Ηλεκτρικά ποδήλατα για μετακινήσεις στην Άνδρο!!!

 

O δημοσιογράφος της Athens Voice Γιώργος Ζαρζώνης με ηλεκτρικό ποδήλατο στην Άνδρο. Ιούλιος 2020.

(Από έκπληξη σε έκπληξη μερικά έργα, προτάσεις και ιδέες εκσυγχρονισμού της διοίκησης και της τεχνικής υπηρεσίας του Δήμου Άνδρου. Όπως αυτή η υποβολή πρότασης χρηματοδότησης από τα προγράμματα περιβάλλοντος για ηλεκτρικά ποδήλατα του Δήμου Άνδρου. Ο λόγος για πλήρη χρηματοδότηση για 30 ποδήλατα σε τρεις σταθμούς στην Άνδρο και πλήρεις ηλεκτρονικές υπηρεσίες ελέγχου και υποστήριξης τους για κατοίκους και επισκέπτες. Το πρόγραμμα αναφέρεται στους ΟΤΑ Α' Βαθμού της χώρας και έχει σχέση με την προώθηση της ηλεκτροκίνησης και των ποδηλάτων.

Τα ποδήλατα θα χρεώνονται 30 λεπτά την ώρα ηλεκτρονικά σε όποιον τα χρησιμοποιεί και ο χρόνος θα κλείνει όταν επιστρέφονται εξήγησε ο αρμόδιος μηχανικός του Δήμου Άνδρου. Ο λόγος της μικρής χρέωσης είναι για να μην πάρει κάποιος το ποδήλατο και δεν το γυρίσει ποτέ και τον ψάχνουν. Το που θα είναι το ποδήλατο θα είναι γνωστό μέσω ενσωματωμένου GPS. Αυτά ρωτήσαμε και μάθαμε για τη νέα υπηρεσία που θα γίνει πραγματικότητα όταν εγκριθεί το κονδύλι από το περιβαλλοντικό πρόγραμμα. Αυτά λέει και το δελτίο τύπου που έφτασε σήμερα - ΕΝ ΑΝΔΡΩ)

 

Ποδηλάτης με ηλεκτρικό ποδήλατο στην Άνδρο. Ιούλιος 2020.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΣΤΟΛΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΩΝ

Με στόχο την προώθηση φιλικών προς το περιβάλλον τρόπων μετακίνησης μονίμων κατοίκων και επισκεπτών, υποβάλλαμε πρόταση για την χρηματοδότηση στόλου κοινόχρηστων ηλεκτρικών ποδηλάτων, καθώς και συνοδών δράσεων και έργων.

Η πρόταση είναι συνολικού προϋπολογισμού 255.794,00€ και περιλαμβάνει:

  • Προμήθεια κοινόχρηστων ηλεκτρικών ποδήλατων πόλης, κατάλληλης σχεδίασης για κοινόχρηστα συστήματα χρήσης σε ΟΤΑ Α’ Βαθμού της χώρας.
  • Δημιουργία δικτύου κοινόχρηστων θέσεων κλειδώματος & φόρτισης ποδηλάτου, με δυνατότητα αυτόματης φόρτισης του ποδηλάτου όσο είναι κλειδωμένο.
  • Ολοκληρωμένη πλατφόρμα απομακρυσμένης διαχείρισης συσκευών πεδίου (φορτιστών ηλεκτρικών ποδηλάτων και σταθμών μίσθωσης ποδηλάτων).
  • Ολοκληρωμένες εφαρμογές χρήσης και πληροφόρησης πολιτών (web και mobile εφαρμογές) για τις υπηρεσίες Μικροκινητικότητας.
  • Ολοκληρωμένη πλατφόρμα διαχείρισης υπηρεσιών και δεδομένων Μικροκινητικότητας με τον κατάλληλο software και hardware εξοπλισμό. 
  • Δράσεις Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης, που αφορούν σε προωθητικές ενέργειες για το συνολικό Πρόγραμμα «Μικροκινητικότητας» και για το σύνολο των συμμετεχόντων Δήμων.
  • Προχωράμε διεκδικώντας κάθε πηγή χρηματοδότησης με στόχο την βελτίωση της καθημερινότητας όλων μας μέσα σε ένα βιώσιμο και σύγχρονο περιβάλλον.

 Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΝΔΡΟΥ

 ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΛΟΤΣΑΡΗΣ

 

 

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Ρε δουλευετε το κοσμο
Σε ποιους ποδηλατοδρομους θα κυκλοφορουν,σε ποιους εστω πεζοδρομους.
Στο Γαυριο που δεν μπορουν να κυκλοφορισουν ουτε οι πεζοι γιατι δεν υπαρχουν πλεον πεζοδρομια.
Στο Μπατσι που χωραει ενα αυτοκινητο μονο,η στη χωρα αναμεσα στους πεζους στον μοναδικο πεζοδρομο της Ανδρου.

ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Πρώτη φορά το ακούτε μάλλον πως τα ποδήλατα πηγαίνουν και στον δρόμο. Δεν έχετε ανέβει ποτέ σε ποδήλατο όπως φαίνεται. Κρίμα. Θα σας άρεσε. Μάλλον περνάτε τον καιρό σας μασώντας...

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 4 μήνες πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

256000 χιλ δια 30 ποδήλατα μας κάνει 8533.33 το ένα. Μαλισταααα τζάμπα δηλαδή. Φαντάσου να σκάσει κάνα λάστιχο 200 ευρώ ή αλλαγή του.Καπιο λάθος στους αριθμούς έχει γίνει ρε δήμαρχε ή στα ποδηλατα.

ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Διαβάστε προσεκτικά την εισαγωγή και το δελτίο τύπου. Στην τιμή συμπεριλαμβάνεται το ηλεκτρονικό σύστημα που εκδίδει on line κάρτες για την ενοικίαση, το κεντρικό GPS για τον έλεγχο τους, οι βάσεις επαναφόρτισης, κλπ. Κάθε ποδήλατο κάνει 1.500 ευρώ. Σύνολο 135.000. Τα υπόλοιπα είναι ο εξοπλισμός και οι υπολογιστές και τα προγράμματα που ελέγχουν τα 30 ποδήλατα. Αυτό μας είπε ο μηχανικός του Δήμου που έκανε την μελέτη. Άρα δεν είναι μόνο τα ποδήματα.

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 4 μήνες πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Χρήσιμα για την τρελή του Γαυρίου που παίρνει τους δρόμους και κατηγορεί τον δήμαρχο !!!!!

This comment was minimized by the moderator on the site

Απ όσο γνωρίζω δεν βρίσκομαι σε άδεια και ζω στην Ανδρο, σε αντίθεση με τον Απερχόμενο Δήμαρχο. Θα έλεγα να αφήσουμε τις ειρωνείες και να δούμε αν έχω δίκιο. Θα μας πείτε δηλαδή ότι η Άνδρος έχει ποδηλατοδρομους; εδώ καλά καλά δεν έχει δρόμους για αυτοκίνητα. Να σας θυμίσω ότι στη Θεσσαλονίκη πέταγαν τα ηλεκτρικά πατίνια μέσα στο Θερμαϊκό και προκλήθηκε μόλυνση από τις μπαταρίες. Σίγουρα, το να είναι κάτι δωρεάν, δεν μας βαρύνει, όμως μη το παρουσιάζουμε ως σοβαρό έργο

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Κάποιο λάθος κάνετε δεν παρουσίασε κανείς ως έργο μια μελέτη που υποβλήθηκε. Έχετε την μύγα και μυγιάζεστε. Έργα σοβαρά και μεγάλα έγιναν. Μια μελέτη για δωρεάν παροχή ηλεκτρικών ποδηλάτων είναι απλώς μια μικρή έκπληξη όσων την σκέφτηκαν. Εσείς κάνετε πραγματεία για κάτι που απλώς σχολιάστηκε για την πρωτοτυπία του και την υποβολή του.
Το που είστε εσείς είναι δικό σας πρόβλημα. Ανώνυμος είστε ότι θέλετε λέτε. Μας επιτρέπετε να θεωρούμε πως είστε στα βόρεια προάστεια. Κι αυτό γιατί μόνο από απόσταση θα λέγατε έναν δήμαρχο που προηγείται στις δημοσκοπήσεις 23% του Σουσούδη και 33% του Καπάκη απερχόμενου. Μάλλον για επερχόμενο και πάλι τον βλέπει το νησί και οι δημοσκοπήσεις στο νησί. Εσείς εκεί που βρίσκεστε έχετε προ πολλού απέλθει της Άνδρου.
Την καληνύχτα μας.
ΥΓ Την τραβάει ο οργανισμός σας την ειρωνεία και φαίνεται και από το ψευδώνυμο σας.

