ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Σταθερή η γραμμή μας με δύο πλοία και τον χειμώνα

Μετά τις απρόσμενες εξελίξεις στη γραμμή μας εν μέσω καλοκαιριού το «Εν Άνδρω» επικοινώνησε χτες και σήμερα και με τις δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες που καλύπτουν τη γραμμή μας ζητώντας τους να τοποθετηθούν αν θα στηρίξουν την γραμμή με ένα καθημερινό πλοίο η κάθε μια και τον χειμώνα.

Ο κ. Γιώργος Στεφάνου ξεκαθάρισε πως: ότι και να γίνει το καλοκαίρι η GoldenStarFerriesθα είναι παρούσα όλο τον χειμώνα με ένα πλοίο στη γραμμή στηρίζοντας την Άνδρο, την Τήνο και την Μύκονο. Επίσης από την μεριά της FastFerriesξεκαθάρισαν πως η στάση τους είναι δεδομένη: θα στηρίξουν με την παρουσία τους ολοχρονίς την γραμμή, την οποία πάλεψαν χρόνια να στήσουν.

Οι δύο παραπάνω δηλώσεις φανερώνουν πως η καλοκαιρινή αναταραχή που προκλήθηκε από την ένταση του ανταγωνισμού μεταξύ των εταιρειών, του πληθωρισμού των ταυτόχρονων δρομολογίων από Ραφήνα και τις ξαφνικές ανακατατάξεις μέσα στη σεζόν – που είχαν μεγάλο οικονομικό κόστος - δεν θα επηρεάσουν τα χειμερινά δρομολόγια. Κάτι πολύ βασικό για την ομαλή ροή της ζωής ολοχρονίς στην Άνδρο και στα άλλα δύο νησιά που συγκροτούν την γραμμή μας.

Εν τω μεταξύ μετά τις ξαφνικές μειώσεις των ναύλων - τις δύο προηγούμενες μέρες  - για Τήνο και Μύκονο ανακλήθηκαν σήμερα το μεσημέρι οι προσφορές> Και οι τιμές για Τήνο και Μύκονο επανήλθαν και πάλι εκεί που ήταν πριν. Είναι προφανές πως η αναστάτωση καταλαγιάζει και πως υπήρξε για πρώτη φορά γέφυρα συνεννόησης μεταξύ τους.

Ήταν πέρα από κάθε λογική να δοθούν στη μέσα της σεζόν μειώσεις για τα άλλα δύο νησιά και όχι για την Άνδρο. Αν θα υπήρχαν μειώσεις θα έπρεπε να είναι για όλους. Και κυρίως για την Άνδρο. Διαφορετικά οι δύο εταιρείες θα έπρεπε να ολοκληρώσουν σεζόν με τους ετήσιους προγραμματισμούς τους.

Η αλήθεια είναι βέβαια πως η παρουσία της SeaJetεφέτος και οι προσφορές που έκανε – για  όσα νησιά «πιάνει» - ανακάτεψε τους προγραμματισμούς όλων. Ήδη το TeraJetέχει κερδίσει πια το μεγάλο μερίδιο για τα άλλα δύο νησιά μέχρι το τέλος της σεζόν με μεγάλες πληρότητες. Με αυτά τα δεδομένα η στιγμή όμως για να το ανταγωνιστεί η GoldenStarFerries– για Τήνο, Μύκονο - ήταν πια άκαιρη.

Επίσης είναι προφανές - από την συνέντευξη του ιδιοκτήτη της SeaJetστο «Εν Άνδρω» πριν λίγο καιρό - πως υπάρχει διάθεση από την μεριά του όταν υπάρξει κενό να βάλει δικό του πλοίο και τον χειμώνα για Άνδρο. Η δυναμική της γραμμής προφανώς είναι δεδομένη. Και παρά τους εφετινούς καλοκαιρινούς κλυδωνισμούς η γραμμή εξακολουθεί να είναι πάντα παραγωγική.

Τέλος να κρατήσουμε το σημαντικό: η επανεπιβεβαίωσα των δύο ακτοπλοϊκών στο «Εν Άνδρω» σήμερα για δύο πλοία (πρωί & βράδυ) και τον χειμώνα σιγουρεύει τόσο την Άνδρο όσο και τα άλλα δύο νησιά που με όσα συνέβησαν εφέτος το καλοκαίρι αρκετές φορές ένοιωσαν πολλές στιγμές ανασφάλεια και αβεβαιότητα.

«Εν Άνδρω»