“Ναυμαχίες” και “πνιγμοί” στην καλοκαιρινή Ραφήνα!



Τελικά το “Tera-jet” του Μάριου Ηλιόπουλου, με τα 40 μίλια την ώρα, δεν θα πιάνει Άνδρο. Αυτό αποφάσισε το ΣΑΣ προχθές στη Νάξο. Αλλά θα πιάνει Τήνο-Μύκονο-Πάρο-Νάξο και έτσι θα αφαιρέσει μεγάλο κομμάτι από την ναυτιλιακή πίτα της Ραφήνας από τις δύο εταιρείες της γραμμής με ότι αυτό σνεπάγεται για την χειμερινή επιβίωση των δρομολογιών τους.

Το πρόβλημα με το ταχύπλοο “Tera-Jet” (γύρω στα 40 μίλια την ώρα, πιάνει Τήνο σε λιγότερο από δύο ώρες και Άνδρο, αν ερχόταν, κάτω από ώρα) είναι το μέγεθος του και οι χαμηλοί ναύλοι του (ανταγωνιστικοί των συμβατικών).

Έχουμε λοιπόν αύξηση του ανταγωνισμού με το ταχύπλοο. Αλλά μόνο για τους περιστασιακούς καλοκαιρινούς επισκέπτες. Κι αυτό γιατί το “Tera-Jet” θα αποχωρίσει το φθινόπωρο – όπως όλα τα ταχύπλοα – και η γραμμή θα μείνει με τα συμβατικά, που αν δεν πάνε καλά το καλοκαίρι, φυσικό είναι να μειώσουν τα χειμερινά δρομολόγια!

Συνεπώς ένα καλό οικονομικά τρίμηνο για το “Tera-Jet” οδηγεί σε λιγότερα δρομολόγια τον χειμώνα! Αν τα πράγματα φτάσουν εκεί ας ξεχάσουμε τα δύο πλοία την μέρα στην Άνδρο και στην γραμμή μας τον χειμώνα. Και ας ετοιμαστούμε πάλι για ένα! ‘Η, ακόμα πιο δύσκολα…

Την ίδια στιγμή ο ανταγωνισμός μεταξύ FAST FERRIES και GOLDEN STAR FERRIES δεν οδηγεί για την ώρα σε προσφορές και μείωση των τιμών, αλλά σε αγώνα «πνιγμού» τους. Ρωτήσαμε την Golden Star Ferries αν θα υπάρξουν προσφορές στις τιμές και μας παρέπεμψαν στο φθινόπωρο! Ρωτήσαμε πάλι γιατί αυτός ο «παράλογος» ανταγωνισμός δρομολογίων πρωί & απόγευμα με την άλλη εταιρεία και μας είπαν πως οι Στεφάνου ένοιωσαν «πνιγμένοι» ανάμεσα στα δύο πρωινά δρομολόγια του Παναγιωτάκη (ένα εμπρός κι ένα πίσω από το SuperferryII). Επιχειρούν από την μεριά τους – τώρα που αύξησαν τα πλοία τους - τον «πνιγμό» της "ναυαρχίδας" του Παναγιωτάκη, που είναι ο Θεολόγος, το απόγευμα!

Έτσι όμως κινδυνεύουν να «πνιγούν» όλοι προσφέροντας πολλά δρομολόγια τις ίδιες ώρες - ο ένας πάνω στον άλλον!!! Χωρίς εναλλακτικές ώρες αναχώρησης και χωρίς εκπτώσεις για τον επιβάτη! Και αυτό βεβαίως "πνίγει" τα νησιά μας και τους μόνιμους κατοίκους τους...

Σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία έρχεται το “Tera-Jeet” - για ένα τρίμηνο - με τις ευθέως ανταγωνιστικές με τα συμβατικά τιμές του και τους εκτός συναγωνισμού χρόνους του θέλοντας να «αρπάξει» το μεγάλο καλοκαιρινό κομμάτι της πίτας.

