ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Φωτογραφίες της Πλούσκας από την μελέτη χωροθέτησης


Το κάτω όριο της λεκάνης του έργου (φωτο: μελέτη χωροθέτησης)
Από τους υπεύθυνους της μελέτης χωροθέτησης λάβαμε και δημοσιεύουμε 4 φωτογραφίες με την θέση Πλούσκα. Είναι μια συνέχεια της χτεσινής ανάρτησης μας και δίνει και την οπτική αυτών που μελέτησαν τον χώρο. Εσείς βλέποντας τις χτεσινές φωτογραφίες των κατοίκων που συνόδευαν το άρθρο μας και τις σημερινές μπορείτε να έχετε μια πρώτη γνώμη για τα λεγόμενα γύρω από τον χώρο.

Άλλο σημείο από τον κάτω όριο του σχεδιαζομένου έργου (φωτο: μελέτη χωροθέτησης)
Όπως δημοσιεύσαμε χτες τις φωτογραφίες των κατοίκων δημοσιεύουμε σήμερα και αυτές της μελέτης του έργου. Είναι μια προσπάθεια να σχηματίσουν όλοι μια κάποια άποψη για τον χώρο. Βεβαίως είναι δύσκολο να βγάλουμε με τον τρόπο αυτό ασφαλή συμπεράσματα. Ίσως γιατί και οι φωτογραφίες μερική εικόνα του γηπέδου όπου σχεδιάζεται η λεκάνη του έργου. Όμως ακόμα κι έτσι μπορούμε να συγκρίνουμε κάτι από τον χώρο.

Ο κεντρικός χώρος του σχεδιαζομένου έργου (φωτο: μελέτη χωροθέτησης)
Γνωρίζουμε πως δεν είναι επιστημονικός τρόπος οι φωτογραφίες. Είναι καθαρά δημοσιογραφικός. Αλλά έστω κι έτσι παίρνουμε όλοι μια ιδέα για την Πλούσκα, αλλά και την ύπαρξη ή μη ρέματος στον χώρο.
Κατεστραμμένο κελί επί του χώρου του έργου (φώτο: μελέτη χωροθέτησης)
Αν στείλουν και άλλο υλικό ή πληροφορίες για την συγκεκριμένη θέση θα συνεχίσουμε τις αναρτήσεις. Επίσης υπάρχει επιπλέον υλικό για την θέση που ανάρτησαν και στα σχόλια του site οι αναγνώστες μας.
«εν Άνδρω»
Όταν τίθενται τέτοια ζητήματα, δίνεις κατά προτίμηση κάθετες (όσο γίνεται) φωτογραφίες και ορθοφωτοχάρτες! Αυτά που βλέπω δεν μου λένε το παραμικρό.
Έχετε δίκιο, αλλά αυτές μας έστειλαν. Δεν είναι δικές μας επιλογές. Είναι του μελετητή. Καθένας σχηματίζει γνώμη ακόμα και γιατί προτιμήθηκαν αυτές και όχι κάποιες άλλες. Πάντως είναι ένα κάποιο υλικό ώστε να αποτυπωθεί έστω μια εικόνα. Ευχαριστούμε για την παρατήρηση σας.
Αυτή η περιοχή όπως φαίνεται είναι ιδανική για Μοναστήρι ή για Αγροτουρισμό. Όχι για ΧΥΤΥ !!!
Πάτε καλά ;
[url=”http://goevia.com/images/agrotourismos/agrotourismos.jpg”]Δείτε ΕΔΩ τι ωραία θα ήταν η Πλούσκα αν εκμεταλλευτεί ?[/url]
Αλλα ποιοί έχουν μυαλό ….
Αυτος ηταν και ο λογος που με διεγραψαν απο την ομαδα ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΝΔΡΟΥ επειδη ανεβασα την συνομιλια μου με τον Κυριακο.Τα συμπερασματα δικα σας,οσο για τις φωταγραφιες ωραιες ειναι αλλα το υδατορεμα και το ρεμα της Πλουσκας που υπαρχουν εκει δεν μπορουν να κρυφτουν
Η συζήτηση ξεκίνησε 24 Αυγούστου 2012
Nikos Katsikis
24/8/2012 02:30 μ.μ.
Nikos Katsikis
Ισως ειναι ετσι οπως τα λες.Η Βεροριζα ειναι κοντα στο χωριο.Ειναι το μερος που ηθελαν να ριξουν τα σκουπιδια και να την κανουν προχειρη χωματερη.Ειναι το μερος που μαλλον ειχε προτεινει ο εξυπνος ο ΝΤ…. μαλιστα ειχαν ριξει και μια-δυο σκουπιδιαρες.Κατι νεο ακουγεται για εκει!!!!
Kyriakos Thomas
24/8/2012 02:37 μ.μ.
Kyriakos Thomas
Επειδη το εχω ψαξει παρα πολύ: Εχουν πει ψεμματα στο χωριο για την θέση Πλουσκα, δεν είναι εκει που τους εχουν πει. Οι χωριανοι νομιζαν οτι ηταν μακρια, κοντα στην θαλασσα. Η αληθεια ειναι ομως ότι ειναι στο 1 χιλ απο το χωριο. Μάλιστα εδειξα στους χωριανους και υδρογεωλογικο χαρτη – επισημο απο το ΙΓΜΕ- που δειχνει οτι τα υπογεια νερα πηγαινουν απο την χωματερη προς το χωριο. Αρα αν υπαρξει η οποιαδηποτε μολυνση το χωριο θα γινει ΑΚΑΤΟΙΚΗΤΟ. Πρεπει ο κοσμος να ξεσηκωθει…..
Nikos Katsikis
24/8/2012 02:43 μ.μ.
Nikos Katsikis
Ειναι ετσι οπως τα λες.Αλλα υπαρχει κινητικοτητα τις τελευταιες μερες για το συγκεκριμενο θεμα.Και εγω δεν ξερω πολλες λεπτομεριες γιατι ειμαι στη Αθηνα.Σε ευχαριστω παντως για το ενδιαφερον.Καλο μεσημερι!!
