• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

Όσοι φίλοι θέλουν, μπορούν να στείλουν κείμενα, φωτογραφίες, παρατηρήσεις, απαντήσεις κλπ στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση.

  • Facebook
  • Twitter
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ
Εν Άνδρω Εν Άνδρω Εν Άνδρω
Άνδρος enandro.gr@gmail.com
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ
Εν Άνδρω Εν Άνδρω Εν Άνδρω
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

Απίστευτο! Το νησί μπορεί να χαρακτηριστεί οπουδήποτε… βιομηχανική ζώνη!

Κατηγορία: ΠΟΛΙΤΙΚΗ Δημοσίευση: 18/11/2018 Σχόλια: 22

 

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον διαβάσαμε την απάντηση της προέδρου του Φιλοπρόοδου Ομίλου Γαυρίου για κάτι που αναφέραμε. Και για το οποίο καταλήγαμε πως περιμένουμε το ΦΕΚ από Δευτέρα για τις βιομηχανικές ζώνες στην Άνδρο. Όμως η απάντηση – για μια παρανόηση – της προέδρου του Φιλοπρόοδου μας ανάγκασε να επανέλθουμε Κυριακάτικα στο ρεπορτάζ.

Ζητήσαμε τηλεφωνικά από αρμόδιο της Διεύθυνσης Βιομηχανίας και από σχετικό με τα της Πολεοδομίας να μας εξηγήσουν αναλυτικά τα περί αδειοδότησης της εταιρείας Βαλμάς Α.Ε. στο Γαύριο. Επιπλέον ζητήσαμε πάλι από την εταιρεία Βαλμάς Α.Ε. να στείλει τις δικές της απόψεις ώστε να κατατεθούν όλα τα δεδομένα στο τραπέζι και να μάθουμε τι συμβαίνει με το όλο ζήτημα.

Και έκπληκτοι βρήκαμε πως η Άνδρος ολόκληρη – μη υπάρχοντος ξεκαθαρισμένου καθεστώτος για τις διάφορες ζώνες – μπορεί να χαρακτηριστεί οτιδήποτε!!! Κι αυτό γιατί οι αρμόδιοι του νησιού, αλλά και οι κάτοικοι του, όταν θεσμοθετούσαν αυτές τις διατάξεις μεταξύ 2010 και 2011 δεν συμφώνησαν σε τίποτα!!! Σε αντίθεση με την Τήνο και την Μύκονο. Εκεί συμφώνησαν κι έχουν θεσμοθετημένες ζώνες. Συνεπώς όπως μας εξήγησαν όλο το νησί μας είναι σήμερα εν δυνάμει 200 μέτρα από την ακτή… βιομηχανική ζώνη!!! Το ίδιο μας εξήγησαν πως ισχύει και για τις τουριστικές και για τις οικιστικές ζώνες!!!

Δηλαδή όλοι δεν ήθελαν τότε να ορίσουν συγκεκριμένη βιομηχανική ζώνη. Ίσως για να μην χαλάσουν την ζαχαρένια κάποιων. Και πέτυχαν να μετατρέψουν όλο το νησί σε… βιομηχανική ζώνη! Αρκεί να συμφωνήσει η Πολεοδομία με τον χώρο και η Διεύθυνση Βιομηχανίας με τους περιβαλλοντικούς όρους!!! Κάτι που συνέβη – όπως είπαν – στην συγκεκριμένη περίπτωση όπου  η μεν Πολεοδομία συμφώνησε με τον χώρο (γιατί έχει και άλλες αντίστοιχες μονάδες στην περιοχή, η δε Διεύθυνση Βιομηχανίας ήρθε και έλεγξε και εξέφρασε θετική γνώμη για όλα τα περιβαλλοντικά μέτρα που τα βρήκε με πολύ υψηλά στάνταρ. Άρα – όπως μας εξήγησαν – το σημείο που είναι η μονάδα είναι αδειοδοτημένο! Συνεπώς νόμιμο! Με χαρακτηρισμό βιομηχανία «μέσης όχλησης»!

