• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

Όσοι φίλοι θέλουν, μπορούν να στείλουν κείμενα, φωτογραφίες, παρατηρήσεις, απαντήσεις κλπ στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση.

  • Facebook
  • Twitter
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ
Εν Άνδρω Εν Άνδρω Εν Άνδρω
Άνδρος enandro.gr@gmail.com
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ
Εν Άνδρω Εν Άνδρω Εν Άνδρω
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

Νέα στοιχεία για τον έλεγχο στον Δήμο Άνδρου από το Ελεγκτικό Συνέδριο

Κατηγορία: ΠΟΛΙΤΙΚΗ Δημοσίευση: 11/05/2016 Σχόλια: 39

Το Ελεγκτικό Συνέδριο ζητά σήμερα να κάνει έλεγχο για τα έτη 2011-13. Η απόφαση αυτή σύμφωνα με νεώτερα στοιχεία έρχεται ως συνέχεια της επέμβασης του εισαγγελέα ματά από καταγγελίες “αγνώστων” τον Ιανουάριο του 2015.

Σύμφωνα με νεώτερες πληροφορίες το Ελεγκτικό Συνέδριο αρχίζει έλεγχο στα οικονομικά του Δήμου Άνδρου των ετών 2011, 2012, 2013! Όπως μάθαμε η παρέμβαση του ελεγκτικού συνεδρίου δεν έχει τελικά σχέση με την ομόφωνη απόφαση του ΔΣ το φθινόπωρο του 2014, αλλά με την καταγγελία “αγνώστων πολιτών” μέσω δικηγόρου των Αθηνών τον Ιανουάριο του 2015! 

Έστω κι έτσι επιτέλους ας ξεκαθαρίσει η ατμόσφαιρα που καλλιέργησαν κάποιοι της σημερινής διοίκησης για ατασθαλίες των προηγουμένων. Κι αυτό γιατί μέχρι σήμερα έχουμε ακούσει αρκετές κατηγορίες και αναφορές σε εισαγγελείς από την διοίκηση Σουσούδη, η οποία ενέπλεξε στους ελέγχους και ορκωτούς λογιστές μιλώντας και για πορίσματα που δεν είδαμε ποτέ και απλώς εξαγγέλλονται εδώ και ενάμιση χρόνο. Ήρθε, λοιπόν, το Ελεγκτικό Συνέδριο ζήτησε αναλυτικά τα στοιχεία των συγκεκριμένων ετών για να ασκήσει έλεγχο.

Η όλη αντιπαράθεση είχε ξεκινήσει το φθινόπωρο του 2014 με πρωτοβουλία της διοίκησης Σουσούδη που είχε ζητήσει στο δημοτικό συμβούλιο να μπουν ορκωτοί λογιστές να ελέγξουν τα πεπραγμένα των προηγουμένων. Η αντιπολίτευση είχε απαντήσει ζητώντας να γίνει συνολικά διαχειριστικός έλεγχος από το υπουργείο και των προηγούμενων ετών από το 2007 ώστε να φανεί τι παρέδωσε κάθε Δήμος στον μεγάλο Καλλικρατικό Δήμο Άνδρου. Στα πλαίσια εκείνης της απόφασης είχε σταλεί αναφορές. Όμως τον Ιανουάριο του 2015 “άγνωστοι πολίτες” είχαν κάνει αναφορά στον εισαγγελέα. Η έρευνα ξεκίνησε επισήμως τον Οκτώβριο του 2015 και ο εισαγγελέας έστειλε για έλεγχο σήμερα το Ελεγκτικό Συνέδριο για να ελέγξει τις χρονιές που είχαν επισημανθεί από τους “άγνωστους πολίτες”.

Η εξέλιξη έχει και θετικά στοιχεία μιας και μέχρι σήμερα πολλά λέγονται και ακόμα περισσότερα αφέθηκαν να εννοηθούν χωρίς αποδείξεις. Οι ορκωτοί λογιστές και το πόρισμα τους είναι πλέον ανέκδοτο μετά από “αφάνεια” ενάμιση χρόνου! Ήταν καιρός να γίνει ένας επίσημος έλεγχος και να υπάρξει στο τέλος μια επίσημη θέση που να ξεκαθαρίζει αν υπήρξαν ή δεν υπήρξαν ατασθαλίες από τους προηγούμενους. Έτσι θα ξεκαθαρίσει το πολιτικό τοπίο και δεν θα αιωρούνται λόγια ή κατηγορίες χωρίς αποδείξεις.

Το αρνητικό όμως της υπόθεσης είναι πως μετά της καταγγελίες των “πολιτών” και της διοίκησης μάθαμε πως η αντιπολίτευση θα ακολουθήσει στέλνοντας κι αυτή στον εισαγγελέα τιμολόγια της σημερινής διοίκηση (όπως πχ αυτό με τα εκατοντάδες τσουβάλια ασβλεστη κλπ) κάτι που θα μπλέξει την ήδη μπλεγμένη οικονομική υπηρεσία σε ένα ατέλειωτο αλισβερίσι με εισαγγελείς και το Ελεγκτικό Συνέδριο. Πράγμα που διοικητικά θα οδηγήσει σε πλήρες αδιέξοδο καθώς όλοι θα απαντούν σε δικαστικές έρευνες χωρίς τέλος. Από αυτή την άποψη ο Δήμος Άνδρου θα μπλοκάρει διοικητικά με ότι αυτό συνεπάγεται για την πλήρη λειτουργία των υπηρεσιών του. 

 «Εν Άνδρω»

39 Comments

  1. Ο/Η ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ λέει:
    12/05/2016 στις 03:32

    Νομίζω ότι ο έλεγχος δεν έχει σχέση με την απόφαση του Δ.Σ. του Οκτώβρη 2014, αλλά με τη γνωστή καταγγελία της γνωστής εξ Αθηνών δικηγόρου και του γνωστού – αγνώστου εντολέα της. Ταπεινή μου γνώμη είναι ότι αυτός που ελέγχεται δεν είναι οι αιρετοί της προηγούμενης δημοτικής αρχής αλλά η λειτουργία της οικονομικής υπηρεσίας καθώς και η διαδικασία εκτέλεσης των προμηθειών του Δήμου. Το συμπέρασμα μου αυτό προκύπτει από τις σχετικές διατάξεις του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων του Καλλικράτη και του ΕΚΠΟΤΑ (διαδικασία των πάσης φύσεως προμηθειών). Δεν είναι του παρόντος να γίνει ανάλυση των παραπάνω νόμων. Όποιος μπει στον κόπο να το ψάξει θα διαπιστώσει ότι τελικός υπεύθυνος για τις δαπάνες του Δήμου είναι η οικονομική υπηρεσία (λογιστική και ταμειακή). Το ίδιο βεβαίως ισχύει και σήμερα, οι υπάλληλοι των αντίστοιχων υπηρεσιών έχουν την ευθύνη της σωστής λειτουργίας της οικονομικής διαδικασίας. Αυτοί θα είναι οι αποδέκτες των ευθυνών που απορρέουν των όποιων παρατυπιών, αν και εφόσον συνέβησαν ή και συνεχίζουν να συμβαίνουν. Όλοι θυμόμαστε τις αποφάσεις των δικαστηρίων για το Δήμο Μυκόνου. Αυτοί λοιπόν που παρήγγειλαν τον έλεγχο αυτό (ονόματα δε λέμε γιατί τα εξώδικα καραδοκούν) κατόρθωσαν το ακατόρθωτο. Παίζοντας μπάλα στην έδρα σου, με δικό σου διαιτητή και χωρίς αντίπαλο να χάσεις, γιατί δεν κατάλαβες ότι σουτάρεις προς την εστία σου. Σε επόμενη φάση θα αναλύσουμε και τα αυτογκόλ που ήδη μπήκαν αλλά και αυτά που θα μπουν μέχρι τη λήξη της αναμέτρησης.

    Απάντηση
  2. Ο/Η ΣΙΓΟΥΛΙΑ ΣΙΓΟΥΛΙΑ λέει:
    12/05/2016 στις 15:55

    Γιατί φοβάσαι βρε Σκεπτόμενε και γράφεις ([b]ονόματα δεν λέμε γιατί τα εξώδικα καραδοκούν[/b]);Ανέφερε ποιοι είναι αυτοί που παράγγειλαν τον έλεγχο να μάθουμε όλοι ,καθώς και ποιος είναι ο γνωστός-άγνωστος εντολέας.Σε ποιον να γίνει εξώδικο; Στον κ. Σκεπτόμενο ή νοιάζεσαι για το αν θα γίνει εξώδικο στον διαχειριστή;Η μήπως είσαι εσύ ο ίδιος ο διαχειριστής αλλά μπερδεύτηκες ,διότι σχολιάζοντας ως Σκεπτόμενος ή οτιδήποτε άλλο ,κανείς δεν γνωρίζει την πραγματική σου ταυτότητα;Πάντως μην αγχώνεσαι ,έχει ψωμί η υπόθεση….

    Απάντηση
  3. Ο/Η ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ λέει:
    12/05/2016 στις 20:21

    Αυτοί που παρήγγειλαν τον έλεγχο, αγαπητέ κ. ΣΙΓΟΥΛΙΑ είχαν και έχουν συμφέρον να γίνει ο έλεγχος για πολλούς και διάφορους λόγους.
    Ο κυριότερος εξ αυτών για να κοιτάμε κατά ελεγκτικό μεριά και να μη βλέπουμε τη στάση πληρωμών που κάνει ο Δήμος, την καταιγίδα σκουπιδιών που έρχεται, τα ασπρίσματα με τα 700 τσουβάλια ασβέστη, την τιμολόγηση εργασιών που κάνουν οι χορηγοί, τα παιχνιδάκια με τους λογαριασμούς ύδρευσης της Υδρούσας…… δε νομίζω ότι χρειάζεται να συνεχίσω τον κατάλογο ε??
    Μου πήρε αρκετή ώρα να ετυμολογήσω το ωραίο ονοματάκι σας. Υποθέτω ότι προέρχεται από το σιγά και αν το συνδυάσω με το έχει ψωμί η υπόθεση μάλλον υπαινίσεσαι ότι ο έλεγχος θα μας δείξει το ψωμί σιγά σιγά. Αν ο συλλογισμός μου είναι σωστός σε ενημερώνω ότι πιθανόν να έχεις δίκιο αλλά δε μας λες τίποτα για τις μπριζόλες που ξεκοκαλίζονται σιγά σιγά και προπαντός προσεκτικότατα και μεθοδικά.
    Επειδή βλέπω ότι είστε και πονηρούλης κ. ΣΙΓΟΥΛΙΑ, αλλά όχι κατ ανάγκη έξυπνος σας λέω ότι από το στυλ γραφής σου καταλαβαίνω ποιος είσαι. Εσύ γιατί δεν μπορείς να καταλάβεις ότι το δικό μου στυλ γραφής δεν έχει καμιά σχέση με αυτό του διαχειριστή της ιστοσελίδας??
    Το ποιος είναι ο εντολέας το ξέρουν όλοι στην Άνδρο. Έχει κανένα νόημα να γράψω το όνομα??
    Γιατί όμως κ. ΣΙΓΟΥΛΙΑ δε λέτε τίποτα για τα υπόλοιπα ζητήματα που θέτω? Ποιος τελικά είναι ο αγχωμένος???