Καλά ο Κυριάκος έχει προιστορία να διαγράφει όποιον βγάζει σχόλια που τον ενοχλούνε… Οι άγνωστοι όμως που τον υποστηρίζουν εκεί μέσα πάντα μένουν…
ΑΥΤΗ Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΡΟΤΙΜΗΘΗΚΕ ΛΟΓΩ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΕΠΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΓΛΥΝΟΥ ΤΟ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕ Ο ΤΟΤΕ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ. ΜΑΓΟΥΛΑΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΑΤΣΙΟΥ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ. ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΘΕΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΓΛΥΝΟΥ _ΘΕΟΛΟΓΟΥ. Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ??????
Πρώτα απ΄ όλα να πω ότι επισκέφθηκα την περιοχή για πρώτη φορά στη ζωή μου στις 10/3/2015.
Επίσης γνώρισα τρείς ανθρώπους που έχουν καλλιέργειες και κτηνοτροφικές εγκαταστάσεις στην περιοχή.
ήτοι τους κκ Ντούση, Τεντόμα και Μαστροπέρρο.
Παρεπιπτόντως οφείλω να πω ότι αυτοί αποτελούν παράδειγμα αγροτών, έχουν άριστους εξοπλισμούς, εγκαταστάσεις και παραγωγή και χάρηκα πολύ που τους γνώρισα. Αυτοί θα είχαν τον πρώτο λόγο να μιλήσουν, άλλοι όμως ακούγονται / βεβαίως προς Θεού όλοι έχουν δικαίωμα λόγου.
Τρίτον, το όνομα Πλούσκα ποτέ άλλοτε δεν το είχα ακούσει. Μόνο από το μοναστήρι της
Αγίας έβλεπα κι εγώ την κοιλάδα αυτή.
Τέταρτον, το τοπίο το γνωρίζω αλλά κάπου εντέχνως τελειώνει η αλήθεια και αρχίζει το παραμύθι.
Η διαστρέβλωση είναι η εξής: Ο χώρος για το ΧΥΤΥ δεν είναι ούτε στο βιότοπο του ρέματος ούτε καν ορατός είναι. Όχι κύριοι με τα βίντεο. Όταν δείχνετε το μοναστήρι με τον τηλεφακό, σα να είναι απέναντι, η πραγματικότητα είναι ότι η απόσταση είναι 4.900 μέτρα.
Όταν περνάτε με τα τζίπ από τον ποταμό, είναι σα να λέτε ότι εκεί στο ποτάμι θα γίνει σκουπιδότοπος.
Όταν δείχνετε να τρέχει νεράκι και να κάνει ρεματάκι, αλλά πότε; Μετά από τις φετεινές βροχές που κάθε βράχος ξεφλέιζε, τότε επίσης διαστρεβλώνετε την πραγματικότητα. Ακόμα και ρέμα να είναι, γίνεται άντληση στην πηγή και το ρέμα παύει να υπάρχει. Για τα όμβρια φυσικά θα ληφθεί μέριμνα.
Το μόνο που δέχομαι σαν επιχείρημα και μου έχει πεί ο φίλος μου ο ΚΒΜ, είναι η απόσταση από την κοντινότερη γεώτρηση που είναι περίπου 1050-1100 μέτρα. Αυτό λύνεται με μια μελέτη του ΙΓΜΕ για παράδειγμα, που βάσει των πετρωμάτων θα μπορεί να αποδείξει αν υπάρχει περίπτωση από τον ΧΥΤΥ να περάσει νερό το οποίο να κάνει διαδρομή ενός χιλιομέτρου και να επιρεάσει τη γεώτρηση.
Αυτό, είναι δικαίωμα των Μπατσιωτών να το ξέρουν, διότι αφορά το νερό που πίνουν.
Μέχρι εδώ όμως. Το Μπατσί δεν έχει καμιά δουλειά με την Πλούσκα.
Το Μπατσί το εξυπηρετεί ο ΧΥΤΥ στην Πλούσκα, όπως και όλη την Άνδρο.
Η Πλούσκα δεν αξιοποιείται άλλο διότι η κοιλάδα αυτή διαφέρει από τα Ατένη, τη Βόρη, τα Λεύκα, τα Άχλα, το Βιτάλι κλπ. ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙ ΘΑΛΑΣΣΑ. Υπάρχει το βουνό που την κρύβει.
Γι΄ αυτό το λόγο δεν κτίστηκαν εξοχικά εκεί, γι΄ αυτό έμεινε απόλυτα άγνωστη και αναξιοποίητη.
Μην ακούγονται φωνές γιατί ΄στην περιφέρεια του Μπατσίου και όχι στα χωριά τα δικά σας. Η Πλούσκα δεν ανήκει ούτε στο Μπατσί, είναι στο πουθενά.
Δεν νομίζω να υπάρχει περιοχή άλλη τόσο έρημη. Άλλωστε, νομίζω πρέπει να κρατηθούν άλλες δύο τουλάχιστον περιοχές για μελλοντικό ΧΥΤΥ, πριν χτιστούν βίλλες.
Όσο για τον φίλο που έγραψε ότι είναι καλή για αγροτουρισμό, ναι απαντώ αλλά όχι λόγια μόνο.
Πόσες αγροτουριστικές μονάδες έχετε φτιάξει εσείς; Την Πλούσκα περιμέναμε για να κάνομε τις επενδύσεις μας;
Κύριοι, εγώ ξέρω ότι είναι άμμεση ανάγκη να φτιαχτεί ΧΥΤΥ. Αν προσφύγετε στα δικαστήρια και δικαιωθείτε, θα δικαιωθούν όσοι θα προσφύγουν για οποιαδήποτε άλλη περιοχή. Πουθενά δεν θα επιτραπεί. Σκεφτείτε και αποφασίστε.
