• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

Όσοι φίλοι θέλουν, μπορούν να στείλουν κείμενα, φωτογραφίες, παρατηρήσεις, απαντήσεις κλπ στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση.

  • Facebook
  • Twitter
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ
Εν Άνδρω Εν Άνδρω Εν Άνδρω
Άνδρος enandro.gr@gmail.com
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ
Εν Άνδρω Εν Άνδρω Εν Άνδρω
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

ΑΝΟΙΧΤΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ: Ο Θ. Μανούσος απαντά στον Δήμαρχο

Κατηγορία: ΠΟΛΙΤΙΚΗ Δημοσίευση: 29/01/2016 Σχόλια: 34

Δημοτικό συμβούλιο Άνδρου (φωτογραφία αρχείου)

Μετά το Δελτίο Τύπου του Δήμου Άνδρου ο κ. Θοδωρής Μανούσος, εκ των βασικών στελεχών ομάδας πολιτών της Υδρούσας, παρεμβαίνει στο διάλογο επισημαίνοντας πως ο δήμαρχος άλλα γράφει στο δελτίο τύπου και άλλα είπε στο δημοτικό συμβούλιο σχετικά για την διαδικασία της μελέτης για τα Στερεά Απόβλητα. Πλέον είναι εμφανής η προχειρότητα της παρουσίασης του θέματος. Ας προετοιμαστούν λίγο καλύτερα την επόμενη φορά. Και ας κοιτάξουν να βρουν τον βηματισμό τους. Ώστε να μην λένε άλλα και άλλα να εννοούν. Και για να μην τρέχουν διαρκώς πίσω από τις καταστάσεις με την διαδιακασία του “επείγοντος”! – Εν Άνδρω.

 Άλλα λένε στο δελτίο τύπου και άλλα στο δημοτικό συμβούλιο! (31/1/16)

Του Θοδωρή Μανούσου

Αγαπητό Εν Άνδρω έχουμε μπερδευτεί εντελώς με τον κ. Δήμαρχο Άνδρου. Στο Δελτίο Τύπου που σας έστειλε γράφει για μελέτη της υπηρεσίας, στην σύνταξη της  οποίας βοήθησαν εξωτερικοί συνεργάτες. Αυτό σημαίνει μια συγκεκριμένη διαδικασία ανάθεσης της μελέτης. Στο δημοτικό συμβούλιο στο 46:08 λεπτό λέει πως “την μελέτη έκανε η εταιρεία Τύρβη Μελετητική-Συμβουλευτική” για λογαριασμό του Δήμου και θα πάρει ως αμοιβή 4.000 ευρώ. Αυτό σημαίνει μια διαφορετική διαδικασία.

Πληροφοριακά θα ήθελα να αναφέρω ότι το συγκεκριμένο αρχείο που εστάλη στα μέλη του Δ.Σ. έχει συνταχθεί και έχει την ψηφιακή ιδιοκτησία της Εταιρείας Τύρβη!

Συνεπώς, μας δημιουργούνται κάποια ερωτήματα:

  1. – Πότε ο κ. δήμαρχος λέει το σωστό (ή την αλήθεια) στο Δελτίο που έστειλε σε εσάς ή στο επίσημο βίντεο του δημοτικού συμβουλίου; (http://www.sousoudis.gr/index.php/dimotika–symvoylia/item/370-dimotiko–symvoylio-22-01-2016)
  2. – Αν ο κ. δήμαρχος δεν ξέρει ή δεν μπορεί να πει κάτι σωστά, τι ακριβώς ζητά από όλους εμάς, χωρίς να μας έχει πληροφορήσει τίποτα για να μπορέσουμε να καταλάβουμε;
  3. – Πότε σκοπεύει ο Δήμαρχος να αναρτήσει το ΤΣΔΑ προκειμένου να ξεκινήσει η Διαβούλευση, όπως για παράδειγμα έκανε ο Δήμος Λάρισας στη σύνδεση: http://www.larissa-dimos.gr/new/index.asp?cat=125&itm=10380 με ημερομηνία Έναρξης 23 Σεπτεμβρίου 2015;
  4. – Γιατί άργησε τόσο πολύ ο κ. Δήμαρχος να ασχοληθεί  με το τόσο σοβαρό θέμα του Τοπικού Σχεδίου Διαχείρισης Αποβλήτων; Τι περίμενε;
  5. – Τον Οκτώβριο του 2015 σε συνέντευξή του, ο κ. Δήμαρχος δηλώνει  πως το Τοπικό Σχέδιο Διαχείρισης Αποβλήτων της Άνδρου είναι έτοιμο. Τώρα ξαφνικά οι χρόνοι ΠΑΛΙ είναι “Ασφυκτικά πιεστικοί” και η Διαβούλευση πρέπει να ολοκληρωθεί εντός ολίγων ημερών.  Πως είναι δυνατόν λοιπόν οι Ανδριώτες να προλάβουν να ενημερωθούν και να διατυπώσουν τις απόψεις τους στα πλαίσια της Δημόσιας Διαβούλευσης;
  6. – Μήπως θεωρεί ο κ. Δήμαρχος πως πρόκειται για μία τυπική διαδικασία, η οποία πρέπει να ολοκληρωθεί υπό το καθεστώς πίεσης για να βρεθούμε όμως όλοι οι Ανδριώτες, για άλλη μία φορά, αντιμέτωποι με τις δυσάρεστες συνέπειες των βιαστικών και πρόχειρων αποφάσεων της εκάστοτε δημοτικής αρχής;
  7. Αναφέρεται ότι τα τοπικά σχέδια δεν εμπίπτουν στην διαδικασία των μελετών ούτε στην διαδικασία προεκτιμουμένων αμοιβών. Εμείς παρατηρούμε να γίνονται σε όλη τη χώρα, αναθέσεις από τους Δήμους, όπως της Σύρου και της Μαγνησίας, όπου λόγω της σοβαρότητας του θέματος όπως επικαλούνται, έκριναν ότι πρέπει να γίνει ανάθεση (ΑΔΑ 7ΘΣΜΟΕΘ0-ΞΜΞ). Ούτως ή άλλως υπάρχει αμοιβή. Θα πρέπει επίσης να σημειωθεί πως στο Δ.Σ., ο κ. Δήμαρχος  ισχυρίζεται εντελώς διαφορετικά πράγματα απευθυνόμενος στους συμβούλους του…
  8. – Ο κ. Δήμαρχος δεν θεωρεί  ότι το συγκεκριμένο θέμα είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ για το νησί μας, ώστε να υπάρξει ικανός χρόνος για να ενημερωθούν οι πολίτες;
  9. Σε ότι αφορά σε δήλωση του κ. Δημάρχου, ότι ο Δήμος Άνδρου είναι από τους ελάχιστους Δήμους που κινήθηκαν γρήγορα, θα πρότεινα να επιτρέψει σε εμάς τους Δημότες να το διαπιστώσουμε  και να το κρίνουμε οι ίδιοι.