    Απάντηση
  4. Ο/Η Γαυριώτης λέει:
    13/05/2016 στις 08:16

    καλημέρα κύριε διαχειριστή της ηλεκτρονικής εφημερίδας . Να δούμε και τον διαχειριστικό έλεγχο , αλλά πρώτα η αυτου μεγαλειότης επι των Οικονομικών του Δήμου , αν λύσει το ” πολύ δύσκολο ” πρόβλημα της τοποθέτησης υπαλλήλου για να πληρώνουμε τις υποχτεώσει στο Δήμο ΄Ανδρου στο Γαύριο και στο Μπατσί,θα του ήμαστε ταπεινά ευγνόμωνες .Ας λυθεί αυτό το απλό και ας περιμένουν τα “μεγάλα” . Θέλω να πώ ότι ας μας αποδείξουν ότι μπορούν να λύνουν αυτής της δυσκολίας προβλήματα και μετά να ακούσουμε τα “σχέδιά ¨τους

    Απάντηση
  5. Ο/Η ΧΩΡΑΙΤΗΣ λέει:
    13/05/2016 στις 15:54

    Ο κύριος οικονομικών από την ανικανότητα του δεν έχει προυπολογισμό ο Δήμος Άνδρου τέλος Μαίου αυτό τα λέει όλα !!!!
    Καλύτερα να κλείσουν τον Δήμο να τελειώνουμε

    Απάντηση
  6. Ο/Η Δημότης λέει:
    13/05/2016 στις 15:56

    Πήγα στο Μπατσί στην κοινότητα να πληρώσω και με έδιωξαν γιατί λέει δεν έχουν εκτυπωτή. Με έστειλαν στο Γαύριο εκεί λέει έλειπε η υπάλληλος. Τέτοιο μπάχαλο ποτέ. Ανάξιος δήμαρχος ανάξιοι όλοι παραιτήθητε να σωθεί η Ανδρος. Η αναμόρφωση πότε θα έρθει πότε; Καλά έκανε ο ΘΩΜΑΣ και την έκανε πρόλαβε. Καλοκαίρι με σκουπιδια στους δρόμους. Όλοι απλήρωτοι και εκεί.

    Απάντηση
  7. Ο/Η ΔΗΜΟΤΗΣ λέει:
    14/05/2016 στις 14:40

    Ο κύριος των οικονομικών μόνο μαγκιά και τσαμπουκά και να βρίζει όλη την ημέρα θεούς και δαίμονες η αναμόρφωση που είναι ???? το 2017 θα έρθει συγχαρητήρια για την λειτουργία του Δήμου
    Άς πάει σπίτι του να δει η Άνδρος άσπρη μέρα μας χαντάκωσε
    Οι άλλοι Δήμου έχουν αναλώσει τον μισό προυπολογισμό και εμείς περιμένουμε τι κύριε Βουραζέρη που τα ξέρετε όλα !!!!!!!!!!!!!!!

    Απάντηση
  8. Ο/Η ΧΡΗΣΤΟΣ ΒΟΥΡΑΖΕΡΗΣ λέει:
    14/05/2016 στις 20:55

    Κύριε Μπασαντή,
    απαντώ τόσο σε εσάς για το αναληθές και ανακριβές δημοσίευμα, όσο και σε όσους ανώνυμα έχουν προβεί σε σχόλια κάτωθι αυτού (τα οποία δια της παρούσης σας καλώ ως διαχειριστή της ιστοσελίδας http://www.enandro.gr να αποσύρετε δεδομένου ότι εμπεριέχουν εκτός από ανακριβείς και όλως προσβλητικές αναφορές προς το πρόσωπό μου). Σε αποκατάσταση της τάξης, αλλά και της αλήθειας για όσους είτε δεν τη γνωρίζουν, είτε επιλέγουν να την παραποιούν παραθέτω τα εξής:
    1ον) Από τις 16.2.2016 ο Δήμος Άνδρου είναι ένας από τους πρώτους πέντε Δήμους των Κυκλάδων που έχει εγκεκριμένο προϋπολογισμό και μάλιστα χωρίς καμία απολύτως παρατήρηση (βλ. απόφαση 11.162/16.2.2016 της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αιγαίου – ΑΔΑ: ΨΨΚ7ΟΡ1Ι-Ζ7Ξ).
    2ον) Από τις 6.4.2016 με την υπ’ αριθμ. 43 απόφασή της, η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Άνδρου, της οποίας έχω την τιμή να προεδρεύω, έχει εγκρίνει την πρώτη υποχρεωτική αναμόρφωση του προϋπολογισμού του Δήμου μας (ΑΔΑ: 71ΞΕΩΨΙ-8ΧΚ), η επικύρωση της οποίας αναμένεται πλέον από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αιγαίου.
    3ον) Αναφορικά με τη στελέχωση των Δημοτικών Καταστημάτων Μπατσίου και Γαυρίου με υπαλλήλους της Οικονομικής Υπηρεσίας υπάρχει έγγραφη εισήγησή μου με συγκεκριμένες προτάσεις, των οποίων αναμένεται η υλοποίηση. Επιπλέον για πρώτη φορά ο Δήμος Άνδρου θα θέσει άμεσα σε λειτουργία εφαρμογή με την οποία θα δίνεται η δυνατότητα σε όλους τους δημότες να πληρώνουν τις οφειλές τους μέσω web-banking.
    4ον) Αναφορικά δε με τον εν εξελίξει έλεγχο του Ελεγκτικού Συνεδρίου ισχύουν τα εξής: Στις 10 Οκτωβρίου 2014 με την υπ’ αριθμόν 152 απόφασή του το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Άνδρου με θέμα την οικονομική κατάσταση του Δήμου Άνδρου (ΑΔΑ: ΩΧΞΙΩΨΙ-2ΤΔ), η οποία ελήφθη ΚΑΤΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ και όχι ομόφωνα, όπως αναληθώς αναφέρετε στο δημοσίευμά σας, ζητήθηκε – μετά από παρουσίαση της οικονομικής κατάστασης του Δήμου μας – η συνδρομή του Ελεγκτικού Μηχανισμού, προκειμένου να αποφευχθούν οι συνέπειες της κακοδιαχείρισης των προηγουμένων ετών. Στην απόφαση αυτή μειοψήφησαν όλοι οι Δημοτικοί Σύμβουλοι της αντιπολίτευσης, πλην του Δημοτικού Συμβούλου Εμμανουήλ Βάμβουκα. Στις αρχές Ιανουαρίου του 2015 κοινοποιήθηκε έγγραφο του Ελεγκτικού Συνεδρίου στο Δήμο μας ότι επίκειται έκτακτος γενικευμένος διαχειριστικός έλεγχος των χρήσεων 2011-2012-2013, βάσει της ανωτέρω υπ’ αριθμ. 152/10.10.2014 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου μας, ληφθείσας επαναλαμβάνω ΚΑΤΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ και όχι ομόφωνα. Σε επικοινωνία δε που ο ίδιος προσωπικά είχα με το Ελεγκτικό Συνέδριο μου ανέφεραν ότι ο έλεγχος θα ξεκινούσε αμέσως μετά την έγκριση των πρώτων ισολογισμών, όπερ και εγένετο. Οι πρώτοι ισολογισμοί, όπως πολύ καλά ενθυμείστε, αφού είσαστε παρών κατά τη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, εγκρίθηκαν το Δεκέμβριο του 2015 και αμέσως μετά ξεκίνησε ο διαχειριστικός έλεγχος.
    Μετά ταύτα αναμένω από εσάς να ενεργήσετε τα δέοντα για την αποκατάσταση της αλήθειας.

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ Δ. ΜΠΑΣΑΝΤΗ
    Δεν καταλαβαίνω γιατί με χρεώνετε τις πολιτικές απόψεις των σχολιαστών. Είναι αλήθεια πως μερικοί γράφουν άκομψα. Όμως επίσης είαι αλήθεια πως ο προϋπολογισμός είναι ένα πολιτικό ζήτημα. Πολλοί αναγνώστες ισχυρίζονται πως έχει πρόβλημα εκτέλεσης. Το έγραψα κι εγώ πολύ πιο ευγενικά με βάση αυτά που άκουσα. Μας διαψεύδετε. Κανένα πρόβλημα. Αναρτούμε την άποψη σας αμέσως. Αυτό λέγεται ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ. Αν δεν το ξέρετε τι άλλο μπορούμε να κάνουμε.
    Για το θέμα του ελέγχου ΔΕΝ έχουμε επίσημη ενημέρωση εδώ και ενάμιση χρόνο. Θα το ξέρετε φαντάζομαι μιας και ΕΣΕΙΣ είστε ο υπεύθυνος επί των οικονομικών. Έτσι η ειδησεογραφία μας στηρίζεται σε τρίτες πηγές. έχουμε γράψει και τις δύο εκδοχές. καταλήξαμε στη μια από αυτές. Μας λέτε πως είναι η προηγούμενη. Όταν όμως το πρωτογράψαμε πριν μια εβδομάδα ΔΕΝ είπατε τιποτα! Γιατί; Και γιατί δεν έχετε πει τίποτα μέχρι σήμερα για τους ορκωτούς κλπ;
    Τέλος κύριε αντιδήμαρχε προς τι αυτό το απειλητικό ύφος; Ειλικρινά δεν σας καταλαβαίνουμε. Η πολιτική είναι διάλογος και έκφραση αντιθέσεων. Δεν είναι από καθέδρας αλήθεια όπως εσείς νομίζετε. Ρίξτε, λοιπόν, λ ίγο τους τόνους. Θα σας βοηθήσει να καταλάβετε και αυτούς που αντιδρούν. Καληνύχτα σας…

    Απάντηση
  9. Ο/Η ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ ΚΑΠΩΣ λέει:
    14/05/2016 στις 21:15

    Συμφωνω απολυτα με τον Σκεπτομενο,οι πολιτικοι Προϊσταμενοι κατηγγειλαν τους υπαλληλους,εβαλαν αυτογκολ με δικο τους διαιτητη.Επισκεφτηκα για υποθεση μου την υπηρεσια του ισογειου του Δημοτικου μεγαρου και σας μεταφερω την εικονα.Μπαινοντας ενας κοντοκουρεμενος νεος που μιλαει ακαταπαυστα, δυο κοπελες πνιγμενες στα χαρτια ,ποιο μεσα ενας ασπρομαλλης μεσηλικας χασμουριοταν και κουναγε απελπισμενα το κεφαλι του και στο βαθος μια αιθουσα γραφειων με υπαλληλους προβληματισμενους,αμηχανους και απ οτι καταλαβα συζητουσαν για τον ελεγχο ,γενικα υπηρεσιες με ψυχικα κουρασμενους ανθρωπους και ειναι ακομα στην αρχη.Ειμαι σιγουρος οτι ξερουν. τον αυτουργο της ταλαιπωριας τους .Γι αυτο συμφωνω απολυτα με τον Σκεπτομενο που τα λεει οπως ειναι τα πραγματα .Ο. φυσικος αυτουργος ηταν σιγουρο οτι θα καταντησει ετσι τις υπηρεσιες ,γιατι εχει παρελθον που δειχνει οτι με οτι ασχοληθηκε τα εκανε (διαγράφεται μια λέξη), εξαφανισε (διαγράφονται δύο λέξεις)… και εφυγε.(ποιος δε γνωριζει τη γνωστη υποθεση -διαγράφεται μια λέξη- στον αθλητικο τομεα κλπ ).Την ιδια τυχη θα εχει και ο Δημος ,δυστυχως ποναμε με την κατασταση ,ας τον σταματησει καποιος.Τελος,αξιοτιμε κ.διαχειριστα ,σας ευχαριστω για τις συμβουλες σας για την επιστολη. μου που κοψατε ,περι οφειλων κλπ ,σας εξουσιοδοτω να. αφαιρεσετε τα τμηματα αυτα που εσεις νομιζετε και να την δημοσευσετε.Πρεπει αυτοι που εχουμε εκλεξει και περνουν αποφασεις για μας να ειναι τα υποδειγματα μας,καταλαβαινετε φυσικα.Τα αρχικα που μου γραφετε δεν εχουν καμμια σχεση με την επιστολη μου και δεν ξερω σε ποιον αναφερεσθε.Ευχαριστω για τη φιλοξενια.

    Απάντηση
  10. Ο/Η ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ λέει:
    15/05/2016 στις 02:44

    Χ.Β = Ωραίος, τσαμπουκάς, έχει λύσει όλα τα προβλήματα του Δήμου, λέει πάντα την αλήθεια και είναι πρώτος στο να απειλεί με επιστολές και εξώδικα. Το άρθρο του Εν Άνδρω είναι απολύτως αληθές και απαντάω στις αιτιάσεις του με την ίδια αρίθμηση που χρησιμοποιεί.
    1) Έγκριση π/υ Δήμου από την Αποκεντρωμένη. Σωστή η ημερομηνία έγκρισης, όχι όμως μέσα στους πέντε πρώτου δήμους, ας μετρήσει τις προηγούμενες εγκρίσεις ξανά.
    2) Η έγκριση της αναμόρφωσης θα γίνει με απόλυτη ημερολογιακή σειρά γιατί υπήρξαν Δήμοι που είχαν υποβάλλει π/υ 2 μήνες πριν το Δήμο Άνδρου και πήραν έγκριση αργότερα. Αυτοί οι Δήμοι προσέφυγαν στην Αποκεντρωμένη και το ΥΠΕΣ. Ίσως να έχουμε διαφορετική πληροφόρηση με τον Αντιδήμαρχο αλλά η έγκριση της αναμόρφωσης μάλλον αργεί. Όμως γιατί δεν υπάρχει ροή πληρωμών? Γιατί δεν έχουν δοθεί στις σχολικές επιτροπές ούτε τα χρήματα του 2015? Μήπως για να εκτίθενται οι πρόεδροι αυτών (Βόσσος και Βολίκα)?
    3) Υπάρχει έγγραφη εισήγηση του για τις υπηρεσίες του Δήμου στην Υδρούσα. Μα ο ίδιος δεν είχε κάνει την εισήγηση όλοι οι υπάλληλοι να πάνε στην οικονομική υπηρεσία γιατί θα κατέρρεαν τα έσοδα του Δήμου? Αλήθεια πότε έκανε την εισήγηση, τι εισηγείται και προπαντός πότε με το καλό θα εγκριθεί και θα υλοποιηθεί? Εκτός αυτού παραδέχεται ότι όντως υπάρχει το πρόβλημα που αναφέρουν οι αναγνώστες της ιστοσελίδας και δεν καταλαβαίνω γιατί θίγεται, επειδή έχει κάνει γραπτή εισήγηση έλυσε και το πρόβλημα?
    4) Έλεγχος από το Ελεγκτικό. Εδώ ας με συγχωρέσει αλλά η μνήμη του είναι επιλεκτική για να μη χρησιμοποιήσω βαριές εκφράσεις και τις κόψει ο διαχειριστής. Η 152/2014 απόφαση δεν έχει καμιά σχέση με το διαχειριστικό έλεγχο ας την ξαναδιαβάσει. Αποφασίζουν κατά πλειοψηφία α) Αναθέτουν στο μεγαλύτερο και εξειδικευμένο λογιστικό γραφείο του Στέλιου Καραγιλλάνη το διπλογραφικό, αλήθεια σε αυτόν το ανέθεσαν? β) αναθέτουν στην εταιρία ορκωτών Grant Thornton την οποία βρήκε ο Δήμαρχος μετά από έλεγχο που έκανε στην αγορά, για να κάνει έλεγχο στις οικονομικές καταστάσεις του Δήμου. Έκανε έλεγχο αγοράς και βρήκε την ίδια εταιρία που είχε και η προηγούμενη δημοτική αρχή. Είδαμε τις εκθέσεις των παραπάνω κυρίων αλλά δε σοκαριστήκαμε απεναντίας συμφώνησαν τους απολογισμούς με τους ισολογισμούς και δεν ανέφεραν τίποτα μεμπτό.

    Αντιθέτως η ομόφωνη απόφαση (ΑΔΑ 728ΠΩΨΙ-6Δ6) για διαχειριστικό έλεγχο ελήφθη στις 25/10/2014 έχει αριθμό 194/2014 και αναφέρει επί λέξει.
    «Εγκρίνει τη διενέργειας διαχειριστικού ελέγχου στους πρώην ∆ήμους Άνδρου Κορθίου και Υδρούσας, στον Ενιαίο ∆ήμο Άνδρου, στα Νομικά Πρόσωπα των ∆ήμων, στην ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΑΝ∆ΡΟΥ Α.Ε. και στα κληροδοτήματα τα οποία καθοιονδήποτε τρόπο συνδέονται με κάποιον από τους ∆ήμους και για την περίοδο από 1-1-2007 μέχρι σήμερα , μετά τις εκθέσεις ορκωτών λογιστών συνοδευόμενες από τους ισολογισμούς των προηγούμενων οικονομικών ετών».
    Ερωτώ απλά γιατί το Ελεγκτικό κάνει έλεγχο για το 2011,2012 και 2013 και στον τέως Δήμο Κορθίου από το 2001!!!!!!
    Μήπως μπορείτε κύριε Αντιδήμαρχε να μας φωτίσετε? Σε ποια απόφαση αναφέρεται ότι ζητήθηκε έλεγχος για τον τέως Δήμο Κορθίου από το 2001? Αυτό το ζήτησε η γνωστή δικηγόρος. Και σας κάλεσαν για απολογία και απολογηθήκατε για το ζήτημα σωστά?

    Απάντηση
  11. Ο/Η ΝΙΚΟΣ Β λέει:
    15/05/2016 στις 06:21

    Η αναμόρφωση δεν μας απάντησε ο κύριος οικονομικών πότε θα έρθει ο Μάιος τελείωσε μάλλον τον κόκκινο Μάιο έχει χάλια και θράσος απέραντο ο άνθρωπος
    Κύριοι Δημοτικοί σύμβουλοι τι κάνετε τον καμαρώνετε μήπως φοβάστε να μην σας βρίσει να αναλάβετε τις ευθύνες σας γι΄αυτό σας ψηφίσαμε
    Η υπομονή έχει εξαντληθεί η Άνδρος δεν περιμένει τα προβλήματα πολλά οι άλλοι τρέχουν και εμείς χαροπαλεύουμε !!!

    Απάντηση
  12. Ο/Η Αυγουστής λέει:
    15/05/2016 στις 06:21

    Μπα ο Βουραζέρης που είδε τις ανακριβείς και προσβλητικές αναφορές στο πρόσωπο του
    Μπασαντή μην ακούς απειλές έχεις πάρα πολύ κόσμο μαζί σου ξεσκέπασε αυτούς που μας κοροιδεύουν μήπως δούμε άσπρη μέρα στο νησί
    Ο Δήμαρχος δεν τα αντιλαμβάνετε τα προβλήματα έχει χάσει την μπάλα

    Απάντηση
  13. Ο/Η ΚΩΣΤΑΣ Κ λέει:
    15/05/2016 στις 06:21

    ΚΟΥΙΖ
    ΠΟΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΟ ΠΟΣΟΝ ????????

    Απάντηση
  14. Ο/Η δημότης λέει:
    15/05/2016 στις 08:21

    Θλίψη. Πολύ θλίψη διακατέχει όλους τους πραγματικά σκεπτόμενους πολίτες της Ανδρου και όχι μόνον τους [b]κατά το δοκούν και ίδιον συμφέρον ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΥΣ και αντι-ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΥΣ.[/b] Ο θυμόσοφος λαός μας για περιστάσεις σαν την ανωτέρω περιγραφόμενη, λέει: [b][u]δυό γάιδαροι μαλώνανε σε ξένο αχερώνα[/u].[/b] Ολοι γνωρίζουμε και τους πρώην και τους νυν. Αθελά τους ξετυλίγουν μπροστά μας όλη την μικροπρέπεια, την ανικανότητα και την ευθυνοφοβία που τους διακρίνει. Ο …παληός, ο ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ ντε, με κυνικότητα νίπτει τας χείρας του για τις ευθύνες, ατομικές και συλλογικές, για την περίοδο της εξουσίας του και ανεδαίστατα τις επιρρίπτει στους δύσμοιρους, κακή τη μοίρα, υπαλλήλους του Δήμου που εκτελούσαν και υλοποιούσαν τις αποφάσεις τους. Δοξάστε τον ΑΝΤΡΑ τον πολλά βαρύ, τον ασίκη και καραμπουζουκλή!! Ο …νέος, ο Χ.Β. και οι λοιποί γύρω του, κατάφεραν σε ενάμισυ χρόνο να γίνουν η χλεύη των ηττημένων, οι ανικανότεροι των ανικάνων, ο περίγελως της αγοράς. Εργο μηδέν, λόγια παχειά κι απατηλά. ΔοΞάστε τους κι αυτούς μαζί με τους άλλους. Η ίδια πολιτική ταφόπλακα ας τους σκεπάσει στη λήθη των κατοίκων του Νησιού μας. Εύχομαι μέσα από την μαυρίλα και την στάχτη των ερειπίων που συσσώρευσαν να αναγεννηθεί ο τόπος και να βρεί τον δρόμο του μακριά από τα όρνεα.
    ΗΘΙΚΟΝ ΔΙΔΑΓΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ: [b]Προσέχετε, γρηγορείτε, εφαρμόζετε τους νόμους απαρέκκλιτα, μην ενδίδετε σε πιέσεις, μην υποκύπτετε γιατί κανείς τους δεν αναλαμβάνει τις ευθύνες του την ώρα της κρίσης. Κρατάτε Αδέλφια – ψηλά το κεφάλι αυτοί όλοι έρχονται και ευτυχώς παρέρχονται, μόνο η ΑΝΔΡΟΣ μένει και οι συμπολίτες σας. [/b]

    Απάντηση
  15. Ο/Η ΧΡΗΣΤΟΣ ΒΟΥΡΑΖΕΡΗΣ λέει:
    15/05/2016 στις 16:53

    ΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΩΝ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΤΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ ΤΟΥ “ΕΝ ΑΝΔΡΩ” ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΝΔΡΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΕΤΗ 2011,2012,2013. Κύριε Μπασαντή,
    Θα μου επιτρέψετε να μην θεωρώ πολιτικό διάλογο τις χωρίς επιχειρήματα εκπεφρασμένες απόψεις, υποκρυπτόμενες πίσω από ανώνυμους ή με ψευδώνυμο χρήστες και πολλές φορές εμπαθείς και προσβλητικές. Σας προκαλώ και σας προσκαλώ λοιπόν και εσάς κ. Μπασαντή, όπως και τους κ. κ. ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟ, ΓΑΥΡΙΩΤΗ,ΔΗΜΟΤΗ,ΧΩΡΑΙΤΗ,ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟ ΚΑΠΩΣ, ΝΙΚΟ Β,ΑΥΓΟΥΣΤΗ, ΚΩΣΤΑ Κ. κτλ, να προσέλθετε άπαντες στο τραπέζι του Δημοτικού Συμβουλίου ή αν θέλετε και εκτός Δημοτικού Συμβουλίου πάντα όμως ευπρόσωπα και μεταξύ υπαρκτών προσώπων να συζητήσουμε τους όποιους προβληματισμούς σας ή τις όποιες προτάσεις σας. Συμμέτοχος όμως σε μια στείρα αντιπαράθεση, με ανταλλαγή ύβρεων και συκοφαντιών δεν πρόκειται να γίνω.
    Σίγουρα οι υπάλληλοι είναι προβληματισμένοι με τον διαχειριστικό έλεγχο και αυτό δείχνει και την υπευθυνότητα τους.Πρέπει να είναι προβληματισμένοι,όταν το μισό γεωγραφικά νησί δεν έχει καταβάλει τέλη ύδρευσης, αποχέτευσης, ενοίκια, τέλη ακαθαρίστων εσόδων και παρεπιδημούντων, τέλη πεζοδρομίων κτλ. Δεν καταλαβαίνω την τόση αγωνία σας. Εγώ προσωπικά αλλά και εσείς και όλοι μας ελεγχόμαστε αν κάνουμε καλάτην δουλειά μας γιατί όχι και οι υπάλληλοι του Δήμου Άνδρου,άλλωστε δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται διαχειριστικός έλεγχος στο Νησί μας. Θα προτιμούσατε δηλαδή μπαίνοντας στην Οικονομική Υπηρεσία ενός Δήμου να βρίσκεστε σε παιδική χαρά ή μήπως θα θέλατε ο προϊστάμενος της Οικονομικής Υπηρεσίας να είναι σπίτι του και να υπογράφει από εκεί τα εντάλματα, όπως γίνονταν στο παρελθόν;Κάτι τέτοιες πρακτικές οδήγησαν τον Δήμο μας στην αισχρή οικονομική κατάσταση που τον παραλάβαμε. Και για να μην ξεχνιόμαστε εμείς δεν διατάξαμε Ε.Δ.Ε. για κανέναν υπάλληλο του Δήμου,άλλοι το έπραξαν.
    Εξακολουθώ να διαβάζω ανακρίβειες όσο αναφορά στον προϋπολογισμό.Αναφέρω και πάλι ότι στις 16/02/2016 είμασταν μέσα στους πέντε πρώτους Δήμους με εγκεκριμένο προϋπολογισμό χωρίς καμία παρατήρηση.
    Όσο αναφορά την 1η υποχρεωτική αναμόρφωση, επαναλαμβάνω ότι βρισκόμαστε εν αναμονή της εγκρίσεως από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αιγαίου και η εκτίμησή μου είναι ότι την επόμενη εβδομάδα θα εγκριθεί.
    Πότε δεν ισχυρίστηκα ότι η Οικονομική Υπηρεσία του Δήμου λειτουργεί τέλεια και ότι δεν υπάρχουν προβλήματα. Παραλάβαμε μια ανύπαρκτη Οικονομική Υπηρεσία και μέσα σε λιγότερο από δύο χρόνια έχουμε καταφέρει πάρα πολλά, τόσο στο σκέλος των εξόδων (τήρηση της σωστής διαδικασίας για κάθε δαπάνη), όσο και στο σκέλος των εσόδων(μεγάλη προσπάθεια για βεβαίωση-είσπραξη εσόδων).Η αλήθεια είναι ότι στον τομέα των εσόδων ο δρόμος ακόμα είναι μακρύς για να φτάσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Πρέπει όμως να καταλάβετε επιτέλους ότι δεν μπορείτε να επιρρίπτετε την ευθύνη σε εμένα για όποιο πρόβλημα κληρονομήσαμε και προσπαθούμε να το επιλύσουμε.
    Τέλος ας σταματήσουν οι ανακρίβειες και ας διαβαστεί επιτέλους η απόφαση 152/10.10.2014(ΑΔΑ ΩΧΞΙΩΨΙ-2ΤΔ) η οποία εστάλη σε όλες τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες και ελήφθη υπόψη προκειμένου να ξεκινήσει ο διαχειριστικός έλεγχος για τα έτη 2011,2012,2013, που εμείς ως Δημοτικό Συμβούλιο είχαμε ζητήσει.Η απόφαση αυτή λοιπόν καταλήγει ως εξής:
    «Αποφασίζει Κατά Πλειοψηφία
    1)………
    2)………
    «3)Προκειμένου ο Δήμος μας να αποφύγει πιθανές συνέπειες και δεδομένου των ενεργειών που έχουν ξεκινήσει για την εξυγίανση των οικονομικών του Δήμου ζητάμε την συμπαράσταση και συνδρομή των εμπλεκομένων υπηρεσιών στο έργο μας».
    Αν δεν είστε σε θέση να καταλάβετε το νόημα της παραπάνω πρότασης λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι γι αυτό.
    Με εκτίμηση
    Χρήστος Βουραζέρης
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ Δ. ΜΠΑΣΑΝΤΗ
    Κύριε αντιδήμαρχε είτε δεν έχετε την ικανότητα να καταλάβετε είτε σας ενδιαφέρει ο μονόλογος σας. Τα σχόλια ΔΕΝ είναι του διαχειριστή του Εν Άνδρω. Είναι των πολιτών. Αυτό το ξέρει όλη η Άνδρος. Εσείς λέτε τα δικά σας. Καλά κάνετετ και τα λέτε. Μόνος σας τα λέτε μόνος σας τ’ ακούτε. Γι’ αυτό και υπ΄’αρχουν τόσες πολιτικές αντιδράσεις στο πρόσωπο σας. Εμείς ότι γράψαμε και γράφουμε εδώ και χρόνια το ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ” . Καληνύχτα σας….

    Απάντηση
  16. Ο/Η Γιάννης Δ. λέει:
    15/05/2016 στις 16:53

    Προς Κώστας Κ.
    Δημοτικός σύμβουλος της συμπολίτευσης ή της αντιπολίτευσης,χρωστάει χρήματα στον δήμο;

    Απάντηση
  17. Ο/Η ΑΠΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ λέει:
    15/05/2016 στις 16:55

    Αγαπητό ΕΝΑΝΔΡΩ.
    Είμαι ένας από τους πολλούς αναγνώστες σου που σιγά σιγά η επικαιρότητα και οι εξελίξεις στο νησί μας που τρέχουν και δεν τις προλαβαίνουμε… μας ωθούν να ενδιαφερόμαστε για τα τεκταινόμενα , να διαμορφώνουμε αλλά και να εκφράζουμε τις απόψεις μας.
    Σε αυτό το κλίμα, προσπαθούσα με το φτωχό μου το μυαλό να γράψω και εγώ το σχόλιό μου για το άρθρο σας και τα υπόλοιπα σχόλια.
    Και ξαφνικά, διάβασα το σχόλιο του επισκέπτη “δημότη” που απεικονίζει μέσα σε λίγες σειρές την πραγματικότητα.
    Αγαπητέ επισκέπτη “δημότη” , σε ευχαριστώ για το υπέροχο από κάθε άποψη σχόλιό σου, που έκανες τον κόπο να το μοιραστείς μαζί μας, με εμάς τους απλούς αλλά όχι αδαείς πολίτες της Άνδρου.

    Απάντηση
  18. Ο/Η ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ λέει:
    15/05/2016 στις 16:56

    Αγαπητέ φίλε Δημότη, μου φαίνεται πως κατάλαβες λάθος. Δεν έχω καμιά σχέση με τον αχερώνα (αν εννοείς το Δήμο) που λες. Όπως ξέρεις η οικονομική διαδικασία του Δήμου είναι πολύπλοκη, σύνθετη και απαιτεί πολύ διάβασμα. Από τη διαδικασία αυτή πιθανόν να προκύψουν ευθύνες για τους υπαλλήλους, αυτό και μόνο αυτό εννοώ. Δεν επιρρίπτω καμιά ευθύνη στους υπαλλήλους, και τότε και τώρα Δεν έχω κάνει καμιά καταγγελία ούτε για αιρετό ούτε για υπάλληλο. Απεναντίας είδα στην καταγγελία της γνωστής δικηγόρου να εγκαλούνται 3-4 υπάλληλοι γιατί δεν είχαν υποτίθεται υποβάλλει δήλωση πόθεν έσχες. Αποδείχθηκε όμως ότι αυτοί είχαν υποβάλλει. Αν όμως δεν είχαν υποβάλλει ποιος θα την πλήρωνε τη νύφη, οι πρώην αιρετοί? Ας μας προβληματίσει το ποιος έδωσε τα στοιχεία στη δικηγόρο.
    Έχω δει φίλε μου την καταγγελία αντιπερισπασμού (έτσι την έχω χαρακτηρίσει) ας περιμένουμε να τελειώσουν οι διαδικασίες και αν και εφόσον μας δώσουν τα πορίσματα θα καταλάβεις και εσύ για ποιο λόγο έγινε.
    Διπλός κατά την ταπεινή μου άποψη ο στόχος. Πρώτος η πολιτική απαξίωση των προηγούμενων με διαδικασίες που θα τελειώσουν πιθανόν μετά το 2019 (επόμενες εκλογές). Δεύτερος η εξουδετέρωση όλων των εσωκομματικών αντιπάλων, μηδέ του Δημάρχου εξαιρουμένου.
    Αν με είχες παρακολουθήσει λίγο θα καταλάβαινες ότι έχω επέμβει πολλές φορές για να προστατέψω τους υπαλλήλους, όποτε και από όποιον μου έχει ζητηθεί.

    Απάντηση
  19. Ο/Η ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ-ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ λέει:
    15/05/2016 στις 16:56

    Στις 15 Δεκεμβρίου 2015 το ANDROSPORTAL είχε αναρτήσει δήλωση του Δημάρχου με το παρακάτω σχόλιο:
    «Στους ελάχιστους Δήμους που έχουν «τρέξει» Τοπικό Σχέδιο Διαχείρισης Απορριμμάτων, συμπεριλαμβάνεται η Άνδρος, αφού η διαδικασία εκπόνησης της ειδικής μελέτης βρίσκεται σε τελικό στάδιο.
    Σε επικοινωνία ωστόσο που είχαμε με το Δήμαρχο Άνδρου κ.Θεοδόση Σουσούδη με αφορμή την επιστολή του Περιφερειάρχη, ξεκαθάρισε πως η μελέτη έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και μάλιστα τις επόμενες ημέρες αναμένεται να τεθεί προς ψήφιση στο Δημοτικό Συμβούλιο.
    Ο Δήμος Άνδρος καθ” όλα έτοιμος αποτελεί θετική…. εξαίρεση σε σχέση με τα υπόλοιπα νησιά του Νοτίου Αιγαίου που δεν έχουν καν μπει στην διαδικασία σύνταξης της σχετικής μελέτης και σε καμία περίπτωση δεν ανήκει σε αυτούς που μπλοκάρουν και τινάζουν στον αέρα το Περιφερειακό Σχέδιο Διαχείρισης Αποβλήτων.
    Αξίζει τέλος να αναφερθεί πως στον σχετικό πίνακα που έχει καταρτίσει η Περιφέρεια όπου αναγράφονται ποιοι Δήμοι έχουν ανταποκριθεί μέχρι στιγμής στο αίτημα της, η Άνδρος εμφανίζεται λανθασμένα στους «αφερέγγυους», από τη στιγμή που η διαδικασία βρίσκεται σε εξέλιξη και άμεσα πρόκειται να αποσταλεί στην Περιφέρεια το Τοπικό Σχέδιο.»

    Στις 15 Μαΐου 2016 το ΕΝΑΝΔΡΩ ανάρτησε αντίστοιχη δήλωση του Αντιδημάρχου για τον προϋπολογισμό και τα οικονομικά:
    «…ο Δήμος Άνδρου είναι ένας από τους πρώτους πέντε Δήμους των Κυκλάδων που έχει εγκεκριμένο προϋπολογισμό…»

    Οι ομοιότητες είναι εμφανείς…Ο προβληματισμός μου είναι για την λέξη «λανθασμένα» από την φράση του πρώτου δημοσιεύματος «η Άνδρος εμφανίζεται λανθασμένα στους αφερέγγυους»
    Θα παρακαλούσα ΕΝΑΝΔΡΩ να μην διαγράψετε την λέξη «αφερέγγυους» από το σχόλιό μου, γιατί είναι λέξη από την ανωτέρω δημοσίευση της 15ης Δεκ 2015.
    Βέβαια, στην πραγματικότητα το «Τοπικό Σχέδιο Διαχείρισης Απορριμμάτων» έκτοτε εξακολουθεί να «τρέχει» αλλά ακόμα δεν έχει κόψει νήμα στον προορισμό του…….όπως επίσης και η αναμόρφωση του προϋπολογισμού!!!

    Απάντηση
  20. Ο/Η ΧΡΗΣΤΟΣ ΒΟΥΡΑΖΕΡΗΣ λέει:
    15/05/2016 στις 16:56

    Κύριε Μπασαντή,
    Θα μου επιτρέψετε να μην θεωρώ πολιτικό διάλογο τις χωρίς επιχειρήματα εκπεφρασμένες απόψεις, υποκρυπτόμενες πίσω από ανώνυμους ή με ψευδώνυμο χρήστες και πολλές φορές εμπαθείς και προσβλητικές. Σας προκαλώ και σας προσκαλώ λοιπόν και εσάς κ. Μπασαντή, όπως και τους κ. κ. ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟ, ΓΑΥΡΙΩΤΗ,ΔΗΜΟΤΗ,ΧΩΡΑΙΤΗ,ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟ ΚΑΠΩΣ, ΝΙΚΟ Β,ΑΥΓΟΥΣΤΗ, ΚΩΣΤΑ Κ. κτλ, να προσέλθετε άπαντες στο τραπέζι του Δημοτικού Συμβουλίου ή αν θέλετε και εκτός Δημοτικού Συμβουλίου πάντα όμως ευπρόσωπα και μεταξύ υπαρκτών προσώπων να συζητήσουμε τους όποιους προβληματισμούς σας ή τις όποιες προτάσεις σας. Συμμέτοχος όμως σε μια στείρα αντιπαράθεση, με ανταλλαγή ύβρεων και συκοφαντιών δεν πρόκειται να γίνω.

    Σίγουρα οι υπάλληλοι είναι προβληματισμένοι με τον διαχειριστικό έλεγχο και αυτό δείχνει και την υπευθυνότητα τους.Πρέπει να είναι προβληματισμένοι,όταν το μισό γεωγραφικά νησί δεν έχει καταβάλει τέλη ύδρευσης, αποχέτευσης, ενοίκια, τέλη ακαθαρίστων εσόδων και παρεπιδημούντων, τέλη πεζοδρομίων κτλ. Δεν καταλαβαίνω την τόση αγωνία σας. Εγώ προσωπικά αλλά και εσείς και όλοι μας ελεγχόμαστε αν κάνουμε καλάτην δουλειά μας γιατί όχι και οι υπάλληλοι του Δήμου Άνδρου,άλλωστε δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται διαχειριστικός έλεγχος στο Νησί μας. Θα προτιμούσατε δηλαδή μπαίνοντας στην Οικονομική Υπηρεσία ενός Δήμου να βρίσκεστε σε παιδική χαρά ή μήπως θα θέλατε ο προϊστάμενος της Οικονομικής Υπηρεσίας να είναι σπίτι του και να υπογράφει από εκεί τα εντάλματα, όπως γίνονταν στο παρελθόν;Κάτι τέτοιες πρακτικές οδήγησαν τον Δήμο μας στην αισχρή οικονομική κατάσταση που τον παραλάβαμε. Και για να μην ξεχνιόμαστε εμείς δεν διατάξαμε Ε.Δ.Ε. για κανέναν υπάλληλο του Δήμου,άλλοι το έπραξαν.
    Εξακολουθώ να διαβάζω ανακρίβειες όσο αναφορά στον προϋπολογισμό.Αναφέρω και πάλι ότι στις 16/02/2016 είμασταν μέσα στους πέντε πρώτους Δήμους με εγκεκριμένο προϋπολογισμό χωρίς καμία παρατήρηση.
    Όσο αναφορά την 1η υποχρεωτική αναμόρφωση, επαναλαμβάνω ότι βρισκόμαστε εν αναμονή της εγκρίσεως από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αιγαίου και η εκτίμησή μου είναι ότι την επόμενη εβδομάδα θα εγκριθεί.
    Πότε δεν ισχυρίστηκα ότι η Οικονομική Υπηρεσία του Δήμου λειτουργεί τέλεια και ότι δεν υπάρχουν προβλήματα. Παραλάβαμε μια ανύπαρκτη Οικονομική Υπηρεσία και μέσα σε λιγότερο από δύο χρόνια έχουμε καταφέρει πάρα πολλά, τόσο στο σκέλος των εξόδων (τήρηση της σωστής διαδικασίας για κάθε δαπάνη), όσο και στο σκέλος των εσόδων(μεγάλη προσπάθεια για βεβαίωση-είσπραξη εσόδων).Η αλήθεια είναι ότι στον τομέα των εσόδων ο δρόμος ακόμα είναι μακρύς για να φτάσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Πρέπει όμως να καταλάβετε επιτέλους ότι δεν μπορείτε να επιρρίπτετε την ευθύνη σε εμένα για όποιο πρόβλημα κληρονομήσαμε και προσπαθούμε να το επιλύσουμε.
    Τέλος ας σταματήσουν οι ανακρίβειες και ας διαβαστεί επιτέλους η απόφαση 152/10.10.2014(ΑΔΑ ΩΧΞΙΩΨΙ-2ΤΔ) η οποία εστάλη σε όλες τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες και ελήφθη υπόψη προκειμένου να ξεκινήσει ο διαχειριστικός έλεγχος για τα έτη 2011,2012,2013, που εμείς ως Δημοτικό Συμβούλιο είχαμε ζητήσει.Η απόφαση αυτή λοιπόν καταλήγει ως εξής:
    «Αποφασίζει Κατά Πλειοψηφία
    1)………
    2)………
    «3)Προκειμένου ο Δήμος μας να αποφύγει πιθανές συνέπειες και δεδομένου των ενεργειών που έχουν ξεκινήσει για την εξυγίανση των οικονομικών του Δήμου ζητάμε την συμπαράσταση και συνδρομή των εμπλεκομένων υπηρεσιών στο έργο μας».
    Αν δεν είστε σε θέση να καταλάβετε το νόημα της παραπάνω πρότασης λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι γι αυτό.
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ Δ. ΜΠΑΣΑΝΤΗ
    Επαναλλαμβάνω δεν έχω σχέση με τα σχόλια των αναγνωστών. Τα σχόλια είναι κοινή πρακτική σε όλο το διαδίκτυο. Αυτό δεν το καταλαβαίνετε. Τι μπορώ να κάνω; Δυσκολεύομαι είναι αλήθεια να σας καταλάβω πάντα κύριε αντιδήμαρχε. Ίσως γιατί δεν μιλάμε την ίδια γλώσσα και για τα ίδια πράγματα. Πάντως να σας ακούσω δημοσιώς όπως άκουσα και τον δήμαρχο που ήταν με φίλους του την Πέμπτη 12/5 στον Πειραιά όπου τυχαία συναντηθήκαμε. Τα είπαμε. Το τι κατάλαβε καθένας μας όμως είναι άλλο πράγμα. Αφού το ζητάτε ανοικτά ας τα πούμε δημοσίως Και ότι καταλάβει καθένας μας…

    Απάντηση
  21. Ο/Η Lazaros Tsiopos Andros λέει:
    15/05/2016 στις 16:58

    αποψη μου ειναι οτι αυτος ο συνδιασμος γενικοτερα δεχεται επιθεση αδικα με οπλο τη λασπη και γενικοτερα την ανωνυμια μεσα στο διαδυκτιο απο τον δημαρχο τους εκλεγμενους δημοτικους συμβουλους καθως και οσους εχουν τολμησει να στηριξουν αυτους που προσπαθουν να αλλαξουν το μελλον του νησιου……οι προσφατες αποχωρησεις δημοτικων συμβουλων τους δινει τη χαρα και τη δυναμη να συνεχησουν το εργο τους……μην τους κανετε τη χαρη συνεχιστε μεχρι τελος και καντε αυτο που πρεπει για ενα καλυτερο αυριο στο νησι….οσοι βιαζοντε να βγαλουν συμπερασματα ας αναλογιστουν σε τι οικονομικη κατασταση ως χωρα ειμαστε γενικοτερα και ας περημενουν στο τελος της θυτιας σας να σας κρινουν αρνητικα η θετικα ……

    Απάντηση
  22. Ο/Η ΧΑΡΗΣ λέει:
    15/05/2016 στις 17:01

    Τέλεια αποτυχία ΒΟΥΡΑΖΕΡΗΣ ΤΑΚΗΣ δημιούργησε το χάος στο Δήμο δεν πρέπει να παραμείνει στην θέση των οικονομικών είναι επικίνδυνος θα φέρει αδιέξοδο !!!!

    Απάντηση
  23. Ο/Η ΑΠΟΡΗΜΕΝΟΣ λέει:
    15/05/2016 στις 18:23

    ΣΧΟΛΙΟ
    Διαγράφεται σχόλιο για δημοτικό σύμβουλο της πλειοψηφίας που μιλά ανωνύμως κυρίως για προσωπικές του υποθέσεις και συναλλαγές… .
    Αυτό δεν είναι αστεϊσμος ή πολιτική. Ιδίως όταν είναι ανώνυμο…

    Απάντηση
  24. Ο/Η ΝΙΑΟΥ ΝΙΑΟΥ ΓΑΒ ΓΑΒ ΓΑΒ λέει:
    15/05/2016 στις 18:45

    μπασαντή με όλη την συμπάθεια σε έχει κάνει αλοιφή ο βουραζέρης. τι πλάκα έχεις ρε μπαγάσα ….
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ Δ. ΜΠΑΣΑΝΤΗ
    Το υπόλοιπό σχόλιο σας αν και είναι διασκεδαστικό διαγράφεται. Ήδη από τον τίτλο σας είναι εμφανές σε όλους πως πέσαμε σε “σκυλάδικο” όχι σε πολιτικό σχολιαστή. Δυστυχώς παρά την καλή μου θέληση δεν μπορώ να κάνω τίποτα για την περίπτωση σας…
    Καληνύχτα σας……

    Απάντηση
  25. Ο/Η Εν Άνδρω λέει:
    15/05/2016 στις 18:47

    Διαγράφηκαν 5 σχόλια (Μπατσιώτης και τα 5) κατά δημοτικού συμβούλου της πλειοψηφίας για εκκρκεμότητες του σε συναλλαγές. Το Εν Άνδρω δεν μπορεί πλέον να σ=δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια που δεν αφορύν την πολιτική δράση, αλλά προσωπικές υποθέσεις….

    Απάντηση
  26. Ο/Η ΙΩΑΝΝΗς ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ λέει:
    15/05/2016 στις 20:25

    ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΩΣΤΑΣ Κ ΚΑΙ Γιάννης Δ.
    ΠΟΥ ΓΡΑΨΑΝΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΧΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΩ ΟΤΙ ΟΛΗ Η ΑΝΔΡΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ…
    (Διαγράφεται λόλο το υπόλοιπο σχόλιο)
    ΚΥΡΙΕ ΜΠΑΣΑΝΤΗ ΝΑ ΚΑΜΕΙΣ ΕΡΕΥΝΑ ΘΑ ΦΡΙΞΕΙΣ ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΦΟΒΑΣΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΥΜΠΑΘΕΙΟ.
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ Δ. ΜΠΑΣΑΝΤΗ
    Αγαπητέ Καστανιώτη ή όπως αλλιώς σε λένε. Καταγγελίες συγκεκριμένες που έχουν και χρηματικά ποσά ΜΟΝΟ ΕΠΩΝΥΜΑ!
    Ξέρω πως εσύ Κατσανιώτη ΔΕΝ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.
    – ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΞΕΡΕΙ; ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΕΙΔΕ;
    ΠΕΤΑΣ ΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΝΤΑΗ… ΩΡΑΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΟΥ…

    Απάντηση
  27. Ο/Η ΜΠΑΤΣΙΩΤΙΣΑ λέει:
    16/05/2016 στις 04:39

    Κύριε Βουραζέρη,
    Αντιγράφω λέξη προς λέξη απόσπασμα του κειμένου σας στο οποίο αναφέρεστε στους λογαριασμούς των κατοίκων της Υδρούσας, τους οποίους και περιγράφετε με μεγάλη επιτυχία ως ¨μπαταξήδες¨…( Σίγουρα οι υπάλληλοι είναι προβληματισμένοι με τον διαχειριστικό έλεγχο και αυτό δείχνει και την υπευθυνότητα τους. [b]Πρέπει να είναι προβληματισμένοι, όταν το μισό γεωγραφικά νησί δεν έχει καταβάλει τέλη ύδρευσης, αποχέτευσης, ενοίκια, τέλη ακαθαρίστων εσόδων και παρεπιδημούντων, τέλη πεζοδρομίων κτλ)[/b] και ερωτώ: [b]1)[/b] Μας έστειλαν ποτέ από το Δήμο λογαριασμούς ύδρευσης και τους αφήσαμε απλήρωτους;;; [b]2)[/b] Γιατί άραγε ¨το μισό γεωγραφικά νησί δεν έχει καταβάλει τέλη αποχέτευσης, ενοίκια, τέλη ακαθαρίστων εσόδων και παρεπιδημούντων, τέλη πεζοδρομίων κτλ;;; Μήπως γιατί ¨οι κολλητοί σας¨ κάλυπταν και συνεχίζουν, εν γνώση σας, να καλύπτουν τους δικούς τους κολλητούς, για να έχει ο συνδυασμός στον οποίο ανήκετε πολιτικά οφέλη;;; [b]3)[/b] Εσείς που τα γνωρίζετε όλα αυτά τι κάνετε εδώ και δύο χρόνια;;; [b]4) [/b]Θεωρείτε πως με γενικόλογες και αόριστες καταγγελίες που προσβάλουν άδικα και ξεδιάντροπα τους κατοίκους του μεγαλύτερου μέρους του νησιού, τους κατοίκους όλης της Βόρειας Άνδρου, θα καταφέρετε να μας πείσετε πως νοιάζεστε, εκτός από την προσωπική σας προβολή, για το καλό του νησιού μας;;; [b]5)[/b] Γιατί δεν δημοσιεύετε τα ονόματα των οφειλετών και τα ποσά που αυτοί χρωστούν;;; Γιατί τους καλύπτετε κύριε;;; [b]6) [/b]Γιατί δεν στείλατε στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Ν. Αιγαίου την απόφαση 249/2014 που αφορούσε στους λογαριασμούς ύδρευσης στην Υδρούσα;;; [b]7)[/b] Μετά από την Απόφαση με Α.Π. 24014/4-4-2016 της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ν. Αιγαίου( ΑΔΑ: 6ΘΓΩΟΡ1Ι- ΛΡΞ), που βάζει τα πράγματα στην θέση τους και χάρη στην οποία αποκαλύπτεται μια σειρά ¨αδέξιων¨ χειρισμών εκ μέρους σας, έχετε ακόμα το θράσος να μας κουνάτε το δάκτυλο;;; [b]8)[/b] Ποιος σας έδωσε το δικαίωμα να αποκαλείτε ¨τζαμπατζήδες¨ τους χιλιάδες ψηφοφόρους και κατοίκους της Υδρούσας ;;;[b] 9)[/b] Πριν επιδοθείτε στον πόλεμο λάσπης εις βάρος μας , κάνατε τα παράπονά σας στον πρώην Δήμαρχο Υδρούσας και μέχρι πρόσφατα, στενό συνεργάτη σας;;; Αν όχι, γιατί;;; Αν ναι, γιατί δεν δημοσιοποιείτε τις απαντήσεις που πήρατε;;;
    Εάν έχετε την εντύπωση πως μόνο εσείς έχετε το δικαίωμα να κινείστε νομικά , σας ενημερώνω πως σφάλλετε. Αυτό το δικαίωμα το έχουμε και όλοι οι θιγόμενοι από εσάς κύριε, και να είστε βέβαιος πως θα το ασκήσουμε λίαν συντόμως και η δική μας η δικηγόρος δεν θα κινηθεί εκ μέρους ανώνυμων πολιτών, να είστε βέβαιος γιαυτό…
    Αρκετά προσβάλλατε και συνεχίζετε να προσβάλλετε εμάς και την περιοχή μας με τα λόγια και έργα σας !!!
    Κάτοικος Υδρούσας, χωρίς καμία οφειλή στον Δήμο.

    Απάντηση
  28. Ο/Η ΑΝΝΑ λέει:
    16/05/2016 στις 05:01

    Διαμαντή γιατί δεν βάζεις τα σχόλια για τον … που χρωστάει…. η γυναίκα του… . και ποτέ δεν πλήρωνε τα ενοίκια διότι το ακίνητο ήταν του Δήμου συν νερά κτλ δεν θέλω να πιστέψω ότι σε έχουν φοβήσει ή εκβιάσει ή εξαγοράσει εμείς οι πολίτες πιστέψαμε σε εσένα μην μας προδώσεις !!!!! (όλες οι τελείες σημαίνουν διαγραφές)
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ Δ. ΜΠΑΣΑΝΤΗ
    Αγαπητή κυρια λέτε πως υπάρχει συγκεκριμένη οφειλή και συγκεκριμένη καταγγελία. Ειλικρινά δεν την ξέρω και δεν έχω σοιχεία. Εσείς όπως και άλλοι και ξέρετε και έχετε κάποια στοιχεία. Εδώ είναι το πρόβλημα. ΕΙΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΟΙ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΩΝ. Υπάρχουν 10-15 ανώνυμα σχόλια. Και κανένα όνομα. Τι ακριβώς να κάνω; Δημοσιεύω μια προσωπική καταγγελία χωρίς άμεση πολιτική αναφορά και χωρίς στοιχεία; Αν είναι λάθος; Ποιος έχει την ηθικη ευθυνη; Εσείς η Άννα, ο Καστανιώτης, ή ποιος άλλος; Το Εν Άνδρω κι εγώ δεν είμαστε ΣΔΟΕ ή αστυνομία ή δικηγόροι. Και πολιτικά και ηθικά πρέπει όσοι λένε αυτά που λένε να τα υπογράψουν..
    Ευχαριστώ που μου γράψατε.
    ΥΓ ΔΕΝ έχουμε υποχρέωση σε ΚΑΝΕΝΑΝ. Δεν έχουμε δουλείες σε ΚΑΝΕΝΑΝ. ΔΕΝ έχουμε δοσοληψίες με ΚΑΝΕΝΑΝ. Δεν εκβιαζόμστε και δεν εκβιάζουμε ΚΑΝΕΝΑΝ. Πολιτικά μιλάμε και κρίνουμε. Καλήμέρα σας.

    Απάντηση
  29. Ο/Η Εκ του δήμού λέει:
    16/05/2016 στις 05:03

    Ολοι το ξέρουν κύριε ΜΠΑΣΑΝΤΗ οτι ο….. χρωστάει…..
    (οι τελείες σημαίνουν διαγραφές).
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ Δ. ΜΠΑΣΑΝΤΗ
    Ισχύει κι εδώ η απάντηση προβ την ΑΝΝΑ….

    Απάντηση
  30. Ο/Η anonymous λέει:
    16/05/2016 στις 05:05

    Αναρωτιέμαι εάν τα σχόλια που αναρτώνται στο Εν Άνδρω διαβάζονται από τις Εισαγγελικές αρχές ή από τους Ανθρώπους του Ελεγκτικού Συνεδρίου.
    ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ LIFE και έλεγχος ροής κεφαλαίων (επιδοτήσεων) προς το σωστό προορισμό. Τον προορισμό που έχει στο μυαλό της η Ευρωπαϊκή Ένωση όταν στέλνει αυτά τα χρήματα.
    Πάνε όλα τα χρήματα όντως εκεί; ή κάποια πάνε κάπου αλλού;
    [u][b]Πάνε πραγματικά εκεί για όπου προορίζονται; Απαραίτητο να γίνει έλεγχος εκεί. Παρακαλούμε τον κύριο Μπασαντή, να μην “ξεκρεμάσει” ποτέ αυτό το άρθρο διότι θα χρησιμοποιηθεί στο μέλλον ως σημείο αναφοράς.[/b][/u]
    Στις [b]2/9/2015[/b], σε παλιότερη δημοσίευση του εν Άνδρω με θέμα: [b]Γ. Καπάκης: Μια απάντηση στο παραλήρημα του ΑντιδημάρχουΟικονομικών[/b]
    [i]http://www.enandro.gr/2014-07-08-16-03-59/1704-2015-09-02-19-01-58.html[/i]
    [b]είχε αναφέρει ο κύριος Καπάκης:[/b]
    [i]”…. Αναρωτιέμαι επίσης μήπως ήρθε η ώρα να μάθει ο κόσμος τί γίνεται και με τις υπερτιμολογήσεις των δαπανών του προγράμματος Life…”[/i]
    [b]Και τον είχαμε ενημερώσει:[/b]
    [b]Επισκέπτης anonymous[/b]
    [i]”…Κύριε Καπάκη,
    Υπάρχει τρόπος για να καταγγείλει κανείς οικονομικές ατασθαλίες στην Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευκαιρία ψάχνουν αυτόν τον καιρό γνωρίζω)
    Για Ανώνυμες καταγγελίες επισκεφτείτε τον παρακάτω ιστότοπο:
    http://ec.europa.eu/anti_fraud/media-corner/press-releases/press-releases/2010/20100301_01_en.htm
    The Fraud Notification System is accessible as of today via OLAF’s website:
    http://ec.europa.eu/anti_fraud/index_en.html
    Agnes HORVATH
    Head of Unit (act.) – Spokesman, Communication and Public Relations Department
    European Anti-Fraud Office (OLAF)
    Office : J30 01/20
    Rue Joseph II, 30 B-1049 Brussels (Belgium)
    Phone: +32 2 2984480
    Fax: +32 2 2998101
    E-mail: agnes.horvath@ec.europa.eu
    Για επώνυμες καταγγελίες υπάρχει η ιστοσελίδα:
    https://fns.olaf.europa.eu/cgi-bin/disclaimer_cgi?p=q&lang=en
    και η ηλεκτρονική διεύθυνση:
    OLAF-FMB-SPE@ec.europa.eu
    Στην καταγγελία σας κάντε την εξής αναφορά:
    PROJECT AREA: Andros LIFE+ Nature Project ANDROSSPA LIFE10 NAT/GR/637…”[/i]

    Στις [b]16/10/2015[/b], Ενάμιση μήνα αργότερα, σε ένα άρθρο του Εν Άνδρω με τίτλο:
    “Ο εισαγγελέας και το φάντασμα των τιμολογίων του Δήμου Άνδρου!
    http://www.enandro.gr/2014-07-08-16-03-59/1799-2015-10-16-18-32-41.html
    Είχατε αναφέρει (Εκτός άλλων το σημείο β):
    [i]”…..Την Πέμπτη 20 Οκτωβρίου καλούνται ατομικά οι πρώτοι από όσους συμμετείχαν στο προηγούμενο δημοτικό συμβούλιο Άνδρου για να καταθέσουν στο Ειρηνοδικείο της Χώρας τι γνωρίζουν για την υπόθεση των τιμολογίων! Σύμφωνα με πληροφορίες τα στοιχεία των «ανώνυμων» κατηγόρων δεν δείχνουν ιδιαίτερα επιβαρυντικά. Για τον λόγο αυτό, άλλωστε, η προανάκριση είναι σε βαθμό πλημμελήματος. Θυμίζουμε πως οι σοβαρές οικονομικές ατασθαλίες στο δημόσιο πλέον διώκονται σε βαθμό κακουργήματος.
    Τα στοιχεία που περιέχει η μηνυτήρια αναφορά αφορούν:
    (α) Τιμολόγια της περιόδου 2011-2014 από αναθέσεις ή διαγωνισμούς σε συγκεκριμένα πρόσωπα. Η πληρωμή τους έχει περάσει από έλεγχο του επιτρόπου στην Σύρο. Κάτι που αφήνει μικρά περιθώρια για αμφισβητήσεις μιας και οι έλεγχοι μετά το 2011 είναι αυστηροί.
    Απορία: Ποιοι είναι οι “anonymous” και πως πήραν αυτά τα συγκεκριμένα τιμολόγια από τον Δήμο Άνδρου; Γιατί το έκαναν; Μερικοί ισχυρίζονται πως οι “anonymous” το έκαναν για προσωπικούς λόγους!
    [u](β) Ένα τιμολόγιο αγοράς σκάφους του προγράμματος Life. Το πρόγραμμα αυτό ελέγχει επίτροπος, αλλά γίνεται και έλεγχος από την Ε.Ε. Υπάρχει εκτίμηση των καταγγελλόντων για υπερτιμολόγηση.[/u]
    [b]Απορία:[/b] Από ένα πρόγραμμα 1.700.000 ευρώ υπάρχει μια εκτιμώμενη διαφορά 30.000-40.000 ευρώ για αγορά ενός σκάφους. Αυτό δεν μπορούσε να το εξετάσει μια επιτροπή του Δήμου Άνδρου ή ακόμα οι ορκωτοί λογιστές να έχουν βγάλει μετά από ένα χρόνο ένα κάποιο πόρισμά;
    (γ) Υπάρχουν αποφάσεις δημάρχου για ποσά κάτω των 5.000 ευρώ. Πρόκειται για χρήματα που δίδονται καθημερινά για αγορές, παραγγελίες κλπ. Αυτές οι αποφάσεις ελέγχονται από την Περιφέρεια. Το περιθώριο προσβολής των αποφάσεων είναι μερικές μέρες.
    Απορία: Μετά από 2 ή 3 χρόνια τι περιθώριο αμφισβήτησης υπάρχει;…”[/i]

    [b]Σε αυτό το άρθρο ο Σκεπτόμενος αναφέρει:
    [/b]
    [b]Guest – ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ[/b]
    [i]”…..Κ. Μπασαντή από τα γραφόμενα σας φαίνεται ότι κάποια στοιχεία της αναφοράς δημοσιοποιούνται. Οι προσωπικές σας απόψεις είναι σεβαστές και στις περισσότερες συμφωνώ μαζί σας. Διαβάζω ότι στην αναφορά περιέχεται και η [b]αγορά του σκάφους LIFE[/b] και μάλιστα ότι πρόκειται για μια διαφορά έως το πολύ 40.000€. Συνεπώς η αξία του ξεπερνά τα 100.000€. Συνεπώς η αγορά του [b]έχει γίνει με διαγωνισμό και μάλιστα όχι πρόχειρο αλλά ανοιχτό[/b]. Η σημερινή δημοτική αρχή εκτός από τον Αντιδήμαρχο Οικονομικών έχει ορίσει την κ. Πολίτου ως υπεύθυνη του προγράμματος.[b] Γιατί δε βγαίνει ένας εκ των δυο να ενημερώσει πως έγινε αυτή η αγορά. Να μας πει αν ακολουθήθηκε η νόμιμη διαδικασία[/b]. Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου, προκήρυξη διαγωνισμού (δημοσίευση στον τύπο όπως απαιτείται), νόμιμη παραλαβή του σκάφους, έλεγχο του εντάλματος από τον επίτροπο, έλεγχος από άλλη υπηρεσία πχ Ευρωπαϊκή Ένωση. Ας μας πει έστω για το εύκολο να ελεγχθεί αυτό θέμα (μια προμήθεια) τι γίνεται. Θα είναι μια πρώτη πράξη διαχωρισμού των θέσεων της νυν δημοτικής αρχής από τη συγκεκριμένη πρακτική που ακολουθήθηκε από τους “anonymous” όπως λέτε. ..”[/i]

    [b]Και επίσης στο ίδιο άρθρο ο κύριος Ισίδωρος ο οποίος μετείχε στην Επιτροπή Αξιολόγησης του διαγωνισμού (ΑΔΑ: Β43ΘΩΨΙ-Ξ5Α) αναφέρει ότι[b] η οικονομική διαχείριση του LIFE ελέγχεται από το Δήμο και την ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ του Δήμου[/b]:[/b]
    [b]Guest – Ισίδωρος Νικολάου[/b]
    [i]”…κ. Μπασαντή,
    με έκπληξη διαπιστώνω από το άρθρο σας οτι στις ανώνυμες κατηγορίες αναφέρεται και η προμήθεια του σκάφους του προγράμματος LIFE. Ως συντονιστής του προγράμματος, και επειδή εκ της θέσεως αυτής λογοδοτώ στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, οφείλω να σας πληροφορήσω για τα ακόλουθα:
    Ολη [b]η οικονομική διαχείριση του LIFE ελέγχεται, μεταξύ άλλων, από επιτροπές του Δήμου, την Οικονομική Επιτροπή[/b], το Δημοτικό Συμβούλιο, την Αποκεντρωμένη Διοίκηση, τον Επίτροπο του Ελεγκτικού Συνεδρίου, την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και την OLAF, είναι δε όπως πάντα διάφανη σε όλους. Ειδικά για το σκάφος, διεξήχθη ανοικτός δημόσιος διαγωνισμός, με δημοσιεύσεις, προκηρύξεις, κλπ και όλα ελέγχθηκαν προ πολλού για τη νομιμότητά τους. Ειλικρινά δυσκολεύομαι να φανταστώ οτι όλοι αυτοί οι ελεγκτικοί μηχανισμοί δεν είδαν την υποτιθέμενη υπερτιμολόγηση, εκτός κι αν στην ανώνυμη καταγγελία υπονοείται συνεργασία όλων αυτών των φορέων.
    Σε ο,τι με αφορά, πιστεύω οτι με αυτές τις ανώνυμες και αβάσιμες κατηγορίες επιχειρείται η ποινικοποίηση της λειτουργίας του προγράμματος LIFE, το οποίο αποτελεί ένα εργαλείο ανάδειξης του κύριου συγκριτικού τουριστικού πλεονεκτήματος του νησιού, που είναι το φυσικό του περιβάλλον.
    Αυτά προς το παρόν.
    ευχαριστώ για την φιλοξενία
    Ισίδωρος Νικολάου
    Συντονιστής του προγράμματος LIFE Ανδρου…”[/i]

    [u][b]Ερωτήματα προς τον κύριο Βουραζέρη:[/b][/u]
    1) Υπάρχει περίπτωση να μην ακολουθήσατε τη Συμβουλή του Σκεπτόμενου που έλεγε:
    [i]”Η σημερινή δημοτική αρχή εκτός από τον Αντιδήμαρχο Οικονομικών έχει ορίσει την κ. Πολίτου ως υπεύθυνη του προγράμματος. Γιατί δε βγαίνει ένας εκ των δυο να ενημερώσει πως έγινε αυτή η αγορά. Να μας πει αν ακολουθήθηκε η νόμιμη διαδικασία.”[/i]
    2) Μπορείτε να τοποθετηθείτε για το συγκεκριμένο θέμα της αγοράς του σκάφους; Έχετε άποψη; [u]Μήπως η άποψη που είχατε στις 1/11/2014, άλλαξε διότι άλλαξε και η ροή κάποιων κονδυλίων του LIFE έκτοτε;[/u]
    3) Ποια ή άποψή σας για τα 44.559,21 ευρώ που λείπουν; [b]Που πήγαν αυτά τα χρήματα;[/b]
    4) Εάν δεν θέλετε να “μπλέξετε” προφανώς μπορείτε να βοηθήσετε τις αρχές που πραγματοποιούν τους ελέγχους;
    5) [b]Ποια χρήματα του LIFE πηγαίνουν για άλλους σκοπούς[/b], διαφορετικούς από αυτούς για τους οποίους προορίζονται από την ΕΕ σε Μισθούς κ.λ.π.;
    Σας Ευχαριστώ καθώς και το ΕΝ Άνδρω που τηρεί αυτό το ιστορικό γεγονότων για τα τεκταινόμενα του νησιού μας.

    Απάντηση
  31. Ο/Η ΥΔΡΟΥΣΑΙΟΣ λέει:
    16/05/2016 στις 08:26

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΜΠΑΤΣΙΩΤΙΣΑ !!!

    Απάντηση
  32. Ο/Η Γαυριώτης . λέει:
    16/05/2016 στις 08:29

    Η Αντιδήμαρχος Μαρία Μαμάη μας έχει πει και υποσχεθεί πολλές φορές οτι θα πληρώσουμε πάγια για τα νερά των προηγούμενων χρόνων. Το έλεγε παντού και σε όλους. Τώρα όπως βλέπουμε κάτι αλλάζει. Ας τα βάλει απο την τσέπη της λοιπόν.

    Απάντηση
  33. Ο/Η Γαυριώτης που αγαπά τον τόπο του λέει:
    16/05/2016 στις 18:18

    Προς Γαυριώτη,
    Η Αντιδήμαρχος σας έλεγε αυτά που τις έλεγαν ο Δήμαρχος και ο φωστήρας των οικονομικών.
    Εσείς γιατί πυροβολείτε το λάθος στόχο; Θα χαιρόσασταν να τα πληρώσει ή ίδια; Γιατί δεν ζητάτε τα ρέστα από τους υπεύθυνους; Ή μήπως ανήκετε στην κατηγορία να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα;
    Εάν δεν συμπαραστέκεστε στην Αντιδήμαρχο της περιοχής σας, τότε μεγάλη η πιθανότητα να αυτοπυροβοληθείτε.
    Έτσι πραγματικά δεν πάει μακριά η βαλίτσα ούτε για τον τόπο σας αλλά ούτε για τον εαυτό σας.
    Εάν δεν είσαστε σε θέση να διακρίνετε τα χλωρά από τα ξερά ή δεν θέλετε να βλέπετε τα ξερά, τότε κακό στον τόπο κάνετε, κακό του κεφαλιού σας.

