Σταματά μάλλον η γραμμή από Ρα...
  Το SuperFerry II μπαίνει στη Σύρο μετά την Άνδρο (φωτ. Εν Άνδρω). Τα μέχρι σήμερα δεδομένα της γραμμής μας, ως προς την Σύρο, δεν είναι ενθαρρυντικά. Η Σύρος δεν παρουσιάζει ιδιαίτερη κίνηση από Ραφήνα, παρά το γεγονός πως για την ώρα η διαδρομή είναι λίγο συντομότερη. Αλλά ούτε από Άνδρο, παρουσιάζει κινηση, παρά το γεγονός πως πολλοί ζητούσαν αυτό το χρήσιμο για το νησί δρομολόγιο.
¨Εφτασε και στην Άνδρο η ψυχρή...
   Πριν ή μετά το μάζεμα της ελιάς που ολοκληρώνεται αυτή την εποχή στην Άνδρο ο ένας μετά τον άλλον όσοι μάζευαν το συζητάγανε. Ένα νέο πιστοποιημένο ελαιοτριβείο ψυχρής έκθλιψης της ελιάς έχει ξεκινήσει στο Απροβάτου. Ο άνθρωπος που το ξεκίνησε ήταν ο Βασίλης Χαλάς. Από παλαιά οικογένεια με λιοτρίβι. Από τον παππού του τον Βασίλη στον πατέρα του Νίκο πήγαινε το παλιο παραδοσιακό λιοτρίβι. Ώσπου ο Βασίλης έκανε εφέτος το άλμα προς τα εμπρός και ξεκίνησε ένα νέο λιοτρίβι ψυχρής έκθλιψης. Στη φωτογραφία ο Βασίλης μπροστά στο λιοτρίβι του στο Απροβάτου χαμογελά για την εφετινή επιτυχία (φωτ. Εν Άνδρω).    Επεξεργασία της ελιάς σε χαμηλότερους βαθμούς. Λιγότερο λάδι, αλλά καλύτερης ποιότητας. Το στοίχημα ήταν αν θα έπειθε αρκετούς από τους Ανδριώτες να πάνε στι λιοτρίβι του. Τα στοιχεία λένε πως τα κατάφερε. Από τους κοντά 2.500 Ανδριώτες που μαζεύουν ελιές κοντά 400 πήγαν στο Απροβάτου. Και από τους 200 τόνους λάδι που έβγαλε - με 12% πληρωμή - έχει 40 τόνους για πώληση. Η χρονιά πάει καλά. Στη φωτογραφία ελαιποραγωγοί της Άνδρου περιμένουν να γίνει η επεξεργασία και να πάρουν το λάδι τους (φωτ. Εν Άνδρω).   Η Άνδρος είναι ένα νησί με σημαντικούς για τα δεδομένα των Κυκλάδων ελαιώνες. Από το Μπατσί και το Απροβάτου μέχρι την Παλιόπολη και τον Πιτροφό οι πλαγιές είναι κατάφυτες με ελιές. Και από τον Πίσω Μεριά Όρμο και τα Αηδόνια μέχρι τον Ρωγό, το Επισκοπιό και το Κοχύλου επίσης. Δουλειά αιώνων των προγενέστερων εισπράτεται μέχρι σημερα από τους νεότερους. Το πρόβλημα είναι πως σε σημαντικό βαθμό οι περισσότεροι δεν περιποιούνται το ΄δεντρα τους. Παρόλα αυτά η "ελιά η τιμημένη" παράγει πάντα καρπό και οι περισσόυτεροι σπεύδουν να τις μαζέψουν. Όπως φαίνεται στη φωτογραφία οι ελιές στο λιοτρίβι περνάνε την πρώτη διαλογή πριν μπουν για μάλαξη ώστε να βγει το λάδι (φωτ. Εν Άνδρω).   Ο Βασίλης Χαλάς επιβλέπει την εξέλιξη της έκθλιψης (φωτ. Εν Άνδρω).   Οι ελιές φτάνουν στα σακιά και πέφτουν στο μηχάνημα για να ξεκαθαριστούν από τα φύλλα και τα μικρά κλαδιά (φωτ. Εν Άνδρω).   Νερό για την όλη επεξεργασία το λιοτρίβι παίρνει από δική του... πηγή!! Ευλογημένο νησί η Άνδρος αφού υπάρχουν παραγωγοί όπως ο Βασίλης Χαλάς που έχουν δiκή τους πηγή!!! Στη φωτογραφία τα ντεπόζιτα επεξεργασίας (φωτ. Εν Άνδρω)    Ένα ακόμα αγροτικό αυτοκίνητο έφτασε και ξεφορτώνει από την καρότσα του τις ελιές. Η διαδικασία της ψυχρής εκθλιψης που ξεκίνησε εφέτος στην Άνδρο συνεχίζεται (φωτ. Εν Άνδρω).  "ΕΝ ΑΝΔΡΩ"                        
Μέσα στη φτώχια μας... είμαστε...
