Πέρασε απ’ την Άνδρο κι ο Νταλάρας…

 Του ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΜΠΑΣΑΝΤΗ

Κόσμος πολύς στη συναυλία. Λογικό: εθνικό πολιτικο-πολιτιστικό τοτέμ μιας ολόκληρης εποχής ο Νταλάρας. Για τον λόγο αυτό ο Τζίμης Πανούσης έφτασε στα άκρα την σάτυρα και την κόντρα μαζί του... (φωτ. Εν Άνδρω).

Πέρασε κι ο Νταλάρας από την Άνδρο. Όπως περνά εφέτος από πολλές πόλεις και χωριά. Ήρθε βιαστικά απόβραδο, έδωσε μια νυχτερινή συναυλία κι έφυγε το πρωί. Αφήνοντας το ίχνος του σε ένα φεστιβάλ που επί τέσσερα χρόνια αναζητά την πολιτιστική του ταυτότητα…

Όπως πάντα επαγγελματίας στο έπακρο ο Νταλάρας. Τεχνικά άψογη η συναυλία του. Ένα κλικ στραβό και το διόρθωνε αμέσως επί σκηνής. Ακούστηκαν παλιά γνωστά τραγούδια, που αγαπήθηκαν σε μιαν άλλη εποχή, η οποία δεν υπάρχει. Όπως δεν υπάρχουν τα οράματα της και οι εικόνες της. Όπως δεν υπάρχουν τα συναισθήματα της. Όπως δεν υπάρχει και ο Νταλάρας εκείνης της εποχής.

 Ο Γιώργος Νταλάρας ντουέτο με την Βιολέτα Ίκαρη (φωτ. Εν Άνδρω).

Το κοινό ήξερε και τραγούδησε μαζί του πολλά από τα παλιά τραγούδια του. Δεν ήξερε και δεν τραγούδησε ορισμένα νεώτερα. Πέρα από τα τραγούδια ο ίδιος ο Νταλάρας – παρά την τεχνική του - δεν έβγαζε ζεστασιά και αμεσότητα. Ίσως γιατί δεν υπάρχουν εκείνα τα «παραπονεμένα λόγια» χωρίς εκείνον τον πόνο! Ίσως πια δεν υπάρχουν «βάρκες στον Ψηλορείτη» χωρίς εκείνη τη φαντασία που η τέχνη τότε ανέστησε! Ίσως γιατί δεν υπάρχει και τότε και τώρα τέχνη χωρίς πάθος. Όσο παθιασμένος και αν είσαι με την τεχνική...

Από την άλλη ο Νταλάρας δεν είναι περφόμερ όπως ο Σαββόπουλος. Δεν μπορεί να σε ταξιδέψει με την αφήγηση του, να σε κάνει να γελάσεις με την ατάκα του. Κοινότοπος. Δύσκολα γελάς ακόμα κι όταν κάνει χιούμορ λέγοντας τα ακουστικά... σκουλαρίκια! Και χρειάζεσαι «συναισθηματική μετάφραση» για να νοιώσεις τις δυό κουβέντες θλίψης που είπε για την απώλεια του Μάνου Ελευθερίου!

 Ο Γιώργος Νταλάρας και ο Θοδωρής Κοτονιάς σε ντουέτο (φωτ. Εν Άνδρω),

Μαζί με τον Νταλάρα στη βιάση της βραδιάς πέρασαν και δύο νέα παιδιά που ήθελαν να πουν κι αυτά κάτι από τα δικά τους. Ίσως να τα είπαν. Ίσως κι ο Νταλάρας να ήθελε να πει κάτι μέσα από αυτά τα παιδιά. Ίσως να το είπε. Όμως, δεν είμαστε σίγουροι τι και πόσα είπαν…

