• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

Όσοι φίλοι θέλουν, μπορούν να στείλουν κείμενα, φωτογραφίες, παρατηρήσεις, απαντήσεις κλπ στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση.

  • Facebook
  • Twitter
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ
Εν Άνδρω Εν Άνδρω Εν Άνδρω
Άνδρος enandro.gr@gmail.com
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ
Εν Άνδρω Εν Άνδρω Εν Άνδρω
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

Πράσινο φως από την αρχαιολογία για την Πλούσκα. Η κατάσταση με τα απορρίμματα στην Άνδρο σήμερα.

Κατηγορία: ΠΟΛΙΤΙΚΗ Δημοσίευση: 06/08/2017 Σχόλια: 27

 

Η περιοχή της Πλούσκας όπου έχει επιλεγεί από το 2012 για να γίνει ο ΧΥΤΥ της Άνδρου… (φωτ. της μελέτης).

Με ένα χρόνο καθυστέρηση η αρχαιολογία Κυκλάδων κατάφερε να αποφασίσει  αυτό που οι υπηρεσίες της είχαν καταλήξει μετά από επιτόπια έρευνα ήδη από το καλοκαίρι του 2016: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΧΑΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΟΥΣΚΑ…

Οι ευθύνες του «τοπάρχη Πλούσκας»

Η τελευταία γραμμή άμυνας του Γιάννη Καπάκη «τοπάρχη Πλούσκας» κατέπεσε παταγωδώς. Φυσικά απομένουν μια σειρά λεπτομέρειες και ανθυπολεπτομέρειες στο πολιτικό παρασκήνιο, αλλά και πολιτικές τρικλοποδιές στις οποίες ο επικεφαλής της ελάσσονος αντιπολίτευσης θα επιμείνει.

 Από τις εφετεινές ανασκαφές στον Στρόφιλα που έγιναν με την βοήθεια εθελοντών καθηγητών και φοιτητών από Βραζιλία, ΗΠΑ, Σκωτία, που χρηματοδότησαν οι ίδιοι το ταξίδι τους. Οι ξένοι  καθηγητές και φοιτητές έρχονται αό όλο τον κόσμο να εργαστούν για να αποκαλύψουν τον Στρόφιλα και οι τοπικοί άρχοντες και τοπάρχες κάνουν ότι μπορούν να τον ξεχάσουν για μια χούφτα ψήφους… (φωτ. Εν Άνδρω).

Όμως έγινε ένα επιπλέον βήμα ώστε να προχωρήσει η τελική  απόφαση, που εκκρεμεί ενάμιση χρόνο χάρη στις πολιτικές πιέσεις που ασκεί ο ΓΓ Πολιτικής Προστασίας του ΥΠΕΣ, ο οποίος κάνει ότι μπορεί δύο χρόνια στο ΠΕΣΠΑ – με διαδικαστικούς λόγους για «να πετάξει την μπάλα στην εξέδρα» – οδηγώντας την Άνδρο σε ασφυξία για μικρο-παραταξιακούς λόγους.

Όποιον δεν συγκινούν αυτά τα μοναδικά καραβακια στα βράχια του Στρόφιλα που “ταξίδεψαν” 6.000 χρόνια για να μας πουν τη ναυτική ιστορία της νεολιθικής Άνδρου δεν έχει καμία σχέση με την ιστορία και τον πολιτισμό, ούτε και με αυτό το νησί… (φωτ. Εν Άνδρω).

Προς γνώση των ανδριωτών ο «τοπάρχης της Πλούσκας» ήταν ο μόνος κραυγαλέα απών (αν και προσκλήθηκε πολλαπλώς) στην μεγάλη εκδήλωση για τον Στρόφιλα στο ανοιχτό θέατρο, την οποία παρακολούθησαν 1000 ανδριώτες. Δεν κατάφερε, μάλιστα,  να στείλει ούτε χαιρετισμό (είχαν στείλει τέσσερις υπουργοί της κυβέρνησης στην οποία υπηρετεί). Είναι προφανής η αδιαφορία του προς τις μεγάλες ανακαλύψεις της αρχαιολογικής έρευνας, οι οποίες αφορούν την ιστορία και τον πολιτισμό της Άνδρου και όλων των Κυκλάδων, για μια χούφτα ψήφους!!!

Οι ευθύνες του δημάρχου Άνδρου

Φυσικά σημαντικές είναι και οι ευθύνες του δημάρχου που κρύβει δύο ολόκληρα χρόνια το μέγα πρόβλημα δημιουργώντας ψευδαισθήσεις «λύσεων», ενώ λειτουργεί παράνομα την υπάρχουσα ανεξέλεγκτη χωματερή της Σταυροπέδας  (λειτουργεί τάχα μου δεματοποιητής, ενώ τα σκουπίδια πετιούνται στον κατηφορο)!!! Και οι ευθύνες του μεγαλώνουν, καθώς  υπάρχουν σκουπίδια σε πολλά μέρη λόγω απορριμματοφόρων που έχουν χαλάσει ντάλα καλοκαίρι!!!

 Από την ακρόπολη του αρχαίου Στρόφιλα η εικόνα της υπό “αποκατάσταση” χωματερής όπου τα σκουπίδια συνεχίζουν να πέφτουν!!! Αυτό δεν το “βλέπει” ο τοπάρχης” Γ. Καπάκης που βάζει διαδικαστικές τρικλοποδιές και δεν το “ξέρει” ο δήμαρχος Θ. Σουσούδης που δεν ομολογεί την αλήθεια στους πολίτες της Άνδρου ώστε να πιέσει και να γινει ο ΧΥΤΥ της Πλούσκας… (φωτ. Εν Άνδρω).

Και οι ευθύνες του μεγαλώνουν κι άλλο, καθώς η ανακύκλωση κοντεύει να φτάσει για Τρίτη χρονιά σε αδιέξοδο. Όπως είναι γνωστό Η ανακύκλωση ολοκληρώνει τον κύκλο της τον Σεπτέμβριο. Πάνω από 400 τόνους υλικών έχουν σταλεί προς ανακύκλωση στην Αθήνα από τις δύο εταιρείες που είναι στο νησί. Κοντεύει πια Δεκαπενταύγουστος  και από τον Δήμο Άνδρου δεν έχει παρθεί μια απόφαση για τα επόμενα βήματα! Το πότε θα παρθεί με ένα ΔΣ που συνεδριάζει – αν τα καταφέρει πια – με 10-11 συμβούλους άγνωστο! Για την ώρα δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Η ΓΕΝΙΚΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΑΝΔΡΟΥ Παπαδάκης Αντώνιος και οι συνεργάτες του θέλουν να ενημερώσουν όλους τους Ανδριώτες για την ολοκλήρωση του έργου τους, καθώς η εργολαβία με το Δήμο θα λάβει τέλος μέσα στο προσεχές διάστημα . Επειδή φοβόμαστε ότι πάλι από το Δήμο θα πετάξουν το μπαλάκι στον εργολάβο για τυχόν διακοπή του έργου μέσα στο καλοκαίρι , θέλουμε να γνωρίζετε ότι η επιχείρησή μας ενημερώνει από καιρό και σε τακτά χρονικά διαστήματα το Δήμο για την εξέλιξη της εργολαβίας με σχετικά έγγραφα, τα οποία έχουν λάβει Αρ. Πρωτ. και ημερομηνία, έτσι ώστε να μπορεί ο Δήμος να είναι έτοιμος να συνεχίσει άμεσα το έργο της ανακύκλωσης. Η ΓΕΝΙΚΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΑΝΔΡΟΥ δεν προτίθεται να αναλάβει ξανά την εργολαβία από τον Δήμο.

