• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

Όσοι φίλοι θέλουν, μπορούν να στείλουν κείμενα, φωτογραφίες, παρατηρήσεις, απαντήσεις κλπ στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση.

  • Facebook
  • Twitter
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ
Εν Άνδρω Εν Άνδρω Εν Άνδρω
Άνδρος enandro.gr@gmail.com
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ
Εν Άνδρω Εν Άνδρω Εν Άνδρω
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

ΑΝΔΡΟΣ: ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΗΡΙΑ ΠΡΟΤΟΜΗΣ Α. ΓΟΥΛΑΝΔΡΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

Κατηγορία: ΠΟΛΙΤΙΚΗ Δημοσίευση: 10/09/2025 Σχόλια: 27

 

Παρουσία του Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας Κωνσταντίνου Τασούλα έγιναν την Τετάρτη στις 19;30 10 Σεπτεμβρίου 2025 τα αποκαλυπτήρια της προτομής του ευεργέτη της Άνδρου και της Ελλάδος Αλέκου Γουλανδρή στην πλατεία Γηροκομείου της Χώρας. Ο Αλέκος Γουλανδρής υπήρξε ευεργέτης που αγάπησε και πρόσφερε στην Άνδρο και στην Ελλάδα με πολλούς τρόπους.

 Για την ιστορία απλώς να αναφέρουμε ενδεικτικά δύο σημαντικά και συμβολικά έργα του. Αναστύλωσε το 1994 τον ιστορικό φάρο Τουρλίτη στην Χώρα. Ο φάρος κατασκευάστηκε από τους ανδριώτες πλοιοκτήτες το 1887, όταν ξεκινούσε η εποχή των ατμοπλοίων στην Ελλάδα. Καταστράφηκε από τους Γερμανούς το 1943. Ανακατασκευάστηκε με χορηγία του Αλέκου Γουλανδρή το 1994 (στη μνήμη της κόρης του Βιολαντώς) αποδίδοντας στην Άνδρο πάλι το σύμβολο της ναυτικής ιστορίας και ισχύος του νησιού. Όμως ήταν και ο εθνικός ευεργέτης, που χρηματοδότησε την πλήρη επισκευή του θρυλικού θωρηκτού Αβέρωφ, το οποίο υπήρξε το σύμβολο της ναυτικής ισχύος της Ελλάδας στους Βαλκανικούς πολέμους.

Η παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας έδωσε βαρύτητα στην τιμητική τελετή των αποκαλυπτηρίων. Συνάμα, η παρουσία των μελών της οικογένειας του εκλιπόντος προσέδωσε τον χαρακτήρα της οικογενειακής αναφοράς, που χρειαζόταν στη μνήμη ενός ανθρώπου που προσέφερε στο πατρικό νησί πολλά γνωστά ή και άγνωστα σπουδαία ευεργετήματα. Παρόντες η βουλευτής Κυκλάδων Κ. Μονογιού, ο δήμαρχος Άνδρου, η έπαρχος Άνδρου, ο π. δήμαρχος Άνδρου, ο ηγούμενος της Μονής Παναχράντου π. Ευδόκιμος, αντιδήμαρχοι και μέλη του δημοτικού συμβουλίου, οι επικεφαλής των σωμάτων ασφαλείας, καθώς και αρκετοί πολίτες του νησιού.

 

Την τελετή προλόγισε η πρόεδρος του ΔΣ Άνδρου. Μίλησαν ο δήμαρχος Άνδρου Θ. Σουσούδης και ο ηγούμενος της Μονής Παναχράντου Γέροντας Ευδόκιμος. Ο πρώτος αναφέρθηκε στο έργο του Α. Γουλανδρή για την Άνδρο και ο δεύτερος στην μεγάλη και διαχρονική προσφορά του στο μοναστήρι, όπου χρηματοδότησε μέρος της μεγάλης ανακατασκευής του. Τέλος μίλησε και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας για την εθνική προσφορά του εκλιπόντος. 

Ατυχώς την σεμνή τελετή στη μνήμη του Αλέκου Γουλανδρή επιχείρησαν κάποιοι να την εκμεταλλευτούν πολιτικά – υποκινούμενοι από το κίνημα της Μ. Καρυστιανού – για να αποδοκιμάσουν τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας για το δυστύχημα των Τεμπών! Επιχείρησαν, λοιπόν, “αντισυγκέντρωση διαμαρτυρίας” με πινακίδες “δεν ξεχνάμε” και “δεν έχω οξυγόνο” με στόχο να μετατρέψουν μια τελετή απόδοσης τιμής και μνήμης σε έναν ευεργέτη της Άνδρου και της Ελλάδας, σε… πολιτικό και επικοινωνιακό χάπενινγκ της εποχής! Το πολιτικό και επικοινωνιακό χάπενινγκ διήρκεσε ελάχιστα γιατί επενέβη η αστυνομία και απέτρεψε την διάλυση της τελετής μνήμης… 

Τέλος δύο υποσημειώσεις. Η πρώτη: η προτομή του Αλέκου Γουλανδρή είχε τοποθετηθεί καλυμμένη στην πλατεία Γηροκομείου στα τέλη του 2023 – στο τέλος της θητείας του προηγουμένου δημάρχου – αλλά τα αποκαλυπτήρια καθυστέρησαν. Πιθανώς δεν βοήθησε και η συγκυρία για κάποιον λόγο. Και η δεύτερη: υπήρξε περιορισμένη δημοσιότητα για την έλευση του Προέδρου της Δημοκρατίας στην Άνδρο. Ένα παράδειγμα. Ρωτώντας διευθυντικό στέλεχος ακτοπλοϊκής εταιρείας τον τρόπο έλευσης του Προέδρου ρώτησε ξαφνιασμένος: “ποιος Πρόεδρος;” Κατά πως φαίνεται ο πρόεδρος ήρθε με ελικόπτερο στην Χώρα. Και θα αποχωρήσει με ελικόπτερο. Τον πρόεδρο δεξιώθηκαν μέλη της οικογένειας Γουλανδρή, που τον φιλοξένησαν, το βράδυ της τελετής στο ξενοδοχείο “Μικρά Αγγλία”.

“ΕΝ ΑΝΔΡΩ”

 

27 Comments

  1. Ο/Η kostas λέει:
    11/09/2025 στις 08:40

    Ντρέπομαι που είμαι Ανδριώτης.

    Απάντηση
  2. Ο/Η kostas λέει:
    11/09/2025 στις 09:06

    Μπράβο στα παιδιά, έχουν περηφάνεια και συνείδηση.

    Απάντηση
  3. Ο/Η Αν λέει:
    11/09/2025 στις 09:47

    Δισεκατομμύρια έβγαζαν, πολλοί σκοτώθηκαν ή πνίγηκαν για να κονομανε, κατά τα άλλα ευεργέτης

    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Φανταζόμαστε δεν έχετε ταξιδέψει ως ναυτικός ούτε ώρα. Αλλά την κακία σας ως άμαθος στεριανός την λέτε. Ρωτήστε κι εμάς που είχαμε πατέρα ναυτικό (θερμαστή) που ταξίδεψε δεκάδες χρόνια για το τι κατάφερε ως ναυτικός; Και ρωτήστε τι θα είχε καταφέρει στη στεριά;

    Απάντηση
  4. Ο/Η Γαυριωτης λέει:
    11/09/2025 στις 09:47

    Πολύ σωστά έπραξαν για την προτομή τού Ανδριώτη Γουλανδρή.. Άξιος, που βοήθησε έστω και λίγο σύμφωνα με όσα είχε την Άνδρο μας . Εύγε!! Όσο για τους επίσημους που ήρθαν δεν υπάρχουν λόγια με όσα έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια!! Μπράβο σε αυτούς που είχαν την ψυχή και σήκωσαν τα πανό και διαμαρτυθηκαν για το τρομερό δυστύχημα στα Τέμπη όπου χάθηκαν άδικα τόσα άτομα και έχουν γίνει τόσα πολλά για να και να τελειώσει όσο γίνεται πιο γρήγορα χωρίς ευθύνες..Έαν μια κυβέρνηση κάνει το παν για να μην υπάρξουν ευθύνες πολιτικές κτλπ,σύμφωνα με όσα έχουμε διαβάσει και δεί στις διάφορες εκπομπές που έχουν γίνει για αυτό το δυστύχημα τότε κάτι άλλο θα πρέπει να τρέχει. Όταν η δικαιοσύνη και η κάθε μορφή έννομης εξουσίας ελέγχετε καί χειραγωγειται από την κάθε κυβέρνηση τότε τα αποτελέσματα είναι θλιβερά και ο κόσμος δεν βρίσκει σχεδόν ποτέ το δίκιο του.. Κουράγιο στις οικογένειες τους και ας συνεχίσουν τον δίκαιο αγώνα τους όσο και εάν τους πολεμούν για να λάμψει η αλήθεια!