Και μετά τι θα μείνει για τους άλλους; Τι θα μείνει για τους άλλους εννέα μήνες; Πως θα ζήσουν τα νησιά τον χειμώνα αν Παναγιωτάκης και Στεφάνου μειώσουν χειμερινά πλοία και δρομολόγια; Αλλά και βέβαια πως θα αντέξουν τα συμβατικά πλοία να κινούνται επί εννέα μήνες με 100 ή 200 επιβάτες και 50 ή 100 ΙΧ αν δεν έχουν κέρδος το καλοκαίρι;

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Δυστυχώς κινδυνεύουμε όλοι - πλοία και νησιώτες - στο τέλος αυτής της «ναυμαχίας» πλοίων, δρομολογίων, χρόνων ταξιδιού, συμβατικών και ταχυπλόων να "πνιγούμε"!  Και να δούμε - ιδίως την Άνδρο που δεν έχει άλλο λιμάνι εκτός από την Ραφήνα - να εξυπηρετούμαστε από το φθινόπωρο είτε με λιγότερα πλοία επί εννέα μήνες (από δύο σε ένα την μέρα ή και μέρα παρά μερα) είτε ακόμα και με χειρότερα πλοία! Κάτι που θα μας γυρίσει χρόνια πίσω...

«Εν Άνδρω»

(Κρίναμε σκόπιμο εκτός από τους δικούς μας προβληματισμούς να μεταφέρουμε στις στήλες μας αποσπάσματα από κείμενο του εξειδικευμένου site Ναυτιλία (nautilia.gr) ώστε να έχετε μια δεύτερη εικόνα για τα πράγματα. Οι υπογραμμίσεις και τα μαύρα γράμματα δικά μας… Εν Άνδρω).

Ραφήνα: “Ναυμαχία μέχρι τελικής πτώσης!”

Του Σπύρου Ρούσσου

Την “άγρια κόντρα” που υφέρπει μεταξύ των ακτοπλοϊκών εταιρειών στη Ραφήνα, ενόψει της νέας θερινής περιόδου, ανέδειξε και πάλι η πρόσφατη συνεδρίαση του Σ.Α.Σ.. Το μήλον της έριδος και αυτή τη φορά, δεν ήταν άλλο από τα δρομολόγια της φετινής θερινής σεζόν, για τα οποία οι εταιρείες της περιοχής αναμένεται να “κονταροχτυπηθούν” μέχρι τελικής πτώσης!

…Το πλήρωμα του χρόνου έφτασε και όπως ήταν αναμενόμενο το τοπίο ξεκαθάρισε. Ενώ, η τελευταία εξέλιξη άνοιξε την “όρεξη” των εναπομενόντων ανταγωνιστών, οι οποίοι επιδόθηκαν σε έναν ανηλεή “πόλεμο”, προκειμένου να υπερασπιστούν τα κεκτημένα τους, αλλά και να αυξήσουν τα μερίδια τους σε μια αγορά που πέρσι παρουσίασε μικρή αύξηση 4,9%, την ώρα που η κίνηση στην ακτοπλοΐα συνολικά υποχώρησε κατά 1,9%!

Φέτος, τα ξίφη τους στο “βασίλειο” της Ραφήνας, αναμένεται να διασταυρώσουν η παραδοσιακή Fast Ferries της οικογένειας Παναγιωτάκη, η ανανεωμένη Golden Star Ferries των αδελφών Στεφάνου και η δυναμική SeaJets του Mάριου Hλιόπουλου.

H Fast Ferries

 

Σταθερή αξία στη γραμμή της ανδροτυνομυκονίας, η καταξιωμένη Fast Ferries συνεχίζει με προσεκτικά βήματα να κάνει αυτό που ξέρει να κάνει καλά τα τελευταία 10 χρόνια. Να εξυπηρετεί με συνέπεια και αξιοπιστία τα νησιά της γραμμής. Παρά τις όποιες αντιξοότητες, έχει καταφέρει μέχρι σήμερα να διασφαλίσει σταθερά δρομολόγια –όλο το χρόνο - καθιερώνοντας μια αξιόπιστη στάση με 3 αξιόλογα πλοία: το FAST FERRIES ANDROS (7.786gt/1989), το ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π. (7.300gt/2000) και το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π. (3.950gt/1990).

Με αυτά τα 3 πλοία στη γραμμή, η εταιρεία διαθέτει μια σημαντική χωρητικότητα σε επιβάτες και Ι.Χ. (3.527επιβάτες/1.880γραμμικά μέτρα) και είναι έτοιμη να ανταποκριθεί σε πιθανές μεταβολές της κίνησης…

Η Golden Star Ferries

Στο αντίπαλο στρατόπεδο, η Golden Star Ferries, φέτος είναι φανερά ενισχυμένη. Έχοντας μπει για τα καλά στην κούρσα της ανανέωσης και δραστηριοποιούμενη ήδη τα τελευταία 6 χρόνια στη γραμμή της Ανδροτηνομυκονίας, φρόντισε να αξιοποιήσει το κενό που προκλήθηκε από την απουσία της Blue Star Ferries και της Hellenic Seaways.