Σημείωση: Μετά την επιθετική απάντηση της προέδρου του Φιλοπρόοδου μας τηλεφώνησε ο Γραμματέας του Ομίλου και είχαμε μακρά φιλική συνομιλία στην οποία εξηγήσαμε λεπτομερώς την παρανόηση που προκάλεσε την έκρηξη της προέδρου η οποία δεν έχει μάλλον ιδιαίτερη σχέση με το διαδίκτυο. Τέλος του θυμίσαμε την πολύχρονη συνεργασία του Εν Άνδρω με τον Φιλοπρόοδο που προφανώς  αγνοεί ή δεν θέλει να μάθει η νέα πρόεδρος. Δικαίωμα της…

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Έχει λοιπόν δίκιο η πρόεδρος του Φιλοπρόοδου στο σημείο αυτό που μας επισήμανε την παρανόηση μας στο καθεστώς πλήρους έλλειψης βιομηχανικών ζωνών στο νησί. Έχουμε όμως κι εμείς δίκιο που καταλάβαμε πως το σημείο που έβαλε την βιομηχανική εγκατάσταση της η εταιρεία είναι… βιομηχανική ζώνη. Όπως και τα άλλα σημεία τριγύρω αφού όλα πήραν νόμιμες αδειοδοτήσεις από τον Δήμο και το Υπουργείο! Δίκιο έχει και η εταιρεία που αναζητά χώρους για να επενδύσει. Δίκιο έχουν και οι κάτοικοι που διαμαρτύρονται για το συγκεκριμένο θέμα. Δίκιο έχουν και οι υπηρεσίες που αδειοδοτούν τυχαία αφού δεν υπάρχουν καθορισμένες περιοχές για οτιδήποτε στο νησί.

Αλήθεια μετά ταύτα έχει κανείς άδικο; Κανείς! Σε αυτό το νησί όλοι έχουν δίκιο. Όλοι εκπροσωπούν όλους. Και όλοι μαζί τον λαό. Και αφού ο λαός και οι εκπρόσωποι του έχουν πάντα δίκιο καταφέραμε να είμαστε το ΜΟΝΟ νησί  ΧΩΡΙΣ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΜΕΝΕΣ ΖΩΝΕΣ ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ!!! Άρα, είμαστε το μόνο νησί που μπορεί να έχουμε μη θεσμοθετημένα «θεσμοθετημένες» ζώνες για οτιδήποτε, 200 μόλις μέτρα από την ακτή!!! Αυτό λέει το ΦΕΚ του 2011!

Κάπως έτσι έχουν τοποθετηθεί νόμιμα και διάσπαρτες παντού όλες οι οχλούσες δραστηριότητες: μάντρες οικοδομικών υλικών, σφαγεία, λατομεία, βιοτεχνίες, συνεργεία, χωματερή, μάντρες παλιών αυτοκινήτων κλπ. Πρακτικά έχουμε φτάσει στο μη περαιτέρω κι εδώ, όπως και με τα σκουπίδια, που απλώνουν πλέον παντού αφού δεν τα θέλουμε κάπου…

Τώρα τι θα γίνει με τα δύο σιλό της εταιρείας Βαλμάς Α.Ε. στο Γαύριο δεν ξέρουμε. Μαθαίνουμε πως πολλοί κάτοικοι ετοιμάζουν προσφυγή. Μιλούν για το άρθρο 24 του Συντάγματος! Μιλούν για οπτική ρύπανση. Μιλούν για πολλά. Τα καταγράφουμε όλα και περιμένουμε να δούμε είτε έναν κάποιο διάλογο είτε τις επόμενες κινήσεις…

Ίδωμεν…

“ΕΝ ΑΝΔΡΩ”

22 Comments

  1. Ο/Η Ανδριώτης λέει:
    18/11/2018 στις 16:35

    Σωστά ακόμα και μέσα στη χώρα

    Απάντηση
  2. Ο/Η ΠΟΛΊΤΗΣ λέει:
    18/11/2018 στις 16:35

    Η αφήγηση είναι μυθιστορηματογραφικη ….. Ποιες αρμόδιες υπηρεσίες λειτουργούν σήμερα Κυριακή στην Σύρο και την Άνδρο;;;
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Καλέ μου άνθρωπε λειτουργούν τα κινητά και την Κυριακή! Δεν στο έχει πει κανένας. Αρκεί να ξέρεις τους αριθμούς ή να μπορείς να τους βρεις. Τι κρίμα που δεν το σκέφτηκες. Και βεβαίως να ξέρεις κάποια πρόσωπα…
    Καληνύχτα σας…

    Απάντηση
  3. Ο/Η George Vrondissis λέει:
    18/11/2018 στις 16:36

    In the other hand you want to have tourism in order to improve the economy of the island With Best regards George A.Vrondissis

