Αντιπαράθεση Στεφάνου Ηλιόπουλου στον Πειραιά! Τι είπαν σε υψηλούς τόνους.

 

Η Ραφήνα γεμάτη καράβια εφέτος το καλοκαίρι (φωτ. Εν Άνδρω).

Στεφάνου vs Ηλιόπουλου και απ ευθείας αντιπαράθεση στην Ναυτιλιακή Λέσχη Πειραιά, όπου οι δυο πλοιοκτήτες ήρθαν πρόσωπο με πρόσωπο. Κατά την διάρκεια εκδήλωσης οι τόνοι ανέβηκαν, ακούστηκαν φωνές και έγινε έντονη αντιπαράθεση.

Τα πνεύματα ηρέμησαν με την παρέμβαση του πρόεδρου της ΣΕΕΝ Μιχάλη Σακελη και του Γ. Γραμματέα του υπουργείου Ναυτιλίας Διονύση Καλαματιανού. Το τι ακριβώς έγινε και τι είπαν μεταξύ τους οι δυο εφοπλιστές, αναφέρεται αναλυτικά στο ρεπορτάζ της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα» που ακολουθεί:

«Σε κατά μέτωπο σύγκρουση βρίσκονται οι ακτοπλοϊκές εταιρείες που έχουν πλοία  εκτελούν δρομολόγια από το λιμάνι της Ραφήνας. Η αιτία είναι ο ανταγωνισμός μεταξύ συμβατικών πλοίων και των ταχύπλοων.  
Η κόντρα υποβόσκει εδώ και καιρό  όμως ήρθε στο προσκήνιο στη διάρκεια της παρουσίας της μελέτης της εταιρείας XRTC για την ακτοπλοΐα η οποία πραγματοποιήθηκε στη Ναυτιλιακή Λέσχη.
Όταν ήρθε η ώρα των ερωτήσεων και των τοποθετήσεων τον λόγο πήρε ο Δημήτρης Στεφάνου, Γενικός Διευθυντής της Golden Star Ferries που έχει τρία συμβατικά πλοία (σημ. Εν Άνδρω - εδώ η εφημερίδα κάνει λάθος έχει 2 συμβατικά και ένα ταχύπλοο) στη Ραφήνα και άρχισε ένα μπαράζ λεκτικών αντιπαραθέσεων με την ένταση να ανεβαίνει όσο περνούσε η ώρα:

Ο Δημήτρης και ο Γιώργος Στεφάνου στον Πειραιά.

Στο σημείο αυτό έκανε παρέμβαση ο γγ του ΥΝΑ, Διονύσης Καλαματιανός:

Ο Μάριος Ηλιόπουλος στον Πειραιά.

Αμέσως μετά τον λόγο ζήτησε ο Μάριος Ηλιόπουλος, της  εταιρείας Seajets που έχει δρομολογημένα δύο ταχύπλοα στη Ραφήνα, το TeraJet που είναι το μεγαλύτερο ταχύπλοο στον κόσμο και το  ParosJet:

Τότε παρενέβη ο Δημήτρης Στεφάνου απευθυνόμενος στον Μάριο Ηλιόπουλο:

Ο Μ. Ηλιόπουλος απάντησε:

 Ο πρόεδρος του ΣΕΕΝ, Μιχάλης Σακέλλης σηκώθηκε εκείνη την ώρα και προσπάθησε να ηρεμήσει τα πνεύματα:

Ακολούθησε σχόλιο του γγ του ΥΝΑ Διονύση Καλαματιανού με νόημα:

Ένας από τους παρευρισκόμενους ακτοπλόους που το άκουσε είπε:

Στη Ραφήνα είναι δρομολογημένα δέκα επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία. Δύο της εταιρείας Seajets του Μάριου Ηλιόπουλου το Tera Jet, που είναι το μεγαλύτερο ταχύπλοο στον κόσμο και το  ParosJet. Τρία πλοία  της Golden Star Ferries των αδελφών Στεφάνου. To «Super ferry 2» το οποίο αγόρασαν από τη Blue Star, το «SuperFerry 1»  και το οποίο είναι νεότευκτο   και το «SuperRunner»  πρώην «Speedrunner IV» το οποίο αγόρασαν από την Aegean Speed Lines  συμφερόντων Λεωνίδα Δημητριάδη-Ευγενίδη. Τρία πλοία της Fast Ferries του Θεολόγου Παναγιωτάκη: Το «Θεολόγος Π», το «Αικατερίνη Π» και το «Άνδρος». Σε αυτά πρέπει να προσθέσουμε και τα δύο πλοία που κάνουν το δρομολόγιο για Μαρμάρι, το «Πανόραμα» και το «Εύβοια Σταρ». 

Τα προβλήματα  για τους επιβάτες συνεχίζονται αφού δέκα πλοία αναχωρούν για τον προορισμό τους μέσα σε μια ώρα.  Το ίδιο γίνεται και με τις αφίξεις . Η πολιτεία αδυνατεί να ρυθμίσει καλύτερα τα δρομολόγια, ενώ ο πρόεδρος του ΣΕΕΝ, Μιχάλης Σακέλλης  επεσήμανε ότι το λιμάνι, όπως είναι σήμερα,  δεν  θα μπορέσει να εξυπηρετήσει  ούτε τα δρομολόγια για το 2018.»