Φέτος, λοιπόν, πρόσθεσε δυο ακόμη σημαντικά πλοία στο στόλο της, με αποτέλεσμα η προσφερόμενη χωρητικότητα της να αυξηθεί σημαντικά συγκριτικά με πέρσι (4.199 επιβάτες/850 γραμμικά μέτρα). Έτσι, το θρυλικό SUPERFERRY II (4.986gt/1974) θα συντροφεύουν από φέτος η ναυαρχίδα της εταιρείας SUPERFERRY (9.508gt/1995), καθώς και το ταχύπλοο SUPERRUNNER (4.724gt/1998).

Στόχος της ανδριώτικης εταιρείας, είναι η κατά κράτος κυριαρχία στη γραμμή και κατά συνέπεια η ευθεία σύγκρουση με τον ανταγωνισμό σε κάθε δρομολόγιο. Κάτι που φάνηκε άλλωστε σε κάθε συνεδρίαση του Σ.Α.Σ. το προηγούμενο διάστημα.

Αυτή η φιλοσοφία της εταιρείας, μαρτυρά ότι δεν έχει καμία πρόθεση να οικοδομήσει γέφυρες συνεννόησης με τον βασικό ανταγωνιστή της στη γραμμή, τη FAST FERRIES. Γεγονός που όχι μόνο προαναγγέλλει ότι ο φετινός ανταγωνισμός θα ιδιαίτερα σκληρός, αλλά ίσως και να έχει συνέπειες που αναμφίβολα θα “πληρώσουν” οι νησιώτες της γραμμής!

H Sea-Jets και το “Tera-Jet”

Την απουσία, της Blue Star Ferries και της Hellenic Seaways εκμεταλλεύτηκε όμως και η SEA JETS, καθώς φέτος θα έχει απέναντι της μόνο το αρκετά μικρότερο SUPERRUNNER της Golden Star Ferries. Παρά τις έντονες αντιδράσεις στο Σ.Α.Σ. από τις άλλες εταιρείες, η SEA JETS κέρδισε ένα πρωινό και ένα απογευματινό δρομολόγιο, κλείνοντας έτσι το φετινό “χορό” των δρομολογήσεων στη Ραφήνα.

Η φήμη που απλά πλανιόταν τον περασμένο Φεβρουάριο για τον ερχομό του “βασιλιά” των ταχυπλόων TERA JET (11.347gt/1999) στη Ραφήνα, επιβεβαιώνεται με τρόπο πανηγυρικό. Έτσι, το επιβλητικό ταχύπλοο φέτος βάζει πόδι στο “απόρθητο οχυρό” της Ραφήνας, εκτελώντας το πρωινό δρομολόγιο των 7.40 στη γραμμή Ραφήνα – Τήνος- Μύκονος – Πάρος – Νάξος.

Το 146μετρο θηρίο της SEA JETS, με πρωτόκολλο 1.800 επιβατών και 460 Ι.Χ., αναμφίβολα θα καταφέρει με την παρουσία του σημαντικό πλήγμα στις εταιρείες της γραμμής, καθώς είναι ευθέως ανταγωνιστικό ως προς τα πρωινά συμβατικά πλοία και αναμένεται να κερδίσει σημαντικό κομμάτι της πίτας, κυρίως λόγω χωρητικότητας, ταχύτητας και ναύλων! Η εταιρεία του μάλιστα είχε ανακοινώσει ότι οι τιμές των ναύλων, θα διαμορφωθούν στα επίπεδα των τιμών των συμβατικών πλοίων.

Ανακοίνωση που μένει απλά να επιβεβαιώθει, καθώς από αυτή την απόφαση αναμένεται να ωφεληθούν σημαντικά τόσο η εταιρεία όσο και οι επιβάτες της γραμμής. Το απογευματινό δρομολόγιο των 15.30 στην ίδια γραμμή, εκτός απρόοπτου, θα εκτελεί το μικρότερο PAROS JET (3.010gt/1996), το οποίο όμως δεν προκαλεί ιδιαίτερη ανησυχία, καθώς η ώρα της αναχώρησης του δεν συμπίπτει με κανένα άλλο πλοίο του ανταγωνισμού.

Το λιμάνι της Ραφήνας

Σε κάθε περίπτωση, η “ναυμαχία” που θα διεξαχθεί φέτος στη Ραφήνα θα είναι μέχρι τελικής πτώσης! Από τη μια πλευρά το λιμάνι θα κληθεί -για μια ακόμη χρονιά- να δοκιμάσει τις αντοχές του, καθώς οι εγκαταστάσεις του οριακά αντέχουν ταυτόχρονα τόσες αφιξοαναχωρήσεις ταχυπλόων και συμβατικών πλοίων.

