• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

Όσοι φίλοι θέλουν, μπορούν να στείλουν κείμενα, φωτογραφίες, παρατηρήσεις, απαντήσεις κλπ στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση.

  • Facebook
  • Twitter
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ
Εν Άνδρω Εν Άνδρω Εν Άνδρω
Άνδρος enandro.gr@gmail.com
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ
Εν Άνδρω Εν Άνδρω Εν Άνδρω
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

Ένα βήμα πιο κοντά στο Πολιτιστικό Κέντρο Γαυρίου – Παρέμβαση πολιτών

Κατηγορία: ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ Δημοσίευση: 10/05/2016 Σχόλια: 36

 

Περίπου 800 άτομα παρακολούθησαν την συναυλία του Φιλοπρόοδου Ομίλου μα τον Μίλτο Πασχαλίδη καθισμένα στις κερκίδες και στον προαύλιο χώρο του παλαιού δημοτικού στο Γαύριο. Χωρ’ις τον χώρο αυτόν δεν θα είχε γίνει ποτέ η συναυλία στο Γαύριο. Όπως φαίνεται και στην φωτογραφία το παλιό κοντέινερ με τον όγκο του στο προαύλιο εμποδίζει την εκδήλωση…

Το κτίριο του παλιού δημοτικού στο Γαύριο, όπως όλα δείχνουν,  μπορεί να γίνει πολιτιστικό κέντρο. Σε αυτή την απόφαση συνέκλιναν οι συσκεπτόμενοι στην Τοπική Κοινότητα την Τρίτη 10/5. Αυτό φάνηκε σε μια ευρεία σύσκεψη στο Γαύριο όπου συμμετείχαν ο πρόεδρος και τα μέλη της ΤΚ Γαυρίου, τέσσερις δημοτικοί σύμβουλοι της περιοχής (Βόσσος, Μαμάη, Βολίκα, Ψωμάς), οι πρόεδροι του Φελλού και του Μακροταντάλου και ο δήμαρχος. Όπως μάθαμε δεν ενεφανίσθη η Λένα Πολίτου και απουσίαζε στο εξωτερικό η Νίκη Μαμαή.

Μετά από πολύωρη συζήτηση (που κάλυψε και άλλα θέματα) συμφώνησαν πως η πρόταση για πολιτιστικό κέντρο όπως έχει διατυπωθεί από τον Φιλοπρόοδο Όμιλο είναι και λογική και οικονομικά συμφέρουσα. Γιατί αναλαμβάνει και το κόστος συντήρησης του κτιρίου, καθώς και της τελικής διαμόρφωσης του περιβάλλοντος χώρου έτσι ώστε να φιλοξενεί παραστάσεις και συναυλίες. Αναμένουν όλοι το επόμενο βήμα του Φιλοπρόοδου με την διατύπωση της τελικής πρότασης ώστε να υπάρξει μια συμφωνία.

Το πρόβλημα είναι πως στην συνάντηση που πάρθηκε αυτή η απόφαση δεν ήταν παρούσα η πλευρά της εκκλησίας που διεκδικεί τον προαύλιο χώρο για άλλη χρήση. Είναι γνωστό από τον πρώτο γύρο αντιδικιών για το θέμα πως ο ιερέας του Αγίου Νικολάου π. Καλλίνικος έχει εκφράσει αντιρρήσεις τόσο για την αποξήλωση του παλιού κοντέινερ που χρησιμοποιήθηκε για αίθουσα διδασκαλίας όσο και για την χρήση του προαύλιου χώρου.

Μερικοί μάλιστα προχώρησαν ένα βήμα παρακάτω λέγοντας πως υπάρχει πρόβλημα και με τις κερκίδες που τις χαρακτήρισαν παράνομες μιας και δεν υπάρχει πολεοδομική άδεια. Οι κερκίδες είχαν φτιαχτεί επί προεδρίας της Τασούλας Μαμάη και μέχρι σήμερα είναι ο μόνος χώρος σε όλη την Υδρούσα που διατίθεται για πολιτιστικές εκδηλώσεις. Και αυτό γίνεται φανερό και από το γεγονός πως το Φεστιβάλ Άνδρου αποδεχόμενο προτάσεις πονα συμπεριλάβει στις εκδηλώσεις του και το Γαύριο αναμένεται να ανακοινώσει στην συνέντευξη που έχει προγραμματιστεί στις 19 Μαΐου και αυτόν τον χώρο.

Από τα παραπάνω είναι προφανές πως ναι μεν το θέμα άνοιξε αυτή τη φορά σωστά με την ευρεία σύσκεψη του Τοπικού (όχι όπως την πρώτη φορά που πάρθηκε μια αυθαίρετη απόφαση του ΔΣ) όμως πρακτικά η όλη συζήτηση δεν έχει μπει ακόμα στο αυλάκι καθώς η εκκλησία δεν έχει επισήμως τοποθετηθεί επί των μέχρι σήμερα απαιτήσεων της. Πριν κανείς πει περισσότερα πρέπει να περιμένουμε και την τοποθέτηση και της εκκλησίας ώστε να σχηματιστεί η τελική άποψη για το τι θα γίνει οριστικά με το νεοκλασικό κτίριο και τον προαύλιο χώρο του.

Πάντως η πλέον λογική πρόταση είναι να γίνει Πολιτιστικό Κέντρο όλος ο χωρος (κτίριο και προαύλιο) γιατί όπως είπε ένας από τουα παρισταμένους:  «το Γαύριο δεν έχει σήμερα πολλές διεξόδους για τους νέους, ένα πολιτιστικό κέντρο την ευθύνη συντήρησης και διοίκησης του οποίου θα έχει ένας σύλογος είναι μια σημαντική διέξοδος για την νεολαία και μια σημαντική βοήθεια προς τον Δήμο…»

«Εν Άνδρω»

Υπάρχει μια παράκληση από αναγνώστες ένα σχόλιο να περάσει στην κεντρική αρθρογραφία του Εν Άνδρω. Ανταποκρινόμαστε στην πρόταση και αναδημοσιεύουμε το σχόλιο κάτω από το ρεπορτάζ για το Πολιτιστικό Κέντρο Γαυρίου.

Λαός και κλήρος ενωμένοι και όχι διχασμένοι

Κρίμα, πολύ κρίμα για τον αξιοσέβαστο πάτερα Καλλίνικο εδώ στο Γαύριο, που στην σπουδή να δημιουργεί, έχει διχάσει μέσα και έξω από την εκκλησία μας τους συγχωριανούς μας, με μια λάθος του επιμονή.
Μία επιμονή που φαίνεται ότι δεν θέλει να ακούσει αυτό που όλοι του λένε, ότι κακώς επιβουλεύεται το προαύλιο του σχολείου για δήθεν ανάγκες της εκκλησίας και με μανδύα αυτή του την επιμονή, ακυρώνει την ομολογουμένως πετυχημένη του πορεία στο τόπο μας.
Ας κατανοήσει έστω και τώρα ότι τον ιερέα μας τον θέλουμε, ως υποστηρικτής των συνανθρώπων στον πνευματικό και ηθικό αγώνα, πολύ περισσότερο μάλιστα τούτες τις δύσκολες εποχές και όχι διασπαστή της κοινωνικής μας συνοχής μικρής ή μεγάλης δεν έχει σημασία.
Ας κατανοήσει και κάτι ακόμα ότι ο ιερέας δεν έχει μόνη αποστολή την τέλεση των ιερών μυστηρίων, αλλά και την υποστήριξη των ανθρώπων, όχι την διαίρεση τους, ώστε να μπορέσουν, αν θέλουν, να πλησιάσουν το Θεό και να ενωθούν με αυτόν.
Μην ξεχνάει κανείς μας λοιπόν ότι την υποστήριξη αυτή ο ιερέας την πραγματοποιεί κυρίως με τρεις τρόπους: με την προσευχή του υπέρ όλου του λαού, με την επεξήγηση και την διδασκαλία του ορθόδοξου πνευματικού δρόμου – ώστε να τον γνωρίσει κάθε άνθρωπος και να μπορεί να επιλέξει αν θέλει να τον ακολουθήσει – και με το μυστήριο της εξομολόγησης.
Ας μην λοιπόν συνεχιστεί άλλο αυτό το σκηνικό στο τόπο μας και σίγουρα μέσα από την ομόνοια και την συνεργασία όλων μας, το Γαύριο, μα και ολόκληρη η περιοχή της Υδρούσας, να αποκτήσει έναν χώρο για εκδηλώσεις χειμώνα και καλοκαίρι.
Και από την στιγμή μάλιστα, που ο προαύλιος χώρος σε μεγάλες εορταστικές θρησκευτικές και εθνικές εκδηλώσεις θα παραμένει ανοικτός για τις ανάγκες της ώρας λειτουργίας της εκκλησίας μας, που στην ουσία τότε και μόνον τότε, θα χρειαστεί ο ιερός ναός μας.

36 Comments

  1. Ο/Η ΚΟΣΚΙΝΑ ΓΩΓΩ λέει:
    11/05/2016 στις 09:39

    ΚΥΡΙΕ ΜΠΑΣΑΝΤΗ ΠΟΙΟΣ …ΒΛΑΚΑΣ ΜΙΛΑΕΙ Ή ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ: ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ OI ΚΕΡΚΙΔΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΧΩΡΟ ? ? ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΛΑΙΝΕΣ ΧΩΡΙΣ ΑΔΕΙΑ ΕΠΕΚΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΣΤΙΣ ΕΚΑΤΕΡΩΘΕΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΚAI ΔΕΞΙΑ ΠΟΡΤΕΣ ΚΑΙ Η ΟΛΗ ΠΕΡΙΦΡΑΞΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΕΜΠΡΟΣΘΕΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΤΟΥΝ ΟΛΑ ! ! ..ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΤΑΜΑΤΗΜΟ Η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΚΕΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΓΥΡΩΘΕΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΩς ΚΤΙΣΤΗΚΑΝ ΣΠΙΤΙΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΡΕΜΜΑΤΑ ΚΛΠ..ΚΛΠ…ΚΛΠ ! !ΠΟΙΟΣ ΑΛΗΘΕΙΑ ΗΛΙΘΙΟΣ Ή ΗΛΙΘΙΑ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΒΛΑΚΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΦΑΝΕΙ ”ΑΡΕΣΤΟΣ” ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡ ΚΑΛΛΙΝΙΚΟ ? ?

    Απάντηση
  2. Ο/Η ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΜΑΜ. λέει:
    11/05/2016 στις 09:39

    AΓΑΠΗΤΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ, ΓΡΑΦΕΤΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΑΣ ,ΟΤΙ : …. ” όμως πρακτικά η όλη συζήτηση δεν έχει μπει ακόμα στο αυλάκι καθώς η εκκλησία δεν έχει επισήμως τοποθετηθεί επί των μέχρι σήμερα απαιτήσεων της. Πριν κανείς πει περισσότερα πρέπει να περιμένουμε και την τοποθέτηση και της εκκλησίας ώστε να σχηματιστεί η τελική άποψη για το τι θα γίνει οριστικά με το νεοκλασικό κτίριο και τον προαύλιο χώρο του”….ΑΠΟΡΩ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ ΣΑΣ ΟΤΙ ΕΠΙΣΗΜΩΣ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΑΠΟΨΗ ? ? ΤΙ ΑΠΟΨΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ? ? ΟΤΑΝ Ο ΧΩΡΟΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΑΟ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΤΗΣ, ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟ 1950 ΟΛΟΣ Ο ΧΩΡΟΣ ΕΝΑ ΕΝΙΑΙΟ ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΓΙΝΟΝΤΟΥΣΑΝ ΟΙ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ, ΕΚΕΙ ΗΤΑΝ ΟΛΟΣ Ο ΧΩΡΟΣ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΤΟΥ ΓΑΥΡΙΟΥ ΚΑΙ Η ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΧΡΥΣΗΚΤΗΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ” ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ” ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ! ΜΗΝ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΝΑΝ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΟΤΕ ΤΗΣ, ΠΟΥ ΜΙΑ ΖΩΗ ΗΤΑΝ ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ! ! ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ” ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ” ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΥ ( ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΥΤΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΖΕΙ ΖΗΣΕΙ ΣΤΟ ΓΑΥΡΙΟ ΠΡΩΤΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ),ΔΕΝ ΤΟΥ ΛΕΝΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ? ? ΑΦΟΥ ΥΠΗΡΞΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ? ? ΤΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΜΗΠΩΣ ΑΜΑΡΤΗΣΟΥΝ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ? ?

    Απάντηση
  3. Ο/Η ΓΙΑΝΝΑ & ΜΑΚΗΣ ΔΕΛΑΠΕΡ. λέει:
    11/05/2016 στις 09:39

    …H ΣΙΩΠΗ ΕΙΝΑΙ ΧΡΥΣΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΛΛΙΝΙΚΟ ΠΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΤΟΠΟ ΜΑΣ, ΕΔΩ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ, ΠΙΣΤΕΨΕ ΤΙΣ.. ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΘΩΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΗΣΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΕΞΑΠΑΤΗΘΗΚΕ, ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕ ΤΙ ΥΠΗΡΧΕ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΤΟΥΣ ” ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΓΑΥΡΙΩΤΕΣ” ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ…ΣΤΟ ΘΕΟ, ΑΠΟΚΡΥΒΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΗΛΑΔΗ ΟΤΙ, Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΟΠΙΣΘΕΝ ΤΟΥ ΚΤΙΡΙΟΥ ΤΗΣ, ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΚΑΚΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΝΕΙ ΘΕΜΑ,ΜΗΝ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ ΟΤΙ ΕΤΣΙ …ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟΥΣ ΑΣΚΟΥΣ ΤΟΥ ΑΙΟΛΟΥ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΓΥΡΩΘΕΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΕΡΙΟΧΗ, ΜΕ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΕΑΝ ΕΠΙΜΕΙΝΕΙ ΣΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΙΕΡΟ ΝΑΟ ΜΑΣ.ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Η ΚΟΝΤΡΑ ΑΥΤΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΨΕΜΜΑ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ ΑΚΟΜ ΑΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΤΙΜΑΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΤΑΡΑΞΟΥΜΕ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ.

    Απάντηση
  4. Ο/Η ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΓΙΑΝΟΥΛ. λέει:
    11/05/2016 στις 11:30

    Οι φωτογραφίες που κυκλοφορούν απο το 1940 και εντεύθεν αγαπητέ πάτερ- Καλλίνικε και συγχωριανοί μας,δείχνουν ότι ουδέποτε υπήρχε άλλος χώρος πλήν του προαυλίου του Σχολείου.Τώρα να ψάξουμε και το ιδιοκτησιακό καθεστώς του ναού και της γύρωθεν περιοχής,πολύ φοβάμαι ότι θα γίνει σεισμός εκεί γύρω απο την εκκλησία και καλό είναι ν ααποφευχθεί με κάθε τρόπο, άσχετα εαν σήμερα είναι στο ναό μας ο Καλλίνικος, όπ οποίος μπορεί και κάποια στιγμή να φύγει απο το Γαύριο,αλλά όλοι εμείς που ζούμε στν τόπο μας θα έχουμε κάνει ένα πολύ μεγάλο λάθος (εννοώ για όλου όσους πιστέβουν ή ”συμπαρίσταται ” τον αξιοσέβαστο Καλλίνικο σε ακραίες απόψεις που δεν κάνουν καλό στο Γαύριο.Συνέλθετε όλοι σας όσο είναι καιρός φίλοι μας !

    Απάντηση
  5. Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ λέει:
    11/05/2016 στις 14:15

    ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΓΑΥΡΙΟΥ Ο ΠΑΠΑ-ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΑΚΟΜΑ ΟΤΑΝ ΠΑΙΖΑΜΕ ΜΠΑΛΛΑ ΑΠΟ ΦΤΙΑΓΜΕΝΗ ΑΠΟ ΚΟΥΡΕΛΙΑ.

    Απάντηση
  6. Ο/Η ΔΗΜΉΤΡΗΣ ΓΕΩΡΓ. ΚΟΤΣΕΛΗΣ λέει:
    11/05/2016 στις 14:16

    Κάποιοι συμπατριώτες μας μπερδεύουν την χριστιανική πίστη με το να υποστηρίζουν την λαθεμένη ιστορικά κια πολεοδομικά άποψη, του παπά μας, ότι η εκκλησία δήθεν έχει στην ιδιοκτησία της μέρος του προαυλίου το σχολείου, που όλοι απο εκεί περάσαμε και γνωρίζουμε ότι απο την εποχή της Βουτσινάς και δεν πάμε πιό πίσω,ήταν το προαύλιο μας μέχρι τα κιτρινοκοκκινοπράσινα παραθύρια του ιερού του Αγίου Νικολάου ! ! τα θυμόσατε ασφαλώς συγχωριανοί μου και μην κάνετε πώς δεν τα θυμόσαστε,γιατί τότε είναι που αμαρτάνετε στο θεό ! Μην λοιπόν μας τρελλάνετε όλους μας, με το να τροφοδοτείτε τον Καλλίνικο για κάτι που δεν υφίσταται και αφήστε τον τοπικό σύλλογο να μαζέψει όπως δεσμεύεται το σχολείο μας και το προαύλιο, ώστε να έχουμε χειμώνα αλλά και καλοκαίρι έναν τέτοιο μοναδικό χώρο στο Γαύριο για κάθε είδους εκδηλώσεις.

