• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

Όσοι φίλοι θέλουν, μπορούν να στείλουν κείμενα, φωτογραφίες, παρατηρήσεις, απαντήσεις κλπ στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση.

  • Facebook
  • Twitter
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ
Εν Άνδρω Εν Άνδρω Εν Άνδρω
Άνδρος enandro.gr@gmail.com
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ
Εν Άνδρω Εν Άνδρω Εν Άνδρω
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

Πράσινο φως από τον υπουργό. Προχωρά η διαδικασία του ΧΥΤΥ Άνδρου

Κατηγορία: ΠΟΛΙΤΙΚΗ Δημοσίευση: 24/10/2016 Σχόλια: 33

 

 Όλες οι προτεινόμενες θέσεις της μελέτης. Με την απόφαση του υπουργού Εσωτερικών προχωρά η κανονική διαδικασία για την Πλούσκα μετά την αναταραχή που δημιούργησε η έκθεση του ΓΓ του ΥΠΕΣ  

Συνεχίζεται κανονικά η νόμιμη διαδικασία, που είναι σε εξέλιξη, για χωροθέτηση του ΧΥΤΥ Άνδρου,. Αυτό ήταν το συμπέρασμα από την συνάντηση που είχε στο υπουργείο Εσωτερικών σήμερα Δευτέρα 24/10 στις 12:00 ο δήμαρχος Άνδρου κ. Θ. Σουσούδης με τον υπουργό Εσωτερικών κ. Π. Κουρουπλή. Στη συνάντηση που διάρκεσε 40 λεπτά παρόντες ήταν ο ΓΓ του ΥΠΕΣ κ. Καπετάνιος και δύο αντιδήμαρχοι του Δήμου Άνδρου οι κ. Δ. Λάσκαρης και Χ. Βουραζέρης.

Πρώτος στη συνάντηση μίλησε ο δήμαρχος Άνδρου και εξήγησε στον υπουργό πως το νησί έχει αναστατωθεί με την έκθεση του κ. Καπετάνιου, που λίγο πριν το τέλος της διαδικασίας ξαφνικά μιλά για χωροθέτηση από την αρχή! Τόνισε πως εδώ και 4 χρόνια η υπάρχουσα μελέτη έχει τροποποιηθεί και έχει εγκριθεί από 10 διαφορετικές υπηρεσίες.Είπε πως η διαδικασία ξεκίνησε από την προηγούμενη διοίκηση και συνεχίστηκε μέχρι σήμερα. Για τον λόγο αυτό η αντιπολίτευση και ψήφισε την μελέτη στο δημοτικό συμβούλιο και την στηρίζει σήμερα. Εκκρεμεί μόνο μια υδρογεωλογική μελέτη που έχει ήδη ανατεθεί και θα κατατεθεί στο ΠΕΣΠΑ στο επόμενο δεκαήμερο. Από εκεί και πέρα το ΠΕΣΠΑ είναι το αρμόδιο όργανο να κρίνει.

Μετά πήρε τον λόγο ο κ. Καπετάνιος και είπα πως το νησί ήταν ανάστατο όταν έφτασε αυτός!! Εξήγησε πως έχει λάβει πολλές διαμαρτυρίες από κατοίκους για την επιλογή της θέσης. Και όλα αυτά ήταν που τον έκαναν να πάει στην Άνδρο. Με την πείρα που έχει πήγε και είδε και τις οκτώ θέσεις της μελέτης. Για την Πλούσκα υποστήριξε τα ίδια ακριβώς επιχειρήματα που λένε οι διαμαρτυρόμενοι κάτοικοι  Και κατέληξε ζητώντας να γίνει νέα χωροθέτηση εκεί που υπέδειξε. Τέλος παραπονέθηκε πως δεν έτυχε καλής φιλοξενίας γιατί δεν τον συνόδευσε ο δήμαρχος όλη μέρα στην περιοδεία του.

Ο δήμαρχος αντέτεινε πως πήγε μαζί του σε δύο θέσεις, αλλά επειδή ήταν και κάτοικοι στο κομβόι δεν ήθελε να νομίζουν πως τον πιέζει γι’ αυτό και έφυγε. Του διατέθηκε υπηρεσιακό αυτοκίνητο και τον συνόδευσαν δύο έμπειροι μηχανικοί του Δήμου Άνδρου  Στο σημείο αυτό παρενέβη ο ένας αντιδήμαρχος και είπε να τον φιλοξενήσουν όποτε θέλει στην Άνδρο. Ο κ. Καπετάνιος μάλλον εκνευρισμένος είπε πως μετά και από αυτά που γράφονται γι’ αυτόν δεν θέλει… να ξανάρθει στην Άνδρο!!!

Ο υπουργός καταλήγοντας στο τέλος δέχθηκε τις απόψεις του δημάρχου. Και υπογράμμισε πως δεν είναι τώρα εποχή να καθυστερήσουμε κι άλλο. Προσέθεσε δε πως μια νέα χωροθέτηση από την αρχή θα στείλει πολύ πίσω τα πράγματα. Συνεπώς κατέληξε: πρέπει να ολοκληρωθεί η διαδικασία στο ΠΕΣΠΑ, που είναι και το μόνο αρμόδιο όργανο να κρίνει για την επιλογή θέσης ΧΥΤΥ στην Άνδρο.

Μετά το παραπάνω είναι προφανές πως το ΠΕΣΠΑ, όταν κατατεθεί η υδρογεωλογική μελέτη από τον Δήμο, θα ολοκληρώσει την διαδικασία για την εξεταζόμενη πρώτη θέση χωροθέτησης του ΧΥΤΥ στην Άνδρο.

 «Εν Άνδρω»

33 Comments

  1. Ο/Η guest λέει:
    24/10/2016 στις 16:45

    ποτε δεν θα πανε τα σκουπιδια στην πλουσκα παρτε το αποφαση δεν θα δηλητηριαστε τα νερα μας
    ΣΧΟΛΙΟ
    Φυσικά και ΔΕΝ θα πάνε τα σκουπίδια στην Πλούσκα αν υπάρχουν νερά. Έχετε απόλυτο δίκιο. Αν όμως οι γεωτρήσεις δεν βρουν νερά τότε δεν θα τα δηλητιριάσουν…

    Απάντηση
  2. Ο/Η ΠΡΟΒΑΤΟ λέει:
    24/10/2016 στις 16:56

    ΜΠΕΕΕΕΕΕ ΕΓΩ ΤΟ ΠΡΟΒΑΤΑΚΙ ΠΩΣ ΘΑ ΠΙΝΩ ΝΕΡΑΚΙ????

    Απάντηση
  3. Ο/Η ΠΡΟΒΑΤΟ λέει:
    24/10/2016 στις 17:45

    ΜΠΕΕΕΕΕΕ ΤΟΣΟ ΕΝΔΙΑΦΕΟΡΝ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΤΟ ΦΑΝΤΑΖΟΜΟΥΝ. ΝΑ ΣΑΣ ΔΩ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΘΑ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΟΙ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΝ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΗΝ ΣΟΥΒΛΑ ΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

    Απάντηση
  4. Ο/Η ΕΡΩΤΗΣΗ λέει:
    24/10/2016 στις 20:37

    Καλησπέρα,

    Θα έχουμε επίσημο δελτίου Τύπου του Δημάρχου για τη συγκεκριμένη συνάντηση;

    Απάντηση
  5. Ο/Η Μπεε λέει:
    24/10/2016 στις 20:37

    Η Αντιδήμαρχος της περιοχής που χωροθετείται το χυτυ γιατί δεν ήταν παρόν στο υπουργείο; Που την έχουν στην θερμοκοιτίδα; μπεεε

    Απάντηση
  6. Ο/Η ΠΟΛΙΤΗΣ λέει:
    24/10/2016 στις 20:38

    Ο Αντιδήμαρχος Χώρας και Κορθίου που ήταν παρόντες, μήπως μπορείτε να μας θυμίσετε τι αρμοδιότητες έχουν;;
    Η Αντιδήμαρχος Υδρούσας γιατί δεν ήταν στην συνάντηση;;
    Δική της πρωτοβουλία ήταν να απουσιάσει σε ένα τόσο σοβαρό θέμα της περιοχής της;;
    Ή μήπως είναι γενικά ωσεί απούσα ;;

    Απάντηση
  7. Ο/Η ΜΕΝΗΤΙΑΝΟΣ (ετσι για αλλαγή) λέει:
    24/10/2016 στις 20:39

    ΣΚΩΤΣΕΖΙΚΑ ΝΤΟΥΣ!
    Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ!
    ΑΥΤΕΣ ΟΙ 10 ΗΜΕΡΕΣ ΑΚΟΜΑ ΤΗΣ ΥΔΡΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΕΧΟΥΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ? ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΜΕΤΡΑΜΕ ΕΤΗ & ΜΗΝΕΣ!
    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Σωστά τα λέτε απ΄όπου κι αν είστε. Δύο πολιτικές παρεμβάσεις σε μια εβδομάδα, που η μια αναιρεί την αλλξ μας πέσανε πολλές…

    Απάντηση
  8. Ο/Η πολίτης λέει:
    24/10/2016 στις 20:39

    Κύριε Μπασαντή άς κάνει μια επίσημη δήλωση ο Δήμαρχος να μας πει τι του είπαν στο υπουργείο

    Απάντηση
  9. Ο/Η ΜΠΑΤΣΙΩΤΗΣ. λέει:
    24/10/2016 στις 20:39

    Να βγει ο κύριος Δήμαρχος να επιβεβαιώσει το άρθρο σας κύριε Μπασαντή. Δεν είστε εσείς εκπρόσωπος τύπου.
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Φυσικά και δεν είμαστε εκπροσωοι του Δήμου Άνδρου. Ρεπορτάζ κάναμε ως είθισται.Δεν ειναι πρώτη φορά. Και στα δημοτικά συμβούλια το ίδιο κάνουμε. Δεν περιμένουμε το δελτίο τύπου κανενός.