Από την άλλη πλευρά, οι παραδοσιακές εταιρείες της γραμμής θα κληθούν να δουλέψουν στα “κόκκινα”, αλλά και να αντέξουν στις αφόρητες πιέσεις που θα τους ασκήσει το θηρίο TERA JET – που είναι το μεγαλύτερο από όλα τα πλοία της Ραφήνας– και που σίγουρα θα αλλάξει σημαντικά τα δεδομένα της γραμμής, καθώς με την ταχύτητα και τη χωρητικότητά του αναμένεται να “σαρώσει”…

Και (μέσα σε όλα υπάρχει) και η συνεχιζόμενη “κόντρα” –χωρίς πλέον περιθώρια συνεννόησης - μεταξύ των δυο βασικών ανταγωνιστών της γραμμής, Fast Ferries και Golden Star Ferries.

Μπορεί λοιπόν η καλοκαιρινή σεζόν να αποδεικνύεται “χρυσορυχείο” για τις ακτοπλοϊκές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη Ραφήνα, όμως, δεν θα πρέπει να παραγνωρίζεται το γεγονός ότι η γραμμή της ανδροτηνομυκονίας αφορά νησιά που εξυπηρετούνται σταθερά από συμβατικά πλοία όλο το χρόνο.

Συνεπώς, πέρα από τα πρόσκαιρα κέρδη του καλοκαιριού, το βασικό ερώτημα που τελικά τίθεται προς όλους είναι: Μπορούν οι ακτοπλοϊκές εταιρείες της Ραφήνας να αντέξουν έναν τέτοιο ανταγωνισμό και να παραμείνουν αλώβητες;

Ο χρόνος θα δείξει…



ΔΥΟ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΜΑΣ

Πήραμε δύο σχόλια από προηγούμενη ανάρτηση μας για την γραμμή και τα μεταφέραμε στο κυρίως site γιατί κάνουν σημαντικές παρατηρήσεις. Το Εν Άνδρω ανοίγει διάλογο για την γραμμή μας πριν χάσουμε ότι έχουμε και ψαχνόμαστε... 

Guest - ΜΑΡΙΑΝΝΑ –ΧΩΡΑ

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΟΔΗΓΟΥΜΑΣΤΕ ΣΕ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΜΑΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕΡΑ ΠΑΡΑ ΜΕΡΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ.
ΚΑΙ ΤΟΥΤΟ,ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΝΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΓΙΑ 40-50 ΜΕΡΕΣ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΠΛΟΙΑ ΤΑΧΥΠΛΟΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΥΓΟΥΝ ΜΕΤΑ,ΚΟΒΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΙΤΤΑ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΜΙΚΡΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ, ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ, ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΝΑ ΦΥΤΟΖΩΟΥΝ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΕΡΟΧΝΤΑΙ ΑΔΕΙΟΙ, ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ.
ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΗΣ ''ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ '' ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝ
EΛΘΕΙ ΑΜΕΣΑ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΟΔΗΓΕΙΤΕ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΡΑΒΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥΣ.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΑΝΤΟΝ ΝΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ '' ΞΥΠΝΙΟΙ'' ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ 40 ΜΕΡΕΣ ΚΙΑ ΜΕΤΑ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ .
ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ,ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΜΑΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΟΥΚΟΤΑΡΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ, ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΤΕΛΙΚΑ-ΤΕΛΙΚΑ ! !

Guest – Androslover

Όπως έγραψε και η Μαριάννα παραπάνω με τόσο έντονο ανταγωνισμό δεν οδηγούμαστε πουθενά! Με τόσες αφιξοαναχωρήσεις μέσα σε πενήντα λεπτά το πρωί και εντός μιας με μιάμιση ώρας το πολύ κατά τις απογευματινές ώρες, ούτε ο επιβάτης έχει να κερδίσει κάτι, αλλά ταυτόχρονα και οι ακτοπλοϊκές θα βλέπουν τα δρομολόγια των πλοίων τους να πραγματοποιούνται μισογεμάτα στην καλύτερη περίπτωση.