Προς <<ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ-ΧΑΡ.Δ.ΑΝΥΣΗΣ>>
Μην το πολυκουράζετε με τις φωτο…ερμηνείες. Αφήστε τους ειδικούς να αξιολογήσουν με βάση την νομοθεσία.
Επιτρέψτε μου να σταθώ στον μελοδραματικό επίλογό σας: Η προσφυγή στην έννομη τάξη των κατοίκων για την προστασία του περιβάλλοντος είναι ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΤΑΓΗ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ. Σας διαβεβαιώ ότι ο νομοθέτης κρίνει, αξιολογεί και δικαιώνει πάντα βάση των δεδομένων και όχι επειδή απλώς κάποιοι προσφεύγουν και η περιοχή της Πλούσκας πληροί όλες τις προυποθέσεις που σε συνδυασμό με την κείμενη νομοθεσία και το διεθνές, κοινοτικό και εθνικό πλαίσιο καθιστούν απαγορευτική την εγκατάσταση και λειτουργία ΧΥΤΥ σε αυτήν την θέση.
Το δεύτερο σημείο που θέλω να επισημάνω στο σχόλιό σας είναι … ότι πρέπει να κρατηθούν και δύο ακόμη θέσεις για μελλοντική χρήση ΧΥΤΥ.!! Κρίμα χάσατε τα…ΚΑΛΛΙΣΤΕΙΑ ΘΕΣΕΩΝ ΧΥΤΥ του Δήμου. Η προθεσμία υποβολής υποψηφιοτήτων στα ιδιότυπα αυτά καλλιστεία έληξε στις 26 Φεβρουαρίου στην συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου. Διπλό κρίμα γιατί εάν οι θέσεις που έχετε κατά νού βρίσκονται κατα τύχη στην περιοχή της ΥΔΡΟΥΣΑΣ θα κερδίζατε σίγουρα μία ή όλες τις πρώτες θέσεις στην κατάταξη των υποψήφιων για ΧΥΤΥ και θα συμβάλατε έτι περαιτέρω στην αξιοπιστία της μελέτης.
Ουδέν άλλο σχόλιον. Εν αναμονή…
Κύριε Βλάμη
Σας διευκρινίζω επειδή δε με ξέρετε ότι δεν έχω τίποτα εναντίον των περιοχών του Γαυρίου και του Μπατσίου (Υδρούσα όπως ονομάζονται , ατυχώς διότι το όνομα αυτό ανήκει από την αρχαιότητα σε όλο το νησί). Ούτε έχω στο μυαλό μου καμιά περιοχή, εκτός από κάποια άλλη ερημιά που είχα προτείνει, δηλ. στα Γιάλια κοντά στα Τρομάρχια, η οποία απορρίφθηκε. Ούτε θέλω να θάβονται όλες οι περιοχές που είναι μακριά από το σπίτι μου και τα χωράφια μου.
Δεν έληξε καμιά προθεσμία στις 26/2, είναι επιτακτική ανάγκη να θεσμοθετηθεί στην Άνδρο χωροταξικό Σχέδιο, όσο είναι καιρός, για να ξέρομε πού χτίζομε, πού καλλιεργούμε, πού έχουμε στάβλους, πού μπορούμε να φτιάξουμε βιοτεχνίες , μπαράκια χωρίς να μας κλείνει ο κάθε νέος περίεργος γείτονας κλπ.
Στο χωροταξικό λοιπόν, κρατάμε και τρείς περιοχές για επεξεργασία των σκουπιδιών.
Τέλος, το να τονίζεται (με -αι στη λήγουσα) ότι έχει γίνει συνωμοσία εναντίον της Υδρούσας, είναι τουλάχιστον άδικο. Το μόνο που φέρνει είναι να φέρνει δυσπιστία και διχασμό. Δεν συνωμότησαν οι Καστριανοί εναντίον του Μπατσιού. Απλά διότι ο χώρος για τον ΧΥΤΥ που λέμε ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΠΑΤΣΙ.
ΧΔΑ
Προς “Επισκέπτη – Χαρ. Δ. Ανύση”
Το φωτογραφικό τρόπο “επιλογής” της θέσης τον ακούσατε::: Εάν ναι,θα παρακαλούσα για την γνώμη σας ,που φαντάζομαι να είναι στο ίδιο πνεύμα της κριτικής που ασκείτε για τις φωτογραφίες που δημοσιοποιήθηκαν πρόσφατα.
Χαίρομαι που συμφωνούμε ότι η θέση έχει οπτική επαφή με το Μοναστήρι της Αγίας, και θα σας παρακαλούσα να το μεταφέρετε στους αρμόδιους που το ξέχασαν.
Επίσης, λυπάμαι εάν είστε και εσείς Αντριώτης, που πήγατε στη περιοχή για πρώτη φορά την παραμονή του Δημοτικού Συμβουλίου στις 11/3, γιατί στερηθήκατε τόσα χρόνια αυτή την περιοχή που είναι μοναδικού κάλλους για το νησί και την επισκέπτονται τακτικά οικοτουρίστες και παρατηρητές πουλιών.Μακάρι να ανοίξει και η καντίνα που συζητιέται για να εξυπηρετείται ο κόσμος απολαμβάνοντας τη φύση.Νομίζω θα κάνει χρυσές δουλειές.
Εγώ λοιπόν που επισκέπτομαι μαζί με φίλους εδώ και πολλά χρόνια την περιοχή για πεζοπορικό τουρισμό ,την γνωρίζω πολύ καλά.Χρόνια τώρα (και όχι μόνο φέτος) βλέπουμε τα ρέματα που είναι γεμάτη η περιοχή και η αλήθεια είναι ότι ο ΧΥΤΥ είναι σε επαφή σχεδόν με το βιότοπο του ρέματος.
Τη πρότασή σας για άντληση στη πηγή για να εξαφανίζεται το ρέμα την ακούω για πρώτη φορά.Μάλλον το site που μας φιλοξενεί έχει την αποκλειστικότητα της είδησης….που είναι για δίπλωμα καινοτομίας.Μπορούμε να λανσάρουμε και το σύνθημα : Έχεις ρέμα;;Βάλε μια απορροφητική αντλία και το εξαφανίζεις….