    Απάντηση
  10. Ο/Η ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΡΟΣ ΕΝ ΑΝΔΡΩ λέει:
    24/10/2016 στις 20:49

    Αυτό είναι Δελτίο Τύπου του ΕΝ ΑΝΔΡΩ ή του Δήμου;
    Μας έχετε μπερδέψει τελευταία με τα Δελτία Τύπου του Δήμου που δεν δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα του δήμου αλλά στην ιστοσελίδα του ΕΝ ΑΝΔΡΩ.

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Φυσικά και δεν είμαστε εκπροσωοι του Δήμου Άνδρου. Ρεπορτάζ κάναμε ως είθισται.Δεν ειναι πρώτη φορά. Και στα δημοτικά συμβούλια το ίδιο κάνουμε. Αλλοίμονο αν περιμέναμε το δελτίο τύπου του καθενός για να γράψουμε…

    Απάντηση
  11. Ο/Η Γαυριοτης λέει:
    25/10/2016 στις 09:29

    Σε ευχαριστούμε για την σωστή ενημέρωση και τον διαχωρισμό του Νησιού

    Απάντηση
  12. Ο/Η ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΤΣΑΤΣ λέει:
    25/10/2016 στις 09:29

    ΑΓΑΠΗΤΕ ΔΙΑΜΑΝΤΗ …ΑΛΛΑ ΛΕΕΙ Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΝΔΡΟΥ, ΑΠΟ ΑΥΤΑ, ΠΟΥ ΣΑΝ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ? ?
    ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ? ?
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    Ποιος σας είπε αγαπητή αναγνώστρια πως το ρεπορτάζ πρέπει να ταυρίζεται με ένα δελτίο τύπου; (Πληροφοριακά ακόμα δεν έχουμε λάβει τίποτα.) Έχουμε τις δικές μας πηγές για την συνάντηση και κάναμε τις δικές μας εκτιμήσεις. Ο δήμαρχος ας κάνει τις δικές του. Δεν το ακολουθήσαμε στις εκτιμήσεις ποτέ. Πολύ συχνά δεν μας στέλνει και κάποια δελτία όπως ξέρετε… Άρα εμείς ως Εν Άνδρω καταθέσαμε τα γεγονότα και μερικά παραπολιτικά της συνάντησης που είχαν ενδιαφέρον και κάναμε μια εκτίμηση. Φιλικά Δ. Μπ.

    Απάντηση
  13. Ο/Η Νικολακης από Κύλιζα λέει:
    25/10/2016 στις 09:30

    Ευτυχως που ο υπουργος εχει την απαραιτητη εξυπναδα και ευθυξιακαι χειριστηκε το θέμα οπως πρεπει.Ειναι απο του ελαχιστους της κυβερνησης, που αξιζουν! Αν υιοθετουσε τη θέση του ΓΓ θα επρεπε αυριο το πρωι κιολας να χωροθετουσε, να ξεκινουσε νέα μελέτη με χρηματα ρου υπουργειου, να ειχε την ευθυνη για θετικες γνωμοδοτησεις ολων των υπηρεσιών, και επειδη θα πηγενε αλλα 4 χρονια πισω η διαδικασια να ειχε και την ευθυνη να μεταφερει μεχρι τοτε τα απορριμματα εκτος Ανδρου. Χώρια το πολιτικο κοστος…!! Μονο ενας τρελλος θα το έκανε!!

    Απάντηση
  14. Ο/Η Θεοδορος λέει:
    25/10/2016 στις 09:30

    Τωρα βρίσκατε τα νερά τωσα χρονια τι κάνατε δειλαδη πεζατε πρέφα και τα προβατα δεν εκανανΒΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΣΑΣ

    Απάντηση
  15. Ο/Η ΥΔΡΟΥΣΑΙΟΣ λέει:
    25/10/2016 στις 09:30

    Σσσσσσσσ ΠΡΟΣΟΧΗ ΝΑ ΜΗΝ ΞΥΠΝΗΣΕΙ Η ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΥΔΡΟΥΣΑΣ ΚΑΙ ΚΛΑΙΕΙ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΑΙΣΧΟΣ. Η ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΗ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ. ΤΙ ΚΑΝΕΙ???? ΕΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΕΙΘΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΘΑ ΣΩΘΟΥΝ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΜΑΣ

    Απάντηση
  16. Ο/Η ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ - ΓΥΝΑΙΚΑ ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ λέει:
    25/10/2016 στις 09:31

    Υπαρχει Αντιδημαρχος Υδρούσσας ΣΤΟ ΓΑΥΡΙΟ ? ? γαιτι δεν ήταν στην συνάντηση με τον υπουργό για τον ΧΥΤΥ ? ? ΣΤΗ ΠΕΡΙΟΧΉ ΤΗς ΠΆΝΕ ΝΑ ΣΤΉΣΟΥΝ χυτυ και αυτή ειναι απούσα ? ? καλυτερα να παραιτηθει και να ασχοληθεί με κάτι άλλο ! ! Το Γαυριο είχε παράδοση στισ δυναμικές γυναίκες σε τέτοια …πόστα κια μπήκε τώρα η σημερινή Αντιδήμαρχος και υποβάθμισε τελείως την θέση αυτή, σκέτο διακοσμητικό στοιχείο, κρίμα γιατί είναι εξαιρετική χαρακτήρας, αλλα στην πολιτικη θέλει ….κότσια, νεύρο, δύναμη, αποφασιστικότητα για να τιμήσεις όλους αυτούς που σε στήριξαν αγαπητή μου κυρία Μαμάη – σημερινή Αντιδήμαρχος.

    Απάντηση
  17. Ο/Η Λούης λέει:
    25/10/2016 στις 13:24

    Αναρωτιέμαι γιατί η αντιδήμαρχος Μπατσίου θα έπρεπε να «υπερασπιστεί» την περιοχή της. Αν δηλαδή ο ΧΥΤΥ χωροθετούνταν στη Χώρα; Θα έπρεπε αντιστοίχως κάποιος άλλος να «υπερασπιστεί» την περιοχή του; Μα τελικά, πώς υπερασπίζεσαι τον τόπο σου (έλεος με τα περί Χώρας, Μπατσίου και Κορθίου, ένας τόπος μια σταλιά είμαστε), αν όχι με την κατασκευή των απαραίτητων υποδομών για τη σωστή διαχείριση των απορριμμάτων;

    Απάντηση
  18. Ο/Η ΧΩΡΑΙΤΗΣ λέει:
    25/10/2016 στις 13:37

    Μπασαντή από τον Απρίλιο μας είχε γράψει ότι η ΥΔΡΕΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ θα είναι έτοιμη τι έχεις να πεις τέλος ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ δεν έχουν κάνει ακόμα ανάθεση μήπως φταίει ο ΚΑΠΑΚΗΣ ???? ΚΑΙ γι΄αυτό ????Επειδή είσαι καλός δημοσιογράφος και σε παρακολουθώ μην εκτήθεσε δεν σου αξίζει τι πας να στηρίξεις ????? το χάος είμαι φίλος σου και στα έχω πει αλλά δεν θέλεις να ακούσεις
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    Εχετε δίκιο όλη η καθυστέρση είναι ευθύνη του δημάρχου. Δεν είναι του κ. Καπάκη. Όλη η τωρινή φασαρία όπως φαίνεται όμως είναι ευθύνη του κ. Καπάκη ο οποίος ως ΓΓ του ΥΠΕΣ με αυτά που γράφει και το ύφος που το γράφει για τα ΜΜΕ εκθέτει μια ολόκληρη κυβέρνηση. και δυστυχώς δεν το καταλαβαίνει…
    Κρίμα. Ας τον κρίνουν οι ερμόδιοι πολιτικοί προϊστάμενοι του και η Βουλή της Χώρας…

    Απάντηση
  19. Ο/Η ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΤΣΑΤΣ λέει:
    25/10/2016 στις 13:37

    ΑΓΑΠΗΤΕ ΔΙΑΜΑΝΤΗ …ΑΛΛΑ ΛΕΕΙ Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΝΔΡΟΥ, ΑΠΟ ΑΥΤΑ, ΠΟΥ ΣΑΝ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ? ?
    ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ? ?
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    Ποιος σας είπε αγαπητή αναγνώστρια πως το ρεπορτάζ πρέπει να ταυρίζεται με ένα δελτίο τύπου; (Πληροφοριακά ακόμα δεν έχουμε λάβει τίποτα.) Έχουμε τις δικές μας πηγές για την συνάντηση και κάναμε τις δικές μας εκτιμήσεις. Ο δήμαρχος ας κάνει τις δικές του. Δεν το ακολουθήσαμε στις εκτιμήσεις ποτέ. Πολύ συχνά δεν μας στέλνει και κάποια δελτία όπως ξέρετε… Άρα εμείς ως Εν Άνδρω καταθέσαμε τα γεγονότα και μερικά παραπολιτικά της συνάντησης που είχαν ενδιαφέρον και κάναμε μια εκτίμηση. Φιλικά Δ. Μπ.
    Μιά δεύτερη τοποθέτηση αγαπητέ Διαμαντή, μετά την πιό πάνω διευκρίνηση και την ταυτόχρονη …λιτή ανακοίνωση του Δήμου:

    Συνεπώς αγαπητό ΕΝ ΑΝΔΡΩ είσαστε υποχρεωμένος να αλλάξετε τον τιτλο,γιατί δεν ισχύει έτσι όπως προβάλλατε το όλο θέμα.
    ”’ Πράσινο φως από τον υπουργό. Προχωρά η διαδικασία του ΧΥΤΥ Άνδρου ” απο τα λεγόμενα σε μιά μικρή ανκοίνωση του ΔΉΜΟΥ ΑΝΔΡΟΥ,δεν προκύπτει αυτό που μας παρουσιάσατε ?
    Είναι σε πλήρη αντιδιαστολή με τα λεγόμενα του κυρίου Σουσούδη….βοηθήστε μας κύριε Μπασαντή ?? ποιά είναι η αλήθεια και πιό το ψέμα ? ?

    Απάντηση
  20. Ο/Η ΠΡΟΒΑΤΟ λέει:
    26/10/2016 στις 17:26

    ΜΠΕΕΕΕ ΗΣΥΧΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΒΛΕΠΩ.ΓΙΑΤΙ? ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΝΕΙ ΚΡΥΟ ΧΩΘΗΚΑΤΕ ΜΕΣΑ. ΜΠΕΕΕΕ ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΕΔΩ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΠΛΟΥΣΚΑ ΚΡΥΩΝΩ.ΜΠΕΕΕΕΕΕΕ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑΤΕ ΟΛΟΙ. ΕΦΥΓΕ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΦΥΓΑΤΕ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΩ ΜΟΝΟ ΜΟΥ.ΤΟΣΗ ΗΤΑΝ Η ΑΓΑΠΗ ΣΑΣ……..ΜΠΕΕΕΕΕΕ

    Απάντηση
  21. Ο/Η Απολωλός πρόβατο λέει:
    26/10/2016 στις 19:45

    Προβατάκι μου γλυκό, ΕΡΧΟΜΑΙ! ΕΡΧΟΜΑΙ! ΜΗΝ ΚΛΑΙΣ -ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΦΤΑΣΩ.
    Που βρέθηκες στο Απροβάτο Απολωλό Πρόβατο;
    Πήγαινε στο Γαύριο να σε ζεστάνουνε!
    Να σε σκεπάσουνε με κουβερτούλες οι ΛΛ και ΚΠ.
    Προβατάκι μου γλυκό, όχι μόνο έχασες το δρόμο σου αλλά και την ταυτότητά σου.
    ΕΡΧΟΜΑΙ από την ΠΛΟΥΣΚΑ η οποία ανυπομονεί να σε ….πνίξει στα φιλιά!

    Απάντηση
  22. Ο/Η Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε, όμως..... λέει:
    26/10/2016 στις 19:45

    Μάλλον κανείς δεν έχει κάνει τον κόπο να διαβάσει ποιες ειναι οι αρμοδιότητες του κου Καπετάνιου. Αν διαβάσετε το Π.δ. 4/2014 ο ΓΓ έχει δικαίωμα να αναζητά…
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    Μιλατε για έναν μετακλητό ανώτερο δημόσιο υπάλληλο. Μην τρελέστε. Δεν έχει το δικαίωμα να παραβιάζει τις συνταγματικά καθορισμένες λειτουργίες του ελληνικού κράτους. Επ΄σιης θεσμοί είναι συλλογικά όργανα ή εκλεγμένα προσωπα που κατέχουν θεσμική θέση. Δεν εξέλεξε κανείς τον κ. Καπετάνιο. Τον διόρισαν. Άντε και έγινε θεσμός ο κάθε περαστικός σε μια ιεραρχία. Δηλαδλη αν τον παύσουν στον αναχηματισμό θα πάρει τον θεσμό στο σπιτι του; Ή, θα τον αφήσει για τον επόμενο;… Και αν κάνει παρανομίες ο μετακλητός υπάλληλος υπάρχουν και δικαστήρια και το ΣτΕ για να βρει το δίκιο του ο καθένας…

    Απάντηση
  23. Ο/Η Έτσι ειναι αν έτσι νομίζετε, όμως... λέει:
    26/10/2016 στις 20:53

    Δεν δημοσιεύσατε ολόκληρο το σχόλιό μου. Ίσως σας φάνηκε βαρετό ή ακατανόητο, αλλά υβριστικό δεν ήταν για να το λογοκρίνετε. Επίσης σε κανένα σημείο του δεν ανέφερα τον όρο “θεσμός”. Επίσης, προσωπικά δεν τρελαίνομαι καθόλου. Πολύ απλά και “χωριάτικα” αναφέρθηκα στις αρμοδιότητες που ο ΝΟΜΟΣ έχει δώσει στον Γενικό Γραμματέα διαχείρισης αποβλήτων. Σύμφωνα με αυτές ο ΓΓ εχει δικαίωμα να παρεμβαίνει ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΩΣ και να κάνει υποδείξεις στους Δήμους κατά την εκπόνηση μελετών διαχείρισης αποβλήτων και οι Δήμοι είναι υποχρεωμένοι να συμμορφώνονται. Αυτά τα λέει ο ΝΟΜΟΣ όχι εγώ.
    Τώρα εσείς κε Μπασαντή λέτε οτι ο ΓΓ παραβιάζει τις λειτουργίες του κράτους. Πώς άραγε ; εφαρμόζοντας το νόμο; Συγκρατηθείτε. Υπάρχουν κι άλλα παραδείγματα τέτοιων νομίμων ενεργειών του ΓΓ ανά την Ελλάδα. Αμφισβητείτε τη νομιμότητα των ενεργειών του με βαρύγδουπες εκφράσεις, επειδή δεν σας αρέσουν.
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ Δ. Μπ.
    Αντί απαντήσεως θα σας πω μια αποψινη ιστορία. Άνοιξα να διαβάσω ειδήσεις σε μια ιστοσελίδα. Πρώτο θέμα: ΕΠΕΣΕ Ο ΝΟΜΟΣ ΠΑΠΠΑ” Τι σημαίνει αυτό; Πως ένας νομος ψηφισμένος από την Βουλή (αυτός κι είναι θεσμός) και εφαρμοζόμενος από έναν υπουργό (αυτή κι αν είναι θεσμική θέση με αρμοδιότητες) ΕΠΕΣΕ!!! Πως::: Επεσε από έναν άλλο θεσμό το ΣτΕ που έκρινε πως ένας υπουργός δεν μελέτησε καλά τα πράγματα και η Βουλή κακώς ψήφισε και όλες οι αρμοδιότητες πάνε περίπατο. Γιατί το ΣτΕ είπε πως δεν τήρησαν το Σύνταγμα. Τώρα μας λέτε για τις αρμοδιότητες ενος μετακλητού δημοσιου υπαλληλου! Αν ο κύριος αυτός παραβεί το νόμο θα βρει μπροστά του τον έλεγχο. Αυτό λέγεται στην Αμερική “έλεγχοι και ισορροπίες” που τηρούνται στις δημοκρατίες. Απ’ ότι καταλαβαίνω ο μονος που δεν το ξέρει αυτό είναι ο κ. Καπάκης που πιστεύει πως ειναι “θεσμός” !!! Και πως ένας “θεσμός” κάνει ότι θέλει. Και το χειρότερο πως λέει και ότι θέλει χωρλς να σκεφτεται πως εκθέτει και όσους τον διόρισαν στη θεση αυτη… Αλλά αυτό είναι μια αλλη ιστορία θα την πούμε μια άλλη φορά… Καλήνύχτα σας…

    Απάντηση
  24. Ο/Η ΚΑΛΟΓΡΙΔΗΣ Κ.ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ - ΧΩΡΑ ΑΝΔΡΟΥ 2016 λέει:
    27/10/2016 στις 05:42

    ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ Η ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΕΧΕΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΤΑ 500 ΜΕΤΡΑ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΟΡΑΤΗ Η ΜΟΝΑΔΑ ΧΥΤΥ .ΑΡΑ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ Η ΜΟΝΗ ΘΕΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΧΥΤΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ, ΣΤΗΝ ΣΤΑΥΡΟΠΕΔΑ, Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΧΥΤΥ ( ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ) ΟΧΙ ΧΥΤΑ ! !
    ΜΗΝ ΚΡΥΒΟΜΑΣΤΕ ΑΛΛΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΙΔΕΟΛΗΨΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΒΛΑΚΩΔΕΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ ΠΟΥ ΑΛΛΗΛΟΣΠΑΡΑΣΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΙΑΚΟ ΘΩΚΟ ! !
    ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΛΥΣΗ ,ΑΛΛΑ ΔΙΑΙΩΝΙΣΗ ΜΙΑΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ.
    ΠΑΡΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΚΥΡΙΟΙ ” ΣΟΥΣΟΥΔΗ-ΚΑΠΑΚΗ-ΘΕΟΛΟΓΟΥ” ΚΑΙ ΣΥΝΑΡΜΟΔΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΣΑΣ, ΤΗΝ ΤΟΤΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΩΝ 3 ΔΗΜΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΟΤΕ ΕΠΑΡΧΟΥ ΜΑΛΤΑΜΠΕ ΚΑΙ ΜΠΕΙΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΛΥΣΤΕ ΤΟΥΣ, ΞΕΣΗΚΩΣΤΕ ΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΟΠΟΙΑΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΣΗΜΕΡΑ Η ΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΔΙΑΛΥΣΤΕ ΤΑ, ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΘΕΣΗ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΣΤΑΥΡΟΠΕΔΑ. !
    ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 6 ΧΡΟΝΙΑ ΧΑΟΥΣ, ΣΤΟ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΟΝΗ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΗΜΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΧΥΤΥ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΧΥΤΥ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΕΜΑΤΟΠΟΙΗΤΗΣ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΜΕ ΤΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΕΡΓΑ ΑΝΑΠΛΑΣΗΣ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΟΣ ΕΙΔΟΥΣ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ.
    ΑΦΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΙΣ ΚΟΚΟΡΟΜΑΧΙΕΣ ΚΥΡΙΕ ΣΟΥΣΟΥΔΗ, ΕΙΣΑΣΤΕ ΔΗΜΑΡΧΟΣ, ΓΡΑΨΤΕ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΣ ΜΑΖΙ ΣΑΣ, ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΤΕ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ.
    ΔΕΝ ΠΑΡΑΛΕΙΠΩ ΕΔΩ ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΟΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΑΥΤΗ ΚΥΡΙΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΙΜΟΡΡΑΓΟΥΜΕ ΜΕ ΠΕΤΑΜΕΝΑ ΛΕΦΤΑ. ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΜΕ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΚΙΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΤΟΣΑ ΕΥΡΩΠΟΥΛΑ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΠΕΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΜΑΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΟΜΕΑ ΤΟΥ.
    ΟΧΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΛΛΗ ΣΠΕΚΟΥΛΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΑΝΔΡΙΩΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ ! !
    ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΦΥΓΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ,ΤΑ ΑΡΜΟΔΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΓΥΡΙΣΕΤΕ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΧΩΡΙΣ ΛΥΣΗ ! !
    ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΜΙΛΑΝΕ, ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΣΤΑΥΡΟΠΕΔΑ, ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ! !
    ΝΑ Χ…ΣΩ ΜΕΣΑ..ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΘΥΜΟΣΟΦΟΣ ΛΑΟΣ, ΣΤΟ ΡΗΜΑΔΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ, ΠΟΥ ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ, ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ! !
    ΣΧΟΛΙΟ

    Μα δεν σας έχει πει κανείς πως εκεί που είναι (α) είναι 350 μέτρα από τον αρχαιολογικό χώρο, (β) Είναι ορατός από παντού…. Αφήστε τα υπόλοιπα. Λοιπόν τι προτείνετε;;;;

    Απάντηση
  25. Ο/Η ΠΡΟΣ ΜΠΕΕΕ λέει:
    27/10/2016 στις 11:57

    Βλέπω πως σου λείπω γλυκό μου προβατάκι, γιαυτό θα είμαι σύντομα κοντά σου…Μέχρι τότε σε συμβουλεύω να αλλάξεις πορεία και συμπεριφορά! Μην χτυπάς τα άλλα ζωάκια του βουνού, γιατί αυτά δεν σε πείραξαν ποτέ…Μην τα προκαλείς όμως, γιατί μπορεί να αγριέψουν κι αυτά και τότε… Συγκεντρώσου λοιπόν. συμμαζέψου, κατάλαβε πως είσαι σε λάθος δρόμο και σίγουρα θα νοιώσεις καλλίτερα. Μην ξεχνάς το γνωστό τραγουδάκι: Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΑΓΜΑ!!!

    Απάντηση
  26. Ο/Η Mπεεε. λέει:
    27/10/2016 στις 12:52

    Εσύ λατρευτή μου από τας Αθήνας να πας στο Γαύριο να σε σκεπάσει ξέρεις….

    Απάντηση
  27. Ο/Η Πρόβατο. λέει:
    27/10/2016 στις 13:25

    Η αρχιπροβατίνα του Στιβαρίου μπεεεε….. τώρα γυαλίζει τα παπούτσια του απροβατιανού γενικούλη αρκεί να της πάει τα σκουπίδια μακριά απο τον βοσκοτοπό της, την πλούσκα. ΜΠΕΕΕΕ

    Απάντηση
  28. Ο/Η Αρχιμήδης. λέει:
    27/10/2016 στις 13:26

    Η Μ.Α. κατευθύνει την Μ.Μ. την Α.Β. και τον Α.Β. Ότι τους λέει κάνουν. (διαγράφεται μια φράση)…

    Απάντηση
  29. Ο/Η Αρχιμήδης. λέει:
    27/10/2016 στις 16:19

    Όταν ήταν στο τοπικό Μπατσίου η (διαγράφεται μια λέξη)… έκανε όλα τα προσωπικά της ρουσφέτια. Τότε ήταν ευχαριστημένη…. (διαγράφεται μια φράση)….

    Απάντηση
  30. Ο/Η ΑΠΟΛΩΛΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΚΑΙ Η ΠΡΟΒΑΤΙΝΑ. λέει:
    27/10/2016 στις 16:20

    ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΣΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥΛΗ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΤΡΙΑ ΑΠΟΛΩΛΑ ΚΑΙ Η ΠΡΟΒΑΤΙΝΑ: (διαγράφεται όλο το άλλο χόλιο)

    Απάντηση
  31. Ο/Η Προς Μπεε. λέει:
    27/10/2016 στις 16:20

    Γλυκό μου και καχεκτικό προβατάκι αν ήτανε η ζήλεια ψώρα θα γέμιζε όλη η χώρα… πρόσεχε, γιατί το γινάτι βγάζει μάτι. Θα τα πούμε πολύ σύντομα από κοντά, γι’αυτό το λόγο ας μη κουράζουμε άλλο τους αναγνώστες του εν άνδρω. Ο κύριος Διαμαντής θα κάνει ρεπορτάζ σύντομα για τους δυό μας για να γελάσει το νησί.