Υπάρχει απόκλιση πλούσιων νησιών, όπως η Σαντορίνη, η Μύκονος και φτωχότερων νησιών όπως αυτών της άγονης γραμμής. Η Άνδρος είναι στη μέση προς τα πάνω αυτού του καταλόγου.  Τελικά μέσα στην γενικότερη φτώχια μας, εμείς οι Κυκλαδίτες (και οι Ανδριώτες), είμαστε… «πλούσιοι!». Τα νησιά που αποτελούν τον νόμο Κυκλάδων, βρίσκονται μέσα στην πρώτη δεκάδα ολόκληρης της Επικρατείας, που οι κάτοικοι τους συγκεντρώνουν τον μεγαλύτερο όγκο καταθέσεων. Σε ότι αφορά το κατά κεφαλήν εισόδημα, οι Κυκλάδες βρίσκονται στην επίζηλη τρίτη θέση, με τους κατοίκους, «να ζουν καλά» αφού, το ετήσιο ποσόν που τους αναλογεί ανέρχεται σε 12. 914 ευρώ! Αυτά βεβαία με την ψυχρή γλώσσα των αριθμών, που δεν αποτυπώνουν σε καμία περίπτωση την πραγματικότητα. Τα πιο πάνω στοιχεία περιέχονται στην έκθεση της Τραπέζης της Ελλάδος, που σκιαγραφεί την γενικότερη οικονομική κατάσταση της χώρας. Σύμφωνα με αυτή λοιπόν, πρώτη περιοχή με τις μεγαλύτερες ιδιωτικές καταθέσεις, η Αθήνα και ο Πειραιάς με 62. 532 δις ευρώ. Ακολουθούν Θεσσαλονίκη 10.642 δις ευρώ, Ηράκλειο 2.655 δις ευρώ και στην 8η θέση οι Κυκλάδες, με 1.603 δις ευρώ. X. 
Έληξε το απαγορευτικό. Κανονικ...
  Έπεσαν οι θυελλώδεις άνεμοι στον Καφηρέα και στο Κεντρικό Αιγαίο κάτω από τα 9 μποφόρ και εκτελούνται από σήμερα το πρωί Κυριακή 3/12/17 και πάλι κανονικά τα δρομολόγια της γραμμής μας.
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Ξεκινά προσπάθει...
Πως θα χωρέσουν 11 ή 12 πλοία σε ένα λιμάνι 7 θέσεων; Πς θα αναχωρούν όλα μαζί; Πως θα έχουν πρόσβαση οι επιβάτες, όλοι την ίδια ώρα; Κάποιοι πρέπει να δουν το γενικότερο αδιέξοδο. Απ' ότι μαθαίνουμε ξεκινά προσπάθεια μεταξύ των ακτοπλόων να βρεθεί άκρη στο αδιέξοδο (φωτ. Εν Άνδρω). Όπως κατ΄ αποκλειστικότητα, πληροφορηθήκαμε χτες από ακτοπλοϊκούς κύκλους: "ξεκινά προσπάθεια μεταξύ των ακτοπλοϊκών εταιρειών - με αμοιβαίες υποχωρήσεις - για την εκτόνωση της ακτοπλοϊκής κρίσης που έχει ξεσπάσει τα δύο τελευταία χρόνια στη Ραφήνα. Στόχος να υπάρξει λύση και να μην επεκταθεί η κρίση στην ευρύτερη περιοχή του Αιγαίου". 
Στο "κόκκινο" ο ανταγωνισμός τ...
  To ταχύπλοο "Kalli P.". Ο ανταγωνισμός των ακτοπλόων για να «ριχθούν στη μάχη» το καλοκαίρι του 2018, με όσο το δυνατόν περισσότερα πλοία (ταχύπλοα και συμβατικά), έχει χτυπήσει… κόκκινο!
Kαι η Hellenic Seaways στη Ραφ...
  Σε… «πεδίο μάχης» ενός σκληρού –και ίσως πρωτοφανούς- ανταγωνισμού, μετατρέπεται από το καλοκαίρι του 2018 το λιμάνι της Ραφήνας! Ενς μικρός κόλπος, καταφύγιο προσφύγων από την Μικρά Ασία το 1922, με υποτυπώδεις και απηρχαιωμένες υποδομές, χωρίς πρόσβαση, θέσεις παρκινγκ, προβλήτες και μεγάλα βάθη στην θάλασσα, αναμένεται να παίξει ένα σημαντικό ρόλο στην τουριστική βιομηχανία. Ένα λιμάνι εντελώς ανέτοιμο γι αυτό τον ουσιαστικό ρόλο, με σχεδιασμό από τους αρμοδίους, εντελώς ερασιτεχνικό, πελατειακό και συντεχνιακό!
"Ναυμαχίες" στο Αιγαίο! Μέχρι ...
  Δυναμική διείσδυση σε ολόκληρο το Αιγαίο σχεδιάζει η Golden Star Ferries. Από του χρόνου το καλοκαίρι θα επιχειρήσει να μπει «σφήνα» στους κολοσσούς της ακτοπλοΐας, αισιοδοξώντας να πάρει μερίδιο από την πίτα των πλέον κερδοφόρων γραμμών, στις οποίες ταξιδεύουν κυρίως οι ξένοι τουρίστες!
Black Friday: 12καπλασιασμός ε...
Το "Kyklades", κεντρικό πρακτορείο του "Θεολόγου" στο Γαύριο, την Παρασκεύη το βράδι βρέθηκε... σε κλοιό επιβατών!! Τελικά ο κόσμος κυνηγά τις προσφορές. Αυτό είναι ακόμα μια φορά το μέγα οικονομικό δίδαγμα του καιρού μας. Η FastFerriesκατάφερε να 12καπλασιάσει τις εισπράξεις της Παρασκευής με τις εκπτώσεις που έκανε λόγω BlackFriday!!!