Τι τουρισμό θέλουμε; Τι 15αύγουστο θέλουμε; Καίριες απαντήσεις στελέχους της ακτοπλοΐας...

 

Το ερέθισμα για το σημερινό κείμενο το έδωσε κάτοικος του Γαυρίου. Κοιτάζοντας τον κόσμο που κατέβαινε από τα καράβια αναρωτιόταν εντυπωσιασμένος και σκεφτικός:

Μας εξέθεσε τις εντυπώσεις και την απορία του. Τυχαία τηλεφωνήσαμε σε στέλεχος ακτοπλοϊκής εταιρείας για το ποιες είναι οι προβλέψεις του για τον 15αύγουστο. Ελαφρά εκνευρισμένος απάντησε:

 

Τον ακούγαμε σιωπηλοί και προβληματισμένοι. Ο κόσμος στο νησί πολύς. Τα αυτοκίνητα περισσότερα. Θα έπρεπε να υπήρχαν παρκινγκ των 700 ΙΧ στο Γαύριο, στο Μπατσί, στη Χώρα, στο Κόρθι!!! Θα έπρεπε στην Χρυσή Ακτή, στο Κυπρί, στον Άγιο Πέτρο, στον Χαλκολιμιώνα, στα Γυαλια, στο Νειμποριό να υπήρχαν αντιστοίχως πάρκινγκ των 250 ΙΧ!!!

Και στις 20 Αυγούστου θα χρειάζονταν τα μισά. Και μετά τις 10 Σεπτεμβρίου θα ήταν σχεδόν όλα άδεια!!! Τι είδους επένδυση να κάνεις και για ποια σεζόν; Τα στοιχεία που μας έδωσε μεγάλο λογιστικό γραφείο για το καλοκαίρι του 2021 μιλούσαν για το 75%-80% της κίνησης των επιχειρήσεων του 2019. Αυτά λένε πολύ περισσότερα από τον περιστασιακό αριθμό των αφίξεων του 15αύγουστου…

Προσθέσαμε τις παραπάνω σκέψεις στη συζήτηση με τον συνομιλητή μας. Και αυτός πήρε πάλι φόρα:

Ο Τουρλίτης στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Νέου τύπου διαφημιστική καμπάνια του Δήμου Άνδρου με στόχο την επέκταση της σεζόν μέσα από την αύξηση της καλοκαιρινής κίνησης των Αθηναίων προς Άνδρο τα Σ/Κ... 

Κάπου εκεί ολοκλήρωσε κι ήταν μάλλον ανακουφισμένος που τα είπε. Τον ευχαριστήσαμε που έβαλε τη συζήτηση σε μια διαφορετική βάση και σε μια πιο σταθερή οικονομική βάση. Και καθίσαμε και αναλογιστήκαμε πως ακόμα και οι μεγάλες καλοκαιρινές εκθέσεις των Ιδρυμάτων, αλλά και οι εκδηλώσεις του Φεστιβάλ, πλέον έχουν περιοριστεί χρονικά στα μέτρα αυτής της σύντομης σεζόν που ξεκινά τις τελευταίες μέρες του Ιουλίου κι ολοκληρώνεται στα όρια του Αυγούστου. Πρέπει λοιπόν να ξαναθέσουμε τα βασικά ερωτήματα από την αρχή: τι τουρισμό θέλουμε; Τι σεζόν θέλουμε; Τι 15αύγουστο επιζητούμε...

«ΕΝ ΑΝΔΡΩ»