Ο Νταλάρας είναι ο τραγουδιστής που συνδέθηκε με τα τραγούδια του με μια δύσκολη πολιτικά και μεταβατική κοινωνικά εποχή. Ήταν - από μια άποψη - μια πολιτική της έκφραση. Τότε τα «παραπονεμένα λόγια» του είχαν από πίσω κάτι από το βάρος εκείνης της εποχής. Και «οι ελεύθεροι κι ωραίοι που ζουν σε κάτι φυλακές που καθένας έχει χτίσει» ήταν η αλληγορία μιας εποχής αμφισβήτησης. Φυσικά και υπάρχουν και σήμερα παραπονεμένα λόγια και αμφισβητήσεις ελεύθερων και ωραίων. Όμως ποιοι είναι εκείνοι που μπορούν να τα εκφράσουν; 

Η ορχήστρα της συναυλίας. Ήταν εξαιρετικά καλή (φωτ. Εν Άνδρω).

Το ύφος και το ήθος εκείνων που τραγούδησαν τότε δεν υπάρχει. Η αμφισβήτηση, ο πόνος, η χαρά τους, που έγιναν τραγούδια χάθηκαν. Τώρα όταν τα τραγουδούν οι ίδιοι ή οι επίγονοι τους, είναι από άλλες θέσεις, έχουν άλλες συμπεριφορές, άλλο ήθος, άλλο ύφος. Πολλοί από αυτούς που τραγούδαγαν τα «παραπονεμένα λόγια» κατά της τότε εξουσίας τώρα λένε ψεύτικα λόγια για να διαιωνίσουν τη δική τους εξουσία. Τότε τραγούδαγαν το "άδικο μέσα από την κούνια τους". Τώρα με υπεροψία μοιράζουν αφειδώς γύρω τους το «το άδικο» και "κούνια που σε κούναγε" αν διαφωνείς μαζί τους.

Κοιτούν αδιάφορα και χωρίς ίχνος σεμνότητας (που κάποτε διέκρινε την Αριστερά) τον πόνο των άλλων. Ορισμένοι που κάποτε τραγούδαγαν τους "ελεύθερους κι ώραιους" τώρα νοιώθουν "ελεύθεροι κι ωραίοι" να κάνουν ότι θέλουν, να λένε ότι "παπαριά" ("παπαριά", λέξη που μόλις καθιερώθηκε στο πολιτικό λεξιλόγιο από "προοδευτική" βουλευτίνα) χωρίς ίχνος σκέψης και της περίσκεψης που είχαν οι προηγούμενοι μπροστά στα εμφύλια πάθη που σήμερα άκριτα αναμοχλεύουν…

Κυρίως οι μεγαλύτεροι σε ηλικία ήταν που τραγούδησαν επιτυχίες που χάραξαν τα νιάτα τους. Χωρίς αυτό να σημαίνει πως στο κατάμεστο ανοιχτό θέατρο δεν υπήρχαν και αρκετοί νεώτεροι (φωτ. Εν Άνδρω).

Ο Νταλάρας ταυτίστηκε πολιτικά και κοινωνικά με εκείνη την κατάσταση. Μια αμφισβητηση που τότε αγωνιζόταν, πίστευε, έλπιζε. Ήταν ο τραγουδιστής της. Σήμερα τι μπορεί άραγε να εκφράσει όταν τραγουδά εκείνα τα τραγούδια, ενώ έχουν έρθει τα πάνω κάτω; Εκείνοι που τότε ήθελαν να εκφράσουν τους απόκληρους της κοινωνίας και τους αποκλεισμένους της εξουσίας σήμερα αποκλείουν όλους τους άλλους και δεν ανέχονται καμία αμφισβήτηση ή άλλη άποψη στην πολιτική τους και στον "πολιτισμό" τους. Τι μπορεί να πει το τραγούδι του Νταλάρα παρά τα έντονα λαμπερά χρώματα και τους εξαιρετικούς τεχνικά ήχους; Μοιάζει λίγο σαν συνενοχή - μέσω της οικοιοποίησης που έχει επέλθει - από το καθεστώς της σήμερον! 