    Απάντηση
  34. Ο/Η ΠΡΟΣ ΓΑΥΡΙΩΤΗ λέει:
    16/05/2016 στις 20:52

    Αγαπητέ συμπατριώτη.
    Για να μη ξοδεύεις τα βόλια σου δεξιά και αριστερά χωρίς αποτέλεσμα, δες την απόφαση της Αποκεντρωμένης με ΑΔΑ: 6ΘΓΩΟΡ1Ι- ΛΡΞ.
    Αν την διαβάσεις θα καταλάβεις ότι, εάν στη πρώτη απόφαση του ΔΣ είχε γραφτεί αυτό που είχε αποφασιστεί και όχι το “εκ παραδρομής λάθος μιας υπαλλήλου” ή όπως αλλιώς βαφτίσανε το λάθος τους , και εάν είχαν στείλει τότε (το 2014) αυτή την απόφαση του ΔΣ στην αποκεντρωμένη για έλεγχο, όπως είχαν υποχρέωση, ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
    Τώρα όμως, το 2016, δεν μπορούν να γίνουν αποδεκτές βάσει νόμων αναδρομικές αλλαγές ….
    Εάν διαβάσεις την ΑΔΑ που γράφω, θα καταλάβεις εύκολα τους υπαίτιους αυτής της κατάστασης.Σε αυτούς πρέπει να απευθύνεις τα παράπονά σου και όχι σε άτομα που δεν έχουν καμία αρμοδιότητα και καμία ευθύνη για όλα αυτά.

    Απάντηση
  35. Ο/Η Μπασαντή είμαστε μαζί σου!!! λέει:
    17/05/2016 στις 10:07

    Μπασαντή είμαστε μαζί σου προχώρα σε θέλει όλη η Άνδρος μπράβο σου για το θάρρος σου.
    ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΙΑΟΥ ΝΙΑΟΥ ΓΑΒ ΓΑΒ ΓΑΒ
    Τον Μπασαντή για να τον κάνει αλοιφή ο βουραζέρης θέλει τόνους και δεν τους έχει.
    Έχεις πλάκα ρε μπαγάσα ΝΙΑΟΥ ΝΙΑΟΥ ΓΑΒ ΓΑΒ ΓΑΒ
    Ο γαβ γαβ νιαου νιαου άσπρος γάτος ονειροπαρμένου.

    Απάντηση
  36. Ο/Η ΚΙ-ΚΙ-ΡΙΚΟΥ λέει:
    17/05/2016 στις 10:08

    Προς ΝΙΑΟΥ ΝΙΑΟΥ ΓΑΒ ΓΑΒ ΓΑΒ,

    Αντί να νιαουρίζεις και να γαυγίζεις, σε συμβουλεύω να βγεις μπροστά σαν σωστός ΑΝΔΡΑΣ και με σοβαρότητα και με υπευθυνότητα να απαντήσεις στα ερωτήματα του Κόσμου. Να απαντήσεις στα ερωτήματα της Μπατσιώτισας, των κ. κ. ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟ, ΓΑΥΡΙΩΤΗ,ΔΗΜΟΤΗ,ΧΩΡΑΙΤΗ,ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟ ΚΑΠΩΣ, ΝΙΚΟ Β,ΑΥΓΟΥΣΤΗ, ΚΩΣΤΑ και των anonymous.
    Τα οικονομικά δεν βγαίνουν με νιαουρίσματα, αλλά ούτε με γαυγίσματα. Κατηγορείς με τους φίλους σας το μισό νησί και έχεις το θράσος να νιαουρίζεις; Πραγματικά λυπάμαι για την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει το νησί μου.
    Δώσε πρώτος το παράδειγμα και [b]να βρεις που πήγαν τα χρήματα[/b] για τους ασβέστες, που πήγαν τα χρήματα της αγοράς σκάφους για το πρόγραμμα LIFE, παραδέξου πρώτος τους λάθος χειρισμούς για τους λογαριασμούς των λογαριασμών του νερού και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ξύπνα το Δήμαρχο και δώστε τις σωστές προτεραιότητες:
    Εάν θέλει έσοδα ο Δήμος, ξεκινήστε από τους μεγαλο-οφειλέτες (ξέρετε τους “[b]χρήσιμους ηλίθιους[/b]”, αυτούς που κρύβετε, αυτούς που ο Κ. Θωμάς τους υποσχόταν άφεση αμαρτιών) και αφήστε στην ησυχία τους απλούς και αθώους ανθρώπους που προσπαθείτε να τους επιβάλετε υπέρογκους λογαριασμούς όταν [b]το σφάλμα είναι ΔΙΚΟ ΣΑΣ[/b] -ΟΧΙ ΤΩΝ ΒΙΟΠΑΛΑΙΣΤΩΝ που αγωνίζονται μέρα με τη μέρα να επιβιώσουν. (Μάθατε για την τύχη τους μειωμένου ΦΠΑ;)
    Εάν δεν έχετε τα κότσια για αλήθειες και ΚΑΘΑΡΣΗ, τότε, πολύ ορθά επεσήμαναν σε άλλο άρθρο ότι ο Δήμος της Άνδρου αφού τα κάνει όλα τέλεια και είναι πάντα πρώτος, θα έχει και την πρώτη θέση στο ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΦΡΕΝΟΚΟΜΙΟ που θα καταντήσετε το νησί μας. Και εδώ να δω τον ΟΝΕΙΡΟΠΑΡΜΕΝΟ να καλεί τους τουρίστες να έλθουν στην Άνδρο το όμορφο νησί για να θαυμάσουν και τους θαυμάσιους τρελούς της και μετά να στέλνει αυτά τα όμορφα δημοσιεύματα στα στρατευμένα πολλαπλά γραφεία τύπου του Δήμου για να κοκορευτούν.

    Απάντηση
  37. Ο/Η ΧΩΡΑΙΤΗΣ λέει:
    18/05/2016 στις 04:15

    Που είναι ο Βουραζέρης να μας πει κάμποσα (διαγράφεται μια λέξη) .. τόσα έχουν υποθεί γύρω από το όνομα του αλλά την (διαγράφονται τέσσερις λέξεις) στην ΠΟΛΙΤΟΥ που (διαγράφονται δύο λέξεις) ι συνεχώς η γυναίκα μου έλεγε δεν αντέχετε ο άνθρωπος αυτός !!!!

    Απάντηση
  38. Ο/Η Κούλενα λέει:
    18/05/2016 στις 15:38

    Σε ευχαριστούμε θερμά Μπατσιώτισα. Όσο για εσάς κύριε Βουραζέρη δεν είστε απλά ξενδριάντροπος είστε και συκοφάντης.

    Απάντηση
  39. Ο/Η ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ ΚΑΠΩΣ λέει:
    23/05/2016 στις 19:11

    αξιοτιμε κυριε Μπασαντη,η οφειλη οπως εμαθα απο τους οργισμενους υπαλληλους της συζυγου (διαγράφονται τρεις λεξεις που προσδιορίζουν πρόσωπο)… ειναι παρα λατι ψιλα,70.000ευρω,μαλιστα εβδομηντα χιλιαδες ΜΕ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΕΙΣ.Ειναι κοινο μυστικο στις υπηρεσιες και ειναι οργισμενοι γιατι αυτοι οι ανθρωποι τους διοικουν.Εαν ειχε γινει εστω και προσπαθεια ρυθμισης,τοτε θα ηταν ανηθικο να ασχολουμαστε,αλλα πληρης αδιαφορια.Εαν ψευδομαι ως προς το υψος του,να μη με ξαναδημοσιευσετε.Αυτη η επιστολη βεβαια δεν αναρταται,ειναι προσωοικη μας.Καλο σας βραδυ
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    Δεν κατάλαβα τι θέλετε ακριβώς σχετικά με την ανάρτηση σας; Μιας και δεν χαρακτηρίζεται κανέναν και απλώς θέτετε ‘ενα πρόβλημα πολιτικής δεοντολογίας το σχόλιο αναρτάται…

    Απάντηση

Αφήστε ένα Σχόλιο Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Προτεινόμενα άρθρα

  • ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΓΡΑΦΕΙ: Αναγκαία η σωστή αποκατάσταση του δρόμου στις Στενιές
  • Π.Ν.Ο. 24ωρη Πανελλαδική απεργία στα πλοία
  • Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…
  • ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ στην Άνδρο. Όμως παραμένει κρίσιμη η κατάσταση με τα νερά…
  • Η ΟΝΟΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥ: Το αέναο ταξίδι ανθρώπων και ονομάτων στον χώρο και στον χρόνο…

Πρόσφατα Άρθρα

  • TΟ ΝΑΥΑΓΙΟ ΤΟΥ «ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ», τo “Εν Άνδρω” και η ΕΡΤ19/02/2026
  • ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΓΡΑΦΕΙ: Αναγκαία η σωστή αποκατάσταση του δρόμου στις Στενιές19/02/2026
  • Π.Ν.Ο. 24ωρη Πανελλαδική απεργία στα πλοία18/02/2026
  • ΚΟΡΘΙΑΝΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ 202618/02/2026
  • Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…18/02/2026

Ναυτικές Ιστορίες

    Πρόσφατα Σχόλια

    1. ATH στο ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ, ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ ΠΑΝΤΟΥ… «και τα μυαλά στα κάγκελα του αόρατου εχθρού!…»
    2. Παναγιώτης στο Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…
    3. enandro στο Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…
    4. Γιάννης Κ. στο Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…
    5. Γρίπη στο ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ, ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ ΠΑΝΤΟΥ… «και τα μυαλά στα κάγκελα του αόρατου εχθρού!…»

    Βίντεο

    • ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: Ιδιωτική υπόθεση το ΔΣ του Δήμου Άνδρου για την κ. Τσατσομοίρου!
    • Λιμάνι Ραφήνας 1945-2015 (χρονογράφημα και βίντεο)
    • Η Μονή Παναχράντου της Άνδρου (βίντεο)
    • Το τελευταίο ρεμέτζο (βίντεο)
    • Δύο ανδριώτες ζωγράφοι – Δ.Βαρδακώστας & Γ.Σεργουλόπουλος (βίντεο)

    Ακολουθήστε μας

    • Facebook
    • Twitter

    Κατηγορίες Άρθρων

    • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ (239)
    • ΑΡΘΡΑ (84)
    • ΘΕΜΑΤΑ (8)
    • ΙΣΤΟΡΙΑ (333)
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ (3.708)
    • ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ (23)
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ (1.476)
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (770)
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ (2.716)
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (1.083)
    • ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ (82)
    • ΧΡΗΣΙΜΑ (5)
    • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ (351)

    Εν Άνδρω

    Όσοι φίλοι θέλουν, μπορούν να στείλουν κείμενα, φωτογραφίες, παρατηρήσεις, απαντήσεις κλπ στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση.

     
       enandro.gr@gmail.com

    ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
    • ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΔΥΚΤΥΑΚΕΣ ΚΑΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥ

    ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

    ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

    • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
    • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
    • ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
    © Εν Άνδρω 2026. Powered by NinjaWeb