    Απάντηση
  4. Ο/Η Απορία λέει:
    18/11/2018 στις 16:41

    Έχω μια απλή απορία. Αν μπορεί να γίνεται οτιδήποτε και οπουδήποτε, τι νόημα έχει το ΦΕΚ; Μου φαίνεται ότι κάτι δεν πάει καλά με αυτά που γράφετε στο άρθρο σας !!!
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Γράψαμε αλλά δεν διαβάσατε πως το ΦΕΚ ξεκαθαρίζει πως μπορεί να γίνουν όλες σχεδόν οι χρήσεις αρκεί να είναι 200 μέτρα από τηνακτή στην Άνδρο, μιας και δεν δέχθηκαν κάτοικοι και αρμόδιοι καμία πρόταση για βιομηχανική ζώνη. Όμως στην Τήνο και στην Μύκονο σημειλωνει πως δέχθηκαν και ορίστηκαν και δόθηκε και χρονική προθεσμία να μεταφερθούν εκεί οι βιομηχανίες…
    Αυτά μας διάβασαν τηλεφωνικά πως γράφει το ΦΕΚ. Νομίζω πως το ξέρει και η κ. πρόεδρος μτου Φιλοπρόοδου. Το γράφει κάπου στην απάντηση της…

    Απάντηση
  5. Ο/Η ΠΟΛΊΤΗΣ ΓΙΑ ΕΝ ΑΝΔΡΩ λέει:
    18/11/2018 στις 16:53

    Το πρόβλημα ξεκινάει από τις γνώσεις και την φερεγγυότητα των προσώπων που ξέρεις…. Άλλη βαρύτητα έχουν όσοι γράφουν και άλλη όσοι ζωγραφιζουν.!
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    ‘Έχετε δίκιο. Νομίζω πως πήρα τα σωστά τηλέφωνα. Άλλωστε σας είπα πως το ΦΕΚ το ξέρει καλά και η κ. Πρόεδρος του Φιλοπρόοδου και το έγραψε στην απάντηση της. Εμείς ρωτήσαμε ανθρώπους που έχουν βγάλει άδειες σε 5-6 εταιρείες στο νησί μας. Οι μισές στην Υδρούσα. Κάτι θα ξέρουν. Ρωτήσαμε και εκπρόσωπο της Διευθυνσης Βιομηχανίας. Τι λέτε περνάμε την βάση ή όχι;

    Απάντηση
  6. Ο/Η Μπέττυ Κωνσταντινίδου λέει:
    19/11/2018 στις 08:58

    Η πρόεδρος του Φιλοπρόοδου Ομίλου «το Γαύριο» δεν ξέρει από διαδίκτυο (δις) και το site Εν Ανδρω, δεν μπορεί ξεκαθαρίσει;; τις βιομηχανικές ζώνες του νησιού και έτσι διαβάσαμε μια μυθιστοριογραφία που ξεκινά κυριακάτικα από τηλεφώνημα στην Δ/νση Βιομηχανίας,συνεχίζει με ερώτημα στην ΒΑΛΜΑΣ Α.Ε. που ίσως είναι η μόνη απάντηση που δεν παίρνει από την εταιρία , με κατάληξη να βγάζει πάλι το πόρισμα, «Συνεπώς νόμιμο!». Κατ’άλλα ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΘΕΣΗ και άδικα τους κατηγόρησα.
    Αυτή η «δημοσιογραφία» να θολώσει όλο τον κόσμο για τις χρήσεις γης στην Ανδρο, διαστρεβλώνοντας την πραγματικότητα, χρήζει ειδικής εξέτασης η μάλλον παντελούς αδιαφορίας.

    Η άλλη όμως «δημοσιογραφία», που όταν της ασκείται κριτική,
    • Επιτίθεται με ένα παραλήρημα παρεμβάσεων και αντιπαραθέσεων στις οικογενειακές μου σχέσεις, επικαλούμενη μάλιστα, οικεία μου πρόσωπα προς επιβεβαίωση των λεγομένων της.
    • Συμπεραίνει, ότι δεν με ενδιαφέρει η έρευνα.( Αυτό είναι εμφανές ποιον ενδιαφέρει πραγματικά, από την σύγκριση των επιστολών και σχολίων αμφοτέρων, δεν αξίζει περαιτέρω σχολιασμού).
    • Σχολιάζει ειρωνικά τον αντικαπιταλιστικό μου οίστρο εναντίον της επιχειρηματικότητας.( Όμως τώρα που την αποδέχτηκε η Αριστερά όπως λέει, μήπως την λατρέψαν και στο Εν Ανδρω; Δεν το βρίσκω απίθανο, άλλωστε το εκκρεμές συνεχίζει να λειτουργεί και αριστερά και δεξιά).
    • Συνεχίζει την ειρωνεία για «λαικισμό του εκπροσώπου του λαού του Γαυρίου». (Αυτό βέβαια το έχουν κρίνει και το κρίνουν τα μέλη και οι φίλοι του Συλλόγου, όπως κρίνουν και αυτούς που τα γράφουν και τα λένε),