Τέλος μία συμβουλή προς τον κ. Δήμαρχο και τον εκπρόσωπο τύπου του Δήμου Άνδρου σχετικά με τα πνευματικά δικαιώματα του λόγου και της έκφρασης, ειδικά όταν αφορούν σε ανακοινώσεις για τόσο σοβαρά θέματα. Παρακαλούμε οι δηλώσεις σας να είναι δικές σας και όχι σαν την μελέτη Copy–Paste δηλώσεων άλλων Δήμων.  Εξαίρεση αποτελούν τα σχόλια περί ασφυκτικών πιέσεων και προθεσμιών. Έχω διαβάσει πάνω από 20 Τοπικά Σχέδια και συναφείς δηλώσεις των άλλων Δήμων και μόνο η Άνδρος φαίνεται πως έχει συνέχεια τέτοια προβλήματα!!!

Είναι προφανές πως στην διοίκηση του Δήμου έχουν μπερδευτεί εντελώς. Ας ξεκαθαρίσουν λοιπόν αυτοί το πώς συντάχθηκε η μελέτη και μετά ας την φέρουν για συζήτηση στα τοπικά συμβούλια και στο Δ.Σ.όπως έχουν υποχρέωση.

Σχόλιο του Εν Άνδρω στην απάντηση του δημάρχου

Η χθεσινή ανάρτηση μας με τίτλο “το μετέωρο βήμα… της διοίκησης!” προκάλεσε την άμεση απάντηση του Δήμου Άνδρου. Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που το site μας βρίσκει τέτοια ανταπόκριση από την δημοτική αρχή. Εκτιμούμε ιδιαίτερα που έστω κι έτσι αναγνωρίζουν τό έργο μας, αλλά και την διείσδυση του Εν Άνδρω στην κοινωνία της Άνδρου, σε αντίθεση με τα “δοξαστικά δημοσιεύματα” ορισμένων που περνούν απαρατήρητα!  Ατυχώς όμως ακόμα η διοίκηση δεν έχει το κουράγιο να μας απευθύνει τον λόγο και γράφει πλαγίως “για ανώνυμα δημοσιεύματα στο διαδίκτυο”!!!! Φίλοι μου το Εν Άνδρω ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΝΥΜΟ. Ας βρουν λοιπόν κάποιοι το κουράγιο  να μιλήσουν χωρίς ψευδή υπονοούμενα.

Τώρα επί της ουσίας. Το δελτίο τύπου αν και μακροσκελές (και φλύαρο) δεν μπαίνει στην ουσία του θέματος που ήταν η ΣΩΣΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ των Δημοτικών Συμβούλων και η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ με τα Τοτπικά Συμβούλια. Κάτι που παραδέχονται και στο ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ όταν γράφουν πως ΘΑ γίνει τώρα η διαβούλευση, μετά τις αντιρρήσεις αρκετών μελών του ΔΣ. και θα διαρκέσει από 21 Ιανουαρίου μέχρι 10 Φεβρουαρίου. Άρα το σχέδιο ήρθε στο ΔΣ για… νάρθει! Και μετά τις αντιρρήσεις να πάει και να ξανάρθει!!!… Κατανοούμε πως μέσα από διαδικαστικά τερτίπια και βαρύγδουπες αναφορές σε σχήματα και τίτλους κάποιοι υπεκφεύγουν. Δεν πειράζει. Το θέμα είναι ο πολιτικός διάλογος και η ενημέρωση για θέματα κρίσιμα να γίνονται σωστά. Κι από ότι φαίνεται με τις αντιρρήσεις συγκεκριμένων δημοτικών συμβούλων συμπολίτευσης και αντιπολίτευσης που υπήρξαν στο ΔΣ θα γίνει διάλογος. Όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες… Παρακάτω οι αναγνώστες μπορούν να διαβάσουν και τα δύο κείμενα (α) τις αρχικές επισημάνσεις του Εν Άνδρω και (β) την απάντηση του Δήμου Άνδρου. Και ας βγάλουν τα συμπεράσματα τους. 

Εν Άνδρω

Απάντηση του Δήμου ‘Ανδρου με ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ (30/1/16)

Σχετικά με δημοσιεύματα στο διαδίκτυο που αφορούν το Τοπικό Σχέδιο Διαχείρισης Αποβλήτων, από τον Δήμο Άνδρου ανακοινώνονται τα ακόλουθα:

  1. Με βάση τη νέα εθνική πολιτική διαχείρισης αποβλήτων, στα Τοπικά Σχέδια Αποκεντρωμένης Διαχείρισης Αποβλήτων πρέπει να εξειδικεύονται τα μέτρα και οι δράσεις που περιλαμβάνονται στο Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Πρόληψης Δημιουργίας Αποβλήτων, που μαζί με το Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Αποβλήτων, αποτελούν τους πυλώνες του «Ολοκληρωμένου Πλαισίου Σχεδιασμών Διαχείρισης Αποβλήτων» στη χώρα μας. Τα Τοπικά Σχέδια Αποκεντρωμένης Διαχείρισης Αποβλήτων, συντάσσονται στο πλαίσιο του εθνικού και του αντίστοιχου περιφερειακού σχεδιασμού ( ΠΕ.Σ.Δ.Α ), στον οποίο και ενσωματώνονται. Στόχος του Τοπικού Σχεδίου Αποκεντρωμένης Διαχείρισης Αποβλήτων (Τ.Σ.Δ) είναι η διαχείριση του μεγαλύτερου μέρους των απορριμμάτων να γίνεται στο επίπεδο του Δήμου, με συνέπεια τη δραστική μείωση των αποβλήτων που παραμένουν σε σύμμεικτη μορφή και οδηγούνται σε επεξεργασία και σε τελική διάθεση.
  2. Το τοπικό σχέδιο, που ως Δήμος είμαστε υποχρεωμένοι να παραδώσουμε σε ασφυκτικούς χρόνους, είναι προϊόν σκληρής εργασίας, οργάνωσης και διαβούλευσης. Έχει χαρακτήρα τροφοδότησης με προτάσεις και σκέψεις.
  3. Για να χρηματοδοτηθεί, πλέον, από το ΕΣΠΑ κάποιο έργο υποδομής σχετικά με τη διαχείριση των αποβλήτων, θα πρέπει να περιλαμβάνεται στον τοπικό σχεδιασμό και να έχει ενταχθεί στον Περιφερειακό Σχεδιασμό. Αλλιώς χρηματοδότηση από την ΕΕ δεν υπάρχει!
  4. Τα τοπικά σχέδια δεν εμπίπτουν στην διαδικασία των μελετών ούτε στην διαδικασία προεκτιμουμένων αμοιβών, ενώ δεν «παραλαμβάνονται», αφού τα συντάσσει ο ίδιος ο Δήμος και τα εγκρίνει κατόπιν δημόσιας διαβούλευσης, μέσω δημοτικού συμβουλίου. Το συγκεκριμένο σχέδιο συντάχθηκε από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου, με τη βοήθεια εξωτερικών συμβούλων.
  5. Ο Δήμος Άνδρου είναι από τους ελάχιστους δήμους που έχει ήδη συντάξει το ΤΣΔΑ και το έχει θέση σε δημόσια διαβούλευση όχι σε τρεις ημέρες, όπως ψευδέστατα αναφέρεται στο δημοσίευμα, αλλά από 21 Ιανουαρίου μέχρι και 10 Φεβρουαρίου. Χρόνος ικανότατος προκειμένου να κατατεθούν προτάσεις από όλους τους φορείς.
  6. Όλοι οι δημοτικοί σύμβουλοι συμπολίτευσης και αντιπολίτευσης, έχουν στα χέρια τους τον τοπικό σχεδιασμό και μπορούν να τον συζητήσουν με τους προέδρους και φορείς της περιοχής τους και να καταθέσουν τις απόψεις τους. Μόλις συγκεντρωθούν οι παρατηρήσεις και προτάσεις από όλα τα μέρη θα αξιολογηθούν και θα ενσωματωθούν στο Τοπικό Σχέδιο Διαχείρισης Απορριμμάτων, ώστε να ακολουθήσει η έγκρισή του. Είναι αναγκαίο και πολύ σημαντικό ο Δήμος να είναι συνεπής στις ημερομηνίες που έχουν τεθεί για την έγκριση του ΤΣΔΑ, ώστε να μπορεί να διεκδικεί χρηματοδότηση (σε βάθος πενταετίας) στην βάση των καταγεγραμμένων αναγκών και υποχρεώσεων που απορρέουν από την σύγχρονη νομοθεσία, αλλά και την ηθική.