Όσο για τα νερά της γεώτρησης, μην κουράζεστε…Τους χάρτες του ΙΓΜΕ τους έχει ο Δημοτικός Σύμβουλος Κος Κυριάκος Θωμάς και μπορεί να σας εξηγήσει όπως εξήγησε και σε συγκέντρωση κατοίκων στο Μπατσί το 2012 και για τα πετρώματα που θα μολυνθεί το νερό ύδρευσης στο Μπατσί και για την κίνηση των υπόγειων νερών που θα μολυνθούν τα νερά στο κάμπο του Γαυρίου.
Όσο για την οπτική απομόνωση του ΧΥΤΥ ξεχάσατε το Ατένι, που σας πληροφορώ ότι είναι οικισμός με αμφιθεατρική θέα στο ΧΥΤΥ .Να το μεταφέρετε και αυτό στους αρμόδιους,γιατί η μελέτη το έχει εξαφανίσει από το Χάρτη….
προς ΒΛΑΜΗΣ και ΑΝΤΡΙΩΤΗΣ
Εσείς έχετε να προτείνετε χώρο για ΧΥΤΥ ;
Πού πιστεύετε ότι είναι κατάλληλος χώρος χωρίς νερά, αρχαία, ομορφιές και χωρίς βιότοπο;
Εύκολο το όχι στην Πλούσκα, τι προτείνετε;
Επίσης γιατί άραγε δεν είναι σωστό να φαίνεται από το μοναστήρι ο ΧΥΤΥ πέντε χλμ μακριά;
Προσβάλλεται το μνημείο ή δυσκολεύεται η προσευχή;
Κύριε Ανύση,
σας είπα μην το πολυκουράζετε. Μέχρι πριν μιά εβδομάδα δεν ήθελα να πιστέψω τα περί… συνωμοσίας. Αλλά τέως Αντιδήμαρχος δημοσίως ανέφερε ότι ο τέως Δήμαρχος τους ανακοίνωσε μήνες πριν την επιλογή του μελετητή ότι έχει επιλέξει την θέση Πλούσκα για ΧΥΤΥ. Στην ίδια συνάντηση ο νυν Δήμαρχος ανέφερε ότι εμπλούτισε την μελέτη με νέες θέσεις. Ουδείς ανέφερε μέχρι σήμερα ότι ο …μελετητής…μελέτησε και απεφάνθη!!! Ισως και γιαυτό πέρασαν τριάμισι χρόνια και η μελέτη δεν ωριμάζει. Μάλλον ωρίμασαν οι συνθήκες να σοβαρευτούν οι ταγοί μας.
Σας διαβεβαιώ δε ότι ως ΠΟΛΙΤΗΣ και ΟΧΙ ως υπήκοος θα ασκούσα την κριτική μου γιά όποια λανθασμένη επιλογή σε οποιοδήποτε μέρος της Ανδρου που θα κινδύνευε να καταστραφεί ανεπανόρθωτα καθ’υπόδειξη.
Νομίζω ότι τελικά συμφωνούμε: Ναι σε ΧΥΤΥ σε σωστή και σύννομη θέση.
προς <<και εγω ΑΝΔΡΙΩΤΗΣ>>,
σχολιάζω μόνο την ειρωνία σας περί προσευχής και ιεράς μονής: …ΜΩΡΑΙΝΕΙ ΚΥΡΙΟΣ ΟΥΣ ΒΟΥΛΕΤΑΙ ΑΠΩΛΕΣΕΙ.
Εν αναμονή….
Προς <<ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ-ΧΑΡ.Δ.ΑΝΥΣΗΣ>>Αυτα που γραφετε ειναι ανακριβιες και παραπλαπανατε τους αναγνωστες .Με τι ιδιοτητα τα γραφετε ολα αυτα? Θα σας πω επισης οτι τα μερη αυτα τα εχω περπατησει οπως και οι γονεις μου 50 χρονια πισω…αρα γνωριζω πολυ καλα την περιοχη και τους χωριανους μου που αναφερατε πιο πανω…ολα αυτα δεν εχουν καμοια σημασια το υδατορεμα και το ποταμι της Πλουσκας εχει νερο χειμωνα καλοκαιρι και δεν μπορει να κρυφτει ουτε να αλλαξει θεση
ΠΡΟΣ ΕΠΙΚΣΕΠΤΗΣ ΧΑΡ. Δ. ΑΝΥΣΗΣ
Θα μπορούσατε να μου πείτε πότε γνωριστήκαμε και δεν το έχω αντιληφθεί? Ναι έχω στην περιοχή Βερόριζα 250 μέτρα πριν την προτεινόμενη θέση χωροθέτησης ΧΥΤΥ , μεγάλη έκταση με πολλές καλλιέργειες, κτηνοτροφικές εγκαταστάσεις και πηγές, φυσικά και με θίγει η εγκατάσταση του ΧΥΤΥ, αλλά θα σας παρακαλούσα να μην ξαναγίνει αναφορά στ’ όνομά μου χωρίς να έχουμε γνωριστεί ποτέ.
ΔΙΕΥΚΡΥΝΗΣΗ: Πληροφοριακά θα ήθελα ν’ αναφέρω σαν ντόπιος κάτοικος, γεννημένος – μεγαλωμένος στην περιοχή, ότι η περιοχή χωροθέτησης ΧΥΤΥ ονομάζεται Ντράσα Αγίου Αιμιλιανού και όχι Πλούσκα. Η Πλούσκα απέχει 2χλμ. από το σημείο αυτό σ’ ευθεία γραμμή.