    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ

    Όπως επίσης και η τακτική που αναφέρω στη προηγούμενη απάντηση μου, να παρουσιάζεται δηλαδή η μία άποψη ως η «νόμιμη» χωρίς εξέταση των στοιχείων όπως παραδέχτηκε,

    Αποτελούν συνολικά, τα στοιχεία που στο εξής θα χειρίζεται ο δικηγόρος μου

    Μπέττυ Κωνσταντινίδου

    Απάντηση
  7. Ο/Η ΓΑΥΡΙΏΤΗΣ..ΌΧΙ Ο ΜΟΝΟΣ ...ΡΩΤΑΕΙ ΑΝ ΦΟΡΑΝΕ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ λέει:
    19/11/2018 στις 08:58

    αυτη η καταρα της Δημαρχίας του Κυριακου Θωμά χτύπησε και παλι, για μια περιοχη του Γαυρίου, τον Καμπο !!!!!!!!!!!
    ο ατυχής και καταστροφικος για το Γαυριο κυριως, Δήμαρχος και μαλιστα επι δύο τετραετιες, αφησε σκονη και θρυψαλλα στο τοπο μας.
    δεν εκανε απολυτως ΤΙΠΟΤΑ οταν τα προγραμματα και τοτε τα τα κονδυλια έτρεχαν αφειδώς !!!!!!
    δεν προχωρησε σε καμμια ουσιαστικη μελετη, ουτε για το λιμάνι,ουτε για το κυκλοφοριακό, ουτε για τον περιφεριακό δρόμο,,ουτε για την χωροθετηση της περιοχης μας και σήμερα ΛΟΓΙΚΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ο κάθε επιχειρηματίας και προχωρεί σε …σιλό και ότιδηποιτε αλλο θελήσει!!!!
    σου λέει δεν καθορίζει ο νομος τίποτα και οπου αιτώ άδεια πρέπει να μου την δίνετε…επιχειρηματίας είναι και καλά κάνει, ολοι στην θέσητου το ίδιο θα κάναμε, αφού υπαρχει ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΚΕΝΟ !!!!!
    αυτός ο καταστροφικός για το Γαύριο τότε Δήμαρχος, που σήμερα κρύβεται θα πρέπει κάποια στιγμή να λογοδοτήσει στους Γαυριώτες και όχι μόνον!!!!!!!!!!
    ακόμη και σήμερα, οι τότε κολλητοί του στον Δήμο Υδρούσσας,διατελέσαντες και δημοτικοί του σύμβουλοι, που σήμερα είναι έμισθοι ειδικοί συνεργάτες του κυρίου Σουσούδη, να μιλήσουν και να πάρουν επιτέλους θέση και να μην κρύβονται άλλο !!!!!!!!!!!!!

    Υ.Γ κύριε Μπασαντή, υπογράφω με ” ψευδώνυμο” και τούτο γιατί έχω μαγαζί και θέλω ν αμην το κλείσω, σασ παρακαλώ κάντε μία έρευνα, οπως τώρα κάνατα με τα σιλό του κυρίου Βαλμά, για εκείνη την περίοδο και δείτε …”του λόγου το αληθές” και όχι μόνον..
    ευχαριστώ πολύ

    Απάντηση
  8. Ο/Η nikos balis λέει:
    19/11/2018 στις 08:59

    Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί τόση ειρωνεία και τόση υποκρισία μεταξύ μας. Η Ανδρος είναι πολύ μικρή για να κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας. Επίσης το ΦΕΚ291Δ/2011, η ΖΟΕ της Ανδρου δηλαδή, έχει ελάχιστες σελίδες και μπορεί ο οιοσδήποτε μη ειδικός να τις διαβάσει και να τις κατανοήσει. Δεν χρειάζεται δηλαδή να απευθυνθεί κανείς σε Γενικούς Γραμματείς, πόσω μάλλον σε Φαρισαίους.