Συνεπώς, η ανάθεση δεν έγινε παράτυπα, όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα, απλούστατα επειδή δεν υπάρχει ανάθεση. Το μελετητικό γραφείο συνέδραμε τις υπηρεσίες του Δήμου, προκειμένου να προλάβουμε χρονοδιαγράμματα και ημερομηνίες, ώστε να μη τεθεί σε κίνδυνο η χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ σημαντικών έργων υποδομής στο νησί, όπως ο ΧΥΤΥ, ο βιολογικός της Υδρούσας κλπ.

Οτιδήποτε άλλο αποτελεί παραπληροφόρηση και χρήζει έρευνας. Κυρίως όσον αφορά τα κίνητρα εκείνων που –κρυπττόμενοι πίσω από την ασφάλεια της ανωνυμίας του διαδικτύου- είτε δεν θέλουν ένα ολοκληρωμένο σχέδιο διαχείρισης αποβλήτων, είτε δεν τους βολεύει κάτι τέτοιο και γι΄ αυτό χρειάζονται μήνες ή και χρόνια για να το μελετήσουν, είτε αναζητούν δικαιολογίες για να το απορρίψουν όταν θα έρθει σε ψηφοφορία στο Δημοτικό Συμβούλιο.

Η Δημοτική Αρχή, παρά τα πολλά προβλήματα και τις όποιες δυσλειτουργίες, προχωρά με σταθερά και αποφασιστικά βήματα. Εναρμονίζεται στην εθνική και κοινοτική νομοθεσία και κοιτάζει μπροστά, ενημερώνοντας για ΟΛΑ τον Ανδριώτικο λαό. Φαινόμενα μικροπολιτικής, τοπικών συμφερόντων ή προσωπικών φιλοδοξιών ούτε την αφορούν, ούτε την αγγίζουν.

Από το γραφείο ενημέρωσης του Δήμου Άνδρου

Η αρχική παρέμβαση του Εν Άνδρω (29/1/16)

Οι διαμαρτυρίες ορισμένων στην Σελίδα του Εν Άνδρω (facebook) έστρεψαν την προσοχή μας στο τοπικό σχέδιο διαχείρισης αποβλήτων που εκπόνησε ο Δήμος Άνδρου. Και διαπιστώσαμε πως το σχέδιο κινδυνεύει να τιναχτεί στον αέρα λόγω μιας παράτυπης διαδικασίας. Η μελέτη διαχείρισης των αποβλήτων ήρθε προς ενημέρωση στο ΔΣ του Ιανουαρίου, ενώ δεν είχε ανατεθεί νόμιμα! Η μελέτη δεν εντάχθηκε στο 2015 και δεν μπορεί να ανατεθεί τώρα γιατί δεν έχει εγκριθεί ακόμα ο προϋπολογισμός του 2016. 

Η μελέτη τώρα είναι πλέον στη φάση να φύγει προς την Περιφέρεια χωρίς νομότυπη παραλαβή και χωρίς θεώρηση. Για τον λόγο αυτό μάλλον επιλέχθηκε η “ενημέρωση” του ΔΣ. Μόνο που και στην “ενημέρωση” κόλησε μιας και κανείς από τους συμβούλους δεν είχε προλάβει να την διαβάσει μέσα σε τρεις μέρες! Στο σημείο αυτό αντέδρασαν σύμβουλοι της συμπολίτευσης και της αντιπολίτευσης ζητώντας περισσότερο χρόνο. Μετά ταύτα η μελέτη αποσύρθηκε για να ξαναέλθει μετά παρέλευση 15θημέρου αφού πρώτα… αναγνωστεί!

Τα παραπάνω μας λένε πως κανείς από τους αρμόδιους δεν δίνει σημασία στις διαδικασίες. Και ακόμα ελάχιστή έως ανύπαρκτη είναι και η σημασία τους στις πολιτικές διαδικασίες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η διαβούλευση μιας τόσο σημαντικής μελέτης με τα τοπικά συμβούλια που δεν έγινε. Την ώρα μάλιστα που αναφέρονται σε αυτήν σημαντικά ζητήματα όπως η ανακύκλωση και οι κομποστοποιητές, που έχουν επιπτώσεις στο περιβάλλον και σχετίζονται άμεσα με τον ΧΥΤΥ. Και αυτά τα πολιτικά ολισθήματα συμβαίνουν καθώς διανύουμε πλέον τον δεύτερο χρόνο της σημερινής διοίκησης.

Την ίδια ώρα βλέπουμε «δοξαστικά ρεπορτάζ» που αναφέρονται στο «πρωτοποριακό έργο» της σύνταξης της συγκεκριμένης μελέτης!!! Είναι παράδοξο να παρουσιάζεται διθυραμβικά από ορισμένους μια χρήσιμη μελέτη, που όμως δεν μπορεί να επιτελέσει τον ρόλο της και κινδυνεύει να τιναχτεί στον αέρα λόγω πλήθους παρατυπιών στη διαδικασία εκπόνησης, αλλά και αμέλειας (;) στην πολιτική λειτουργία της διαβούλευσης. Μάλλον είμαστε μπροστά σε μια νέου τύπου «διαρκή ενημέρωση» των δημοτών, που στόχο έχει να προβάλει επικοινωνιακά σαν “εργο” των αρμοδίων τους αλλεπάλληλους εξαγγελόμενους μελλοντικούς σχεδιασμούς!!!

