Ανακοίνωση τουριστικής καμπάνιας 4 μέρες μετά την έναρξη!!!

(ΔΕΝ ΛΑΒΑΜΕ δελτίο τύπου της Τουριστικής Επιτροπής. Λάβαμε όμως μήνυμα στο messenger του Εν Άνδρω του δημάρχου Άνδρου για μια καμπάνια της Άνδρου 4 μέρες μετά την εκκίνηση της!!! Περίεργο. Ο κ. Μουστάκας ξεκίνησε καμπάνια στο Μετρό της Αθήνας και δεν έχει ενημερώσει τα Αθηναϊκά ΜΜΕ ως είθισται, αλλά ούτε και τα ΜΜΕ της Άνδρου ως είθισται δύο φορές!!!

Η ενημέρωση όπως είπαμε έγινε με μήνυμα του δημάρχου μέσω facebook την 4η μέρα αφότου ξεκίνησε!!! ! Δεν έχουμε αντίρρηση αν έτσι αρέσει στον κ. Μουστάκα. Μόνο που έτσι ενημερώνει περισσότερο τους φίλους τους στο Μπατσί και λιγότερο την Άνδρο. Δεν πειράζει. Τουλάχιστον ενημερώνει στο Μετρό το κοινό της Αθήνας για την ύπαρξη της Άνδρου! Και συνάμα απαντά εμμέσως στις απορίες που θέσαμε την περασμένη Κυριακή όταν ρωτάγαμε: "τι γίνεται στον τουρισμό; τι σχέδια έχει η τουριστική επιτροπή και ο αρμόδιος;"

Μάθαμε, λοιπόν, έστω κι έτσι πως ξεκίνησε ήδη καμπάνια για την οποία όπως είπαμε δεν εστάλη Δελτίο Τύπου από τον αρμόδιο αντιδήμαρχο! Ούτε στην Άνδρο, ούτε στην Αθήνα! Πρωτότυπος τρόπος να ξεκινάς μια διαφημιστική καμπάνια και να μην έχεις πει τίποτα πουθενά! Ρωτήσαμε τον δήμαρχο και μάθαμε πως προετοίμαζαν την καμπάνια επί τετράμηνο! Προφανώς σε πλήρη σιγή!!! Και την ξεκίνησαν πάλι σε πλήρη σιγή!!! Ευτυχώς τουλάχιστον την πληροφορήθηκαν οι ενδιαφερόμενοι στην Αθήνα. Ο δήμαρχος αμήχανος απέδωσε το αξιοπερίεργο της "σιωπηλής καμπάνιας"...  "στην έλλειψη Γραφείου Τύπου"!!! Αστεία πράγματα...

Τέλος πάντων εμείς θα ευχηθούμε από την μεριά μας η καμπάνια - που είναι η πρώτη του είδους και ξεκινά στο Μετρό της Αθήνας στοχεύοντας στην διπλανή Αττική κι όχι σε Κινέζους - να πετύχει. Θα μπορούσε - αν είχε βγει εγκαίρως δελτίο τύπου ή ακόμα καλύτερα αν είχε γίνει και μια συνέντευξη Τύπου προς τα Αθηναϊκά ΜΜΕ και τα ανδριώτικα - να έχει ξεκινήσει πιο επαγγελματικά και να "ταξιδέψει" καλύτερα. Όλα αυτά δείχνουν τον ερασιτεχνισμό του υπεύθυνου Τουρισμού.

Τέλος να πληροφορήσουμε τον αντιδήμαρχο Τουρισμού πως η οικειοποίηση ξένων δημοσιευμάτων για την Άνδρο, που επιχειρεί στην ανακοίνωση του, φανερώνει κουτοπονηριά κι έλλειψη γνώσης. Πριν από αυτόν την επιχείρησε και η κ. Πολίτου και ο κ. Σουσούδης και ουδέν απέδωσε αν κρίνουμε εκ του εκλογικού αποτελέσματος. Όλοι ξέρουν πως τα δημοσιεύματα στα μεγάλα ξένα ΜΜΕ οφείλονται αλλού...