 ΑΝΔΡΟΣ 04/08/2017

ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ

ΓΕΝΙΚΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΑΝΔΡΟΥ

Η παραπάνω ανακοίνωση της εταιρείας ΓΕΝΙΚΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΑΝΔΡΟΥ οδηγεί στο ερώτημα τι στην ευχή έχει στο μυαλό του ο δήμαρχος Άνδρου. Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά μέσα στο καλοκαίρι ο δήμαρχος και οι στενοί συνεργάτες του οδηγούν σε αδιέξοδο την ανακύκλωση στο νησί. Άβυσσος η ψυχή των ανθρώπων που διοικούν αυτόν τον Δήμο…

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Αυτά συμβαίνουν στο νησί με πλήρη ευθύνη αυτών που διοικούν και αυτών που τους αντιπολιτεύονται.  Πάμε τώρα και στην απόφαση της αρχαιολογίας που κλείνει έναν μακρύ κύκλο εγκρίσεων χρόνων κοντά 5 χρόνια όπου οι τρικλοποδιές και η ανικανότητα «πήγαν σύννεφο»!!! Ελπίζουμε το σιωπηλό και ευθυνόφοβο ΠΕΣΠΑ να καταφέρει να συνεδριάσει κάποια στιγμή και να πάρει επιτέλους μια απόφαση για ένα θέμα που αποτελεί «βόμβα» στα θεμέλια της οικονομίας και του τουρισμού στην Άνδρο αψηφώντας «τοπάρχες», «γενικούς», «ειδικούς» και ανειδίκευτους…

«ΕΝ ΑΝΔΡΩ»

(Ακολουθεί αυτούσια η απόφαση της αρχαιολογίας όπως δημοσιεύτηκε σε φιλικό έντυπο του δημάρχου Άνδρου και μας εστάλη από τον αναγνώστη μας Δ.Λ. τον οποίο και ευχαριστούμε)

ΘΕΜΑ: Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) που αφορά στο έργο: «Χώρος Υγειονομικής Ταφής Υπολειμμάτων και Μονάδα Επεξεργασίας Αποβλήτων Δήμου Άνδρου, νήσου Άνδρου, νομού Κυκλάδων»

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε

Υπέρ της καταρχήν έγκρισης της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων που αφορά στο έργο «Χώρος Υγειονομικής Ταφής Υπολειμμάτων και Μονάδα Επεξεργασίας Αποβλήτων Δήμου Άνδρου, Νήσου Άνδρου, Νομού Κυκλάδων» στη θέση Πλούσκα της Δημοτικής Ενότητας Υδρούσας Δήμου Άνδρου, σε γήπεδο έκτασης 90,17 στρεμμάτων με φορέα υλοποίησης, λειτουργίας και συντήρησης του έργου τον Δήμο Άνδρου, κατά τα διαλαμβανόμενα στην εισήγηση δεδομένου ότι:

α) Δεν εντοπίστηκαν αρχαιότητες εντός του γηπέδου, στον άμεσο περιβάλλοντα χώρο του, αλλά και στην περιοχή της νέας οδικής πρόσβασης,

β) το αιτούμενο νέο οδικό δίκτυο βρίσκεται εκτός της ζώνης προστασίας του Αγ. Αιμιλιανού, ενώ θα διαμορφωθεί στη συνέχεια υφιστάμενου,

γ) το προτεινόμενο γήπεδο εγκατάστασης, λόγω της μορφολογίας του εδάφους, δεν έχει οπτική επαφή με τον Αγ. Αιμιλιανό, όπως και με τα λείψανα της μεταβυζαντινής εγκατάστασης εντός της ζώνης προστασίας του μνημείου, δ) η απόσταση από την Ι. Μονή Ζωοδόχου Πηγής ή Μονή Αγίας είναι τέτοια (περί τα 3.750 μ., όπως υπολογίστηκε προσφάτως και επισημάνθηκε ανωτέρω ενώπιον του Συμβουλίου από την Μ. Σιγάλα), ώστε να μην επηρεάζεται κατά άμεσο ή έμμεσο τρόπο το μνημείο ή το άμεσο περιβάλλον του και δεν προκαλείται οπτική ή άλλη ενόχληση σε αυτό, και

ε) η ΕΦΑ Κυκλάδων κλήθηκε να διατυπώσει τις απόψεις της για την προκρινόμενη θέση «Πλούσκα», δεδομένου ότι για αυτήν κατατέθηκε ολοκληρωμένη ΜΠΕ, ενώ αντίστοιχη αξιολόγηση για τις λοιπές προτεινόμενες εναλλακτικές θέσεις προϋποθέτει την εκπόνηση αντίστοιχων ΜΠΕ εφόσον αυτό προβλέπεται από την ισχύουσα κείμενη νομοθεσία.

Επίσης, η καταρχήν έγκριση της εν θέματι Μελέτης χορηγείται λαμβάνοντας υπόψη ότι:

α) η διόρθωση του στοιχείου της απόστασης του Αγίου Αιμιλιανού από το εγγύτερο όριο χωροθέτησης του γηπέδου του ΧΥΤΥ δεν μεταβάλλει την τελική σειρά κατάταξης των θέσεων που είχαν προταθεί για τη χωροθέτηση του γηπέδου του ΧΥΤΥ και β) η λεκάνη του ΧΥΤΥ, σύμφωνα με τα υποβληθέντα συμπληρωματικά στοιχεία (τεύχος και σχέδια), χωροθετείται στην ίδια θέση, αλλά με μικρότερες διαστάσεις, περιορίζοντας με την κατάργηση της Γ΄ φάσης το ύψος του απορριμματικού φορτίου.

Η καταρχήν έγκριση της μελέτης χορηγείται για λόγους προστασίας του περιβάλλοντος του ιστορικού διατηρητέου μνημείου του Ι.Ν. του Αγίου Αιμιλιανού στις Γίδες με τους κάτωθι όρους:

  1. Καθ’ όλη τη διάρκεια λειτουργίας του ΧΥΤΥ, η ανώτερη στάθμη του έργου (κτήρια, εγκαταστάσεις και απορριμματικό φορτίο) θα είναι χαμηλότερη του παρεμβαλλόμενου φυσικού εμποδίου της κορυφογραμμής και καθ’ όλη την έκταση του έργου δεν θα υπάρχει οπτική επαφή με το ναό του Αγίου Αιμιλιανού.
  1. Να κατατεθούν για έγκριση οι μελέτες των κτηρίων και των κατασκευών των λειτουργικών εγκαταστάσεων του ΧΥΤΥ, στις οποίες θα περιλαμβάνεται και οριζοντιογραφία με εγκάρσιες μηκοτομές σε κατάλληλη κλίμακα της υφιστάμενης κατάστασης και της πρότασης και θα προκύπτει η οριζοντιογραφική και υψομετρική σχέση του Αγίου Αιμιλιανού με αυτές. Το ανώτερο ύψος του απορριμματικού φορτίου θα ανέρχεται στα 160 μ. και όχι στα 170 μ.
  1. Θα πραγματοποιηθεί περιμετρική δενδροφύτευση σύμφωνα και με τη σχετική πρόβλεψη της ΜΠΕ, μετά από εκπόνηση από τη μελετητική εταιρεία κατάλληλης φυτοτεχνικής μελέτης.
  1. Όλες οι εκσκαφικές εργασίες συμπεριλαμβανομένων και αυτών για τη διαμόρφωση των συνοδών έργων, θα γίνουν υπό την επίβλεψη της Υπηρεσίας μας. Σε περίπτωση πoυ βρεθούν αρχαία, oι εργασίες θα σταματήσουν για vα γίνει σωστική ανασκαφή, η οποία, εφόσον κριθεί απαραίτητο, μπορεί να επεκταθεί και πέραν των ορίων του έργου. Από τα αποτελέσματα της ανασκαφικής έρευνας θα εξαρτηθεί η περαιτέρω πορεία των εργασιών ύστερα από γνωμοδότηση των αρμοδίων οργάνων του ΥΠ.ΠΟ.Α.
  1. Η πρόσληψη του απαραίτητου προσωπικού για την εποπτεία τόσο των εκσκαφικών όσο και των τυχόν ανασκαφικών εργασιών, θα γίνει κατόπιν υποδείξεως της Υπηρεσίας μας. Η δαπάνη για την πρόσληψη του προαναφερθέντος προσωπικού, όπως και η συνολική δαπάνη για την ανασκαφική έρευνα (σχεδιαστική και φωτογραφική τεκμηρίωση των αρχαιοτήτων, καθαρισμός, συντήρηση, καταγραφή, αποθήκευση, μελέτη και δημοσίευση) θα βαρύνει τον προϋπολογισμό του έργου, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα του αρθρ. 37 του ν. 3028/2002 «Για την Προστασία των Αρχαιοτήτων και εν γένει της Πολιτιστικής Κληρονομιάς».
  1. Η οριστική μελέτη του έργου να υποβληθεί προς έγκριση στην Εφορεία Αρχαιοτήτων Κυκλάδων.
  2. Σε περίπτωση τροποποιήσεων η μελέτη θα επανυποβληθεί προς έγκριση στην Υπηρεσία μας. Η μη τήρηση των ως άνω όρων επιφέρει την ανάκληση της παρούσας έγκρισης. Το παρόν δεν αποτελεί αναγνώριση τίτλων κυριότητας ούτε αντικαθιστά τυχόν άδεια που απαιτείται από άλλη Δημόσια Αρχή ή Υπηρεσία.

Ο Προϊστάμενος της Εφορείας Αρχαιοτήτων Κυκλάδων

Δημήτρης Αθανασούλης Αρχαιολόγος

27 Comments

  1. Ο/Η Διονύσης ( Μηχανικός Δημ.Εργων) λέει:
    06/08/2017 στις 09:35

    Μην βιάζεσαι Διαμαντή να σχολιάσεις…
    ΣΧΟΛΙΟ
    Με ιδιαίτερη ικανοποίηση θα δημοσίευα το σχόλιο σας ως άρθρο ενυπόγραφο όμως. Για να ξέρω ποιος με ξέρει και δεν ξέρω. Το κρυφτούλι με την καταστροφή του Στρόφιλα θέλει επώνυμους που να παίρνουν τις ευθύνες τους και όχι ψευδώνυμους που λασπολογούν και μετά δίνουν και “συμβουλές” κι από πάνω…. Πάντως είτε έτσι είτε αλλιώς η Άβδρος χάρη σε εσάς και τον τοπάρχη σας, αλλά και τα ψευδείγραφα του δημάρχου είναι δέσμια των σπουπιδιών της. Κι αυτό δεν αλλάζει με διαδικαστικές ανοησίες….

    Απάντηση
  2. Ο/Η Εν Άνδρω λέει:
    06/08/2017 στις 09:50

    Θαυμάζω το θράσος μερικών ανώνυμων Διονύσηδων/Δερβίσιδων μηχανικών δημοσίων έργων/εργολάβων που ονομάζουν αρχαιολογία το μικρό εξωκλήσι του Αγιου Αιμιλιανού και υποτιμούν κραυγαλέα την “αρχαιότερη πόλη της Ευρώπης” τον μοναδικά για τα σπουδαία ευρήματα του Στρόφιλα που με τις βραχογραφίες των πλοίων του “ταξιδεύει” την ιστορία τoυ νησιού μας από το 4.500 π.Χ. μέχρι το 3.200 π.Χ. Αλλά μόνο ανώνυμα μπορούν να διακινούν τέτοιες ανοησίες. Επωνυμα δεν τολμούν. Είστε απίστευτοι για τον καταστροφικό τοπικισμό σας μερικοί…

    Απάντηση
  3. Ο/Η Μπατσιωτης λέει:
    06/08/2017 στις 11:50

    Πω ρε κλάμα που θα ρίχνουν η Μ…,η Β… και η Μ…

    Απάντηση
  4. Ο/Η Γιάννης και Μαρία Βαρθολομαίου λέει:
    06/08/2017 στις 13:18

    Εεεεε…..εεεεε…Πιτροφιανοι,Στενιωτες,Χωραιτες,Κορθιανοι…εμπρός τώρα όλοι μαζί με την αρχαιολογία ( μετά την απόφαση της για τη Πλούσια και το όλο σκεπτικό της) να την εφαρμόσουμε και για την Σταυροπεδα.Να τελειώνουμε επιτέλους μέ τα σκουπίδια.

    Απάντηση
  5. Ο/Η Διονύση - Μηχανικός λέει:
    06/08/2017 στις 13:19

    Επαναλαμβανω αυτό που ξέρουν όλοι. Πλην μερικών ξεροκέφαλο.Η απόσταση και η οπτική επαφή οικοπέδου για κατασκευή ΧΥΤΥ στην Σταυροπεδα,δεν έχει καμμία σχέση με τον Στροφιλα και σε αυτό ,θα βοηθήσει τώρα η αρχαιολογία,μετά την απόφαση της για την Πλουσκα.Δυο μέτρα και δύο σταθμά δεν μπορούν να υπάρχουν και θα καταπέσουν όσο και αν κάποιοι θέλουν να ” επιβάλλουν” …Αυτα για την ώρα… συνεχίζουμε!
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    Είστε ανόητος. Καμά σχέση αυτά που λέτε με την πραγματικότητα. Ο Στρόφιλας είναι ΖΩΝΗ Α αυτό δεν αλλάζει με τίποτα. Όπως δεν άλλαξε ποτέ π.χ, για την Κνωσό . Που τα μάθατε τα γράμματα; Στον Δήμο Πλούσκας; Και βεβαίως συνεχίζετε. Το γράψαμε ήδη πως ο τοπάρχης και οι τοπικοί του συνεχίζουν να απεργάζονται την καταστροφή της ιστορίας και του πολιτισμού της Άνδρου. Δεν έχουμε καμία αμφιβολία για τις προθέσεις σας….

    Απάντηση
  6. Ο/Η ΜΠΑΤΣΙΩΤΗΣ λέει:
    06/08/2017 στις 13:27

    ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ Β… Β… Μ… ΧΑΣΑΤΕ ΤΟ ΧΥΤΥ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΑΛΛΟ ΜΑΘΗΜΑ Η Μ.Α. ΚΑΤΙ ΘΑ ΒΡΕΙ ΑΥΤΗ

    Απάντηση
  7. Ο/Η ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ λέει:
    06/08/2017 στις 13:42

    Η Μ.Α ΑΣ ΑΦΗΣΕΙ ΗΣΥΧΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΝΔΡΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΑ.ΜΑΣ ΚΟΥΡΑΣΕ ΠΙΑ

    Απάντηση
  8. Ο/Η Σκεφτόμενος λέει:
    06/08/2017 στις 13:43

    Κάνε μια αντιεισήγηση Μ,,,, στο συμβούλιο….

    Απάντηση
  9. Ο/Η Σκεπτόμενος λέει:
    06/08/2017 στις 13:46

    Αν κατάλαβα καλά “εκπρόσωπος” του δημάρχου Σουσύδη στο facebook έχει αναλάβει εργολαβικά ο Γιώργος Σιγάλας. Τον τιμά η συμπαράσταση προς τον πληττόμενο δήμαρχο του. Όπως και η ευθύνη που παίρνει δημοσίως υπερασπιζόμενος πιθανά ψεύδη και συκοφαντίες αν αποδειχτούν όλα όσα υπερασπίζεται. Χρειάζονται τολμηροί να σηκώνουν τις αμαρτιές των φίλων τους. Και απερίσκεπτοι να είναι έτοιμοι να κατηγορηθούν για συνέργεια σε συκοφαντία. Φυσικά εμείς από την μεριά μας μπορούμε να χρεώσουμε στο πάντα τολμηρό στη στήριξη του σημερινού πανταχόθεν βαλλόμενου δημάρχου Γιώργο Σιγάλα την κατηγορία του συνεργού σε όσα πράττει αυτός αφoύ τα υπερασπίζεται με κάθε τρόπο…

    Απάντηση
  10. Ο/Η Την πατησες λέει:
    06/08/2017 στις 15:24

    Την πατησες κ Καπακη. Τα κουβαδακια σου τωρα και σε αλλη παραλια!!!Τι νομιζες οτι για παντα θα μας κρατας αιχμαλωτους??

    Απάντηση
  11. Ο/Η Διονυσης Μηχανικος Δημ. Εργων λέει:
    06/08/2017 στις 15:24

    Εσεις γιατι εκνευριζεστε κυριε Μπασαντη, οταν καποιοι εχουν διαφορετικη αποψη,για το σκεπτικο της ολης αποφασης της αρχαιολογιας ?
    Δεν το ξαναδιαβαζδτε πιο προσεκτικα για να διαπιστωσετε και εσεις οτι αποτελει τελειο συμπερασμα, περι ορατοτητας και αποστασης καποιου αρχαιολογικου χωρου απο την την θεση ενος ΧΥΤΥ και αποτελει σπουδαιο τωρα νομικο προηγουμενο για την θεση Σταυροπεδα με την θεση Στροφιλλα,οπου με βαση το ολο σκεπτικο… περι Πλουσκας,τωρα μπορει να ισχυροποιηθει η αποψη των πολλων,οτι, η χωροθετηση ΧΥΤΥ στο οικοπεδο της Σταυροπεδας μπορει να γινει, αφου τα αρχαια του οικοπεδου Στροφιλλα δεν εχουν καμμια σχεση με τον χωρο που σημερα ειναι ο δεματοποιητης και εκει μπορει να γινει ο ΧΥΤΥ.
    Απλα τα πραγματα αγαπητε μας Διαμαντη και καλομθα ειναι, μετα την αποφαση της αρχαιολογιας, να συνηθιζετε σιγα- σιγα στην ιδεα, οτι αυτη η ανακοινωση της αρχαιολογιας ,μπορει να νομιζετε οτι ηταν για την Πλουσκα,αλλα το ολο της σκεπτικο τωρα θα χρησιμοποιηθει,για μια νεα της αποφαση και για την Σταυροπεδα.
    Γιατι αλλη θεση το οικοπεδο Σταυροπεδας και αλλο το οικοπεδο του Στροφιλλα,τελεια και παυλα.
    Η συνεχεια προβλεπεται συναρπαστικη οντως ! !
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    Έχετε δίκιο με πείσατε. Άλλη η θέση των σκουπιδιών κι άλλη του Στρόφiλα!!! Πως και δεν το είχα δει; Επιτέλους. Η συνέχεια όντως θα είναι συναρπαστική. Θα μπουν οι μπουλντόζες να φτιάξουν ένα ΧΥΤΥ δίπλα στον αρχαίο Στρόφιλα – που δεν θα φαίνεται ομως. Στην Πλούσκα λένε 90 ή 75 στρέμματα. Στην Σταυροπέδα που δεν φαίνεται βαλε ρε βλάμη 200 στρέμματα. Νάχουμε να ρίχνουμε πράγμα. Πως και δεν σκέφτηκα τα περί ορατότητας και αρχαιολογίας. Και εκνευριζόμουν ρε βλάμη στην ιδέα της καταστροφής της ιστορίας και της πολιτιστικής κληρονομιάς της αρχαίας Άνδρου. Τώρα ηρέμησα. Σε ευχαριστώ που με δίδαξες πως όλα στην αρχαιολογία είναι τι φαίνεται και τι δεν φαίνεται. Να όπως εσύ που νομίζεις πως δεν φαίνεσαι, ενώ πια σε βλέπουν όλοι. Όντως συναρπαστικά πράγματα «το είναι και το φαίνεσθαι» Πλουσκαίε μου!!!
    ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ: Ρε βλάμη εγώ πως φωτογράφιζα από τον Στρόφιλα τα σκουπίδια της Σταυροπέδας; Πως τα έβλεπα αφού δεν φαίνονται όπως λες; Για δες λίγο την φωτογραφία και πες μου εσύ τι βλέπεις;

    Απάντηση
  12. Ο/Η Ανδριωτης λέει:
    06/08/2017 στις 15:48

    Κύριε Καπακη τελειώσατε πολιτικά πιά.

    Απάντηση
  13. Ο/Η Μποθος Αντ Μιχαηλ λέει:
    06/08/2017 στις 22:28

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΟΥΣΚΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ.ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΔΕΔΙΚΑΣΜΕΝΟ, ΣΥΝΤΟΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΛΕΣΤΕΙ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ” ΑΠΛΩΝΟΝΤΑΙ ” ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΤΟΥ ΣΤΡΟΦΙΛΑ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΝΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΕΙ…ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ ΜΙΚΡΗ ΑΝΣΚΑΦΗ,ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΔΩ ΣΤΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΕΜΑΤΟΠΟΙΗΤΗΣ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΕΔΩ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΧΥΤΥ,ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΓΙΑ ΤΟΥ ΣΤΡΟΦΙΛΛΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΝΕΡΑ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.
    ΕΞΑΛΛΟΥ ΕΝΑΣ ΧΥΤΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΜΕ ΠΕΤΡΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΟΠΤΙΚΗ ΕΠΑΦΗ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΡΟΔΙΛΛΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΤΩΡΑ ΚΟΠΤΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΡΑΤΟΣ Η ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΡΟΦΙΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ.
    ΣΧΟΛΙΟ
    Άλλος ένας μαθητεύομενος αρχαιολόγος στο νησί μας που ξέρει και συμμβουλεύει τώρα που τέλειωσε η διαδικασία πως να ξαναρχίσει από την αρχή…. Περαστικά σας….

    Απάντηση
  14. Ο/Η Διονύσης Μηχανικός λέει:
    06/08/2017 στις 22:32

    Αγαπητέ κύριε Μπασαντη…. έχετε όντως καλή φωτογραφική μηχανή, για αυτό φωτογραφίζοντας από τον Στροφιλα προς τον υπο δημιουργία ΧΥΤΥ στην Σταυροπεδα, τον …ζουμαρετε και τον φαιρνεται κοντά τον χώρο.
    ΣΧΟΛΙΟ
    Περαστικά σας.

    Απάντηση
  15. Ο/Η John λέει:
    06/08/2017 στις 22:33

    ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΗ Η Μ… ΚΑΙ Η Β…..ΤΙ ΔΙΚΕΟΛΟΓΙΑ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ….
    ΣΧΟΛΙΟ
    Έλεος με τις προσωπικές μπηχτές που εμπεριέχουν και υπερβολες…Ήδη κόπηκαν…

    Απάντηση
  16. Ο/Η Σουζη λέει:
    06/08/2017 στις 22:34

    Η Μ.Α τώρα ας πάρει τις μαθήτριες της Μ… και Β… και να τις πάει να τους κάνει σεμινάρια στην Αθήνα.. …..

    Απάντηση
  17. Ο/Η Μχαηλ Αριστ. Μποθος λέει:
    07/08/2017 στις 07:54

    Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΟΥΣΚΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΑΥΡΟΠΕΔΑ ΚΥΡΙΕ ΔΙΑΜΑΝΤΗ! ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ ΑΝΟΙΓΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΟΥΣΚΑ !
    ΑΡΧΑΙΑ ΚΑΙ ΟΠΤΙΚΗ ΕΠΑΦΗ ΣΤΗΝ ΣΤΑΥΡΟΠΕΔΑ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟΥ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΧΥΤΥ,ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΔΕΜΑΤΟΠΟΙΗΤΗΣ !
    ΘΑ ΚΑΛΕΣΤΕΙ Η ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΝΟΥΣ ΝΑ ΨΑΞΟΥΝ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΥΠΑΡΞΗ ΑΡΧΑΙΩΝ ΚΑΙ ΣΕ 6 ΜΗΝΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΟ ΠΟΡΙΣΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ,ΛΙΓΟ-ΠΟΛΥ ΞΕΡΟΥΜΕ,ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΚΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΡΟΦΙΛΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ Ο ΑΠΟΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΜΠΗΚΕ….ΣΑΝ ΥΠΟ ΕΡΕΥΝΑ ΧΩΡΟΣ, ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ, ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΝΕ ΤΑ ΝΑΚΥΚΛΟΥΜΕΝΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΜΑΣ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΛΥΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΥΤΟ ΜΙΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ !
    ΟΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΝΟΙΚΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ…..
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    Έχετε δίκιο σε 6 μηνες θα πάνε οι Αυστραλοί αρχαιολόγοι, μπορεί σε άλλους 6 να πάνε και οι Γερμανοί, σε άλλους 12 οι Βραζιλιάνοι. Μετά θα γίνει ένα διεθνές συμπόσιο αρχαιολόγων που θα αποαφανθεί πως η γωνία του νταμαριού κρύβει λίγο τον Στρόφιλα!!! Έτσι θα καταργηθεί η ΖΩΝΗ Α της αρχαιολογίας (όπως καταργήθηκε και στην Κνωσό και στην Ακρόπολη και στο μουσείο της Ακρόπολης και στο Σουνιο και στην Αμφίπολη και στην Βεργίνα και στο Δίον). Μετά θα δουν τα υπέροχα αρχαία της Πλούσκας που δεν βρήκανε όσο κι αν σκάψανε. Και θα αποφασίσουν: στην Σταυροπέδα!!!
    Είστε απίθανος. Γιατί δεν δοκιμάζετε την τύχη σας γράφοντας επιθεωρήσεις στην τηεόραση αντί να γράφετε σχόλια στο Εν Άνδρω;

    Απάντηση
  18. Ο/Η ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΧΩΡΑ ΑΝΔΡΟΥ 7/8/17 λέει:
    07/08/2017 στις 08:22

    ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΑΥΡΟΠΕΔΑ
    ΣΧΟΛΙΟ
    Το παραπληροφορείν φυγείν αδύνατον για ορισμένους. Και το δικό σας σχόλιο βρίθει ανακριβειών και ψευδών στοιχείων. Άλλη φορά να προσέχετε καλύτερα και να αποφεύγετε τις συνδικαλιστικές νομικούρες που είναι προς εντυπωσιααμό κάποιων που δεν ξέρουν… Καλημέρα σας.

    Απάντηση
  19. Ο/Η Εν Άνδρω λέει:
    07/08/2017 στις 08:48

    Διασκεδαστικοί άνθρωποι μερικοί που ασχολούνται μανιωδώς με τα νερά και τα αρχαία της Πλούσκας. Μόλις τελειώνουν τα νερά βρίσκουν αρχαία. Μόλις τελειώνουν τα αρχαία βρίσκουν νερά Κάποτε τέλειωσαν τα νερά με την υδρογρωλογική μελέτη. Τώρα τέλειωσαν και τα αρχαία με την απόφαση της αρχαιολογίας.
    Επανέρχονται λοιπόν ακούραστοι όλοι μαζί – και οι τέσσερις τους που μαζί με τα πλαστά προφίλ στο facebook τους ειναι 12 και μαζι με τα ψευδώνυμα στο site μας είναι 19) με μια όντως πρωτότυπη πρόταση: να πάει ο ΧΥΤΥ στην Σταυροπέδα!!!! Και το διευκρινίζουν: σε μια γωνία πίσω από ένα νταμάρι. στα 350-400 μέτρα από τον Στρόφλα!!! Εκεί κάπου δίπλα στον δεματοποιητή που κόβει λίγο την θέα προς τον αρχαιολογικό χώρο!!! Τρελά πράγματα δηλαδή…
    Κατά τα άλλα και οι τρεις – που ειναι τέσσερις, μπορεί και έξι – δηλώνουν πως “αγαπούν όλη την Άνδρο και τα όλα τα νερά και όλα τα αρχαία” .Μια διευκρίνηση; εννοούν όλης της Άνδρου της αυλής τους!!! Και όλα τα αρχαία της Πλούσκας τους!!! Αυτά που δεν βρήκανε όσο κι αν σκάψανε οι αρχαιολόγοι!!! Το αξιοπερίεργο είναι πως δηλώνουν σε όλους τους τόνους πως: είναι “βέροι” ανδριώτες!!!
    Τέτοιους “βέρους” μόνο στην… Βέροια βρίσκεις!!!.

    Απάντηση
  20. Ο/Η Ανδριώτης λέει:
    07/08/2017 στις 12:17

    Βερους Ανδριωτες μόνο…
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    ΔΕΝ υπήρξαν και δεν υπάρχουν “βέροι” ανδριώτες. Τα όνοματα όλων πιστοποιούν τις καταγωγές: πάρα πολλά λατινικά (από Βενετία και Νότια Γαλλία, από Μπασάνο (Ιταλία) και Καμπανία (Γαλλία). Αλλά και Αρβανίτες πολλοί από Αττική. Και άλλοι πολλοί από Κρήτη, Χίο, Ψαρά Μήλο, Τήνο κλπ.
    Υπάρχει αναρτημένη μελέτη του Δ. Μπασαντή σε διεθνές συνέδριο στα Ζαγγοροχώρια το 2013 όπου μιλά για την μεγάλη κινητικόητα πληθυσμών στην Άνδρο από το 1205 μέχρι σήμερα.
    Συνεπώς “βέροι” μόνο οι ημιμαθείς Πλουσκαίοι που ως γνωστόν ως “βέροι” είναι όλοι από Βέροια!!! Ευχαριστώ για την ευκαιρία που μας δώσατε να το διευκρινήσουμε κι αυτό…

    Απάντηση
  21. Ο/Η ΑΝΔΡΙΩΤΗΣ λέει:
    07/08/2017 στις 14:01

    ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΙ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΤΩΡΑ Ο Β… η Β….ΚΑΙ η Μ.??? ΤΟΥΣ ΦΤΑΙΝΕ ΟΛΑ

    Απάντηση
  22. Ο/Η ΙΩΑΝΝΑ - ΜΑΡΙΑ -ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ ΣΚΟΡΔΑ λέει:
    07/08/2017 στις 15:52

    O ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ ”””’ΑΝΔΡΙΩΤΗΣ ””’ΓΡΑΦΕΙ : ”’ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΙ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΤΩΡΑ Ο Β… η Β….ΚΑΙ η Μ.??? ΤΟΥΣ ΦΤΑΙΝΕ ΟΛΑ ”
    ….AΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΜΙΛΑΕΙ Ο ” ΑΝΔΡΙΩΤΗΣ”, ΠΟΛΥ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΞΕΡΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ? ?
    Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΟΥΣΚΑ, ΣΑΦΩΣ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΣΤΑΥΡΟΠΕΔΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Ο ΔΕΜΑΤΟΠΟΙΗΤΗΣ !
    ……….
    ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΦΙΛΤΑΤΟΙ.
    ΣΧΟΛΙΟ
    Εντάξει καταλάβαμε. Άνοιξε επιτέλους ο δρόμος τα σκουπίδια σας να πάνε στην Σταυροπέδα, στον Στρόφιλα, στην Χώρα, στην πλατεία Γηροκομείου, στον Αφανη Ναύτη κι όπου αλλού επιλέξετε εσείς. Τι ζόρι λοιπόν τραβάτε τόσοι ψευδώνυμοι ψέυτες και δεν πάτε – τώρα που “άνοιξε ο δρόμος” – για μπάνιο;

    Απάντηση
  23. Ο/Η Γιώργος Μεσσαριά λέει:
    07/08/2017 στις 17:53

    Ενοχλούν βλέπουμε τα σχόλια κ.Μπασαντη περί Σταυροπεδα…
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    Καθόλου συνεχίστε….

    Απάντηση
  24. Ο/Η Γιώργος Μεσσαριά λέει:
    08/08/2017 στις 06:42

    κυριε Μπασαντή επειδη γνωριζομαστε στο νησι αυτό και εσας ειδικοτερα σασ γνωρισαμε ομολουγουμενως περισσοτερο με το ΕΝ ΑΝΔΡΩ και την σημαντικη δουλεια που κανετε θα θελαμε να γινεται ενημερωτικο μπλογκ γι αολη την Ανδρο και όχι να νομίζετε ότι απο την Σταυροπεδα και μεσα …νοείται Ανδροσ.
    ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ να παίρνετε με το π΄ροσχημα του …αποκλειστικοού προστάτη των αρχαίων του Στρόφιλλα, τέτοιες θέσεις τις οποίες προβάλλετε μάλιστα και με στόμφο, σαν να είσαστε ένα μπλοκ της Χώρας και όχι όπως λέι ο τίτλος σας ΕΝ ΑΝΔΡΩ…που απλά σημαίνει για ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΝΔΡΟ !
    Οι απόψεις περί του οικοπέδου του Στρόφιλλα που ανακαλύφθηκε τέτοιος αρχαίος πολιτισμός, δεν είναι αποκλειστικής σας ιδιοκτησάις προβολής και το ξέρετε πολύ καλά εσεις προσωπικά όλα τα χρόνια που είσαστε την ΑΝΔΡΙΑΚΗ, όπως επίσης και περί του οικοπέδου ΠΛΟΥΣΚΑΣ, που εσείς και κάποιοι άλλοι δεν ξέρατε μέχρι πρότινος που πέφτει και εαν υπάρχει τέτοια τοποθεσία στην Ανδρο.
    Συνεπώς ας αφήσουμε κάθε φορέα, χωρίς κραυγές και αναθέματα να κάνει την δουλειά του, ας αφήσουμε τις όποιες πολιτικές αντιθέσεις και τα όποια αναθέματα στην άκρη και ας ασχοληθούμε παράλληλα με πολλές λύσεις για το θέμα των αποριμμάτων του νησιού μας, όχι μόνον με την ΠΛΟΎΣΚΑ αλλά δυστυχώς και με την ΣΤΑΥΡΟΠΕΔΑ ( όσο και εαν εσάς προσωπικά δεν σας αρέσει αυτό), γιατί δυστυχώς για μερικούς ” ενάντιους”, η πάλαι ποτέ απόφαση της αρχαιολογίας περί των ζωνών και των οικοπέδων είναι έωλη και ευτυχώς για μερικούς , πολλούς ή λίγους δεν έχει σημασία, είναι μέσα στα σχέδια, για μιά οριστική λύση δημιουργίας ΧΥΤΥ στο τόπο μας, μιά για πάντα,ΑΡΚΕΙ, επαναλαμβάνω ΑΡΚΕΙ να μπούνε αυστηρές ασφαλιστικές δικλείδες στη όλη του δημιουργία, κάπως έτσι όπως τα περιγράφει σήμερα η αρχαιολογία στην έκθεση της για το οικόπεδο της ΠΛΟΎΣΚΑΣ, περί κατασκευής χαμηλών κτιρίων, δενδροφύτευσης στον περιβάλλοντα χώρο κλπ..κλπ..
    Μάλιστα μου έκανε εντύπωση και το όλο σκεπτικό της που στην ουσία διαβάζοντας το προσεκτικά, παροτρύνει στον όποιο μελλοντικά γίνει ΧΥΤΥ κατασκευαστεί, να γίνουν κτίρια χαμηλού ύψους, δενδροφυτεύσεις κλπ και αφού όλοι μιλάμε για ΧΥΤΥ και όχι ΧΥΤΑ, η τελική επιλογή θα πρέπι να κριθεί, που θα έχει σήμερα την θέση του, στη Σταυροπέδα και στην θέση οικοπέδου απέναντι απο το όρος ΣΤΡΌΦΙΛΛΑ ή στο προτεινόμενο οικόπεδο ΠΛΟΥΣΚΑΣ ? ? απόσταση
    Συμβάλλοντας στον νηφάλιο διαλογο, παρακαλώ για την δημοσίευση του παρόντος ώστε όλοι μας να κατανοήσουμε ότι το θέμα ΧΥΤΥ στην Ανδρο, πρέπει να μας ενώνει και να απομονώνει ταυτόχρονα τις ακραίες κραυγές και απόψεις, απο όπου και αν προέρχονται, γιατί τα γραπτά αγαπητέ κύριε Μπασαντή μένουν και εδώ θα είμαστε, όλοι μας να ανατρέχουμε σε αυτά….
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    Εντάξει Θόδωρε, Γιώργο, Λεονάρδε, Μίνα, Γιάννη και λοιπές ανώνυμες δυνάμεις. Σας είπα όλους νομιζω. Δεν ξεχασα κανέναν. (Έβαλα μέσα αν προσέξατε και τον “τοπάρχη Πλούσκας” που έχει πάει μηδέν φορές μέχρι εκεί). Αφού, λοιπον,, δεν μπορέσατε με τα ψευδώνυμα “να με φάτε” τώρα το γυρίσατε στο τσάμικο και ζητάτε να γίνει το ΕΝ ΑΝΔΡΩ σαιτ για όλο το νησί. Μα είναι σάιτ για όλο το νησί. Ειστε οι μόνοι που δεν το ξερετε. To ξέρουν οι 2.500-3.500 καθημερινοί επισκέπτες μας. Το ξέρουν οι περίπου 6.800 που μας παρακολοθούν στο facebook. Εσείς που στην ευχή είσαστε και μιλάτε “για όλη την Άνδρο” ενώ κινείστε από το Στιβάρι μέχρι το παλιό λιμάνι στο Μπατσί – κι αυτό μόνο για ένα μήνα τον χρόνο.
    Το ΕΝ ΑΝΔΡΩ γράφει για όλα στο νησί. Απασχολήθηκε με το Γαύριο και το Μπατσί και τα καλά τους και τα κακά τους, ενω εσεις οι Πλουσκαίοι ΠΟΤΕ! Ασχολήθηκε με το “εξωτικό Κόρθι” που εσείς το μάθατε την μέρα που σας πήγε ο Καπεετάνιος στο Στενό!!! Έχουμε παρουσιάσει πολλές φορές το Στενό, αλλά και τον Καμπανό. Τα δύο μεγάλα ναυάγια τα καλύψαμε και με επιτόπου επισκέψεις στον Καμπανό. Αλήθεια ρε παιδιά ξέρετε που είναι ο Καμπανός ή τον μάθατε στην εκδρομή που πήγατε με τον Καπετάνιο. Δηλαδή καλά που ήρθε κι αυτός και μάθατε κάτι άλλο εκτός Πλούσκας!!!
    Αφήστε τα σάπια και τα ψέματα. Δεν υπήρχατε πριν την Πλούσκα. Και δεν θα υπάρξετε μετά την Πλούσκα. Εγώ υπήρξα και πριν και μετά από εσάς. Δεν γνωριζόμαστε. Εμένα με ξέρουν όλοι όσοι με διαβάζουν. Έχω όνομα. Εσείς είστε αναρριχητικές περικοκλάδες που σκαρφαλώνετε σε άλλους με ψευδώνυμα για να υπάρξετε.
    Και κάτι προς πληροφόρηση της αγραμματοσύνης σας. Ο Στρόφιλας ανήκει στην ιστορία και στον πολιτισμό της Άνδρου. Τον προβάλουμε εδώ και 8 χρόνια συνεχώς. Εσείς δεν ξέρατε και δεν ξέρετε που είναι. Γι’ αυτό γράφετε ανοησίες. Τώρα τον Στροφιλα τον έμαθε όλη η Άνδρος – μάζεψε 1000 άτομα η πρώτη δημόσια παρουσία του στο νησί. Και τον ξέρει και όλος ο κόσμος.
    Εσάς δεν σας ξέρει ούτε η μάνα σας μιας και δεν έχετε όνομα. Και βγαίνετε στην τούρλα του Σαββάτου και πουλάτε τρέλα πως “θα πάει ο ΧΥΤΥ στην Σταυροπέδα”, ενώ οι περιβαλλοντικοί όροι της αρχαιολογίας που εκδόθηκαν μιλάνε αποκλειστικά για την ΠΛΟΥΣΚΑ!!! Περαστικά σας…

