• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

Όσοι φίλοι θέλουν, μπορούν να στείλουν κείμενα, φωτογραφίες, παρατηρήσεις, απαντήσεις κλπ στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση.

  • Facebook
  • Twitter
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ
Εν Άνδρω Εν Άνδρω Εν Άνδρω
Άνδρος enandro.gr@gmail.com
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ
Εν Άνδρω Εν Άνδρω Εν Άνδρω
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

Μερικές αλήθειες για τον ΧΥΤΥ της Πλούσκας

Κατηγορία: ΠΟΛΙΤΙΚΗ Δημοσίευση: 12/03/2015 Σχόλια: 42

Οι αποτυπωμένες χιλιομετρικές αποστάσεις της περιοχής Πλούσκα από τις γύρω περιοχές στον χάρτη της Άνδρου (οι αποστάσεις είναι σε ευθεία γραμμή). Τουλάχιστον να ξέρουμε τι είναι αλήθεια και τι είμαι μύθος σε αυτή την αντιφατική ιστορία.

Το πρώτο θύμα σε έναν πόλεμο είναι η… αλήθεια! Και στον “πληροφοριακό πόλεμο” που ξέσπασε μετά την χωροθέτηση του ΔΣ Άνδρου στις 11 Μαρτίου χάθηκε μεγάλο μέρος της αλήθειας! Ας δούμε στον παραπάνω χάρτη τις πραγματικές αποστάσεις της περιοχής τόσο από τα γύρω χωριά και τους οικισμούς της περιοχής όσο και από σημαντικές λειτουργίες σημαντικές για το νησι.

Η απόσταση της περιοχής του ΧΥΤΥ από τις τρεις γεωτρήσεις του Μπατσίου (που είναι σε μεγάλο βάθος – 200 μέτρων) είναι 1150 μέτρα, 1700 μέτρα και 2.600 μέτρα! Από το χωριό Γίδες είναι 2.300 μέτρα! Από το Μπατσί είναι 5.430 μέτρα. Από το Γαύριο είναι 7.100 μέτρα και από το Ατένι είναι 2.110 μέτρα. Ξέρει κανείς πόσο απέχει ο ΧΥΤΑ της Σταυροπέδας (δηλαδή μια ανοιχτή πληγή σε σχέση με τον ΧΥΤΥ που θα είναι ένα συγκροτημένο και οργανωμένο εργοτάξιο) από το χωριό Ζαγανιάρη; 1100 μέτρα! Και από το χωριό Πιτροφός; 2600 μέτρα! Από την γραφική παραλία του Χαλκολιμιώνα; 1400 μέτρα! Από την πραλία Αποθήκες: 900 μέτρα!

Τα παραπάνω συγκριτικά στοιχεία στοιχεία τα παραθέτουμε για να πάρουμε όλοι μια ιδέα της πραγματικότητας. Γιατί έχουμε ακούσει απίστευτα νούμερα σε αυτή την ιστορία από όλες τις πλεύρες. Λες και ζούμε στην εποχή των σπηλαίων και δεν υπάρχουν χάρτες για να δούμε την αλήθεια…

Βεβαίως είναι εύλογο κάποιοι να νοιώθουν απογοητευμένοι από την χωροθέτησης ΧΥΤΥ μετά 40 χρόνια σε άλλο μέρος πέρα από την Σταυροπέδα. Είχαν πεισθεί πως τα σκουπίδια που όλοι παράγουμε θα πήγαιναν για πάντα στην Σταυροπέδα. Ίσως γιατί τα χρόνια πέρναγαν και η μια διοίκηση πέταγε το μπαλάκι στην επόμενη ξεφορτώνοντας το πρόβλημα στο μέλλον. Ποτέ δεν νοιάστηκαν οι κάτοικοι των άλλων περιοχών για το τι πολιτικά παιχνίδια παίζονταν γύρω από τα σκουπίδια. Μέχρι που το μέλλον έφτασε ξαφνικά σήμερα με την μορφή των ευρωπαϊκών προστίμων (που καλούμαστε να πληρώσουμε όλοι στην Άνδρο), αλλά και με την επείγουσα ανάγκη να αποκτήσει το νησί μια σύγχρονη υποδομή και να μην έχει τα σκουπίδια του στους δρόμους. Μια ΧΥΤΥ που δεν θα ενοχλεί ιδιαίτερα, όπως ισχυρίζονται αυτοί που ξέρουν.

Οι μελετημένες θέσεις για ΧΥΤΥ στην Άνδρο εδώ και 3 ολόκληρα χρόνια μαζί με τις θέσεις που προστέθηκαν τελευταία. Είναι προφανές πως υπήρξαν πολλές προτάσεις. Επιλέχθηκε μια από τον αρμόδιο μελετητή εδώ και ένα χρόνο. Τελικά αυτή ψηφίστηκε ομόφωνα από το ΔΣ Άνδρου στις 11 Μαρτίου 2015. 

Κάποια στιγμή, λοιπόν, ολοκληρώθηκε η μελέτη. Και τέθηκε το ερώτημα: Την ψηφίζει το ΔΣ ή πάει για άλλη θέση “σε άλλη γη σε άλλα μέρη”; Για να την μελετήσει κι αυτή από την αρχή για δεν ξέρω πόσο χρόνο! Αν κάνουμε κάτι τέτοιο είναι προφανές πως η λογική σταματά και αρχίζει ο παραλογισμός. Όπως είπε ο μελετητής αυτό θα απαιτήσει νέα χρήματα και νέο χρόνο. τα πρόστιμα ξεκινούν τον Ιούνιο, οι χρηματοδοτήσεις για νεό ΧΥΤΥ θα τρέξουν τον χειμώνα. Κι εμείς τι θα κάνουμε; Θα ξεκινησουμε ή όχι; Γιατί για να γίνει το έργο χρειάζονται τουλάχιστον 2 χρόνια όπως λένε οι ειδικοί.

Ακόμα αυτό που ξέρουμε εμείς είναι πως οι μελέτες “ωριμάζουν” δύσκολα. Θέλουν χρόνο. Γιατί λαμβάνονται υπόψη όλες οι ενστάσεις. Και κάθε ένσταση θέλει έρευνα, θέλει χρόνο να εξεταστεί και να απαντηθεί με μια μικρή μελέτη.  Όπως εξήγησε ο μελετητής στο ΔΣ της 11ης Μαρτίου στην μελέτη για την Πλούσκα λήφθηκαν υπόψη οι ενστάσεις των κατοίκων τόσο για το ρέμα της περιοχής όσο και για τις γεωτρήσεις. Για τον λόγο αυτό ο ΧΥΤΥ θα έχει διπλή στεγάνωση, άρα και πολύ μεγαλύτερο κόστος κατασκευής. Ακόμα ληφθηκαν υπόψη οι φόβοι που εκφράστηκαν για το νερό. Έτσι ο χώρος του ΧΥΤΥ μετατοπίστηκε μακριά από το ρέμα και ακόμα μακρύτερα από τις γεωτρήσεις. Επίσης όπως εξήγησε ο μελετητής ο υδροφόρος ορίζοντας δεν έχει καμία επαφή καθώς οι γεωτρήσεις είναι πολύ βαθιές (στα 200 μέτρα) ενώ ο ΧΥΤΥ είναι επιφανιακός. Συν ότι υπάρχει μεγάλη απόσταση και είναι σε άλλο πρανές προς την μεριά της θάλασσας. Αυτά εξήγησαν οι ειδικοί στο ΔΣ της Άνδρου. Αυτά σας παρουσιάζουμε κι εμείς. Εμείς δεν είμαστε ειδικοι. Δεν χωροθετούμε. Δεν αποφασίζουμε. Απλώς ξέρουμε καλά πως ο χρόνος τρέχει σε βάρος της Άνδρου για το θέμα των σκουπιδιών.

Είναι γνωστό πως ο Δήμος Άνδρου παράγγειλε το 2012 αυτή την μελέτη. Ο Δήμος Άνδρου παρέλαβε το 2014 αυτή την μελέτη. Ο Δήμος Άνδρου όρισε τις θέσεις. Ο Δήμος Άνδρου ψήφισε τις θέσεις. Εμείς απλώς παρουσιάζουμε τα δεδομένα και τα προρίσματα των ειδικών.

Το μόνο που ξέρουμε είναι πως αν δεν χωροθετήσουμε και αυτή τη φορά η Άνδρος θα βρει προσεχώς πάλι με τα σκουπίδια στους δρόμους. Με ότι αυτό συνεπάγεται για τον τουρισμό. Ιδίως για το Μπατσί που ζει αποκλειστικά από τον τουρισμό. Το Μπατσί που ως τουριστικό κέντρο παράγει στη διάρκεια του καλοκαιριού και τα περισσότερα σκουπίδια. Και αυτό όπως και όλοι στέλναμε τα σκουπίδια μας επί 40 χρόνια σε μια άθλια χωματερή. Όχι σε ένα ΧΥΤΥ. Τώρα ξεκινά μια καινούρια χωροθέτηση με νέες τεχνολογίες και προδιαγραφές. Αυτή πόσο μακριά από τις περιοχές που παράγουν σκουπίδια θα πρέπει να γίνει; Πενήντα χιλιόμετρα; Εξήντα χιλιόμετρα; Εβδομήντα χιλιόμετρα; Και ποιος θα πληρώνει το μεγάλο κόοτος μεταφοράς;

Οι υπό μελέτη θέσεις ΧΥΤΥ στην Άνδρο σε σχέση με τις περιοχές υψηλού περιβαντολογικού ενδιαφέροντος. Κάπως έτσι αποκλείστηκαν πολλές από τις προεπιλεγμένες θέσεις. 

Τέλος ένα τελευταίο ερώτημα: Τι είναι ένας ΧΥΤΥ και σε τι διαφέρει από μια χωματερή; Είμαστε σίγουροι πως ξέρουμε τις διαφορές; Ή, βλέπουμε μια χωματερή και φανταζόμαστε το ίδιο έναν ΧΥΤΥ;

Σε αυτό το σημείο σατματάμε τα ερωτήματα: Χρειάζεται ολόκληρη διάλεξη για να εξηγήσουμε πράγματα που μάλλον δεν ξέρουμε. Όπως δεν ξέρουμε για τις  σταγανοποιήσεις υποβάθρων στις σύγχρονες ΧΥΤΥ. Ούτε τις αυστηρές προδιαγραφές που θέτει η σύγχρονη νομοθεσία και τεχνολογία για την κατασκευή ενός τέτοιου έργου. Όλα αυτά τα εξήγησε στο μέτρο του δυνατού ο μελετητής στο ΔΣ της 11ης Μαρτίου 2015. Το μόνο σίγουρο είναι πως ένας ΧΥΤΥ είναι ένα έργο με προδιαγραφές. Δεν μιλάμε για χωματερή. Άλλωστε καμμία χωματερή δεν θα κόστιζε ποτέ 5 εκατ. ευρώ. Συνεπώς ας ενσκύψουν οι αρμόδιοι από εδώ και πέρα στην σωστή κατασκευή και οργάνωση και ας προσέξουν οι αρμόδιοι τις προδιαγραφές ώστε να έχουμε στο τέλος ένα σωστό έργο που θα λύσει ένα πρόβλημα που έχει καταντήσει μάστιγα για το νησί ακυρώνοντας αρκετά καλοκαίρια την όποια παρουσία της Άνδρου στον τουριστικό χάρτη της Ελλάδας.

 

Σημ.: Το “εν Άνδρω” θα παρουσιάσει τα σημαντικότερα μέρη της μελέτης που έχει εκπονηθεί για την χωροθέτηση ΧΥΤΥ στην Πλούσκα ώστε όλοι οι ενδιαφερόμενοι να πάρουν μια ιδέα για το έργο.

 

 

“εν Άνδρω”

42 Comments

  1. Ο/Η Andreas Politis λέει:
    12/03/2015 στις 21:08

    Καποτε οι Ανδριωτες φτιαξαν μια χωματερη σε κεντρικο σημειο αλλα διπλα σε αρχαιολογικα αξιολογο χωρο
    Σημερα φτιαχνουν εναν ΧΥΤΥ σε μη κεντρικο σημειο ( αυξημενο κοστος μεταφορας) αλλα στο κεντρο της πλεον τουριστικης περιοχης του νησιου (αξονας Γαυριου Μπατσιου επανω απο το Κυπρι). Και ο τουριστας θα βλεπει τα απορριματοφορα να περνουν επιβαρυνοντας τον αξονα Μπατσι Κυπρι διπλα απο το Κυπρι και να ανηφοριζουν αγκομαχωντας τον δρομο προς το μοναστηρι της Αγιας. Το πλεον παλαιο και πλεον σπουδαιο μοναστηρι του νησιου που τοσο παραμελουν οι Ανδριωτες. Το να σκεφθει καποιος να το επισκεφθει με την πιθανοτητα να συναντησει απορριματοφορο στις επικινδυνες στροφες του μαλλον απιθανο. Το μοναστηρι θα απομονωθει ακομη περισσοτερο και μια πηγη τουρισμου θα χαθει. Οσν αφορα την πιθανοτητα οδικου ατυχηματος φανταζομαι κανεις δεν ενδιαφερθηκε να σκεφθει. Οπως και την κακιστη κατασταση του δρομου με τις πολυ επικινδυνεσ νεροφαγες τις κλειστες στροφες και την στενοτητα του.
    Τι να πει κανεις ! Μια ακομη κακη αποφαση η οποια με την δικαιολογια μην χασουμε την ευκαρια να φτιαξουμε ΧΥΤΥ θα χασουμε την καλυτερη τουριστικη περιοχη του νησιου ( για χαρη των ανεμογεννητριων των δηθεν αρχαιοτητων και των κακως εννοουμενων συμφεροντων που ειχαν οι αλλες προταθεισες περιοχες). Ξυπνηστε Ανδριωτες. Μην χαλατε το μελλον του νησιου και των παιδιων σας! Ξανασκεθφειτε ποια απο τις προταθεισες περιοχες ανταποκρινεται στην τουριστικη αναπτυξη και μελλον του νησιου. Η Πλουσκα σιγουρα οχι!

    Απάντηση
  2. Ο/Η Γαυριώτης λέει:
    12/03/2015 στις 21:27

    Έχει δρόμο από το Ατένι για τη Πλούσκα…

    Απάντηση
  3. Ο/Η Ανεμος λέει:
    12/03/2015 στις 22:11

    Ειναι πολλα τα λεφτα απο τις ανεμογεννητριες διαμαντη. Τν σεπτεμβρη φωναζες κατα της πλουσκα. Μολις σου ειπαν το ονομα κιλιζα καποιος σου ειπε και για τα πολλα λεφτα απο τις ανεμογεννητριες…και εκανες την κωλοτουμπα
    Καληνυχτα εν ανδρω

    Απάντηση
  4. Ο/Η Ανεμος 2 λέει:
    12/03/2015 στις 22:15

    Άνεμος μιας και λες για κολοτούμπες δεν λες για την κολοτούμπα των 10?

    Απάντηση
  5. Ο/Η ΑΝΕΜΟΣ λέει:
    12/03/2015 στις 22:52

    Εδω εγινε αυτοκολιτακι το εν ανδρω με τν καπεταν νικο. Η κωλοτουμπα τν δεκα σε πειραξε? Ανανεοσιμες

    Απάντηση
  6. Ο/Η ΥΔΡΟΥΣΑΙΟΣ λέει:
    13/03/2015 στις 05:58

    Η Χώρα και το Κόρθι δεν ειναι μακριά απο την Πλούσκα κ Μπασαντή ?
    Εκεί δεν απαιτούνται πολλά χρήματα απο τον δήμο για την μεταφορά των σκουπιδιών απο το ένα άκρο στο άλλο της Άνδρου στο άλλο ?
    Και που θα γίνει το απαραίτητο ΚΔΑΥ δηλ ο σταθμός μεταφόρτωσης των σκουπιδιών απο την Χώρα και το Κόρθι !! Αυτό δεν μας το διευκρινήσατε ? Ποιος θα πληρώνει το μεγάλο κόοτος μεταφοράς;
    Και κάτι που το ξεχάσατε Κ. ΜΠΑΣΑΝΤΉ

    Ποιά τελικά θα είναι τα υποχρεωτικά συνοδά έργα του ΧΥΤΥ στην Πλούσκα ( δηλ ο Βιολογικός , ο Διαχωρισμός απο σύμμυκτα σκουπίδια και η ανακύκλωση) πριν καταλήξουν τα υπολείμματα στον ΧΥΤΥ !!
    Εκτός και αν θέλετε” ΕΝΑ ΝΕΟ ΧΥΤΑ” με όλα τα υγειονομικά επακόλουθα στην καρδιά του Τουρισμού της Υδρούσας για να ανεβεί ο τουρισμός στην Χώρα και στο Κόρθι.
    Και σε τελική ανάλυση τί λένε οι Βόσσος και Θωμάς .
    ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΕΛΕΓΑΝ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ .
    Για το” Στενό” μιλάμε !!!
    ΤΩΡΑ ΤΙ ΑΛΛΑΞΕ .Τί ?

    Απάντηση
  7. Ο/Η εν Άνδρω λέει:
    13/03/2015 στις 08:18

    ΠΡΟΣ ΥΔΡΟΥΣΑΙΟ ΦΙΛΟ_ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ: Χαρά που μας διαβάζουν τόσοι πολλοί (ίσως και για πρωτη φορά από την Υδρούσα). Πληροφορούμε τον φίλο μας πως: (α) ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΝΑΜΕ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ! (β) ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΑΜΕ ΤΗΝ ΠΛΟΥΣΚΑ! (γ) ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΠΙΛΕΕΞΑΜΕ ΤΗΝ ΠΛΟΥΣΚΑ! (δ) ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΑΜΕ ΤΗΝ ΠΛΟΥΣΚΑ! ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΤΕΛΕΣΟΥΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΧΥΤΥ! ΣΥΝΕΠΏς ΡΩΤΑΤΕ ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΠΟΡΤΑ… ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΣΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ (ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΓΟΥΜΕΝΟΥΣ)…
    ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΕΣΤΕ: (α) ΕΜΕΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΣΑΜΕ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΛΕΤΗΤΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ! (β) ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΝΔΡΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΧΤΕΣ ΨΗΦΙΣΑΝ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ! (γ) ΑΠΟ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗς ΜΕΛΕΤΗΣ ΠΟΥ ΕΝΕΚΡΙΝΑΝ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΧΑΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ! (Δ) ΑΡΑ ΡΩΤΑΤΕ ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΠΟΡΤΑ. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ Ή ΣΤΟΝ ΑΡΜΟΔΙΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ…
    ΕΜΕΙΣ ΣΤΟ “ΕΝ ΑΝΔΡΩ” ΠΑΡΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ. ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗΑ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΤΗΡΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΑΠΌ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΉ ΚΑΙ ΑΠΌ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ. ΚΑΙ ΓΙ’ ΑΥΤΕΣ ΣΥΖΗΤΑΜΕ. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΧΡΟΝΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΓΙΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ, ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ ΚΛΠ.
    ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΧΤΥΠΑΤΕ ΛΑΘΟΣ ΠΟΡΤΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ, ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ. ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΔΡΟ.

    Απάντηση
  8. Ο/Η εν Άνδρω λέει:
    13/03/2015 στις 10:30

    Προφανώς “ανώνυμε” αναγνώστη δεν διάβασες ποτέ και κανένα κείμενο στο site αυτό. Πουθενά δεν υπάρχει σημείο που να προτείνουμε θέση ή να λέμε “αυτή η θέση είναι σωστή”. Αυτό που έχει γραφεί είναι για τους χρόνους, τις χρηματοδοτήσεις, τα διαδικαστικά, τα κριτήρια. ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ZHTHMATA KAI MONO. Tα τεχνικά είναι για τους τεχνικούς. ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΑΜΕ φίλε μου. Εσύ όμως “χωροθέτησες” την λογική στα όρια της δικής σου ψευδούς συνείδησης. Κατανοούμε πως η ανάγνωση δεν είναι το φόρτε σου. Κοίτα τουλάχιστον φωτογραφίες ή κανένα χάρτη. Κάτι θα κερδίσεις από το να λες κάτι που δεν έχει γραφτεί ποτέ…

    Απάντηση
  9. Ο/Η Nobody λέει:
    13/03/2015 στις 10:54

    Είναι ντροπή και μόνο που μιλάνε ως παραπονούμενοι…
    Οι καύση των σκουπιδιών τόσων χρόνων (τουριστών & δημοτών) ακριβώς δίπλα στο αρχαιότερο χωριό της Ευρώπης ,δίπλα σε κατοικημένα χωριά και μόλης λίγα χιλιόμετρα από την πρωτεύουσα του νησιού την Χώρα.
    (Την μόνη δίχως λιμάνι )
    Δεν θα επιτρέψουμε την συνέχεια αυτού σε κάποια περίπτωση. Διότι δεν είναι ζήτημα κέρδους η συμφερόντων αλλά επιβίωσης

    Απάντηση
  10. Ο/Η Ανώνυμος λέει:
    13/03/2015 στις 11:06

    Δεν το γράφεις αλλα προσπαθείς να υποδείξεις οτι αυτή είναι μια καλή λύση. Καλά αυτό δεν το σχολιάζω γιατί φαίνεται πόσο άσχετος δημοσιογραφίσκος είσαι.”ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ZHTHMATA KAI MONO. Tα τεχνικά είναι για τους τεχνικούς. ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΑΜΕ φίλε μου. Εσύ όμως “χωροθέτησες” την λογική στα όρια της δικής σου ψευδούς συνείδησης. Κατανοούμε πως η ανάγνωση δεν είναι το φόρτε σου. Κοίτα τουλάχιστον φωτογραφίες ή κανένα χάρτη. Κάτι θα κερδίσεις από το να λες κάτι που δεν έχει γραφτεί ποτέ…”

    Απάντηση
  11. Ο/Η εν Άνδρω λέει:
    13/03/2015 στις 11:11

    ΠΡΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟ

    Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΗΤΗ ΦΙΛΕ ΜΟΥ

    Απάντηση
  12. Ο/Η ΑΝΑΝΕΩΣΗ λέει:
    13/03/2015 στις 11:21

    Το εν Άνδρο δεν προσπαθεί να χωροθετήσει. Προσπαθεί να μην πάει το ΧΥΤΥ στην Κίλιζα λόγω ανεμογεννητριών….Είναι απλά τα πράγματα

    Απάντηση
  13. Ο/Η εν Άνδρω λέει:
    13/03/2015 στις 12:05

    ΔΕN ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΚΙΛΙΖΑ ή Η ΜΑΛΕΖΑ! Μόνο τη ΣΑΡΙΖΑ ξέρουμε. Και απλώς προσπαθούμε εδώ και πολλούς μήνες (που κανείς δεν πρόσεχε τα σκουπίδια) να πούμε μερικά λογικά πράγματα που έχουν να κάνουν με μετρήσιμα μεγέθη όπως: χρόνος, επιδοτήσεις, διάρκεια ωρίμανσης μελετών, αποστάσεις, αρχαιολογική σπουδαιότητα κλπ.
    Μέχρι τώρα μιλάγαμε σε λογικούς κατοίκους της Άνδρου. Από την ώρα που πάρθηκε μια ομόφωνη απόφαση του ΔΣ συγκεκριμένοι ανώνυμοι αγνοούντες τα πάντα σεληνιάστηκαν. Μιλάνε για τουρισμό βρίζοντας και ενώ τα σκουπίδια τους είναι στους δρόμους. Ωραίο τουρισμό περιμένουμε ε;
    Αλήθεια έχει ποτέ πάει ποτέ κανένας να δει και να φωτογραφίσει τον μοναδικό ΣΤΡΟΦΙΛΑ; Έχει αναλογιστεί κανείς από αυτού τι κόσμος θα μπορούσε να έρθει στην Άνδρο αν είχε αναδειχθεί αυτή η νεολιθική ακρόπολη;
    Δυστυχώς όμως κάποιοι νομίζουν πως με τα σκουπίδια στους δρόμους ή στον μοναδικό αρχαιολογικό χώρο θα προσελκύσουν τουρίστες!!!. ΠΟΙΑ ΚΙΛΙΖΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΑ ΑΛΟΓΑ;

    Απάντηση
  14. Ο/Η εν Άνδρω λέει:
    13/03/2015 στις 12:07

    ΠΡΟΣΟΧΗ – ΟΠΟΙΟ ΣΧΟΛΙΟ ΒΡΙΖΕΙ ή ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙ ΑΝΩΝΥΜΑ ΘΑ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ

    Απάντηση
  15. Ο/Η Λόγια,λόγια,λόγια ... λέει:
    13/03/2015 στις 14:18

    Είναι πολύ συζητήσιμος και καλός ο ΧΥΤΥ , μόνο αν θα μπορούσε να αναστηθεί εκ νεκρών.
    Τέλος

    Απάντηση
  16. Ο/Η ΔΙΑΓΡΑΦΗ λέει:
    13/03/2015 στις 15:07

    ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΑΠΟΨΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΔΙΑΓΡΑΦΕΤΑΙ.
    ΑΝΤΕ ΠΟΙΑ ΠΑΛΙΟΠΑΙΔΑ….ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΩ

    Απάντηση
  17. Ο/Η εν Άνδρω λέει:
    13/03/2015 στις 15:25

    Αγαπητέ ανώνυμε “διαγραφέα” οι αντίθετες απόψεις είναι ευπρόσδεκτες ο έμετος, η συκοφαντία, οι ύβρεις ΟΧΙ. Αν έχεις το κουράγιο να έχει άποψη (ακόμα και υβριστική) επώνυμα; Aλλως την βόλτα σου και με αυτούς που κάνεις παρέα. Μέχρι σήμερα αυτό το site φιλοξένησε πολλούς και αντίθετους. Φιλοξένησε ακόμα και υβριστικά σχόλια. Εδώ γράφουν απόψεις άνθρωποι που έχουν όνομα και επώνυμο όχι trol (τα οποία περιέργως εμφανίστηκαν ξαφνικά από μια μεριά της Άνδρου). Αν έχεις όνομα παρακαλώ γράψε ότι θες. Αν θες ανώνυμα γράψε αυτά που πιστεύεις αλλά να πιστεύεις σε κάτι. Όχι να πιστεύεις στις… ανεμογεννήτριες ή σε άλλες θεότητες. Αφήνω αυτή την ανοησία σου ως δείγμα ανθρώπου της γειτονιάς σου να κρέμεται και να σε χαρακτηρίζει εσένα και τους ομοιούς σου. Περαστικά σου.

    Απάντηση
  18. Ο/Η ΔΙΑΓΡΑΦΗ λέει:
    13/03/2015 στις 16:29

    ΔΕΝ ΒΡΙΖΩ.
    ΑΠΛΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΟΤΙ ΜΟΛΙΣ ΕΜΦΑΝΊΣΤΗΚΕ Η ΚΙΛΙΖΑ ΞΑΦΝΙΚΑ ΑΡΧΙΣΕΣ ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΙΣ–ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ. ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΑΠΛΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΓΙΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΕΣ

    Απάντηση
  19. Ο/Η KAPETANIOS λέει:
    13/03/2015 στις 19:01

    Τωρα που εισαι κολλητάρι με τον καπετάν νικο θεολογου να δω πως θα παρεις πίσω όλα αυτά που του εχεις πει.
    Κωλοτουμπαςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς
    Ετσι συνδεεται η στροφη σου απο κιλιζα σε πλουσκα

    Απάντηση
  20. Ο/Η εν Άνδρω λέει:
    13/03/2015 στις 20:31

    Προς ΔΙΑΓΡΑΦΗ
    Αγαπητέ στο μέτρο που μιλάς να απαντήσω. Αν κάνεις τον κόπο να διαβάσεις το site θα δεις πολλά δημοσιεύματα κατά των ανεμογεννητριών. (α) Ανάρτηση κειμένου του Δ. Σταυρόπουλου για την συγκεντρωση στο Γαύριο για τις ανεμογεννήτριες. (β) Παρέμβαση με αρνητική θέση μας στο θέμα που καταδικάζει τις 589 ανεμογεννήτριες στην Άνδρο του Παν. Θεσσαλίας. (γ) Άρνηση για τις ανεμογεννήτριες του προγράμματος Δάφνη στην Άνδρο. (δ) Παρέμβαση με πλήρη άρνηση για τις ανεμογεννήτριες του Καλυβαρίου που γίνονται ΤΩΡΑ στην περιοχή Καμπανού από τον κ. Αυγουστή και έντονος διάλογος στο site με τους κατοίκους που τις θέλουν. Το site πρόβαλε πλήρως τις θέσεις του εν λόγω μηχανικού από τον Αγ. Πέτρο και έδωσε βήμα να κοινοποιηθεί ένα γράμμα του στον Δήμο Άνδρου με τα επιχειρήματα κατά του αιολικού πάρκου. (ε) Πλήθος δημοσιεύσεων μέσα σε ένα χρόνο σε συνεργασία με τον Γιώργο Δαρδανό που είναι κατά των ανεμογεννητριών. (στ) Προβολή των απόψεων του Γ. Ματζώρου με κείμενο του που είναι κατά των ανεμογεννητριών.

    Υπολογίζουμε πως έχουμε δημοσιεύσει πάνω από 20 αρνητικές αναρτήσεις σε ένα χρόνο. Πές μας εσύ πως γίνεται να έχουν παρελάσει όλοι όσοι λένε ΟΧΙ ή να έχουμε γράψει εμείς για το θέμα σε τέσσερις περιπτώσεις αρνητικά κι εσύ να λες αυτά που λες. Τα οποία δεν θέλω να χαρακτηρίσω. Μήπως κάνεις λάθος; Μήπως λες ψέμματα; Μήπως είσαι συκοφάντης; Μήπως θες να δημιουργήσεις απλώς εντυπώσεις ως αντιπερισπασμό για κάτι άλλο; Βρες εσύ την απάντηση. Πάντως είτε δεν έχεις ίδεα για το θέμα είτε απλώς εξυπηρετείς άλλες σκοπιμότητες. Βρες εσύ τι είσαι και τι ρόλο παίζεις…

    Απάντηση
  21. Ο/Η εν Άνδρω λέει:
    13/03/2015 στις 20:42

    Προς Καπετανιο (του γλυκού νερού)
    Απαντώ μόνο και μόνο για να ξαναπώ πως κρίναμε αυστηρά την προηγούμενη διοίκηση. Και εξακολουθούμε να πιστεύουμε KAI NA THN ΕΠΙΚΡΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ προβλήματα του νησιού. ΤΗΣ ΚΆΝΑΜΕ επώνυμα και αντρίκια κριτική στα ίσα όταν εσείς που γράφετε σήμερα ανωνύμως ανοησίες κρυβόσαστε είτε γιατί φοβόσαστε είτε γιατί είχατε άλλα κατά νου.
    Συμβάλαμε επί μακρό διάστημα στην αποδόμηση των επιχειρημάτων των προηγουμένων όταν εσείς του γλυκού νερού αγωνιστές δεν τολμούσατε να πείτε λέξη. Θα συνεχίσουμε να κρίνουμε αυστηρά την προηγούμενη θητεία της και τα πεπραγμένα της εκεί που έφταιξε. Όπως συνεχίζουμε να κρίνουμε αυστηρά και την σημερινή διοίκηση (που και στηρίξαμε και ψηφίσαμε το 2014).
    Αλλά δεν μπορούμε να μην την κρίνουμε κι αυτή αυστηρά για τα οποια σημερινά λάθη της. Δεν φοβηθήκαμε τους προηγούμενους όταν διοικούσαν. Δεν φοβόμαστε και τους σημερινούς που διοικούν. έχουμε όνομα και θάρρος. Και θα συνεχίσουμε να κρίνουμε. ΣΥΝΕΠΩΣ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΣΤΑΣΗΣ ΜΑΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΕΣ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΟΔΟΥ. Είναι προφανές πως ότι λέτε δεν μας αφορά.
    ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΑΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΤΙΣ ΥΒΡΕΙΣ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ. ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΒΡΙΖΕΙ.
    ΟΠΟΙΟΣ ΒΡΙΖΕΙ ΑΝΩΝΥΝΩΣ ΗΤΑΝ ΔΕΙΛΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΙΛΟΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.
    ΜΑ ΕΠΝΑΛΛΑΒΟΥΜΕ ΑΠΛΩΣ ΠΩΣ Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΗΤΗ…

    Απάντηση
  22. Ο/Η ευαγγελος μαρινακης λέει:
    13/03/2015 στις 21:14

    Κυριε Μπασαντή διαφωνώ ολοκληρωτικα με αυτά που γράφεται και με τον πολεμο κατα της Κιλιζας και υπερ της πλουσκας. Θα σας κρινει ο χρονος και θα δειτε οτι εχετε αδικο.
    Ευχαριστω

    Απάντηση
  23. Ο/Η εν Άνδρω λέει:
    13/03/2015 στις 22:24

    Κύριε “Μαρινάκη” ευχαριστώ πολύ για την παρέμβαση σας. Μόνο μια παρατήρηση:
    ΔΕΝ έγινε πόλεμος από εμένα υπέρ της μιας ή της άλλης θέσης κι αυτό γιατί δεν είμαι αρμόδιος μηχανικός να κρίνω τα δεδομένα. Άλλωστε σε ανύποπτο χρόνο (πριν δύο χρόνια) έχω γράψει και ξαναγράψει (πριν 7 μηνες) πως η Πλούσκα με βάση δύο στοιχεία είναι λάθος επιλογή. ΔΕΝ το αναιρώ αυτο. Υπήρχαν άλλες επιλογές σε ένα – δύο μέρη ίσως καλύτερες. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΑΝ.
    Και τις δύο φορές που έγραψα ΚΑΝΕΝΑΣ από όσους εξεγείρονται σήμερα ΔΕΝ ΣΤΗΡΙΞΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ ΤΟΤΕ (εξαιρώ τον κ. Βλάμη – που έμαθα για τον αγώνα του – και είναι ο μόνος που παρενέβη και στο “εν Άνδρω”). Κάπως έτσι η θέση Πλούσκα προχώρησε και ολοκληρώθηκε η μελέτη.
    Άρα, ΔΕΝ ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΗ ΘΕΣΗ. ΔΕΝ ΜΕΛΕΤΗΣΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΗΝ ΘΕΣΗ. Όμως η μελέτη ολοκληρώθηκε από τις υπηρεσίες και ήρθε για έγκριση Όπως εξήγησε ο ΜΕΛΕΤΗΤΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ αν δεν προχωρούσε η θέση χωροθέτησης η Άνδρος ξεκίναγε από την αρχή ΝΕΑ ΜΕΛΕΤΗ (νέα χρήματα, νέα πολύμηνη ή και πολύχρονη αναβολή (με πρόστιμα να τρέχουν και πιθανον κάποια στιγμή τα σκουπίδια στους δρόμους. ΑΥΤΑ ΛΕΝΕ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ (μελετητής, Δήμος και Περιφέρεια). ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΔΕΝ ΓΡΑΨΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ή ΤΙΠΟΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ. Άρα δεν έγινε πόλεμος, αλλά μια δραματική ενημέρωση για το αδιέξοδο που είχαμε φτάσει και το νέο αδιέξοδο που θα πηγαίναμμε αν δεν προχωρούσαμε και τώρα.
    Από τα παραπάνω που είναι όλα καταγραμμένα εσείς τι καταλαβαίνετε;
    Να ξέρετε πως αν προχωρήσει το εν λογω έργο θα είμαι κοντά σας ώστε να τηρηθούν οι αυστηρές προδιαγραφές λειτουργίας του. Το χρωστάμε στην Άνδρο να κάνουμε κάτι που θα λειτουργεί σωστά.

    Απάντηση
  24. Ο/Η ευαγγελος μαρινάκης λέει:
    14/03/2015 στις 00:06

    Κύριε Μπασαντή
    Στο παρακατω βιντεο: http://androsfilm.blogspot.gr/2015/03/blog-post_8.html#more
    βλεπετε τον βασικο υποστηρικτή της πλούσκας και τον κύριο σχεδιαστή αυτής.
    Περίμενα μετά απο αυτά που γράφατε τόσα χρόνια κατά των πολιτικών ενεργειών του κυρίου θεολόγου να καταλαβένατε ότι η τόση πόρωση υπέρ της πλούσκας απο τον κύριο Θεολόγου κρύβει κάτι πονηρό. Παρόλαυτα, και για πρώτη φορά, τον πιστέψατε. Έτσι οδήγησε τα δημοσιεύματα και τις τοποθετήσεις του Ιστότοπου σας σε λάθος κατεύθυνση.
    Έχετε παραπλανηθεί και καλό θα ήταν να το ψάξετε περισσότερο.
    Η μελέτη ήταν σε τελικό στάδιο και οποιαδήποτε αλλαγή ή καθυστέρηση απο τη νέα δημοτικη αρχη θα ηταν εγκλημα. Τα είχε σχεδιάσει όλα στην εντέλεια ο κύριος θεολόγου. Και επειδή παίρνετε πολιτικές θέσεις σε διάφορα θέματα που αφορούν το νησί θα σας συμβούλευα την επόμενη φορά να επεξεργάζεσται καλύτερα τόσο σοβαρά θέματα.
    Ευχαριστώ πολύ
    Υ.Γ: Θα πρέπει να γνωρίζεται ότι τα κείμενα σας των τελευταίων εβδομάδων ήταν πολύ έντονα. Αυτό δεν βοήθησε στην επίλυση του προβλήματος, αντίθετα δημιούργησε πόλωση μεταξύ τοπικών Κοινοτήτων. Η πόλωση είναι ότι χειρότερο για τόσο μεγάλα και δύσκολα σε λύση προβλήματα. Άστοχα προσπαθείτε τώρα με κείμενα σας να στρογγυλέψετε τις αντιδράσεις αρκετών ανθρώπων-αντιδράσεις που σε μεγάλο βαθμό δημιουργήσατε εσείς.

    Απάντηση
  25. Ο/Η Γιωργος Καλλιβρούσης λέει:
    14/03/2015 στις 00:12

    Εάν το θέμα των σκουπιδιών δεν ήταν τόσο σοβαρό και τόσο για… «κλάματα», θα είχα σκάσει στα γέλια…
    Δυό λόγια όμως για την ουσία: Δεν είχα σκοπό να εμπλακώ σ αυτή τη φορτισμένη συζήτηση, μέχρι που είδα τον ομολογουμένως πολύ εντυπωσιακό χάρτη, ο οποίος δείχνει ακριβώς αυτό που θέλει ο δημιουργός του να συμπεράνει ο αναγνώστης. Επειδή γνωρίζω πολύ καλά από τη στατιστική ανάλυση πως τα αποτελέσματα και οι αριθμοί μπορούν να παρουσιαστούν και έτσι και αλλιώς ανάλογα με τον τρόπο και το είδος της απεικόνισης με γραφιστικά σχήματα, δεν συμφωνώ, ότι ο χάρτης με τις προσθήκες του είναι πλήρης, απόλυτα πληροφοριακός και αντικειμενικός. Λείπουν οι υψομετρικές καμπύλες κι έτσι δεν μπορούμε να αποκλείσουμε πιθανότητα μόλυνσης των γεωτρήσεων ή για να μη μηδενίζω, εάν επαρκούν τα «πανάκριβα» μέτρα στεγανοποίησης, ή χρειάζονται κι άλλα μέτρα. Με μια μικρή παρένθεση θα καταλάβεις τι εννοώ:
    Τα υπόγεια ύδατα, από τα οποία προέρχεται το προϊόν των γεωτρήσεων, τροφοδοτούνται από τα επιφανειακά ύδατα, που σχηματίζονται από τις βροχοπτώσεις. Τα νερά ακολουθούν αυστηρά το νόμο της βαρύτητας Δηλαδή ρέουν από τα υψηλότερα σημεία στα χαμηλότερα. Σε ισχυρή βροχόπτωση δημιουργούνται χείμαρροι, που οδηγούν τα νερά προς τη θάλασσα, ή εφόσον στη διαδρομή υπάρχουν κοιλάδες, οι οποίες αποκαλούνται λεκάνες απορροής. Σ αυτές τις λεκάνες απορροής λιμνάζουν μέχρις ότου απορροφηθούν από το έδαφος και ενωθούν με τα υπόγεια ύδατα. Εκεί συνήθως γίνονται και οι γεωτρήσεις. Εάν ο ΧΥΤΥ είναι σε μεγαλύτερο υψόμετρο από τις γεωτρήσεις κι εφόσον τα νερά τον κατακλύσουν, η τυχόν υπερχείλιση μπορεί να φτάσει μέχρι τη λεκάνη απορροής που βρίσκεται η γεώτρηση, παρασύροντας πλήθος παθογόνων οντοτήτων που συνήθως βρίσκονται στα σκουπίδια. Εφόσον η γεώτρηση έχει πράγματι βάθος 200 μέτρων, τα πετρώματα και τα άλλα στοιχεία του εδάφους θα δράσουν σαν φίλτρα και αναμένεται να κατακρατήσουν τα περισσότερα μικρόβια, όπως βακτήρια, σπόρους, μύκητες και άλλα παθογόνα. Δεν θα συμβεί όμως το ίδιο και με ορισμένους ιούς, γνωστούς για σοβαρές λοιμώξεις, που αποκαλούνται διηθητοί, επειδή διαπερνούν το διηθητικό χαρτί-φίλτρο και τοιουτοτρόπως δεν φιλτράρονται. Εκτός αυτού είναι γνωστό, ότι αυτοί οι ιοί κι αν ακόμη δε επαρκέσει η ποσότητα του νερού για να φτάσουν μέχρι τον υδροφόρο ορίζοντα, μπορούν να επιζήσουν σε υγρό έδαφος μέχρι και 3,5 έτη, έχουν τη δυνατότητα να μετακινούνται ακόμη και 100 μέτρα, όπου αδρανοποιούνται, μέχρις ότου μια νέα μεγαλύτερη ποσότητα νερού τους μεταφέρει τελικά στον υδροφόρο ορίζοντα, απ όπου μπορούν να περάσουν στο πόσιμο νερό κι εφόσον βρεθούν στις κατάλληλες συνθήκες θερμοκρασίας στο ανθρώπινο σώμα, να ενεργοποιηθούν και να προκαλέσουν διάφορες μεμονωμένες λοιμώξεις ή και επιδημίες.
    Με αυτά που λέω δεν θέλω να αμφισβητήσω την απόφαση του Δ.Σ. ούτε τον επαγγελματισμό και την επιστημοσύνη των μελετητών, ούτε να κάνω το μηχανικό και τον ειδικό για ΧΥΤΥ που δεν είμαι. Απλά επειδή γνωρίζω ορισμένα πράγματα για τις λοιμώδεις πηγές και τον τρόπο μολύνσεων, θεωρώ υποχρέωσή μου να επιστήσω τη προσοχή των αρμοδίων σε περίπτωση που θα έπρεπε να προβλέψουν κάποια επιπρόσθετα μέτρα για τη προστασία κατοίκων και τουριστών που θα πίνουν το νερό από την περιοχή. Δεν γνωρίζω περισσότερα από ότι έχω διαβάσει στο «εν Άνδρω» ούτε έχω κάποιο συμφέρον άμεσο ή έμμεσο που να θίγεται από τη χωροθέτηση του ΧΥΤΥ. Πιστεύω όμως, ότι η επιστήμη δεν είναι δόγμα και ο διάλογος δεν βλάπτει…!

    Απάντηση
  26. Ο/Η εν Άνδρω λέει:
    14/03/2015 στις 03:38

    Να συμφωνήσω με τον Ε. Μαρινάκη πως ο κ. Θεολόγου έχει πλήρη ευθύνη για την μελέτη. Να συμφωνήσω πως το site αυτό παίρνει πολιτικές θέσεις που αφορούν το νησί μας (και πριν και τώρα). Να συμφωνήσω πως πήρε θέση έντονα υπέρ της επείγουσας επίλυσης του ζητήματος της χωροθέτησης με βάση την υπάρχουσα σε προχωρημένο στάδιο μελέτη. Να συμφωνήσετε όμως κι εσείς πως όταν γράψαμε ΠΡΙΝ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΟΥΣΚΑΣ δεν στήριξε κανείς και ποτέ εκείνο το κείμενο. ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΠΟΤΕ ΔΙΑΛΟΓΟ στην εφημερίδα που γράφαμε τότε. Έτσι η μελέτη προχώρησε και τελείωσε. Τώρα πια είτε θα γυρνάγαμε στην αρχή με αποτέλεσμα η Άνδρος να βρεθεί (με βάση τους χρόνους και τις δεδομένες απαγορεύσεις) με τα σκουπίδια στους δρόμους (κατι που θα κατέστρεφε όλους και πρωτα-πρώτα το Μπατσί ως προορισμό) είτε θα έκανε ένα βήμα επίλυσης σε μια λύση που θα τηρεί όλες τις αυστηρές προδιαγραφές. Ο χρόνος είχε περάσει, τα προγράμματα χρηματοδότησης (και με τη νέα παράταση) δυσκόλευαν, η Σταυροπέδα δεν έχει δυνατότητα (δικαστήρια, χρηματοδότηση ανάπλασης κλπ). Κάποιοι σας είχαν πείσει πως το θέμα της Πλούσκας θα ξέφευγε… πολιτικά! Όμως ο σχεδιασμός της διοίκησης προχωρούσε. Αντιδράσατε ΟΤΑΝ ΕΙΧΕ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ. ΓΙΑΤΙ; ΖΗΤΗΣΑΤΕ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΟΛΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ. Τα όποια επιχειρήματα σας σύμφωνα με τον μελετητή είχαν ενσωματωθεί στην πανάκριβη μελέτη (220.000 ευρώ).
    Και εδώ δύο λόγια για τον φίλο Γιώργο. ΌΠως εξήγησε ο μελετητής στην ανοικτή παρουσίαση του οι αποστάσεις και τα υψόμετρα έχουν πλήρως προσαρμοστεί στις αυστηρές προδιαγραφές. Έτσι μας είπε (ήμασταν εκεί δυστυχώς μόνο 70 άνθρωποι – τόσοι ενδιαφερθήκαμε να τον ακούσουμε απο όλο το νησί!!!!). Οι γεωτρήσεις υψομετρικά είναι μακριά, πολύ βαθιά και πολύ ψηλά, ενώ ο ΧΥΤΥ πολύ χαμηλά και προς την θάλασσα. Μεταφέθηκε από την αρχικη θέση λόγω τοπικών ενστάσεων και των αυξημένων προδιαγραφών της Περιφέρειας που τον ήλεγχε. Αυτά είπε ο ειδικός. Εμείς ακούγαμε και ρωτάγαμε. Ήταν εκεί και ο εκπρόσωπος κ. Πολυκράτης από το Μπατσί που κι αυτός έθεσε ερωτήματα και αντιρρήσεις. Ο μελετητής απάντησε. Και μετά ομόφωνα πάλι όλο το ΔΣ ψήφισε να προχωρήσει η μελέτη. Αυτά συνέβησαν. ΝΑΙ το site αυτό στήριξε και πριν και μετά την ανάγκη για ομόφωνη απόφαση σε ένα τόσο σοβαρό ζήτημα. Κάτι που τονίζει και ο Έπαρχος στο κείμενο του. Και ο δήμαρχος πάλι σε δικό του κείμενο. Είναι εδώ διαβάστε τα. ΧΩΡΙΣ ΣΥΓΚΛΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΜΑΚΡΙΑ.
    Πάντα με έκανε και απορούσα η σύγκρουση κάποιων τοπικών κοινοτήτων. Απορώ και τώρα. Κοινότητες διπλανές με κοινά συμφέροντα να εχουν αντίθετη άποψη. Δύο χιλιόμετρα διαφορά και δεκάδες χιλιόμετρα αντιθέσεις. ΓΙΑΤΙ; Ας το σκεφθούμε…

    Απάντηση
  27. Ο/Η ΧΔΑ λέει:
    14/03/2015 στις 12:37

    Ο,τι και να πούμε, είναι λογικό κάποιος να μη θέλει σκουπίδια στην περιοχή του, είτε ως σκουπιδότοπο είτε ως ΧΥΤΥ. Το πρόβλημα είναι όταν βγαίνουν μπροστά κάποιοι παράγοντες , ο καθένας των οποίων κουβαλάει και κάποιο τίτλο (Στην Ελλάδα αν πετάξεις πέτρα ή γάτα θα χτυπήσεις ή Πρόεδρο).
    Το πρόβλημα ειδικώτερα είναι ότι κάποιοι από αυτούς τους παράγοντες έχουν πιστέψει και οι ίδιοι και υπερασπίζονται κάποιες θέσεις και γνώμες οι οποίες αντικειμενικά είναι λάθος και έχουν οδηγήσει το νησί σε στασιμότητα και παρακμή.
    Από την στασιμότητα, κάποιοι πάλι συγκεκριμένοι από αυτούς δεν είναι απαραίτητα χαμένοι, αντίθετα είναι βολεμένοι από την κατάσταση αυτή και μια ενδεχόμενη μεγάλη ανάπτυξη της Άνδρου θα τους έριχνε από το θρόνο τους.
    Επινοούν λοιπόν επιχειρήματα εύληπτα σε σημαντικό μέρος της τοπικής κοινωνίας και τελικά αναστέλεται κάθε βήμα προς τα μπρός, όπως κόντεψε να γίνει με την οριοθέτηση της Πλούσκας.
    – Από πού και ως πού θίγεται ο τουρισμός στο Μπατσί λόγω των απορριματοφόρων; Είναι υποτιμητικό και υποβαθμιστικό για μια περιοχή η συλλογή και η μεταφορά των απορριμάτων; Και ποιος είπε ότι όλες οι σκουπιδιάρες θα σκαρφαλώνουν ως την Πλούσκα; Αν γινόταν αυτό θα τους έτρωγε τέσσερεις τουλάχιστον ώρες τη μέρα. Τα σκουπίδια θα μεταφορτώνονται σε ειδική νταλίκα, οπότε ακόμα και τον Αύγουστο δύο το πολύ τρία δρομολόγια θα υπάρχουν προς τον ΧΥΤΥ.
    Το λάθος λοιπόν ορισμένων, είναι το ίδιο με την κίνηση που έγινε προ τριετίας περίπου για να μην αγκυροβολεί η φρεγάτα στο Μπατσί. Αποτέλεσμα, αντί να πουλάνε σουβλάκια και καφέδες τα Μπατσιώτικα καταστήματα στα πληρώματα, τα πουλάνε σήμερα οι Καρυστινοί.
    Στις διακοπές τις δικές σας κύριοι, ενοχληθήκατε αν είδατε σκουπιδιάρες στο δρόμο ή αν υπήρχε στρατός; Στην Κώ , στο Βαθύ της Σάμου, στη Μυτιλήνη, μέσα στο λιμάνι βρίσκονται και τα κλιμάκια και πολεμικά πλοία. Εδώ δηλαδή στην Άνδρο , τι διαφορετικούς τουρίστες έχομε των οποίων χαλάει η αισθητική τους; Λόρδους και Βαρώνους και Μεγιστάνες έχομε εμείς για τουρίστες;
    Ξεκινάνε ορισμένοι λοιπόν από λάθος βάση και κάποιοι τους ακολουθούν.
    – Το παραμύθι τώρα με το “άπειρο φυσικό κάλλος “, τον υδροφόρο ορίζοντα.
    Κάθε περιοχή του νησιού μας είναι απείρου φυσικού κάλλους και το πιστεύω αυτό που γράφω.
    Επομένως λοιπόν τα σκουπίδια στην Άνδρο δεν πρέπει να πάνε πουθενά. Είναι εφικτό αυτό;
    – Τα “Αρχαία”. Θεσσαλονίκη λοιπόν, οδός Μοναστηριού προς το Βαρδάρη. Προ πενταετίας περίπου, σκάφτηκε ο δρόμος για το Μετρό, όπως σήμερα ακόμα η Εγνατία κλπ. Αποτέλεσμα, Αρχαία να δουν τα μάτια μας. Προχριστιανικά, Ρωμαϊκά, Βυζαντινά, Νεώτερα, στη Θεσσαλονίκη δηλαδή κάτω από την πόλη τη σημερινή είναι θαμένη μια άλλη. Ίσως βεβαίως κακώς κτίστηκε η σημερινή Θεσσαλονίκη, αλλά τι να κάνομε, χτίστηκε και τώρα χρειάζεται Μετρό.
    Τα θαμένα μνημεία ανασκάφτηκαν, φωτογραφήθηκαν, μεταφέρθηκε ό,τι μεταφέρθηκε και στη συνέχεια ξαναθάφτηκαν τα Μνημεία και αποκαταστάθηκαν οι σημερινές Λεωφόροι.
    Εκεί η Αρχαιολογική Υπηρεσία έκανε μόκο για λόγους Δημοσίου συμφέροντος. Λόγος δημοσίου συμφέροντος είναι και η δημιουργία ΧΥΤΥ.
    – Τέλος σας συνιστώ να βγάλτε από το μυαλό σας ότι Πλούσκα σημαίνει Μπατσί. Αμφιβάλλω αν κι εσείς οι ίδιοι είχατε επισκεφθεί στο παρελθόν την κοιλάδα της Πλούσκας είτε αν γνωρίζατε την ονομασία αυτή.
    Ας δούμε και κάποια πράγματα από τη θετική τους πλευρά. Ποια είναι η θετική πλευρά; Απλά σκεφτείτε…

