ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΧΗ...
Απομεσήμερο εκλογών Δημοτικών εκλογών β’ γύρου στην Χώρα. Ώρα 15;15. Ελάχιστοι έχουν απομείνει στην πλατεία Καΐρη. Το κλίμα υποτονικό και αδιάφορο. Ελάχιστοι ήρθαν από Αθήνα. Η αποχή ήταν εκείνη την ώρα στο 50% σε σχέση με τον α γύρο!!! Να δούμε που θα κάτσει η μπίλια της αποχής στο τέλος.
"Το Θωρηκτό": Μία υπέροχη θεατρική παράσταση στον Άγιο Κυπριανό
Σ’ ένα υπέροχο φυσικό «σκηνικό» που δεν ήταν άλλο από τον προαύλιο χώρο της εκκλησιάς του Αγίου Κυπριανού, δόθηκε μια δυνατή και στιβαρή θεατρική παράσταση, που διοργανώθηκε στα πλαίσια του Θερινού Πανεπιστημίου οι εργασίες του οποίου φιλοξενούνται για τρίτη χρονιά στην Άνδρο.
ΑΝΔΡΟΣ: "...σαν τα χιόνια!..."
Χιόνια στο Πέταλο!!! Χιόνισε κι είδαμε επιτέλους μιαν άσπρη μέρα. Παραμονή της μεγάλης γιορτής και η Άνδρος είναι χωρίς επισκέπτες για δεύτερη χρονιά. Περιμένοντας καλύτερες μέρες καταγράφουμε το σήμερα που λέει πως το κρύο τσουχτερό στην Άνδρο. Στο ύψος του Πιτροφού η θερμοκρασία στους +3 βαθμούς. Πάνω από το χωριό η κορυφογραμμή του Πετάλου χιονισμένη!!! Όχι…
Θ. ΣΟΥΣΟΥΔΗΣ: Απολογισμός απραξίας από τη διοίκηση Λοτσάρη
Του ΘΕΟΔΟΣΗ ΣΟΥΣΟΥΔΗ Πρώην δημάρχου – Επικεφαλής συνδυασμού “Ανοιχτοί Ορίζοντες” (ΔΥΟ ΕΙΓΑΓΩΓΙΚΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ: 1. Στον εφετινό απολογισμό του Δήμου Άνδρου παρόντες όλοι της συμπολίτευσης. Από τους 14 συμβούλους της αντιπολίτευσης παρόντες – όπως φαίνεται και στην φωτογραφία – μόνο 4!!! Αλήθεια που ήταν όλα αυτά τα “ικανά στελέχη” της αντιπολίτευσης, που, όπως λέει ο κ.…
"Λεφτά υπάρχουν" για παιδικές χαρές! Τι ποσόν δικαιούται η Άνδρος.
Μια από τις παιδικές χαρές (στο βάθος) που έκανε ήδη ο Δήμος Άνδρου (φωτ. Εν Άνδρω). Το ποσόν των 209.000 ευρώ έχει την ευκαιρία να απορροφήσει ο Δήμος Άνδρου, προκειμένου να βελτιώσει τις παιδικές χαρές στο νησί, να τις εμπλουτίσει με σύγχρονο εξοπλισμό και να δημιουργήσει και άλλες!