Για να πας στα νησιά της κύριας γραμμής τουλάχιστον (Άνδρο, Τήνο, Μύκονο) πρέπει ή να φύγεις πολύ πρωί ή αργά το απόγευμα! Με αυτή την πληθώρα πλοίων τους θερινούς μήνες ο επιβάτης δεν έχει την επιλογή από τη μία να αναχωρήσει στις δέκα ή έντεκα το πρωί απο Ραφήνα για παράδειγμα, παρά πρέπει να περιμένει μέχρι το απόγευμα που ξεκινά η δεύτερη μαζική αναχώρηση προς τα νησιά.
Από την άλλη κανείς δεν διαμαρτυρήθηκε εμπράκτως τα προηγούμενα καλοκαίρια όταν εταιρείες όπως η Blue Star ή εφέτος η Κοινοπραξία Sea Jets δραστηριοποιούνται στη γραμμή μόνο για δύο με δυόμιση μήνες, παίρνοντας κομμάτι από την πίττα και μάλιστα στην καλύτερη εποχή για τη γραμμή-ες.

Θα μπορούσε για παράδειγμα να ασκηθεί πίεση στην Hellenic Sea Ways που πέρσι είχε το ταχύπλοό της Hellenic High Speed ή την εταρεία του Terra Jet φέτος από τους κατοίκους και τους φορείς των νησιών, να παραμείνουν αυτές στη γραμμή για περισσότερο διάστημα. Διαφορετικά να μην ταξιδέψει κανείς με τα πλοία τους σε ένδειξη διαμαρτυρίας. Με το να μην αντιδρά κανείς πρώτον σε αυτή την τακτική και δεύτερον και κυριότερο προς την ενίσχυση και κατάλληλη διαμόρφωση του λιμανιού της Ραφήνας, έτσι ώστε να μπορεί αυτό να δεχθεί όλο αυτό τον όγκο κίνησης επιβατών σε σύντομο χρονικό διάστημα καθημερινά, δεν οδηγούμαστε πουθενά, εκτός από τον μαρασμό και την μείωση των καθημερινών δρομολογίων των δύο κύριων ακτοπλοϊκών που δραστηριοποιούνται ολο το χρόνο στη Ραφήνα. Κάτι πρέπει να γίνει, μελετημένα και τεκμηριωμένα, διαφορετικά δεν θα ωφεληθεί κανείς από την όλη κατάσταση.

 

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Αυτές οι ανακοινώσεις για τον χειμώνα μας πάνε πίσω, αντί για μπρός. Ας βάλουν και οι άλλοι σκάφη νέας τεχνολογίας το καλοκαίρι. Μετά και τον χειμώνα. Να βρούνε λύσεις μέσω του ανταγωνισμού της τεχνολογίας. Όχι μέσω της οπισθοδρόμησης και των απαγορεύσεων. Μόνο έτσι θα βγούν τα νησιά κερδισμένα, μακροπρόθεσμα. Εχω εξοχικό στην Τήνο και πηγαίνω μόνο Πάσχα και Αυγουστο. Θέλω να πηγαίνω για 2-3 μέρες και δεν μπορώ.