    Απάντηση
  7. Ο/Η ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΑΣ λέει:
    11/05/2016 στις 14:16

    Όχι απλώς λογική πρόταση να γίνει Πολιτιστικό Κέντρο όλος ο χώρος, κτίριο και προαύλιο αλλά επιτακτική.
    Η Εκκλησία και ο πατέρας Καλλίνικος να κοιτάξει το ποίμνιο και όχι την επέκταση της περιουσίας της.
    Επίσης να σταματήσει τα εμπρηστικά κηρύγματα μέσα στην Εκκλησία είναι ανεπίτρεπτο για ιερέα να προσπαθεί να διχάσει τους πιστούς κατοίκους του Γαυρίου και οι κυρίες που ψεύδονται για το που ήταν ο προαύλιος χώρος του δημοτικού δεν θα πιάσουν έτσι θέση στο παράδεισο.
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Από τον κ,. Ανδρέα Χαλά λάβαμε ένα σημειώμα πως το όνομα της παρούσας ανάρτησης είναι ψεύτικο. Αποσύρουμε λοιπόν το όνομα και αν κόποιος νομίζει πως είναι σωστό ας μας γράψει. Το σχόλιο λόγω του ότι δεν ξέρουμε τι συμβαίνει παραμένει…

    Απάντηση
  8. Ο/Η Βασιλική Μαστροπ. λέει:
    11/05/2016 στις 14:17

    Ο αξιοσέβαστος Αρχιμ. πάτερ Καλλίνικος που κατά τα άλλα επιτελεί σπουδαίο έργο στο Γαύριο καλά θα κάνει πριν προχωρήσει σε ενέργειες που θα βρει μπροστά του όλους τους Γαυριώτες να ρωτήσει τους γέροντες που ήταν το προαύλιο του δημοτικού σχολείου και που ήταν η εκκλησία του Αγίου Νικολάου.
    Ελπίζω να σταματήσει να παρασύρεται από ορισμένους που προσπαθούν να υποβιβάσουν το Γαύριο.

    Απάντηση
  9. Ο/Η ΓΑΥΡΙΩΤΕΣ...ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ 8 ΓΕΡΟΝΤΟΤΕΡΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΟΝΤΕΣ λέει:
    11/05/2016 στις 14:18

    AΞΙΟΤΙΜΟ ” ΕΝ ΑΝΔΡΩ ” – ΚΥΡΙΕ ΜΠΑΣΑΝΤΗ , ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ-ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΣΤΟ ΓΑΥΡΙΟ (ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ) ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΤΟΥ FACEBOOK ΗΡΘΑΝ ΟΙ ΓΥΡΩΘΕΝ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΙ ΝΑ ΘΟΡΥΒΗΘΟΥΝ, ΟΤΑΝ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΣΟΥ, ΛΕΝΕ …ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΣΚΑΛΙΖΕΤΕ ΠΛΗΓΕΣ ΠΕΡΙ ΜΗ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΞΕΔΡΩΝ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΤΕ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ,ΟΤΑΝ ΟΙ ΓΥΡΩΘΕΝ ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ …ΑΝ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΝΤΩΣ ΣΕΙΣΜΟΣ ! ! ΔΕΝ ΤΑ ΑΦΗΝΕΤΕ ΑΥΤΑ, ΤΑ ΠΕΡΙ ΜΗ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑΤΙ ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΜΑΣ ΣΑΝ ΓΑΥΡΙΟ, ΕΑΝ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΜΕ ΠΕΡΙ ΑΔΕΙΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΩΝ ΙΣΧΥΟΥΣΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΝΟΜΩΝ,ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΟΥΤΕ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΛΑ-ΚΑΛΑ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ! ! ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΖΟΥΛΕΣ ! !
    ΤΙ ΠΡΑΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΚΑΛΙΖΕΤΕ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΣΑΣ ? ? ΑΣ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΛΑ Ο ΠΑΤΕΡ- ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟ, ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΖΗΤΗΜΑΤΑ, ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΦΩΤΙΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΕΣ ! ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΚΔΟΧΗ, ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΤΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕΣ ! !
    ΕΙΠΑΜΕ ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΒΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ” ΣΥΜΠΑΡΙΣΤΑΣΑΙ” ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΕΞΩ ΚΑΙ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΧΡΙΑΣΤΙΑΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ ! ! ΜΗΝ ΤΑ ΜΠΕΡΔΕΥΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ! ! ΑΦΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΧΩΡΙΣ ΤΡΙΚΛΟΠΟΔΙΕΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΕΚΙΕ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΥΤΗ ΓΥΡΩΘΕΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ! ! ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΚΥΡΙΕ ΜΠΑΣΑΝΤΗ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΜΗΝ ΠΤΟΕΙΣΤΕ ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΟΝ ΔΙΑΟΛΟΓΟ ΣΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ( ΓΑΥΡΙΩΤΕΣ…ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ 8 ΓΕΡΟΝΤΟΤΕΡΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΟΝΤΕΣ )

    Απάντηση
  10. Ο/Η ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΠ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ λέει:
    11/05/2016 στις 14:18

    ο συλλογος που θα θιακσει το σχολιο και το προαυλιο θα κανει συμφωνιτικο με τον Δήμο και για πόσα χρονια αλήθια ???? θσεις εργασιας θα δοσει σε κανενα ανεργο αγόρι ή κοριτσι απο το Γαυριο ? ??…(διαγράφεται μια φράση με υπονοούμενο) ??? η ιστορια αυτου του χωρου μεσα και εξω απο το σχολειο επιβαλλει προσεκτικες κινησεις με σεβασμό στην ιστορια του και όχι …φαντεζί κινησεις…ο νοών νοείτω ….

    Απάντηση
  11. Ο/Η ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΠ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ λέει:
    11/05/2016 στις 18:14

    ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΠ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΘΟΔΟΡΕ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΑΝΤΕ ΠΕΣ ΑΛΕΥΡΙ Ο ΚΕΝΕΝΤΙ ΤΩΝ ΚΥΚΛΑΔΩΝ ΣΕ ΓΥΡΕΥΕΙ

    Απάντηση
  12. Ο/Η ΚΟΝΤΟΓΕΩΡΓ. ΔΗΜ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ λέει:
    11/05/2016 στις 18:15

    Η Εκκλησία επιδίδεται σε πολεοδομικές αυθαιρεσίες παντός τύπου, (νέα κτίσματα άνευ αδείας, παράνομες προσθήκες, κλπ…κλπ) εφαρμόζοντας την γνωστή νεοελληνική συνταγή των τετελεσμένων γεγονότων και των συναλλαγών με τους προύχοντες.
    Οι αρμόδιες Υπηρεσίες σπανίως ασκούν τους νόμιμους ελέγχους, ενώ οι πολιτικοί τους προϊστάμενοι, αιρετοί και διορισμένοι, τηρούν σιγή ιχθύος, για να μην τα βάλουν με τον κλήρο,που ενίοτε τους φέρνουν και ψηφαλάκια και δεν θέλουν να τα χαλάσουν ποτέ με τους παπάδες λέει συχνά ο απλός λαός μας και έχει δίκιο, εξάλλου το έχουμε ζήσει εμείς εδώ στο Γαύριο, πολύ καλά αυτό το σκηνικό.
    Θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε και με άλλα παραδείγματα, αλλά αυτό δεν προσθέτει τίποτα,σταματάμε εδώ γιατί θέλουμε ηρεμία στον τόπο μας.
    Η πολεοδομική ασυλία της Εκκλησίας δεν μπορεί τώρα εδώ στο Γαύριο να ‘’πατρονάρεται’’ απο μερικούς συμπολίτες μας ,όταν και οι ίδιοι γνωρίζουν για το σχολείο και τον προαύλιο χώρο του απο τον β’ παγκόσμιο πόλεμο και μέχρι σήμερα .
    Ηματρον κύριοι και πάτερ της ενορίας μας..ήμαρτον ,δεν μπορείτε να μας κάνετε το ‘’’άσπρο-μαύρο’’
    Η εκμετάλλευση του θρησκευτικού συναισθήματος του λαού και η κατακεραύνωση των «απίστων» που πλασσάρουν εδώ και καιρό σε Αθήνα και Γαύριο, δεν είναι αγαπητοί χριστιανοί και πάτερ Καλλίνικε, ο τρόπος για να καμφθούν οι αντιδρώντες σε μιά, όντως λάθος σας διεκδίκηση που θέλει να πάει κόντρα σε αυτόν τον ίδιο τον τόπο μας.
    Η τακτική αυτή,βάζοντας μπροστά την εκκλησία μας, αυτήν την ίδια την δικιά μας εκκλησία σαν πιστοί, δεν πείθει και ζημιά κάνει στην ομόνοια του τόπου μας.