Όμως φίλοι μου τα προβλήματα την Άνδρου δεν είναι επικοινωνιακά. Δεν είναι έργο οι εξαγγελίες ή η προχειρότητα στα εξαγγελλόμενα. Τα προβλήματα της Άνδρου δεν είναι επικοινωνιακά: είναι πολιτικά! Και πολιτική σημαίνει να παίρνεις έγκυρες αποφάσεις και κυρίως να τις υλοποιείς σωστά μέσα σε συγκεκριμένο πλαίσιο και χρόνο. Η επικοινωνία έπεται. Όμως από ότι βλέπουμε μέχρι σήμερα από εξαγγελίες και επικοινωνία η διοίκηση πάει καλά. Αλλά στις αποφάσεις και στην υλοποίηση τους, όπως δηλούν τα παραπάνω, μοιάζει μετέωρη και δεν έχει βρει ακόμα τον βηματισμό της…

Εν Άνδρω

34 Comments

  1. Ο/Η ΜΕΛΕΤΕΣ......... λέει:
    29/01/2016 στις 21:06

    Αγαπητό ΕΝΑΝΔΡΩ. Έχεις απόλυτο δίκιο για τα [i]”δοξαστικά ρεπορτάζ που αναφέρονται στο πρωτοποριακό έργο της σύνταξης της μελέτης”[/i] του Τοπικού Σχεδίου Διαχείρισης. Προσωπικά, είχα δει ένα ρεπορτάζ πριν ενάμιση μήνα που έλεγε ότι η μελέτη είναι έτοιμη!!!!!!
    Από το εμπεριστατωμένο σου ρεπορτάζ φαίνεται ότι υπάρχουν πολλά προβλήματα στη μελέτη…..
    ΥΓ Μήπως γνωρίζεις πότε θα γίνει η ενημέρωση για την ανακύκλωση και την κομποστοποίηση στην Αθήνα που και αυτή είχε ανακοινωθεί πριν ενάμιση μήνα;

    Απάντηση
  2. Ο/Η Γαυριώτης λέει:
    29/01/2016 στις 21:06

    Δυστυχώς έτσι μάθανε αυτοί να κάνουνε αντιπολίτευση επικοινωνιακά και διοίκηση επικοινωνιακά…

    Απάντηση
  3. Ο/Η ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΟΥ ΠΑΛΑΤΙΟΥ λέει:
    30/01/2016 στις 12:11

    Συνέχισε Διαμαντή να τους βγάζεις τις παρατυπίες και τις αυθαιρεσίες στη φόρα.
    Μπράβο μπράβο !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Εσένα έχουμε για να μαθαίνουμε αλήθειες γιατί μας έχει φλομώσει στην παραμύθα το παλάτι της τριανδρίας.

    Απάντηση
  4. Ο/Η Γαυριώτης λέει:
    30/01/2016 στις 19:28

    Και που βρίσκεται αυτό το σχέδιο για μας που θέλουμε να το μελετήσουμε?? Κάποιο link υπάρχει?

    Απάντηση
  5. Ο/Η ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΓΑΥΡΙΟΥ λέει:
    30/01/2016 στις 19:29

    Κ. ΜΠΑΣΑΝΤΗ
    ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΤΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΥΤΥ ; ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΣΑΣ ΣΤΙΣ 14/1/16 “Ένα σκαλοπάτι πριν το τέλος ο ΧΥΤΥ Άνδρου” ΑΝΑΜΕΝΑΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ. ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΠΟΙΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΤΣΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΞΕ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ F/B. ΔΕΝ ΕΧΩ F/B ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΗΝ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟΥ ΧΘΕΣΙΝΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΟΣ “ΜΕΤΕΩΡΟ ΒΉΜΑ….” ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΤΕ ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΣΔΑ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ; Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΓΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΣΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΑΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ , ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΚΛΠ. ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΞΕΤΑΖΩ ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΔΟΘΗΚΕ ΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΕΓΚΑΙΡΑ. ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΩ ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΟΣ . ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΚΟΜΗ ΟΤΙ ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΣΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙ ΨΕΥΔΟΥΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΟΣ ΣΑΣ. ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΟΣ ΑΝ ΜΟΥ ΛΥΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ ΜΟΥ.

    ΥΓ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΕ

    ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ

    Απάντηση
  6. Ο/Η Μπουρλότο Χωραίτη λέει:
    30/01/2016 στις 22:21

    Το τοπικο σχέδιο διαχήρησης αποβλητον που θα φέρει το τέλος της Άνδρου.

    Απάντηση
  7. Ο/Η Εν Άνδρω λέει:
    31/01/2016 στις 06:31

    ΠΡΟΣ ΚΑΤΟΙΚΟ ΓΑΥΡΙΟΥ
    Η Αποκεντρωμένη Διοίκηση δεν έχει ακόμα απαντήσει για τον ΧΥΤΥ. Το τι σημαίνει αυτή η καθυστέρηση δεν ξερουμε. Αμέσως μετά η μελέτη θα πάει στο Υπουργείο τελευταίο και αποφασιστικό σταθμό της διαδρομής της.
    Το Σχέδιο Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων αφορά την ανακύκλωση και την κομποστοποίηση, άρα με τον τρόπο του έχει αναφορά στον ΧΥΤΥ. Δεν σχετίζεται με την τελική απόφαση για τον ΧΥΤΥ.
    Για την διαδικασία σύνταξης του είναι προφανές από τον παραπάνω διάλογο πως υπάρχει σύγχυση στο τι λένε στο δημοτικό συμβούλιο και τι γράφουν στο δελτίο τύπου οι αρμόδιοι. Μόλις ξεκαθαρίσουν αυτοί θα σας πούμε κι εμείς.
    Για τα περί ψευδών μάλλον δεν μας αφορούν. Υπάρχει το βίντεο που μπορείτε να δείτε στο σημείο που λέει ο κ. Μανούσος. Υπάρχουν οι δηλώσεις του φθινοπώρου του δημάρχου πως το σχέδιο είναι έτοιμο! Υπάρχει το “επικοινωνιακό” δημοσίευμα-διαρροή για “αγιοβασιλιάτικα φλουριά” και “έτοιμης μελέτης” τον Ιανουάριο. Υπάρχει μετά (!!!) η κατάθεση “προσχεδίου” (όπως λένε τώρα). Εμφανές πως η επικοινωνία προέτρεξε της πολιτικής. Και πως η διαδικασία “χάθηκε στην μετάφραση” μεταξύ προφορικού και γραπτού λόγου των αρμοδίων. Εμείς τι άλλο να πούμε εκτός από το πρώτα ορίζουν και κάνουν το έργο και μετά το επικοινωνούν. Εδώ το επικοινωνούν πριν το κάνουν και μετά το ορίζουν. Προφανέστατα λείπει η οργάνωση. Και αυτό φαίνεται. Και αυτό γράφουμε.
    Σας ευχαριστούμε για τα χρήσιμα ερωτήματα σας.

    Απάντηση
  8. Ο/Η ΝΑ ΠΑΡΕΤΙΘΟΥΝ ΤΟΡΑ. λέει:
    31/01/2016 στις 13:50

    προς το Γαυριώτη
    που ρωτάι, “Και που βρίσκεται αυτό το σχέδιο για μας που θέλουμε να το μελετήσουμε?? Κάποιο link υπάρχει?”
    Εδω ειναι το λινκ στο δέφτερο γραφίο τύπου του δίμου τις ανδρου
    καλό διάβασμα και αμα καταλάβης τήποτα σφίρα μου και μένα
    http://www.androsportal.gr/topiko-schedio-diachirisis-apovliton-androu-stochos-i-diachirisi-tou-megaliterou-merous-ton-aporrimmaton-se-epipedo-tou-dimou/

    Απάντηση
  9. Ο/Η Αμετανοητα Αφοσιωμενος Ανδριωτης Επιστημονας λέει:
    31/01/2016 στις 13:51

    Μετα απο τις γνωστες μου κατα καιρους Παρεμβασεις για το ζΗτημα της Δ.Α.Α.και τις 3 Καταλληλοτερες Προτεινομενες Εναλλακτικες θεσεις για τον Νεο Χ.Υ.Δ.Υ. – λογω και της πληρους Απαξιωσης που αντιμετωπιστηκαν, απο την Συμπολιτευση και την Αντιπολιτευση του Δ. Ανδρου – θα επιχειρησω να εκπονησω εγκαιρα και να καταθεσω εως την 10/2 Προταση για το Τ.ΣΧ.Δ.Α. , σε συνεργασια με Επιστημονες συναδελφους μου στους ΟΙΚΟΛΟΓΟΥΣ ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ Αρχικα σε εθενοντικη βαση – με Πιστωση της ισοποσης Αμοιβης εως την Εγκριση της και την Εγγραφη του σχετικου κονδυλιου στον Προυπολογισμο του 2016. Τονιζω την ιδιαιτερη δυνατοτητα που θα δοθει ως Ευκαιρια για τον Δ.Α. αφου ο αρμοδιος Υφυπουργος κος Ι. ΤΣΙΡΩΝΗΣ προερεχεται απο τον χωρο των Ο.Π.συνεργαζομενων στην Κυβερνηση με τον ΣΥΡΙΖΑ και τους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.

    Απάντηση
  10. Ο/Η ΚΛΩΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΔΗΜΟΣ λέει:
    31/01/2016 στις 19:14

    [u][b]ΚΟΥΙΖ 1:[/b][/u]
    ΠΟΙΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΛΩΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΖΩΟ;
    [b]ΑΠΑΝΤΗΣΗ 1[/b]
    Δεκαέξι χρόνια πριν, στις 5 Ιουλίου 1996, γεννήθηκε η διάσημη προβατίνα «Ντόλι», αποτέλεσμα επιτυχημένης διαδικασίας κλωνοποίησης.
    Η Ντόλι κλωνοποιήθηκε μέσω της διαδικασίας μεταφοράς πυρήνα από ζωντανά ενήλικα κύτταρα, από τους Ίαν Γουΐλμουτ, Κιθ Κάμπελ και τους συναδέλφους τους στο ινστιτούτο Ρόσλιν, κοντά στο Εδιμβούργο της Σκωτίας. Η Ντόλι δηµιουργήθηκε από κύτταρο που ελήφθη από θηλαστικό αδένα. Το υπόλοιπο δείγµα ιστού καταψύχθηκε µε σκοπό να χρησιµοποιηθεί αργότερα, όπως κι έγινε.

    [u][b]ΚΟΥΙΖ 2:[/b][/u]
    ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΚΩΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΔΗΜΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ;
    [b]ΑΠΑΝΤΗΣΗ 2[/b]
    Ο Δήμος της Άνδρου. Όλες οι πράξεις του αποτελούν [b]Copy/Paste [/b] άλλων Δήμων.
    Ευτυχώς που ο Δήμος της Άνδρου στις Μπαχάμες τον έχει εις την αγγλικήν. Αλλιώς μας βλέπω με παρδαλά πουκάμισα και κοπέλλες με ψάθινες φούστες!

    [u][b]Αφιερωμένο στον Κλωνοποιητή:[/b][/u]
    https://www.youtube.com/watch?v=5LScQUb-O18

    [u][b]Αφιερωμένο στον Ονειροπαρμένο:[/b][/u]
    https://www.youtube.com/watch?v=L8eRQBpL-xI

    Απάντηση
  11. Ο/Η ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΓΑΥΡΙΟΥ λέει:
    31/01/2016 στις 19:22

    Κύριε Μπασαντή σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σας και τη διευκρίνιση που κάνετε περί της πορείας της μελέτης του ΧΥΤΑ και τη σχέση με το ΤΣΔΑ.
    Αν και έχω περάσει τα 40 εξακολουθώ να έχω παιδικά μυαλά και αφέλεια. Δεν είμαι κακοπροαίρετος με τους ανθρώπους και ειδικά με αυτούς που αναλαμβάνουν να διαχειριστούν τα κοινά ακόμη και αν δεν τους έχω τιμήσει με την ψήφο μου. Τους δίνω πολλές ευκαιρίες , τους αναγνωρίζω ελαφρυντικά, συγχωρώ λάθη από έλλειψη εμπειρίας , και δέχομαι ότι λένε ειδικά όταν αυτά στηρίζονται στη λογική. Έτσι δέχτηκα και την απάντηση του Δήμου στο δημοσίευμα σας και σχολίασα ότι συμφωνώ με τα λεγόμενα τους και ορθώς είχαν πράξει (ή παρουσίαζαν ότι είχαν πράξει). Άλλος ένας λόγος να είμαι πιο καλόπιστος είναι ότι τους έχω ψηφίσει. Σήμερα με τις νέες πληροφορίες που μας δίνετε και ειδικά μετά το άρθρο του κ. Μανούσου και την αναφορά στο δημοτικό συμβούλιο της 22/1/2006 όπου άκουσα το δήμαρχο να λέει ότι εσπευσμένα αναγκάστηκαν να δώσουν τη μελέτη σε μελετητή και περί κόστους 4000 έπεσα για άλλη μια φορά από τα σύννεφα. Ο άνθρωπος είναι ή μαφία ή ηλίθιος. Το πρώτο στην περίπτωση που το δελτίο τύπου γράφτηκε από αυτόν και το δεύτερο στην περίπτωση που κάποιος σύμβουλος του το συνέταξε και το δημοσίευσε. Στη περίπτωση που αποδειχθεί ότι το δελτίο τύπου με όλες αυτές τις ψευτιές γράφτηκε με τη συγκατάθεση του δήμαρχου δεν πρέπει να περάσει έτσι. Αλήθεια μήπως γνωρίζεται ή μπορείτε διερευνήσετε τα περί ευθύνης των ανακοινωθέντων από δημόσιο άρχοντα; Επεμβαίνει σε καμιά περίπτωση εισαγγελέας; Μήπως μπορείτε να μας πληροφορήσετε; Αν πάλι το δελτίο δημοσιεύτηκε χωρίς έλεγχο από αυτόν πραγματικά είναι για κλάματα ο δήμαρχος μας. Κάποιοι κάνουν ότι θέλουν και αυτός είναι ένα ανδρείκελο που τους εξυπηρετεί
    Ευχαριστω πολύ

    Απάντηση
  12. Ο/Η δημότης λέει:
    31/01/2016 στις 19:28

    Αδικα πονοκεφαλιάζετε να βρείτε λογικές εξηγήσεις για τα χάλια.
    Διασκεδάστε, άλλωστε παντού τα πάντα https://www.youtube.com/watch?v=qbZvk8qZVUc γιατί όχι και αναμεταξύ μας?
    και μιάς κι έρχοντε απόκριες δείτε και την αναμενόμενη κατάληξη: αντε και στα δικά μας από μέσα μεριά να γελάσει κάθε πικραμένος
    https://www.youtube.com/watch?v=EHUplHh75no