    Κύριοι τα πράγματα είναι πολυ απλά αν δεν θέλουμε να κοροιδευόμαστε μεταξύ μας:
    1. Στην Ανδρο με βάση την ισχύουσα ΖΟΕ δεν υπάρχουν καθορισμένες Χρήσεις Γης ούτε και καθορισμένη Βιομηχανική Ζωνη.
    2. Σε όλη την επικράτεια στις εκτός σχεδίου περιοχές , σύμφωνα με την πολεοδομική νομοθεσία, προκειμένου να σου χορηγηθεί Εγκριση Εγκατάστασης Βιομηχανικής μονάδας όπως αυτή που συζητάμε, σε περιοχή όπου δεν υπάρχει καθορισμένη Βιομηχανική Ζώνη είναι υποχρεωτική η υποβολή εγκεκριμένης Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων,
    3. Στην περίπτωσή μας η Περιφέρεια χορήγησε την Εγκριση Εγκατάστασης της εν λόγω Μονάδας επικαλούμενη, εγγράφως μέσα στο κείμενο της έγκρισης, ότι δεν ζήτησε εγκεκριμένη Μελέτη Περιβαλοντικών Επιπτώσεων λόγω του ότι η μονάδα βρίσκεται μέσα σε καθορισμένη Βιομηχανική Ζώνη.
    Δηλαδή η έγκριση της Περιφέρειας στηρίζεται σε μία ΨΕΥΔΗ ΠΑΡΑΔΟΧΗ ότι στην Ανδρο υπάρχει καθορισμένη Βιομηχανική ζώνη!!!!!

    Τόσο πράγματι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΑΠΛΑ!

    Θα περίμενα πάντως από σας κ. Μπασαντή περισσότερη ειλικρίνεια, και δεν το λέω ειρωνικά. Θα μπορούσατε δηλαδή, αφού το πιστεύετε, να επιχειρηματολογήσετε υπέρ της εγκατάστασης της εν λόγω μονάδας μέσα σε κατοικημένη περιοχή και να κάνουμε διάλλογο.
    Καλή νύχτα.

    Υ.Γ. Τώρα αν ρωτήσετε που ξέρω για την ΨΕΥΔΗ ΠΑΡΑΔΟΧΗ στο κείμενο της Περιφέρειας?? Το ρεπορτάζ Διαμαντή, το ρεπορταζ!!!!

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Ευχαριστούμε για τις παρατηρήσεις σας. Δεν ξέραμε πως υπάρχει και ψευδής παραδοχή. Περιμένουμε με ενδιαφέρον την συνέχεια του δράματος ή του πράγματος. Και θα την καταγράψουμε να είστε βέβαιος..

    Απάντηση
  9. Ο/Η χμμμ λέει:
    19/11/2018 στις 09:02

    Κάπως έτσι βρεθήκαμε με μάντρες οικοδομών εντός παραδοσιακών οικισμών, με νεκροταφεία αυτοκινήτων σε παραδοσιακούς οικισμούς…….κανείς δεν νοιάζεται για τίποτα, κανείς δεν υπολογίζει κανέναν και τίποτε και κανείς δεν έχει το πολιτικό ανάστημα να κάνει αυτά που πρέπει να γίνουν για το κοινό καλό!

    Απάντηση
  10. Ο/Η Γαυριωτης λέει:
    19/11/2018 στις 09:04

    Δηλαδή πάλι οι εθνοσωτηρες της Υδρουσσας τα κάνανε μαντάρα όταν είχαν την εξουσία στη παλιά κοινότητα Γαυριου και στο Δήμο Υδρουσσας…