    Απάντηση
  5. Ο/Η Βαλε οτι θες λέει:
    11/09/2025 στις 11:33

    Το πολτικο χαπενινγκ πες στο στους γονεις που εχασαν τα πσιδια τους στα τεμπη

    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Συμπεριλαμβάνετε στην αναφορά σας και τους γονείς των δύο μηχανοδηγών που συκοφαντήθηκαν πως μετέφεραν ξυλόλιο, αλλά οι σωροί τους δεν βρέθηκαν καμένες; Ή, όχι; Ειδικότερα, μήπως δεν μετρά στους νεκρούς ο νεαρός μηχανοδηγός της εμπορικής αμαξοστοιχίας και δεν θα πρέπει να αναφερόμαστε στους γονείς του γιατί σκοτώθηκε και δεν κάηκε από το ξυλόλιο που τάχα μου μετέφερε, αλλά αυτόν δεν τον έκαψε;
    Μπορείτε να μάς το διευκρινίσετε ώστε να ξέρουμε σε ποιους γονείς θα απευθύνουμε την παραίνεση σας. Ή, μήπως αποκλείονται για πολιτικούς λόγους οι γονείς του νεαρού μηχανοδηγού μιας και δεν καλύπτουν το αφήγημα σας;
    ΥΓ Όπως είδατε εμείς τους βάλαμε όλους. Εσείς βάλατε όμως όσους θέλατε. Για τους δικούς σας πολιτικούς λόγους…

    Απάντηση
  6. Ο/Η Karolos λέει:
    11/09/2025 στις 12:34

    Ο Θωμάς δεν ήταν; Δεν τον είδα στις φωτογραφίες

    Απάντηση
  7. Ο/Η Nikos K. λέει:
    11/09/2025 στις 16:22

    καλά έκαναν και διαμαρτυρήθηκαν και εσείς ατυχώς τους χαρακτηρίσατε ότι είχανε πολιτικά κίνητρα.
    Κίνητρα έχετε πάντα εσείς αλλά οκ το περιμένουμε.. “δημοσιογράφος” λέτε ότι είστε

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Όχι δεν είμαι δημοσιογράφος. Συγγραφέας της ιστορίας της Άνδρου είμαι. Και διατηρώ ιστοσελίδα πολιτισμού, ιστορίας, πολιτικής και ειδησεογραφίας για να μαθαίνετε αυτά που δεν μαθαίνατε για όλο το νησί πριν το Εν Άνδρω
    Φυσικά εσείς δεν ξέρετε και δεν έχετε διαβάσει ΚΑΝΕΝΑ από τα βιβλία της ιστορίας της Άνδρου που έχουμε γράψει. Λογικόν. Διαφορετικά θα ξέρατε τι είμαστε…
    Τώρα τα κίνητρα της Μ. Καρυστιανού είναι σαφώς ΠΟΛΙΤΙΚΑ! Μετριέται μάλιστα και στις δημοσκοπήσεις το κόμμα που λένε ότι προετοιμάζει. Παίρνει κάτι περισσότερο από Τσίπρα και Σαμαρά. Αυτά…
    ΥΓ Η εκδήλωση μνήμης ήταν για έναν ευεργέτη της Άνδρου και της Ελλάδας που πρόσφερε εκατομμύρια δολάρια για το νησί και για εθνικούς σκοπούς. Οι “διαμαρτυρόμενοι” πήγαν να την χαλάσουν όπως κάνουν οι μπαχαλάκησες και οι ακροαριστεροί σε όλες τις συγκεντρώσεις. Παλιά αντισυγκεντρώσεις έκαναν οι ακροδεξιοι. Μετά έκαναν και οι μπαχαλάκησες. Τώρα “προοδεύσαμε” και κάνουν και οι ακροαριστεροί και οι εξωθεσμικοί. Αυτά τα λίγα προς πολιτική πληροφόρηση σας από έναν πολιτικό αναλυτή…

    Απάντηση
  8. Ο/Η Nikos K. λέει:
    11/09/2025 στις 18:08

    Οπότε τελικά είστε συγγραφές ή πολιτικός αναλυτής? Αποφασίστε για να ξέρουμε πως να σας αντιμετωπίζουμε.
    Και ναι δεν έχω διαβάσει τα βιβλία σας αλλά έχω διαβάσει άλλα βιβλία για την Ιστορία της Άνδρου και πιστέψτε με ξέρω καλά και την προσφορά του Κυρίου Γουλανδρή και της οικογένειάς του στο νησί μας.
    Ναι μπορεί να ήταν ατυχής η επιλογή της στιγμής αλλά δεν έρχεται κάθε μέρα ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας στο νησί.

    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Αγαπητό τρολ μπορείτε να μάς αντιμετωπίζεται χωρίς άθλια υπονοούμενα και ναζιστικές γενικεύσεις. Τα εισαγωγικά σε μια ιδιότητα σημαίνουν άθλια υπονοούμενα και ομαδική αντιμετώπιση. Δεν δεχόμαστε τα άθλια υπονοούμενα σας και η όποια ιδιότητα μας δεν συνεπάγεται “ομαδική ευθύνη” όπως πράξατε στην δημοσίευση σας.
    Το έχετε πλήρη άγνοια για εμάς σε ένα νησί 7-8.000 κατοίκων σημαίνει πως έρχεστε από πολύ μακριά απλώς για να τρολάρετε με προσωπικούς χαρακτηρισμούς και υπονοούμενα με στόχο την δολοφονία χαρακτήρα.
    Αυτά τα λίγα προς απάντηση στα ερωτήματα σας.
    Καλή επιτυχία στο νέο πολιτικό εγχείρημα σας,

    Απάντηση
  9. Ο/Η Καραβοστάσης λέει:
    11/09/2025 στις 20:13

    Ως γνήσιος δημοκράτης θα είχα να δηλώσω ότι ενώ μεν ο θεσμός του Προέδρου της Δημοκρατίας είναι σεβαστός αυτό δεν έπεται ότι ισχύει απαραίτητα και για το πρόσωπο που τον φέρει. Θεωρώ ότι το βασικό “λάθος” των νεαρών ήταν ότι χαλάσαν το χάι και τη φιέστα που οργανώθηκε. Σε μια κοινωνία η οποία κλείνει το γόνυ υπάκουα θα πρέπει κάποια στιγμή να αποδοθούν και οι τιμές εκεί που τους αρμόζει. Σκέφτομαι – ίσως και από τύψεις που δεν ήμουν εκεί – όταν ο Α.Τ. θα επιστρέψει στην Άνδρο υποχρεωτικά από το Γαύριο – να κατέβω από το Καραβοστάσι και να τον χειροκροτήσω.

