Τo ταχύπλοο Super Runner για τρεις Παρασκευές στην Άνδρο!!!

 

Οι ιδιοκτήτες της Golden Star Ferries ανακοίνωσαν πως για τις τρεις επόμενες Παρασκευές, μέχρι το τέλος Σεπτέμβρη, στη θέση του Superferry που αποσύρθηκε από την γραμμή μας, θα δρομολογήσουν το ταχύπλοο τους Super Runner στο δρομολόγιο των 17:10 για Άνδρο-Τήνο-Μύκονο. Το πλοίο Μετά την Μύκονο θα συνεχίσει μέχρι την Πάρο.

Η τιμή του εισιτηρίου για Άνδρο ανά επιβάτη θα είναι 19 ευρώ και για ανά ΙΧ 35 ευρώ. Η διάρκεια του ταξιδιού θα είναι μέχρι το Γαύριο μια ώρα και 15 λεπτά!

Η γλυκύτητα του Σεπτέμβρη,  το αυξημένο τουριστικό ρεύμα και η ένταση του εφετινού ανταγωνισμού έφερε το αναμενόμενο για του χρόνου ταχύπλοο από εφέτος για τις τρεις πρώτες αναγνωριστικές διαδρομές του στην Άνδρο.

«Εν Άνδρω»  

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

Posting comment as a guest. Sign up or login to your account.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
  1. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Όποιος θέλει να συνεχίσει να πληρώνει ακριβά εισιτήρια και να μην χρησιμοποιεί εταιρείες με φτηνότερες τιμές είναι δικαίωμά του.
Κάποιος όμως πρέπει να σκεφτεί και να αιτιολογήσει πως σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα συγκεκριμένες εταιρείες πολλαπλασίασαν τα πλοία τους.
Γιατί οι ιδιοκτήτες συγκεκριμένων εταιρειών σχίζουν τα ιμάτιά τους ότι δεν βγαίνουν οικονομικά και οι επιβάτες είναι σαν τσαμπιά από σταφύλια στα πλοία τους. Δεν μπορεί το εισιτήριο για Τήνο και Μύκονο να είναι ποιο φτηνό από το εισιτήριο για Άνδρο, και μάλιστα με ταχύπλοο πλοίο που έχει μεγαλύτερο κόστος καυσίμων. Δεν μπορεί η διπλάσια χρονική διάρκεια ταξιδιού να έχει μικρότερο εισιτήριο, σίγουρα ο πλοιοκτήτης του ταχύπλοου έβγαζε χρήματα και με το "φτηνό" εισιτήριο που είχε. Όποιος θέλει μπορεί να παίρνει τα πλοία όποιας εταιρείας θέλει και να πληρώσει το αντίστοιχο εισιτήριο.