Αποσπάσματα από τα "άλλα" τραγούδια της συναυλίας. Το παλαιότερο (δεκαετία 1980) "Αχ Ελλάδα σ' αγαπώ του Μανώλη Ρασούλη και της Βάσως Αλλαγιάννη που το καθιέρωσε ο Νικος Παπάζογλου. Και το νεώτερο (δεκαετία 1990) "Τα σμυρνέϊκα τραγούδια" των Ηλία Κατσούλη και Παντελή Θαλασσινού. Το πρώτο το τραγούδησε χτες ο Θοδωρης Κοτονιάς. Το δεύτερο ο ίδιος με τον Γιώργο Νταλάρα (βιντεο Εν Άνδρω). 

Κάποτε στις Πρέσπες ένα φεστιβάλ "πολιτισμού" έκλεισε με καμιά 10καριά πρωτοκλασάτους της τότε εξουσίας που τραγούδαγαν εν χορώ: «φτωχολογιά για σένα κάθε μου τραγούδι»!!! Απίστευτη σκηνή… Άραγε, τι είδους «παραπονεμένα λόγια» και ποιους «ελεύθερους κι ωραίους» να τραγουδήσει ο τραγουδιστής της τότε «εθνικής αμφισβήτησης» και σήμερα μέρος του κατεστημένου της πολιτικής ορθότητας;

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Απαντώντας στα σχόλια, έστω για τα πρακτικά.
Ο Γιώργος Νταλάρας ήρθε να παίξει στην Άνδρο, με διψήφιο αριθμό κορυφαίων μουσικών, τέλειο -φυσικό- ήχο, προσεγμένες ενορχηστρώσεις κλπ. Ακόμα και οι τεχνικοί του, είναι οι καλύτεροι της πιάτσας.
Αυτά κι από μόνα τους, λένε πολλά.
Κανένας άλλος, πουθενά αλλού, δεν παίζει με τόσο υψηλές προδιαγραφές. Μόνο ο Γ. Νταλάρας, είτε παίζει στο Ηρώδειο, είτε στο Καλλιμάρμαρο (όπως πριν ένα-δύο μήνες), είτε σε θέατρο της Άνδρου. Είτε τραγουδάει ρεμπέτικα, είτε συμφωνικά έργα.

Επίσης, αξίζει μία ματιά στο -ουδέτερο- λήμμα Γιώργος Νταλάρας στη Βικιπαίδεια. Έστω τρεις ενότητες:
3.1) Με μεγάλες ορχήστρες
5) Συναυλίες (μέχρι “σημαντικές συναυλίες“)
6) Διακρίσεις

Αντικειμενικά γεγονότα, όχι θεωρίες, ούτε συκοφαντίες.