Για τον κο ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ-ΧΑΡ.Δ.ΑΝΥΣΗΣ
H Πλούσκα δεν είναι κατάλληλη για ΧΥΤΥ
Του Λέανδρου Βλάμη
Δημοσιεύθηκε : Τρίτη, 17 Φεβρουάριος 2015 22:30
Δημοσιεύθηκε αυτό το σχόλιο.του “Επισκέπτης – Βασίλης Πομόνης”
Είμαι πραγματικά εντυπωσιασμένος από το ότι ο μελετητής απέρριψε τη θέση του κτήματος Βόλκου στο Στενό με τη δικαιολογία, ότι υπάρχει πρόβλημα με την Αρχαιολογία (έτσι είπε), τη στιγμή κατά την οποία ο ιδιοκτήτης (και εγώ σαν δικηγόρος του) έχουμε στη διάθεσή μας δύο διαφορετικά έγγραφα από την αρμόδια Υπηρεσία (ληφθέντα σε ανύποπτο χρόνο) που βεβαιώνουν το εντελώς αντίθετο. Άκόμα όμως μεγαλύτερη εντύπωση μου έκανε το γεγονός, ότι ο συγκεκριμένος μελετητής δεν έχει επιδείξει το έγγραφο που ισχυρίζεται ότι έχει προς το Δ.Σ., ενώ αντίθετα η πλευρά Βόλκου έχει εγχειρίσει τα δικά της έγγραφα στο Δήμο Άνδρου. Πολύ θα παρακαλούσα, ως Ανδριώτης που θα πληρώσει και αυτός τη μελέτη και τα επακόλουθά της, να υποχρεωθεί από τον εργοδότη του Δήμο Άνδρου ο μελετητής, και επιτέλους να γνωστοποιήσει το έγγραφο που θέτει την τοποθεσία στο Στενό εκτός αξιολόγησης.
Να σημειώσω ότι αυτή τη στιγμή στο φ/β στην ομάδα πολίτες της Άνδρου ο πανταχού απών με το όνομα Ανδρος Νεα Εποχή “βάζει” το σχόλιο του κου Χαρ. Δ. Ανύση…διαγράφωντας τις αντίθετες απόψεις.
Προς “και ΕΓΩ ΑΝΔΡΙΩΤΗΣ”
Μα δεν διαβάζετε αγαπητέ μου τα Δελτία Τύπου του Δημάρχου που λένε ότι η μελέτη έχει 8 θέσεις κι αν δεν επιλεγεί η πρώτη θα πάτε στην 2η και 3η, κοκ?? Γιατί ανησυχείτε?? Ντε και καλά η πρώτη?
ο απανταχου απων θελει αλλη μια φορα να καταστρεψει το ηδη κατεστραμενο ΜΠΑΤΣΙ θα κανω μια προταση προς τους χωρισνους μου ΜΠΑΤΣΙΩΤΕΣ και ΓΑΥΡΙΩΤΕΣ να βγουμε ερανο να του μαζεψουμε το πακετο να μας αφησει ησυχους ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ !!!!!!!
Εντυπωσιάζομαι από τις γνώσεις όλων! Είναι φανερό οτι όλοι έχουν δει από κοντά ΧΥΤΥ και έχουν κατανοήσει τη λειτουργία του (κάπου στο εξωτερικό φυσικά, γιατί δεν υπάρχει ακόμα στην ελλάδα), έχουν διαβάσει τις μελέτες (γιατί δεν είναι μία), έχουν δει τις γνωμοδοτήσεις των διαφόρων υπηρεσιών και βέβαια έχουν περπατήσει όλοι, όχι στη ρεματιά, όχι στο ποτάμι, αλλά στο κέντρο του χώρου του ΧΥΤΥ Πλούσκας και έχουν δει τα “γάργαρα νερά” που περνάνε από το κέντρο του χώρου. Ασήμαντη (για αυτούς) λεπτομέρεια είναι οτι η αρμόδια υπηρεσία του κράτους ήδη γνωμοδότησε οτι δεν υπάρχει ούτε υποψία ρέματος στο χώρο του προτεινόμενου χυτυ.
Η καλύτερη περιοχή είναι στα λατομεία στη Σταυροπέδα. Σε αρχαιολογικό χώρο μέσα όπως στη Σύρο. Αλλά εδώ παίζονται άλλα συμφέροντα στο νησί μας γι’αυτό και δεν προχωράει εκεί το έργο…
Μπράβο ενδιαφέρον ο Συριανός για την Άνδρο……Να στείλει επειγόντως τη γνωμοδότηση στο μελετητή που την περιμένει τόσα χρόνια. Μη χαίρεσαι Συριανέ: Μάλλον είσαι άσχετος αφού μιλάς μόνο για ρέμα.
Προς: Επισκέπτης – ΣΥΡΙΑΝΟΣ
Και εγώ εντυπωσιάζομαι που ξέρετε ότι ” οτι η αρμόδια υπηρεσία του κράτους ήδη γνωμοδότησε οτι δεν υπάρχει ούτε υποψία ρέματος στο χώρο του προτεινόμενου χυτυ.”
Τέλειο, ούτε ο Δήμαρχος μας δεν το ξέρει αυτό.
Μήπως να στείλετε την γνωμοδότηση στον μελετητή και στον Δήμαρχο μας ?
Έλεος πια..σε λίγο θα μας στείλουν “συμβουλές” και από το παράλληλο σύμπαν.
Αγαπητέ κύριε Ανύση,
Ξεχάσατε να αναφέρετε :
1.Τα μικρά ονόματα των κυρίων στους οποίους αναφέρεστε προκειμένου να μπορέσουμε να διασταυρώσουμε τα λεγόμενά σας. Θα πρέπει να σας πω πως μόλις τώρα ενημερώθηκα από την κυρία που εκπροσωπεί τους κατοίκους των Γιδών πως οι κύριοι Τεντόμας και Ντούσης που έχουν καλλιέργειες στην περιοχή δεν σας γνωρίζουν και δεν έχουν ποτέ μιλήσει μαζί σας.