    Απάντηση
  10. Ο/Η Ναυτικός λέει:
    11/09/2025 στις 20:39

    Μια λαμπρή τελετή στα αποκαλυπτήρια προτομής για τον ευεργέτη Αλέξανδρο Γουλανδρή έγινε με πλήθος κόσμου να είναι εκεί. Παρόν ήταν ο πρόεδρος της Δημοκρατίας ,βουλευτές, Δήμαρχος όπως και τοπικοί παράγοντες του νησιού.Καποιες γνωστές χορηγίες ήταν: Ανακατασκευή Τουρλιτη-Δωρεαν συντήρησης του θωρηκτού Αβέρωφ -Δωρεαν στην Μονή Παναχράντου Άνδρου όπως και στην εκκλησία των Αγίων Σαράντα στην Κουβαρα- Δωρεα για την διεκδίκηση των γλυπτών του Παρθενώνα. Οπως γνωρίζουμε εκτός από όσους είχαν εργαστεί στα πλοία τους για χρόνια φυσικά με τον κόπο & τον ιδρώτα τους είχε βοηθήσει και αρκετό κόσμο χωρίς δημοσιότητα όπως ακούγεται. Σύμφωνα με πηγές που μπορεί να βρει ο καθένας είχε αποκτήσει ένα έργο τέχνης του Αλμπέρτο Τζιακομέτι το 1972 προς $375.000 .Το οποίο πουλήθηκε σε δημοπρασία 2014 προς $100.965.000. Τώρα όσο αφορά την διαμαρτυρία που έγινε για τα Τέμπη κοντά στα αποκαλυπτήρια και παρόν του ΠΤΔ ήταν ένα ξέσπασμα για αυτούς που χάθηκαν τόσο άδικα στο τρένο με τα γνωστά σε όλους γεγονότα και εκ των υστέρων μεθοδεύσεων & δεν έχουν πάρει ακόμη μια πιστευτή απάντηση όπως φαίνεται και λένε οι ίδιοι. Όπως έχουμε διαβάσει αλλά και ακούσει σε διάφορες εκπομπές & σάιτ για τον τότε πρόεδρος της Βουλής ότι υπήρξε καθυστέρηση για την διαβιβαση δικογραφιών που αφορά υποθέσεις όπως τα Τέμπη , όπως και για άλλες περιπτώσεις. Τι να πει κανείς στους γονείς, συζύγους κτλπ για τον άδικο χαμό τους.? Κίνημα Καριστιανου όπως το αποκαλούν δεν θα υπήρχε εάν δεν είχε γίνει αυτό το τραγικό δυστύχημα.

    Απάντηση
  11. Ο/Η ΕΝ ΑΝΔΡΩ λέει:
    12/09/2025 στις 06:18

    Οι αντισυγκεντρώσεις διαμαρτυρομένων ακροαριστερών, ακροδεξιών και μπαχαλάκηδων ή όποιων άλλων “δημοκρατών” από τον καιρό της αντισυγκέντρωσης και της δολοφονίας Λαμπράκη στη Θεσσαλονίκη το 1963 μέχρι σήμερα ήταν γνώρισμα αυτών που επιχειρούσαν αναταραχές. Κάποιοι πήγαιναν να χαλάσουν την συγκέντρωση των άλλων και μόνο. Αρκούσαν 10 να χαλάσουν μια συγκέντρωση 100. Καθόλου δημοκρατικό αυτό.
    Αυτοί που έχουν να διαμαρτυρηθούν για κάτι κάνουν συγκεντρώσεις δικές τους.
    Στην Άνδρο έχουν γίνει συγκεντρώσεις για τα Τέμπη ή την Παλαιστίνη (μίλησε μάλιστα σε μια εξ αυτών και η έπαρχος, της ομάδας Βρούτση, σε μια εξ αυτών) χωρίς αντισυγκεντρωμένους να χαλάσουν την όποια διαμαρτυρία τους.
    Αντιθέτως, η αντισυγκέντρωση διαμαρτυρίας για τα Τέμπη σε μια τελετή απότισης μνήμης σε έναν ευεργέτη του νησιού και του τόπου προφανώς είχε στόχο την διάλυση της τελετής. Αυτό δεν είναι ιδιαίτερα δημοκρατικό. Δεν επιτιθέμεθα στις συγκεντρώσεις πολιτών με αντισυγκεντρώσεις άλλων πολιτών. Αυτό λέει η δημοκρατία.
    Δύσκολο όμως να γίνει κατανοητό αυτό από ανθρώπους που γνώρισαν την πολιτική στο πληκτρολόγιο του facebook και δεν έχουν ιδέα που τελειώνουν τα δικαιώματα του ενός και που αρχίζουν του άλλου.

    Απάντηση
  12. Ο/Η Nikos K. λέει:
    12/09/2025 στις 07:46

    Καλημέρα σας και πάλι,
    πραγματικά δεν έχω συναντήσει ξανά άνθρωπο που να μην έχει ιδέα για το πως γίνεται/λειτουργεί ο διάλογος. Κάθε φορά με το που σας πούνε κάτι με το οποίο δεν συμφωνείται, αρχίζετε τις προσωπικές επιθέσεις και τους χαρακτηρισμούς χωρίς να έχετε ιδέα σε ποιόν αναφέρεστε.
    Απλά να σας πω ότι αυτό είναι ίσως το μοναδικό αρνητικό του site σας το οποίο είναι μακράν καλύτερο από τα άλλα 2 που έχετε να ανταγωνιστείτε.
    Τώρα στο θέμα μας, αν μπορείτε κανονίστε εσείς να έρθει μια άλλη μέρα ο ΠτΔ στην Άνδρο και ενημερώστε τους ενδιαφερόμενους ότι εκείνη την ημέρα τους επιτρέπετε εσείς να κάνουνε την συγκέντρωσή τους!!

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Αγαπητό τρολ ονόματι Νίκος Κ.
    1. Πράγματι δεν έχουμε ιδέα ποιος κρύβετε πίσω από το ψευδώνυμο σας. Κι αυτό είναι δικό σας πρόβλημα κι όχι δικό μας. Λύστε το γράφοντας τα στοιχεία σας για να μιλάμε ΕΠΩΝΥΜΑ!! Δεν υπάρχουν προσωπικές επιθέσεις εναντίον ανωνύμων. Ακριβώς γιατί κανείς δεν ξέρει ποιος είστε. Περιμένουμε λοιπόν το όνομα σας ώστε να ξέρουμε με ποιον μιλάμε…
    2. Ευχαριστούμε θερμά για την αναγνώριση σας προς την ποιότητα του σάιτ μας. Μάλλον είναι φυσική διότι ο υποφαινόμενος έχει κάνει μια επιστημονική και επαγγελματική πορεία (δημοσιογραφική και ακαδημαϊκή) στην Ελλάδα, και στις ΗΠΑ κι απλώς επέστρεψε στη πατρική γη να αφήσει κάποιες παρακαταθήκες κειμένων και βιβλίων ιστορίας και πολιτισμού γι’ αυτήν. Οι άλλοι απλώς προσπαθούν ή προσποιούνται για κάτι που δεν ξέρουν και δεν γνωρίζουν. Η γνώση είναι δύναμη γράφει ο Μπέικον.
    3. Εύκολο να ενημερωθείτε για το πρόγραμμα του ΠτΔ από το πρωτόκολλο του. Ή, μπορείτε να πάτε να διαμαρτυρηθείτε έξω από το Προεδρικό Μέγαρο όποτε θέλετε χωρίς να κάνετε αντισυγκέντρωση για να χαλάσετε καμία τελετή απόδοσης τιμής και μνήμης σε έναν που ευεργέτησε την πατρίδα του. Πιο εύκολο να ξανακάνετε μια συγκέντρωση για τα Τέμπη στην Άνδρο σε πρώτη ευκαιρία που θα έρθει ο υπουργός Βρούτσης που εκπροσωπεί την κυβέρνηση και να του εκφράσετε την πλήρη αντίθεση σας με την πολιτική της στο θέμα των Τεμπών.
    Απλά πράγματα. Δεν συμφωνείτε;

    Απάντηση
  13. Ο/Η Κακαβελάκη Κατερινα λέει:
    12/09/2025 στις 10:22

    Κ. Μπάσαντη, ονομάζομαι Κακαβελάκη Κατερίνα και σας παρακαλώ να διορθωθεί το παραπάνω κείμενο από τις λάθος υποθέσεις που κάνετε μιας και υπήρξα μια από τους διαμαρτυρόμενους στην εκδήλωση. Πρώτον, για την άφιξη του προέδρου και την τελετή έγινε ανοικτή πρόσκληση σε όλους τους πολίτες μέσω του Άνδρος-φιλμ από όπου ενημερώθηκα και εγώ. Οπότε δεν έγινε κάτι κρυφά. Δεύτερον, δεν είχα κανένα σκοπό να χαλάσω την εκδήλωση, εγώ και κανένας άλλος πιστεύω. Γι’ αυτό και η εκδήλωση ολοκληρώθηκε και στη συνέχεια ξεκίνησε η διαμαρτυρία. Τέλος, όσο αφορά τον μηχανοδηγό, η ερευνητική ομάδα της κ. Μαρίας Καρυστιάνου ουδέποτε κατηγόρησε τον μηχανοδηγό. Αντίθετα, αυτό που ενοχλεί είναι ότι οι γονείς των θυμάτων δεν φοβούνται να κατηγορήσουν υψηλά ιστάμενα πρόσωπα. Είναι άδικο να μιλάτε έτσι για μια γυναίκα που έχει βρεθεί τυχαία (ατυχώς) σε αυτήν την θέση και έχει επιδείξει τέτοιο σθένος, ήθος και αγώνα για δικαιοσύνη.

    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Όπως και να τα λέτε κάνατε ΑΝΤΙΣΥΓΝΕΤΡΩΣΗ την ώρα της συγκέντρωσης. Την ώρα που παίζει η Φιλαρμονική εσείς φωνάζετε. Αυτό λέγεται ΑΝΤΙΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ. Και ΔΕΝ είναι δημοκρατικό! Και ΔΕΝ επιτρέπεται από το νόμο. Μπορούσατε να κάνετε συγκέντρωση κάπου αλλού ή κάποια άλλη ώρα. Απλώς θέλατε να χαλάσετε την τελετή των άλλων.
    Η ερευνητική ομάδα της κ. Καρυστιανού απέκλεισε τους γονείς των δύο μηχανοδηγών από την συγκέντρωση των γονέων στην Λάρισα. Αν δεν το ξέρετε μάθετε το.
    Για την κ. Καρυστιανού από την στιγμή που μπήκε στον πολιτικό στίβο με στόχο να αλλάξει την Ελλάδα όπως η ίδια δηλώνει σε κάθε συγκέντρωση της (μετριέται ήδη το κίνημα της στις δημοσκοπήσεις) η αντιμετώπιση μας πρέπει να είναι και πολιτική. Πχ θέλουμε να μάθουμε τι θα κάνει για να εκσυγχρονίσει την δικαιοσύνη…
    Και η Μπακογιάννη ήταν σύζυγος δολοφονημένου πολιτικού, όμως επειδή μπήκε στην πολιτική μετά από αυτό, η αντιμετώπιση της ήταν πέρα από χήρα και ως πολιτικού. Απλά πράγματα.
    Την καλημέρα μας/

    Απάντηση
  14. Ο/Η Μαρίνα Ρεμούνδου λέει:
    12/09/2025 στις 12:57

    Καλά έκαναν και φώναξαν οι άνθρωποι! Το δίκιο είναι στη δικία τους μεριά!

    Απάντηση
  15. Ο/Η Βαλε οτι θες λέει:
    12/09/2025 στις 13:02

    Συγχαρητηρια για την απαντηση που μου εδωσες..Με χαρα σε πληροφορω οτι….

    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Ευχαριστώ πολύ για την προτροπή. Έβαλα κι εγώ ότι ήθελα από το χυδαιογράφημα σου αγαπητό τρολ…

    Απάντηση
  16. Ο/Η Συχνος Επισκεπτης λέει:
    12/09/2025 στις 22:32

    Κατερινα και λοιποι εναλλακτικοι φιλοι: δεν ειπε κανεις να μην διαμαρτυρηθει ο κοσμος της Ανδρου! Εαν θελετε να συμφωνησουμε με αυτο, αλλα καλυτερο θα ηταν να εχει γινει μια εκ των προτερων ενημερωση ή καλεσμα σε ευρυτερο κοινο ωστε να υπαρχει δυναμικη στη διαμαρτυρια. Τωρα ως προς την ωρα που εγινε η διαμαρτυρια και φωναζατε τα συνθηματα, ισως θα μπορουσε αυτο να γινει λιγο μετα ή πριν απο την αποκαλυψη της προτομης του ευοπατριδη Ανδριωτη. Σιγουρα η αντιδραση δεν εγινε για τον ιδιο τον Γουλανδρη που τιμηθηκε απο το νησι του, αλλα για τον καλεσμενο ΠτΔ. Ομως οι Ανδριωτες δεν γνωριζουν οτι αυτος προσκληθηκε απο την ιδια την οικογενεια, καθως υπηρξε φιλος του ευεργετη. Ισως θα μπορουσε η φωνη του λιγοστου κοσμου και τα συνθηματα να ακουστουν πριν ή τουλαχιστον στο τελος της παρουσιασης. Οχι ομως κατα τη στιγμη που παιζοταν ο Εθνικος Υμνος της χωρας μας.

    Απάντηση
  17. Ο/Η Κακαβελακη Κατερίνα λέει:
    13/09/2025 στις 08:58

    Καλημέρα. Την άφιξη του προέδρου την έμαθα την προηγούμενη μέρα όπως είπα απο το Άνδρος φιλμ οπότε δεν υπήρχε χρόνος για προετοιμασία και κάλεσμα. Αυτό που είχαμε σκεφτεί ήταν να σηκώσουμε την λέξη ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ που γράψαμε σε χαρτόνι χωρίς να μιλάμε αλλά και τα πανό που υπήρχαν από την διαμαρτυρία για τα Τέμπη. Όταν όμως φτάσαμε η αστυνομία είδε τα χαρτόνια και μας τα πήρε. Επίσης μας έβγαλε από την μέση της πλατείας και μας είπε πως πρέπει να πάμε στην άκρη(ένιωσα άβολα λες και εμείς δεν είμαστε πολίτες με τα ίδια δικαιώματα). Η ώρα περνούσε και η εκδήλωση προχωρούσε. Τα παιδιά μας σιγά σιγά ξαναπήγαν στο άγαλμα και παρακολουθούσαν από εκεί. Έτσι πήγα και εγώ μετά από λίγο για να είμαι κοντά τους. Όταν τελείωσε και ο λόγος του προέδρου και το χειροκρότημα κάποιος φώναξε ένα σύνθημα για τα Τέμπη και αυθόρμητα φώναξα και εγώ νομίζω “Τέμπη 57 νεκροί”. Μετά επηρεασμένη από την συμπεριφορά από την συμπεριφορά της αστυνομίας φώναξα την λέξη Ελευθερία. Αμέσως μετά με πιάνει από το μπράτσο ο διοικητής και μου λέει να πάω μαζί του. Όταν του εξηγώ ότι έχω μαζί μου δυο ανήλικα παιδιά δεν το αντιλαμβάνεται και συνεχίζει να με τραβάει. Έτσι αναγκάστηκα να ουρλιάξω ότι είμαι υπεύθυνη για τα παιδιά αυτά και να τον ρωτώ αν θα τα πάρουμε μαζί. Μου λέει ναι αλλά με αφηνει και φεύγει . Έτσι όλα ξεκίνησαν πριν ξεκινήσει η μπάντα να παίζει. Τώρα όταν η μπάντα ξεκίνησε οι εξελίξεις προχωρούσαν και πιστεύω πως θα ήταν πιο ήρεμα αν η αστυνομία δεν έπερνε τα πανό. Λυπάμαι που όταν έπαιζε ο εθνικός ύμνος γινόταν όλος αυτός ο πανικός αλλά και κάπου νιώθω χαρά που ξεβολευτικα και συμμετείχα σε μια τέτοια δράση . Γιατί δεν πιστεύω να νομίζει κανείς πως είναι ευχάριστο σε έναν τέτοιο μικρό τόπο να εκτίθεσαι έτσι. Όσο αφορά τους συγγενείς των θυμάτων νομίζω που και εκεί χρησιμοποιείται η τέχνη του διαιρεί και βασίλευε. Ελπίζω να μην πέσουν σε αυτή την λούμπα. Τέλος ελπίζω η κ. Καρυστιάνου να μην πέσει στην παγίδα που της ετοιμάζουν και να μην δεχθεί να συμμετέχει σε κάποιο κόμμα γιατί θα έχει να αντιμετωπίσει τέτοιες συμπεριφορές, σαν του κ Μπάσαντη, αν και εγώ τέτοιους πολιτικούς θα ήθελα να είχαμε.

    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Αλήθεια τι το κακό έχει η συμπεριφορά μας; Δεν γράψατε ελεύθερα τις απόψεις σας; Γιατί δεν μάς επιτρέπετε να τις σχολιάσουμε αφού τις θεωρούμε λάθος; Τι είδους δημοκρατία πρεσβεύετε που δεν επιτρέπει τον αντίλογο και τον θεωρεί κακή συμπεριφορά;
    Κατά τα άλλα η έκφραση των διαφορετικών απόψεων είναι σωστή. Η έκφραση με αντισυγκέντρωση και γιουχάισμα την ώρα του εθνικού ύμνου όχι. Δεν έχετε ιδέα τι σημαίνει σύγκρουση δύο διαφορετικών ομάδων σε μια συγκέντρωση. Ο νόμος – που η κ. Κακαβελάκη αγνοεί – δεν το επιτρέπει διότι μπορεί οι δύο αντίπαλες σε απόψεις πολιτικές ομάδες να έρθουν στα χέρια. Έχει συμβεί στην Ελλάδα των μπαχαλάκηδων που πάνε και χώνονται σε μεγαλύτερες συγκεντρώσεις και στο τέλος γίνονται όλα λίμπα.
    Προς γνώση: στη συγκέντρωση της Καρυστιανού στο σύνταγμα προχτές πήγαν αρκετές χιλιάδες άνθρωποι. Πήγαν και κάποιοι μπαχαλάκηδες να “διαμαρτυρηθούν” κι έπεσε ξύλο, έπεσαν μολότοφ, έπεσαν δακρυγόνα. Παράνομοι ήταν οι αντισυγκεντρωνόμενοι κι όχι οι της Καρυστιανού που είχαν πάρει νόμιμα άδεια για την συγκέντρωση από την αστυνομία.
    Αλλά αυτά δεν απασχολούν τον μικρόκοσμο της κ. Κακαβελάκη που πήγε με δύο μικρά παιδιά ως προκάλυμμα φαντάζομαι σε αντισυγκέντρωση να “κράξει” τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας για πολιτικούς λόγους. Αν πχ αντιδρούσαν οι συγκεντρωμένοι τι θα γινόταν;
    Κρίμα που δεν καταλαβαίνετε τα αυτονόητα. Ευτυχώς που το Εν Άνδρω όπως λέει κάποιος αναγνώστης μας πιο πάνω επιτρέπει τον διάλογο. Για δοκιμάστε να γράψετε αλλού αυτά που γράφετε εδώ;
    Την καλημέρα μας…

    Απάντηση
  18. Ο/Η Μαρίνα Ρεμούνδου λέει:
    13/09/2025 στις 09:42

    Αγαπητέ Συχνέ Επισκέπτη φυσικά και συμφωνώ μαζί σας στο οτι κανένας δημοκράτης απο όλο το φάσμα της Δημοκρατίας μας – εκτός απο τον Εν Άνδρω – δεν ειπε να μην διαμαρτυρηθεί ο λαός.
    Σεβαστά τα όσα λέτε. Δεν τίθεται θέμα!
    Αλλά συγνώμη ποιος νομίζει οτι είναι ένας που κρίνει δημόσια τι ειναι δημοκρατικό και τι όχι;
    Όσο για την προσωπική πρόσκληση της οικογένειας Γουλανδρή στον κ. ΠΤΔ δε το γνωρίζω γιατί δυστυχώς δεν ήμουν παρούσα!

    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Ποιο δημοκρατικό φάσμα επιτρέπει αντισυγκεντρώσεις διαμαρτυρίας ή και γιουχαίσματος κόντρα σε μια νόμιμη συγκέντρωση στον ίδιο χώρο;
    Ποια δημοκρατία είναι αυτή που πχ όταν έγινε η συγκέντρωση για τα Τέμπη στην Άνδρο θα θεωρούσε σωστή μια αντισυγκέντρωση στον ίδιο χώρο άλλων ατομων που πιστεύουν ότι λέει πχ ο κ. Πλακιάς είναι σωστά για το δυστύχημα κι όχι η κ. Καρυστιανού;
    Κυρία Ρεμούνδου έχετε τις απόψεις σας περί την δημοκρατία. Έχουμε τις δικές μας. Επιτρέψτε μας να διαφωνούμε και να ζητούμε – προς αποφυγή ακροτήτων – την εφαρμογή του νόμου περί αντισυγκεντρώσεων. Είτε εναντίον του ΠτΔ είτε εναντίον της κ. Καρυστιανού, όπως συνέβη προχτές από ομάδες αναρχικών στο Σύνταγμα και διέλυσαν μια ειρηνική συγκέντρωση διαμαρτυρίας της κ. Καρυστιανού.
    ΥΓ Δεν ξέρω αν έχετε πάρει είδηση πως όλος ο διάλογος και οι απόψεις σας περί δημοκρατίας έγινε και γίνεται από το Εν Άνδρω, που δίνει βήμα σε όλους. Ακόμα και σε εσάς που τόσο εύκολα μάς στοχοποιείτε.