    Απάντηση
  32. Ο/Η Εν Άνδρω λέει:
    27/10/2016 στις 16:35

    ΠΡΟΣ ΚΑΛΟΓΡΙΔΗ Κ.ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ – ΧΩΡΑ ΑΝΔΡΟΥ 2016. Αγαπητέ μου γιατί ανησυχείται εσείς που εκτίθεμαι εγώ. Δεν το καταλαβαίνω. Αφήστε με να εκτίθεμαι. Εσείς δεν εκτίθεσται. Γραφτε συνεχως τα ίδια και τα ίδια κατεβατά. Αλλά δεν έχετε πάει ποτέ στο ΚΑΣ. Δεν ξέρετε τι έχει πει το ΣτΕ. Μετράτε στο google εσείς και μερικοί φίλοι σας. Πήγατε ποτέ να δείτε αυτά που λέτε. Τέλος πάντων δεν έχει νόημα αυτή η κουβέντα όσο δεν ξέρετε το πόσες παρανομίες την ημέρα γίνονται στην Σταυροπέδα για να μιλάτε εσείς περί “νομιμότητας”. ΔΕΝ είστε αρχαιολόγος. ΔΕΝ είμαι αρχαιολόγος. Μόνο όσοι υποστηρίζουν την λύση “έξω από την Πλούσκα” είναι αρχαιολόγοι, νομικοι. συνταγματολόγοι, υδρολόγοι κλπ Και διαβάζουν μόνο τις Γραφές. Εγώ δεν είναι ειδικός παρά μόνο στην επιστήμη που σπούδασα και δίδαξα γι’ αυτό και ρωτάω τους ειδικους. Και γράφω ότι αυτοί λένε… Τέλος γιατί δεν παρακολουθεί πια και κανένας αυτό το θέμα…..

    Απάντηση
  33. Ο/Η Πρόβατο. λέει:
    28/10/2016 στις 14:03

    Παρέλαση σήμερα και μου λείπεις ….Μπεεε….μόνη και έρημη η Πλούσκα μπεεεε….εσύ κάπου στας Αθήνας κι εγώ μόνο καραούλι στην Πλούσκα.

    Απάντηση

Αφήστε ένα Σχόλιο Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Προτεινόμενα άρθρα

  • ΤΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΔΙΝΕΙ ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ ΣΤΟ ΝΟΤΙΟ ΑΙΓΑΙΟ
  • Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…
  • Η ΟΝΟΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥ: Το αέναο ταξίδι ανθρώπων και ονομάτων στον χώρο και στον χρόνο…
  • Π.Ν.Ο. 24ωρη Πανελλαδική απεργία στα πλοία
  • ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ στην Άνδρο. Όμως παραμένει κρίσιμη η κατάσταση με τα νερά…

Πρόσφατα Άρθρα

  • ΤΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΔΙΝΕΙ ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ ΣΤΟ ΝΟΤΙΟ ΑΙΓΑΙΟ21/02/2026
  • ΓΥΑΛΙΑ & ΝΕΙΜΠΟΡΙΟΣ: Όταν η θάλασσα βγήκε στην στεριά…20/02/2026
  • TΟ ΝΑΥΑΓΙΟ ΤΟΥ «ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ», τo “Εν Άνδρω” και η ΕΡΤ19/02/2026
  • ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΓΡΑΦΕΙ: Αναγκαία η σωστή αποκατάσταση του δρόμου στις Στενιές19/02/2026
  • Π.Ν.Ο. 24ωρη Πανελλαδική απεργία στα πλοία18/02/2026

Ναυτικές Ιστορίες

    Πρόσφατα Σχόλια

    1. ATH στο ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ, ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ ΠΑΝΤΟΥ… «και τα μυαλά στα κάγκελα του αόρατου εχθρού!…»
    2. Παναγιώτης στο Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…
    3. enandro στο Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…
    4. Γιάννης Κ. στο Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…
    5. Γρίπη στο ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ, ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ ΠΑΝΤΟΥ… «και τα μυαλά στα κάγκελα του αόρατου εχθρού!…»

    Βίντεο

    • ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: Ιδιωτική υπόθεση το ΔΣ του Δήμου Άνδρου για την κ. Τσατσομοίρου!
    • Λιμάνι Ραφήνας 1945-2015 (χρονογράφημα και βίντεο)
    • Η Μονή Παναχράντου της Άνδρου (βίντεο)
    • Το τελευταίο ρεμέτζο (βίντεο)
    • Δύο ανδριώτες ζωγράφοι – Δ.Βαρδακώστας & Γ.Σεργουλόπουλος (βίντεο)

    Ακολουθήστε μας

    • Facebook
    • Twitter

    Κατηγορίες Άρθρων

    • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ (239)
    • ΑΡΘΡΑ (84)
    • ΘΕΜΑΤΑ (8)
    • ΙΣΤΟΡΙΑ (333)
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ (3.710)
    • ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ (23)
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ (1.476)
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (770)
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ (2.716)
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (1.083)
    • ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ (82)
    • ΧΡΗΣΙΜΑ (5)
    • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ (351)

    Εν Άνδρω

    Όσοι φίλοι θέλουν, μπορούν να στείλουν κείμενα, φωτογραφίες, παρατηρήσεις, απαντήσεις κλπ στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση.

     
       enandro.gr@gmail.com

    ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
    • ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΔΥΚΤΥΑΚΕΣ ΚΑΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥ

    ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

    ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

    • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
    • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
    • ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
    © Εν Άνδρω 2026. Powered by NinjaWeb