ΔΗΜΟΣ ΑΝΔΡΟΥ – ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αγαπητό Εν Άνδρω, Για να μην λέμε τα παράπονα μόνο, σου στέλνω πρόσφατες φωτογραφίες από την αποκατάσταση των ζημιών μέσα από το χωριό στις Στενιές. Ευχαριστίες σε όλους!! Ας ελπίσουμε ότι θα υπάρξει τιθάσευση του προβλήματος με τον ιό και θα χαρούμε το Πάσχα στην Άνδρο. Χαιρετισμούς Αντώνης Εξαδάκτυλος
Φωτογραφία από την σημερινή σύσκεψη στο δημαρχείο Άνδρου ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ο Θαναθάκηθ του Αρκά και άλλες αστείες ιστορίες την εποχή του #menoume spiti. Αυτές τις μέρες και διαβάσαμε πολλά και μας έστειλαν διάφορα από όλη την Άνδρο. Σκεφτήκαμε να τα μαζέψουμε σε μια ανάρτηση για να χαμογελάσουμε μιας και #menoume spiti! Ή, δεν #menoume spiti και πάμε πλατεία;
Του Διαμαντή Μπασαντή “Πλοία θα υπάρχουν” τόνισε ο πρόεδρος της Επιβατηγού Ναυτιλίας Μιχάλης Σακέλλης στο Εν Άνδρω… Πρωινό. Ώρα 9:00. Παίρνουμε τηλέφωνο τον πρόεδρο του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας Μιχάλη Σακέλλη.
Φωτογραφία αρχείου Κανονικά ταξιδεύουν σήμερα Τρίτη 17/3/20 τα πλοία μετά την λήξη του απαγορευτικού. Από την Ραφήνα το Superferry II και από την Μύκονο ο Θεολόγος.
Προσοχή στις απαγορεύσεις αυτές τις μέρες. Δεν αστειεύονται… Δύο ρεπορτάζ που έχουν ενδιαφέρον για την Άνδρο. Το πρώτο από το αστυνομικό δελτίο. Αναφέρεται στις περιπτώσεις καταστημάτων που δεν πειθάρχησαν στις απαγορεύσεις. Τα δύο από αυτά στην Άνδρο. Το δεύτερο πολιτικό. Ο αντιπεριφερειάρχης Κυκλάδων ζητεί από τον υπουργό οι μετακινήσεις επιβατών προς τα νησιά να… Continue reading Συλλήψεις για δύο ανοικτά καταστήματα στην Άνδρο. Ο αντιπεριφερειάρχης για τις μετακινήσεις στον υπουργό.
Γαύριο. Κυριακή πρωί 15 Μαρτίου. Λίγα λεπτά πριν έρθει το πρωινό πλοίο. Όλη η παραλία μια νεκρή ζώνη. Οι φωτογραφίες μας μιλούν μόνες τους. Το λιμάνι μοιάζει με εμπόλεμη ζώνη “βομβαρδισμένη” από την απειλή του κορονοϊού και τις απαγορεύσεις των αρμοδίων της δημόσιας υγείας. Καφενεία, μπαρ, εστιατόρια, όλα κλειστά. Μόνο τα πρακτορεία θα ανοίξουν για… Continue reading Γαύριο: dead zone… λίγο πριν το πρωινό πλοίο!!!
Κλειστά… λόγω εποχής!!! (Εξώκοσμη είδηση σε μια εξώκοσμη εποχή. Κλείνουν για Πάσχα (!) τα τουριστικά καταλύματα!!! Το Πάσχα αναβάλλεται προφανώς για… μετά το Πάσχα!!! Ή, για του χρόνου. Μια τέτοια είδηση ποιος θα την πίστευε ποτέ; Μόνο στην εποχή του κορονοϊού που όπως λένε θα διαρκέσει μέχρι τον Μάιο… – ΕΝ ¨ΑΝΔΡΩ)
Όσοι φίλοι θέλουν, μπορούν να στείλουν κείμενα, φωτογραφίες, παρατηρήσεις, απαντήσεις κλπ στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση.