Απάντηση του προέδρου Τ.Κ. Γαυρίου Μιλτιάδη Κάρλου – Ανοιχτή επιστολή στον δήμαρχο Άνδρου – Ρεπορτάζ
Μια ελπίδα που χρόνια πάει κι έρχεται στην Άνδρο: ένα κλειστό γήπεδο.
2 Απριλίου 2016, ΣΑΒΒΑΤΟ, μεσημέρι
(Λάβαμε και δημοσιεύουμε διευκρινιστική επιστολή του κ. Μιλτιάδη Κάρλου, προέδρου του ΤΣ Γαυρίου που απαντά σε πολλά σχόλια αναγνωστών μας (κάτω από την επιστολή του πρώην προέδρου της ΤΚ Γαυρίου Νικόλαου Τριδύμα) σχετικά με το κλειστό γυμναστήριο της Άνδρου, στην περιοχή του Γαυρίου. Από τον διάλογο είναι φανερό πως πλέον λείπει η τοποθέτηση του δημάρχου για το ει έχει γίνει μέχρι σήμερα σχεδον 20 μήνες από την ανάληψη της εξουσίας και 15 μήνες μετά τη νέα ομόφωνη απόφαση του ΤΣ Γαυρίου – Εν Άνδρω).
Αξιότιμε κ. Μπασαντή,
Ύστερα από τα διάφορα δημοσιεύματα αναγνωστών στο site σας σχετικά για το κλειστό γήπεδο μπάσκετ έκρινα σκόπιμο να σας καταθέσω την θέση της Τοπικής Κοινότητας ΓΑΥΡΙΟΥ.
Στις 18 Δεκεμβρίου 2014 κάλεσα τοπικό συμβούλιο και στο οποίο υπήρξε απαρτία και στο οποίο επίσης είχαν παραβρεθεί το δ.σ του συλλόγου των επαγγελματιών Γαυρίου και ο πρόεδρος Τ.Κ. Μακροταντάλου. Στα θέματα που συζητήθηκαν ήταν η δημιουργία κλειστού γηπέδου μπάσκετ στο Γαύριο. Η απόφαση ήταν ομόφωνη και θετική και είχε αριθμό 5/2014 και είχαμε μάλιστα εμπλουτίσει και με 2 γήπεδα τένις. Ο χώρος είναι ιδιοκτησία του δήμου.
Ύστερα από αυτήν την απόφαση είχα έρθει σε επαφή με ιδιώτη πολιτικό μηχανικό σχετικά την τοποθέτηση του κτιρίου του κλειστού γηπέδου ο οποίος είχε προτείνει την τοποθέτηση του βόρεια του γηπέδου 5χ5 έτσι ώστε να προστατεύει τα άλλα γήπεδα από των βοριά και μάλιστα στην συνάντηση αυτή είχε παραβρεθεί και μηχανικός του δήμου.
Επίσης εγώ ο ίδιος είχα τηλεφωνική επικοινωνία πριν από 5 μήνες με την Γ.Γ.Α για να μάθω και εγώ ποια είναι τα βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν μιας και ο δήμος μας δεν είχε προβεί σε κάποιες ενέργειες απ’ αυτού (ή δεν με είχαν ενημερώσει) και μου είπαν τα έξης:
«Ο δήμος Άνδρου πρέπει να τους αποστείλει πλήρη φάκελο του έργου (προϋπολογισμό έργου, στατικές μελέτες, γεωλογικές μελέτες κ.τλ), και επίσης μου είπαν καλό είναι να υπάρξει στήριξη από τα πολιτικά πρόσωπα της περιοχής μας (βουλευτές κλπ) για καλύτερη προώθηση του έργου.»
Οι ενέργειες μου είναι γνωστές στον δήμο, ο οποίος πρέπει να πάρει και τις σχετικές αποφάσεις. Θα ήθελα επίσης να τονίσω ότι οι ενέργειες μου αυτές είναι γνωστές και στην κοινωνία του Γαυρίου, όπως ενήμερος είναι και ο πρώην πρόεδρος κ. Τριδημας με τον οποίο είχαμε συμπορευτεί και είχα στηρίξει (πέρασε ομοφώνα) την τότε εισήγηση του.
Μετά τιμής
Ο πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Γαυρίου
ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΚΑΡΛΟΣ
2 Απριλίου 2016, ΣΑΒΒΑΤΟ πρωί
Με αφορμή την επιστολή του κ. Τριδύμα για το κλειστό γήπεδο στο Γαύριο κάναμε μια σειρά ερωτήσεων σε ανθρώπους που αναφέρονται είτε στα σχόλια είτε στο κείμενο. Και ιδού τι μάθαμε:
(α) Από πέρσι το Τοπικό Συμβούλιο του Γαυρίου με έγγραφη απόφαση του επανεπιβεβαίωσε την θέληση για το κλειστό γήπεδο στο λιμάνι του νησιού ζητώντας από τον Δήμο Άνδρου να προχωρήσουν οι διαδικασίες. Έκτοτε έχουν ρωτήσει τους πολιτικά αρμόδιους στο Δήμο και τις υπηρεσίες και οι απαντήσεις που λαμβάνουν είναι πως το θέμα είναι στη ΓΓ Αθλητισμού κλπ. Ζητήσαμε από τον πρόεδρο του κ. Μιλτιάδη Κάρλο να μας στείλει και την απόφαση του προς δημοσίευση. Το υποσχέθηκε και το περιμένουμε.
(β) Ρωτήσαμε στέλεχος σχετικό με το θέμα αυτό στο Δήμο Άνδρου. Μας είπε πως χρειάζονται μια σειρά πράγματα να γίνουν ως προς την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού. Χρειάζεται κατ’ αρχή να ολοκληρωθεί η μελέτη μετά την προμελέτη, που έχει γίνει από την προηγούμενη διοίκηση στοιχεία της οποίας παρουσίασε ο κ. Τριδύμας. Από την πρώτη στιγμή, μας τόνισε, απόφαση της σημερινής διοίκηση ήταν να γίνει το κλειστό στο Γαύριο. Απλώς έχει κολλήσει το θέμα στο υφυπουργείο Αθλητισμού. Ο Δήμος έχει τρέξει το θέμα και ο δήμαρχος περιμένει κάποια εξέλιξη αυτές τις μέρες.
(γ) Ρωτήσαμε και για τον ρόλο του επάρχου στο όλο θέμα (μιας και πολλοί αναγνώστες έθεσαν το ζήτημα θετικά ή αρνητικά). Ο έπαρχος και η Περιφέρεια δεν έχουν ρόλο μάς απάντησαν. Δεν είναι στις αρμοδιότητες τους. Δεν περνά το θέμα από αυτούς. Το ότι έχουν θετική στάση είναι δεδομένο. Αλλά το θέμα μας εξήγησαν είναι μεταξύ ΓΓ Αθλητισμού και Δήμου Άνδρου.
«Εν Άνδρω»
30 Μαρτίου 2016, ΤΕΤΑΡΤΗ
(Λάβαμε από τον πρώην πρόεδρο του Τ.Σ. Γαυρίου Νικόλαο Α. Τριδήμα μια ανοιχτή επιστολή στην οποία θέτει προ των ευθυνών του τον δήμαρχο Άνδρου Θεοδόση Σουσούδη σχετικά με το κλειστό γήπεδο της Άνδρου που εξήγγειλε σε εφημερίδες της Σύρου. Περιμένουμε, βεβαίως, με ενδιαφέρον και την απάντηση του δημάρχου σχετικά με όσα λέει ο κ. Τριδύμας – Εν Άνδρω)
Επειδή την περασμένη εβδομάδα 24/3/16, διαβάσαμε στο διαδίκτυο και τις εφημερίδες «Κοινή Γνώμη» και «Λόγο των Κυκλάδων», τον Δήμαρχο Ανδρου κ.Σουσούδη, να αναφέρεται :“ στη βούληση τόσο του ίδιου όσο και της υπόλοιπης Δημοτικής Αρχής, να κατασκευαστεί κλειστό γήπεδο στην Άνδρο” και μάλιστα επιπρόσθετα να δηλώνει ότι: “Ελπίζω κάποια στιγμή να καταφέρουμε κι εμείς, στην Άνδρο, να έχουμε ομάδα υψηλού επιπέδου», προσθέτοντας μάλιστα ότι: «Βεβαίως, για να συμβεί κάτι τέτοιο θα πρέπει η Άνδρος να αποκτήσει δικό της κλειστό γήπεδο. Δεν σας κρύβω πως αυτός είναι ένας από τους βασικότερους στόχους της δημοτικής μας αρχής κι ελπίζω να καταφέρουμε να δρομολογήσουμε τη μελέτη και στη συνέχεια την κατασκευή του. Πρώτα και πάνω από όλα επειδή ένα τέτοιο έργο το έχει ανάγκη η νεολαία του νησιού μας».
Mε αφορμή λοιπόν αυτές τις νέες του δηλώσεις και μάλιστα για μια ακόμα φορά εκτός Ανδρου, όπως πρόσφατα είχε κάνει στην Αθήνα, στο κόψιμο της πίτας του Φιλοπρόδου Ομίλου ΤΟ ΓΑΥΡΙΟ, δεν μπορώ και εγώ να μην αναφερθώ στο θέμα αυτό της κατασκευής του Κλειστού Γυμναστηρίου στον τόπο μας, γιατί πάνω απ’ όλα πιστεύω ότι δεν αρκούν μόνον τα καλά λόγια και τα ευχολόγια, αλλά πολιτική βούληση και δουλειά χρειάζεται και όχι άλλες κοροϊδίες, ειδικά στο θέμα αυτό και εξηγούμαι δημοσίως.
Οφείλω εδώ να δηλώσω ότι η σημερινή δική μου παρέμβαση δεν έχει σκοπό να εκφράσει τον οποιοδήποτε αντιπολιτευτικό λόγο απέναντι στον κ. Σουσούδη και μάλιστα σε ένα θέμα που πρέπει να ενώνει όλους τους Ανδριώτες μεταξύ μας,ώστε με μιά γροθιά να διεκδικήσουμε τον στόχο αυτό, αλλά να εκφράσω την αγωνία μου, γιατί, να πάει τόσος καιρός χαμένος και αν πραγματικά σήμερα ο κ. Σουσούδης είναι ειλικρινής με αυτά που δηλώνει δημόσια, ή είναι ακόμα μία άλλη ανεκπλήρωτη υπόσχεση του.
Σας παρουσιάζω λοιπόν με χρονολογική σειρά τις ενέργειες που τότε είχαν γίνει και φυσικά τις μηδενικές κινήσεις απο την πλευρά του κ.Σουσούδη και της παράταξης του απο την μέρα που ανέλαβαν τον Δήμο και ελπίζω ότι και μετά απο αυτήν την δική μου παρέμβαση θα γίνει ουσιαστικά επιτέλους κάτι.
Μέχρι σήμερα έχουν γίνει οι παρακάτω κινήσεις:
1). Η τότε Δημοτική Κοινότητα Γαυρίου στις 27 Νοεμβρίου 2013 ομόφωνη απόφασή της αριθμ.43/2013, ανέλαβε την πρωτοβουλία για την δημιουργία Κλειστού Γηπέδου Μπάσκετ – Βόλεϊ και χώρου πολλαπλών χρήσεων στον εναπομείναντα ιδιόκτητο δημοτικό χώρο, στο οικόπεδου του νέου τότε κατασκευαζόμενου δημοτικού σχολείου. Μάλιστα τονίζονταν ότι η ύπαρξη αυτού του δημοτικού οικοπέδου αποτελούσε μεγάλο πλεονέκτημα για την εξασφάλιση της απαιτούμενης χρηματοδότησης, με προστιθέμενη αξία, ότι το γήπεδο βρισκόταν στην πύλη εισόδου του νησιού, γεγονός που θα μείωνε κατά πολύ τον χρόνο, καθώς και το κόστος μετακίνησης των αθλητών, καθιστώντας έτσι την όλη πρόταση πολύ ισχυρή, έτσι όπως ακριβώς συμβαίνει και σε άλλα κυκλαδονήσια και σίγουρα, είναι απόλυτα σαφές και κατανοητό, ότι μπορεί κάτι τέτοιο να χρηματοδοτηθεί.
2). Στις 15 Ιανουαρίου 2014, σε δημόσια συνεδρίαση το τότε Δημοτικό Συμβούλιο Άνδρου με την ομόφωνη απόφαση αριθ. 3/2014 (AΔΑ:ΒΙΠ5ΩΨΙ-ΜΣΔ),δηλαδή και με την σύμφωνη γνώμη του κ Σουσούδη που ήταν στην αντιπολίτευση τότε λοιπόν το Δημοτικό Συμβούλιο Άνδρου, ομόφωνα αποδέχεται την πρόταση της Δημοτικής Κοινότητας Γαυρίου, να κατασκευαστεί κλειστό γυμναστήριο (κλειστό γήπεδο μπάσκετ – βόλεϊ και λοιπών πολιτιστικών δραστηριοτήτων) και παραχωρεί για το σκοπό αυτόν, το οικόπεδο, στο χώρο του νέου Δημοτικού Σχολείου Γαυρίου. Οι προμελέτες θα εκπονούνταν από το Τμήμα Τεχνικών Προδιαγραφών και Περιβάλλοντος Δήμου Άνδρου.
3). Με βάση αυτές τις δύο ομόφωνες αποφάσεις, σάν Πρόεδρος τότε της Κοινότητας Γαυρίου, έκλεισα ραντεβού και επισκέφτηκα στην Αθήνα την Γ.Γ.Α. – Γενική Διεύθυνση Αθλητικής Υποστήριξης, Διεύθυνση Μελετών Αθλητικών Έργων, όπου εκεί στις 11/3/2014, παρέλαβα με επίσημη αλληλογραφία, με παραλήπτη τον Δήμο Ανδρου και την Δημοτική Κοινότητα Γαυρίου, με αριθμ. πρωτ. ΤΥ-Δα/Φ320/οικ.7638, δύο τυποποιημένες σε ηλεκτρονική μορφή μελέτες.
Πρόκειται για δύο τύπους γηπέδων που εφαρμόζονται κυρίως, στην επαρχία και τα νησιά, οι οποίες έχουν ως εξής:
α) Τ 10β χωρητικότητας περίπου 500 θέσεων για αγώνες μπάσκετ, βόλεϊ και χαντ-μπωλ και
β) Τ 11β χωρητικότητας 450 θέσεων μόνο για Μπάσκετ και βόλεϊ.
Το βασικό πλεονέκτημα του γηπέδου τύπου Τ 10β, εκτός από το ότι διαθέτει περισσότερους βοηθητικούς χώρους, μας τόνισαν οι Τεχνικές Υπηρεσίες της Γ.Γ.Α, ότι συνίσταται μάλιστα για το ότι, θα μπορούν να πραγματοποιηθούν και μουσικές εκδηλώσεις τις οποίες θα μπορούν να παρακολουθούν μέχρι 1.200 άτομα.
Και μάλιστα στο νησί μας, που τέτοιος άλλος κλειστός χώρος δεν υπάρχει και αμέτρητες φορές έχει ζητηθεί εδώ και χρόνια να υπάρξει, σε οποιαδήποτε μάλιστα γωνιά του, αρκεί επιτέλους να γίνει !
4). Στις 2 Απριλίου 2014 θεωρώντας ότι πρέπει να ενημερωθεί και επίσημα το Τοπικό Συμβούλιο Γαυρίου αλλά και αυτό το ίδιο το Δημοτικό Συμβούλιο Ανδρου και ο τότε Δήμαρχος, συγκάλεσα Τοπικό Συμβούλιο και αφού έγινε πλήρης ενημέρωση για την μέχρι τότε πορεία, αποφασίστηκε εκ νέου ομόφωνα με την αριθμ. 1/2014, η κατάθεση όλου του φακέλλου και των σχεδίων που είχαμε παραλάβει απο την Γ.Γ.Α ,στον Δήμο για να επιδιωχθεί η γρήγορη σύνταξη μελέτης και να μπέι το όλο έργο προς χρηματοδότηση.
Μάλιστα σύσσωμο το Τοπικό Συμβούλιο ανέφερε στην ιστορική του αυτή απόφαση, ότι θα πρέπει να τρέξουν όλες οι διαδικασίες ανεξαρτήτως των επερχόμενων εκλογών.
5).Τέλος και με την την ιδιότητα μου τότε, σαν Πρόεδρος της Κοινότητας Γαυρίου, γνωστοποίησα επιπλέον και με προσωπική μου επιστολή με ημερομηνία 11 Απριλίου 2014, τον τότε Δήμαρχο κ.Γ.Γλυνό καθώς και τους τρείς επικεφαλείς και υποψηφίους Δημάρχους κ.κ. Θ.Σουσούδη, Γ.Μαλταμπέ και Γ.Καπάκη, ότι καταθέσαμε στον Δήμο Άνδρου την τελευταία μας απόφαση (1/2014), μαζί με όλο το σχετικό υλικό, όπου τους γνωρίζαμε για όλες τις μέχρι εκείνη την μέρα ενέργειες και την ευχή ότι ανεξαρτήτως ποιός θα εκλεγεί νέος Δήμαρχος Άνδρου δεν θα αφήσει επ΄ ουδενί την προσπάθεια υλοποίησης του έργου.
Ώστε να αφήσουμε στις επόμενες γενιές ένα τέτοιο έργο που λείπει απο το νησί μας και την στιγμή που άλλα Κυκλαδονήσια εδώ και χρόνια έχουν τέτοια κλειστά Γυμναστήρια.
Και ερχόμαστε λοιπόν σήμερα, να δηλώσω και μετά τις αλλεπάλληλες υποσχέσεις του κ.Σουσούδη, ότι χάθηκαν 18 μήνες χωρίς να γίνει το παραμικρό, χωρίς κάν, να ακούσουμε κάποια πρωτοβουλία τους, αλλά αντίθετα να ακούμε από χοροεσπερίδα σε χοροεσπερίδα…περί ονείρου, μόνο που και τα όνειρα έχουν αρχή και τέλος !
Όλοι μας αναγνωρίζουμε ότι πρόκειται για ένα έργο υποδομής για τον τόπο μας, που θα γίνει πόλος έλξης της νεολαίας μας και παράλληλα θα αξιοποιείται ακόμα και τους χειμερινούς μήνες, για την οργάνωση ποικίλλων αθλητικών και πολιτιστικών εκδηλώσεων.
Θα πάρει ζωή, μία ακόμα πολύπλευρη δραστηριότητα μέσα απο την υπάρχουσα αυτή αθλητική υποδομή και δεν χρειάζεται να είναι κανένας ειδικός για να το καταλάβει, είναι αυτονόητο !
Πέρασαν λοιπόν 18 μήνες δημαρχίας του κ. Σουσούδη και δεν έγινε απολύτως τίποτα, ούτε μία ενέργεια εκκίνησης του φακέλλου, σαν να μην υπάρχει κάν στα συρτάρια τους !
Μόνο λόγια και… ‘’όνειρα’’ ζωής απο πλευράς του Δημάρχου και τίποτα άλλο !
Οι συμπολίτες μας ας κρίνουν…
Με εκτίμηση
Νικόλαος Α. Τριδήμας.
εδώ θα δούμε κύριε δήμαρχε αν για εσάς και τους δημοτικούς σύμβουλους σας υπαρχή μια ενιαία ΑΝΔΡΟΣ η αυτί άπω σταβροπεδα και μέσα και η αλί τον φτωχών συγγενών άπω σταβροπεδα και έξω ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα ??????
ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΑΠΟΡΩ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΝ ΣΟΥΣΟΥΔΗ ! ΑΠΟ ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΕΝΑ ΩΡΙΜΟ ΑΙΤΗΜΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ 2013 ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΒΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ (ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ) ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΧΕΔΟΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ! Ε Ε Ε Ε ..ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΦΤΑΙΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ ΠΑΡΑ ΤΟ ΞΕΡΟ ΚΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΑΣ. ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΑ ΑΛΛΑ ΚΥΚΛΑΔΟΝΗΣΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΝΗΣΙ.ΕΝΑ ΚΛΕΙΣΤΟ ΠΟΥ Η ΣΥΓΚΥΡΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΠΕΔΟΥ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ, ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΛΕΟΕΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΜΕΣΗΣ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΚΥΚΑΛΙΔΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ! ! ΤΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΛΟΙΠΟΝ ΚΕ ΔΗΜΑΡΧΕ ? ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ …ΦΩΝΗ ΒΟΩΝΤΟΣ ΕΝ ΤΗ ΕΡΗΜΩ ! ! ..ΚΡΙΜΑ ! !
μα γιατι δεν θελετε να το καταλαβετε ? Ανδρος ειναι μονο η Χωρα Στην χωρα το ανοικτο θεατρο και το καλοκαιρινο φεστιβαλ, στην χωρα ολα τα μουσεια, στην χωρα η υπογειοποιηση καλωδιων, στην χωρα οι περισσοτερες καλοκαιρινες εκδηλωσεις κλπ κλπ. Στο Γαυριο τι ? Μα δεν σας αρκει ο ΧΥΤΥ ?
Να ειστε σιγουροι οτι το κλειστο γηπεδο θα γινει και αυτο στην Χωρα !!! Απλα το μαγειρεμα διαρκει λιγο περισσοτερο. Οπως ελεγε και καποιος Αν μου πουν να κοψω ενα δενδρο σε πεντε μερες τις τρεις θα ακονιζω το πριονι……
Ανεξαρτητα απο αυτα η απαντηση του δημαρχου αναμενεται με ενδιαφερον…..
Τωρα εδω Γελάμε ΟΛΛΑ τα έχουμε Αυτο μας έλειπε Λλα τα χωριά θέλουν ενα Η χώρα ειναι το ΚΕΝΔΡΟ του Νισιου Το θεάτρων ειναι Δώρο Μας ΛΗΠΟΥΝ τωσα πολλα εργα που αυτο ειναι Το λιγότερο και το ΤΕΛΕΦΤΕΟ βάλει ΜΠΟΡΗΣ να παίξεις παντου
Αν σου κλεισουμε το λιμανι να δουμε ποιο ειναι το κεντρο του νησιου θοδωρε…
Γιατί κ.Τριδήμα ξυπνάτε τον Ονειροπαρμένο και δεν τον αφήνετε να ονειρεύεται ;;
χαχαχαχαχα
Παιδιά ο Guest – Θεόδωρος είναι ο τύπος που έγραψε,
α) στο προφίλ του φεισμπουκ της μαντάμ Σουσού, ότι ο Ονειροπαρμένος είναι ο Κένεντυ των Κυκλάδων.
β) στο προφίλ του φεισμπουκ του Ονειροπαρμένου, του είχε γράψει ότι να πάρει ο Ονειροπαρμένος μαγκούρα και να μας κυνηγήσει
Μη του δίνετε σημασία η ονειροπαρμενίαση είναι ασθένεια μεταδοτική όταν το μυαλό είναι λειψό. ;);););)
ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ Ο ΟΝΕΙΡΟΠΑΡΜΕΝΟΣ;
ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΑΠΟ ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΒΑΣΗ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΧΥΤΥ.
ΟΛΑ ΑΠΟ ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΒΑΣΗ ΤΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ Ο ΟΝΕΙΡΟΠΑΡΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΤΑΞΥ ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ
Εσυ καλα του τα ειπες Νικο να δουμε τωρα τι αρλουμπες θα ακουσουμε απο τον ονειροπαρμενο
ΜΗ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ (ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠ’ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ). ΕΔΩ ΕΝΑΝ ΠΥΛΩΝΑ ΦΩΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΟΥΝ. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ Α Χ Ρ Η Σ Τ Ο Ι !!!
Οταν ήμαστε μικρά λέγαμε το δικο μου ειναι ΚΑΛΗΤΕΡΑ απω το δικο σου ΕΧΟΥΜΕ Απαίτηση απω το Διμο για στάδια γιατι δεν πιανομε τους εφοπλιστές αντί να Ανιγουν δρομους 8χμ Ας κάνουν κατι για τα παιδια και ορισμενη απω εσάς να κανετε αυτω κανετε καφεδάκι χαρτάκι και πολιτική και να ΠΕΡΙΜΕΝΟΜΕ να ΒΓΑΛΟΜΕ κανενα δικο μας
Επειδη σας βλεπω κομματακι εξαλλους με τον ΚΟΥΛΗ Ανδριωτες, μηπως ηρθε η ωρα να αναφωνησουμε ολοι μαζι : ναι, αλλα για τον Ονειροπαρμάνο δεν λετε τιποτα
Πάντως είναι μεγάλο κατόρθωμα ότι πλησιάζοντας στη συμπλήρωση δύο ετών από την απο την μέρα που ανέλαβαν τον Δήμο να ανοίγεται μπροστά μας με το κλειστό γήπεδο τα τέσσερα λιμάνια και το αεροδρόμιο ένα μελλοντικό πεδίο, όπου όλοι μαζί οι Ανδριώτες θα ονειρευόμαστε όρθιοι όπως ο Ονειροπαρμένος
Η μάνα 65άρα, ο γιός 30άρης…
Καλημέρα, μου λένε, θέλουμε τριαντάφυλλα λευκά, είναι για να τα στείλουμε στον Ονειροπαρμένο για το όνειρο του κλειστού γηπέδου…πόσα να πάρουμε;
Γιάννη, μονά παίρνουμε ή ζυγά;…
Το φένγκ σουί λέει μονά ρε μάνα….
Έτσι, απαντώ κι εγώ…ναι μην χαλάσει το ενεργειακό του ονείρου……
Κιμ αργείς….στείλε καμμιά ρουκετούλα και από δω
Στην Άνδρο έχουν ανοίξει πολύ ωραία μαγαζιά, τέτοιας αισθητικής που νομίζεις πως είσαι σε κάποια άλλη ευρωπαϊκή χώρα. Μετά, βέβαια, σου έρχονται και τα όνειρα του Ονειροπαρμένου στη μάπα και θυμάσαι την παροιμία για τα μεταξωτά βρακιά.
Οι μόνες ανθρώπινες δημιουργίες που είναι ορατές από το διάστημα είναι το ΧΥΤΥ και το κλειστό γήπεδο που ονειρεύεται ο Ονειροπαρμένος και ο Ονειροπαρμένος
Γι αυτό τρόμαξαν οι εξωγήινοι και δεν κάνουν έφοδο
Αλήθεια γιατί δεν πάει στη Ρόδο ο Ονειροπαρμένος να φτιάξει εκεί καμμιά δεκαριά χυτυ πάνω στα νερά, καμμια εικοσαριά λιμάνια και καμμια εκατοστή γήπεδα;;;;;;;;
Εδώ δεν θέλουμε άλλα όνειρα
Μήπως ξέρει κανένας απο τους συμπολίτες μας που βρίσκεται και με τι ασχολείται ο Δήμαρχος ? Να μας ενημερώσει για όλα όσα αναφέρεται ο κος Τριδήμας κια για εμάς τους Συνετιανούς που ζούμε στην Αθήνα,αλλά και στο νησί μας για πάνω απο 4 μήνες τον χρόνο,μας κάνει εντύπωση αλλά μπορούμε να πούμε όχι και έκπληξη, η απαθία και η αδιαφορία του κου Σουσούδη.Αλήθεια νομίζει ότι έτσι ότι θα μπορέσει να παραμείνει επικεφαλής της παράταξης του και ότι θα βγάλει τα άλλα 3 χρόνια που απομένουν, μέχρι να γίνουν εκλογές και να μας αδειάσουν σύσσωμα – εκτός κάποιων εξαιρεσέων – την γωνιά, γιατί ο τόπος μας θα πάει πολύ πίσω ακόμα.
Δεν κατάλαβαν ακόμα ότι με το facebook και τα κολακευτικά τους αναμεταξύ τους, απο τα ίδια καιτα ίδια πρόοσωπα με σχόλια κοινώς λεγόμενα της πλάκας και φωτογραφίες τους για ότι και να κάνουν, δεν διοικείται ένας Δήμος !
Που είναι τέλος η αντιπολίτευση φίλοι μου σήμερα ? Δυστυχώς οι συμβιβασμένοι της παράταξης του κου Μαλταμπέ-Θεολόγου, έχουν αυτοδιαλυθεί και όπου χρειαστεί πριμοδοτούν τον κ. Σουσούδη.Οσο για την παράταξη του κ.Καπάκη – που δυστυχώς τότε δεν την στηρίξαμε και παρασυρθήκαμε απο τον κ.Σουσούδη – θέλουμε να πιστέβουμε ότι θα βγεί και πάλι μπροστά,γιατί καιρό τώρα και απο τότε που ο κ.Καπάκης βρίσκεται σε επιτελικό κεντρικό πόστο,έχουν πέσει και αυτοί σε αφάνεια. Τι μας μένει λοιπόν τώρα συμπολίτες μου και είναι και πολύς ο χρόνος μέχρι τις νέες εκλογές ! ! !
Κύριε δήμαρχε πρέπει να απαντήσετε σε ένα προς ένα στα σημεία που έχουν γίνει η απαραίτητες κίνησης.
Αλώστε έχετε οπός ο ίδιος δηλώνετε ευαισθησία στον αθλητισμό ???
Πάμε λιπών (1)
Μέχρι σήμερα έχουν γίνει οι παρακάτω κινήσεις:
1). Η τότε Δημοτική Κοινότητα Γαυρίου στις 27 Νοεμβρίου 2013 ομόφωνη απόφασή της αριθμ.43/2013, ανέλαβε την πρωτοβουλία για την δημιουργία Κλειστού Γηπέδου Μπάσκετ – Βόλεϊ και χώρου πολλαπλών χρήσεων στον εναπομείναντα ιδιόκτητο δημοτικό χώρο, στο οικόπεδου του νέου τότε κατασκευαζόμενου δημοτικού σχολείου. Μάλιστα τονίζονταν ότι η ύπαρξη αυτού του δημοτικού οικοπέδου αποτελούσε μεγάλο πλεονέκτημα για την εξασφάλιση της απαιτούμενης χρηματοδότησης, με προστιθέμενη αξία, ότι το γήπεδο βρισκόταν στην πύλη εισόδου του νησιού, γεγονός που θα μείωνε κατά πολύ τον χρόνο, καθώς και το κόστος μετακίνησης των αθλητών, καθιστώντας έτσι την όλη πρόταση πολύ ισχυρή, έτσι όπως ακριβώς συμβαίνει και σε άλλα κυκλαδονήσια και σίγουρα, είναι απόλυτα σαφές και κατανοητό, ότι μπορεί κάτι τέτοιο να χρηματοδοτηθεί.
Κύριε δήμαρχε πρέπει να απαντήσετε σε ένα προς ένα στα σημεία που έχουν γίνει η απαραίτητες κίνησης.
Αλώστε έχετε οπός ο ίδιος δηλώνετε ευαισθησία στον αθλητισμό ???
Πάμε λιπών (2)
2). Στις 15 Ιανουαρίου 2014, σε δημόσια συνεδρίαση το τότε Δημοτικό Συμβούλιο Άνδρου με την ομόφωνη απόφαση αριθ. 3/2014 (AΔΑ:ΒΙΠ5ΩΨΙ-ΜΣΔ),δηλαδή και με την σύμφωνη γνώμη του κ Σουσούδη που ήταν στην αντιπολίτευση τότε λοιπόν το Δημοτικό Συμβούλιο Άνδρου, ομόφωνα αποδέχεται την πρόταση της Δημοτικής Κοινότητας Γαυρίου, να κατασκευαστεί κλειστό γυμναστήριο (κλειστό γήπεδο μπάσκετ – βόλεϊ και λοιπών πολιτιστικών δραστηριοτήτων) και παραχωρεί για το σκοπό αυτόν, το οικόπεδο, στο χώρο του νέου Δημοτικού Σχολείου Γαυρίου. Οι προμελέτες θα εκπονούνταν από το Τμήμα Τεχνικών Προδιαγραφών και Περιβάλλοντος Δήμου Άνδρου.
Κύριε δήμαρχε πρέπει να απαντήσετε σε ένα προς ένα στα σημεία που έχουν γίνει η απαραίτητες κίνησης.
Αλώστε έχετε οπός ο ίδιος δηλώνετε ευαισθησία στον αθλητισμό ???
Πάμε λιπών (3)
3). Με βάση αυτές τις δύο ομόφωνες αποφάσεις, σάν Πρόεδρος τότε της Κοινότητας Γαυρίου, έκλεισα ραντεβού και επισκέφτηκα στην Αθήνα την Γ.Γ.Α. – Γενική Διεύθυνση Αθλητικής Υποστήριξης, Διεύθυνση Μελετών Αθλητικών Έργων, όπου εκεί στις 11/3/2014, παρέλαβα με επίσημη αλληλογραφία, με παραλήπτη τον Δήμο Ανδρου και την Δημοτική Κοινότητα Γαυρίου, με αριθμ. πρωτ. ΤΥ-Δα/Φ320/οικ.7638, δύο τυποποιημένες σε ηλεκτρονική μορφή μελέτες. Πρόκειται για δύο τύπους γηπέδων που εφαρμόζονται κυρίως, στην επαρχία και τα νησιά, οι οποίες έχουν ως εξής:
α) Τ 10β χωρητικότητας περίπου 500 θέσεων για αγώνες μπάσκετ, βόλεϊ και χαντ-μπωλ και
β) Τ 11β χωρητικότητας 450 θέσεων μόνο για Μπάσκετ και βόλεϊ.
Το βασικό πλεονέκτημα του γηπέδου τύπου Τ 10β, εκτός από το ότι διαθέτει περισσότερους βοηθητικούς χώρους, μας τόνισαν οι Τεχνικές Υπηρεσίες της Γ.Γ.Α, ότι συνίσταται μάλιστα για το ότι, θα μπορούν να πραγματοποιηθούν και μουσικές εκδηλώσεις τις οποίες θα μπορούν να παρακολουθούν μέχρι 1.200 άτομα.
Και μάλιστα στο νησί μας, που τέτοιος άλλος κλειστός χώρος δεν υπάρχει και αμέτρητες φορές έχει ζητηθεί εδώ και χρόνια να υπάρξει, σε οποιαδήποτε μάλιστα γωνιά του, αρκεί επιτέλους να γίνει !
Κύριε δήμαρχε πρέπει να απαντήσετε σε ένα προς ένα στα σημεία που έχουν γίνει η απαραίτητες κίνησης.
Αλώστε έχετε οπός ο ίδιος δηλώνετε ευαισθησία στον αθλητισμό ???
Πάμε λιπών (4)
4). Στις 2 Απριλίου 2014 θεωρώντας ότι πρέπει να ενημερωθεί και επίσημα το Τοπικό Συμβούλιο Γαυρίου αλλά και αυτό το ίδιο το Δημοτικό Συμβούλιο Ανδρου και ο τότε Δήμαρχος, συγκάλεσα Τοπικό Συμβούλιο και αφού έγινε πλήρης ενημέρωση για την μέχρι τότε πορεία, αποφασίστηκε εκ νέου ομόφωνα με την αριθμ. 1/2014, η κατάθεση όλου του φακέλλου και των σχεδίων που είχαμε παραλάβει απο την Γ.Γ.Α ,στον Δήμο για να επιδιωχθεί η γρήγορη σύνταξη μελέτης και να μπέι το όλο έργο προς χρηματοδότηση.
Μάλιστα σύσσωμο το Τοπικό Συμβούλιο ανέφερε στην ιστορική του αυτή απόφαση, ότι θα πρέπει να τρέξουν όλες οι διαδικασίες ανεξαρτήτως των επερχόμενων εκλογών.
Κύριε δήμαρχε πρέπει να απαντήσετε σε ένα προς ένα στα σημεία που έχουν γίνει η απαραίτητες κίνησης.
Αλώστε έχετε οπός ο ίδιος δηλώνετε ευαισθησία στον αθλητισμό ???
Πάμε λιπών (5)
5).Τέλος και με την την ιδιότητα μου τότε, σαν Πρόεδρος της Κοινότητας Γαυρίου, γνωστοποίησα επιπλέον και με προσωπική μου επιστολή με ημερομηνία 11 Απριλίου 2014, τον τότε Δήμαρχο κ.Γ.Γλυνό καθώς και τους τρείς επικεφαλείς και υποψηφίους Δημάρχους κ.κ. Θ.Σουσούδη, Γ.Μαλταμπέ και Γ.Καπάκη, ότι καταθέσαμε στον Δήμο Άνδρου την τελευταία μας απόφαση (1/2014), μαζί με όλο το σχετικό υλικό, όπου τους γνωρίζαμε για όλες τις μέχρι εκείνη την μέρα ενέργειες και την ευχή ότι ανεξαρτήτως ποιός θα εκλεγεί νέος Δήμαρχος Άνδρου δεν θα αφήσει επ΄ ουδενί την προσπάθεια υλοποίησης του έργου.
Θα περιμένουμε κύριε δήμαρχε να δούμε ποσό ???????????????
ΚΛΕΙΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ.Διανύουμε μια δύσκολη περίοδο, όπου οι πόροι που μπορούν να διατεθούν είναι περιορισμένοι. Η αδιαφορία, όμως, της σημερινής διοίκησης του Δήμου υπό τον κ.Σουσούδη, οδηγεί για ένα ακόμα τέτοιο θέμα στην πλήρη απαξίωση στην αχρηστία, για ένα ΠΑΝΑΝΔΡΙΑΚΟ στόχο που ξεκίνησε σοβαρά και με βήματα μελετημένα – όπως αναφέρει ο τέως Πρόεδρος του Γαυρίου κος Ν.Τριδήμας.
Για ένα στάδιο το οποίο θα μπορούσε να αποτελέσει στολίδι για την Ανδρο, που θα γίνει κέντρο ανάπτυξη πολιτιστικών δράσεων που θα προάγει τον ντόπιο αθλητισμό, τηΝ συλλογικότητα, τον υγιή ανταγωνισμό και την ευγενή άμιλλα μεταξύ των παιδιών μας, αλλά και των άλλων Κυκλαδοτόπουλων.
Ας γίνει αφορμή να ξεκινήσει έστω και τώρα η συλλογική Πανανδριακή δράση, ώστε να το δούμε γιατί όχι και στην επόμενη 3ετία να γίνεται πραγματικότητα. Στα άλλα νησιά γιατί απέκτησαν και εμείς στέλνουμε κύριοι τα παιδιά μας να δηλώνουν σάν έδρα την Τήνο και να παίζουν εκτός Ανδρου ? Απαράδεκτο πέρα για πέρα για αυτά τα ίδια τα παιδιά μας ,για τα έξοδα που κάνουμε να πάνε και να έρθουν και δεν είναι λίγα κύριοι των Συλλόγων ( διοικήσεις αλλά και προπονητές ) !
Δεν σας προσβάλλει όλους εσάς στους αθλητικούς συλλόγους της Ανδρου αυτό το θέμα ? που είναι οι δάσκαλοι, οι προπονητές οι γονείς σύσσωμοι να ξεσηκωθούν για ένα τέτοιο έργο ?
Η επιστολή του κ .τριδημα με βρισκει σχεδόν να συμφωνω ως προς την αναγκαιοτητα δημιουργειας κλειστου στην ανδρο καθως επισης και στις ενεργειες που εκανε το τοτε τοπικο γαυριου.Ομως καλο θα είναι να ψαχτεί γιατι χαθηκε το ολοκληρομενο εργο του κλειστου στη χωρα με μελετη εξασφαλησμενο οικοπεδο καθως και χρηματοδοτηση κλειστο το οποιο ειχε και κολυμπητιριο καθως και κοιτωνες διαμονης αθλητων .Επισης να αναρωτηθούμε γιατι εφτασε σε αυτή την κατασταση το γηπεδο όταν υπηρχε χρηματοδοτηση του γηπεδου από το 2002 εως το 2013 εξασφαλησμενη
[i]Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΉ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΓΑΥΡΙΟΥ ΑΦΟΥ ΠΑΡΑΧΩΡΗΘΗΚΕ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΕΣ ΟΙ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ, ΚΑΘΩΣ ΜΑΘΑΙΝΩ ΑΚΟΜΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ,ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ‘’ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ’’ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΑΥΡΙΟΥ, ΑΦΟΥ ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟΝ ΛΙΓΑ ΜΕΤΡΑ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ, ΑΠΟΡΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΟΥ ΣΟΥΣΣΟΥΔΗ.
ΜΗΠΩΣ ΑΝ ΕΙΧΕ ΤΟΣΕΣ ΕΤΟΙΜΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΑ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΝ ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΕΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΝΔΡΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΛΟΥΝ ΓΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ, ΛΕΩ, ΕΑΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΘΑ ΤΙΣ ΠΡΟΧΩΡΑΓΕ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΕΦΕΡΕ Η ΣΥΓΚΥΡΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΤΟΤΕ ΥΠΕΡΨΗΦΙΣΑΗ, ΓΙΑΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩς ? ?
ΠΟΙΑ Η ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ΑΡΑΓΕ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ? ?
ΤΙ ΛΕΕΙ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΤΟΠΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΓΑΥΡΙΟΥ ? ?
ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΘΛΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΜΑΣ ? ?
ΠΡΟΤΙΜΟΥΝΕ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΚΛΕΙΣΤΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΓΑΥΡΙΟ ? ?
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΔΩ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ ΚΑΙ ΜΟΙΡΑΣΜΑ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ? ?
ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΚΛΕΙΣΤΟ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΙΛΑΕΙ, ΣΕ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΚΕ ΜΠΑΣΑΝΤΗ, Ο ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ ΠΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ‘’αθλητής ? ?
ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟ ΜΕΣΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟ 2002 ΕΩΣ ΤΟ 2013 ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑΝ ….ΒΟΥΚΙΝΟ, ΟΙ ΤΟΤΕ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΕΣ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ? ?
ΤΟΣΟ ΑΦΕΛΕΙΣ ΗΤΑΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΤΥΜΠΑΝΙΣΟΥΝ ΤΟ ΕΤΟΙΜΟ ΚΑΙ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟ ΚΛΕΙΣΤΟ ΜΕ ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟ, ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΞΑ ? ?
ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΝΑ ΕΙΔΑΜΕ ΚΑΤΙ ΤΟΤΕ ΣΤΟΝ ΤΟΠΙΚΟ ΤΥΠΟ, ΑΠΟ ΠΟΥ ΤΟ ΞΕΡΕΙ Ο ΑΘΛΗΤΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ? ?
ΑΣ ΜΗΝ ΠΕΤΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΤΗΝ ΜΠΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΕΞΕΔΡΑ ΟΠΩΣ Ο ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ ‘’αθλητής’’, ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΕΣ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΚΕΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΕΙ ΤΟΝ ΦΑΚΕΛΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΑΘΛΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΞΕΝΗΤΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΘΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΛΙΓΑΚΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΑ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ? ?
Κε Σουσούδη έχετε κάτι να πείτε στα παιδιά μας που τα τραβάτε στην Τήνο με επιπλέον έξοδα και ταλαιπωρία και μάλιστα εσείς οικογενεικώς να πηγαίνετε και να χασκογελάτε στις φωτογραφίες στο facebook και στα τοπικά sites, το αν ήθελαν, να έπαιζαν στην έδρα τους, στο σπίτι τους, τους αγώνες και να είναι και αυτά ευτυχισμένα και εμείς οι γονιοί απο κάθε άποψη καλύτερα !
Φροντίστε λοιπόν, όχι μόνον να απαντήσετε για αυτήν την έλειψη κάθε πρωτοβουλίας σας, να προχωρήσει το κλειστό στον διατεθέντα δημοτικό χώρο στο οικόπεδο στο Γαύριο και μετά αφού και εμείς σαν γονιοί θα έχουμ ετα παιδιά μας κοντά μας, να τα στέλνουμε να αθλούνται,αλλά όχι να αιμορραγούμε περισσότερο οικονομικά και ειδικά αυτήν την περίοδο,επειδη τα παιδιά μας θέλουν να αθλούνται.Μην εκμεταλεύεστε, τόσο άτσαλα, την θέληση των παιδιών να αθλούνται και να συμμετέχουν σε ομάδες και δουλέψτε ,να δουλέψουμε όλοι μαζί, να δούμε επιτέλους έναν τέτοιο χώρο και στο νησί μας.
Φωνή βοώντος εν τη ερήμω… η φωνή του πρώην Προέδρου, της Δημοτικής Κοινότητας Γαυρίου κου Νικολάου Τριδήμα, για την ανάγκη παρέμβασης της Δημοτικής Αρχής υπό τον κον Σουσούδη για την κατασκευή του Κλειστού στο νησί μας, στο λιμάνι Γαυρίου σε υπάρχοντα παραχωρηθέντα μάλιστα δημοτικό χώρο δίπλα στα υπάρχοντα εκεί σχολικά κτίρια !
Η ίδια αγανάκτηση που ξεχειλίζει από τα χείλη του πρώην Προέδρου,ξεχειλίζει απο όλους εμάς που στηρίξαμε τον Θεοδόση,αλλά που φαίνετα τελικά σήμερα και μετά απο 18 μήνες διοίκησης στον Δήμο να μας απογοητεύει οικτρά και να μην ευαισθητοποιείται αυτός και κανένας άλλος Δημοτικός του Σύμβουλος να πάρει ανοικτά θέση.
Θέση απλή κια ξεκάθαρη ! Θέλουν Κλειστό στο νησί ναί ή όχι ? ?
Ακούγεται εδώ στην Ανδρο ότι ο Θεοδόσης,δεν θέλει να φτιαχτεί το κλειστό γήπεδο στο Γαύριο λές και είναι προσωπικό του θέμα και όχι του συνόλου των Ανδριωτών που τον ψήφισαν και απο την στιγμή που όταν ήταν στην αντιπολίτευση, το ψήφισε να γίνει στον παραχωρηθέντα χώρο στο οικόπεδο των σχολικών κτιρίων στο Γαύριο.
Ως πότε ο κος Δήμαρχος θα «νίπτει τας χείρας του», πετώντας το μπαλάκι στον αέρα και θα μένει μόνον σε δηλώσεις, δεξιά και αριστερά, ότι ονειρεύεται ένα τέτοιο γήπεδο στον τόπο μας και δεν ανασκουμπώνεται να δουλέψει, σε έτοιμα μάλιστα σχέδια και μάλιστα πολύ προχωρημμένα απ’ ότι διαβάσαμε και τα οποία μουχλιάζουν στα συρτάρια του ? ? Είναι αυτό Θεοδόση υπεύθυνη διοίκηση ? ?
προς γονεα αθλήτριας μπάσκετ.νωμιζω ότι τοσο εγω οσο και εσεις ενδιαφέρεστε για το μελλον των παιδιων στην ανδρο.Καθολου μα καθολου δεν με απασχολει εάν θα γινει στην χωρα η στο γαυριο το κλειστο απλα θα ηθελα να σας υπενθημισω ότι η προηγουμενη δοιηκηση ακουγε αθλητισμο και εβγαζε καντηλες .Η ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΗΤΑΝ ΕΞΑΣΦΑΛΗΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΑΘΗΝΑ 2004 ΚΑΙ ΤΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΗΤΑΝ ΚΑΤΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΩΡΕΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΓΕΡΣΗ ΤΟΥ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙΡΗ Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΤΕ ΔΟΙΗΚΗΣΗ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΤΟ ΝΑ ΧΑΘΕΙ ΤΟ ΚΛΕΙΣΤΟ ΜΕ ΤΟ ΚΟΛΥΜΠΗΤΙΡΙΟ.ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΤΕ ΕΠΙΣΗς ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΤΑΔΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ Η ΟΠΟΙΑ ΤΑ ΕΣΤΑΖΕ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ 2002 ΕΩς ΤΟ 2013. ΕΑΝ ΑΝΑΤΡΕΞΕΤΕ ΣΕ ΣΕΛΙΔΑ ΠΑΛΑΙΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΜΑΚΕΤΑ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΧΩΡΟΥ ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΗ.ΑΠΟ ΜΕΡΟΥς ΜΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΠΑΛΟΤΗΤΑς ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΚΛΕΙΣΤΟ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΛΕΩ ΤΑ ΠΡΑΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥς .Υ.Γ.ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΧΩΡΟς ΦΙΛΟΞΕΝΙΑς ΑΘΛΗΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΚΑΜΠ ΕΑΝ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ
Κε ΜΠΑΣΑΝΤΗ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ στον φίλο σχολιαστή ‘’ Αθλητής’’ ,γιια όλα όσα σε προηγούμενο σχόλιο μου είχα αναφέρει. Φίλε σχολισατή ”αθλητής”, ασφαλώς κοινός στόχος είναι να γίνει στο τόπο μας κλειστό και τώρα μάλιστα στο παραχωρηθέντα χώρο δίπλα στις κτιριακές σχολικές αίθουσες και εγκαταστάσεις τυο συγκροτήματος στο ΓΑΎΡΙΟ.Επιπλέον μην ξεχνάει κανείς μα κανείς, ότι το μεγάλο πλεονέκτημα της κατασκευής στο ΓΑΎΡΙΟ που είναι και το λιμάνι, εξυπηρετεί τα μέγιστα στο να έρχονται και να φεύγουν οι ομάδες απο τα άλλα Κυκλαδονήσια αυθημερόν και έτσι να προγραμματίζονται και να γίνονται αθλητικοί πολλοί περισσότεροι, χειμώνα-καλοκαίρι. Αν κυττάξουμε και σε άλλα Αιγεοπελαγίτικα νησιά,δεν είναι καθόλου τυχαίο που τα κλειστά τους γήπεδα είναι σχεδόν δίπλα στα λιμάνια τους, για τον σκοπό που προανέφερα.
Οσο για αυτά που αναφέρετε…για την πάλι ποτέ εποχή του 2002-2013 και τον αρματωλό Οργανισμό Αθήνα 2004 και για την συνέχεια ποιοί, έβγαζαν καντήλες για τον αθλητισμό ,δεν αφορούν τώρα κανέναν απολύτως !Τέλος, εξακολουθώ να απορώ με όλα όσα λέτε δεν κρίνω την θετική σας πρόθεση που τα λέτε, αλλά και εμείς εδώ στο νησί ζούμε και μεγαλώνουμε και ειλικρινά για όλα όσα λέτε, φαίνεται ότι τα ήξερε ένας στενός μικρός ίσως κύκλος εκεί στην ΧΏΡΑ, που μάλλον δείχνει να είσαστε και εσείς μέσα και συνεπώς η μεγάλη πλειοψηφία των ΑΝΔΡΙΩΤΏΝ δεν είχε κάν γνώση ή έστω απλή ενημέρωση !
Τέλος πάντων, αυτά όλα είναι πλέον για την ιστορία, είναι παλιά πλέον και τώρα έχουμε νέα δεδομένα και εδώ τώρα όλοι πρέπει να δουλέψουμε. Ετσι ώστε να μην περάσουν πάλι χρόνια και να γράφουμε για χαμένη ευκαιρία, γιατί τα παιδιά μας και τα παιδιά των παιδιών μας, θα μας πάρουν με τιε πέτρες !
Ενδιαφέρον το κείμενο αλλά θα ήθελα να γνωρίζω την ταυτότητα του συντάκτη, όχι του υπογράφοντος!
Νομιζω πως ΟΛΛΟΙ σας έχετε δίκιο και άδικο .ολλοι τάζουν για όσο 30χρονια και αλλα3 ζουμε με Θα με τα γραφόμενα σας Δεν βλέπο να σας γουσταρη ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ αλλα και το Εν ΑΝΔΡΟΣ δεν τον πάει σε ΟΛΛΟΥΣ εχουν τάξη αλλα ας κιταξωμε το ΣΗΝΟΛΟΝ που εχει κανει για ολλο το ΝΙΣΙ μας ΟΛΛΑ παναι καλα οταν δουλέψουμε ΟΛΛΟΙ ΜΑΖΗ ΅αν έχουμε φαγωμαρα δεν κανουμε τιποτα Δεν ΝΟΜΙΖΕΤΕ ??
ΠΡΟΣ ΤΟΝ Guest – ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ
η ουσια για σένα Ονειροπαρμένε ειναι ποιος έγραψε το κείμενο;; ;; ή το ιστορικό που περιγράφει το κείμενο;;;;
Μα είσαι τελείως Ονειροπαρμένος;;;;
Στο ζουμί έχεις να απαντήσεις κάτι;;;
Στο γιατί έχεις τη μελέτη να κάθεται στο συρτάρι 2 χρόνια εχεις να μας απαντήσεις κάτι;;;
Αν ΟΧΙ ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ
Θεόδωρε αντε στο φεισμπουκ του ονειροπαρμενου και λιβανισε τον εκει
το πιο ωραιο που του εγραψες ηταν οοτι ειναι ο κενεντυ των κυκλαδων πολυ πετυχημενο
ο συχωρεμενος ηταν γυναικας και ειχε επιτυχιες σε ωραιες γυναικες
ο δικος μας ομως ειναι σαβουρας
ΜΠΡΑΒΟ ΝΙΚΟ ΤΡΙΔΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΤΟ ΘΥΜΙΣΕΣ ΑΛΛΑ ΜΗ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ
Αγαπητό ” ΕΝ ΑΝΔΡΩ ” ο σχολιαστής λίγο παραπάνω με την υπογραφή ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ…σχολιάζει βαρύγδουπα ότι βρίσκει ενδιαφέρον το κέιμενο αλλά θα ήθελε να γνώριζε λέει την ταυτότητα του συντάκτη,όχι του υπογράφοντος.
Φίλε σχολιαστή, για να γνωρίσεις την ταυτότητα του συντάκτη, πρέπει να έχεις το θάρρος εσύ πρώτα να αποκαλύψεις την δική σου ταυτότητα και να μην κρύβεσε κάτω απο το ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ.
Επιπλέον επειδή του Θεοδόση η παράταξη, τα έχει κάνει ….μαντάρα για να μην πώ τίποτα πιό σοβαρό και μου το κόψει ο κος Μπασαντής, μας πρόδωσε φίλε σε όλα – όσο και αν δεν σου αρέσει πως δεν μου αρέσει και μένα γιατί τον στηρίξαμε σαν κάτι το καινούργιο στην Ανδρο –
Δεν γνωρίζω προσωπικά τον κ.N.Τριδήμα, να πώ την αλήθεια, τώρα ρώτησα για αυτόν και με αφορμή την επιστολή του αυτή και έμαθα αυτό που λένε όλοι για αυτόν στο Γαύριο.
Πρόκειται για έναν αγνό συμπατριώτη μας που αγωνίζεται χωρίς οφέλη μέσα στα κοινά εδώ λένε και πολλά χρόναι και μπράβο του για την επιμονή του και το κουράγιο του, μεγαλύτερο δε μπράβο,γιατί δεν φοβήθηκε τώρα να αποκαλύψει, ότι ανεξάρτητα ποιός διοικεί τον Δήμο Ανδρου, ότι τέτοια θέματα σαν την κατασκευή του Κλειστού δεν έχουν παραταξιακές ταμπέλες και πρέπει να αποτελούν πανανδριακό στόχο.
Ολα τ’ άλλα για το τι έγινε στο παρελθόν, αν και πότε έγιναν κινήσεις ή υπήρξε ενδιαφέρον, ανήκουν στο απώτερο παρελθόν, τώρα μας ενδιαφέρει επιτέλους να κινηθεί ο Δήμος και να μας απαντήσει υπεύθυνα, γιατί χάθηκαν 18 μήνες απο μία ώριμη πρωτοβουλία, η οποία μάλιστα απο τα στοιχεία του κου Νικολάου Τριδήμα αποτελεί αδιάψευστο μάρτυρα,ότι είχαν γίνει οργανωμένα και μεθοδικά και σήμερα είμαστε στο μηδέν ! !
Τέλος απορώ και εγώ ακόμα πώς ακόμα δεν έχουν πάρει θέση επίσημα οι διοικήσεις των αθλητικών συλλόγων του νησιού μας ?
Αλήθεια δεν ενδιαφέρονται να συμπαραταχθούν με την προσπάθεια αυτή της κατασκευής κλειστού στο λιμάνι του Γαυρίου ?
Αντί να είναι αυτοί στην πρώτη γραμμή της επίτευξης αυτού του ΠΑΝΑΝΔΡΙΑΚΟΥ ΣΤΟΧΟΥ, μέχρι στιγμής κοιμούνται σκοπίμως ίσως και γιατί ? ? τι ρόλο παίζουν τα πρόσωπα που τουλάχιστον φαίνονται να τους εκπροσωπούν αλήθεια ? ? πότε θα τους δούμε να δραστηριοποιούνται ? ?
….Ρέ παιδιά, που είναι το σημερινό ΤΟΠΙΚΌ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΓΑΥΡΙΟΥ και δεν παίρνει θέση, για κάτι που το αφορά πρώτα και κύρια ? ? ?
….Κιότεψε απέναντι στην διοίκηση της Χώρας του κου Σουσούδη ? ? ? Εκανε την …” επανάσταση του” με τα παρανόμως χρεωθέντα νερά στα καταστήματα μας και στα σπίτια μας ΚΑΙ ΠΆΛΙ ΜΠΡΆΒΟ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ και τώρα ….αναπαεύεται στις δάφνες εκείνης της επανάστασης του ? ? ? Αλοίμονο εάν και οι 3 Τοπικοί Σύμβουλοι δεν πάρουν ξεκάθαρη θέση, χωρίς φόβο και πάθος, για ένα έργο που και οι ίδιοι παρέλαβαν σαν Τοπικό Συμβούλιο και ποτέ δεν έκαναν και αυτοί κάτι και αυτοί κοιμόντουσαν σαν τον Δήμαρχο μας για 18 μήνες και πλέον ! ! ! Γιατί άραγε ? ? ? Μήπως να μην στεναχωρήσουν τον δικό τους Δήμαρχο ? ? ?
Η ευθύνη επίσης των εκ του Γαυρίου – Μπατσίου κλπ Υδρουσαίων εκλεγμένων Δημοτικών Συμβούλων, καθώς και των Τοπικών εκ Γαυρίου Συμβούλων, που τους ξέρουν οι Γαυριώτες είναι πολύ μεγαλύτερη ΟΛΩΝ, ακόμα και απο αυτήν την ευθύνη του Δημάρχου και τους το υπενθυμίζουμε τώρα, λέγοντας τους, κυρίες και κύριοι κινηθείτε, δεν σας αφορά προσωπικά, αλλά αφορά τον τόπο μας, το μέλλον των παιδιών μας ! ! !
Από ότι φαίνεται ενοχλήθηκες, γιατί κατάλαβες ότι κατάλαβα τις βρωμοδουλίτσες σου! Δεν είμαι αυτός που φαντάζεσαι (και αδιαφορώ αν με πιστεύεις), είμαι απλά δημότης και κάτοικος Άνδρου που με έκπληξη και αηδία παρακολουθώ όσα λέγονται και γράφονται εδω και μήνες. Από την πλευρά λοιπόν εκείνου που δεν έχει να χάσει ή να κερδίσει από αυτό τον καυγά, ένα θα σου πω: Η Ανδριώτικη κοινωνία το έχει ξαναζήσει το έργο και δεν θα ξαναδώσει δύναμη σε συτούς που κατέστρεψαν την Άνδρο. Αν πίσω από την αντίθετη γνώμη οποιουδήποτε βλέπεις “Ονειροπαρμένους” ή ό,τι άλλο παρατσούκλι , να πας να το κοιτάξεις σε κανένα ψυχίατρο γιατί στο τέλος σε βλέπω να μάχεσαι ΑΝΕΜΟΜΥΛΟΥΣ. Και μην ξεχνάς: δεν μπορείς να κοροϊδέψεις τους πάντες για πάντα!
Βασιλάκη εσύ την γλώσσα σου την έχεις κάννη γραβάτα από το γλείψε γλείψε όλο και κατή θα πάρεις
Σχολιαστή :Γαυριο Ωρα 11΄00: Ποιός είανι αυτός ο Βασιλάκης που έχει κάνει την γλώσσα του γραβάτα, απο το γλύψε-γλύψε και κάτι θα πάρει απο τον τωρινό Δήμο….
Μήπως ο γνωστός σχολιαστής που απολαμβάνει προνομίων απο την ..γραβάτα και στην παραλία, αλλά έλα που φέτος θα έπρεπε να αυτοσυγκρατείται,γιατί,ας μάθει και αυτός και όλοι, ότι οι παραλίες πρέπει να ήταν ήδη άδειες απο τους παλιούς απο την 31 ΔΕΚΕΜΒΡΊΟΥ 2015 και θα ξαναβγούνε σε διαγωνισμό αυτή την φορά απο την ΚΕΔ και όχι φωτογραφικά και χαριστικά στους δικούς του και αυτό ισχύει για όλη την Ελλάδα.
Αλλο ένα καυτό και σε …συνέχειες, θέμα κ.Μπασαντή που θα πρέπει να αναδείξετε επειγόντως ! ! !
Να ξεκαθαρίσει ποιοί στο νησί μας αγωνίζονται για το κοινό καλό και όχι για να φαίνονται αρεστοί στον εκάστοτε Δήμαρχο και να παίρνουν δουλίτσες και παραλίες ! ! !
Αξιότιμοι κυρίες κ κύριοι δημοτικοί σύμβουλοί
Της Υδρουσας
Ο κύριος Δήμαρχος δεν φαίνεται να αντέχει να πάρει θέση για το κλειστό της Άνδρου καθώς δεν των συμφέρει η θέση στο Γαυριο
Εσείς η δημοτικοί σύμβουλοι της Υδρουσας ο Προέδρος του τοπικού κανείς δεν έχει το θάρρος να πάρει θέση όλοι την ουρά στα σκέλια τη είσαστε τελικά γλάστρες
Η θέση των Δημοτικών Συμβούλων και των Τοπικών του Γαυρίου, έπρεπε να ήταν ήδη αναρτημένες κ.Μπασαντή,για το θέμα του Κλειστού,αλλά και όλων των άλλων ζητημάτων που αναδεικνύονται μέσα απο τις φιλόξενες σελίδες σας.Μήπως δεν είναι καυτό το θέμα, που θίγει η συμπατριώτισσα μας, σχετικά με τις παραλίες που χρόνια τώρα τις λυμαίνονται τα ίδια πρόσωπα, αν και ο επικφαλής Δήμαρχος αλλάζει,αλλά φροντίζουν όλοι αυτοί και γίνονται …αυλοκόλακες την κάθε φορά και παίρνουν τις παραλίες κάθε χρόνο οι ίδιοι και οι ίδιοι ?
Ας το προβάλλετε και αυτό κ.Μπασαντή, για να δούμε επιτέλους τι κρύβεται πίσω απο αυτό το αλισβερίσι των παραλιών, που γινόταν επί εποχής Γληνού και συνεχίζεται και τώρα επί Σουσούδη.Είναι τέτοιο το θράσος τους, που άρχισαν μάλιστα μόλις, χτές-προχτές, να τοποθετούν και πάλι απότι βλέπουμε εδώ απέναντι μας, τις ξαπλώστρες τους, λές και ότι τους ανήκει ο χώρος ντέ-φάκτο, όταν θα έπρεπε ήδη ο Δήμαρχος να είχε στείλει σε όλους επιστολή πρίν απο το τέλος του 2015 και να τους ζητούσε αυτό που λέει ο νόμος, στο να μαζέψουν όλα τους τα πράγματα σε χώρο που έχει λήξει η μίσθωση τους. Αλλά αλήθεια κ.Μπασαντή, που λειτούργησε ο Δήμος υπεύθυνα και οργανωμένα αυτούς τους 18 μήνες για να λειτουργήσει και για αυτό ?
Τους ενόχλησε που ένας πρώην Πρόεδρος ανέδειξε ένα ζήτημα που έχει να κάνει με τα δικά μας παιδιά, που ξενητεύονται, κάθε τρείς και λίγο, απο την αγάπη τους και μόνο για τον αθλητισμό, για τον πρωταθλητισμό και ο Θεοδόσης…σύν γυναιξί και τέκνοις τρέχει μαζί τους,βολτίτσες στα νησιά και νομίζει ότι έτσι προσφέρει ?
ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΤΟ ΣΤΟ ΓΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ Η ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΓΑΥΡΙΟ ?
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΗΠΩΣ ? Ο ΙΔΙΟΣ ΕΧΕΙ ΨΗΦΙΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΚΛΕΙΣΤΟ !
Ο ΙΔΙΟΣ ΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕ ΣΤΙΣ ΧΟΡΟΕΣΠΕΡΙΔΕΣ ΣΕ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΑΝΔΡΟ ! ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ?
ΕΚΛΕΧΤΗΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΑΝΔΡΙΩΤΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ !
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΔΡΟΥΣΑΙΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ, ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΘΕΣΗ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΛΑΘΟΣ ΝΕΡΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΡΕΩΣΑΝ!
ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΡΑ,ΑΚΟΜ ΑΠΙΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟ, ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ.
ΚΥΡΙΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΝ ΔΙΣΤΑΖΕΤΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΤΕ,ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΚΛΕΞΑΜΕ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΤΕΛΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΘΗΤΕΙΑ ΣΑΣ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΒΑΛΕΙ ΕΝΑ ΛΙΘΑΡΑΚΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΒΟΥΒΟΙ ΟΛΗ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ !
ΚΕ ΚΑΡΛΟ – ΚΕ ΜΟΥΛΑ & ΚΑ ΖΑΝΝΑΚΗ, ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΕΙΔΑΜΕ ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΜΙΑ ΣΑΣ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΟΥ ΠΗΡΑΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΣΤΟ ΓΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΡΩΤΑΤΕ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΤΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΟΜΟΦΩΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ.
ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΝΑΣ ΠΡΩΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΡΩΤΑΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΛΛΑ ΝΗΣΙΑ ΕΧΟΥΝΕ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ,ΕΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΣΙΩΠΑΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΩΡΑ ΠΑΛΙ ΜΠΡΟΣΤΑ, ΝΑ ΜΑ ΣΠΕΙΤΕ 18 ΜΗΝΕΣ ΘΗΤΕΙΑΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΑΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ?
ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ? ‘Η ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ? ΣΤΑ ΑΛΛΑ ΝΗΣΙΑ ΠΟΥ ΟΙ ΤΟΠΙΚΟΙ ΤΟΥΣ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΑΓΝΟΗΣΑΝ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΣΥΜΠΟΛΙΤΩΝ ΤΟΥΣ, ΠΗΓΑΝΕ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ !
ΓΡΑΨΤΕ ΙΣΤΟΡΙΑ ΟΠΩΣ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ( ΠΟΥ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΕΡΧΟΜΑΙ ΜΟΝΟΝ 3 ΜΗΝΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ, ΑΥΤΟΣ ΒΓΗΚΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ ), ΜΗΝ ΛΟΙΠΟΝ ΜΠΑΙΝΕΤΕ ΑΛΛΟ ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΑΚΟΜΑ ΟΤΙ
Η 5ΕΤΙΑ ΣΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΑΘΕΙΑ ΣΑΣ ! !
για την Guest – Μ.Δ. ΓΑΒ -Γαυριώτισσα
Κάνεις μεγάλο λάθος ή είσαι τελείως ανημέρωτη ή σκόπιμα λες βλακείες.
Υπάρχει απόφαση από το καλοκαίρι του 2015 του ΤΟΠΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΓΑΥΡΙΟΥ ΟΜΟΦΩΝΗ και την έχουν στείλει στον κ. Δήμαρχο και στην ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΝΔΡΟΥ και αυτή καταχωνιάστηκε στο συρτάρι γιατί ο κ. Δήμαρχος θέλει να ΟΝΕΙΡΕΎΕΤΑΙ.
Το αργότερο μέχρι σήμερα το βράδυ θα την βάλω εδώ και μετά έλα να συνεχίσεις να λες τις παρόλες σου.;););)
Συμπολίτη μου ΥΔΡΟΥΣΑΙΕ, μην αρπάζεσε και λές ότι λέω βλακείες ! Ναί, να την αναρτήσεις πολύ ευχαρίστως, γιατί είναι αλήθεια, ότι όλοι γύρω σου δεν ξέρουν κάτι περισσότερο απο αυτό που λές.
Και εξηγούμαι: Ωραία υπάρχει απόφαση απο το 2015 του Τ.Σ ΓΑΥΡΙΟΥ και λές ότι ο Δήμαρχος δεν έκανε τίποτα ..ΟΚ ! ! …εσείς όλοι, τι κάνατε στην συνέχεια δεν μας λές όμως ! !
Νομίζεις ότι επειδή βγάλατε μία απόφαση και την στείλατε μέσας την Χώρα…για την τιμή των όπλων, νομίζεις ότι κάνατε το καθήκον σας απέναντι μας ! !
Ισα-ίσα που έπρεπε…άντε… μετά απο 4-5 μήνες, να ξεσηκώνατε το σύμπαν και να ρωτάγατε και δημοσίως μέσα απο τον τοπικό τύπο, ρέ Δήμαρχε γιατί μας γράφεις ! !
Περιμένατε τί αλήθεια, να έρθει ένας τέως Πρόεδρος και να καταγγείλει την παράταξη, του κου Σουσούδη για την απραξία της και στο θέμα αυτό και να βγείτε τώρα απο το φοβισμένο σας καβούκι ,δειλά-δειλά και να λέτε ότι λέω και βλακίες ! δεν νομίζετε ότι είναι άδικο ! !
Δηλαδή εάν δεν έστελνε δημόσια επιστολή ο πρώην Πρόεδρος, εσείς φαίνεται, ότι δεν είχατε σκοπό να κάνετε κάτι και το δικαιολογώ αυτό με το απλό λογικό σκεπτικό,ότι απο το καλοκαίρι του 2015 δεν κάνατε τίποτα απολύτως ! ! άρα ποιά λέει βλακίες και παρόλες φίλτατε Υδρουσαίε μου ! !
Εδώ λοιπόν είμαστε όλοι μας και αναμεταξύ μας κρινόμαστε όχι με λόγια αλλά με έργα ! !
Μακάρι λοιπόν τώρα να σας δούμε, με την τότε απόφαση σας σημαία θα έλεγα εγώ τώρα, να δραστηριοποιείστε για το δίκαιο αυτό έργο κατασκευής κλειστού στο Γαύριο,ώστε να σταματήσει πλέον ο παραλογισμός σε μία ομόφωνη απόφαση και παραχωρηθέντα δημοτικό χώρο να κωλο….με και να μην γίνεται τίποτα 18 μήνες τώρα ! !
Γιατί μία απόφαση σας έτσι χωρίς παραπέρα ενέργειες και με αυτόν τον Δήμο που έχουμε σήμερα δεν γίνεται τίποτα ! !
Λοιπόν η ΟΜΟΦΩΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΓΑΥΡΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ 18-12-2014 και έχει σταλεί στην ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ.
Από κει και πέρα δεν μπορεί να κάνει τίποτα άλλο το Τοπικό του Γαυρίου.
Αυτός που πρέπει να κάνει είναι ο Δήμαρχος Άνδρου, δηλαδή να σταματήσει να ονειρεύεται και να κάνει πράξη τις προεκλογικές του δεσμεύσεις.
Τις ευθύνες να της ζητήσετε από αυτόν και το Δημοτικό του συμβούλιο που κωλυσιεργεί σκόπιμα και διχάζει τους κατοίκους της Άνδρου.
Αν δεν μπορεί να διοικήσει τον Δήμο ο Δήμαρχος να παραιτηθεί επιτέλους για να πάει το νησί μπροστά.
Η απόφαση είναι εδώ https://www.facebook.com/miltos.carlos/posts/982967388463749
Αν εσύ είσαι Γαυριώτισσα εγώ είμαι από τον πλανήτη Άρη.
Αν εσύ είσαι Γαυριώτισσα θα ήσουν στα τοπικά συμβούλια και θα ήξερες τι έχει κάνει μέχρι τώρα το τοπικό.
Αν εσύ είσαι Γαυριώτισσα θα ήσουν μαζί με τους άλλους κατοίκους για να πίεζες τον Δήμαρχο να σταματήσει να ονειρεύεται.
Αλλά εσύ κρίνεις από το πληκτρολόγιο Γαυριώτισσα (?).
Άντε λοιπόν μια βόλτα από το Γαύριο ρώτα μάθε και έλα μετά να μας πεις
Πρεπει να μιλησουνε οι δημοτικοι συμβουλοι ,να μην μενουνε σε αδρανεια κ για αυτο το κλειστο.Να μην χαθει αλλος χρονος,ολοι να πιεσουμε ωστε να προχωρησει ο φακελλος,γιατι μετα στην περιφερεια θα εχουμε αλλα τοσα προβληματα ? Ο επαρχος κος Λοτσαρης που ειναι κ δεν παιρνει θεση ? κανει λαθος αν νομιζει οτι δεν τον αφορα! Γνωριζουμε οτι εχει κ αυτος ενημερωθει,αλλα δεν τον ειδαμε να κανει καμμια δηλωση ? Ειναι τοσο απασχολημμενος με το καθαρισμο δρομων κ δεν μπορει να διαβασει τι γραφετε στο” Ενανδρω ” κ να πει κατι ? Τα μεγαλα εργα φιλτατε Επαρχε θελουν οδηγους κ μπροσταρηδες δεν νομιζετε.Εμπρος λοιπον,ολοι μαζι,τοπικες ηγεσιες,γονεις,σωματεια,παιδια να πιεσουμε εδω κ τωρα να προχωρησει η μεγαλη αυτη ιδεα.
Μην το πάτε για κρύψιμο κύριε Μπασαντη γιατί αυτό δείχνει πως ενοχλει τον kenendi Νο 0000000000000000001
μην του κάνετε το χατήρι όσο περισσότερο ει ναι στα πρώτα θέματα τόσο περισσότερη συμπολίτες μας θα πάρουν θέση το βλέπετε και εσείς από τα μηνύματα που μέχρι τώρα χουν ανεβεί εκτός και αν ενοχλεί και εσάς ( Ευχαριστώ )
Τα θέματα μερικές φορές πάνε πιο κάτω για να δώσουμε λίγο χώρο και σε μερικά μικρότερα. Έστω για λίγο. Μετά τα βασικά θέματα ξανανεβαίνουν επάνω. Για το κλειστό ετοιμάζουμε και νέα παρέμβαση. Είναι πολύ σημαντικό θέμα για την Άνδρο.
Αγαπητο εν ανδρω, το κλειστο δεν πρεπει να αποτελει ονειρο αλλα να συνταχθει ο φακελλος κ να φυγει για την Περιφερεια,για χρηματοδοτηση.Ελπιζουμε εκει να μην κολλησει. κε Λοτσαρη επαρχε της Ανδρου,απο τωρα δεσμευτητε δημοσια οτι θα κανετε οτι ειναι δυνατο.Να το τρεξουμε ολοι μαζι,οταν μαλιστα κοινη πεποιθηση ειναι τωρα που μπηκε το νερο στο αυλακι,απο το 2013 μαλιστα ηδη εχουμε αργησει,αλλα ποτε δεν ειναι κμε τη δικη σας προβολη πηρε δημοσιοτητα,μπραβο στον πρωην ΠροεδροΝ.Τριδημα,μπραβο και σε εσας κ Μπασαντη που το προβαλλατε κ θα συνεχισετε παρακαλουμε να το προβαλλετε,να κανουμε εγκαινια ολοι μαζι,για τα παιδια μας κ το μελλον τους,Τιποτα αλλο !
θα μπορούσε να γίνει διαμαρτυρία μαι πολιτισμένο τρόπο άπω τους συλλόγους αν θέλετε ολόκληρης της Ανδρου συλλογή (Γονέων- Μαθητές Δημοτικού – Γυμνασίου – πολιτιστική συλλογή – επαγγελματιών – Αθλητική και όσων θέλουν και μπορούν να βοηθήσουν να καταλάβει επιτέλους ο Δήμαρχος ότι δεν μπορεί να κρύβετε πίσω άπω το δάκτυλο του ) Της ημέρες που θα διοργάνωσή της οποίες εκδήλωσης για την τοπική εορτή της Θολοσκέπαστου Να παραβρεθούν στο λιμάνι με πανό και βεβαία η εκλεγμένη της περιοχής μπροστάρηδες Επιτελούς η ΑΝΔΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΟΝΟΝ ΜΙΑ άπω τον καμπανο μέχρι το στενό και άπω την γρια έως το διακόπτη στην παλαιοπώλη ξύπναααααααααααααααααααααααααααα
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΜΕ ΓΗΠΕΔΑ ΚΛΠ. ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟ ΓΙΑΝ ΦΑΜΠΡ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΜΕ ΤΑ ΠΑΛΛΟΜΕΝΑ …
κύριε καρλο ας μην μπούμε στην ερεύνα για το ποιος έκανε πρώτος η κότα το αυγό η το αυγό την κότα !!
τα πράγματα είναι άπλα η στηρίζετε τον φάκελο όπως έχει κατατεθεί ολόκληρος στον Δήμο που και εσείς είστε μέρος που το μόνο που χέριαζε είναι να σταλεί υπογεγραμμένος άπω την τεχνική υπηρεσία του Δήμου στην Γ Γ Αθλητισμού
αυτό που εγώ νομίζω ότι έπρεπε να είχατε κανί ήδη εσείς με τους Δημοτικούς συμβούλους της περιοχής να είχατε κίνησή Γη και Ουρανό προκείμενου να βγάλει άπω το συρτάρι τον φάκελο Δήμαρχος σου.
Υ.Γ Ποιος θα κάνει τα εγκαίνια λίγο με νοιάζει μακάρι να καταφέρεις να τα κάνεις εσύ στο εύχομαι
Μάλλον τα έχετε μπερδέψει τελείως με τις μελέτες. Αυτή του κ. Τριδύμα είναι ΠΡΟΜΕΛΕΤΗ. Δεν είναι μελέτη. Χρειάζεται ΜΕΛΕΤΗ. Πραγματική μελέτη. που πρέπει να την κάνει ο Δήμος Άνδρου. η προμελέτη πήγε εκεί που πήγε. Τώρα ζητάνε μελέτες. Γράφει ο Κάρλος τα σχετικά. Τα λέει και Ο Τριδ’υμας. ποιος είπε
ότι είναι έτοιμα όλα??????????
τα σχεδία υπάρχουν και είναι σαι ηλεκτρονική μορφή η τεχνική υπηρεσία δεν έχει πάρα να τα αποτύπωση σαι χάρτη (Σχεδία) και να βάλει την σφραγίδα άπλα και κατανοητά ΕΛΕΟΣ
Υ.Γ για περισσότερες πληροφορίες είμαι στην διάθεση σου ???????????????????????????????
Και τότε γιατί λένε του Κάρλου για πλήρη φάκελου με πλήρη σχέδια; Τον κοροιδεύουν από την ΓΓΑ; Εσείς που ξέρετε για πέστε να καταλάβουμε…
1 τα σχεδία υπάρχουν και είναι σαι ηλεκτρονική μορφή
2 η τεχνική υπηρεσία δεν έχει πάρα να τα αποτύπωση σαι χάρτη
3 η τεχνική υπηρεσία πρέπει να πάρει το στικακι άπω το φάκελο να το βάλει στο pc και να εκτύπωση τα σχεδία που υπάρχου μέσα στο στικακι
4 να κανί προϋπολογισμό του έργου με σημερινές τιμές
5 να σφράγιση τα σχεδία και τον προϋπολογισμό μαι την σφραγίδα της τεχνικής υπηρεσίας του Δήμου
6 να στήλη τον φάκελο στην Γ.Γ Αθλητισμού
!!!!!!!!!!!!!!!!!! πλήρης Φάκελος !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Απλά ο Δήμαρχος δουλεύει τον Κάρλο και που να καταλάβει αυτός.Μόνο για ανακοινώσεις είναι.
Ο Theodosis Sousoudis πρόσθεσε 5 νέες φωτογραφίες.
2 ώρες ·
Το μήνυμα της αναγκαιότητας της ανακύκλωσης και της καθαριότητας αποτυπώνεται πλέον και πάνω στα οχήματα του Δήμου μας. Το σύνθημα “μαζί” καταδεικνύει ότι για την επίτευξη του στόχου είναι αναγκαία και απαραίτητη η συμμετοχή ΟΛΩΝ μας.
Ευχαριστούμε τους ανθρώπους εκείνους, φίλους της Άνδρου, που συμπαραστέκονται στο έργο μας και με την πολύτιμη βοήθειά τους, βελτιώνουμε την εικόνα του νησιού μας.
ΛΑΘΟΣ
ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ:Αποτυπώνεται πλέον και πάνω στα οχήματα του Δήμου μας. Το σύνθημα “μαζί” για την ανακύκλωση χωρίς κάδους ανακύκλωσης και κομποστοποιητές και με δεματοποιητή που πακετάρει τα σκουπίδια με πλαστικό.
ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΛΕΙΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ;
ΑΦΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ.
Μπράβο στο Γαύριο και στους Γαυριώτες! Μπράβο στους κ.κ. Τριδήμα και Κάρλο που αγωνίζονται για τον τόπο τους. Ζηλεύω!!! Γιατί; Θα σας πω αμέσως! Μένω στο Μπατσί και με λύπη διαπιστώνω πως στο χωριό μου, το μόνο που διεκδικείται από τους τοπικούς άρχοντες είναι βιολιά στην πλατεία και καύσιμα…Όλα τα άλλα θέματα είναι λυμένα…Πίκρα!!!!!!!
Αγαπητή ΠΙΚΡΑ
Εσείς έχετε τον Άρχοντα και τον Κούλη που έχουν κάνει το Μπατσί να λάμπει, έχετε δρόμους χωρίς λακούβες, λιμάνι που δένουν κρουαζιερόπλοια, τώρα ετοιμάζεται το Χ.Υ.Τ.Α.
Αγωνίζονται αυτά τα διαμάντια του Μπατσίου να μην έχετε νερό με νύχια και δόντια μη είσαι αχάριστη.
Όπως είπες έχετε βιολιά καύσιμα τι άλλο θέλετε;
Μάλλον εμείς από το Γαύριο πρέπει να σας ζηλεύουμε.
Υπομονή Πίκρα, υπομονή έρχεται η παραίτηση.
Μέχρι τώρα έχω διαβάσει διαφορετικές εκδοχές δηλαδή:
α) Στέλεχος σχετικό με το θέμα αυτό στο Δήμο Άνδρου είπε : […..χρειάζονται μια σειρά πράγματα να γίνουν ως προς την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού. Χρειάζεται κατ’ αρχή να ολοκληρωθεί η μελέτη μετά την προμελέτη, που έχει γίνει από την προηγούμενη διοίκηση στοιχεία της οποίας παρουσίασε ο κ. Τριδύμας. Από την πρώτη στιγμή, μας τόνισε, απόφαση της σημερινής διοίκηση ήταν να γίνει το κλειστό στο Γαύριο. Απλώς έχει κολλήσει το θέμα στο υφυπουργείο Αθλητισμού……].
β) Ο πρώην πρόεδρος του τοπικού συμβουλίου Γαυρίου, κ. Νικόλαος Τριδήμας, στην επιστολή του προς τον κύριο Δήμαρχο αναφέρει ότι [….σάν Πρόεδρος τότε της Κοινότητας Γαυρίου, έκλεισα ραντεβού και επισκέφτηκα στην Αθήνα την Γ.Γ.Α. – Γενική Διεύθυνση Αθλητικής Υποστήριξης, Διεύθυνση Μελετών Αθλητικών Έργων, όπου εκεί στις 11/3/2014, παρέλαβα με επίσημη αλληλογραφία, με παραλήπτη τον Δήμο Ανδρου και την Δημοτική Κοινότητα Γαυρίου, με αριθμ. πρωτ. ΤΥ-Δα/Φ320/οικ.7638, δύο τυποποιημένες σε ηλεκτρονική μορφή μελέτες…..] και [….Πέρασαν λοιπόν 18 μήνες δημαρχίας του κ. Σουσούδη και δεν έγινε απολύτως τίποτα, ούτε μία ενέργεια εκκίνησης του φακέλλου, σαν να μην υπάρχει κάν στα συρτάρια τους !…..]
γ) Από τον νυν πρόεδρο του τοπικού συμβουλίου Γαυρίου κ. Μιλτιάδη Κάρλο, επιστολή που διευκρίνιζει την απόφαση του τοπικού στις 18/12/2014 και αναφέρει {…Επίσης εγώ ο ίδιος είχα τηλεφωνική επικοινωνία πριν από 5 μήνες με την Γ.Γ.Α για να μάθω και εγώ ποια είναι τα βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν μιας και ο δήμος μας δεν είχε προβεί σε κάποιες ενέργειες απ’ αυτού (ή δεν με είχαν ενημερώσει) και μου είπαν τα έξης:
«Ο δήμος Άνδρου πρέπει να τους αποστείλει πλήρη φάκελο του έργου (προϋπολογισμό έργου, στατικές μελέτες, γεωλογικές μελέτες κ.τλ), και επίσης μου είπαν καλό είναι να υπάρξει στήριξη από τα πολιτικά πρόσωπα της περιοχής μας (βουλευτές κλπ) για καλύτερη προώθηση του έργου.»….]
δ) Από σχόλιο του κ.Βασίλη Αδάμη στην ομάδα “Η Άνδρος της Ζωής μας” στο f/b, λέει […Επισης η ΓΓΑ δεν εμπλεκεται πουθενα μας εδωσε τα σχεδια και απο τη στιγμη που υπηρχε παραχωρηση χωρου μας ειπαν ξεκαθαρα οτι οι τεχνικες υπηρεσιες του δημου η ενας ιδιωτης μηχανικος πρεπει την μελετη χωροθετησης να κανει, βασει των ετοιμων σχεδιων που μας εδωσαν και να υποβληθουν στη περιφερεια για εγκριση και χρηματοδοτηση, κατι που το ανεφερε και ο περιφεριαρχης σε επισκεψη του στην Ανδρο προς τον δημαρχο και ολη την αντιπολιτευση οταν του εθεσαν το θεμα….].
Τελικά τι από όλα αυτά είναι πραγματικά;
Μήπως πρέπει κατά την ταπεινή μου άποψη να γίνει μια πενταμελής (5) επιτροπή που να “τρέξει” το θέμα και που απαραίτητα να συμμετέχουν σε αυτή γονείς που έχουν παιδιά-αθλητές όπως και οι αθλητικοί σύλλογοι της Άνδρου;
Είναι απαραίτητο το κλειστό γυμναστήριο Άνδρου, και επειδή:
α) οι ομόφωνες αποφάσεις Δημοτικού Συμβουλίου Άνδρου και Τοπικού Συμβουλίου Γαυρίου υπάρχουν.
β) ο ιδιόκτητος δημοτικός χώρος, υπάρχει.
γ) η μελέτη από την Γενική Διεύθυνση Αθλητικής Υποστήριξης, Διεύθυνση Μελετών Αθλητικών Έργων, από τις 11/3/2014 για το κλειστό γυμναστήριο Άνδρου στις σχολικές κτιριακές εγκαταστάσεις Γαυρίου, υπάρχει.
Γιατί επί δέκα οκτώ (18) μήνες δεν έχει γίνει ΤΙΠΟΤΑ;
Γιατί δεν έχουμε ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ από τον Δήμο Άνδρου;
Πίκρα μην ζηλεύεις ο πρόεδρος Μπατσίου έχει άλλη αρχοντιά που δεν την βρίσκεις εύκολα δεν μπορεί να συγκριθεί με τον πρόεδρο Γαυρίου και των άλλων τοπικών κοινοτήτων ΕΡΝΤΟΓΑΝ =ΑΡΧΟΝΤΑΣ ξέρεις τι σημαίνει αυτό ?????
Το Μπατσί είναι πολύ τυχερό με τέτοιο πρόεδρο τοπικού και τέτοιο πρόεδρο δημοτικού συμβουλίουθα πάει πολύ μπροστά ο όμοιος τον όμοιο………………
Πρόταση για τον κύριο Έπαρχο Δημήτρη Λότσαρη.
Κύριε Έπαρχε έχετε πάρει πολλές πρωτοβουλίες που είναι για το καλό της Άνδρου κι έχετε την γενική αποδοχή από τους πολίτες της. Πάρτε πάλι μια πρωτοβουλία για να γίνει άμεσα μια επιτροπή για το κλειστό γυμναστήριο Άνδρου. Ίσως έτσι κινηθούν τα γρανάζια …………..
Ο guest 17:30 και 19:10 να παει πρωτη δημοτικου για να μαθει οτι το “σαι’ γραφεται “σε”, το “άπω” γραφεται “από” και να σταματησει να κανει μαθηματα στις Υπηρεσιες του Δημου διοτι εχει παντελως αγνοια!!!
ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ ΟΝΕΙΡΟΠΑΡΜΕΝΟΥ 1.375.003
Theodosis Sousoudis
42 λεπτά
Το νησί μας έχει πλέον μπει στη λίστα των προορισμών πρώτης επιλογής.
Αρκεί να συνεχίζουμε ενωμένοι, να απαξιώνουμε τους συκοφάντες και τους μηδενιστές, να αγνοούμε τους διχαστικούς και τους λασπολόγους και να φέρουμε κοντά μας αυτούς που αγαπάνε την Άνδρο και στέκονται δίπλα μας με μοναδικό σκοπό την πρόοδο του νησιού μας. Και πραγματικά είναι πολύ περισσότεροι.!!!!!!!!!!
Συνεχίζουμε!!!!!
Στο facebook https://www.facebook.com/groups/158125107873907/permalink/233943703625380/
Ο Ονειροπαρμένος έχει σαλτάρει τελείως από εδώ και πέρα δεν είναι μόνο Ονειροπαρμένος αλλά και Σαλταρισμένος.
Ο Ονειροπαρμένος-Σαλταρισμένος!!
Νομίζει ότι είναι ενωτικός;;;;
Αυτός που έχει χωρίσει το νησί στα δύο;;;;;
Έχασα κάθε ελπίδα ότι αυτό το μυστήριο χαμόγελο της Στενιώτισας θα φύγει.
Χθες της διάβασα την νέα ανακοίνωση του Ονειροπαρμένου
(..Το νησί μας έχει πλέον μπει στη λίστα των προορισμών πρώτης επιλογής.
Αρκεί να συνεχίζουμε ενωμένοι, να απαξιώνουμε τους συκοφάντες και τους μηδενιστές, να αγνοούμε τους διχαστικούς και τους λασπολόγους και να φέρουμε κοντά μας αυτούς που αγαπάνε την Άνδρο και στέκονται δίπλα μας με μοναδικό σκοπό την πρόοδο του νησιού μας. Και πραγματικά είναι πολύ περισσότεροι.!!!!!!!!!!
Συνεχίζουμε!!!!!..)
Και το μυστήριο χαμόγελο έγινε ακόμα πιο μυστήριο αν μπορείτε να καταλάβετε, έφτασε μέχρι τα μάτια, δηλαδή η Στενιώτισα με το μυστήριο χαμόγελο και βλέμμα.
Η συνέχεια γνωστή, χαρτί το τσουρούτικο μολυβάκι και το ξερό γράφε!
Γράφω λοιπόν ότι μου είπε η Στενιώτισα : “Αυτή τη στιγμή ολοκληρώνεται από τον εκτελεστή, έναν ανίσχυρο άβουλο άνθρωπο γαλουχημένο στον Πολίτη του Φίλιππα: ΟΝΕΙΡΟΠΑΡΜΕΝΟ, η επιχείρηση διχασμού σπίλωσης και απομάκρυνσης από τα Ανδριώτικα δρώμενα όσων Ανδριωτών δεν ξεχνούν τις προεκλογικές δεσμεύσεις του, που έλεγαν περί μηδενικής βάσης και τον πολιτισμό της νέας δημοτικής αρχής του Δήμου Άνδρου όταν βγει Δήμαρχος. Ενορχηστρωτής, ο πρώην Δήμαρχος Φίλιππος Σκόρδος.
Πρόθυμοι ηλίθιοι, κάποιοι δημοσιογράφοι και κυρίως ένα όργανο σκοπός του οποίου είναι να παρουσιάζει ένα νησί που όλα είναι ωραία.
Η πολιτική παράταξη του ΟΝΕΙΡΟΠΑΡΜΕΝΟΥ, που τελικά ανέλαβε την αιρετή εξουσία του νησιού μας είναι σκοτεινή, επαρχιώτικη, μοχθηρή, ζηλόφθονη, εξουσιομανής, συντονισμένη με το βυθό που την έχει μεθύσει.
Η Παναγία η Θεοσκέπαστη να μας λυπηθεί και να βάλει το Άγιο χέρι της να σώσει το νησί”.
Αυτά μου είπε η Στενιώτισα με το μυστήριο χαμόγελο και βλέμμα, αυτά έγραψα.
Η κόρη της Στενιώτισας.
Για παραδειγμα στα ηλεκτρονικα αρχεια δεν υπαρχει στατικη μελετη (οπως και αλλες) και θα πρεπει να γινει απο εξειδικευμενο στατικο μηχανικο εχοντας υποψη το αμμωδες υπεδαφος και τις ιδιαιτεροτητες της θεμελιωσης του διπλανου νεου δημοτικου σχολειου!!! Αρα ο guest που κανει περισσοτερα ορθογραφικα λαθη απο ενα παιδακι πρωτης δημοτικου, καλα θα κανει να σταματησει να αυτοξεφτυλιζεται και να ασχοληθει με κατι αλλο για να περναει την ωρα του!!
Αφού δεν έχει απάντηση ο (δήμαρχος )στα τόσα ερώτημα μέχρι σήμερα μήπως. Έχει την καλοσύνη να μας απάντηση για της παιδικές χαρές της Υδρουσας που της έκλεισαν μόλις αναλαβε και άφησαν μόνο της χώρας
Θα περιμένουμε λίγο ακόμα την επίσημα ανακοίνωση του δημάρχου ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Και θα συνεχίσουμε με πολλά ακόμη !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Διάβασα το ¨διάγγελμα¨ και ομολογώ πως δεν πίστευα στα μάτια μου!!! Αναρωτιέμαι πως είναι δυνατόν ο Δήμαρχος μιας περιοχής να εκφράζεται έτσι!!! Αυτός ο ΑΠΟΛΙΤΙΣΤΟΣ τύπος είναι δυνατόν να ονειρεύεται πως αντιπροσωπεύει το νησί του Πολιτισμού;;; Θεωρώ πως το πράγμα έχει πλέον ξεφύγει… Δεν υπάρχει κανείς να τον μαζέψει;;; Βρίζει αυτούς που τον στήριξαν και κορόιδεψε με θράσος, και τον κοιτάμε ακόμα; Σαν δεν ντρεπόμαστε λέω εγώ!!! Οι σύμβουλοί του τι κάνουν; Τον θαυμάζουν; Έχω χάσει πάσα ιδέα γι αυτόν και για το περιβάλλον του… Λυπάμαι για την Άνδρο μας! Επίσης δεν κατάλαβα γιατί καμαρώνει…επειδή η Άνδρος είναι κοντινός προορισμός;;; Εντάξει, ¨το έχουμε χάσει τελείως¨…
Guest – Νικος
είσαι φάουλ για το έδαφος υπάρχει γεωλογική μελέτη όσο για την στατική του κτηρίου είναι ασφαλώς υπεύθυνος ο μηχανικός
Δέν είχα πάρει θέση μέχρι σήμερα για το θέμα της κατασκευής του Κλειστού της Ανδρου στο Γαύριο ,παρά μόνον μέσα απο τις επίσημες τοποθετήσεις του Συνδυασμού [b]‘’Η ΑΝΔΡΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ΄΄[/b] , όπου μάλιστα η Δημοτική μας Παράταξη με τον επικεφαλής της [b]Γιάννη Καπάκη[/b], απο την 1η στιγμή, υιοθέτησε την κατασκευή Κλειστού σε έναν χώρο που το πλεονέκτημα του λιμανιού του Γαυρίου την έκανε ακόμα πιό ώριμη, στο να υλοποιηθεί, το μεγάλο αυτό όνειρο των παιδιών μας και όχι μόνο στο νησί.Μάλιστα, υπενθυμίζω εδώ σε όλους, αναρτήσεις στο επίσημο blog της Δημοτικής Παράταξης ‘’ Η ΑΝΔΡΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ’’, την Πέμπτη 20/8/2015 και την Τρίτη 8/9/2015 ,όπου μπορείτε να διαβάσετε και στα δύο μέσα απο το μπλόκ: androstiszoismas,blogspot.gr για ητν αναγκη κατασκευής του Κλειστού της Ανδρου στο Γαύριο, όταν μάλισταν προυπήρχαν, ξέχωρα απο την θέληση των συμπατριωτών και παιδιών μας και οι ομόφωνες αποφάσεις της Δημοτικής Αρχής του τόπου μας.
Με αφορμή λοιπόν και σταχυολώντας όλα τα σχόλια και τις αναφορές, επικεντρώνομαι σήμερα στον παρακάτω σχολιαστή:
Guest – Νικος Permalink
Για παραδειγμα στα ηλεκτρονικα αρχεια δεν υπαρχει στατικη μελετη (οπως και αλλες) και θα πρεπει να γινει απο εξειδικευμενο στατικο μηχανικο εχοντας υποψη το αμμωδες υπεδαφος και τις ιδιαιτεροτητες της θεμελιωσης του διπλανου νεου δημοτικου σχολειου!!! Αρα ο guest που κανει περισσοτερα ορθογραφικα λαθη απο ενα παιδακι πρωτης δημοτικου, καλα θα κανει να σταματησει να αυτοξεφτυλιζεται και να ασχοληθει με κατι αλλο για να περναει την ωρα του!!
Αγαπητέ Νίκο,επειδή μιλάς φαίνεται λόγω γνώσης (αν και καλό θα ήταν να αποκάλυπτες το πλήρες όνομα σου και επάγγελμα σου), απορώ γιατί και εσύ να κρύβεσαι,παρακαλώ πληροφορήσου και εσύ και οι υπόλοιποι ότι.
Στον φάκελλο στον Δήμο απο την προηγούμενη διοίκηση παρεδόθησαν, όλα όσα έχουν αναφερθεί και επιπλέον υπάρχει και η ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΗ του μελετητή ΣΑΡΑΝΤΑΚΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ( Γεωλόγος-Γεωτεχνικός), που ναί μέν, αφορούσε και χρησιμοποιήθηκε στο ακριβώς δίπλα στο παραχωρούμενο οικόπεδο, για την κατασκευή του ΚΛΕΙΣΤΟΥ, γήπεδο,.
Να σημειώσουμε επιπλέον εδώ και αυτό που όλοι γνωρίζουμε, ότι μιά και η προτεινόμενη θέση για το κλειστό είναι ακόμα και πιό ψηλά και εκτός ίσως λεκάνης υπογείων υδάτων,που εμείς οι ντόπιοι μεγαλώσαμε εκεί και ξέραμε ότι θα βρούν τότε οι μελετητές και οι μηχανικοί, όπως είχαμε στο δημοτικό σχολείο, οπότε εδώ μπορεί να είμαστε και πιό τυχεροί απο πλευράς μή μεγάλων ποσοτήτων υπογείων υδάτων, όπως είχαμε στο δημοτικό.
Οι τεχνικές υπηρεσίες Γ.Γ.Α, από τότε βλέποντας ότι πρόκειται περί άμεσης γειτνίασης του σχολικού κτιρίου με το προτεινόμενο οικόπεδο για την κατασκευή του κλειστού,σε ένα απλό ξεφύλισμα της μελέτης του κου Σαραντάκου,είπαν ότι είναι ένας καλός μπούσουλας γνώσης του υπεδάφους και ασφαλώς χρήσιμος για την γρήγορη προώθηση της κατασκευής.
Ας μην λοιπόν είμαστε επιθετικοί και αρνητικοί για ένα θέμα, όλοι όσοι δεν έχουμε καμμία γνώση και πληροφόρηση και ας βοηθήσουμε εποικοδομητικά όλους αυτούς που το ξεκίνησαν,βλέποντας τις ανάγκες του τόπου μας συνολικά, έξω απο διαχωρισμούς και παρατάξεις και θέλησαν χτές και σήμερα να ευαισθητοποιήσουν και ξυπνήσουν, τοπικούς θεσμούς και πρόσωπα, στο να κάνουμε κάτι και στον τόπο μας, όπως στα υπόλοιπα νησιά έχουν κάνει εδώ και χρόνια.
Λίγα λόγια και έργα χρειάζονται, έτσι πιστέβω ότι θα είμαστε όλοι χρήσιμοι …
Η ωραία των Αθηνών τώρα έγινε πρώην ψηφοφόρος και βρίζει τον Δήμαρχο.Και Συνεχίζει.
Ονειροπαρμένε πες αλεύρι; Ο Βόσσος σε γυρεύει!
Προς Guest – Νικος,
Να πάτε πρώτη δημοτικού και να μάθετε πως γίνεται ο τονισμός των λέξεων.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ
ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΑΙ Ο ΚΟΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΑΠΡΟΒΑΤΟΥ ΑΠΟ ΧΑΣΑΠΗ ΚΟΡΘΙΑΝΟ…ΛΕΑΝΔΡΕ, ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟΝ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ!!!
Προς ΠΡΩΗΝ ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ.
Σχετικά με τον Ονειροπαρμένο, του αφιερωνουμε εξαιρετικά το παρακάτω ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ βίντεο, με ειδική εντολή προς τους αυλικούς του να το δουν και να πράξουν δεόντως, όσο είναι νωρίς προκειμένου να διαφυλάξει την υπόληψή του:
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΓΛΥΚΟΥΛΗ ΛΕΑΝΔΡΟ!!!
Τ΄αγόρι μου, τ’αγόρι μου, τ΄αγόρι μου, γλυκό και τραγανό σαν καραμέλα…
https://www.youtube.com/watch?v=ZNez3RAH_SE
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΕΞΩΔΙΚΟ….ΓΛΥΚΟΥΛΗ!!!
ΦΊΛΟΙ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΤΟ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥ ΣΤΟ ΓΑΥΡΙΟ. ΕΓΩ ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΕΙ ΣΑΝ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ!
Ο ΔΗΜΟΣ ΑΝΔΡΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΤΟΥ ΦΑΚΕΛΛΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΠΕΡΙΤΡΑΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ.
ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΞΥΠΝΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΟΤΙ : ΕΑΝ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ – ΕΣΤΩ ΜΙΑ ΚΙΝΗΣH – ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΒΓΑΛΕΙ ΣΤΑ SITE ΚΑΙ ΣΤΟ FACEBOOK ? ? ?
EKEI ΠΟΥ ΑΡΕΣΚΟΝΤΑΙ ΝΑ ΒΑΖΟΥΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ SELFIES, Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΧΩΡΑΙΤΕΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟΥ, OΠΩΣ KANOYN TΩΡΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΟΥΣ ΕΞΟΔΟ ? ? ?
ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ! ! ! ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚAΛΑ ΤΟ FACEBOOK ΚΑΙ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΟΥ ΒΑΖΟΥΝ, ΟΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ – ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΗΞΕΡΕ ΟΥΤΕ Η ΜΑΝΑ ΤΟΥΣ – ΤΩΡΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΥΤΟΠΡΟΒΑΛΟΝΤΑΙ.
ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΓΙΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ SITE ΣΥΝΟΙΚΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΔΕΙΑΖΑΝ ΤΗΝ ΓΩΝΙΑ ! ! !
Η ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΜΙΑ ΓΕΝΝΑΙΟΤΗΤΑ ! ! ! ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ…
Η ανύπαρκτη δημοτική ομάδα του Μαλταμπέ-Θεολόγου,που είναι να πάρουν θέση οι δημοτικοί τους σύμβουλοι ? Δυστυχώς για μια ακόμα φορά απουσιάζουν παντελώς . Είναι καλύτερα και για να μην πέφτουν κι άλλο στην ανυποληψία μας, ευθέως να βγούν εκαι να δηλώσουν την αυτοδιάλυση τους, ώστε να μην ”αγωνιάμε” και για το τι κάνουν ή δεν κάνουν.Εκλεγμένοι Δημοτικοί Σύμβουλοι,ανύπαρκτοι που συμπληρώνουν τον αριθμό παρουσιας τους στα δημοτικά συμβούλια, μόνον όταν είναι να σώσουν τον Θεοδόση ( όπως π.χ. ΧΥΤΑ ΠΛΟΥΣΚΑ, ΤΕΛΗ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΓΑΥΡΙΟΥ).
Κρίμα για τους ίδιους ,η παραίτηση τους είναι η μοναδική τους πράξη που θα πρέπει να κάνουν.
NA ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΕΙ Ο ΘΕΟΔΟΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΤΟ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥ.ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΩΣ ΝΑ ΕΚΛΕΓΕΙ …ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΣΤΗΝ Τ.Ο. ΝΔ ΧΩΡΑΣ.
ΠΟΛΛΑ ΓΕΛΙΑ ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΗ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΕ ΤΑ ΚΑΜΩΜΑΤΑ ΤΗΣ…
Από την δημοσίευση του ΕΝΑΝΔΡΩ για τις εκλογές στην Νέα Δημοκρατία αντιγράφουμε το παρακάτω:
Να προσθέσω πως ο Μηνάς Γκούμας, υποψήφιος κι αυτός, αναφέρει πως τον πήρε ο ίδιος ο δήμαρχος για να είναι υποψήφιος. Πράγμα που σημαίνει πως στην όλη διαδικασία εμπλεχθηκε προσωπικά και ο δήμαρχος. Αυτό εξηγεί βεβαιώς το γιατί υπήρξε και ψηφοφορία για αντιπρόεδρο στην πολιτική επιτροπή. Και ενώ το πολιτικά και ηθικά σωστό ήταν να είμαι εγώ αντιπρόεδρος, που πήρα μια ψήφο λιγότερη από την πρόεδρο, τελικά έγινε ψηφοφορία και με ψήφους 7 έναντι 4 εκλέχθηκε η γυναίκα του δημαρχού!!! Για να ξέρουμε η γυναίκα του νυν δημάρχου Κατερίνα Παλαιοκρασσά-Σουσούδη πήρε μόνο 31 μόνο ψήφους και βγήκε τέταρτη στις εκλογές!
Σιγα ρε παιδιά πως κάνετε ετσι για την καρέκλα? σιγα το αξίωμα . Δεν βγήκε και αντιπρόεδρος του κώματος ….απαπα σαν τα κοράκια κάνετε για μια καρέκλα είσαστε ικανοί να φάτε τις σάρκες σας για την δόξα
Σωστή τελικά η παροιμία : το χρήμα πολλοί εμησησαν την δόξα ουδης
ΚΟΡΑΚΙΑ ΚΟΡΑΚΙΑ ΚΟΡΑΚΙΑ
Κύριε Μπασαντη ξεχάσατε να αναφέρεται ποιοι έχουν όφελος τελικά από την δημιουργία πολλών αιολικών πάρκων στο νησί μας , φυσικά οι επιχειρηματίες και οι υπάλληλοι τους στην Άνδρο βλέπε τοπικοί αυτοδιοίκηση και θα καταλάβεις γιατί ο κ.θωμας έχει αυτή την στάση προς τους πατριώτες του .
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΝΔΡΟΥ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΑΡΧΟΥ
Άνδρος, 13.5.2015
Αριθ.Πρωτ.:1613/57621
Ταχ. Δ/νση : Άνδρος
Ταχ. Κώδικας : 84500
Τηλέφωνο : 22823.61222
Fax. : 22820.22216 Προς: 1. τον Δήμαρχο Άνδρου
κ. Θεοδόση Σουσούδη
2. τον Πρόεδρο του Δ.Σ. Άνδρου
κ. Κυριάκο Θωμά
Κοιν: 1.Επικεφαλής Μείζονος Αντιπολίτευσης
κ. Νικόλαο Θεολόγου
2.Επικεφαλής Ελάσσονος
Αντιπολίτευσης
κ. Ιωάννη Καπάκη
ΘΕΜΑ: Ορισμός ημερομηνίας διεξαγωγής συνεδρίασης Δημοτικού Συμβουλίου για το έργο “Χωροταξία ΑΠΕ νήσου Άνδρου”
ΣΧΕΤ: Το Αριθ.Πρωτ.:1119/4596, 15.4.2015 έγγραφό μας
Σε συνέχεια του email του Ενεργειακού Γραφείου Αιγαίου στο οποίο ζητά να οριστεί το συντομότερο δυνατό μια συνάντηση του Δημοτικού Συμβουλίου με τους μελετητές του έργου “Χωροταξία ΑΠΕ σε νησιά του Αιγαίου” που χρηματοδοτείται από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, προκειμένου να γίνει εκτενής ενημέρωση από το Ενεργειακό Γραφείο Αιγαίου και το Παν/μιο Θεσσαλίας, για το περιεχόμενο της εν λόγω μελέτης και την πρόταση δημιουργίας Περιφερειακού Πάρκου,
καθώς και ύστερα από την ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Άνδρου περί απόρριψης της μελέτης του Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας σχετικά με τα αιολικά πάρκα και την απόφασή σας να προβείτε σε μελέτη ενεργειακού σχεδιασμού νήσου Άνδρου,
παρακαλούμε όπως άμεσα ορίσετε ημερομηνία διεξαγωγής Δημοτικού Συμβουλίου ώστε να βρεθούν θεσμικοί τρόποι για πιθανές τροποποιήσεις – αλλαγές στο υπάρχον καθεστώς.
Από το να εξαιρεθεί το νησί μας από τη μελέτη του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, θεωρώ βέλτιστη λύση να περιλαμβάνεται η αντιπρότασή μας.
Ο ΕΠΑΡΧΟΣ ΑΝΔΡΟΥ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΟΤΣΑΡΗΣ
Τελικα η Άνδρος με απόφαση του περιφερειακού συμβουλίου στης 28/07/2015 εξαιρέθηκε από τον έλεγχο του Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας διότι δεν είχε αντιπρόταση από τον δήμο Άνδρου παρά την ενόχληση του έπαρχου Άνδρου και άλλων ,οι κύριοι της δημοτικής αρχής σφύριζαν αδιάφορα ,και έτσι η Άνδρος εξαιρέθηκε ,ενώ αντίθετα όλα τα άλλα νησιά εντάχθηκαν .
Έκανε ο Κάρλος ανακοίνωση; Σιγά! Ότι του δίνει η Μαμάη που της δίνει η ωραία των Αθηνών στέλνει.Αυτές θέλουν να εκδικηθούν τον Σουσούδη και ψάχνουν τρόπο.