This comment was minimized by the moderator on the site

κοιτα να δεις....και γω ελεγα ποιος φταιει για το χαλι που ζουμε.δεν πηγε το μυαλο μου στον νταλαρα..οχι αλλο καρβουνο ρε παιδια..ελεος.σε συναυλια πηγες οχι σε απολογισμο της καταρευσης των αξιων των ιδεων και των ιδεολογιων...αν φταιει ο νταλαρας γι ολα αυτα εγω του λεω μπραβο του.ειναι αξιος κι εμεις ανικανοι.ο καθενας κανει μια δουλεια και αμοιβεται γι αυτο.αν την κανει καλα ποιο ειναι το προβλημα??η αμοιβη??ειπε θα παρει 10 και πηρε 100?οχι απο την αρχη ξερεις που θα πας τι θα δεις τι θα πληρωσεις.αν δεν σου αρεσει δεν πας.εφοσον τεχνικα ηταν αψογος τι μου λες για ολα τ αλλα??εκλεψε χρηματα?εξαπατησε κοσμο?τι???οσο για τον τζιμακο δεν σχολιαζω τιποτα γιατι δεν με αφορα η κοντρα τους γιατι και οι δυο εβγαλαν χρηματα απο αυτο.περισσοτερο ο τζιμακος....αλλα την τεχνη δεν την κατακρινεις..απλα η σ αρεσει η δε σ αρεσει.μεχρι εκει.λιγοτερη χολη λοιπον και οχι αλλο καρβουνο.ποιος δεν θελει απ την δουλεια του να βγαλει χρηματα οσα περισσοτερα μπορει?ποιος δεν θελει να εχει απηχηση στον κοσμο?και δεν καταλαβαινω το "μερος του κατεστημενου της πολιτικης ορθοτητας".θελω να διαβασω κατι αντιστοιχο και πιο σκληρο ισως οταν θα παει στην ανδρο ενας πολιτικος αρχηγος να μιλησει.....απο αυτους που ψηφισαν και καποιους σκληρους και απανθρωπους νομους......
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Το ότι μιλάς για ένα κείμενο που δεν κατάλαβες είναι προφανές. Το ότι υπογράφεις "γιαννισ" με γιώτα και χωρίς τελικό ς και βάζεις και αγγλικά ερωτηματικά σε ένα ελληνικό κείμενο δείχνει την προχειρότητα σου.
Το ότι μιλάς για χολή και κάρβουνο κάτω από ένα πολύ προσεκτικό κείμενο, το οποίο σχολιάζει τις πρόχειρες παρλάτες του Νταλάρα και μερικά τραγούδια του με έμμεση αναφορά σε μια άλλη εποχή (γράφουμε συγκεκριμένα) κι εσύ γράφεις αστειότητες (μ' αρέσει, δεν πας, κλπ) δείχνει πως δεν κατάλαβες τίποτα από όσα γράψαμε τα οποία διάβασαν 4.000 αναγνώστες πολύ πιο προσεκτικά από εσένα.
Ο Νταλάρας υπήρξε σπουδαίος ερμηνευτής μεγάλων δημιουργών, αλλά και πολιτικός τραγουδιστής μιας εποχής, που μάλλον δεν την ξέρεις. Στο κείμενο μιλάμε συγκεκριμένα και για την τότε εποχή που εξέφρασε ο Νταλάρας. αλλά και για την σημερινή που έχει άλλες αναζητήσεις διαφορετικές πέρα από αυτά που υπαινίσσονται μερικά από τα τραγούδια που είπε. Αλλά για εσένα αυτά είναι ψιλά γράμματα.
Προφανώς δεν έχεις ιδιαίτερες παρτίδες με την ΤΕΧΝΗ. Η ΤΕΧΝΗ ¨γιαννισ" δεν είναι μόνο "μ' αρέσει δεν μ' αρέσει". Η ΤΕΧΝΗ και κρίνει τα της κοινωνίας από τον καιρό της αρχαίας τραγωδίας μέχρι σήμερα, αλλά και κρίνεται και αξιολογείται. Αυτά όμως δεν διδάσκονται στο facebook;
Αυτά και τέρμα.
ΥΓ Για το χάλι μας σαφώς και δεν φταίει ο Νταλάρας, αλλά η αγραμματοσυνη μας, η προχειρότητα μας, οι πολιτικοί που ψηφίζονταν και συνεχίζουν να ψηφίζονται γιατί έλεγαν και λένε "εύκολες αλήθειες" σαν κι αυτές που αναπαραγεις εσύ εδώ. Αν μάθεις να κρίνεις πιο προσεκτικά εσύ "γιάννισ", αλλά και όλοι οι άλλοι "γιάννισ" ή ο "Γιάνης" (με ένα ν) τότε θα βελτιωθεί το χάλι που βλέπεις γύρω σου...

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 5 χρόνια πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Προς ΦΙΚΟΣ , ενταυθα : προφανεστατα υπηρξες θαυμαστης αυτου που ελεγε οτι ο Βασιλης Δοσουλας, ενα ατυχο παιδι που πριν καμποσα χρονια , σε ηλικια 10 ετων ακρωτηριαστηκε απο ταχυπλοο στο Τολο, οτι πρεπει να ειναι ο πρωταγωνιστης στο επομενο ρομποκοπ...προφανως υπηρξες θαυμαστης αυτου που ελεγε οτι η Φαραντουρη πρεπει να βαλει τουβλο κατω απο το ποδι της για ναρθει στα ισα της ...προφανως υπηρξες θαυμαστης αυτου που εβγαζε χοντρο μεροκαματο κι εχτιζε βιλες και μαιζονετες στην Εκαλη και στην Παρο , συκοφαντωντας χυδαια εναν τραγουδιστη οτι κλεβει τους Κυπριους , αλλα σταθηκε στα δικαστηρια παντελως ανικανος να το αποδειξει...οποτε εσπευσες κι εσυ να υποστηριξεις το πρωτυπο σου...Ομως, μην αγχωνεσαι παλληκαρι μου, οσοι αγαπαμε τον Νταλαρα, ασφαλτο δεν τον θεωρουμε, αλλα σε καθε περιπτωση ουτε και απανθρωπο τυπαριο σαν το αειμνηστο μεγα "σατιρικο" σου πρωτυπο..Ο Νταλαρας υπηρξε παντα κυριος, ποτε του δεν εγινε κρετινος , ποτε του δεν προσπαθησε να πλουτσισει λοιδορωντας αλλους , παντα σαν ανθρωπος ειχε πολιτισμο κι εμεινε παντα αυστηρα προσηλωμενος στο τραγουδι..Ουτε καδρονια θα σηκωσουμε, αυτα αλλοι τα εκαναν κατα του Νταλαρα κρυμμενοι πισω απο γυναικειες φουστες και ανηλικα παιδακια στα σκοταδια ενος κλειστου γηπεδου κι εσυ πιθανοτατα τους χειροκροτησες , αφου επαναστατουσαν κατα του μισητου σας Νταλαρα..Ομως, ξερεις, εχουμε βαρεθει να καταφερετε συνεχως χτυπηματα ανανδρα κατω απο την μεση στον Νταλαρα με λαβαρο το αειμνηστο πια πρωτυπο σας και παρεμβαινουμε που και που να σας κανουμε μερικες χρησιμες υπενθυμισεις...Εσυ ξερεις οτι το αειμνηστο πια πρωτυπο σου συρθηκε αδικα στα δικαστηρια απο τον κακο , συστημικο Νταλαρα που ενοχληθηκε απο την αθωα "σατιρα" του που η αμορφωσια σας την κανει "σατυρα" , και πηγε να φιμωσει την ελευθερη εκφραση ( μπουχαχαχαχα!)...Ετσι στο ειπαν το παραμυθακι, ετσι το παπαγαλιζεις ..Αλλα καλο ειναι να πας να ρωτησεις και να μαθεις πως ακριβως ειχαν τα πραγματα...Οταν το πρωτυπο σου το χοντρυνε πολυ με την Κυπρο, ο Νταλαρας ειχε 2 επιλογες : η να κοιταζει αδιαφορα προς το απειρο και να λεει οτι ψιχαλιζει ενω καποιος τον εφτυνε... η θα πηγαινε τον μεγα "σατιρκο" στα δικαστηρια...Αυτο εκανε και δικαιωθηκε απολυτα...τα υπολοιπα ειναι για να διακαιολογειτε ολοι εσεις την φαιδροτητα του πρωτυπου σας..Τελος, ειναι εκπληκτικο πως σε καθε κειμενο που αφορα τον τραγουδιστη Νταλαρα , μαζευοσαστε σε χρονο dt οι φαν του μεγα "σατιρικου" να καταθεσετε την χολη σας κατα του Νταλαρα...ειδικη προσκληση απο τους συντακτες των κειμενων παιρνετε και τρεχετε ρε παιδια?