 
  1. Συχνος ταξιδιωτης

Αγαπητοί σχολιαστές καλό θα ηταν να μην εμπλέκουμε τα γεγονότα και τις καταστάσεις που δεν μας αρεσουν με τις κειμενες νομοθεσίες της χωρας μας, αλλα και της Ευρωπαϊκης Ενωσης. Η δυνατότητα του να λειτουργεί καποιος πλοιοκτήτης τα πλοια με τη σημαια της χωρας του η οποια ειναι κρατος μελος της Ενωσης σε αλλη χωρα μελος της Ενωσης, επιτρεπεται εδω και δυο και πλεον δεκαετιες. Οπως λοιπον επιτρέπεται σε καποιον Ελληνα ακτοπλόο εφοπλιστη να παρει μια γραμμή με την εταιρεία του απο Βελγιο για Αγγλια παραδείγματος χάριν, ετσι και υπαρχει η δυνατότητα και σε καποιον ακτοπλόο χωρας κρατους μελους της ΕΕ να δραστηριοποιηθεί στις Ελληνικές θαλασσες και σε οποιαδήποτε γραμη αιτηθεί και του δωθεί έγκριση απο τις Ελληνικές αρχές. Ανεξελεγκτος δεν ειναι κανεις! Το κατα πόσο μας αρέσει αυτο ειναι μια αλλη ιστορία, η οποια μπορεί να αναλυθει εκετνεστερα σε αλλη δημοσια συζήτηση. Απο τη στιγμη που η εκάστοτε κίνηση ενος επιχειρηματικου σχήματος είναι νομιμη και παίρνει την εγκριση των αρμοδιών αρχών μιας χώρας, δεν υπαρχει κατι το μεμπτο ή το τπαράτυπο στην ολη υποθεση. Το αν μας αρεσει αυτο ή οχι, αλλαζει. Και η Super Fast δραστηριοποιουταν παλαιοτερα σε γραμμες της βορειοδυτικης Ευρώπης με την Ελληνικη σημαία στα πλοια της. Δεν υπηρξε ποτε καμια αντίδραση απο τις τοπικες κοινωνιες.
Αυτο που θα πρεπει να μας απασχολησει ως κοινωνια, δεν ειναι τόσο η σημαια που θα εχει το καθε πλοιο δραστηριοποιούμενο στη γραμμη μας ή σε αλλες γραμμες του Αιγαίου και του Ιονίου, αλλα το κατα ποσο θα εξυπηρετεί ουσιαστικα τις τοπικες κοινωνιες των νησιων που θα συνδεει με την ηπειρωτικη Ελλαδα. Το προβλημα στη δικη μας γραμμη λοιπον εστιαζεται κυριως στο γεγονος του οτι ενα ταχυπλοο μπηκε στη Ραφηνα για δυομιση μηνες μονο, τη στιγμη που θα μπορουσε να παραμεινει για μεγαλυτερο διαστημα με τις ιδιες χαμηλες ή ακριβες (αναλογως πως το βλεπει καποιος). Γιατι η Hellenic Sea Ways για παραδειγμα οταν ειχε μπει στη γραμμη Πειραιας Χανια λειτουργουσε το ταχυπλοο της απο αρχες Μαϊου μεχρι τελη Οκτωβρη? Τα ταχυπλοα μπορουν να παιξουν συμπληρωματικο ρολο στα συμβατικα σκαφη λειτουργώντας ομως για μεγαλυτερο διαστημα και οχι μονο για δυο η τρεις μηνες, επειδη ετσι συμφερει τις εταιρειες που τα διαχειριζονται. Επισης ειναι στο χερι μας να διακδικουμε καλυτερες συνθηκες στο κομματι της συγκοινωνιας-επικοινωνιας με τα υπολοιπα νησια αλλα κυριως με την ηπειρωτικη Ελλαδα (στην περιπτωση μας με τη Ραφηνα ή/και το Λαυριο).

 

Η συζητηση που ανοιξε απο τις στηλες σου αγαπητο μας ΕΝ ΑΝΔΡΩ σχετικα με την υψωση Ελληνικης Σημαιας απο Ελληνες υπηκοους στα πλοια τους,συμβατικα και ταχυπλοα,πρεεπι να ενδυνα μωθει περαιτερω !
Ειναι υποχρεωση ακομα και του τοπικου τυπου,σε ενα τετοιο εθνικο θεμα,να παρεμβαινει,οχι μονον δημοσιευοντας σχολια αναγνωστων του,αλλα κανοντας κεντρικα του αρθρα,τετοια ζητηματα,που απτονται στην κυριολεξια της εθνικης μας υποστασης,,για ολα τα νησια του Αρχιπελαγους και οχι μονον !
Ειναι του!αχιστον προκληση για να μην γινω οξυτερος,να βλεπεις τις ξενες σημαιες να αλωνιζουν στα νησια μας,που απλα εδω θα πω,λτι σε στιγμη οποισδηποιτε κρισης,θα επικαλεστουν ,οτι φερουν ξενη σημαια και θα την κοπανησουν απο την πατριδα μας.
Οχι επειδη λεμε οτι ειμαστε Ευρωπαικη χωρα,να ανεχθουμε και την εκμεταλευση ,απο πλοια με ξενη σημαι να κανουν τις ακτοπλοικες μας συνδεσεις.
Ευχαριστως να ειναι κοντα μας,αλλα αξιοτιμοι κυριοι ακτοπλοοι,υψωστε Ελληνικη Σημαι στα πλοια σας,αλλοιως λαρτε τα και δυγετε,πηγαινετε στη Μαλτα,στο Μαροκο και αλλου.
Θα βρεθουν γνησιοι Ελληνες,πραγματικοι φιλοπατριδες ακτοπλοοι και θα φερουν στις γραμμες μας πλλια με Ελληνικη Σημαι!
Ο αφελληνισμος και στην ακτοπλοια δεν θα σας περασει και θα σας μπουκοταρουμε,οσο και χαμηλα να βαλετε το εισητηριο.