    Απάντηση
  13. Ο/Η ΑΝΟΗΤΟΙ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ λέει:
    31/01/2016 στις 19:29

    Για μια ακόμη φορά το έργο επαναλαμβάνεται…Μια παρέα πονηρών που παριστάνουν τους έξυπνους, υποτιμούν για μια ακόμη φορά την νοημοσύνη των Ανδριωτών…Τελικά, για να γνωρίσεις κάποιον πραγματικά, πρέπει να τον δεις πως φέρεται, όταν αποκτήσει εξουσία…Προς γνώση και συμμόρφωση πατριώτες !!! Είχαν δώσει δείγματα γραφής στο παρελθόν, όμως δεν τους δώσαμε τη σημασία που έπρεπε. Λυπάμαι το νησάκι μας με αυτούς που μπλέξαμε…Ας έχουμε λοιπόν όλοι τα μάτια μας ανοικτά, μήπως και διασωθεί τίποτα από την λαίλαπα των ηλιθίων. Η δύναμη βρίσκεται στα χέρια μας και όχι στα δικά τους, ας το καταλάβουμε.

    Απάντηση
  14. Ο/Η ΠΡΟΣ ΚΛΩΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΔΗΜΟΣ και δημότης λέει:
    01/02/2016 στις 18:40

    Αγαπητοί φίλοι, βλέποντας τα link που μας παραπέμπετε, ταυτοποίησα με την πρώτη ματιά ένα πρόσωπο.Βοηθήστε με σας παρακαλώ να ταυτοποιήσω και δεύτερο.Οι λέξεις περιπλανόμενο παιδί, τον έπιασαν στα πράσα, κάγκελα μπίου μπίου και αποζημίωση αφορούν όλα σε ένα πρόσωπο; Εάν η απάντηση είναι ΝΑΙ, κατάλαβα….

    Απάντηση
  15. Ο/Η ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟΣ λέει:
    01/02/2016 στις 18:40

    Το γραφείο ενημέρωσης του Δήμου Άνδρου είναι ανώνυμο; Ποιος υπογράφει αυτό το Δελτίο Τύπου;
    Ο λόγος που ρωτάω είναι γιατί δεν ξέρω ποιος είναι αυτός που μας μιλάει για ηθική…..

    Απάντηση
  16. Ο/Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ λέει:
    01/02/2016 στις 18:40

    Συμφωνώ απόλυτα με αυτό που γράφει το δελτίο τύπου ότι το πρόβλημα που δημιουργήθηκε [b]χρήζει έρευνας[/b][i][/i].
    Μόνο που το αποτέλεσμα της έρευνας μάλλον θα μας εκπλήξει δυσάρεστα για μια ακόμη φορά.

    Απάντηση
  17. Ο/Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ-ΕΠΙΚΌΛΛΗΣΗ λέει:
    01/02/2016 στις 18:40

    [i][b]”Ασφυκτικοί χρόνοι”[/b][/i] θεωρούνται οι έξι ολόκληροι μήνες;
    Για ένα απλό copy-paste;

    Απάντηση
  18. Ο/Η ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ λέει:
    01/02/2016 στις 18:40

    Το Δημοτικό Συμβούλιο έγινε στις 22 Ιανουαρίου, αλλά το Τοπικό Σχέδιο μας λέει ο Δήμος ότι το έχουν θέσει σε διαβούλευση από τις 21 Ιανουαρίου.
    Μπορείτε να μου εξηγήσετε πώς γίνεται αυτό;

    Απάντηση
  19. Ο/Η ΠΟΛΙΤΗΣ λέει:
    01/02/2016 στις 18:40

    Αυτός που έγραψε το Δελτίο Τύπου, μάλλον δεν θα παρακολούθησε και ούτε είδε το Δημοτικό Συμβούλιο, που έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δημάρχου.
    Νομίζω ότι τον εκθέτει ανεπανόρθωτα!

    Απάντηση
  20. Ο/Η ΝΟΜΙΚΟΣ λέει:
    01/02/2016 στις 18:40

    ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ = ΑΝΑΘΕΣΗ

    Απάντηση
  21. Ο/Η ΧΑΣΑΜΕ ΤΟΝ ΝΙΚΟ STOP λέει:
    01/02/2016 στις 18:41

    Xάσαμε και τον Νίκο, εκείνο το καλό και πολύ ενημερωμένο παιδί σχετικά με τον δήμο και τις αρμόδιες υπηρεσίες, που θα μπορούσε να μας διαφωτίσει.
    Εάν μπορείς Νίκο, πες μας την γνώμη σου για το τοπικό σχέδιο.
    Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    Απάντηση
  22. Ο/Η Χάσαμε τον Νικο λέει:
    02/02/2016 στις 01:53

    Έγινε και αυτός Νίκος ο μουγκός.

    Απάντηση
  23. Ο/Η εσπευσμένες μελέτες ή λυμπεριάδης ο νάξιος λέει:
    02/02/2016 στις 15:33

    εσπευσμένες μελέτες ή λυμπεριάδης ο νάξιος? ιδού η απορία: https://www.youtube.com/watch?v=Mtd5_vOF5WM

    Απάντηση
  24. Ο/Η Το Copy/Paste ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ λέει:
    03/02/2016 στις 07:00

    Η Αγαπημένη έκφραση του Δημάρχου είναι “ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ”.
    Λοιπόν έχει δίκιο ο άνθρωπος. Ναι ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝΕ το Copy/Paste και στη σημερινή Δήλωση του Γραφείου Τύπου που έπηξαν και το facebook σήμερα…
    [b]”Ο Δήμος Άνδρου στην παρουσίαση του σχεδίου ανάπτυξης τουρισμού της Περιφέρειας “[/b]
    http://www.andros.gr/gr/dimos/ta-nea-mas/270-%CE%BF-%CE%B4%CE%AE%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CE%AC%CE%BD%CE%B4%CF%81%CE%BF%CF%85-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%83%CF%87%CE%B5%CE%B4%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CF%80%CF%84%CF%85%CE%BE%CE%B7%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%8D-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CF%86%CE%AD%CF%81%CE%B5%CE%B9%CE%B1%CF%82.html

    Αντικατέστησε τα ονόματα των Πολιτικών της Σίφνου με αυτών της Άνδρου. Εάν είναι δυνατόν!!!!
    Τα Πνευματικά δικαιώματα της δήλωσης λοιπόν ανήκουν στη ΣΙΦΝΟ. Δείτε και μόνοι σας παρακάτω τη δήλωση που έκανε ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ πριν η Σίφνος:
    http://miloslife.gr/index.php/Articles/Entry/i_sifnos_parousa_ston_stratigiko_touristiko_sxediasmo_tis_perifereias

    Απάντηση
  25. Ο/Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΌΛΛΗΣΗ λέει:
    03/02/2016 στις 07:00

