Βροχή εξαγγελιών για Ραφήνα! Ή, όταν το "νέο" ξεπερνά το "παλαιό"!


Η 1η Μαρτίου 2018 θα μείνει σαν μέρα-σταθμός για την Ραφήνα και το λιμάνι της, αλλά και για την Άνδρο και τις Κυκλάδες μιας και το λιμάνι αυτό είναι η πύλη τους προς τον κόσμο. Την ιστορική αυτή ημερομηνία ο υπουργός Υποδομών & Μεταφορών Χρήστος Σπρίτζης στο ξενοδοχείο ΑΥΡΑ παρουσία όλων των τοπικών οργανώσεων του ΣΥΡΙΖΑ Ραφήνας Πικερμίου Σπάτων Αρτέμιδας, Παλλήνης, Κορωπίου, κ.α και πλήθος τοπικών παραγότων των γύρω Δήμων έκανε την «ιστορική" ομιλία του κατακρίνοντας σφόδρα όλες τις κυβερνήσεις από 1950 μέχρι το 2015 (!!!) και ανακοίνωσε τα «μεγαλόπνοα οράματα» του για το λιμάνι από το 2020 μέχρι το 2025 (και βάλε) !!! Όλα αυτά υπό τον σεμνό τίτλο: "ΑΤΤΙΚΗ - ΥΠΟΔΟΜΕΣ, Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ"!!!

 ΓΙΑ ΤΗΝ ΡΑΦΗΝΑ

Στις βασικές εξαγγελίες του υπουργού Χ. Σπρίτζη για το λιμάνι της Ραφήνας (που φυσικά αφορούν την Άνδρο, τις Κυκλάδες) είναι «η μεταφορά από τον Πειραιά στα δύο λιμάνια της Ανατολικής Αττικής, το Λαύριο και η Ραφήνα της επιβατικής κίνησης με την επέκταση του προαστιακού μέχρι το Λαύριο και της Αττικής Οδού μέχρι τη Ραφήνα"!!! Τον ίδιο "σχεδιασμό" είχαν εξαγγείλει μέχρι σήμερα δύο κυβερνήσεις του παρελθόντος: η κυβέρνηση Σημίτη και η κυβέρνηση; Καραμανλή!!! Τον εξαγγέλει τώρα για τρίτη φορά και υπουργός της κυβέρνησης Τσίπρα με χρονικό ορίζοντα 2020-2025!!! Καν'ενα πρόβλημα. Σχέδια υπάρχουν... 

Οι εξαγγελίες λαμβάνουν χώρα την ώρα που "γίνονται διαπραγματεύσεις με την ευρωπαϊκή επιτροπή"!!! Οι οποίες (αν όλα πάνε καλά) θα ολοκληρωθούν το 2019!!! Τα έργα φυσικά άγνωστο πότε θα αρχίσουν! Ξέρουμε πως ΔΕΝ υπάρχουν επικαιροποιημένες μελέτες, ΔΕΝ υπάρχει κανένα έργο σε εξέλιξη, ΔΕΝ υπάρχει κάτι χειροπιαστό. Το μόνο που υπάρχει η διαβεβαίωση του Χ. Σπρίτζη πως θα πολιτευτεί στην περιοχή!!! Και ο νοών νοείτο…

Όμως ο υπουργός έγινε και πιο συγκεκριμένος εξαγγέλοντας (!) την "κατασκευή ανισόπεδου κόμβου στη διασταύρωση της Φλέμιγκ με την Μαραθώνος προς Ραφήνα". Ο κόμβος για τον οποίο δεν υπάρχει ακόμα ΦΕΚ, ούτε περιβαλλοντικά ΘΑ χρηματοδοτηθεί από το Πρόγραμμά Δημοσίων Επενδύσεων! Ο διαγωνισμός ΘΑ γίνει - καλώς εχόντων των πραγμάτων - "το επόμενο δίμηνο"!! Η Λ.Μαραθώνος, όπως εξήγησε ο υπουργός, ΘΑ περνά εναέρια πάνω από την διασταύρωση!

Και συμπλήρωσε λέγοντας πως "ολοκληρώνεται και ο διαγωνισμός της μελέτης διαπλάτυνσης της Φλέμιγκ, από τη διασταύρωση μέχρι το όριο της αστικής περιοχής της Ραφήνας"!  Το πότε θα γίνει το έργο δεν λέχθηκε. Στη συνέχεια αυτού του έργου ΘΑ ακολουθήσει η υπογειοποίηση της Φλέμιγκ στην πλατεία της Ραφήνας ώστε να συνδεθεί ο δρόμος απ’ ευθείας με το λιμάνι Ένα έργο που ΔΕΝ έχει μελετηθεί, ΔΕΝ έχει ωριμάσει και ΔΕΝ προβλέπεται να γίνει... στο ορατό μέλλον!!!.