    Απάντηση
  19. Ο/Η ΧΩΡΑ λέει:
    13/09/2025 στις 09:44

    ΟΤΙ ΈΓΙΝΕ ΜΙΑ ΕΚΔΉΛΩΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΜΉΣΟΥΝ ΤΟΝ ΕΥΕΡΓΈΤΗ ΓΟΥΛΑΝΔΡΉ ΕΊΝΑΙ ΣΕΒΑΣΤΌ ΌΠΩΣ ΤΌΝ ΑΠΟΚΑΛΟΎΝ ΠΟΛΛΟΊ .ΌΠΩΣ ΚΑΙ ΌΤΙ Η ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑ ΚΆΛΕΣΕ ΤΌΝ ΠΤΔ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΉΡΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΤΟΜΉΣ ΜΊΑΣ ΚΑΙ ΕΊΧΑΝ ΦΙΛΙΚΈΣ ΣΧΈΣΕΙΣ. ΌΤΙ ΈΓΙΝΕ ΕΚΕΊΝΗ ΤΗΝ ΏΡΑ ΜΙΑ ΕΙΡΗΝΙΚΉ ΜΙΚΡΉ ΔΙΑΔΉΛΩΣΗ ΛΊΓΟ ΠΙΟ ΠΈΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΘΎΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΔΙΚΟΧΑΜΈΝΩΝ ΘΥΜΆΤΩΝ ΤΩΝ ΤΕΜΠΏΝ ΠΟΥ ΣΥΓΚΛΟΝΊΖΕΙ ΌΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ ΑΚΌΜΗ ΜΕ ΠΟΛΛΆ ΑΝΑΠΆΝΤΗΤΑ ΕΡΩΤΉΜΑΤΑ ΌΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΆΡΞΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΈΣ ΕΥΘΎΝΕΣ ΕΊΝΑΙ ΈΝΑ ΓΕΓΟΝΌΣ ΑΛΛΆ ΔΕΝ ΠΡΈΠΕΙ ΣΕ ΚΑΜΊΑ ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΔΙΚΆΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΊΝΗΣΗ ΠΟΥ ΈΓΙΝΕ ΟΎΤΕ ΝΑ ΥΠΆΡΞΕΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΎΣ ΤΩΝ ΜΠΑΧΑΛΑΚΙΔΩΝ . ΔΕΝ ΞΈΡΟΥΜΕ ΕΆΝ ΘΑ ΈΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΡΘΟΎΝ ΤΑ ΠΑΝΌ ΜΕ ΑΥΤΌΝ ΤΟΝ ΤΡΌΠΟ ΑΠΌ ΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΟ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΌ ΟΎΤΕ ΕΑΝ ΘΑ ΈΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΥΛΛΗΦΘΕΊ ΈΝΑΣ ΣΥΝΆΝΘΡΩΠΟΣ ΜΑΣ ΧΩΡΊΣ ΝΑ ΈΧΕΙ ΓΊΝΕΙ ΚΆΠΟΙΑ ΑΞΙΌΠΟΙΝΗ ΠΡΆΞΗ & ΕΆΝ ΈΧΕΙ ΓΊΝΕΙ ΕΜΕΊΣ ΔΕΝ ΕΊΔΑΜΕ ΚΆΤΙ ΤΈΤΟΙΟ.Ο ΚΌΣΜΟΣ ΈΧΕΙ ΤΌΣΑ ΠΟΛΛΆ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΛΌΓΟ ΤΙΣ ΑΣΦΥΚΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΠΟΛΙΤΙΚΉΣ ΌΠΩΣ ΚΑΙ ΆΛΛΩΝ ΠΟΛΛΏΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΊΑ ΧΡΌΝΙΑ ΈΧΕΙ ΔΕΧΘΕΊ ΤΌΣΗ ΜΕΓΆΛΗ ΠΊΕΣΗ ΑΠΌ ΠΑΝΤΟΎ ΠΟΥ ΣΕ ΚΆΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΏΣΕΙΣ ΊΣΩΣ ΘΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΥΠΆΡΧΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΧΕΤΙΚΉ ΑΝΟΧΉ ΕΑΝ ΔΕΝ ΓΊΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΑΞΙΌΠΟΙΝΗ ΠΡΆΞΗ. ΣΕ ΜΙΑ ΧΏΡΑ ΠΟΥ ΔΊΔΑΞΕ ΑΠΌ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΧΡΌΝΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΏΝ ΤΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΈΠΕΙ ΜΕ ΚΑΝΈΝΑΝ ΤΡΌΠΟ ΚΑΙ ΑΠΌ ΚΑΝΈΝΑΝ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΊ Η ΝΑ ΥΠΆΡΞΟΥΝ ΕΚΠΤΏΣΕΙΣ ΠΆΝΩ ΣΕ ΑΥΤΌ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΎΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΥΠΆΡΧΕΙ ΤΟ ΒΉΜΑ ΜΠΟΡΟΎΜΕ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΆΖΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΉΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΝ ΑΝΔΡΏ ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΤΙΚΉ ΒΑΛΒΊΔΑ ΓΙΑ ΌΣΑ ΒΛΈΠΟΥΜΕ & ΜΕ ΑΥΤΌ ΤΌΝ ΤΡΌΠΟ ΓΙΑ ΠΌΛΛΟΥΣ ΝΑ ΜΠΟΡΟΎΝ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΆΖΟΥΝ

    Απάντηση
  20. Ο/Η ΠΕΤΡΟΣ λέει:
    13/09/2025 στις 13:24

    Για τον Κώστα: Γιατί ντρέπεσαι που είσαι Ανδριώτης;
    Η λύση είναι πολύ απλή, τον πούλο και δρόμο γι’ άλλης γης, άλλα μέρη. Εδώ να μείνουν όσοι αγαπούν την Άνδρο, με τα καλά και τα στραβά, και να προσπαθούν να γίνει καλύτερη.

    Απάντηση
  21. Ο/Η Μαρίνα Ρεμούνδου λέει:
    13/09/2025 στις 18:58

    Μα ποιός μίλησε για Αντισυγκέντρωση;
    Μα ποίος μίλησε για συγκέντρωση εναντίον του ΠΤΔ;
    Μα επίσης γιατί λέτε οτι σας στοχοποιησά;
    Αν θεωρείτε οτι σας στόχοποιω σας ζητάω συγνώμη!
    Αλλα ειλικρινά Πού τα είδατε αυτά;
    Στο Μόναχο, στο Παρίσι, στο Μιλάνο, στη Μαδρίτη, στην Ζυρίχη γίνονται ταυτόχρονα συγκεντρώσεις ακροδεξιών, νεοναζί απο την μια και δημοκρατικών απο την άλλη και δεν ανοίγει ρουθούνι, δεν πέφτει καρφίτσα! Με αστυνομια που φροντίζει πραγματικά να ειναι ολα υπό έλεγχο.
    Τι είδηση να εχω πάρει; Διαφωνούμε!
    Καληνύχτα σας!

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Πιθανόν δεν γνωρίζετε ότι ΟΛΕΣ οι αντισυγκεντρώσεις παντού δεν επιτρέπονται στον ίδιο χώρο. Σήμερα έγινε διαδήλωση 100.000 ατόμων κατά της μετανάστευσης στο Λονδίνο. Κι έγινε αντισυγκέντρωση μερικών χιλιάδων σε άλλο μέρος της πόλης υπέρ της μετανάστευσης ή κατά του φασισμού όπως είπαν οι διοργανωτές της. Η αστυνομία την απαγόρευσε, αλλά ήταν χιλιάδες και μπήκε στη μέση των δύο σε απόσταση διαδηλώσεων όλη η αστυνομική δύναμη του Λονδίνου για να αποφευχθούν επεισόδια.

    Δεν έχετε δίκιο λοιπόν. Οι διαδηλώσεις αντιθέτων στο εξωτερικό σχεδόν στις περισσότερες περιπτώσεις έχουν συγκρούσεις και επεισόδια. Για αυτό και είναι απαγορευμένες. Άλλο το ότι γίνονται έστω και απαγορευμένες. Και βεβαίως σε πολλές υπάρχουν επεισόδια.

    Δεν είναι σωστό να λέτε ότι το Εν Άνδρω, που εξέφρασε άλλη άποψη από τη δική σας είναι μοναδικό. Την ίδια άποψη έχει εκφράσει προηγουμένως και ο χαροκαμένος πατέρας δύο κοριτσιών στα Τέμπη, ο κ. Πλακιάς, αλλά και γονείς που τον ακολουθούν και είναι σε αντίθεση με την κ. Καρυστιανού. Την ίδια και οι γονείς του 29χρονου μηχανοδηγού της εμπορικής αμαξοστοιχίας που διώχθηκαν από την συγκέντρωση γονέων της κ. Καρυστιανού στη Λάρισα.

    Συνεπώς δεν είναι η εξαίρεση το Εν Άνδρω στην Ελλάδα όπως λάθος γράψατε. Αυτό θεωρήσαμε στοχοποίηση.

    Ευχαριστούμε για τον επώνυμο διάλογο. Και για τη νηφαλιότητα με την οποία καταθέσατε τις απόψεις σας στο πάντα ανοικτό βήμα διαλόγου που είναι το Εν Άνδρω.

    Απάντηση
  22. Ο/Η Κακαβελάκη Κατερίνα λέει:
    13/09/2025 στις 19:34

    Παράδειγμα στην συμπεριφορά σας είναι το να λέτε ότι η κ. Καρυστιάνου έχει πολιτική σκοπιμότητα. Δηλαδή λέτε ότι αυτή η μάνα εκμεταλλεύεται την απώλεια του παιδιού της . Επίσης η συμπεριφορά σας είναι να λέτε ότι εγώ χρησιμοποιώ σαν προκάλυμμα τα παιδιά μου. Ενώ εξήγησα στο προηγούμενο κείμενο μου ότι δεν μπορούσα να φύγω και να τα εγκαταλείψω μονά τους στην πλατεία γιατί ο μπαμπάς τους (που ήταν στην Αθήνα) δεν ήταν εκεί. Επίσης δεν είχα φανταστεί ότι το να φωνάξω Τέμπη και Δημοκρατία θα μπορούσε να οδηγήσει στην σύλληψη μου ώστε να έχω κάποιον για να προσέχει τα παιδιά. Τέλος δεν αρνήθηκα να πάω μαζί του απλά του είπα ότι όφειλα να πάρω μαζί μου τα παιδιά μου. Σας έγραψα λοιπόν για να διορθώσετε αυτά που γράψατε για εμένα χωρίς να με ρωτήσετε και γιατί δεν μπορεί να ξέρετε εσείς γιατί έγινε αυτή η διαμαρτυρία και όχι εγώ που ήμουν μέρος της. Επίσης πριν την εκδήλωση έγραψα ένα κείμενο στο Άνδρος φιλμ που εξηγώ τον τρόπο που σκέπτομαι.

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Ευχαριστώ για τις εξηγήσεις. Προφανώς δεν ξερετε το νόμο για τις αντισυγκεντρώσεις και δεν έχετε πείρα από τι μπορεί να γίνει αν αντιδράσει κάποιος από αυτούς που αποδοκιμάζετε σε μια αντισυγκέντρωση. Γιατί υπάρχουν πιθανόν και θερμόαιμοι και αντιδρούν στις αποδοκιμασίες κάποιων. Τα παραδείγματα πολλά.
    Για την κ. Καρυστιανού δεν έχω πει τίποτα περισσότερο από αυτά που έχει πει ο πατέρας δύο χαμένων κοριτσιών και της ανιψιάς του κ. Πλακιάς. Και η μητέρα του 29χρονου μηχανοδηγού που έχει μιλήσει κι αυτή για όσα γίνονται ή έχουν γίνει από την κ. Καρυστιανού. Αυτά είναι γνωστά. Πιθανόν δεν τα ξέρετε κι αυτά. Συνεπώς δεν είπα κάτι που δεν έχει λεχθεί Αυτά.
    Και πάλι ευχαριστώ για τον επώνυμο διάλογο μας. Δεν ξέρω πολλούς που γράφουν επώνυμα τις διαφορετικές απόψεις τους στην Άνδρο.

    Απάντηση
  23. Ο/Η Antonios Kyrtatas λέει:
    14/09/2025 στις 15:18

    Φοβάμαι κύριε Μπασαντη ότι κάνετε μέγα λάθος να ονομάζετε μια πολύ μικρή συνάθροιση διαμαρτυρομένων πολιτών “αντισυγκεντρωση”
    Εκτός αν η μικρή φιέστα δήθεν επισήμων ήταν η κύρια συγκεντρωση για κάποιο λόγο πολιτικό και όχι τα αποκαλυπτήρια της προτομης ενός ευπατρίδη.
    Έτσι και αλλιώς δεν γνωρίζουμε αν ο ευεργέτης της Ελλάδος Α.Γουλανδρης θα ήθελε να του αποδοθούν τιμές από έναν Π.τ.Δ που δεν έχει την κοινή αποδοχή των Ελλήνων.
    Σε κάθε περίπτωση η σύλληψη έγινε με την γνωστή για την αστυνομία “αντίσταση κατά της αρχής”και τίποτα παραπάνω.
    Ευχαριστώ
    Α.Γ.Κυρτατας

    Απάντηση
  24. Ο/Η Στενιές λέει:
    14/09/2025 στις 15:38

    Θα επρεπε ο ΠΤΔ Τασουλας κ Σουσουδης, Λοτσάρης η κ. Βουλευτής επρεπε μαζι να πανε στο αστυνομικο τμημα και να ζητήσουν την μη κρατηση του!! Δεν υπηρξε καποια παραβαση η κάτι τραγικό. Συμφωνα με τα βιντεο που ολοι ειδαμε και ακουσαμε και όπως λένε αρκετοί που ήταν εκεί. Δεν εβρισαν κανέναν μια διαδήλωση ειρηνική έκαναν για τα Τέμπη την ώρα που έπαιζε η μπάντα του Δήμου, ούτε κινδύνευε η δημοκρατία από κάτι. Έθιξαν ίσως κάποιον που από ότι ακουστεί και έχει γραφτει δεν πήγε κάποιους φακέλους έγκαιρα για ευνόητους λόγους!!! Πήγε μέσα ένας συνάνθρωπος μας χωρίς να ζητηθεί έστω για τα μάτια του κόσμου η μη κράτηση τού και τον τρέχουν τώρα!!! Αλήθεια εάν ήταν ένας φίλος τους η κάποιο συγγενικό τους πρόσωπο θα έκαναν το ίδιο?? Και μετά από 3 χρόνια αυτοί οι άρχοντες θα έρθουν να μας ζητήσουν να τους ψηφίσουμε!!! Η Δημοκρατία δεν απειλείται από τέτοιους είδους διαδηλώσεις αλλά από τις ενέργειες που γίνονται συχνά πυκνά για να υπάρχει φίμωση και καταστολη του κόσμου που ειρηνικά θέλει να εκφραστεί έτσι για όσα άδικα γίνονται!!!!

    Απάντηση
  25. Ο/Η Συχνος Επισκεπτης λέει:
    14/09/2025 στις 21:08

    Μετα απο αρκετες ημερες απο την τελετη αποκαλυπτηριων δυστυχως αποδεικνυεται το οτι ενα ισως σημαντικο ή ασημαντο γεγονος για το νησι, εγινε η αιτια για τις τεραστια ενταση με αφορμη τις διαφορετικες αποψεις των απλων πολιτων. Δυστυχως συνεληφθη ενας συνανθρωπος μας με αφορμη τα συνθηματα και το πανο που κρατουσαν οι διαμαρτυρομενοι ή αντισυγκεντρωμενοι οοως τους αποκαλει ο διαχειριστης της σελιδας αυτης. Ενα πραγμα ειναι δυσαρεστο σε αυτη την χωρα: το γεγονος του οτι για να εκφρασει καποιος την αποψη του πρεπει καθε φορα να καλυπτει την αποψη των αλλων και να δρα εις βαρος τους. Ειναι ισως η μοναδικη χωρα οπου μπορει να καιγεται η σημαια της και να μην αντιδρα κανεις (βλεπε αγωνες ποδοσφαιρου ή μπασκετ των εθνικων ομαδων και οπαδους αντιπαλης εθνικης ομαδας) ή να ακουγεται ο εθνικος υμνος της και ταυτοχρονα ορισμενοι πολιτες να φωναζουν συνθηματα (οποιασδηποτε εννοιας και χροιας) μη σεβομενοι τη στιγμη. Οσοι εχουν ταξιδεψει στο εξωτερικο μπορουν να καταλαβουν το ποσο ιερη ειναι η στιγμη ανακρουσης του εθνικου υμνου μιας χωρας απο ολους τους πολιτες της. Ναι, εγινε διαμαρτυρια ορος το προσωπο του προεδρου της Δημοκρατιας (αν εχουμε τετοια), αλλα ισως ηταν ακαιρη την στιγμη του εθνικου μας υμνου. Θα μπορουσαν περισσοτερα ατομα να αντιδρασουν στο λιμανι κατα την αφιξη της αποστολης του προεδρουή κατα τη διαδρομη προς το χωρο της τελετης. Μας πειραξε επισης απο τη μια πλευρα το γεγονος οτι 15-20 ατομα διαμαρτυρηθηκαν με τον τροπο τους, απο την αλλη το γεγονος του οτι τελευταια στιγμη συνεργεια εργολαβου καθαριζαν τις ακρες του δρομου πριν το σημειο των εργων στο Βακονι. Δεν μας πειραξε που χιλιαδες λακουβες και φρεατια καλυφθηκαν απλως με πλαστικες κορινες για να περασει η αυτοκινητοπομπη, ενω επι εναμιση μηνα στο φουλ της τουριστικης σεζον εξειχαν τα καπακια των φρεατιων με κινδυνο σοβαρο ατυχημα. Καποιοι ετρεξαν για χειροκροτημα και καποιοι αλλοι για γιουχαϊσμα! Αυτη ειναι η Ανδρος και δεν αλλαζει ευκολα ως μικρη κοινωνια. Δηθεν νοοτροπια και κινησεις εντυπωσιασμου εκατερωθεν!

    Απάντηση
  26. Ο/Η Κακαβελακη Κατερίνα λέει:
    15/09/2025 στις 05:04

    Κ. Μπάσαντη καλημέρα. Ελπίζω μετά από όλες τις εξηγήσεις που σας έδωσα να καταλάβατε ότι: 1ον δεν έκανα(μιλώ εξ ονόματος μου αλλά πιστεύω και οι άλλοι συμμετέχοντες) αντίσυγκέντρωση αλλά μια ειρηνική διαμαρτυρία. 2ον Δεν είμαι υποκινούμενη από κανένα (υποθετικό) κόμμα της κ. Καρυστιάνου (παρά μόνο με την μορφή έμπνευσης από αυτήν την σπουδαία προσωπικότητα). 3ον Ότι δεν είχα σκοπό να κάνω πολιτικό και επικοινωνιακό χάπενινγκ αλλά να εκφράσω την άποψη μου και να δηλώσω την συμπαράσταση μου στους συγγενείς των θυμάτων που παλεύουν για την αλήθεια. Έτσι σας παρακαλώ να αλλάξετε την παράγραφο με τις υποθέσεις που κάνατε και αποκαταστήσετε την αλήθεια. Δεν μου αρέσει να βρίσκεται ένα κείμενο που λέει ψέματα και με προσβάλλει στην σελίδα σας. Ευχαριστώ πολύ.

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Ευχαριστώ για τον διάλογο. Το κείμενο του ρεπορτάζ του Εν Άνδρω στο δημοσίευμα δεν αναφέρεται προσωπικά σε εσάς, αλλά σε όσους συμμετείχαν στην αντισυγκέντρωση. Έτσι λέγεται σε όλο τον κόσμο. Δεν θα εφεύρουμε εμείς νέο λεξιλόγιο. Δεν θα αυτολογοκριθούμε εμείς για ότι πιστεύουμε και για ότι προβλέπει ο νόμος.
    Και πάλι σάς ευχαριστώ για την ευγενέστατη παρέμβαση σας.

    Απάντηση
  27. Ο/Η Κακαβελακη Κατερίνα λέει:
    15/09/2025 στις 07:24

    Κ. Συχνέ επισκέπτη παρακαλώ διαβάστε παρακάτω στα σχόλια πως έγιναν τα πράγματα. Όλα ξεκίνησαν και μετά καθώς εκτυλίσσονταν άρχισε ο εθνικός ύμνος. Αλήθεια την στιγμή που τραβούσε τα πανό (κάτι που είναι αντισυνταγματικό) ο αστυνομικός δεν σας πείραξε που ακουγόταν ο εθνικός ύμνος; Επίσης δεν το βρίσκω καθόλου κακό να ακούγονται και διαφορετικές απόψεις στο νησί. Ακόμα δεν χάλασε η εκδήλωση το πρόγραμμα έγινε κανονικά. Τώρα εμένα με ενοχλεί λιγότερο (αφού δεν έγινε εσκεμμένα ) που ακούστηκαν λέξεις όπως Δικαιοσύνη, Ελευθερία, Τέμπη και ακουγόταν ο εθνικός ύμνος παρά τα υπόλοιπα που συνέβαιναν ταυτόχρονα στην πλατεία (συλλήψεις, στέρηση ελευθερίας έκφρασης κτλ). Τέλος τι εννοείτε όταν λέτε : Δήθεν νοοτροπία και κινήσεις εντυπωσιασμού εκατέρωθεν;

    Απάντηση

Γράψτε απάντηση στο Κακαβελακη Κατερίνα Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Προτεινόμενα άρθρα

  • Που πάει οικιστικά και αναπτυξιακά η Άνδρος
  • ΜΠΑΤΣΙ: Συγκέντρωση την Τετάρτη 28/1 για τα νέα όρια του οικισμού
  • ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ ΤΡΙΤΗ ΠΑΛΙ ΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ…
  • ΑΝΔΡΟΣ: Τα κύματα έπνιξαν το Ναυτικό Όμιλο!!!
  • ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΟ: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ & ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟΥ

Πρόσφατα Άρθρα

  • Που πάει οικιστικά και αναπτυξιακά η Άνδρος28/01/2026
  • ΜΠΑΤΣΙ: Συγκέντρωση την Τετάρτη 28/1 για τα νέα όρια του οικισμού26/01/2026
  • ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ ΤΡΙΤΗ ΠΑΛΙ ΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ…26/01/2026
  • ΑΝΔΡΟΣ: Τα κύματα έπνιξαν το Ναυτικό Όμιλο!!!26/01/2026
  • ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΟ: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ & ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟΥ26/01/2026

Ναυτικές Ιστορίες

  • ΘΕΟΜΗΤΩΡ: Τέσσερις μέρες… βούλιαζε!…19/02/2022
  • ANDROS PATRIA: Ένα ναυάγιο… που δεν έγινε ποτέ !!!11/02/2022
  • Γιορτή στη διώρυγα του Παναμά!…10/02/2022
  • Το ναυάγιο του «Antiparos» στον Βόρειο Ειρηνικό…05/02/2022
  • Στην άγρια θάλασσα του Βόρειου Ατλαντικού…02/02/2022

Πρόσφατα Σχόλια

  1. Κώστας στο Είναι η κυβέρνηση κλαμπ εξυπηρέτησης των μελών της;
  2. Κώστας στο ΞΕΠΕΡΑΣΑΝ ΤΙΣ 2000 ΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ. ΔΥΟ ΤΑ ΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΣΤΟ ΔΣ ΑΝΔΡΟΥ! ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ…
  3. anonimos στο Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥ: Υπάρχει μέλλον σε αυτόν τον τόπο;
  4. no name στο ΞΕΠΕΡΑΣΑΝ ΤΙΣ 2000 ΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ. ΔΥΟ ΤΑ ΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΣΤΟ ΔΣ ΑΝΔΡΟΥ! ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ…
  5. psekas στο ΞΕΠΕΡΑΣΑΝ ΤΙΣ 2000 ΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ. ΔΥΟ ΤΑ ΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΣΤΟ ΔΣ ΑΝΔΡΟΥ! ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ…

Βίντεο

  • ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: Ιδιωτική υπόθεση το ΔΣ του Δήμου Άνδρου για την κ. Τσατσομοίρου!
  • Λιμάνι Ραφήνας 1945-2015 (χρονογράφημα και βίντεο)
  • Η Μονή Παναχράντου της Άνδρου (βίντεο)
  • Το τελευταίο ρεμέτζο (βίντεο)
  • Δύο ανδριώτες ζωγράφοι – Δ.Βαρδακώστας & Γ.Σεργουλόπουλος (βίντεο)

Ακολουθήστε μας

  • Facebook
  • Twitter

Κατηγορίες Άρθρων

  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ (239)
  • ΑΡΘΡΑ (84)
  • ΘΕΜΑΤΑ (8)
  • ΙΣΤΟΡΙΑ (332)
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ (3.698)
  • ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ (23)
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ (1.468)
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (756)
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ (2.704)
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (1.078)
  • ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ (82)
  • ΧΡΗΣΙΜΑ (5)
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ (350)

Εν Άνδρω

Όσοι φίλοι θέλουν, μπορούν να στείλουν κείμενα, φωτογραφίες, παρατηρήσεις, απαντήσεις κλπ στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση.

 
   enandro.gr@gmail.com

ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ
  • ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
  • ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΔΥΚΤΥΑΚΕΣ ΚΑΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥ

ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΘΕΜΑΤΑ
  • ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
  • ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
© Εν Άνδρω 2026. Powered by NinjaWeb
Accessibility Adjustments

Powered by OneTap

How long do you want to hide the toolbar?
Hide Toolbar Duration
Select your accessibility profile
Vision Impaired Mode
Enhances website's visuals
Seizure Safe Profile
Clear flashes & reduces color
ADHD Friendly Mode
Focused browsing, distraction-free
Blindness Mode
Reduces distractions, improves focus
Epilepsy Safe Mode
Dims colors and stops blinking
Content Modules
Font Size

Default

Line Height

Default

Color Modules
Orientation Modules