    Απάντηση
  25. Ο/Η Στράτος λέει:
    08/08/2017 στις 12:24

    Πότε εκδόθηκαν περιβαλλοντικοί όροι για την Πλούσκα;
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    Η αρχαιολόγία για την ΠΛΟΥΣΚΑ απάντησε όχι για το Κόρθι, τον Καμπανό ή την Σταυροπέδα. Τα έχεις χάσει όπως φαίνεται. Και πες στον Γιώργο από την Μεσαριά που τον λένε Θόδωρο από το Μπατσί που τον λένε Μίνα από το Κόρθι που τον λένε Λεονάρδο από την Ανάβυσο και από την Άβυσο πως το σοβαροφανές τρολάροσμα έχει πεθάνει. Λατρείες είναι καλοκαίρι δεν σας καίει τίποτα άλλο; Γράφουμε τόσα πράγματα κι εσείς κολλημένοι με την μπάλα. Συγνώμη την Πλούσκα….

    Απάντηση
  26. Ο/Η Γιώργος Μεσσαριά λέει:
    08/08/2017 στις 12:27

    Mε ανυπομονησία περιμένω την δημοσιευση του σχολίου μου πριν σχεδόν δύο ώρες στα πλαίσια του διαλόγου….
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    Γιώργο από την Μεσαριά που σε λένε Θόδωρο από το Μπατσί που σε λένε Μίνα από το Κόρθι που σε λένε Λεονάρδο από την Ανάβυσο και από την Άβυσο το τρολάροσμα έχει πεθάνει. Διάλογος για ψέματα ΤΕΛΟΣ… Πως διαβάζετε Σταυροπέδα ενώ η απόφαση ειναι για την ΠΛΟΥΣΚΑ μόνο εσείς το ξέρετε. ..

    Απάντηση
  27. Ο/Η Στράτος λέει:
    08/08/2017 στις 13:41

    TΏΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΛΕΣΤΕΊ Η ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ, ΣΕ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΑΠΟ ΤΩΡΑ, ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΤΗΣ ΣΤΑΥΡΟΠΕΔΑΣ ΕΚΤΟΣ ΣΤΡΟΦΙΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΕΧΕΙ ΑΡΧΑΙΑ, ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ΜΠΑΣΑΝΤΗ…
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    Να δείτε, να δείτε Ότι θέλετε να δείτε. Ότι θέλετε να πείτε. Τίποτα δεν θα γίνει απ’ ότι λέτε, αλλά εσείς τα λέτε για να συσπειρώνεστε. Παλιές πολιτικάντικες τεχνικές….Άσε φίλε πάμε για μπάνιο και συζητάμε για εκπτώσεις στα εισιτήρια και πόσο θα κρατήσουν. Εσύ περίμενε την αρχαιολογία στον Στρόφιλα, αλλά έλα όμως που αυτή πήγε Πλούσκα!!!!…

    Απάντηση

Αφήστε ένα Σχόλιο Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Προτεινόμενα άρθρα

  • ΤΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΔΙΝΕΙ ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ ΣΤΟ ΝΟΤΙΟ ΑΙΓΑΙΟ
  • Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…
  • Η ΟΝΟΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥ: Το αέναο ταξίδι ανθρώπων και ονομάτων στον χώρο και στον χρόνο…
  • Π.Ν.Ο. 24ωρη Πανελλαδική απεργία στα πλοία
  • ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ στην Άνδρο. Όμως παραμένει κρίσιμη η κατάσταση με τα νερά…

Πρόσφατα Άρθρα

  • ΤΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΔΙΝΕΙ ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ ΣΤΟ ΝΟΤΙΟ ΑΙΓΑΙΟ21/02/2026
  • ΓΥΑΛΙΑ & ΝΕΙΜΠΟΡΙΟΣ: Όταν η θάλασσα βγήκε στην στεριά…20/02/2026
  • TΟ ΝΑΥΑΓΙΟ ΤΟΥ «ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ», τo “Εν Άνδρω” και η ΕΡΤ19/02/2026
  • ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΓΡΑΦΕΙ: Αναγκαία η σωστή αποκατάσταση του δρόμου στις Στενιές19/02/2026
  • Π.Ν.Ο. 24ωρη Πανελλαδική απεργία στα πλοία18/02/2026

Ναυτικές Ιστορίες

    Πρόσφατα Σχόλια

    1. ATH στο ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ, ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ ΠΑΝΤΟΥ… «και τα μυαλά στα κάγκελα του αόρατου εχθρού!…»
    2. Παναγιώτης στο Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…
    3. enandro στο Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…
    4. Γιάννης Κ. στο Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…
    5. Γρίπη στο ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ, ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ ΠΑΝΤΟΥ… «και τα μυαλά στα κάγκελα του αόρατου εχθρού!…»

    Βίντεο

    • ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: Ιδιωτική υπόθεση το ΔΣ του Δήμου Άνδρου για την κ. Τσατσομοίρου!
    • Λιμάνι Ραφήνας 1945-2015 (χρονογράφημα και βίντεο)
    • Η Μονή Παναχράντου της Άνδρου (βίντεο)
    • Το τελευταίο ρεμέτζο (βίντεο)
    • Δύο ανδριώτες ζωγράφοι – Δ.Βαρδακώστας & Γ.Σεργουλόπουλος (βίντεο)

    Ακολουθήστε μας

    • Facebook
    • Twitter

    Κατηγορίες Άρθρων

    • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ (239)
    • ΑΡΘΡΑ (84)
    • ΘΕΜΑΤΑ (8)
    • ΙΣΤΟΡΙΑ (333)
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ (3.710)
    • ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ (23)
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ (1.476)
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (770)
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ (2.716)
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (1.083)
    • ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ (82)
    • ΧΡΗΣΙΜΑ (5)
    • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ (351)

    Εν Άνδρω

    Όσοι φίλοι θέλουν, μπορούν να στείλουν κείμενα, φωτογραφίες, παρατηρήσεις, απαντήσεις κλπ στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση.

     
       enandro.gr@gmail.com

    ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
    • ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΔΥΚΤΥΑΚΕΣ ΚΑΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥ

    ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

    ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

    • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
    • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
    • ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
    © Εν Άνδρω 2026. Powered by NinjaWeb