Μετά έγινε ακόμα πιο συγκεκριμένος και εστίασε στο παράδειγμα  των Αστικών Συγκοινωνιών. Εκεί λόγω μετατάξεων των οδηγών, επί Σαμαρά (!!!) το 2013, δεν μπορούν να ικανοποιηθούν το 2018 τα αιτήματα για επέκταση και πύκνωση ων δρομολογίων των αστικών συγκοινωνιών προς την Ραφήνα!!! Έτσι τις γραμμές αυτές εκμεταλλεύονται τα ιδιωτικά ΚΤΕΛ!!! Γίνεται, όμως, «φιλότιμη» προσπάθεια από την κυβέρνηση «να περάσουν τα ιδιωτικά ΚΤΕΛ, που έχουν ταλαιπωρήσει τα μητροπολιτικά κέντρα Αθηνών - Θεσσαλονίκης επί πολλά χρόνια και να ενταχθούν στο σχεδιασμό του ΟΑΣΑ»!!! Δυστυχώς όμως δεν είπε πότε θα καταφέρουν να βρουν οδηγούς στον ΟΑΣΑ «για να μειωθεί και η αυθαιρεσία των ΚΤΕΛ»!!! Αν καταλάβαμε καλά πάλι τα ΚΤΕΛ θα βρίσκουν μπροστά τους οι Ραφιναίοι και οι νησιώτες!!!

ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ

Όμως ο υπουργός Σπρίτζης - τον οποίο θαυμάσαμε για την απεραντολογία του και στο Μπατσί της Άνδρου καλοκαίρι του 2016 - δεν θα μπορούσε να μείνει σε μια απλή εξαγγελία έργων - όπως έκαναν οι προηγούμενοι "παλαιοί". Αυτός είναι το "νέο" και ξέφυγε και προς την θεωρία που λατρεύυει και την πολιτική κριτική που παιδεύει!

Έτσι ο υπουργός της ΠΦΑ (Πρώτης Φοράς Αριστερά) μίλησε θεωρητικά «για ανάπτυξη που θα σέβεται το περιβάλλον και την αειφορία του και που θα γίνει με τη συμμετοχή των πολιτών»!!! Ένα υπέροχο κλισέ, δεκαετιών, που εδώ και τρια χρόνια δεν έχει βρει κάποιο αντίκρισμα. Και βέβαια έκανε και μια "ενδελεχή" κριτική στο "παλαιό" ξεκινώντας από την μετεμφυλιακή περίοδο (1950)!!! Και φτάνοντας στην ΠΦΑ (2015)!!! Χαρακτήρισε "στρεβλή την ανάπτυξη που πραγματοποιήθηκε, με άξονα την ενίσχυση των δύο μητροπολιτικών κέντρων Αθήνας και Θεσσαλονίκης" από το 1950 μέχρι το 1980!!! Αυτό, είπε, πως οδήγησε στην ερήμωση της γεωργικής υπαίθρου στις δεκαετίες 1950 – 1970!!! Καταδίκασε "το μεταπολεμικό οικονομικό μοντέλο της αντιπαροχής και της ανάπτυξης των υπηρεσιών" στις δεκαετίες 1950 και 1990!! Και εξήγησε πως "η διαχείριση των μεγάλων έργων υποδομών στις δεκαετίες 1990 και 2000 έγινε με τρόπο που δημιούργησε μεγάλα προβλήματα"!!!

Στη συνέχεια άδραξε την ευκαιρία και κατήγγειλε "την ύπαρξη κυκλωμάτων πλαστών εισιτηρίων και κυκλωμάτων που σαμποτάρουν την συντήρηση των οχημάτων" κλπ. Αλλά δεν είπε τι έκανε ή τι θα κάνει αυτός για το θέμα. Όμως αν πάρουμε ως παράδειγμα την "μεγάλη επιτυχία» του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στο μετρό - ένα χρόνο μετά την εξαγγελία του και ΔΕΝ λειτούργησε - τότε δεν βλέπουμε να γίνεται κάτι και για τα κυκλώματα στο ορατό μέλλον!!!

Καταλήγοντας μάς δημιουργήθηκε ένα ερώτημα: ρε παιδιά μήπως πάμε για εκλογές το 2018;

«Εν Άνδρω»

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

Posting comment as a guest. Sign up or login to your account.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet