ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ: Η πεζογέφυρα του Νειμποριού έγινε επικίνδυνη!...

Και ξαφνικά μερικές δεκάδες μέτρα της ξύλινης πεζογέφυρας στη μια μεριά της απόκτησαν κοίλα και καμπύλες, λακκούβες και σπασίματα καθιστώντας την επικίνδυνη για τους πεζούς και για τους ποδηλάτες. Κάτι πρέπει να γίνει...

Περπατώντας στο τέλος της πεζογέφυρας του Νειμποριού ο πολίτης ή ο επισκέπτης ξαφνιάζονται. Ενώ στο μεγαλύτερο μέρος της τα ξύλα του πεζόδρομου είναι σε καλή κατάσταση στο τέλος, προς την μεριά της πόλης, το κατάστρωμα της πεζογέφυρας μοιάζει διαλυμένο. Τα ξύλα είτε έχουν ξαφνικά σκεβρώσει είτε έχουν μετακινηθεί και σχηματίζουν λακκούβες!!! Μιλάμε για καμπυλώσεις ολόκληρου του καταστρώματος της γέφυρας, που πλέον είναι επικίνδυνη. Απομένει λιγότερο από μήνας για το Πάσχα και μόνο δύο μήνες για το καλοκαίρι. Δεν ξέρουμε αν το έχει πάρει είδηση ο δήμαρχος ή ο αντιδήμαρχος, που τον αντικαθιστά μαζί με τους δημοτικούς συμβούλους ασφαλείας. Αλλά η πεζογέφυρα έγινε πλέον επικίνδυνη για τους πεζούς και τους ποδηλάτες. Ιδίως όμως για τα παιδιά και τους ηλικιωμένους. Αυτή είναι η είδηση εν προκειμένω...

Πέτυχε η "επιδιόρθωση" με το κόψιμο της αροκάριας κι αυτό που απέμεινε δεν είναι και άσχημο και είναι ασφαλέστερο... 

Πως έγινε αυτό; Και γιατί έγινε στη μια μεριά κι όχι στην άλλη; Ρωτήσαμε ειδικό μηχανικό και μάς είπε τα ακόλουθα, τα οποία παραθέτουμε εδώ προς ενημέρωση δημάρχου, αντιδημάρχου και λοιπών συμβούλων:

"Πιθανή αστοχία υλικού ή κατασκευαστική αστοχία"! Αναλυτικά, για το πρώτο χρονολογικά μέρος της πεζογέφυρας που έγινε από το Ναυτικό Όμιλο μέχρι τον Τούρλο χρησιμοποιήθηκε έλατο Σιβηρίας που αντέχει στις σκληρές καιρικές συνθήκες. Κατασκευαστικά έγινε διπλή θεμελίωση με πακτώσεις δοκαριών στην άμμο και από τις δύο πλευρές της γέφυρας εξασφαλίζοντας την σταθερότητα του καταστρώματος της. Στο δεύτερο μέρος δεν έγιναν διπλές θεμελιώσεις στις πακτώσεις των δοκαριών, αλλά ο κατασκευαστής ακούμπησε εσωτερικά το ξύλινο κατάστρωμα στον δρόμο. Αυτό έκανε ευάλωτη την πεζογέφυρα σε κάθε πρόβλημα του δρόμου. Κάτι που συνέβη το 2021 και επιδιορθώθηκε το 2022.

Στην περίπτωση του δεύτερου μέρους μάς επισημάνθηκε ακόμα πως λόγω του χαμηλού ύψους και των συνεχών προσχώσεων άμμου κάτω από την πεζογέφυρα υπάρχει περίπτωση οι εργασίες καθαρισμού που έγιναν ή που δεν έγιναν μετακίνησαν και πίεσαν τα ξύλα που λύγισαν δημιουργώντας βαθουλώματα σε μεγάλο μέρος της (μερικές δεκάδες μέτρα). Έτσι σήμερα η εικόνα, αλλά και η λειτουργικότητα της πεζογέφυρας που χρησιμοποιούν εκατοντάδες άνθρωποι καθημερινά είναι προβληματική. Καλούνται λοιπόν ο δήμαρχος, ο αντιδήμαρχος και οι σύμβουλοι ασφαλείας να κάνουν κάτι και άμεσα. Αλλιώς θα υπάρξουν πολλά προβλήματα αυτή τη σεζόν...

"ΕΝ ΑΝΔΡΩ"