 
  1. ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΑΤΣΙ ΑΝΔΡΟΥ

Μόνον μπράβο...ετσι απλά στο σχολιαστή σας, που μιλαει για Ελληνικη Σημαία τα ακτοπλοικά πλοια που φτάνουν στα λιμανια του Αιγαίου.
Δεν ειναι υπερβολή να λέει κανείς σήμερα , ότι δεν θα έπρεπε να ταξιδεύει, κανείς μας, με πλοία τύπου κυρίου Ηλιόπουλου, που εχουν ξενη σημαία και με το δόλωμα του φτηνού εισητηρίου, αποκομίζουν τεράστια κέρδη αλλά σε βάθος χρόνου, καταστρέφουν την σύνδεση μας με την ενδοχώρα, αφού οι αρπαχτές τους είναι γνωστό ότι έχουν χρόνο και τόπο και έχοντας ξένη σημαία...έτσι όπως ήρθαν στη γραμμή...έτσι και θα φύγουν και θα μας αφήσουν όλους εμάς στην απόγνωση.
Η ξένη σημαία τους κάνει πολύ πιό εύκολη την ζωή, στο να '' δραπετεύσουν'' σαν επιχειρηματίες απο τη γραμμή ενώ η Ελληνική και στο Ελληνικό νηολόγιο , δεν είναι έτσι.
Αν λοιπόν θέλουν να λέγονται Ελληνες Πλοιοκτήτες Ακτοπλόοι, ας υψώσουν Ελληνική Σημαία σε όποιο βαπόρι τους θέλει να εργάζεται στα νησιά μας και να μην προκαλούν με την ουσιαστική και μάλιστα στο μεγαλύτερο ύψος της περηφάνειας καθενός νησιώτη και όχι μόνον.