This comment was minimized by the moderator on the site

ΜΗΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ... ΜΟΝΟΝ ΤΟ ΤΥΡΙ ΚΑΙ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΦΑΚΑ ! !
ΕΙΝΑΙ ΣΚΕΤΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΡΑΦΗΝΑ- ΑΝΔΡΟΣ -ΤΗΝΟΣ - ΜΥΚΟΝΟΣ ΦΕΤΟΣ ! !
ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΜΕΝΟ ΤΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΤΟ ΤΑΧΥΠΛΟΟ ''TERA JET'' ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΑΧΥΠΛΟΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΑ, ΑΠΟΚΟΠΤΩΝΤΑΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΔΥΟ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ! !
ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΕΙ ΕΔΩ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ, ΑΛΛΑ ΦΙΛΤΑΤΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ, Η ΖΗΜΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΗ, ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΙΟ ΑΝΙΔΕΟΣ ΠΕΡΙ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΕΙ ! !
ΝΑ ΓΙΝΕΙ ‘’ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ’’, ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΜΑΣ, ΚΑΘΕ ΦΟΡΕΑ, ΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ, ΟΤΙ, Η ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΑΥΤΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ, ΓΙΑ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΚΑ ΚΑΙ ΓΙΑ 35-40 ΜΕΡΕΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ, ΦΑΙΝΟΜΕΝΙΚΑ ΤΕΛΙΚΑ '' ΒΟΗΘΑΕΙ '' ΤΟ ΤΟΠΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΟΥ ΕΠΙΒΙΩΣΗ.
ΜΗΝ ΞΕΓΕΛΙΟΜΑΣΤΕ ,ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΣΕΡΒΙΡΟΥΝ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η ΛΑΙΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΤΟ...ΤΥΡΙ ΚΑΙ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΦΑΚΑ ! !
ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΞΕΓΕΛΑΕΙ, ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ 100-200 ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚAI 20-30 ΟΧΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ.
ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ Η ΕΙΚΟΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ ! ! ! ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΤΗΣ ΑΠΟΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΤΙΚΩΝ ΠΛΟΙΩΝ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ TOYΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΣΤΟ ΚΑΤΑΧΕΙΜΩΝΟ, ΠΟΥ ΔΙΑΡΚΕΙ. ΓΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ (8) ΜΗΝΕΣ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΓΡΑΜΜΗ.
ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΚΑΚΟΦΑΝΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΘΟΛΟΥ, ΑΝ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΟΤΙ, Η ‘’GOLDEN STAR FERRIERS’’ ΚΑΙ Η ‘’ FAST FERRIERS’’ ΜΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΜΕ ΕΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΤΗΝ ΜΕΡΑ, ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΜΕΡΑ-ΠΑΡΑΜΕΡΑ, ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ.
ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΙΝΕΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΚΕΙΜΕΝΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ, ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΑΔΕΙΕΣ ΣΕ ΤΑΧΥΠΛΟΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΕΛΙΚΑ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΝΗΣΙΩΝ ΜΑΣ.
ΑΓΑΠΗΤΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΜΗΝ ΦΟΒΟΣΑΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΑΝΟΙΧΤΑ ΘΕΣΗ, ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΛΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΘ’ ΟΛΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ ΘΕΣΗ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΑΣ ΞΕΡΟΥΝ ΣΑΝ ΝΗΣΙ, ΜΟΝΟΝ 30-40 ΜΕΡΕΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΑΝΑΔΕΙΞΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΣΥΝΕΧΩΣ ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙΡΟΣ, ΓΙΑ ΜΗΝ ΚΛΑΙΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
ΣΚΟΡΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΜΕΣΑΡΙΑ ΑΝΔΡΟΥ

This comment was minimized by the moderator on the site

Για το αυτονόητο ! ! ! !
Αντί να ληφθούν μέτρα για τον περιορισμό της ανεξέλεγκτης έγκρισης δρομολογίων, με το ένα πλοίο να κυνηγάει το άλλο, με την σχεδόν ταυτόχρονη αναχώρηση τους, όπου, μέσα σε μία ώρα να φεύγουν όλα τα πλοία απο το λιμάνι Αττικής προς τα νησιά μας, όπου σε υποτιθέμενη άλλη στιγμή να μην μπορεί κανένας να ταξιδεύσει.
Να περιμένει πάλι, μέσα, σε ένα άλλο ασφυκτικό απογευματινό χρόνο, που φεύγουν πάλι κυνηγώντας το ένα το άλλο πλοίο, έτσι....ανάπτυξη τουρισμού σε σταθερή και υγιή βάση δεν πρόκειται να δούμε στο νησί μας.
Στο νησί μας, που δεν συνδέεεται απο πουθενά αλλού πλήν της Ραφήνας και να μην το ξεχνάμε αυτό.Πρέπει πιστέβω να διεκδικήσουμε το αυτονόητο. Την προστασία της ακτοπλοικής σύνδεσης του νησιού μας, χειμώνα- καλοκαίρι, κόντρα στις αποφάσεις της πολιτείας,που χωρίς σκέψη και προγραμματισμό, ακούγοντας μόνον, τα κατά τόπους Λιμεναρχεία που.... ‘’ γνωμοδοτούν’’ στα ερωτήματα του Υπουργείου Ναυτιλίας, αν μπορούν να εξυηπηρετηθούν τα πλοία, με αφιξοαναχωρήσεις μέσα στο 20λεπτο να απαντούν ΝΑΙ ! ! ! φοβούμενοι τις αντιδράσεις των ακτοπλόων και δεν ξέρουμε τι άλλο εδώ να υποθέσουμε, με το να υποφέρουν οι ίδιοι στο να προσπαθούν να εξυπηρετήσουν τις κοινές αυτές ώρες και κύρια οι χιλιάδες επιβάτες, μέσα το σφυχτό αυτόν χρόνο των ταυτόχρονων αναχωρήσεων,τελικά όλοι, να τρέχουν να προλάβουν το πλοίο του προορισμού τους.
Ετσι στη συνέχεια και στην πράξη να βλέπουμε ένα γενικό αλαλούμ στις προβλήτες και ένα γενικό ‘’ μπάχαλο - σχεδιασμό ‘’ στα λιμάνια που φτάνουν τα πλοία.Και εδώ έχουμε άλλο ένα σοβαρότατο πρόβλημα στα λιμάνια.
Δεν χρειάζεται να θυμίσουμε εδώ, τι θα γίνει σε περίπτωση μελτεμιών το καλοκαίρι, που θα έχουμε το φαινόμενο, το ένα πλοίο να περιμένει το άλλο, να βγεί απο το λιμάνι, για να μπεί το επόμενο και κατά τ΄ άλλα, να μιλάνε οι εταιρείες, για δήθεν σταθερά δρομολόγια,όταν αυτά θα έχουν καθυστερήσεις απο λιμάνι σε λιμάνι που όλοι ζούμε σε περιπτώσεις μελτεμιών και όχι μόνον.
Ο ανελέητος ανταγωνισμός μεταξύ των δύο εταιρειών δεν ωφελεί την Ανδρο,όλοι το βλέπουμε, το ζούμε και καλό είναι που λέει και η λαική παροιμία ’’ πρίν πεινάσουμε να μαγειρέψουμε’’ όλοι μας , εταιρείες, υπουργείο, νησιώτικος πληθυσμός, φορείς, δήμος, όλοι μας, μα όλοι μας φίλοι επιχειρηματίες κάθε μορφής και δραστηριότητας στο νησί μας.
Μην ξεχνάμε ότι οι εταιρείες σκέφτονται οικονομικά και όχι συναισθηματικά και πρέπει να προσαρμόζονται ανάλογα στις εποχές που διακινούνται εκατοντάδες χιλιάδες επιβάτες και όλοι καταλαβαίνουμε τι θα συμβεί τον χειμώνα.
Οι εταιρείες θέλουν να επιβιώσουν...θα μας πούνε τον χειμώνα και για να το επιτύχουν,θα πρέπει να πάρουν κάποια μέτρα.
Μέτρα περιορισμού των δρομολογίων....δεν θα μπορούν να έχουν....θα μας πούνε, σύνδεση τον χειμώνα και έτσι θα βουλιάξουμε σαν νησί και οικονομία.
Μαθηματικά είναι βέβαιο, ότι αυτό.... θα μας σερβίρουν τον χειμώνα και θα πρέπει εμείς να το χωνέψουμε και να μην αντιδράσουμε ? ?
Ο τρόπος με τον οποίο πρέπει να λειτουργούμε στα νησιά χρειάζεται να είναι έξυπνος και πολυμήχανος που λένε, ώστε, να μην ζήσουμε την απομόνωση και με ότι αυτό συνεπάγεται για όλους μας.
Η ευθύνη όλων όσων είμαστε απο την Ανδρο, ακόμα φίλοι και επισκέπτες του νησιού, χειμώνα – καλοκαίρι, θα πρέπει κανένας να μην στηρίξει τα πλοία που έρχονται για 40 μέρες στο νησί και μετά μας ξεχνούν.
Να κάνουμε αγώνα για το μπουκοτάζ αυτών των εταιρειών, που σε βάρος μας, θέλουν να κερδίζουν τις 40 αυτές μέρες και τον χειμώνα να οδηγούν το τόπο μας στον μαρασμό, με όλα όσα πιο πάνω αναφέρω.
Ευθύνη έχουμε κι εμείς,αυτό θέλω να τονίσω , καθώς πρέπει κάποια πράγματα να τα μεταφέρουμε δυναμικά στο αρμόδιο υπουργείο και να μην περιμένουμε απαθείς, να έρθει η διαφαινόμενη αλληλοεξόντωση των εταιρειών και μετά να ακούσουμε ότι, τον χειμώνα θα έχετε ένα πλοίο την μέρα....ίσως και μέρα παρά μέρα και περιμένετε πάλι τους 2 μήνες το καλοκαίρι.
Η διαφαινόμενη τώρα κόντρα των αδελφών ΣΤΕΦΆΝΟΥ με τον ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗ, όλοι ξέρουμε που θα καταλήξει και καλό είναι εμείς όλοι, σαν επιχειρηματίες,Δήμος, φορείς, κάτοικοι, φίλοι και επισκέπτες του νησιού μας να είμαστε συμμέτοχοι, ως πρός όσο το δυνατόν αποτροπή αυτής της αλληλοεξόντωσης.
Μιάς αλληλοεξόντωσης, που μας χτυπάει σύντομα και την δική μας πόρτα...και ο νοών νοείτω.
Με την παράκληση να δημοσιευθεί, αναρτηθεί.Ευχαριστώ πολύ.
Μαριάννα – Χώρα .