    Απάντηση
  13. Ο/Η Νίκος (του Κοσμά) Χαλάς. λέει:
    11/05/2016 στις 21:05

    Νίκος (του Κοσμά) Χαλάς.
    Παράλειψη μου να μην αναφέρω το πατρώνυμο.
    Ευχαριστώ ΕΝ ΑΝΔΡΩ που δεν αποσύρατε το σχόλιο μου.
    “Όχι απλώς λογική πρόταση να γίνει Πολιτιστικό Κέντρο όλος ο χώρος, κτίριο και προαύλιο αλλά επιτακτική.
    Η Εκκλησία και ο πατέρας Καλλίνικος να κοιτάξει το ποίμνιο και όχι την επέκταση της περιουσίας της.
    Επίσης να σταματήσει τα εμπρηστικά κηρύγματα μέσα στην Εκκλησία είναι ανεπίτρεπτο για ιερέα να προσπαθεί να διχάσει τους πιστούς κατοίκους του Γαυρίου και οι κυρίες που ψεύδονται για το που ήταν ο προαύλιος χώρος του δημοτικού δεν θα πιάσουν έτσι θέση στο παράδεισο.”
    Νίκος (του Κοσμά) Χαλάς.
    Γαυριώτης ετών 65
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Νομίζω πως τώρα ο κ. Ανδρέας Χαλάς μπορεί να αφήσει στην άκρη της βεβαιότητες του. Και τις απειλές που εκτόξευσε κατά του Εν Άνδρω. Περιμένουμε την συγνώμη του…

    Απάντηση
  14. Ο/Η Γαυριωτης λέει:
    12/05/2016 στις 05:19

    Συγνώμη κιόλας αλλα δεν διαβάσαμε πουθενά τις απειλές του κ Α. Χαλά ………
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Μας ήρθαν με προσωπικό mail και σκεφτήκαμε πως ίσως δεν ήθελε να το δημοσιεύσουμε. Μην είστε κακόπιστος. Για να το γράφουμε κάτι ξέρουμε…

    Απάντηση
  15. Ο/Η Αλέξης Γ. λέει:
    12/05/2016 στις 05:19

    Ο κ. Ανδρέας Χαλάς είναι αυτός που κατά παραγγελία του π.Καλλίνικου έκανε τη μελέτη σκοπιμότητας για το δημοτικό σχολείο και έκρινε ότι δεν μπορεί να γίνει θέατρο γιατί δεν έχει ακουστική ο χώρος του προαυλίου, στατικότητα κτιρίου, ιδιοκτησιακό καθεστώς, κ.λ.π., ;
    Ερευνήστε Εν Άνδρω, την πολιτική του σκοπιμότητα λόγω συγγένειας με τον Πρόεδρο του Τ.Σ. Μπατσίου και θα καταλάβετε πολλά.
    Ο κ. Ανδρέας Χαλάς με τίποτα δεν μπορεί να αφήσει στην άκρη της βεβαιότητες του και τις απειλές που εκτόξευσε κατά του Εν Άνδρω, το συνηθίζει, θυμηθείτε με το Φάρο του Γαυρίου και το άρθρο του συνάδελφου σας κ. Σταυρόπουλου, πάλι τα ίδια είχαν γίνει, βεβαιότητες κι απειλές εκ μέρους του για τον κ. Σταυρόπουλο, τα είχατε δημοσιεύσει. Μη περιμένετε λοιπόν την συγνώμη του, κάποια δικαιολογία θα βρει και θα το συνεχίσει, γνωστός στο συνάφι των Ανδριωτών αρχιτεκτόνων μηχανικών.
    Ευχαριστώ για την φιλοξενία.
    Αλέξης Γ.
    Αρχιτέκτονας μηχανικός Δ.Π.Θ.

    Απάντηση
  16. Ο/Η ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΠ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ λέει:
    12/05/2016 στις 06:48

    Αυτός ο αρχιτεκτονας που σας απειλει κυριε Μπασαντη,εινε γωστος σε ολους μας εδω στο Γαυριο,οπου προσπαθί να αυτοπροβληθει,γινετε μονιμα γραφικη φιγουρα του τιποτα για το τοπο του και οχι μονο βοηθα, αλλα μπερδεβει τα πραγματα.Ας ασχολιθι με τα επαγγελματικα του και ας αφισει τις απειλες και τις (διαγράφονται δύο λέξεις) εκθέσεις του (διαγράφεται η υπόλοιπη φράση)….

    Απάντηση
  17. Ο/Η Συνάδελφος του κυρίου αρχιτέκτονα-Θανάσης Ταμ. λέει:
    12/05/2016 στις 08:31

    Σας απειλεί κ. Μπασαντή ο αρχτέκτονας και συντάξας την μελέτη σκοπιμότητας προσπαθώντας να γίνει γνωστός προς άγρα πελατών;
    Δεν είστε ο μόνος δυστυχώς, αν επικοινωνήσετε πάλι μαζί του ρωτήστε τον, ποιος του έκανε καταγγελία στην Πολεοδομία Άνδρου για τις παράνομες εργασίες που έκανε χωρίς άδεια για να διαμορφώσει παλιό οίκημα σε αρχιρεκτονικό γραφείο.
    Έλεος πια με τον κύριο που είναι νέος στο επάγγελμα και δεν έχει αφήσει συνάδελφο αρχιτέκτονα μηχανικό που να μη τον έχει βγάλει “άχρηστο”.
    Συνάδελφος του κυρίου αρχιτέκτονα.
    Θανάσης Ταμ.

    Απάντηση
  18. Ο/Η Λαός και κλήρος ενωμένοι και όχι διχασμένοι Καλλίνικε λέει:
    12/05/2016 στις 15:57

    Kρίμα πολύ κρίμα για τον αξιοσέβαστο πάτερ- Καλλίνικο εδώ στο Γαύριο, που στην σπονδή να δημιουργεί, έχει διχάσει μέσα και έξω απο την εκκλησία μας τους συγχωριανούς μας, με μια λάθος του επιμονή.
    Μία επιμονή που φαίνεται ότι δεν θέλει να ακούσει αυτό που όλοι του λένε,ότι κακώς επιβουλεύεται το προαύλιο του σχολείου για δήθεν ανάγκες της εκκλησίας και με προμανδύα αυτή του την επιμονή,ακυρώνει την ομολογουμένως πετυχημένη του πορεία στο τόπο μας.
    Ας κατανοήσει έστω και τώρα ότι τον ιερέα μας τον θέλουμε,ως υποστηρικτής των συνανθρώπων στον πνευματικό και ηθικό αγώνα,πολύ περισσότερο μάλιστα τούτες τις δύσκολες εποχές και όχι δισπαστή της κοινωνικής μας συνοχής μικρής ή μεγάλης δεν έχει σημασία.
    Ας κατανοήσει και κάτι ακόμα ότι ο ιερέας δεν έχει μόνη αποστολή την τέλεση των ιερών μυστηρίων, αλλά και την υποστήριξη των ανθρώπων, όχι την διαίρεση τους, ώστε να μπορέσουν, αν θέλουν, να πλησιάσουν το Θεό και να ενωθούν με αυτόν.
    Μην ξεχνάει κανείς μας λοιπόν ότι την υποστήριξη αυτή ο ιερέας την πραγματοποιεί κυρίως με τρεις τρόπους: με την προσευχή του υπέρ όλου του λαού, με την επεξήγηση και την διδασκαλία του ορθόδοξου πνευματικού δρόμου – ώστε να τον γνωρίσει κάθε άνθρωπος και να μπορεί να επιλέξει αν θέλει να τον ακολουθήσει – και με το μυστήριο της εξομολόγησης.
    Ας μην λοιπόν συνεχιστεί άλλο αυτό το σκηνικό στο τόπο μας και σίγουρα μέσα απο την ομόνοια και την συνεργασία όλων μας,το Γαύριο μα και ολόκληρη η περιοχή της Υδρούσας, να αποκτήσει έναν χώρο για εκδηλώσεις χειμώνα και καλοκαίρι.
    Και απο την στιγμή μάλιστα, που ο προαύλιος χώρος σε μεγάλες εορταστικές θρησκευτικές και εθνικές εκδηλώσεις θα παραμένει ανοικτός για τις ανάγκες της ώρας λειτουργίας της εκκλησίας μας,που στην ουσία τότε και μόνον τότε, θα χρειαστεί ο ιερός ναός μας.

    Απάντηση
  19. Ο/Η Γαυριώτης λέει:
    12/05/2016 στις 15:57

    Η Μ. Μαμάη τα έβαλε με τον παπά τώρα. Τι άλλο θα δούμε.

    Απάντηση
  20. Ο/Η ΑΝΩ ΓΑΥΡΙΟ λέει:
    12/05/2016 στις 19:29

    Κάνετε λάθος κύριε Γαυριώτη η Νίκη Μαμάη τα έχει βάλει με τον παπά

    Απάντηση
  21. Ο/Η Γεώργιος Τερερέκος λέει:
    13/05/2016 στις 08:15

    Αναζητήστε τον ένοχο σε αυτή την διαμάχη στον πρώην Πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου Άνδρου κ. Κυριάκο Θωμά.

    Απάντηση
  22. Ο/Η ΔΗΜΗΤΡΗΣ ...ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ λέει:
    13/05/2016 στις 08:16

    AΓΑΠΗΤΟ ”ΕΝ ΑΝΔΡΩ” ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΣΑΣ ΜΕ ΤΟΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ”Λαός και κλήρος ενωμένοι και όχι διχασμένοι Καλλίνικε” ΠΙΣΤΕΒΩ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΕΠΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΑΣ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΑΥΤΟ. ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕΙ ΨΥΧΡΑΙΜΑ ΚΑΙ ΝΗΦΑΛΙΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ ΣΕ ΓΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΑΘΗΝΑ ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩς ΕΔΩ ΣΤΟ ΓΑΥΡΙΟ, ΠΟΥ ΧΩΡΙΣ ΜΕΓΑΛΗ ΣΚΕΨΗ,ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΕΡΙ ΔΗΘΕΝ ΑΘΕΩΝ..ΠΕΡΙ ΔΗΘΕΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΚΛΠ..ΚΛΠ ΠΟΥ ΟΞΥΝΟΥΝ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ,ΓΙΑ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΚΑΝ ΤΕΤΟΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΑΚΡΑΙΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ.ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΜΕΡΙΚΟΙ ΘΡΗΣΚΟΛΗΠΤΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ,ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ – ΚΑΛΛΙΝΙΚΟ, ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΑΛΛΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΦΟΡΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΕΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΑΠΟΨΗ.ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΟΙΟΣ ΙΕΡΕΑΣ ΑΣ ΤΟ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕΙ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΟΥ ΑΥΤΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ, ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΑΝΑΓΚΗ( ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ΜΠΑΣΑΝΤΗ ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΜΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΑΣ ΑΑΝΡΤΗΣΗ ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ ΟΤΙ ΑΥΡΙΟ ΕΔΩ ΣΤΟ ΓΑΥΡΙΟ ΕΧΟΥΝ ΠΑΛΙ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΣΤΟ ΤΟΠΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ )

    Απάντηση
  23. Ο/Η ΕΛΕΟΣ...ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΓΑΥΡΙΩΤΕΣ λέει:
    13/05/2016 στις 09:24

    ΕΛΕΟΣ ΣΥΓΧΩΡΙΑΝΟΙ ΜΟΥ…ΕΛΕΟΣ ΠΑΤΕΡ ΚΑΛΛΙΝΙΚΕ…ΕΛΕΟΣ ΠΡΟΕΔΡΕ ΦΙΛΟΠΡΟΟΔΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΓΑΥΡΙΟΥ ΕΛΕΟΣ ! ! ! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΩΣΤΕ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΤΟΝ ΠΛΗΡΗ ΦΑΚΕΛΛΟ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΤΙΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΑΥΛΙΟΥ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΛΥΘΟΥΝ ΟΙ ΠΑΡΑΞΗΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ, Ο ΕΝΑ ΣΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ.Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΘΩΜΑΣ ΕΦΥΓΕ ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΑΣ ΚΑΛΛΙΝΙΚΕ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ Η ΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΣΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ,ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΟΙ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΤΕ ΨΗΦΟΥΣ, ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ! ! !
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΜΑΣ ΦΙΛΟΠΡΟΟΔΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΟΝΟΝ ΛΟΓΙΑ ΑΚΟΥΜΕ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ, ΕΝΑ ΠΛΗΡΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΤΑΤΙΘΕΜΕΝΟ ΦΑΚΕΛΛΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΑΚΟΜΑ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΝΑΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΣΑΚΩΝΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ, ΣΤΑ ΚΑΦΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ, ΜΠΕΡΔΕΥΟΝΤΑΣ (..ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΧΟΝΤΡΟ)ΤΗΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΜΑΣ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΕ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ.
    ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΕΔΩ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΧΟΡΗΓΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΒΑΡΥΝΕΙ ΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΜΠΑΧΑΛΟ, ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΟΠΙΚΟ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ.
    ΕΛΕΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ….

    Απάντηση
  24. Ο/Η Γαύριωτης λέει:
    13/05/2016 στις 11:01

    Με εναν υπέρ και 2 κατα ψήφους για πολιτιστικό κέντρο οτι και να γράφετε φιλακια

    Απάντηση
  25. Ο/Η ΚΟΡΟΒΕΣΗΣ ΚΛΕΟΝ λέει:
    13/05/2016 στις 15:55

    Guest – Γαύριωτης ” Με εναν υπέρ και 2 κατα ψήφους για πολιτιστικό κέντρο οτι και να γράφετε φιλακια” O Γαυριώτης σχολιαστής έγραψε …τι εννοεί και τι ξέρει παραπάνω αλήθεια…αφού συμβούλιο δεν έχει γίνει ? ?
    Μία διευκρίνηση παρακαλώ πολύ και ας μας πεί οι Τοπικοί Δημοτικοί Σύμβουλοι ,οι λεγόμενοι Υδρουσαίοι, Μαμάη Μαρία,Μαμάη Νίκη,Ανδρέας Βόσσος,Αννα Βολίκα τι λένε επ΄αυτού έχουν εκφραστεί επισήμως ??

    Απάντηση
  26. Ο/Η χρυσουλα μαμ. λέει:
    13/05/2016 στις 15:56

    δηλώνουν οι δύο τοπικοί συμβουλοι Κώστας Μούλας και Ζαννάκη-Μαλταμπέ ,ότι για να τα έχουν καλά με τον παπά Καλλίνικο,πάνε κόντρα στους συμπολίτες τους. Εμ… βέβαια αν είχαν παιδιά να μεγαλώναν στο Γαύριο,ίσως να είχαν αντίθετη άποψη,γιατί, περί τι σημαίνει πολιτισμός σε ένα τόπο και πώς αυτός κτίζεται δεν έχουμε απαίτηση να ξέρουν, είναι γνωστοί μας εδώ και δεν χρειάζεται να λέμε άλλα…
    Ομως να θυμούνται,ότι η θητεία τους τελειώνει σε λίγο καιρό και τότε να δούμε…τι θα έχουν να πούνε στα παιδιά μας.
    Θλιβερή η μοίρα ενός τόπου εαν δεν μπορεί κανείς να ξεχωρίσει τα πιό απλά πράγματα και μάλιστα με συμπολίτες μας που κατ’ τα άλλα δήθεν ενδιαφέρονται για την ανάπτυξη του τόπου.

    Απάντηση
  27. Ο/Η JOHN THE GREEK λέει:
    14/05/2016 στις 09:53

    Αφιερωμένο στους επιχειρηματίες κληρικούς
    και τους θεωρητικά Πιστούς!

    Ο Ιησούς εκδιώκει τους εμπόρους από το Ναό

    β’ Μκ 11, 15: Όταν ήρθαν πάλι στα Ιεροσόλυμα (την επόμενη μέρα), μπήκε ο Ιησούς στον Ναό… Ιω 2, 14: Μέσα στον περίβολο του ιερού (Ναού) βρήκε αυτούς που πουλούσαν βόδια, πρόβατα και περιστέρια για τις θυσίες, και τους αργυραμοιβούς καθιστούς πίσω από τους πάγκους. Τότε έφτιαξε ένα μαστίγιο από σχοινιά και τους έβγαλε όλους έξω από τον περίβολο του Ναού, μαζί και τα πρόβατα και τα βόδια, και έριξε καταγής τα νομίσματα των αργυραμοιβών, και αναποδογύρισε τους πάγκους. Και είπε σε αυτούς που πουλούσαν τα περιστέρια: “Πάρτε τα αυτά από εδώ, μην κάνετε εμπορικό κατάστημα το σπίτι του Πατέρα μου. Μτ 21, 13: …Η Γραφή λέει: Ο οίκος μου πρέπει να είναι οίκος προσευχής (Ησαΐας 56, 7), εσείς όμως τον κάνατε σπήλαιο ληστών”. (Ιερεμίας 7, 11) Εκεί στον Ναό τον πλησίασαν κουτσοί και τυφλοί, και τους θεράπευσε. Όταν είδαν οι αρχιερείς και οι γραμματείς τα θαύματα που έκανε, και τα παιδιά να φωνάζουν μέσα στον Ναό και να λένε “Δόξα στον Υιό του Δαβίδ”, αγανάκτησαν και του είπαν: “Δεν ακούς τι λένε αυτοί; ” Και ο Ιησούς τους λέει: “Και βέβαια τα άκουσα. Αλλά και εσείς δεν διαβάσατε ποτέ στην Γραφή, πως από το στόμα νηπίων και βρεφών έκανες να βγει τέλειος ύμνος;” (Ψαλμός 8, 3) Τους άφησε και βγήκε έξω από την πόλη, στη Βηθανία, και διανυκτέρευσε εκεί. Μκ 11, 18: Τα πληροφορήθηκαν αυτά οι γραμματείς και οι Φαρισαίοι και οι αρχιερείς, και αναζητούσαν τρόπο να τον εξοντώσουν. Τον φοβούνταν όμως, γιατί ο λαός εντυπωσιαζόταν με τη διδασκαλία του.

    Ένα μικρό σχόλιο…

    Ο Χριστός καταγγέλλει με το δικό του τρόπο την εμπορευματοποίηση της λατρείας, που γινόταν με την ανοχή και την άδεια της θρησκευτικής ηγεσίας αποφέροντας μεγάλα κέρδη στον αρχιερέα τους ιερείς και τους άλλους παράγοντες του Ναού. Απαιτεί να ξαναγίνει ο Ναός χώρος αληθινής λατρείας, προσευχής και διδαχής. Ζητάει να επανέλθει η αυθεντική πνευματικότητα στο “σπίτι του Πατέρα Του”. Στον καινούριο κόσμο της Βασιλείας του Θεού, η λατρεία δεν έχει σχέση με χρηματισμούς ,εμπόριο και εκμετάλλευση του θρησκευτικού συναισθήματος των πιστών.

    Απάντηση
  28. Ο/Η ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΓΑΥΡΙΟΥ λέει:
    15/05/2016 στις 16:53

    ΓΙΑ ΤΟΝ JOHN THE GREEK

    ΕΙΣΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΕΚΤΟΣ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥ. (διαγράφεται το υπόλοιπο σχόλιο)

    Απάντηση
  29. Ο/Η ΕΜΠΟΡΕΥΟΜΕΝΟΣ κατά το χριστευόμενος λέει:
    15/05/2016 στις 17:01

    Τι καλα που τα λέτε Guest – JOHN THE GREEK.

    Πρό ημερών ο Πάπας (του Βατικανού, το σημείον αναφοράς για τους παπολάγνους ρασοφόρους του νεο-Οικουμενισμού) επισκεπτόμενος την Πορτογαλία (όπως δημοσιεύθηκε στον τύπο) προέβη σε δήλωση ότι τα μοναστήρια που, γιά το κέρδος, οι μοναχοί τα έχουν κάνει ξενοδοχεία και εστιατόρια οφείλουν να πληρώνουν φόρους στο κράτος για τα έσοδά τους. Τι θα κάνουν τώρα εν Ελλάδι συνοδοιπόροι του Πάπα για κάποια μοναστήρια που άλλα γίνανε ξενώνες και ξενοδοχειακές μονάδες και άλλα τραττορίες, θα πληρώνουν φόρους ή θα ξαναγίνουν ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ιερές μονές, τόποι λατρείας, αφιέρωσις στον Θεό, τόποι νηστείας και προσευχής; Θα επιμείνουν να ανταγωνίζονται από θέσεως ισχύος, τους σκληρά μοχθούντες επαγγελματίες του τουρισμού και της σίτισης σε χαλεπούς καιρούς; Αναμένομε απαντήσεις αρμοδίως.
    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Φυσικά και δεν είμαστε αρμόδιοι να απαντήσουμε για τα της θρησκείας. Ίσως γιατί είμαστε ανεξίθρησκοι. Θέλουμε όμως να ρωτήσουμε αναρμοδίως τον σχολιαστή: ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΣΕΙΣ ΘΕΟΣΕΒΟΥΜΕΝΕ ΠΛΗΡΩΣΑΤΕ ΣΤΗΝ “ΤΡΑΤΟΡΙΑ” (που την βρήκατε αυτή τη λέξη;) ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΠΑΝΑΧΡΑΝΤΟΥ:::: Γιατί όλοι εμείς και όλοι οι άλλοι που ξέρουμε (και είναι πολλοι) ΔΕΝ έχουμε πληρώσει ποτέ τιποτα!!!!
    Ξέρετε αγαπητέ μου πολλές φορές η απόσταση μεταξύ θεοσεβούμενου και θεομπαίχτη ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ! Νομίζω πως, μα τω θεώ, εσείς την έχετε ήδη υπερκαλύψει…

    Απάντηση
  30. Ο/Η ΠΡΟΣ ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ λέει:
    15/05/2016 στις 21:03

    προς ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Δεν γνωρίζω ούτε ανέφερα ούτε υπαινίχθηκα καμμία “ΤΡΑΤΟΡΙΑ” με το όνομα “ΜΟΝΗ ΠΑΝΑΧΡΑΝΤΟΥ”. Εσείς φαίνεται να γνωρίζετε τέτοιο στέκι (το υπόλοιπο σχόλιο διαγράφεται ως αθλιογράφημα)
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    (α) για την λέξη “τρατορία” ξέσπασε μεγάλη διαμάχη πέρσι στην Άνδρο. έχει συγκεκριμένη φόρτιση, αλλά είστε ο μόνος …αφελής που δεν το πήρε είδηση. Περαστικά σας…
    (β) “Στέκι” είστε ο μόνος στην Άνδρο που χρησιμοποιεί τη λέξη “στέκι” για ένα μοναστήρι. Εμείς είμαστε ανεξίθρησκοι. Όσο αφελής και αν είστε θα ξέρετε πως στην Άνδρο οι περισσότεροι είναι Ορθόδοξοι. Αν δεν τους σέβεστε μην τους προσβάλετε τουλάχιστον.
    (γ) Κατά τα άλλα διατηρειτε επάξια τον τίτλο του Θεομπάίχτη…
    Καληνύχτα σας….

    Απάντηση
  31. Ο/Η JOHN THE GREEK λέει:
    16/05/2016 στις 10:42

    Για τον ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΓΑΥΡΙΟΥ

    Θες να πεις ότι ο Χριστός ήταν ΕΚΤΟΣ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥ που είπε ότι ο ναός πρέπει να είναι χώρος αληθινής λατρείας, προσευχής και διδαχής?

    Θες να πεις ότι ο Χριστός ήταν ΕΚΤΟΣ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥ που είπε αγαπάτε αλλήλους? Και ΟΧΙ διχάζετε αλλήλους?

    Θες να πεις ότι ο Χριστός ήταν ΕΚΤΟΣ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥ που είπε ότι η λατρεία δεν έχει σχέση με χρηματισμούς, εμπόριο και εκμετάλλευση του θρησκευτικού συναισθήματος των πιστών?

    Θες να πεις ότι ο Χριστός θα ανταμείψει αυτούς που ψεύδονται?

    Εάν πιστεύεις έστω και λίγο, τότε θα ξέρεις ότι μας βλέπει και μας ακούει όλους και στο τέλος όλοι θα κριθούμε αναλόγως των πράξεών μας.

