ένα!!!  Το αποθανατίσαμε για την ιστορια της μέρας (φωτ. Εν Άνδρω).

Ο καπετάν Τάσος δείχνει στον καπετάν Θανάση σε ποιο σημείο κάθησε ο μώλος στο Αθηνιό. Εντάξει είπαμε "παγκόσμια" η Σαντρίνη, αλλά είναι στην Ελλάδα. Και στην Ελλάδα κακοτεχνίες γίνονται και στα ..."παγκόσμια φαινόμενα"!!! (φωτ. Εν Άνδρω).

Αθηνιό: οι προσκυνητές από Σαντορίνη για Τήνο και Άνδρο ανεβαίνουν στο Supeferry II. Πρώτη στάση Τηνος. Δεύτερη στάση Άνδρος. (φωτ Εν Άνδρω).

Φωτογραφία του Superferry II από ψηλά στη Σαντορίνη. Το πλοίο φεύγει με τους προσκηνυτές. Μερικοί μείναμε πίσω για τέσσερις μέρες να "προσκηνύσουμε" την Σαντορίνη και τα νιάτα μας. Τότε που αυτή ήταν μικρή και απλή. Κι εμείς νεαροί που ανακαλύοταμε τη ζωή. Αυτή μεγάλωσε πολύ κι ανακάλυψε την "μεγάλη ζωή"! Κι εμείς φύγαμε μακριά κι ανακαλύψαμε το "ταξίδι της ζωής". Όλοι κάτι ανακαλύψαμε. Και τώρα ξανασυναντιόμαστε για να δούμε τι απογίναμε μετά από τόσα τερμινα...

Αποστολή: Διαμαντής Μπασαντής

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet