Νέο ταχύπλοο από την Sea Jets. H "μάχη της ταχύτητας" από την Ραφήνα συνεχίζεται...

 

Το ταχύπλοο που βλέπετεια παραπάνω ήρθε στην Ελλάδα για τη Sea Jets....

«Χορός εκατομμυρίων» από τους ακτοπλόους που δραστηριοποιούνται στο Αιγαίο από τον Πειραιά και την Ραφήνα, με στόχο να αποκτήσουν πλοία με μεγάλες ταχύτητες προκειμένου να γίνουν περισσότερο ανταγωνιστικοί από το επόμενο καλοκαίρι.

Η πράξη τα τελευταία χρόνια - με αποκορύφωμα το 2017 - απεδειξε ότι οι ταξιδιώτες προτιμούν τα ταχύπλοα από τα συμβατικά βαπόρια για τις καλοκαιρινές μετακινήσεις τους, αφού έχουν την δυνατότητα να επισκεφτούν περισσότερους προορισμούς ακόμα και την ίδια μέρα!

Ιδιαίτερα στο λιμάνι της Ραφήνας ο ανταγωνισμός ήταν φέτος ιδιαίτερα έντονος και άλλαξε τις μέχρι σήμερα ισορροπίες στο δεύτερο μεγαλύτερο λιμάνι της Αττικής που γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλές μιας και βρίσκεται κοντά στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος.

Με αυτά τα δεδομένα τόσο η Sea Jetsόσο και η GoldenStarFerries, ενισχύουν τους στόλους τους με την αγορά ταχυπλόων.Στη βάση αυτής της φιλοσοφίας, η Sea Jets, έφερε στην Ελλάδα ένα ακόμα γρήγορο πλοίο, που κανείς δεν ξέρει ακόμα αν θα δρομολογηθεί - και αυτό - από την Ραφήνα.

Πρόκειται για το πρώην «Almottahedah 1.» που αγοράστηκε από την αιγυπτιακή εταιρεία United Company for Marine Lines.

To πλοίο ναυπηγήθηκε από την Austal το 1996 στην Αυστραλία. Έχει μήκος 82,30 m και πλάτος 23 m. Η χωρητικότητά του είναι 600 επιβάτες και 175 Ι.Χ. οχήματα. Αναπτύσσει ταχύτητα έως 38 κόμβους και αφού περάσει από τις σχετικές επιθεωρήσεις και κάνει τις απαιτούμενες μετασκευές, θα αλλάξει και το όνομα του.

Χ.

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

τρελάθηκαν όλοι με τα ταχύπλοα. Η ιστορία μου θυμίζει τα βίντεο κλαμπ που είχε γεμίσει κάποτε όλη η Ελλάδα και ξαφνικά άρχισαν να βάζουν λουκέτο το ένα μετά το άλλο. Μέτρον άριστον έλεγαν οι πρόγονοι μας! Θα αντέξει η Ραφήνα? Θα αντέξει η τσέπη των εφοπλιστών σε τέτοιες επενδύσεις? Πόσο θα έχει το εισιτήριο? Και το πιο σημαντικό: Το χειμώνα μωρέ πώς θα πηγαινο-ερχόμαστε στο νησί?? Καλός ο ανταγωνισμός αλλά να λειτουργεί υπέρ του επιβάτη και κυρίως του μόνιμου κατοίκου ή του συχνού ταξιδιώτη. Είδατε τι έγινε: Μόλις έφυγαν τα ταχύπλοα από τη γραμμή πάλι τα εισιτήρια πήραν την ανηφόρα....

This comment was minimized by the moderator on the site

ΣΤΙΓΜΕΣ ΕΠΟΧΗΣ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΚΑΙ ΕΠΟΧΕΣ ....ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΤΟ 2018 ΣΤΗ ΡΑΦΗΝΑ. ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΜΑΣ ΞΗΜΕΡΩΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΒΑΠΟΡΙΑ ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ.
ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΤΟΣΑ ΤΑΧΥΠΛΟΑ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΣΥΝΤΟΜ ΑΘΑ ΦΑΛΗΡΙΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΟΜΑΔΙΚΑ.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗ, ΠΟΥ ΠΑΤΡΟΠΑΡΑΔΟΤΑ, ΜΕΘΟΔΙΚΑ,ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΘΟΡΥΒΑ ΜΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΕΧΕΣ ΜΕΛΛΟΝ.