Το 50% των πτήσεων της γερμανικής Condor είναι προς Ελλάδα! Τι να προσέχουν οι πελάτες σε καφέ, εστιατόρια και μπαρ.
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR
ΠΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΕΛΛΑΔΑ
Θέμα χρόνου είναι πλέον η πλήρης επανεκκίνηση του τουρισμού και των πτήσεων μεγάλων αεροπορικών εταιρειών προς την Ελλάδα. Η τουριστική περίοδος ξεκινά 15 Ιουνίου. Οι απευθείας πτήσεις εξωτερικού την 1η Ιουλίου. Μία από τις χώρες που ποντάρουν φέτος στην Ελλάδα, για τουρισμό, είναι η Γερμανία, καθώς όπως προκύπτει έχουν αυξηθεί σημαντικά οι κρατήσεις προς ελληνικούς προορισμούς.
Πτήσεις προς 14 ελληνικούς προορισμούς ανακοίνωσε η Condor. Ο γερμανικός αερομεταφορές Condor έδωσε το δικό του «σύνθημα» παρουσιάζοντας χθες το πρόγραμμα πτήσεων για το καλοκαίρι 2020, ανακοινώνοντας συνολικά 300 εβδομαδιαίες συνδέσεις και 29 δρομολόγια, μεταξύ άλλων, προς Ελλάδα, Ανδαλουσία, Κροατία, Σαρδηνία, Ιταλία, Κύπρο και Τουρκία.
Όπως προκύπτει, οι 14 προορισμοί της λίστας των πτήσεων είναι προς την Ελλάδα! Η Condor θα «πετά» το καλοκαίρι - έως και τον Οκτώβριο- προς Καλαμάτα, Καβάλα, Κέρκυρα, Κω, Κρήτη, Μύκονο, Πρέβεζα, Ρόδο, Σάμο, Σαντορίνη, Σκιάθο, Θεσσαλονίκη, Βόλο και Ζάκυνθο.
Πηγή: iefimerida.gr - https://www.iefimerida.gr/ellada/toyrismos-i-condor-anakoinose-14-ptiseis-ellada
ΕΣΤΙΑΣΗ
Λίγες ημέρες απομένουν για την επανεκκίνηση του κλάδου της εστίασης και οι προτοιμασίες στα καταστήματα «τρέχουν» με γοργούς ρυθμούς. Τα κυβερνητικά μέτρα για την εστίαση προβλέπουν πολύ αυστηρές προϋποθέσεις, όπως η αναλογία ενός πελάτη ανά 2 τ.μ. και όριο 6 ατόμων για κάθε τραπέζι. Επιπλέον, με ρύθμιση θα δοθεί η δυνατότητα επέκτασης του χώρου των τραπεζοκαθισμάτων. Για τα καταστήματα εστίασης που δεν έχουν εξωτερικά τραπέζια θα υπάρχει ειδική πρόβλεψη, ώστε να πληρώσουν λιγότερα δημοτικά τέλη.
Οι 10 οδηγίες του ΕΦΕΤ για τους πελάτες
Ο ΕΦΕΤ δημοσιοποίησε έναν εκτενέστατο οδηγό για την εστίαση, στον οποίο περιλαμβάνονται όλοι οι κανονισμοί και οι συστάσεις για τα τρόφιμα, το προσωπικό, τις διαδικασίες take away και delivery, αλλά και τους πελάτες.
Από τον οδηγό του ΕΦΕΤ για την εστίαση προκύπτουν τα εξής 10 βασικά σημεία που πρέπει να προσέχουν οι πελάτες:
Οι εργαζόμενοι με συμπτώματα πρέπει, με ευθύνη της εργοδοσίας, να απέχουν από τα καθήκοντά τους.
Είναι προτιμότερο να χρησιμοποιούνται σκάλες, όπου υπάρχουν, αντί των ασασνέρ.
Να τηρούνται οι αποστάσεις στα τραπεζοκαθίσματα, όπως ορίζεται από τον νέο κανονισμό για την εστίαση
Να προτιμώνται οι ανέπαφες συναλλαγές με κάρτα, αντί μετρητών.
Το POS πρέπει να απολυμαίνεται τακτικά, όπως και ο χώρος γύρω από το ταμείο. Πρέπει να υπάρχει αντισηπτικό στη θέση του ταμία και ένα δεύτερο αντισηπτικό στη θέση του πελάτη
Το κατάστημα εστίασης δεν πρέπει να επιτρέπει σχηματισμό ουράς. Η σύσταση του ΕΦΕΤ είναι να υπάρχει οριοθέτηση αποστάσεων με σημάνσεις.
Ο ΕΦΕΤ συστήνει στα καταστήματα εστίασης να αερίζονται επαρκώς. Για επιπλέον προστασία ο ΕΦΕΤ προτείνει χρήση νιπτήρων με ανέπαφες μπαταρίες (ποδοκινητές, φωτοκύτταρο κ.λπ)
Το κατάστημα εστίασης οφείλει να έχει επαρκή αναλώσιμα καθαρισμού στην τουαλέτα (σαπούνια ή και αντισηπτικά)
Η οδηγία του ΕΦΕΤ για το προσωπικό των καταστημάτων εστίασης είναι να απολυμαίνονται οι δίσκοι των σερβιτόρων καθώς και οι κατάλογοι. Επιπλέον, πρέπει να απολυμαίνονται και οι χώροι παραλαβής (take away)
Σύμφωνα με τον ΕΦΕΤ, οι διανομείς (delivery) πρέπει να φορούν μάσκα και γάντια.
Πηγή: iefimerida.gr - https://www.iefimerida.gr/ellada/estiasi-efet-10-simeia-prepei-na-prosehoyn-pela