Καλή τύχη, λοιπόν, στην "μυστική" καμπάνια σας δήμαρχε και αντιδήμαρχε Τουρισμού και καλό είναι οι "στοχευμένες δράσεις" σας να στοχεύσουν καμιά φορά και στο κοινό της Άνδρου και επίσης να μην αναφέρετε ως "δράσεις" σας τις δημοσιεύσεις των ξένων ΜΜΕ!... ΕΝ ΑΝΔΡΩ) 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΣΤΟ... FACEBOOK! 

Άνδρος, 14 Ιουλίου 2020

Με εικόνες και εμπειρίες από την Άνδρο είναι γεμάτο το Μετρό της Αθήνας στο πλαίσιο της συστηματικής προσπάθειας προβολής που καταβάλλουν ο Δήμος Άνδρου και η Επιτροπή Τουρισμού. Με 31 αφίσες σε 17 σταθμούς η Άνδρος θα προβληθεί συνολικά για δύο εβδομάδες σε ένα επιλεγμένο κοινό στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής που καλύπτει το Μετρό. Έξυπνα slogan όπως «Μακριά, αλλά και τόσο κοντά!», ««Μέσα» σε όλα, αλλά και «έξω καρδιά»!», «Δράση, αλλά και απόδραση!», σύντομα ελκυστικά κείμενα και όμορφες εικόνες «δένουν» κατάλληλα με το ενιαίο κεντρικό σύνθημα «Άνδρος, οι αντιθέσεις μας, το αντίδοτο σας!» για να δώσουν μια «γεύση» από Άνδρο σε χιλιάδες επιβάτες του Μετρό, που φέτος έχουν ανάγκη περισσότερο από ποτέ να αποδράσουν από την καθημερινότητα. Η καμπάνια προσαρμόζεται στο πνεύμα της εποχής, αναδεικνύοντας τα πλεονεκτήματα του προορισμού που απέχει από συνωστισμούς και κοσμοπλημμύρες, βρίσκεται πολύ κοντά στην Αθήνα και προσφέρει ταυτόχρονα τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα από πλήθος παραλιών και πολλών ποιοτικών επιλογών και δραστηριοτήτων.

Σημειώνεται πως η προβολή στο Μετρό έρχεται να διαδεχτεί τα πρόσφατα πλούσια αφιερώματα στο CNN.gr μετά από προγραμματισμένο δημοσιογραφικό ταξίδι της Επιτροπής Τουρισμού, την πρωτοβουλία για την αξιοποίηση της είδησης για τη διάκριση στην εφημερίδα Sunday Times που απέφερε δεκάδες δημοσιεύματα, αναφορές αλλά και ρεπορτάζ σε κορυφαία Ελληνικά ΜΜΕ (όπως για παράδειγμα Καθημερινή, Ελεύθερος Τύπος, Πρώτο Θέμα, In.gr, Newsit.gr, Newsbomb.gr. Newsbeast.gr, Thetoc.gr, Ναυτεμπορική, Lifo, Athens Voice, Zougla.gr, Star.gr, Skai.gr, Enikos.gr, Esquire, και άλλα πολλά), καθώς και τις επισκέψεις τηλεοπτικών συνεργείων για προβολή στις δημοφιλείς ψυχαγωγικές τηλεοπτικές εκπομπές, «Ελένη» στον τηλεοπτικό σταθμό ALPHA και «Έλα Χαμογέλα» στο OPEN που οργάνωσε η Επιτροπή.

«Για τη νέα Επιτροπή Τουρισμού, ο δρόμος της Τουριστικής προβολής έχει μία μόνο κατεύθυνση και λέγεται υλοποίηση στοχευμένων δράσεων. Στο ίδιο πνεύμα θα συνεχίσουμε με βάση τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε και προσαρμόζοντας όσο το δυνατόν καλύτερα το πρόγραμμα προβολής στις φετινές συνθήκες που δυστυχώς δεν είναι ευνοϊκές λόγω της νέας κατάστασης», τονίζει σχετικά με το σκεπτικό πίσω από τις ενέργειες προβολής, ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού του Δήμου Άνδρου, κ. Νίκος Μουστάκας.