Σπασμένο τηλέφωνο…

 

Τελικά υπάρχει πρόβλημα συντονισμού στην διοίκηση. Αυτό φανερώνουν οι δύο διαφορετικές ανακοινώσεις μέσα σε δύο μέρες με δύο διαφορετικές απόψεις για το τι είναι σωστό στις χρεώσεις της Υδρούσας...

Διαβάσαμε δύο ανακοινώσεις με δύο διαφορετικά επιχειρήματα, σε δύο μέρες, που μιλάνε για το «σωστό» από δύο διαφορετικές θέσεις και φυσικά καταλήγουν σε δύο διαφορετικές προσδοκίες. Η πρώτη του δημάρχου, η δεύτερη του αντιδημάρχου. Μάλλον υπάρχει κάποιο πρόβλημα επικοινωνίας μεταξύ των στελεχών της διοίκησης του Δήμου Άνδρου. Για διαβάστε και εσείς και πέστε μας τι καταλαβαίνετε…

 (Σημ.: Παραθέτουμε από το Δελτίο Τύπου του Δημάρχου που δημοσιεύθηκε ολόκληρο χθες στο Εν Άνδρω ένα χαρακτηριστικό απόσπασμα που μιλά για τις χρεώσεις. Και αμέσως μετά παραθέτουμε απαντητική επιστολή του αντιδημάρχου όπως την δημοσίευσε στην Σελίδα του Εν Άνδρω στο f/b και μιλά κι αυτός για τις χρεώσεις.)

Η περικοπή της ανακοίνωσης του Δελτίου Τύπου του δημάρχου:

«…Γι΄ αυτό και διεκδικούμε προς πάσα κατεύθυνση - αρχής γενομένης από την αποκεντρωμένη -  καταρχήν να πετύχουμε χαμηλές χρεώσεις, στο ύψος του παγίου, και σε κάθε περίπτωση σταδιακή αποπληρωμή σε βάθος χρόνου, ΧΩΡΙΣ προσαυξήσεις. Είμαστε για αυτό σε συνεχή επαφή με την αποκεντρωμένη…»

Η απαντητική επιστολή του αντιδημάρχου όπως δημοσιεύθηκε στη Σελίδα του Εν Άνδρω:

Γ.Λαούδης- Χ.Βουραζέρης ΟΕ

Κυρία Πολίτου,
θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σας. Τόσο ως δημότης της Άνδρου, όσο και ως έχων θεσμικό ρόλο δεν μπορώ να δεχτώ να πληρώνονται τα τέλη ύδρευσης κτλ. μόνο από τους δημότες που κατοικούν ή δραστηριοποιούνται επαγγελματικά στις Δ.Ε. Άνδρου και Κορθίου και να μην συμβαίνει το ίδιο και με τους δημότες της Δ.Ε. Υδρούσας. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η Δ.Ε. Υδρούσας θα πρέπει να τελεί υπό καθεστώς οικονομικής ασυλίας και μάλιστα σε βάρος των δημοτών των άλλων Δ.Ε., οι οποίοι όλα τα χρόνια καταβάλλουν κανονικά όλα τα τέλη του Δημου.
Φυσικά δεν φέρουν ευθύνη οι πολίτες της Δ.Ε. Υδρουσας! Ποιος αναζητά σήμερα τις οφειλές του αν δεν αποσταλεί ειδοποίηση στο σπίτι του….
Από πλευράς μου καταβάλω κάθε δυνατή προσπάθεια να παύσει αυτή η άνευ λόγου και αιτίας οικονομική ασυλία για μία Δ.Ε. του Δήμου μας και ευελπιστώ να έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα δηλαδή να υπάρχει ίση κατανομή βαρών σε όλους τους Δημότες μας ασχέτως με το σε ποια Δ.Ε. ζουν η εργάζονται.
Βέβαια το Δημοτικό Συμβούλιο είναι αυτό που αποφασίζει και ως μέλος του οφείλω να δέχομαι και να εκτελώ τις αποφάσεις του... Θεωρώ όμως σχεδόν βέβαιο ότι η απάντηση της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αιγαίου θα είναι αρνητική αναφορικά με τη χρέωση με πάγιο, τουλάχιστον εκεί που υπάρχουν μετρήσεις… Διότι είναι πραγματικά άδικο και απαράδεκτο να υπάρχει κατανάλωση κάποιου από το 2010 έως το 2015 (π.χ. 1.000 κυβικών) και επειδή κάποιοι υπάλληλοι ή αιρετοί δεν έκαναν το αυτονόητο, δηλαδή τις απαραίτητες μετρήσεις ώστε βάσει αυτών να βεβαιωθούν οι κατάλογοι ύδρευσης για τις χρήσεις 2011-2014, να επιβαρυνθεί αυτός που κατανάλωσε τα 1000 κυβικά μόνο με την πάγια χρέωση!
Με εκτίμηση Χρήστος(Τάκης)Βουραζέρης

Tρία ερωτήματα του Εν Άνδρω:

Ερώτημα πρώτο: Πότε ο αντιδήμαρχος προτείνει το σωστό; Στις 22/12/14 που εισηγείται πληρωμή με το πάγιο; Στις 3/3/16 που ψηφίζει πάλι πληρωμή με πάγιο; Ή, στην απαντητική επιστολή προς την κ. Μ. Πολίτου που θεωρεί σωστό να πληρωθεί το πάγιο όπου δεν υπάρχουν μετρητές και να πληρώσουν με χρέωση όπου υπάρχουν; Παρεμπιπτόντως αυτή ήταν και η "εκ παραδρομής" απόφαση που καθαρογράφτηκε και χρεώθηκε ομόφωνα σε μια απλή υπάλληλο! Περίεργο να επαναλαμβάνει μια "εκ παραδρομής" λάθος απόφαση που ακυρώθηκε ο κ. αντιδήμαρχος…

Ερώτημα δεύτερο: Τελικά ποιο είναι το σωστό; Αυτό που γράφει ο δήμαρχος στο δελτίο τύπου ή αυτό που γράφει ο αντιδήμαρχος στην απαντητική επιστολή; Γιατί αν δεν κάνουμε λάθος οι δύο απόψεις διαφέρουν. Μήπως μπορούν να συνεννοηθούν μεταξύ τους για το τι είναι σωστό; Γιατί μάλλον μπερδεύτηκαν! Και μπέρδεψαν και αυτούς που τους διαβάζουν!

Ερώτημα τρίτο: Πολύ σωστά ο αντιδήμαρχος μιλά για ευθύνες των αιρετών από τη μη χρέωση των κατοίκων Υδρούσας από το 2011 (κατά λάθος γράφει από το 2010) μέχρι και το 2015 (κάποια στιγμή λέει κατά λάθος το 2014). Μήπως μπορεί να μας πει κάποιος από τους διοικούντες ποια ήταν ή είναι η δημοτική αρχή που χρεώνεται την ευθύνη της μη χρέωσης από 1/9/14 μέχρι 31/12/15 (16 μήνες);

¨Εν Άνδρω"