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΣΤΑ ΝΕΡΑ ΜΑΣ,ΟΧΙ ΞΕΝΗ ! !
Συμφωνώ και εγώ όπως και πολλοί άλλοι εδώ στο νησί ,για την Ελληνική Σημαία στα πλοία της ακτοπλοίας μας, άσχετα εαν το επιιτρέπει η Ευρωπαική νομοθεσία να έχουν αλλη σημαία Ευρωπαικής Ενωσης και να ταξιδεύουν στα νησιά μας.
Το θέμα είναι ότι δεν πρέπει να χάνει και στην ακτοπλοία ( ξέχωρα απο την ποντοπόρο ναυτιλία, που κινείται σε ένα άλλο διεθνές περιβάλλον βέβαια), η Ελληνική Σημαία στα πλοία που κινούνται στο Αιγαίο Πέλαγος να φέρουν στον ιστό τους, την εθνική μα σημαία, το Ελληνικό ναυτολόγιο.
Η Ελληνική σημαία έχει αρχίσει να χάνει σε επίπεδο ανταγωνιστικότητας σε σχέση με άλλες σημαίες στην ποντοπόρο ναυτιλία και δνε θα πρέπει ο κάθε ακτοπλόος τύπου κυρίου Ηλιόπουλου, να μας μοστράρει στα πλοία του ξένη σημαία και ξένο νηολόγιο.
Δεν έχουμε τίποτα με τον κύριο Ηλιόπουλο, ο καθένας να κάνει την δουλειά του και να την κάνει και όσο δυνατόν αποδοτικότερα σε οικονομικά οφέλη για την εταιρεία του, αλλοίμονο.....
Το θέμα είναι εμείς τι κάνουμε.....
Γιατί είναι πολύ άσχημο να βλέπεις, τον συνάδελφο σου, τον φίλο σου, τον γείτονα σου να μένει χωρίς δουλειά.
Είναι ένα από τα χειρότερα πράγματα που μπορεί να τύχουν σε έναν άνθρωπο.
Ενα μόνον εδώ θα πώ και προσέξτε το καλά πολύ καλά ! ! ! !
Κάποτε στη Φινλανδια ταξίδευανε τα Ελληνικά ‘’Σούπερφαστ’’ με Ελληνική Σημαία, απασχολώντας μετά απο απαίτηση των Φινλανδών δικούς τους Υποπλοιάρχους.
Και όχι μόνον αυτό, αλλά απαιτώντας μάλιστα, με τις δικές τους συμβάσεις που περιελάμβαναν και τις ανάλογες ώρες/ημέρες ξεκούρασης κτλ.. κτλ...
Αλλά εκεί υπάρχει μια οργάνωση, κάποια αντίδραση, σύσσωμης της κοινωνίας και κάποια να το πώ.... ‘’ αδιαπραγμάτευτα’’ ως προς την εθνική μας υπόσταση σε κάθε βαθμίδα και μέσο επιβίωσης της πατρίδας μας.
Εδώ είμαστε ότι μας καπνίσει και έρχεται ο κάθε... Χ...ΗΛΙΌΠΟΥΛΟΣ.. (διαγράφονται δύο λέξεις) και πετώντας ένα κομμάτι καρβέλι και αυτό μισό, τρέχουν όλοι να το υποστηρίξουν.
Οχι φίλοι μου τέτοια εκδούλευση και τέτοιος ραγιαδισμός σε κανέναν κύριο Ηλιόπουλο... (διαγράφονται 5 λέξεις)...
Μετά χαράς να μας έρθουν στα λιμάνια μας, τα νησιά μας, αλλά υψώνοντας ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΣΗΜΑΙΑ, αν θέλουν να λέγονται ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΚΤΟΠΛΟΟΙ ! ! !
ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Κύριε Μανώλη διαγράψαμε μια σειρά λέξεις που μπορεί να μπλέξουν ένα επωνυμο site σε νομικές αντιπαραθέσεις τις οποίες εσέις με "γενναίο ελληνικό πνεύμα" φροντίσατε με την ανωνυμία σας να αποφύγετε. Σας ευχαριστώ για την κατανόηση σας...

  Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 10 μήνες πριν από το χρήστη enandro enandro
  1. Ανδριωτης Ναυτικός

O ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΥΤΟ ΓΡΑΦΕΙ ΤΑ ΕΞΗΣ :''''ANDROS Πλοίο με Σημαία ευρωπαϊκής ένωσης έχει κάθε δικαίωμα να κάνει ταξίδια στην Ελλάδα'''.ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΔΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ....ΕΛΑΦΡΑ ΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ! !
ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΦΙΛΤΑΤΕ ΕΣΥ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ, ΠΟΣΑ ΠΛΟΙΑ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ, ΚΑΝΟΥΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΚΑΙ ΕΙΣΠΡΑΤΤΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΕΝΑ ΣΕΝΤΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ? ?
ΤΟ ΞΕΡΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΗΜΗ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ . ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΜΩΣ ΤΟ ΗΘΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΕΔΩ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ.
ΠΟΥ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ, ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΛΟΙΑ ΣΑΝ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ - ΟΧΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΣΤΗ ΠΡΥΜΝΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ - ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΜΕ ΚΥΠΡΟ ΣΗΜΕΡΑ, ΑΥΡΙΟ ΑΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟ ΜΕ ΜΑΛΤΑ ΜΕΘΑΥΡΙΟ ΜΕ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ//..
ΟΧΙ ΚΥΡΙΕ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ, ΠΟΥ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ ΜΑΣ ''ΠΟΥΛΑΕΙ ΜΟΥΡΗ'' ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ- ΜΕΡΙΚΟΙ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΟΣΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΕ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ.
ΘΕΛΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΟΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΝΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΕ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ, ΤΟΤΕ ΠΡΙΝ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ, ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΚΤΟΠΛΟΟΣ.
ΝΑ ΥΨΩΣΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΣΤΑ ΠΛΟΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΣΑΝ ΚΟΙΝΟ.
ΤΕΛΟΣ ΕΔΩ ΤΟΛΜΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΙΤΑΛΟΣ Ο GRIMALDI, ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΤΙΣ ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ, ΔΕΝ ΤΟΛΜΗΣΕ ---ΕΞΥΠΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ--- ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΗΜΑΙΑ ΣΤΑ ΠΛΟΙΑ ΤΟΥ, ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ, ΔΙΑΤΗΡΗΣΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ, ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΣΤΟ ΝΑΤ ! !
ΓΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΗ ΚΡΗΤΗ ΣΕ ΚΡΗΤΙΚΟ ΛΙΜΑΝΙ ΠΛΟΙΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΟΛΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΞΕΝΗ ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ? ?
ΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΜΑΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΡΗΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ...ΣΦΟΥΓΓΑΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ! !
ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΦΕΡΕΦΩΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ! !