This comment was minimized by the moderator on the site

Το τέρα τζετ ή οποιοδήποτε ταχύπλοο μπορεί ν κάνει την Άνδρο σε 2 ώρες. Όμως όταν από του χ΄ρονου σου βάλουν εισιτήριο 24 ευρώ το άτομο τι θα πούμε? Αυτή η κίηση του τέρα γενικά είναι τοιχοδιοκτική με την έννοια ότι δεν έρχεται να επενδύσε στη γραμμή, σλλά να κάνει αρπακτή και ζημιά στους άλλους. Τουλάχιστον Στεφάνου και Παναγιωτάκης στηρίζουν τη γραμμή χρόνια τώρα .

This comment was minimized by the moderator on the site

Αν το Tera jet ήταν του Στέφανου η του Παναγιωτάκη θα κάναμε τώρα συζήτηση; Αν ο Στέφανου δεν έμπαινε στα νερά του Ηλιόπουλου θα έφερνε ο δεύτερος το Tera jet στην Ραφήνα; Επιχειρήματιες είναι και οι δύο...
Η γραμμή της Ραφήνας δεν αναβαθμίζεται; Ραφήνα Άνδρος 2 ώρες εδώ και 25 χρόνια δεν το βαρεθηκατε;
Λυπάμαι που δεν θα πιάνει ανδρο θα έφερνε την Άνδρο ποιο κοντά στην Αθήνα. Άλλες γραμμές έχουν αλλάξει εμείς ΌΧΙ.

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 6 χρόνια πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Το πρόβλημα ανταγωνισμού της γραμμής μας δεν είναι αυτή τη στιγμή τα 24 ή τα 30 μίλια. Αλλά το ότι τα ταχύπλοα που αυξάνουν τον ανταγωνισμό ΦΕΥΓΟΥΝ τον ΣΕΠΤΕΝΒΡΙΟ!!! Και θα ξανάρθουν ΙΟΥΝΙΟ!!! Με τι καράβια θα ταξιδεύουμε μετά 9 ολόκληρους μηνες; Τα συμβατικά αν χάσουν πολύ κόσμο θα φύγουν κι αυτά από την γραμμή τον χειμωνα. Ή, θα μείνει ένα. Μπορεί να αναπτυχθεί το νησί με ένα βαπορι τη μερα επί 9 μήνες. Ή, αν τα πράγματα πάνε χειρότερα μπορεί η γραμμή της Άνδρου μετατραπεί σε άγονη για 9 μηνες!!! Εμείς θέλουμε ανταγωνισμό ΟΛΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ. Κι όχι τρεις μήνες και φύγαμε. Αυτο πρέπει να καταλάβετε...

This comment was minimized by the moderator on the site

Και γιατί δεν επερναν τόσα χρόνια οι Στέφανου Και ο Παναγιωτάκης πλοία ανταγωνισμόυ; Με 24 και πάνω μυλια ; Εν έτη 2017 η ταχύτητα και το κόστος κερδίζουν. Και μην πείτε κύριε μπασαντη ότι δεν έχουν λεφτά;

This comment was minimized by the moderator on the site

Adid Oto Να χαμηλωσουν τις τιμές; ωχ συγνώμη, λάθος
Εν Άνδρω σωστά να χαμηλώσουν οι τιμές, αλλά να έχουμε πλοία για 12 μήνες κι όχι για 3. Εδώ χάθηκε η μπάλα και ο ανταγωνισμός εις βάρος των νησιών στο τέλος.
Adid Oto Σωστό κι αυτό
Filina Rizioti Τόσα χρόνια δεν το έκανε αυτό το seajet ή κάπως έτσι; Από Ραφήνα, χωρίς Άνδρο. Τι αλλάζει τώρα;
Εν Άνδρω ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ. Για παράδειγμα για ΤΗΝΟ σήμερα 27 ευρώ το συμβατικό με 1400 θέσεις και από αύριο 29 το ταχύπλοο με 1800 θέσεις!!! Άρα σαρώνει τα πάντα για δυόμιση μήνες και... φεύγει!!! Και τι μένει το φθινόπωρο στους νησιώτες; Δρομολόγια άγονης γραμμής....

This comment was minimized by the moderator on the site

Antonios Economou Καλημέρα, ολόσωστο κείμενο!

Εν Άνδρω Ευχαριστούμε έναν γνώστη των πραγμάτων που συχνά έχει βοηθήσει με τις παρατηρήσεις του το site