    Απάντηση
  32. Ο/Η ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ λέει:
    17/05/2016 στις 19:11

    Αγαπητό ΕΝΑΝΔΡΩ
    Σε σχόλιό σου προς σχόλιο αναγνώστη αναφέρεις ότι [i]«…δεν είμαστε αρμόδιοι να απαντήσουμε για τα της θρησκείας»[/i] και [i]«…Εμείς είμαστε ανεξίθρησκοι…Θα ξέρετε πως στην Άνδρο οι περισσότεροι είναι Ορθόδοξοι. Αν δεν τους σέβεστε μην τους προσβάλλετε τουλάχιστον.»[/i]
    Στο Άρθρο σου [i]«Η Αγρυπνία των Μυροφόρων και η κρύπτη του Φωτοδότη 15 May 2016»[/i] αναφέρεις ότι [i]«Η Μονή Παναχράντου παρουσιάζει ίσως την μεγαλύτερη κοινωνική δραστηριότητα και πνευματική εγρήγορση στην Άνδρο»[/i]
    Θα παρακαλούσα να μου επιτρέψεις μερικές επισημάνσεις:
    1. Το «ανεξίθρησκος» δεν είναι και δεν ταυτίζεται-προσδιορίζεται απαραιτήτως με τους πιστούς κανενός θρησκεύματος.
    2. Πραγματικά στην Άνδρο οι περισσότεροι είμαστε Ορθόδοξοι , που σεβόμαστε αγαπάμε και ενδιαφερόμαστε για όλα τα μοναστήρια μας, τα οποία
    αποτελούν προσκυνηματικούς προορισμούς και για πολλούς επισκέπτες του νησιού μας.
    3. Κάνεις την παραδοχή ότι [i]«Η Μονή Παναχράντου παρουσιάζει ίσως την μεγαλύτερη κοινωνική δραστηριότητα και πνευματική εγρήγορση στην
    Άνδρο» [/i]χωρίς να είσαι ειδικός και αρμόδιος στα θεολογικά και με τον τρόπο αυτό υποβιβάζεις και υποτιμάς το έργο και των υπολοίπων
    μοναστηριών της Άνδρου, που το κάθε ένα από αυτά έχει την ιστορία του, την πορεία του και το κοινωνικό και πνευματικό του έργο.
    Θεωρώ ότι κάποια πράγματα δεν μπαίνουν σε ζυγαριά , ούτε και σε διαγωνισμό και θα σε παρακαλούσα να σέβεσαι όλους τους πιστούς ορθόδοξους χριστιανούς ανδριώτες, που ο καθένας αναπαύει την ψυχή του σε διαφορετικό λατρευτικό χώρο.
    Δεν πρέπει να παραβλέπουμε επίσης το γεγονός, ότι έχουμε την ευλογία στο νησί μας να υπάρχουν ορισμένοι ιερείς σε διάφορα χωριά, με πολύ μεγάλο κοινωνικό και πνευματικό έργο.
    Ας μην βλέπουμε λοιπόν τα πράγματα επιλεκτικά ή μονόπλευρα, εξ άλλου αυτά τα θέματα δεν έχουν και δεν πρέπει να έχουν την ανάγκη επικοινωνιακής προβολής στα ΜΜΕ, γιατί τους αρμόζει να επιτελούνται σεμνά, ταπεινά, διακριτικά και αθόρυβα.
    Σας ευχαριστώ για την φιλοξενία σας.
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    Αγαπητέ φίλε χαίρομαι γιατί είστε ο πρώτος που παρατηρήσατε πως η λέξη “ανεξίθρησκος” που επίτηδες χρησιμοποίησα είναι αδόκιμη. Ήμουν περίεργος αν θα το καταλάβει κανείς. Δεν θέλω να εξηγήσω περισσότερα. Αποδεκτή η παρατήρηση σας.
    Δεύτερον για την Μονή Παναχράντου γράφω πως παρουσιάζει την μεγαλύτερη κοινωνική δραστηριότητα και πνευματική εγρήγορση. Και τα δύο δεν έχουν κατ’ ανάγκη θεολογική έννοια. Η κοινωνική δραστηριότητα έχει σχέση με την συνεχή δράση της μέσα στην κοινωνία της Άνδρου. Αυτό δεν μπορεί να αμφισβητηθεί. Η πνευματική εγρήγορση δεν είναι η προσευχή, αλλά η σχέση της με δράσεις σχετιζόμενες με πανεπιστήμια, μουσεία, σχολεία, συγγραφή. επαφές με διανούμενους, συγγραφείς κλπ. Πράγματα σημαντικά, αλλά όχι κατ’ ανάγκη θεολογικά. Για να σας το πω απλά: με έχει εντυπωσιάσει η εξωστρέφεια, η δράση και η σχέση των ανθρώπων της Μονής με την κοινωνία της Άνδρου και της Ελλάδας. Αυτό δεν αμφισβητείται…
    Ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις σας και την παρατηρητικότητα σας.

    Απάντηση
  33. Ο/Η ΔΗΜΗΤΡΗΣ ...ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ λέει:
    18/05/2016 στις 05:16

    ΠΑΤΕΡΑ- ΚΑΛΛΙΝΙΚΕ, ΚΑΙΡΟΣ ΓΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΟΥ ΣΕ ΑΛΛΗ ΕΝΟΡΙΑ ΕΚΤΟΣ ΑΝΔΡΟΥ …ρε που φτάσαμε …ο πατέρας Καλλίνικος, να απειλεί με μηνύσεις και αυτός ότι το προαύλιο του Σχολείου ανήκει στην εκκλησία ! ! Ενημερώνει και το …εκκλησίασμα όπως λέει, αλλά δεν ενημερώνει αυτόν τον ίδιο τον ΔΉΜΟ ΑΝΔΡΟΥ και τον ΦΙΛΟΠΡΟΟΔΟ ΟΜΙΛΟ ΓΑΥΡΙΟΥ που μετά την διαβεβαίωση του Δημάρχου κου Σουσούδη, ο χώρος θα παραχωρηθεί και θα επισκευαστεί απο τον τοπικό σύλλογο, που είναι και ο μόνος που βάζει ευρώπουλα για την συντήρηση και αξιοποίηση του κτιρίου και του προαύλιου χώρου.Ενώ η εκκλησία να πάρει το προαύλιο θέλει και το κτίριο ας γκρεμίσει.
    Πατέρα- Καλλίνικε είστε εκτός τόπου και χρόνου και καιρός είναι να πάτε με μετάθεση σε κάποια άλλη ενορία να συνεχίσετε το έργο σας…όποιο και να είναι αυτό…ο θεός θα σας κρίνει και όχι εμείς ως προς το χριστιανικό ορθόδοξο κήρυγμα σας…
    Τώρα ως προς το κοινωνικό σας έργο έχετε ήδη κριθεί πολλές φορές και για μια ακόμα φορά τώρα,με τις εμμονές σας και νομίζοντας ότι έχετε μαζί σας το λεγόμενο κκλησίασμα απο 5-10 ανθρώπους σας,ότι θα πάτε κόντρα στην λογική και τον ρεαλισμό σε βάρος μιά ολόκληρης κοινωνίας, που θέλει να αξιοποιηθεί ο χώρος και να γίνει ένα κέντρο πολιτισμού στο Γαύριο για τώρα και για το μέλλον για αυτά τα ίδια τα παιδιά μας.
    Εμείς εδώ μεγαλώνουμε παιδιά και θέλουμε να μείνουνε κοντά μας προσφέροντας τους ότι μπορούμε περισσότερο μέσα απο την οικογενεικαή, κοινωνική και εκπαιδευτική τους μόρφωση, μέσα απο τον πολιτισμό και τις δραστηριότητες που κτίζουν γερά τα θεμέλια στα μυαλά των παιδιών μας.
    Δύσκολο να το καταλάβετε αυτό πατέρ- Καλλίνικε, και για αυτό λέμε ότι ήρθε η ώρα του Δεσπότη για να σας στείλει κάπου αλλού, σύντομα μάλιστα, πριν μας διχάσετε και άλλο με το λόγο και το έργο σας…

    Απάντηση
  34. Ο/Η ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΔΗΜ. λέει:
    18/05/2016 στις 06:10

    EΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΜΙΛΗΣΕ ΟΤΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ- ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΑΜΕΣΑ ΝΑ ΜΕΤΑΤΕΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΓΑΥΡΙΟ ! ! ! !ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΤΩΡΑ Ο ΔΕΣΠΟΤΗΣ, ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΤΟΥ ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙ… ” ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ” ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΤΟ ΚΗΡΥΓΜΑ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΥ ΣΤΟ ΔΗΘΕΝ… ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΑ (ΟΠΩΣ ΑΡΕΣΚΕΤΕ ΝΑ ΛΕΕΙ )…ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΚΟΙΝΗ ΠΑΡΑΔΟΧΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΝΑΝ ΝΕΟ ΜΙΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΚΑΤΙ ΛΕΕΙ ΑΓΑΠΗΤΟΙ .
    ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΑ ΟΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΑΥΤΟΠΡΟΒΑΛΛΕΤΕ ΚΑΙ …ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΑΙΝΙΚΟ ΛΟΓΟ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ – ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΑΡΕΜΒΕΙ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ, ΘΕΛΟΝΤΑΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΣΤΗ ΜΙΚΡΗ ΜΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΚΟΝΤΡΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ. ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΕ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΔΩΡΟΘΕΕ, ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΕΤΕ, ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΠΑΡΘΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΝΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΔΙΧΑΖΟΥΝ, ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΟΜΟΝΟΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ.ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ- ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΥ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΠΛΑ Ο ΙΔΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΠΟΜΠΩΔΗ ΤΡΟΠΟ.
    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΤΟ ΓΑΥΡΙΟ. ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΕ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΔΩΡΟΘΕΕ ΠΑΡΤΕ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ !!