This comment was minimized by the moderator on the site

Ο Τζίμης Πανούσης υπήρξε μέλος των μουσικών ταξιαρχιών. Διαπιστώνω σήμερα πως υπάρχουν και οι υποστηρικτικές ταξιαρχίες του Γιώργου Νταλάρα. Ο ένας σταματά η άλλη ξεκινά. Και στον λόγο κι αντίλογο πέφτουν και καδρόνια. Εντάξει παιδιά κερδίσατε. Το παραδέχομαι κι εγώ ο Γιώργος Νταλάρας δεν έσφαλε ποτέ. Είναι άσφαλτος όπως είχε πει κάποτε και η Άντζελα. Ενώ ο Τζιμάκος κακάριζε, έσκουζε, δεν του πήρατε το σπίτι, δεν τον ξεσκίσατε, ρε πως την γλύτωσε όσο ζούσε ο μακαρίτης... Ευτυχώς που ο Γιώργαρος δηλαδή που δεν έχει ανάγκη από χρήματα. Είναι υπεράνω... Λυπάμαι που δεν το ήξερα. Σας ευχαριστώ για τα μαθηματα... Καλό σα βράδυ...

This comment was minimized by the moderator on the site

Ο "φιλος του Τζιμακου" (δειξε μου τους φιλους σου να σου πω ποιος εισαι) , δεν "ξεχασε" μονο τις πλεκτανες κατα του Πενταγια απο τον μιζαδορο της ΖΗΜΕΝΣ , τον περιφημο Τσουκατο...δεν "ξεχασε" οτι ο Νταλαρας αθωωθηκε " στα φορολογικα δικαστηρια..."ξεχασε" οτι ο Τζιμακος οταν ο Νταλαρας τον σβερκωσε και τον εσυρε και τον διασυρε στα δικαστηρια, κακαριζε σαν κοτα...εκρυψε τα βιντεακια, μεταβιβασε νυχτα λα του τα ακινητα στην αδερφη του και τελος εφαγε και 15 εκατομμυρια δραχμες προστιμο τοτε (πολλα λεφτα για εκεινη την εποχη) , τα οποια ο Νταλαρας αρνηθηκε να παρει λεγοντας : " με ενδιαφερει το ηθικο μερος, εκει δικαιωθηκα...δεν με ενδιαφερει το οικονομικο"...Κακως, μεγα λαθος του! Διοτι ετσι, αν επαιρνε τα επιδικασθεντα 15 εκατομμυρια δραχμες, θα εκλεινε δια παντος το λασπομαγαζο των Πανουσολαζοπουλαιων και λοιπης κλικας που χυδαιολογουσαν ανεξελεγκτα και κατεστρεφαν ζωες εχοντας ασυλια απο "υψηλα ισταμενους" ...

This comment was minimized by the moderator on the site

Αγαπητέ ΄΄φίλε του Τζιμάκου'',θυμήθηκες την΄΄υπόθεση Πανταγιά''.Ξέχασες όμως ότι το κίνητρό της ήταν οι κομματικές αντιπαραθέσεις στελεχών του τότε ΠΑΣΟΚ,ξέχασες ότι ο Νταλάρας δικαιώθηκε πανηγυρικά στο δικαστήριο,ξέχασες ότι δεν υπάρχει Έλληνας καλλιτέχνης που να έχει ελεγχθεί τόσες πολλές φορές για τα οικονομικά του και τόσο διεξοδικά και ποτέ δεν έχει βρεθεί η παραμικρή ατασθαλία(τελευταίο παράδειγμα ο αιφνιδιαστικός έλεγχος της Εφορίας στη συναυλία του στα Κάστρα της Νέας Περάμου με χιλιάδες θεατές)...Είναι δικαίωμά σου να μην τον εκτιμάς ως Καλλιτέχνη(ο καθένας εξάλλου ακούει ό,τι του αξίζει),είναι όμως άηθες να επιτίθεσαι με ΄΄μισές αλήθειες΄΄, άρα ψεύδη.Τελικά υπάρχουν άνθρωποι που καταλαβαίνουν τι κάνει ο Νταλάρας και τον λατρεύουν και υπάρχουν και άνθρωποι που ποτέ δεν τον κατάλαβαν,τον φθόνησαν και τους ενοχλεί που υπάρχει...

This comment was minimized by the moderator on the site

Κακώς ασχολήθηκα μαζί σας.
Συνεχίστε να είστε φαν ενός τύπου που αποκάλεσε Ρόμποκοπ τον Δοσούλα.
Καλή σας μέρα.

This comment was minimized by the moderator on the site

Πολλά τα ασχολίαστα κ. Βουτυρά. Κουβέντα για κάτι 150 εκατομμύρια δρχ που πήγε να τα γλυτώσει από την εφορία μέσω Πανταγιά. Στο γράψαμε. Κουβέντα για τις πολιτικές αναμίξεις του με όλα τα αριστερά κόμματα για την προώθηση του. Ιδιως επί ΠΑΣΟΚ που έφτασε ακόμα και υπουργός για το έργο της... η γυναίκα του! Ο Πανούσης δικαιώθηκε για τον Νταλάρα επί χρόνια. Όχι για μια συναυλία του ξεπέτα στην Άνδρο..

This comment was minimized by the moderator on the site

Κύριε ΦΊΛΕ ΤΟΥ ΠΆΝΟΥΣΗ, τα οποία χρήματα πήρε (μήπως είστε λογιστής του?) τα πήρε γιατί τον προσκάλεσαν να κάνει μια συναυλία. Την οποία έκανε όπως πάντα αξιοπρεπεστατα και σεβομενος απολύτως το πολυπληθες κοινό που τον τίμησε. Δεν τον κάλεσαν ούτε πληρώθηκε για να κανει τουρισμό στο νησί μένοντας συγκεκριμένες ωρες ούτε για να θρηνησει όπως λέτε τον Μάνο Ελευθεριου.Το αν λοιπόν ήρθε βιαστικά (εξήγησα γιατί αλλά μάλλον δεν το διαβάσατε) ουδόλως απασχόλησε και απασχολεί τον κόσμο που τον άκουσε.Κι όσο για την απώλεια του Ελευθερίου άστο καλύτερα. Είστε και είμαι πολύ μικρός για να κρίνουμε το ποσο του έχει στοιχίσει δεδομένης της αδερφικης σχέσης που είχαν αναπτύξει και που κράτησε μέχρι το τέλος.Και σίγουρα μια συναυλία που ο κόσμος έχει έρθει να περάσει ευχάριστα 2-3 ώρες δεν είναι ο κατάλληλος τοπος και χρόνος για να γίνουν μνημοσυνα και εκτενείς αναφορές.Αλλωστε το ποσό τιμάει ο Νταλάρας τους δημιουργους (Κουγιουμτζής, Λοΐζος, Καλδαρας, Παπαδόπουλος) που τον έχουν βοηθήσει όλα αυτά τα χρόνια έχει αποδειχτεί πολλάκις και ποικιλοτροπως.
Όσο για τα περί δικαίωσης Πάνουση και μάλιστα με αφορμή την συγκεκριμένη συναυλία και την καθυστερημένη άφιξη του Νταλάρα?Ασχολίαστα...

This comment was minimized by the moderator on the site

Κύριε Βουτυρά οι νεκροί δεν δικαιώνονται επειδή το λές εσύ. Οι νεκροί δικαιώνονται ανάλογα με το έργο τους. Και η διακωμώδηση του Τζίμη Πανούση στον Νταλαρα επιβεβαιώθηκε ακόμα μια φορά με το δύωρο πέρασμα από την Άνδρο προχτές. Δεν υπονόησα αρπαχτη. Είπα πως ήρθε καπως πρόχειρα και βιαστικά να θρηνήσει έναντι κάποιων χιλιάδων ευρώ τον Μάνο Ελευθερίου! Ό[ως είναι γνωστό από ντον καιρό του Πανταγιά ο Νταλάρας δεν έχει μεγάλη σχέση με τοι χρήμα...
Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί...

Περισσότερα