2.Εάν οι κάτοικοι στους οποίους αναφέρεστε έχουν υπογράψει κατά της χωροθέτησης ΧΥΤΥ, όπως έχουν ήδη κάνει όλοι οι Γιδιώτες
3.Να μας πείτε την ειδικότητά σας για να μπορέσουμε να διασταυρώσουμε την επιστημονική σας επάρκεια σχετικά με το πρόβλημα που θα προκύψει από την μόλυνση των υπόγειων και των επιφανειακών υδάτων της περιοχής, καθώς επίσης και των γεωτρήσεων του Μπατσίου
4.Να προτείνετε τόπο και χρόνο συνάντησης μαζί μας προκειμένου να επισκεφτούμε παρέα την περιοχή την οποία, όπως φαίνεται από τα λεγόμενά σας, είδατε από μακριά. Είμαι σίγουρος πως θα σας αρέσει πολύ …Πρόκειται για μοναδικής ομορφιάς τοπίο, γιαυτό άλλωστε προστατεύεται με Προεδρικό Διάταγμα. Είμαι βέβαιος πως αν το δείτε από κοντά, θα συμφωνήσετε μαζί μου
5. Να αναφέρετε το όνομα του δικού σας χωριού και την χιλιομετρική απόστασή του από το προτεινόμενο γήπεδο για την χωροθέτηση ΧΥΤΥ. Όσον αφορά στην απόσταση και στην οπτική επαφή του γηπέδου με το παλαιότερο και μεγαλύτερο μοναστήρι του νησιού, την Μονή της Αγίας, επιτρέψτε μας να την γνωρίζουμε καλύτερα από εσάς, δεδομένου ότι είμαστε κάτοικοι της Υδρούσας, δεν επισκεφθήκαμε μία φορά την περιοχή και έχουμε στην διάθεσή μας τις συντεταγμένες του γηπέδου. Εσείς ή ο κύριος που σας είπε ποια είναι η απόσταση, έχετε τις συντεταγμένες άραγε;;; Φιλική συμβουλή! Μην εκτίθεστε εάν δεν έχετε τα ακριβή στοιχεία
6.Να μας πείτε εάν στο δικό σας το χωριό τα νερά ανηφορίζουν…γιατί στην Υδρούσα τα νερά κατηφορίζουν προς τη θάλασσα. Συνεπώς, τα νερά μέσα από τα οποία περνούν τα τζιπ, καλά τα είδατε, είναι τα νερά της Πλούσκας (προστατευόμενη περιοχή από την WWF) τα οποία ρέουν άφθονα όλο το χρόνο και καταλήγουν στην θάλασσα.
7.Να μας πείτε που και πότε μπορούν να σας συναντήσουν οι Μπατσιώτες στους οποίους αναφέρεστε, προκειμένου να τους επιτρέψετε να εκφράσουν τις απόψεις τους πάνω σε θέματα που αφορούν άμεσα τους ίδιους, τα παιδιά τους και τις περιουσίες τους. Ζητώ συγκεκριμένη μέρα και ώρα για να μην περιμένουμε πολύ στην ουρά…
8.Να μας πείτε εάν έχετε το χάρτη της ¨Ανδρου. Εάν τον έχετε παρακαλώ μελετήστε τον καλύτερα, αν όχι, τότε μπορούμε να σας τον στείλουμε εμείς οι οι κάτοικοι της Υδρούσας. Διαπιστώνω πως δεν γνωρίζετε καθόλου την Υδρούσα και είναι κρίμα…
Τα ” ΜπατσοΓαύρια”, όπως τα αποκαλείτε κάποιοι από εσάς, έχουν εκπληκτικής ομορφιάς τοπία, όπως για παράδειγμα την παραλία του Ατενίου και των Γιδών, μεταξύ των οποίων εκβάλλει και το ρέμα της Πλούσκας το οποίο ποτέ δεν είδατε… Γιαυτό το λόγο άλλωστε η Υδρούσα αποτελεί το κύριο τουριστικό θέρετρο του νησιού και τον πόλο έλξης των εύπορων παραθεριστών, τις ιδιοκτησίες των οποίων αποκαλείτε βίλες. Εμείς λοιπόν οι κάτοικοι της Υδρούσας προτιμάμε αυτού του είδους τις επενδύσεις…Όσο για τον Χ.Υ.Τ.Υ., υπάρχουν σίγουρα πολλά κατάλληλα σημεία στο νησί εκτός Υδρούσας, τα οποία θα βρουν οι αρμόδιες υπηρεσίες και οι ειδικοί επιστήμονες . Σίγουρα όχι εγώ, εσείς ή η παρέα σας…Παρεπιπτόντως, μόλις τώρα με ενημέρωσαν πως είστε τοπικός σύμβουλος της παράταξης του κ. Σουσούδη. Τι σύμπτωση!!! Κι εγώ Σουσούδη και Θωμά ψήφισα…
8.Ξεχάσατε να μας πείτε αν έχετε ελληνικό διαβατήριο…Δεν σας ειρωνεύομαι, ούτε υπαινίσσομαι κάτι…Απλά δεν είδα στη Διαύγεια του Δήμου Άνδρου έγγραφο που να αφορά σε εγκατάσταση φωτεινών σηματοδοτών στο χωριό σας και για αυτό εκπλήσσομαι που σας ξένισε το έρημο τοπίο των Γιδών και της Πλούσκας… Βέβαια προτείνω, αφού εσείς έχετε και φανάρια που μπορούν να ρυθμίζουν την κυκλοφορία των βυτιοφόρων του ΧΥΤΥ, να χωροθετηθεί ψηλά… πάνω από το χωριό σας όπου θα μπορέσετε να κάνετε και τις επενδύσεις στις οποίες αναφέρεστε στο κείμενό σας . Γιατί όχι;;; Δεν πιστεύω να υπάρχει άβατο σε κάποιες περιοχές του νησιού…Φήμες…
Τέλος, θα ήθελα να σας διαβεβαιώσω πως εμείς οι κάτοικοι της Υδρούσας κάνουμε και θα συνεχίσουμε να κάνουμε ότι μπορούμε για να μην καταστραφούν τα νερά και η γη μας, όπως βέβαια θα κάνατε κι εσείς αν ήσασταν στη θέση μας και να είστε βέβαιος πως θα αγωνιστούμε με την ίδια αποφασιστικότητα στο πλευρό κάθε Ανδριώτη πατριώτη μας, εάν επιλεγεί ακατάλληλο και κατόπιν υποδείξεως ιδιώτη σημείο για χωροθέτηση ΧΥΤΥ, όπως συμβαίνει με την Πλούσκα. Ακόμα κι αν υποδείξει το χωράφι σας ο γείτονάς σας που δεν σας πολυσυμπαθεί ή που περιμένει οφέλη από την επένδυση του ΧΥΤΥ. Σίγουρα πρέπει να γίνει άμεσα ΧΥΤΥ στην Άνδρο. Που;;; Στο σωστό σημείο. Που είναι αυτό;;; Μακριά από οικισμούς και νερά. Είναι NATURA!!! Εντός NATURA χωροθέτησε ΧΥΤΥ στην Τήνο τον περασμένο μήνα ο ίδιος μελετητής. Η απόφαση είναι αναρτημένη στη Διαύγεια.
Πάντα στη διάθεσή σας για κάθε περαιτέρω πληροφορία και ξενάγηση στο χώρο.
Για τον Επισκέπτης – ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΜΑΝΟΥΣΟΣ
Το τελευταίο σχόλιο σας να το αναρτήσετε στους πολίτες της Άνδρου.
Ο Ανδρος Νεα Εποχή “έβαλε” το σχόλιο του κου Ανύση οπότε τα μέλη πρέπει να διαβάσουν και την άποψη σας.
Αγαπητοί “Σαρακίνικο Γαυρίου” και “ΑΝΔΡΙΩΤΗ”, θα χρησιμοποιήσω τη φράση του κ. Θεόδωρου Μανούσου: “Φιλική συμβουλή! Μην εκτίθεστε εάν δεν έχετε τα ακριβή στοιχεία”. Οποιος ψάχνει βρίσκει.
Για Επισκέπτης – ΣΥΡΙΑΝΟΣ
Ευχαριστώ για την φιλική σας συμβουλή στην επόμενη συνάντηση με το μελετητή και τον Δήμαρχο μας θα τους μεταφέρω την υπόδειξη σας “Οποιος ψάχνει βρίσκει”
Καλό βράδυ και εκ μέρους όλων των Ανδριωτών ευχαριστούμε για την βοήθεια σας. 😉
Προς “Επισκέπτης – ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΜΑΝΟΥΣΟΣ ” Φιλική συμβουλή! Μην ψηφίζετε εάν δεν έχετε τα ακριβή στοιχεία….
Κύριε Θ. Μανούσο
παρ΄ότι ποτέ δεν συνηθίζω να ανταπαντώ στο ίντερνετ , κάνω μια τελευταία εξαίρεση, λόγω του ότι η απάντησή σας σε εμένα ήταν πολύ ειρωνική, προσβλητική σε αντίθεση με τον κ. Βλάμη ο οποίος υπήρξε ευγενής και κατέληξε ότι τελικά έχουμε ένα κοινό σημείο. Θέλομε ο ΧΥΤΥ να πάει σε σωστή και σύννομη θέση. Απαντώ λοιπόν στους υπαινιγμούς σας.
1. Ντούσης Στέλιος, με τον οποίο συζητήσαμε επί δίωρο και με κατατόπισε πρώτος αυτός. Σας αναφέρω δε ότι είμασταν ήδη γνωστοί και φίλοι. Τεντόμας Μιχάλης, εκεί κοντά στη γεώτρηση νοτίως του ρέματος. Μαστροπέρρος Μιχάλης, ο πιο κοντινός στο ΧΥΤΥ , όπου μου έδειξε και τον Άγιο Αιμιλιανό. Γνωρίζω επίσης το χωράφι του κ Άγγελου, όχι τον ίδιο.
2. Φυσικά και οι τρείς διαφωνούν με ΧΥΤΥ στην Πλούσκα, ή ακριβέστερα στην Ντράσα όπως έγραψε ο κ. Άγγελος. Μάλιστα, εγώ κατανοώ τη θέση τους αυτήν. Όπως έγραψα, αυτοί έχουν τον πρώτο λόγο.
3. Θέλεις την ειδικότητά μου. Εγώ έγραψα ότι για τα νερά πρέπει να αποφανθεί αρμόδια Υπηρεσία πχ το ΙΓΜΕ. Δεν έγραψα ότι είμαι ειδικός.
4. Αμφισβητείς αν έχω δει την Πλούσκα από κοντά, άρα δεν συνεχίζω παρακάτω…
5. Τις συντεταγμένες τις βγάλαμε με το Στέλιο το Ντούση που προανέφερα στο κομπιούτερ μου στο Googgle Earth, όπου και έβαλε “πινέζες”. Τις είδα επίσης και στις ήδη αναρτημένες εικόνες του blog αυτού. Ά, με υπερηφάνεια σας αναφέρω ότι το χωριό μου και η διαμονή μου είναι το Μεσαθούρι. Έχετε πάει; Και μην το δείτε κι εσείς στο Google Earth, διότι σας πληροφορώ ότι το δείχνει σε λάθος θέση.
6.
7. Μπορείτε να με συναντήσετε στο Γραφείο μου στη Χώρα, ώρες εργάσιμες ή και βράδυα αν δείτε φως αναμένο. Δεν χρειάζεται σειρά προτεραιότητας. Επειδή έχω πολλούς γνωστούς και φίλους στα Μπατσογαύρια όπως σεις τα αποκαλέσατε , ρωτείστε.
8. Στείλτε μου έναν χάρτη της Άνδρου. Περιμένω και σας ευχαριστώ.
9. Δεν έχω Ελληνικό διαβατήριο.
10. Να τα πούμε και από κοντά.
Καλή σας νύκτα.
