• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

Όσοι φίλοι θέλουν, μπορούν να στείλουν κείμενα, φωτογραφίες, παρατηρήσεις, απαντήσεις κλπ στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση.

  • Facebook
  • Twitter
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ
Εν Άνδρω Εν Άνδρω Εν Άνδρω
Άνδρος enandro.gr@gmail.com
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ
Εν Άνδρω Εν Άνδρω Εν Άνδρω
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

Ποιος δεν εμπιστεύεται ποιον;

Κατηγορία: ΠΟΛΙΤΙΚΗ Δημοσίευση: 14/11/2015 Σχόλια: 16 Προτεινόμενο

Της Ειρήνης Πανταζή

Δημοτικής Συμβούλου

Μερικά πράγματα που ως δημοτική σύμβουλο με εκπλήττουν ιδιαίτερα. Ανάμεσα τους οι έντονες προσωπικές αντιπαραθέσεις στο δημοτικό συμβούλιο. Υπάρχει ένα κλίμα καχυποψίας πολλές φορές που στα οικονομικά έχει φτάσει με ευθύνη του αντιδημάρχου Οικονομικών πολλές φορές σε σκληρές προσωπικές αντιπαραθέσεις με σκληρές αναφορές στη δική μας δημοτική αρχή. Εμείς οι νεώτεροι σχεδόν ποτέ δεν ακολουθήσαμε αυτό το κλίμα αντιπαράθεσης και καχυποψίας. Όμως αυτό το κλίμα έχει πια απλωθεί και έξω από το δημοτικό συμβούλιο.

Αυτό το κατάλαβα την Τρίτη 10 Νοεμβρίου όταν πήγα με τον κ. Αθανασίου στην Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Άνδρου. Είχαμε Οικονομική Επιτροπή που είχε προγραμματιστεί για τις δύο το μεσημέρι. Ο πρόεδρος της και αντιδήμαρχος Οικονομικών βγήκε στις δυόμιση και μας είπε να περιμένουμε. Και προσέθεσε με ύφος πως «από τώρα και στο εξής στην Οικονομική Επιτροπή θα μπουν κάμερες και μαγνητόφωνα ώστε ότι λέγεται να καταγράφεται». Μετά έφυγε λέγοντας μας να περιμένουμε «δυο λεπτά ακόμα».

Μου φάνηκε παράξενο και ρώτησα τον κ. Αθανασίου τι κατάλαβε. Είχε και αυτός την ίδια απορία με εμένα. Ρώτησα την επομένη κι άλλους τι σημαίνει αυτό. Κανείς δεν ήξερε και έτσι αποφάσισα να πάω κάποια στιγμή στον Δήμο και να ρωτήσω τι προβλέπει η σχετική νομοθεσία γιατί μου φαινόταν περίεργο και εξαιρετικά ενοχλητικό κάποιοι να μας παρακολουθούν και να καταγράφουν με κάμερες ότι λέμε στην Επιτροπή.

Στον Δήμο μου είπαν πως δεν υπάρχει νόμος που να προβλέπει κάμερες στις συνεδριάσεις της Οικονομικής Επιτροπής. Από ότι κατάλαβα, λοιπόν, αυτό είναι μια πρωτοβουλία του αντιδημάρχου Οικονομικών.

Αποφάσισα, λοιπόν, να πω δημόσια την άποψη μου για το κλίμα καχυποψίας και ανασφάλειας των αρμοδίων που έχει φτάσει πια σε σημείο ενοχλητικό και αντιδημοκρατικό, καθώς έχει σχολιαστεί ακόμα και η παρουσία μου στο δημαρχείο τις τελευταίες δύο εβδομάδες που έτυχε να ‘ναι συχνή και ειλικρινά δεν έκρυβε κανένα δόλο, αλλά ήταν εντελώς φιλική.  

Κανείς όπως φαίνεται δεν έχει εμπιστοσύνη σε κανέναν. Και κανείς πλέον δεν εμπιστεύεται ούτε τα πρακτικά που κρατούνται στην Οικονομική Επιτροπή. Μοιάζει σαν η Οικονομική Επιτροπή να μετατρέπεται σταδιακά σε ανακριτικό γραφείο.

Θεωρώ αντιδημοκρατικό να μπουν κάμερες ακόμα και στις συνεδριάσεις της οικονομικής επιτροπής μιας και ο νόμος δεν το αποδέχεται ρητά. Ο αντιδήμαρχος Οικονομικών με τον τρόπο αυτό μας θεωρεί υποψήφιους ενόχους. Όμως εμείς δεν διαχειριζόμαστε χρήματα. Αυτός τα διαχειρίζεται. Γιατί να παρακολουθεί αυτός εμάς;

Την μέρα που συνέβη το παραπάνω γεγονός μόλις είχα επιστρέψει από το γραφείο της ανακρίτριας στην οποία είχα καταθέσει για την καταγγελία των αγνώστων για τα πεπραγμένα της διοίκησης μας μεταξύ 2011-2014 και μετά την στάση αυτή του αντιδημάρχου Χ. Βουραζέρη ένοιωσα ακόμα μια φορά υποψήφια ένοχη. Κάτι που θεωρώ απαράδεκτο και το καταγγέλλω δημόσια…

16 Comments

  1. Ο/Η Γαυριωτης λέει:
    14/11/2015 στις 21:28

    Εκει θα συμφωνησω με το αντιδημαρχο καμερες και δημοσια ολα τα βιντεο. Μπας και γλυτωσουμε κανα χρημς επιτελους. Να παρακαλατε να μπουνε.

    Απάντηση
  2. Ο/Η ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ λέει:
    15/11/2015 στις 06:15

    Σχόλιο προς Επισκέπτης – Γαυριωτης.
    Οι κάμερες γράφουν μεν αλλά το βίντεο μετά υπόκειται σε επεξεργασία.
    Πχ το σημείο που ο Αντιδήμαρχος ανακοινώνει στους παρευρισκόμενους ότι το τιμολόγιο αυτό είναι για να πληρωθεί ο Χ ή ο Ψ δεν πρόκειται ποτέ να το δεις. Θα δεις μόνο το σημείο που θα παρεκτραπεί κάποιος με αυτά που ακούει και θα τον στείλει στο δ…. και ακόμη παραπέρα. (οι τελείες είναι δικές μου)
    Είσαι τόσο αγαθός που πιστεύεις ότι θέλει κάμερες για να γλυτώσουμε χρήματα?
    Ποιος σπαταλάει τα χρήματα η Αντιπολίτευση?
    Διάβασε καλά τι γράφει η κ. Πανταζή. Σχολιάστηκε ακόμη και το γεγονός ότι πάει συχνά στο Δήμο.
    Ρώτα να μάθεις αν οι υπάλληλοι στην Οικ. Υπηρεσία μπορούν να εμπιστευτούν κανένα.
    Αφού λοιπόν θέλεις να γλυτωθεί κανένα € δεν έχεις παρά να απαιτήσεις να μη σπαταλιούνται και σίγουρα η αντιπολίτευση δεν μπορεί να σπαταλήσει τίποτα.
    ΥΓ στη θέση σπαταλιούνται μπορείς να βάλεις και άλλα ρήματα πχ φαγώνονται, ξαφρίζονται κλπ κλπ

    Απάντηση
  3. Ο/Η ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ λέει:
    15/11/2015 στις 06:17

    Κ. Πανταζή
    Σας έχει διατάξει ποτέ να τον χαιρετάτε με υψωμένο λοξά και εμπρός το χέρι? Δεν μπορώ να το περιγράψω καλύτερα, να ας πούμε όπως ακριβώς χαιρετούσε ο Χίτλερ. Μάθατε αν αυτό το ανακοίνωσε και στους συμβούλους της συμπολίτευσης? Ενδιαφέρον θα έχει να μάθουμε πως αντέδρασαν αυτοί.
    Μαθαίνω ότι εκτός από κάμερες παρακολούθησης θα βάλει και σύστημα αναγνώρισης δακτυλικών αποτυπωμάτων, για να αποδεικνύει ότι όντως παρεστήκατε στην Ο.Ε. Το μόνο κώλυμα που έχει είναι το πως θα περάσουν από τον έλεγχο οι δαπάνες αυτές. Ρίχνω μερικές ιδέες . 1. Μπορεί να μεταφέρει τις κάμερες από το λογιστικό του γραφείο. Με σύμβαση χρησιδανείου θα επιβαρυνθεί μόνο με χαρτόσημο. 2. Μπορεί να αναθέσει ασφαλτόμιγμα στην Αναπτυξιακή και η Αναπτυξιακή αντί γι αυτό να του δώσει τον εξοπλισμό μιας και δεν ελέγχεται από πουθενά. Τη δαπάνη εγκατάστασης θα την αναθέσει ως συντήρηση ηλεκτρονικού εξοπλισμού. 3. Με ανάθεση εργασίας συντήρησης και επισκευής κτιρίων και εγκαταστάσεων και το κόστος θα το αναλάβει ο εργολάβος. 4. Να δηλώσει ότι βρήκε τον εξοπλισμό μέσα στα σκουπίδια, μιας και αυτά είναι σε κοινή θέα.
    Αν κανείς από τους παραπάνω τρόπους δε βολεύει να μας το πει να προτείνουμε και άλλους.
    Το μεγάλο ερώτημα όμως είναι αν η δαπάνη θα βαρύνει τον π/υ 2015 ή 2016.
    Μαθαίνω ότι επίκειται νέα τροποποίηση στον π/υ 2015 άσχετα αν δεν έχουν εγκριθεί ακόμη οι προηγούμενες. Αναρωτιέμαι αν αυτός είναι ο λόγος που δεν έχει φτιάξει ακόμη π/υ για το 2016.
    Είδα τυχαία ότι ακυρώθηκε από την Αποκεντρωμένη η 333/2015 απόφαση του Δημάρχου για απομαγνητοφώνηση των πρακτικών Δημοτικού Συμβουλίου. ΑΔΑ: 6ΟΘΦΟΡ1Ι-745
    Μήπως για το λόγο αυτό ο πολυμήχανος Αντιδήμαρχος προσπαθεί να λύσει το πρόβλημα με τις κάμερες? Κανείς δε θα πηγαίνει, κανείς δε θα ρωτάει κανείς δε θα τοποθετείται επί των θεμάτων άρα δεν υπάρχει και λόγος τήρησης πρακτικών.

    Απάντηση
  4. Ο/Η Γαυριοτης λέει:
    15/11/2015 στις 06:18

    Απο φοβερές πάμε καλα δεν νομίζω πος το πιστεύει και ο ίδιος αυτό που είπε να είστε σίγουρη ότι δεν θέλουν κάμερες για να κάνουν αυτα πο θέλουν
    Αυτός είναι ο συνδυασμός που σαν αντιπολίτευση έλεγε ότι μόνο εμείς έχουμε προγράμματα και θα τα εφαρμόσουμε αλα ειδού τα χάλια μας

    Απάντηση
  5. Ο/Η ΤΟ ΒΑΖΟ ΜΕ ΤΟ ΜΕΛΙ !!!!!! λέει:
    15/11/2015 στις 06:20

    ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ!!!!!!!!! ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟ ΕΣΑΣ, ΕΙΤΕ ΑΝΗΚΕΤΕ ΣΤΗΝ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ…ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΡΟΤΑΣΗ;;; ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΚΡΥΨΕΤΕ ΚΑΤΙ;;; ΣΕ ΕΝΑ ΔΗΜΟ ΠΟΥ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΕΧΕΙ Η ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΜΟΝΙΜΑ, ΕΣΑΣ ΣΑΣ ΠΡΟΣΒΑΛΛΟΥΝ ΟΙ ΚΑΜΕΡΕΣ;;; ΕΣΕΙΣ Η ΙΔΙΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΖΗΤΗΣΕΤΕ, ΠΡΙΝ ΤΟ ΖΗΤΗΣΕΙ Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ…ΤΑ ΠΑΡΤΥ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΠΟΡΤΕΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ!!!!!! Ο ΑΝΔΡΙΩΤΗΣ ΚΑΙ Η ΑΝΔΡΙΩΤΙΣΑ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΣΙΧΑΘΕΙ ΟΛΟΥΣ, ΑΠΟΔΕΙΞΤΕ ΤΟΥΣ ΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΛΑΘΟΣ…ΠΩΣ;;; ΑΠΑΙΤΗΣΤΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ…ΑΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ, ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ!!! ΕΚΕΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΕΤΕ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ, ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΔΙΑΚΡΙΤΑ ΒΛΕΜΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΠΛΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ. ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΣΤΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΕΙΤΕ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΕΙΤΕ ΟΧΙ!!!!!!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΠΩΣ Ο ΑΠΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΔΕΝ ΠΕΙΘΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΜΟΝΟ ΜΕ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΟΥ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΤΑΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΟΥ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΠΩΣ ΤΟ Φ……Ι ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΠΑΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΠΑΙΖΕΤΕ ΜΕ ΚΩΔΙΚΟΥΣ…Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΙΣΑΡΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΙΜΙΑ ΚΥΡΙΕ, ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ…ΕΜΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΑΠΛΟΙ ΥΠΗΚΟΟΙ ΠΟΛΥ ΑΜΦΙΒΑΛΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΒΕΒΑΙΟΣ ΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΙΣΧΥΡΙΓΜΩΝ ΜΑΣ…ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΣΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΤΕ ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΔΙΑΦΕΡΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ!!!!!!!.

    Απάντηση
  6. Ο/Η ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ λέει:
    15/11/2015 στις 07:57

    Για όποιον νομίζει ότι η διαφάνεια θα έλθει μέσω των καμερών.
    Το ΔΣ μαγνητοσκοπείται από κάποιον ιδιώτη και καταγράφονται (μαγνητοφωνούνται) τα πρακτικά. Αυτός μπορεί να είναι δημοσιογράφος, ρεπόρτερ, ή κάποιος απλός πολίτης σωστά?
    Για την τήρηση των πρακτικών μπορεί ο όσιος Αντιδήμαρχος να μαγνητοφωνήσει όσο θέλει για τη σωστή τήρηση των πρακτικών. Την παρακολούθηση μέσω καμερών τι τη θέλει?
    Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι θα είναι άλλοθι όταν σε λίγο μπουκάρει ο εισγγελέας. Τι προσπαθείτε να πείσετε τον κόσμο ότι στην ΟΕ που συνεδριάζει 1 ώρα τη βδομάδα γίνεται το φαγοπότι? Αν ναι σίγουρα η κ. Πανταζή δεν έχει καμιά δικαιοδοσία.
    Όποιος δεν κατάλαβε τον ενημερώνω ότι αρχίζουν και σκάνε τα κανόνια. Παραπάνω έγραψα για ακύρωση απόφασης του Δημάρχου (παράνομη απόφαση). Αλλού είχα γράψει για ασπρίσματα στο Κόρθι με 750 τσουβάλια ασβέστη. Ξέρεις ότι με τόσο ασβέστη βάφεις όλο το Κόρθι μαζί με τα σπίτια 2 φορές?
    Ξέρεις ότι με 2 τσουβάλια βάφεται όλη η χώρα?
    Συνεπώς όποιος θέλει να πιάσει το φαγοπότι πρέπει να βάλει κάμερες εκεί που κόβονται τιμολόγια που δεν έχουν κανένα ή ελάχιστο αντίκρυσμα σε υπηρεσία ή προμήθεια. (υπερτιμολόγηση λέγεται αυτό).

    Απάντηση
  7. Ο/Η ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ λέει:
    15/11/2015 στις 07:58

    Προς Επισκέπτης – ΤΟ ΒΑΖΟ ΜΕ ΤΟ ΜΕΛΙ !!!!!!
    Λες δεν εμπιστευόμαστε κανέναν σας συμπολίτευση και αντιπολίτευση. Ο Αντιδήμαρχος τι είναι υπερκοματικός και συμφωνείς μαζί του? Υπάρχουν και άτομα που συμμετέχουν για πρώτη φορά στα πολιτικά δρώμενα της Άνδρου. Τους εξομοιώνεις και αυτούς?

    Απάντηση
  8. Ο/Η ΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΠΟΙΟΝ λέει:
    15/11/2015 στις 15:51

    Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΤΟΥ ΤΙΤΛΟΥ ΑΠΛΗ…ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ!!!!!!!

    Απάντηση
  9. Ο/Η ΤΟ ΒΑΖΟ ΜΕ ΤΟ ΜΕΛΙ !!!!!!! λέει:
    15/11/2015 στις 15:52

    ΑΓΑΠΗΤΕ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΕ, ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΤΟ ΓΛΕΝΤΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΚ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΑ… ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΡΘΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ ΧΩΡΙΟ, Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΒΟΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΑ, ΕΝΩ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ, ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΕΟΙ, ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ…ΑΔΙΑΦΟΡΩ ΑΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ Η ΟΧΙ ΣΤΟ ΓΛΕΝΤΙ…ΕΦΟΣΟΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ, ΣΥΝΕΠΩΣ ΕΝΟΧΟΙ…ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΟΥΝ ΙΣΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΓΛΕΝΤΙ…ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟ ΜΕΛΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟ!!!!!!!! ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ, ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ;;; ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΕΣΥ ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ;;; ΘΑ ΜΕ ΕΝΔΙΕΦΕΡΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΟ ΛΟΓΟ. ΤΕΛΟΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΜΟΥ, ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΟΡΘΙΟΥ, ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΣΥΜΦΩΝΩ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥ… ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΒΙΑΣΤΗΚΕΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ.

    Απάντηση
  10. Ο/Η Κάμερες πάντα υπήρχαν αλλα ..κατ΄επιλογήν !! λέει:
    15/11/2015 στις 15:52

    Θεωρείται κ Πανταζή , όπως λέτε , αντιδημοκρατικό να μπουν κάμερες ακόμα και στις συνεδριάσεις της οικονομικής επιτροπής μιας και ο νόμος δεν το αποδέχεται ρητά.
    Τότε αυτά τα βίντεο των Νέων Οριζόντων (https://vimeo.com/groups/86482) κ Πανταζή τί είναι ; ΠΑΡΑΝΟΜΑ AΠO TON NOMO ή ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ?
    Εάν είναι παράνομα , κάτι δεν πάει καλά με την δημοτική αρχή.
    Εάν όχι , τότε γιατί καταγγέλεται για τις κάμερες !!
    Φοβάστε κάτι;

    Απάντηση
  11. Ο/Η ΚΟΡΑΚΑΣ Ή ΜΑΥΡΟΠΕΤΡΙΤΗΣ λέει:
    15/11/2015 στις 19:27

    Θα έπρεπε να ερωτηθεί η κυρία Πανταζή:

    [list=1]
    Γιατί πιστεύει ότι τα θέματα προς συζήτηση στη συνεδρίαση της οικονομικής Επιτροπής δεν θα έπρεπε να καταγράφονται ενώ τα θέματα των Δημοτικών Συμβουλίων καταγράφονται (ήχο και εικόνα) χωρίς ενστάσεις;
    [/list]
    [list=2]
    Γίνεται κάτι το διαφορετικό που δεν γνωρίζουν οι δημότες;
    [/list]
    Η χρήση καμερών που ζήτησε ο Αντιδήμαρχος αφορούσε απ’ ότι κατάλαβα στην αίθουσα των συνεδριάσεων και όχι στις τουαλέτες. Επομένως, θα ήταν ενδιαφέρον να μάθουμε εμείς οι δημότες:
    [list=3]
    Που πιστεύουν οι Σύμβουλοι του Δήμου ότι πηγαίνουν στις συνεδριάσεις;
    [/list]
    [list=4]
    Πιστεύουν ότι πάνε για καφέ στη φίλη τους ή στο φίλο τους για να πουν τα νέα τους; Σε αυτήν την περίπτωση και εγώ θα ενοχλούμουν πολύ εάν σε μία καφετέρια επάνω στο τραπέζι είχε κάμερα να με παρακολουθεί.
    [/list]
    [list=5]
    Δεν έχουν καταλάβει ότι εμείς οι δημότες τους πληρώνουμε το μισθό;
    [/list]
    [list=6]
    Δεν μας ακούνε που φωνάζουμε για διαφάνεια;
    [/list]
    [list=7]
    Δεν έχουν δει τους εισαγγελείς να ασχολούνται επί κακοδιαχείρισης των οικονομικών του Δήμου;
    [/list]
    [list=8]
    Δεν έχουν συνειδητοποιήσει ότι η ενασχόλησή τους σε αυτήν τη δουλειά, είναι με τα κοινά και όχι με τα προσωπικά θέματα;
    [/list]
    [list=9]
    Δεν έχουν καταλάβει ότι ο Δήμος δεν είναι το μαγαζάκι τους όπου μπορούν να απολαμβάνουν τις δικές τους επιθυμίες και τα θέλω τους;
    [/list]
    [list=10]
    Μήπως δεν το έχουν καταλάβει αυτό;
    [/list]
    Στη Βουλή για παράδειγμα, υπάρχει κάμερα και καταγράφονται όλες οι συνεδριάσεις. Δεν έχω ακούσει βουλευτή ή υπουργό να παραπονιέται ακόμα…
    [b]ΠΙΣΤΕΥΩ[/b] σε ό, τι αφορά στην επιθυμία του Αντιδημάρχου σε αυτήν περίπτωση [b]δεν τηρήθηκε η παροιμία ΚΟΡΑΚΑΣ ΚΟΡΑΚΟΥ ΜΑΤΙ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ.[/b]
    Μάλλον δεν πρέπει να βγήκε σωστά η προσθαφαίρεση του Αντιδημάρχου με τον Εισαγγελέα και επικαλέστηκε [b]”Άλλων μαρτυρίες”[/b]…οι οποίοι προφανώς δεν τον στήριξαν αυτήν τη φορά. Σε αυτές τις περιπτώσεις συνήθως…τους βγάζεις όλους τρελούς όπως κάνει και η Πολίτου. “[i]Ναι τα είπες αυτά τα πράγματα και συμφώνησες στη συνάντηση της Τετάρτης… Τέλος, Από εδώ και πέρα θέλω κάμερες για να μην με πουλήσετε ξανά. Έτσι ούτε εσείς θα μπορείτε να κουνηθείτε γιατί θα υπάρχουν κάμερες[/i]”…
    Συνήθως όμως σε αυτές τις περιπτώσεις [b]ΠΑΝΤΑ μα ΠΑΝΤΑ όλοι τα βρίσκουν ξανά[/b] και είναι πάλι ΟΛΟΙ Αγαπημένοι. Μην ανησυχείτε λοιπόν με αυτά τα δημοσιεύματα. Κάτι θέλει η κυρία Πανταζή από το Δήμο και δεν της κάθεται (το λέει νομίζω και η ίδια για τις συχνές επισκέψεις τελευταία), έψαχνε για αφορμή, βρήκε το θέμα με τις κάμερες, το δημοσίευσε δηλαδή άσκησε την “[b]πίεση της πίσω πόρτας[/b]” και μετά περιμένει. Σαν τον ψαρά με το δόλωμα. Το αποτέλεσμα, θα γίνουν πάλι φίλοι και θα πάρει αυτό που ζητούσε η κυρία και όλα Μέλι-γάλα!
    Μήπως τελικά ισχύει αυτό που έλεγαν οι παλιοί
    [b][i]«Άσπρος* γεννιέται ο κόρακας και κόκκινος κατιάζει*
    και μαύρος κατασταίνεται* και του κυρού* του μοιάζει»[/i][/b]

    Θα προτείναμε στην κυρία να μάθει να ξεχωρίζει [u]τους κόρακες από τους μαυροπετρίτες[/u].
    Πολύ παρακαλώ το Εν Άνδρω να κρατήσει το συγκεκριμένο δημοσίευμα σε κάποιο αρχείο για το μέλλον!

    Απάντηση
  12. Ο/Η Αποικιανός λέει:
    15/11/2015 στις 19:29

    Άργησε να σκεφτεί το σχέδιο για τις κάμερες ο κ. Αντιδήμαρχος έπρεπε να το είχε σκεφτεί πρίν φύγουν τα έγγραφα από την οικονομική υπηρεσία και συμπεριληφθούν σε καταγγελία…

    Απάντηση
  13. Ο/Η δημότης λέει:
    15/11/2015 στις 19:29

    Διαβάζοντας την επιστολή της κας Πανταζή και τον επακολουθήσαντα διάλογο, είπα να μη μιλήσω. Αλλά δεν μπορώ, θα το πώ κι ας το πιώ (που λέγαμε εμείς οι παλιοί επί Μανιαδάκη).
    Τί κοινό υπάρχει μεταξύ του ομιλούντος https://www.youtube.com/watch?v=uo2MX5Llqx0 και της ΕΞΟΥΣΙΑς στο νησί?? Οποιος το βρεί κερδίζει ΧΥΤΥ στο Παραπόρτι. Αλλοιώς υπομονή σε δύο μέρες θα το πάρει το ποτάμι…

    Απάντηση
  14. Ο/Η ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΠΛΗΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ λέει:
    16/11/2015 στις 18:50

    Η μεταξύ σας ( συμπολίτευση-αντιπολίτευση) εμπιστοσύνη δεν μας ενδιαφέρει. Πρόβλήμά σας αν έχετε ή δεν έχετε.Εμείς οι δημότες δεν έχουμε κανένα λόγο να εμπιστευόμαστε ΚΑΝΕΝΑΝ, ούτε τους πρώην, ούτε τους νυν, ούτε τους επόμενους, ούτε τους φθαρμένους ούτε τους άφθαρτους. και επειδή εκεί μέσα, σε οποιοδήποτε Συμβούλιο ή Επιτροπή παίρνονται αποφάσεις που επηρεάζουν την ζωή μας, τις περιουσίες μας και την διαχείριση των χρημάτων που πληρώνουμε ως δημότες και πολίτες, ε π ι β ά λ λ ε τ α ι η λεπτομερής ενημέρωσή μας. Δεν είναι τσιφλίκι σας ο Δήμος κα Πανταζή και λοιποί και αν ενοχλείστε από την λογοδοσία να μην ξαναανακατευτείτε στα κοινά. Όσοι δεν έχουν λόγους να ανησυχούν επιθυμούν διακαώς την δημοσιοποίηση των λόγων τους και των πράξεών τους, με άλλα λόγια: ΚΑΘΑΡΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ ΑΣΤΡΑΠΕΣ ΔΕΝ ΦΟΒΑΤΑΙ. Ακόμα και την διαδικασία των καταθέσεών σας στον Εισαγγελέα θα έπρεπε να την εκμεταλλευτείτε για να αποδείξετε ότι είναι ανυπόστατες οι κατηγορίες και πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί δεν το βλέπετε έτσι. Αντίστοιχα για τις κάμερες στις συνεδριάσεις, θα περίμενα να αντιπροτείνετε την ζωντανή μετάδοση των συνεδριάσεων τόσο των Δημοτικων Συμβουλίων όσο και της Οικονομικής Επιτροπής, Τουριστικής Επιτροπής , κλπ ώστε να ενημερώνονται πλήρως και χωρίς δυνατότητα παρεμβάσεων στο οπτικοακουστικό υλικό.

    Απάντηση
  15. Ο/Η ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ λέει:
    16/11/2015 στις 18:51

    συνέχεια
    Σας πείθει ο Αντιδήμαρχος ότι με τις κάμερες αυξάνεται η διαφάνεια των οικονομικών του Δήμου?
    Έχετε δει συνεδρίαση ΟΕ? Τι νομίζετε ότι εκεί μοιράζονται χρήματα? Αν θεωρείτε ότι αυτό γίνεται ποιος τα μοιράζει η αντιπολίτευση? Όταν λέμε ότι το χρήμα ρέει κάτι στο οποίο φαίνεται ότι συμφωνούμε όλοι, σίγουρα εκεί που το ποτάμι κοντεύει να γίνει χείμαρρος δεν υπάρχουν ούτε κάμερες, ούτε συνεδριάσεις 7 ατόμων. Εκεί υπάρχει παγωμένη σκοτεινιά και ζεστό χρήμα για να εξισορροπείται η κατάσταση.
    Τελεία και παύλα.

    Απάντηση
  16. Ο/Η ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΕΝΟΣ λέει:
    17/11/2015 στις 20:28

    Προς ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟ:

    Πολύ περιγραφικός είσαστε για τη στιγμή του “μοιράσματος”.
    Λέτε “Εκεί υπάρχει παγωμένη σκοτεινιά και ζεστό χρήμα”. Πραγματικά, θα με ενδιέφερε η περιγραφή αυτής της στιγμής.
    Δηλαδή, βρέχει και φυσάει πολύ εκείνη την ώρα; Έχει επίσης αστραπές και βροντές πιθανόν πίσω από κάποιον απομακρυσμένο βράχο και με τη θάλασσα να βοά θυμωμένη και ίσως να σας καταβρέχει όταν φυσάει ο Βοριάς προς το βράχο…
    Φαντάζομαι είστε ντυμένοι αρκετά καλά και με μια ανησυχία ζωγραφισμένη στο πρόσωπό σας εάν θα καταφέρει το σαραβαλάκι να βγάλει την ανηφόρα πριν αποκλειστεί από κανένα ορμητικό χείμαρρο που έχει αρχίσει και σχηματίζεται με γοργούς ρυθμούς.
    Και λίγα λόγια σίγουρα για τη θερμότητα που εκπέμπει το χρήμα ή μάλλον το ζεστό χρήμα που λέτε. Είναι τόσο ζεστό που οι ανησυχίες σας εκείνη τη στιγμή για τον καιρό ησυχάζουν; Είναι το χειροπιαστό χρήμα το ίδιο ζεστό με το χρήμα που θα προκύψει από τη συμφωνία εκείνη τη στιγμή;
    Εάν το χρήμα βρίσκεται σε φυσική μορφή, ποιο είναι το συναίσθημα εκείνη τη στιγμή; Ανάμεικτο ή συγκεκριμένο; Η χαρά παραμένει σε όλη τη διάρκεια ή δίνει τη θέση της στον πανικό ή στην ανησυχία μήπως κάποιος είναι εκεί κοντά και σας έχει δει; Στην επιστροφή, κοιτάζετε κάθε τόσο πίσω μήπως σας παρακολουθεί κανένας;
    Πολύ ενδιαφέρουσα η περιγραφή σας. Να σας πω την αλήθεια, ανατρίχιασα!
    https://www.youtube.com/watch?v=hbHKrUn5zY0
    Μια τελευταία ερώτηση, από την εμπειρία σας το ρητό “ανεμομαζέματα διαβολοσκορπίσματα” ισχύει;