 
  1. Ανδριωτης Ναυτικος

Μεγαλη κουβεντα αυτο με την Κυπριακη Σημαια τα ταχυπλοα και συμβατικα του κυριου Ηλιοπουλου,να τα ενισχυουμε σαν επιβατες,οταν δεν αφηνουν ενα σεντς στο ΝΑΤ και γενικοτερα στην Ελληνικη οικονομια.
Ειναι ενα ζητημα που μας αφορα ολους και να μην το προσπερναμε ετσι,τοσο απλα!
Αν ολοι μας δεν ανακυκλωνουμε την οποια διακινηση της αγορας αναμεταξυ μας και αφηνουμε ετσι ανεξελεγκτα να φευγει απο την πατριδα μας το χρημα,τοτε αληθεια πως θα ορθοποδησουμε σαν οικονομια,σαν χωρα .
Αν καποοιος θελει να εισπραττει μονο για την τσεπη του και οχι για το συνολο της κοινωνιας,φυσικα θα βαλει Κυπριακη και ξενη Σημαια στα πλοια του,οποιος ομως θελει να συμμετεχει στην οικονομια και την ανοικοδομηση αυτης της χωρας,θα εχει Ελληνικη Σημαια στα πλοια του.
Μια Ελληνικη Σημαια,που δεν ειναι και η πιο φτηνη ,απο τις αλλες αλλοδαπες,αλλα ειναι Ελληνικη σε λιμανια Ελληνικα,σε ασφαλιστικο φορεα υπερ ΝΑΤ και ξερουμε πολλοι εδω στην Ανδρο,τι σημαινει ενα υγιες ΝΑΤ.
Οχι,το λεω ευθεως,να μην υποστηριξει κανεις μας τα ταχυπλοα του κυριου Ηλιοπουλοιυ,που εχουν στη πρυμνη τους ξενη σημαια και οχι Ελληνικη.

 
  1. ANDROS

Πλοίο με Σημαία ευρωπαϊκής ένωσης έχει κάθε δικαίωμα να κάνει ταξίδια στην Ελλάδα

 
  1. Μακης HCG111

Μπράβο τους , αυτό θέλαμε και ακόμη περισσότερα αν γίνεται...!!!Καλώς να ορίσει λοιπόν το πλοίο.

 
  1. γιαννης ματθαιος

μπραβο στους αδελφους Στεφανου.ευσαισθησια για το τοπο τους παρ ολη την κριση και τον σκληρο ανταγωνισμο.
η στηριξη μιας ντοπιας ετιαρειας ειναι το ζητουμενο και οσο και αν κανουν επικοινωνιακα και οχι μονο λαθη,εχουν κανει μαγκες κατι τυπους που δεν ξερουμε αν του χρονου θα ειναι στην Ελλαδα.
Και το κορυφαιο, οχι ρε παιδια,Ανδριωτες και φιλοι του νησιου,δεν μπορει πλοια με Κυπριακη Σημαια και χωρις να αφηνουν ενα φραγκο στο ΝΑΤ,να μας κανουν και εκδουλευση.