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 4 μήνες πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Αυτό φαίνεται να είναι μια προσωπική ατζέντα, γιατί η Greenpeace κατάφερε να μπει στο Νταβός και επηρέασε τους Ευρωπαίους που έχουν ξεφύγει από τα βαθιά. Το να θέσει η ΕΚΤ την προστασία του κλίματος ως ένα από τα κεντρικά θέματα της πολιτικής της ΕΕ είναι ξεκάθαρα χωρίς καμία νομική εξουσία όχι λιγότερο προηγούμενο. Η κλιματική αλλαγή δεν είναι ο ρόλος μιας κεντρικής τράπεζας.
Η υποστήριξη των «πράσινων ομολόγων» ήταν η χειρότερη δυνατή επένδυση. Έχουμε ιδρύματα που ρωτούν εάν θα μπορούσαμε να δημιουργήσουμε ένα χαρτοφυλάκιο πράσινων επενδύσεων που δεν χάνουν χρήματα μόνο και μόνο για να μπορούν να ισχυριστούν ότι «επενδύουν» στο πράσινο. Οποιοδήποτε εγχείρημα για «πράσινες» επενδύσεις είναι αντίθετο με την οδηγία της ΕΚΤ για την παροχή σταθερότητας τιμών. Η ΕΚΤ δεν πρέπει να θέτει σε κίνδυνο τον στόχο της σταθερότητας των τιμών, αλλά είναι αδύνατο να υποστηρίξει μια πράσινη ατζέντα. Φαίνεται ότι η ΕΚΤ ερμηνεύει τώρα ότι εάν η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επιβάλει αυστηρές κλιματικές πολιτικές που θα αυξήσουν το κόστος των πάντων και θα εξαφανίσουν τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία θέτοντας ουσιαστικά εκτός νόμου τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η ΕΚΤ έχει σημαντική πολιτική ελευθερία και εξουσία να επιβάλλει μια πράσινη ατζέντα στην ΕΕ.
Αυτό σίγουρα φαίνεται να είναι μια ατζέντα που θα υπονομεύσει περαιτέρω την ευρωπαϊκή οικονομία

This comment was minimized by the moderator on the site

Εντελώς άστοχο έργο. Για να κάνεις κάτι τέτοιο θα πρέπει η πόλη να έχει την αντίστοιχη κουλτούρα (πχ Θεσσαλονίκη, Καρδίτσα, Τρίκαλα, κ.α.). Η Άνδρος δεν έχει ποδηλατοδρομους και ούτε η διάταξη της ενδείκνυται για ποδήλατο. Σκεφτείτε το καλοκαίρι μέσα στην αγορά της Χώρας 10 ποδήλατα ανάμεσα στον κόσμο.

ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Έχετε δίκιο. Δεν έχετε την κουλτούρα του ποδηλάτου μην το χρησιμοποιήσετε. Σκεφτείτε πως δεν θα το πάρετε να ανεβοκατεβαίνετε από την πάνω πλατεία στην κάτω. Σκεφτείτε πως ακόμα δεν εγκρίθηκε. Σκεφτείτε πως τα χρήματα δίδονται δωρεάν κιαν δεν τα πάρουμε εμείς να αποκτήσουμε κουλτούρα ποδηλάτου θα τα πάρει η Τήνος; Τότε τι θα λέτε;
Αλλά τι λέμε εσείς έχετε πάρει άδεια 20ημερη γιατί απέρχεστε τον άλλο μήνα και τι σας νοιάζει;

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 4 μήνες πριν από το χρήστη enandro enandro