    Απάντηση
  28. Ο/Η Ευαγγελία Πάνου λέει:
    14/03/2015 στις 13:02

    Θα ήθελα με τη σειρά μου να συγχαρώ τον Δήμαρχο Άνδρου κ.Θ.Σουσούδη για την τεράστια επιτυχία του να χωροθετήσει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ τον Χ.Υ.Τ.Υ, στην περιοχή ΠΛΟΥΣΚΑ , αφού με αυτή του την απόφαση, επιβεβαίωσε και έκανε έργο τις προεκλογικές του υποσχέσεις , για έναρξη από Μηδενική Βάση .
    Όλα τα δημοσιεύματα στο διαδίκτυο , παρουσιάζουν τον κ. Δήμαρχο , ως νέο Θ.Κολοκοτρώνη που άλωσε την Τριπολιτσά και κατατρόπωσε τους εχθρούς. Μόνο που στην προκειμένη περίπτωση , τιμωρημένοι εχθροί είναι οι ίδιοι του οι δημότες (Μία άξια επιβεβαίωση ενός ….έντιμου προεκλογικού αγώνα).
    Ακόμα θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά , τους Δημοτικούς Συμβούλους του Δ.Δ Υδρούσας και ειδικά αυτούς που..εκόπτοντο ότι δεν θέλουν ΧΥΤΥ στο διαμέρισμα αυτό του Δήμου , με επίσημη δήλωσή τους στο προτελευταίο Δ.Σ . Γι’αυτή λοιπόν τη σθεναρή στάση που κράτησαν, τους θυμίζω ότι << οι καιροί ου μενετοί >> και να συμπληρώσω ότι ο επόμενος προεκλογικός τους αγώνας θα είναι πιο εύκολος και πιο …προσοδοφόρος , αφού η περιοχή μας θα έχει εγκαταλειφτεί από τους κατοίκους της και η απουσία των νέων , θα εξασφαλίζει ένα ευοίωνο ……μέλλον .
    Επίσης θέλω ολόψυχα να ευχαριστήσω και το σύνολο των Συμβούλων της αντιπολίτευσης (αυτούς τους οραματιστές της νέας Άνδρου) , που με τα ανακριβή και ψευδή στοιχεία που παραθέτουν επί δύο και πλέον χρόνια , κατάφεραν να στρέψουν την κοινή γνώμη ενάντια στους κατοίκους της περιοχής μας, αποκρύπτοντας τα πραγματικά αίτια.
    Και κάτι τελευταίο. Πολλές φορές , τα επινίκια γλέντια (με ούζα) , μετατρέπονται και σε μνημόσυνα.
    Ευχαριστώ για τη φιλοξενία.
    Ευαγγελία Πάνου.

    Απάντηση
  29. Ο/Η Ανώνυμος λέει:
    14/03/2015 στις 13:29

    Ο μελετητής βάζει στο προγραμματάκι του τις περιοχές και συνεχώς βγάζει καλύτερη λύση τη πλούσκα!! Στη περιοχή της Αγίας Θέκλης η οποία ειναι 4 στη σειρά αν δεν κάνω λάθος ο μόνος λόγος ειναι η μορφολογία του εδάφους. Κατά τη γνώμη μου είναι η καλύτερη θέση παρά τα μειονεκτήματα που λέει ότι έχει ο μελετητής. Και θα έχει τις λιγότερες αντιδράσεις…

    Απάντηση
  30. Ο/Η Γαυριώτης λέει:
    14/03/2015 στις 15:30

    Το θετικό είναι εφόσον η Πλούσκα ανήκει στο Τοπικό Διαμέρισμα Γαυρίου η μείωση στα δημοτικά μας τέλη και η αύξηση των κονδυλίων που πάνε στο λιμάνι του νησιού που τόσο ανάγκη τα έχει, καθώς είναι παρατημένο από ΟΛΟΥΣ τους δημοτικούς άρχοντες που περάσανε από το νησί τα τελευταία χρόνια !!!!!

    Απάντηση
  31. Ο/Η Μάρκος Αυρήλιος λέει:
    15/03/2015 στις 17:13

    Μπα υπάρχουν ψύχραιμοι ακόμα στην Υδρόυσα όπως ο Γαυριώτης που σκέφτεται πως θα έχουν μειωμένα δημοτικά τέλη και μειωμένο νερό; Για σκέψου; Και αν λειτουργεί σωστά ο ΧΥΤΥ και δεν ενοχλεί όπως λένε οι ειδικοί και όπως ορίζουν οι προδιαγραφές της Περιφέρειας να δεις που σε 3-4 χρόνια κάποιοι μπορεί κα να φασκελώνονται (π.χ. στο Κόρθι που δεν έχει και τουρισμό) γιατί θα πληρώνουν υψηλότερα δημοτικά τέλη έναντι της Υδρούσας!!! Τότε να δεις πιέσεις από την ανάποδη!

    Απάντηση
  32. Ο/Η Γαυριώτης λέει:
    15/03/2015 στις 20:47

    Επειδή τυγχάνει λόγω σπουδών να γνωρίζω τι σημαίνει ένας ΧΥΤΥ και πως λειτουργεί δεν βλέπω το πρόβλημα πουθενά. Σε άλλες περιοχές αυτές οι εγκαταστάσεις είναι δίπλα σε παραλίες με λουόμενους ή δίπλα σε πόλεις. Στην Ελλάδα μόνο έχουμε αυτή τη χαζή νοοτροπία. Τέλος θα πίστευα ότι το δίκαιο θα ήταν η χρέωση των Δημοτικών τελών που θα μπούνε για το ΧΥΤΥ να γίνει χιλιομετρικά από την απόσταση αυτού καθώς μόνο έτσι μερικοί θα καταλάβουν από ότι φαίνεται τι συμβαίνει γύρω τους…. Το μόνο που ελπίζω είναι ο ΧΥΤΥ να γίνει με τις σωστές προδιαγραφές χωρίς κόψιμο κόστους στα υλικά γιατί αυτό είναι φαινόμενο συχνό στην πατρίδα μας…. και τέλος να λειτουργήσει σωστά με χρήση της ανακύκλωσης αλλιώς είναι δώρο άδωρο σε 10 χρόνια πάλι θα ψάχνουμε για νέα περιοχή….

    Απάντηση
  33. Ο/Η Πολίτης λέει:
    15/03/2015 στις 22:10

    Πολύς λόγος έχει γίνει τελευταία για τη χωροθέτηση του ΧΥΤΥ στην Πλούσκα. Η αλήθεια όμως είναι ότι δεν υπάρχει “χωροθέτηση”, παρά μόνον μελέτη με την πρόταση του μελετητή για διάφορες θέσεις. Ούτε ο μελετητής, αλλά ούτε και το δημοτικό συμβούλιο (αλλοίμονο – με τί γνώσεις;;), είναι αρμόδιοι να χωροθετούν έργα.

    Στις 11/3 έγινε λοιπόν ΜΟΝΟ παρουσίαση της μελέτης στο ΔΣ και τίποτα άλλο.

    Γιατί δεν έχει αναρτήσει ακόμα τη μελέτη ο Δήμος στην ιστοσελίδα του ώστε να ενημερωθούν όλοι οι Ανδριώτες; Για λόγους διαφάνειας και ενημέρωσης για ένα τόσο φλέγον ζήτημα θα πρέπει να αναρτήσουν ΑΜΕΣΑ τη μελέτη.

    Απάντηση
  34. Ο/Η Μάρκος Αυρήλιος λέει:
    15/03/2015 στις 22:12

    Σωστά τα λες από το Γαύριο. Σίγουρα θα ξέρεις πως οι προδιαγραφές για την άδεια λειτουργίας είναι αυστηρές. Και είναι στο χέρι της τοπικής κοινωνίας να εφαρμοστουν σωστα. Άρα αυτοί έχουν το μαχαίρι και το πεπόνι. Αλλά μιας και γνωρίζεις μερικά πράγματα δεν τα λες σε κανέναν άλλο εκεί κατά Υδρουσα (ιδίως Μπατσί) μπας και τα μάθουν και τίποτα άλλοι να μην ολοφύρονται. Δεν έπεσε δα και το… Μεσσολόγγι! Καλή ιδέα οι χιλιομετρικές αποστάσεις θα κλάψουν όλοι οι άλλοι μετά…

    Απάντηση
  35. Ο/Η Νίκος Ευαγγελου λέει:
    15/03/2015 στις 22:37

    Κύριε Μπασαντή
    Η Μηχανικός κ Σκαμάγκα την οποία αναφέρατε στα δημοσιεύματα σας σας ενημέρωσε με επιστολή για τα θέματα του ΧΥΤΥ Άνδρου? Έλαβε κάποιο χρηματικό αντίτιμο για αυτή την έρευνα?
    Ευχαριστώ πολύ

    Απάντηση
  36. Ο/Η Δ. ΜΠΑΣΑΝΤΗΣ λέει:
    16/03/2015 στις 05:42

    Πολύ σωστά το λέτε: Δεν εχει αναρτηθει η μελέτη. ΓΙΑΤΙ; ΔΕν εχει ξεκινήσει επίσημα δημόσιος διάλογος. ΣΩΣΤΟ! Από ότι βλέπω ο μόνος διάλογος και η μόνη ενημέρωση γίνεται στο “εν Άνδρω” και από τους φίλους, συνεργάτες, αντιφρονούντες, συμφωνούντες του site!!!!! Αλλά από ότο θυμάμαι εγώ ΔΕΝ ΕΒΑΛΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΞΙΩΜΑ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙς (αν αυτό συμβολίζει τους αρμόδια αναρμόδιους που εχουν χαθεί εδώ και κάτι μέρες πλην του όντως αναρμόδιου Επάρχου που με θάρρος και παρησία – είναι ο μόνος σημειώστε το – βγήκε επώνυμα και πήρε θέση σε θέμα που εχει σχέση με την Περιφέρεια). ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ;

    Η κ. Σκαμάγκα έχει σχέση με την Άνδρο. Έχει σπίτι. Αγανάκτησε παρακολουθώντας το βίντεο του ΔΣ 26/2 και έγραψε αυτά που ξέρει. Όπως έγραψαν και άλλοι εδώ μέσα το θέμα. Και έγραψαν και δεκάδες σχόλια άνθρωποι πολλοί. Είναι μια ειδικός που βγήκε επώνυμα και μόνη της. Καταλαβαίνω την έκπληξη σας όμως μιας και στο νησί μας η επώνυμη θέση και από ειδικούς σπανίζει. Είμαστε λίγο “το νησί του κρύβε λόγια από μπροστά και του λέγε λόγια από πίσω” δυστυχώς

    Απάντηση
  37. Ο/Η Μάρκος Αυρήλιος λέει:
    16/03/2015 στις 05:51

    Από ότι φαίνεται μετά κάποιους “αγανακτισμένους” στην αρχή που τους έφταιγε ο γάΐδαρος και βαρούσαν το σαμάρι (τους έφταιγαν οι πολιτικοί που έκαναν και βαρούσαν το μέσο που πληροφορούσε τα αποτελέσματα του τι έκαναν) ο διάλογος έχει πια μόνο λογικους. Εξαιρετικά. Η Άνδρος όντως πάει ένα βήμα πίσω για να παει μετά δύο μπροστα σε παρα πολλά κ. Μπασαντή. Αλλά τελικά πάει. Και πάει και χωρίς την εμφανή παρουσίαα των αρμοδίων στις στιγμές της κρίσης. Οι περισσότεροι είναι για τις παρελάσεις. Για το θέαμα.

    Απάντηση
  38. Ο/Η Μάρκος Αυρήλιος λέει:
    16/03/2015 στις 15:08

    Παρακαλώ να παραμείνει το σχόλιο.
    Επειδή με ανακαλέσατε από την εφεδρεία μόνο δύο λόγια:
    Σύμφωνα με την Βικιπαίδεια: ο Μάρκος Αυρήλιος υπήρξε Ρωμαίος αυτοκράτορας (161-180) και ένας από τους πιο σημαντικούς στωικούς φιλοσόφους. Αν και Ρωμαίος έγραψε το περίφημο πολιτικο-φιλοσοφικό έργο “Έις εαυτόν”, στα ελληνικά, κατά τη διάρκεια των εκστρατειών του. Ακόμη και σήμερα θεωρείται ΕΡΓΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕ ΓΝΩΜΩΝΑ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ».
    Η παρουσία στο κωμικοτραγικό θέατρο που ορισμένοι παίζουν εις βάρος της Άνδρου είναι λοιπόν για να υπενθυμίζει σε κάποιους πως ως πρόσωπα ΟΛΟΙ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΠΟΛΥ ΔΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ με βάση του τι λένε και τι κάνουν σε σχέση με την ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ.
    Αν μερικοί (δεν μπορούν να ψελλίσουν τίποτα επί συγκεκριμένων σοβαρών θεμάτων) με μπερδεύουν με δικά τους πρόσωπα και προσωπεία δικό τους πρόβλημα.

    Απάντηση
  39. Ο/Η Γαυριοτης λέει:
    18/03/2015 στις 18:13

    Αφού πανε μακριά απο τα ορια της χωρας είστε ευχαριστημένη άλλωστε
    Όλα αυτά τα χρονια αυτό θέλατε

    Απάντηση
  40. Ο/Η NIKOS λέει:
    24/03/2015 στις 15:07

    Για πια Πλουσκα μιλαμε.Η χωματερη γιατι για χωματερη μιλαμε θα γινει στις Γιδες 500 μετρα απο χωριο.Ολα τα αλλα αλλα λογια να αγαπιομαστε!!!!

    Απάντηση
  41. Ο/Η Ανδρός λέει:
    11/04/2015 στις 06:24

    Αφού η παραπάνω αναφέρουν πος δεν υπάρχει πρόβλημα μετα σκουπίδια όπου και να πανε γιατη θέλουν να τα βγάλουν απο εκοι που είναι
    Αποδο καταλαβενουμε μια είναι η σκεψιτους και μη μου πίτε ότι όλοι αυτη κομπτοτε για τα αρχαία γιατί μέχρι σήμερα ΔΕΝ βΛΕΠΩ ΤΟΥΣ ΑΝΔΡΙΟΤΕΣ να διατηρούν το μόνο που κάνουν είναι να καταστρέφουν για μην έχουν πρόβλημα με την περιουσία τους κάποιη κάποια. Χρονια πισο πήραν τα μαρμα απο την αγία Σωτήρα στης. γιδες για νατα φιλαξουν δεν μας έχουν ποι που είναι !!!!!!!!!!!!!!!!

    Απάντηση
  42. Ο/Η Δημητριου Βαγγελης λέει:
    15/04/2015 στις 10:06

    Εχουμε πληροφορηθει,οτι το ΔΣ σε δυο διαδοχικες συνεδριασεις εβγαλε πρωτα μια αρνητικη αποφαση και κατοπιν την οριστικη θετικη για την Πλουσκα.
    Αν ειναι αληθες αυτο,θα επιθυμουσα να πληροφορηθω τα επιχειρηματα που επεδρασαν ,ωστε να εγκριθει μια αντιθετη αποφαση

    Απάντηση

Αφήστε ένα Σχόλιο Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Προτεινόμενα άρθρα

  • ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΓΡΑΦΕΙ: Αναγκαία η σωστή αποκατάσταση του δρόμου στις Στενιές
  • Π.Ν.Ο. 24ωρη Πανελλαδική απεργία στα πλοία
  • Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…
  • ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ στην Άνδρο. Όμως παραμένει κρίσιμη η κατάσταση με τα νερά…
  • Η ΟΝΟΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥ: Το αέναο ταξίδι ανθρώπων και ονομάτων στον χώρο και στον χρόνο…

Πρόσφατα Άρθρα

  • TΟ ΝΑΥΑΓΙΟ ΤΟΥ «ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ», τo “Εν Άνδρω” και η ΕΡΤ19/02/2026
  • ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΓΡΑΦΕΙ: Αναγκαία η σωστή αποκατάσταση του δρόμου στις Στενιές19/02/2026
  • Π.Ν.Ο. 24ωρη Πανελλαδική απεργία στα πλοία18/02/2026
  • ΚΟΡΘΙΑΝΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ 202618/02/2026
  • Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…18/02/2026

Ναυτικές Ιστορίες

    Πρόσφατα Σχόλια

    1. ATH στο ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ, ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ ΠΑΝΤΟΥ… «και τα μυαλά στα κάγκελα του αόρατου εχθρού!…»
    2. Παναγιώτης στο Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…
    3. enandro στο Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…
    4. Γιάννης Κ. στο Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…
    5. Γρίπη στο ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ, ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ ΠΑΝΤΟΥ… «και τα μυαλά στα κάγκελα του αόρατου εχθρού!…»

    Βίντεο

    • ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: Ιδιωτική υπόθεση το ΔΣ του Δήμου Άνδρου για την κ. Τσατσομοίρου!
    • Λιμάνι Ραφήνας 1945-2015 (χρονογράφημα και βίντεο)
    • Η Μονή Παναχράντου της Άνδρου (βίντεο)
    • Το τελευταίο ρεμέτζο (βίντεο)
    • Δύο ανδριώτες ζωγράφοι – Δ.Βαρδακώστας & Γ.Σεργουλόπουλος (βίντεο)

    Ακολουθήστε μας

    • Facebook
    • Twitter

    Κατηγορίες Άρθρων

    • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ (239)
    • ΑΡΘΡΑ (84)
    • ΘΕΜΑΤΑ (8)
    • ΙΣΤΟΡΙΑ (333)
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ (3.708)
    • ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ (23)
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ (1.476)
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (770)
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ (2.716)
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (1.083)
    • ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ (82)
    • ΧΡΗΣΙΜΑ (5)
    • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ (351)

    Εν Άνδρω

    Όσοι φίλοι θέλουν, μπορούν να στείλουν κείμενα, φωτογραφίες, παρατηρήσεις, απαντήσεις κλπ στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση.

     
       enandro.gr@gmail.com

    ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
    • ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΔΥΚΤΥΑΚΕΣ ΚΑΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥ

    ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

    ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

    • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
    • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
    • ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
    © Εν Άνδρω 2026. Powered by NinjaWeb