    Απάντηση
  35. Ο/Η ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ λέει:
    18/05/2016 στις 17:34

    Αγαπητό ΕΝΑΝΔΡΩ, Ευχαριστώ για την απάντησή σας.
    Συμφωνώ με τα γραφόμενά σας για το ότι η Μονή Παναχράντου παρουσιάζει την συγκεκριμένη κοινωνική δράση.
    Διαφωνώ όμως προσωπικά εγώ αλλά και άλλοι συντοπίτες μας, για το εάν αυτή η κατά τα άλλα αξιοθαύμαστη κοινωνική δράση συνάδει με τους κανόνες λειτουργίας μοναστηριού και με τα μοναστικά καθήκοντα μοναχών ή αποτελεί αντικείμενο ενός πολύ δραστήριου και καταξιωμένου πολιτιστικού συλλόγου.
    ΥΓ Δεν με πείσατε με την απάντησή σας για την «εκ παραδρομής» γραφή της λέξης «ανεξίθρησκος» σε σχόλιό σας, γιατί έχετε καταπληκτική γραφή.
    Ένας από τους λόγους που είμαι φανατικός αναγνώστης σας είναι τα υπέροχα και ασυναγώνιστα κείμενά σας!!! ( Ο άλλος είναι η σφαιρική ενημέρωση για την επικαιρότητα στο νησί μας).
    Σας ευχαριστώ για την φιλοξενία σας.
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    Χαίρομαι τη συζήτηση μαζί σας. Η παρατήρηση για την λέξη σας είπα και πριν είναι σωστή. Την χρησιμοποίησα επίτηδες λάθος. Δεν θέλω να πω περισσότερα. Αν θέλετε μπορώ όμως να σας εξηγήσω σε μια συζήτηση (τηλέφωνο ή mail θα βρείτε στο site). Τώρα για τον ρόλο των μοναστηριών στην σύγχρονη κοινωνία υπάρχουν αρκετές απόψεις. Έχω μια μικτή προσέγγιση. Αν δειτε στο παρελθόν τα μοναστήρια υπήρξαν σημαντικές πνευματικές εστίες με την πολιτισμική έννοια και όχι μόνο με την θεολογική. Με ενδιαφέρει λοιπόν ιδιαίτερα και αυτή η προσέγγιση.
    Σας ευχαριστώ για την παρέμβαση σας και για την εξαιρετική στόχευση σε ότι λέτε.

    Απάντηση
  36. Ο/Η XΡΥΣΟΥΛΛΑ ΜΑΜ. λέει:
    19/05/2016 στις 13:26

    Οι δύο τοπικοί συμβουλοι Κώστας Μούλας και Ζαννάκη-Μαλταμπέ , για να τα έχουν καλά με τον παπά-Καλλίνικο,πάνε κόντρα στους συμπολίτες τους. Αν είχαν παιδιά να μεγάλωναν στο Γαύριο, ίσως να είχαν αντίθετη άποψη ! ! Καταλαβέτε το και πολύ σας πάει επιτέλους κύριε και κυρία,να σας ρωτάνε, όταν ο ίδιος ο Δήμαρχος έχει δεσμευτεί δημοσίως ότι θεωρεί σωστό να παραχωρηθεί στον Τοπικό Σύλλογο ο οποίος θα χρηματοδοτήσει την συντήρηση του σε βάθος χρόνου και θα δημιουργήσει χειμώνα και καλοκαίρι, ένα πολιτιστικό κύτταρο κυρίως για τα παιδιά που μεγαλώνουμε με προφανή τα οφέλη για όλους μας.
    Κύριε Μιλτιάδη Κάρλο σας χάσαμε ? εσείς προσωπικά τι κάνετε με το θέμα αυτό ? αν δεν το θεωρείται σοβαρό για τον τόπο μας, σας θυμίζουμε εσάς και στον κύριο Μούλα και την κυρία Ζαννάκη, ότι δεν χρειάζεται και να πάρετε και κάποια σχετική σας απόφαση.
    Γιατί όπως ίσως θα γνωρίζετε απο τον Δημοτικό Κώδικα ,συμβουλευτικό μόνον χαρακτήρα έχει η όποια σας απόφαση, πόσο μάλλον να πάτε και κόντρα σε αυτό που γνωρίζει και θέλει η συντριπτική πλειοψηφία των συμπολιτών μας για την δημιουργία ενός πολιτιστικού κέντρου στο Γαύριο και για όλη την Υδρούσα κια πάνω απ’ όλα, με χωρίς δημοτική χρηματοδότηση,αφού θα πρόκειται για προσφορά- δωρεά συμπολίτη μας.

    Απάντηση

Αφήστε ένα Σχόλιο Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Προτεινόμενα άρθρα

  • ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΓΡΑΦΕΙ: Αναγκαία η σωστή αποκατάσταση του δρόμου στις Στενιές
  • Π.Ν.Ο. 24ωρη Πανελλαδική απεργία στα πλοία
  • Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…
  • ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ στην Άνδρο. Όμως παραμένει κρίσιμη η κατάσταση με τα νερά…
  • Η ΟΝΟΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥ: Το αέναο ταξίδι ανθρώπων και ονομάτων στον χώρο και στον χρόνο…

Πρόσφατα Άρθρα

  • TΟ ΝΑΥΑΓΙΟ ΤΟΥ «ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ», τo “Εν Άνδρω” και η ΕΡΤ19/02/2026
  • ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΓΡΑΦΕΙ: Αναγκαία η σωστή αποκατάσταση του δρόμου στις Στενιές19/02/2026
  • Π.Ν.Ο. 24ωρη Πανελλαδική απεργία στα πλοία18/02/2026
  • ΚΟΡΘΙΑΝΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ 202618/02/2026
  • Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…18/02/2026

Ναυτικές Ιστορίες

    Πρόσφατα Σχόλια

    1. ATH στο ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ, ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ ΠΑΝΤΟΥ… «και τα μυαλά στα κάγκελα του αόρατου εχθρού!…»
    2. Παναγιώτης στο Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…
    3. enandro στο Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…
    4. Γιάννης Κ. στο Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…
    5. Γρίπη στο ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ, ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ ΠΑΝΤΟΥ… «και τα μυαλά στα κάγκελα του αόρατου εχθρού!…»

    Βίντεο

    • ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: Ιδιωτική υπόθεση το ΔΣ του Δήμου Άνδρου για την κ. Τσατσομοίρου!
    • Λιμάνι Ραφήνας 1945-2015 (χρονογράφημα και βίντεο)
    • Η Μονή Παναχράντου της Άνδρου (βίντεο)
    • Το τελευταίο ρεμέτζο (βίντεο)
    • Δύο ανδριώτες ζωγράφοι – Δ.Βαρδακώστας & Γ.Σεργουλόπουλος (βίντεο)

    Ακολουθήστε μας

    • Facebook
    • Twitter

    Κατηγορίες Άρθρων

    • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ (239)
    • ΑΡΘΡΑ (84)
    • ΘΕΜΑΤΑ (8)
    • ΙΣΤΟΡΙΑ (333)
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ (3.708)
    • ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ (23)
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ (1.476)
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (770)
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ (2.716)
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (1.083)
    • ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ (82)
    • ΧΡΗΣΙΜΑ (5)
    • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ (351)

    Εν Άνδρω

    Όσοι φίλοι θέλουν, μπορούν να στείλουν κείμενα, φωτογραφίες, παρατηρήσεις, απαντήσεις κλπ στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση.

     
       enandro.gr@gmail.com

    ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
    • ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΔΥΚΤΥΑΚΕΣ ΚΑΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥ

    ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

    ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

    • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
    • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
    • ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
    © Εν Άνδρω 2026. Powered by NinjaWeb