    Απάντηση

Αφήστε ένα Σχόλιο Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Προτεινόμενα άρθρα

  • ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΓΡΑΦΕΙ: Αναγκαία η σωστή αποκατάσταση του δρόμου στις Στενιές
  • Π.Ν.Ο. 24ωρη Πανελλαδική απεργία στα πλοία
  • Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…
  • ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ στην Άνδρο. Όμως παραμένει κρίσιμη η κατάσταση με τα νερά…
  • Η ΟΝΟΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥ: Το αέναο ταξίδι ανθρώπων και ονομάτων στον χώρο και στον χρόνο…

Πρόσφατα Άρθρα

  • TΟ ΝΑΥΑΓΙΟ ΤΟΥ «ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ», τo “Εν Άνδρω” και η ΕΡΤ19/02/2026
  • ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΓΡΑΦΕΙ: Αναγκαία η σωστή αποκατάσταση του δρόμου στις Στενιές19/02/2026
  • Π.Ν.Ο. 24ωρη Πανελλαδική απεργία στα πλοία18/02/2026
  • ΚΟΡΘΙΑΝΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ 202618/02/2026
  • Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…18/02/2026

Ναυτικές Ιστορίες

    Πρόσφατα Σχόλια

    1. ATH στο ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ, ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ ΠΑΝΤΟΥ… «και τα μυαλά στα κάγκελα του αόρατου εχθρού!…»
    2. Παναγιώτης στο Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…
    3. enandro στο Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…
    4. Γιάννης Κ. στο Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…
    5. Γρίπη στο ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ, ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ ΠΑΝΤΟΥ… «και τα μυαλά στα κάγκελα του αόρατου εχθρού!…»

    Βίντεο

    • ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: Ιδιωτική υπόθεση το ΔΣ του Δήμου Άνδρου για την κ. Τσατσομοίρου!
    • Λιμάνι Ραφήνας 1945-2015 (χρονογράφημα και βίντεο)
    • Η Μονή Παναχράντου της Άνδρου (βίντεο)
    • Το τελευταίο ρεμέτζο (βίντεο)
    • Δύο ανδριώτες ζωγράφοι – Δ.Βαρδακώστας & Γ.Σεργουλόπουλος (βίντεο)

    Ακολουθήστε μας

    • Facebook
    • Twitter

    Κατηγορίες Άρθρων

    • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ (239)
    • ΑΡΘΡΑ (84)
    • ΘΕΜΑΤΑ (8)
    • ΙΣΤΟΡΙΑ (333)
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ (3.708)
    • ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ (23)
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ (1.476)
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (770)
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ (2.716)
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (1.083)
    • ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ (82)
    • ΧΡΗΣΙΜΑ (5)
    • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ (351)

    Εν Άνδρω

    Όσοι φίλοι θέλουν, μπορούν να στείλουν κείμενα, φωτογραφίες, παρατηρήσεις, απαντήσεις κλπ στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση.

     
       enandro.gr@gmail.com

    ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
    • ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΔΥΚΤΥΑΚΕΣ ΚΑΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥ

    ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

    ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

    • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
    • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
    • ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
    © Εν Άνδρω 2026. Powered by NinjaWeb