    Η αντιγραφή καταλήγει στείρα και κουραστική γιατί απλούστατα της λείπει ο αυθορμητισμός καθώς και η δημιουργικότητα και φυσικά η μοναδικότητα. Το να είσαι πρωτοπόρος θέλει κόπο και χρόνο και δημιουργικότητα. Ποιο εύκολα ακολουθείς την πεπατημένη που είναι πιο εύκολη από το να χαράξεις νέο και απάτητο μονοπάτι.
    Ξέρετε τι σημαίνει να σχεδιάζει την Άνδρο με χαρακτηριστικά της Ύδρας, των Σ[ετσών, της Ρόδου και της Μαγνησίας και σήμερα της Σίφνου.
    Καλέ τι νησί σχεδιάζει αυτός; Κάποιος πρέπει να τον ξυπνήσει.
    Έτσι έκανε και τη μελέτη για το ΧΥΤΥ και βγήκε η Πλούσκα Πρώτη; Λέτε να αντέγραψε τα χαρακτηριστικά από άλλο νησί;

    Τέλος όταν όμως αρχίζουν τα άτομα και αντιγράφουν και επικίνδυνες συμπεριφορές που παρατηρούν από άλλους ανεγκέφαλους τότε τα πράγματα γίνονται τραγικά. Καπνίζει Πούρα ο φίλος; Αντιγραφή. Οδηγεί επικίνδυνα ο Σύμβουλος; Αντιγραφή! Κλέβει; Γιατί να μην τον αντιγράψει; Έχει εξωσυζυγική Σχέση ο Σύμβουλος, γιατί όχι; κουλός είμαι; Μόνο που τις έκανε κάποιος είναι αρκετό για να τις αντιγράψουν.
    Μπορεί να μας λένε ζαβαντριώτες, αλλά έλεος κάπου πρέπει να σταματήσει αυτό. Λίγο νέφτι θέλει και κλωτσιά θέλουν.

    Για το θέμα πνευματικών δικαιωμάτων τι γίνεται; Εάν ήμουν μηχανισκός που ίδρωσα και κοπίασα για να συντάξω τη μελέτη μου και έβλεπα κάποιον να μου την αντιγράφει, είναι βέβαιο, ότι θα τον δίωκα για λογοκλοπή, κ.λπ.

    Απάντηση
  26. Ο/Η ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΒΑΣΗ λέει:
    03/02/2016 στις 07:01

    Θυμόσαστε τα περί μηδενικής Βάσης;

    χμμμμ. Τώρα που το σκέφτομαι εξηγείται. Copy/Paste ήθελε να κάνει της παλιάς μελέτης ΣΥΝ την ΠΛΟΥΣΚΑ. Φαίνεται ότι κάτι πήγε στραβά με το copy paste και δεν του έβγαινε η ΠΛΟΥΣΚΑ πρώτη. Να παραδεχτούμε ότι από εκεί και πέρα σταμάτησε η λογοκλοπή και…ξεκίνησε η μαγειρική με τον πολυκριτηριακό πίνακα, θυμόσαστε τον Προμηθέα; τα πέρα δώθε ΔΣ και το συναινετικό κλίμα;
    Έτσι για με μένουν κάποια πράγματα στην Ιστορία…

    Απάντηση
  27. Ο/Η ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟΣ λέει:
    03/02/2016 στις 09:51

    Καλά, δεν τα διαβάζει κανένας από το Δήμο τα παραπάνω?
    Δεν έχει να πει τίποτα?
    Κάτι? Κάτι απλό? Κάτι που να μην είναι αντιγραφή? Κάποια εξήγηση? Κάποια δικαιολογία? Κάτι τέλος πάντων!

    Πόσο κοροϊδία, τους σιχάθηκα!
    Την πατήσαμε πατριώτες!

    Απάντηση
  28. Ο/Η ΚΑΥΤΑ ΚΑΣΤΑΝΑ λέει:
    03/02/2016 στις 19:01

    Απορία προς τους παλατιανούς.
    Στον Θοδωρή Μανούσο δεν θα απαντήσετε ή ακόμα τρέχετε για τις πίτες ? ή κάνει τσιιιιζζζζ

    Απάντηση
  29. Ο/Η ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ λέει:
    05/02/2016 στις 17:10

    Ο Δήμος καλεί για σχόλια για το Τοπικό Σχέδιο, αλλά δεν έχει απαντήσει τι συμβαίνει τελικά;
    Γιατί άλλα είπαν στο δημοτικό συμβούλιο, άλλα λέει το Δελτίο Τύπου του Δήμου και άλλα η Ανακοίνωση του Δήμου.
    Ποιά είναι η αλήθεια, μήπως γίνει πάλι ότι και με τον ΧΥΤΥ και αρχίσει να καλεί ο εισαγγελέας κατηγορούμενους για καταθέσεις;

    Απάντηση
  30. Ο/Η Ορίστε και το CUT που έλειπε....ΠΑΝΙΚΟΣ λέει:
    05/02/2016 στις 21:14

    Το Copy/Paste συνήθως συνοδεύεται και από το CUT. Δεν το βλέπω το Σχεδιάκι να περαπατά. Για άλλη μια φορά ο Δήμος παράγει “διάτρητο” έργο. Λογικό είναι όταν προσπαθείς με μπαλώματα να φτιάξεις κάτι. Θα μπάζει από παντού. Σαν τη βάρκα που μπάζει από παντού…και συνήθως το άτιμο το υγρό στοιχείο στην έξω πλευρά της τρύπας είναι ΠΑΝΤΑ μα ΠΑΝΤΑ υπό πίεση. Και όσο πιο πολλά τα μπαλώματα, τόσες περισσότερες οι τρύπες, ακόμη μεγαλύτερη η πίεση…και ακόμη μεγαλύτερος ο ΠΑΝΙΚΟΣ αφού δεν τις προλαβαίνουν. Το γεγονός είναι ότι, ενώ με πολύ ευκολία και ταχύτητα δημοσιεύουν “επιτυχίες”, στην αποκάλυψη των μπαλωμάτων…απαξιούν να ενημερώσουν και να απαντήσουν στα ερωτήματα των Δημοτών τους. Γι’ αυτό να μην παραπονιούνται όταν τους αποκαλούν Παλάτι.
    Να μην ξεχνάνε ότι πετραδάκι-πετραδάκι χτίζεται ή γκρεμίζεται η αξιοπιστία. και στις δύο περιπτώσεις το αποτέλεσμα είναι Ανεπίστρεπτο. Ουαί και αλοίμονον εάν ονειρεύονται να εξακολουθήσουν να μείνουν στο νησί “χωρίς αξιοπρέπεια-εννοείται”. Η Ανδριώτικη μόνιμη νοοτροπία τιμωρεί… Το τέλος είανι τα τα ψυχοφάρμακα!