Αγαπητέ κύριε Ανύση, το οτι γνωριζετε τον Στελιο αυτο δε σημαινει οτι θα πρεπει να λετε ανακριβιες…αλλωστε δεν νομιζω να συμφωνει με τα λεγομενα σας!!!!
Αγαπητέ κύριε Ανύση, το οτι γνωριζετε τον Στελιο αυτο δε σημαινει οτι θα πρεπει να λετε ανακριβιες…αλλωστε δεν νομιζω να συμφωνει με τα λεγομενα σας!!!!
Αγαπητέ κύριε Ανύση, το οτι γνωριζετε τον Στελιο αυτο δε σημαινει οτι θα πρεπει να λετε ανακριβιες…αλλωστε δεν νομιζω να συμφωνει με τα λεγομενα σας!!!!
Αγαπητέ κύριε Ανύση, το οτι γνωριζετε τον Στελιο αυτο δε σημαινει οτι θα πρεπει να λετε ανακριβιες…αλλωστε δεν νομιζω να συμφωνει με τα λεγομενα σας!!!!
Αγαπητέ κύριε Ανύση, το οτι γνωριζετε τον Στελιο αυτο δε σημαινει οτι θα πρεπει να λετε ανακριβιες…αλλωστε δεν νομιζω να συμφωνει με τα λεγομενα σας!!!!
Αγαπητέ κύριε Ανύση, το οτι γνωριζετε τον Στελιο αυτο δε σημαινει οτι θα πρεπει να λετε ανακριβιες…αλλωστε δεν νομιζω να συμφωνει με τα λεγομενα σας!!!!
Αγαπητέ κύριε Ανύση, το οτι γνωριζετε τον Στελιο αυτο δε σημαινει οτι θα πρεπει να λετε ανακριβιες…αλλωστε δεν νομιζω να συμφωνει με τα λεγομενα σας!!!!
Αγαπητέ κύριε Ανύση, το οτι γνωριζετε τον Στελιο αυτο δε σημαινει οτι θα πρεπει να λετε ανακριβιες…αλλωστε δεν νομιζω να συμφωνει με τα λεγομενα σας!!!!
Αγαπητέ κύριε Ανύση, το οτι γνωριζετε τον Στελιο αυτο δε σημαινει οτι θα πρεπει να λετε ανακριβιες…αλλωστε δεν νομιζω να συμφωνει με τα λεγομενα σας!!!!
Αγαπητέ κύριε Ανύση, το οτι γνωριζετε τον Στελιο αυτο δε σημαινει οτι θα πρεπει να λετε ανακριβιες…αλλωστε δεν νομιζω να συμφωνει με τα λεγομενα σας!!!!
ΠΡΟΣ ΥΔΡΟΥΣΑΙΟ
Φίλε μου, ομολογώ πως έχεις απόλυτο δίκιο…
Καλό Ξημέρωμα σε όλους.!!!
Σταθμός παρακολούθησης ποιότητας υδάτων η Πλούσκα
ΦΕΚ 2017 Β/9-9-2011 , σελίδα 27528, Α/Α 1263 Χ: 24,79625 Ψ: 37,89391
ΘΕΜΑ:
Ορισμός Εθνικού Δικτύου Παρακολούθησης της ποιότητας και της ποσότητας των υδάτων με καθορισμό των θέσεων (σταθμών) μετρήσεων και των φορέων που υποχρεούνται στην λειτουργία τους, κατά το άρθρο 4, παράγραφος 4 του Ν. 3199/2003 (Α΄ 280)
Επισκέπτης – ΜΠΑΤΣΙΩΤΗΣ
Μόνιμος σύνδεσμος
Λυπάμαι για αυτή την δημοτική αρχή , έβαλε απέναντι της όλους τους κάτοικους του πρώην δήμου υδρουσας και γενικότερα της Άνδρου ,διότι αντί να εξομαλύνει και να βρει λύση σε αυτό το μεγάλο πρόβλημα των σκουπιδιών για την Άνδρο ,αντίθετα έχουν έναν ξύλινο λόγο ,είναι ψεύτες ,έχουν χάσει κάθε εμπιστοσύνη και αξιοπιστία σαν δημοτική αρχή , λένε ασύστολα ψέματα ότι τάχα που θα πάνε τα σκουπίδια εφέτος θα είναι στους δρόμους ειδικότερα ο κ.θωμας τα διαδίδει αυτά λες και ο ΧΥΤΥ μόλις χωροθετηθεί θα γίνει και ωλας δεν θα μεσολαβήσουν κάποια χρόνια τουλάχιστον 2-3 . μια άλλη αλήθεια που ακούσθηκε από τον δημοτικό σύμβουλο Σύρου , ο ΧΥΤΑ στην Σύρο είναι εντός NATURA ,εντός αρχαιολογικής ζώνης ,εντός ζώνης οικισμού ,και ρωτάω κύριε δήμαρχε γιατί όχι Σταυροπεδα !!! γιατί όχι στενό Τήνου Άνδρου ,μήπως δεν είναι βιομηχανική περιοχή η Σταυροπεδα από το ΥΠΕΚΑ βλέπε χρήσης γης Άνδρου !!!! τη συμβαίνει !!!! γιατί μπήκε η πλουσκα το 2012 στις προτεινόμενες θέσεις !!! αφού δεν ήταν πριν το 2012 στις προιγουμενες μελέτες !!!!! εξαντλήθηκαν οι θέσεις τότε κατά σειρά !!!!!! ο αντιδήμαρχος Άνδρου το 2012 παραδέχεται ότι η πλουσκα ήταν πολιτικοί απόφαση !!!! εσείς το λάθος το συνεχίζεται !!! μήπως υπάρχουν οικονομικά κίνητρα!!!! Ας πούμε ανεμογεννήτριες θα λογοδοτήσετε κύριοι το υπόσχομαι στους συντοπίτες μου , για την Άνδρο ρε γαμώτο.
Δεν είμαι ο Μπατσιωτης του πάμε πακέτο