    Απάντηση
  31. Ο/Η ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗΝ λέει:
    05/02/2016 στις 21:15

    Άψογο παράδειγμα δημιουργίας καθυστερήσεων.
    Την επόμενη φορα που θα ξεστομίσουν απο το Δήμο τη λέξη καθυστερήσεις και θα κατηγορούν τους Δημότες, τώρα γνωρίζετε με ποιον τρόπο επιτυγχάνουν τις καθυστερήσεις. Λίγο αντιγραφή εδώ , λίγο επικόλληση εκεί, λίγο αποκοπή ποιο πέρα, λίγα ψέμματα πιο πέρα μέχρι να δούμε τα αποτελέσματα….δειλά-δειλά μια παράταση σήμερα, μια αναβολή αύριο…

    Απάντηση
  32. Ο/Η George Nikolopoulos λέει:
    07/02/2016 στις 09:07

    Για να δούμε πόσο σοβαρά λαμβάνει η Ευρώπη τα Τοπικά Σχέδια Διαχείρισης Αποβλήτων, ρίξτε μια ματιά εδώ: (Εις την αγγλικήν- κάντε Google translte για πρόχειρη μετάφραση).
    Μιλάνε για σχεδιασμό διάρκειας 3-5 ετών και όχι 20 ημερών κύριοι -κύριοι….
    http://ec.europa.eu/environment/waste/plans/pdf/wasteguide_final.pdf

    Εάν είναι να αντιγράψουμε κάποιους, ας αντιγράψουμε τους Ευρωπαίους όπως για παράδειγμα το Βελιγράδι όπου τον σχεδιασμό πραγματοποιοεί το Πανεπιστήμιο της χώρας και οι καθηγητές με όλων των ειδών τα πτυχία (Masters, Διδακτορικά, κ.λπ.) και σχετικές ειδικότητες. Στην Ελλάδα αντί να τιμήσουμε τα Πανεπιστήμιά μας οι Δήμοι καταφεύγουν σε ιδιωτικές εταρείες…Πάντα αναρωτιόμουν γιατί δεν χρησιμοποιούνται τα Πανεπιστήμια.
    http://www.beograd.rs/download.php/documents/lokplanuprotpadom-engl.pdf

    Απάντηση
  33. Ο/Η Γαυριοτης λέει:
    07/02/2016 στις 09:07

    Παιδιά μην τους ενοχλείται έχουν το καρναβάλι της χώρας Τορα όλα τα υπόλοιπα τα έχουν λύση
    Μας απάντησαν για τα έσοδα & εξοδα του φεστιβάλ
    Μας απάντησαν για το κλειστό μπάσκετ ΓΑΥΡΙΟΥ
    και για τόσα αλα.( Που να βρούνε χρόνο με τόσες ασχολίες που έχουν ,,,,,,,,,,,,,,,,,)

    Απάντηση
  34. Ο/Η ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΧΩΡΑΣ λέει:
    08/02/2016 στις 09:36

    ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ 10 ΗΜΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΕΝ ΑΝΔΡΩ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ Κ.ΘΟΔΩΡΗ ΜΑΝΟΥΣΟΥ.
    ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ Ο Κ.ΔΗΜΑΡΧΟΣ Η ΠΡΟΒΑΡΕΙ ΜΑΣΚΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙ;;;

    Απάντηση

Αφήστε ένα Σχόλιο Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Προτεινόμενα άρθρα

  • ΠΡΟΣΟΧΗ: Απαγορευτικό απόψε από Ραφήνα
  • Που πάει οικιστικά και αναπτυξιακά η Άνδρος
  • ΜΠΑΤΣΙ: Συγκέντρωση την Τετάρτη 28/1 για τα νέα όρια του οικισμού
  • ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ ΤΡΙΤΗ ΠΑΛΙ ΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ…
  • ΑΝΔΡΟΣ: Τα κύματα έπνιξαν το Ναυτικό Όμιλο!!!

Πρόσφατα Άρθρα

  • ΠΡΟΣΟΧΗ: Απαγορευτικό απόψε από Ραφήνα29/01/2026
  • Που πάει οικιστικά και αναπτυξιακά η Άνδρος28/01/2026
  • ΜΠΑΤΣΙ: Συγκέντρωση την Τετάρτη 28/1 για τα νέα όρια του οικισμού26/01/2026
  • ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ ΤΡΙΤΗ ΠΑΛΙ ΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ…26/01/2026
  • ΑΝΔΡΟΣ: Τα κύματα έπνιξαν το Ναυτικό Όμιλο!!!26/01/2026

Ναυτικές Ιστορίες

  • ΘΕΟΜΗΤΩΡ: Τέσσερις μέρες… βούλιαζε!…19/02/2022
  • ANDROS PATRIA: Ένα ναυάγιο… που δεν έγινε ποτέ !!!11/02/2022
  • Γιορτή στη διώρυγα του Παναμά!…10/02/2022
  • Το ναυάγιο του «Antiparos» στον Βόρειο Ειρηνικό…05/02/2022
  • Στην άγρια θάλασσα του Βόρειου Ατλαντικού…02/02/2022

Πρόσφατα Σχόλια

  1. Κώστας στο Είναι η κυβέρνηση κλαμπ εξυπηρέτησης των μελών της;
  2. Κώστας στο ΞΕΠΕΡΑΣΑΝ ΤΙΣ 2000 ΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ. ΔΥΟ ΤΑ ΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΣΤΟ ΔΣ ΑΝΔΡΟΥ! ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ…
  3. anonimos στο Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥ: Υπάρχει μέλλον σε αυτόν τον τόπο;
  4. no name στο ΞΕΠΕΡΑΣΑΝ ΤΙΣ 2000 ΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ. ΔΥΟ ΤΑ ΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΣΤΟ ΔΣ ΑΝΔΡΟΥ! ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ…
  5. psekas στο ΞΕΠΕΡΑΣΑΝ ΤΙΣ 2000 ΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ. ΔΥΟ ΤΑ ΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΣΤΟ ΔΣ ΑΝΔΡΟΥ! ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ…

Βίντεο

  • ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: Ιδιωτική υπόθεση το ΔΣ του Δήμου Άνδρου για την κ. Τσατσομοίρου!
  • Λιμάνι Ραφήνας 1945-2015 (χρονογράφημα και βίντεο)
  • Η Μονή Παναχράντου της Άνδρου (βίντεο)
  • Το τελευταίο ρεμέτζο (βίντεο)
  • Δύο ανδριώτες ζωγράφοι – Δ.Βαρδακώστας & Γ.Σεργουλόπουλος (βίντεο)

Ακολουθήστε μας

  • Facebook
  • Twitter

Κατηγορίες Άρθρων

  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ (239)
  • ΑΡΘΡΑ (84)
  • ΘΕΜΑΤΑ (8)
  • ΙΣΤΟΡΙΑ (332)
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ (3.698)
  • ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ (23)
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ (1.469)
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (756)
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ (2.704)
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (1.078)
  • ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ (82)
  • ΧΡΗΣΙΜΑ (5)
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ (350)

Εν Άνδρω

Όσοι φίλοι θέλουν, μπορούν να στείλουν κείμενα, φωτογραφίες, παρατηρήσεις, απαντήσεις κλπ στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση.

 
   enandro.gr@gmail.com

ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ
  • ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
  • ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΔΥΚΤΥΑΚΕΣ ΚΑΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥ

ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΘΕΜΑΤΑ
  • ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
  • ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
© Εν Άνδρω 2026. Powered by NinjaWeb
Accessibility Adjustments

Powered by OneTap

How long do you want to hide the toolbar?
Hide Toolbar Duration
Select your accessibility profile
Vision Impaired Mode
Enhances website's visuals
Seizure Safe Profile
Clear flashes & reduces color
ADHD Friendly Mode
Focused browsing, distraction-free
Blindness Mode
Reduces distractions, improves focus
Epilepsy Safe Mode
Dims colors and stops blinking
Content Modules
Font Size

Default

Line Height

Default

Color Modules
Orientation Modules