    Απάντηση
  11. Ο/Η ΥΔΡΟΥΣΑΙΟΣ λέει:
    19/11/2018 στις 10:45

    Όλα τυχαία πιά σε αυτό το νησί και όλα τα δεινά στην Υδρούσα! ΧΥΤΥ, Ανεμογεννήτριες, Βιομηχανίες και ποιος ξέρει τι άλλο! Στη Χώρα τίποτα. Ναι οι Χωραίτες με τη σιωπηρή συμφωνία των Κορθιανών, αποφάσισαν να διαμορφώσουν την Υδρούσα ως χωματερή του νησιού. Είναι τόσες οι χοντράδες που έχουν γίνει και συνεχίζουν να γίνονται που είναι πλέον ολοφάνερο τι συμβαίνει. Κρύβονται πίσω από νόμους που δεν υπάρχουν και δεν κοιτάνε αν είναι σωστό αυτό που πάει να γίνει. Τα συμφέροντα πολλά για αυτούς τους κάποιους που πιέζουν.
    Φαντάσου ρε Γιάννη να έλθει κάποιος και να σου βάλει ένα-δυό Σιλό για μπετό δίπλα από την τουριστική σου επιχείρηση. Τι θα έκανες? Όλο το νησί βιομηχανική ζώνη θα σου έλεγαν και θα έλεγες, μα δεν είναι σωστό …
    Αυτή τη φορά οι Υδρουσαίοι είναι ενωμένοι και αποφασισμένοι και να είστε σίγουροι δεν πρόκειται να γίνει το οτιδήποτε που θα υποβαθμίσει την περιοχή μας.
    Η δραστηριότητα του δημοσιογράφου αν είναι αντικειμενική, τότε θα πρέπει να είναι διερευνητική και όχι υποστηρικτική!
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Μα αν διαβάσατε και το πρώτο σχόλιο μου αυτό που λέτε είπαμε. Και το χτεσινό άρθρο μας έθεσε το ζήτημα του αλαλούμ που επιτρέπει τα πάντα παντού και ζητήσαμε να δούμε τι μπορεί να γίνει να διορθωθεί μια κατάσταση που φέρουν ευθύνη όλοι.
    Ευχαριστούμε για το σχόλιο σας…

    Απάντηση
  12. Ο/Η ΓΑΥΡΙΩΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΗΣ 2 λέει:
    19/11/2018 στις 11:34

    1. Στην Ανδρο με βάση την ισχύουσα ΖΟΕ δεν υπάρχουν καθορισμένες Χρήσεις Γης ούτε και καθορισμένη Βιομηχανική Ζωνη.
    2. Σε όλη την επικράτεια στις εκτός σχεδίου περιοχές , σύμφωνα με την πολεοδομική νομοθεσία, προκειμένου να σου χορηγηθεί Εγκριση Εγκατάστασης Βιομηχανικής μονάδας όπως αυτή που συζητάμε, σε περιοχή όπου δεν υπάρχει καθορισμένη Βιομηχανική Ζώνη είναι υποχρεωτική η υποβολή εγκεκριμένης Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων,
    3. Στην περίπτωσή μας η Περιφέρεια χορήγησε την Εγκριση Εγκατάστασης της εν λόγω Μονάδας επικαλούμενη, εγγράφως μέσα στο κείμενο της έγκρισης, ότι δεν ζήτησε εγκεκριμένη Μελέτη Περιβαλοντικών Επιπτώσεων λόγω του ότι η μονάδα βρίσκεται μέσα σε καθορισμένη Βιομηχανική Ζώνη.
    Δηλαδή η έγκριση της Περιφέρειας στηρίζεται σε μία ΨΕΥΔΗ ΠΑΡΑΔΟΧΗ ότι στην Ανδρο υπάρχει καθορισμένη Βιομηχανική ζώνη!!!!!

    ΣΥΝΕΠΩΣ ΚΥΡΙΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΜΑΣΤΕ ! ! !
    ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ” ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ” ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΔΩ ΤΟΠΙΚΟ ΤΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΚΥΡΙΟ ΛΟΤΣΑΡΗ, ΠΟΥ ΗΔΗ ΚΡΥΒΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ..ΠΑΓΩΝΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΝΔΡΟΥ, ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΣΟΥΣΟΥΔΗ, ΠΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΒΑΛΜΑ ΤΕΤΟΙΑ ΧΑΡΤΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΑ ΣΙΛΟ ΤΟΥ ! ! !
    ΓΙΑΤΙ ΝΑΤ ΡΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΞΟΔΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΚΑΜΠΟΥ ΓΑΥΡΙΟΥ, ΜΕ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΚΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΕΞΟΥΝ ΤΩΡΑ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΥΡΙΟΙ ΧΑΤΖΗΜΑΡΚΟΥ ΚΑΙ ΣΟΥΣΟΥΔΗΣ ? ? ?
    ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΠΙΣΩ – ΗΞΕΡΑΝ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑΝ – ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ, ΜΕ ΤΟΛΜΗ ΚΑΙ ΘΑΡΡΟΣ, ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΛΑΙΚΗ ΚΑΤΑΚΡΑΥΓΗ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ, ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΣΤΗ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ! !
    ΜΗΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΜΑΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΑΛΛΟ ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΝΔΡΟΥ ! !
    ΑΝ ΦΟΡΑΤΕ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ ΤΟΛΜΗΣΤΕ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΕΣΕΤΕ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ! !

    Απάντηση
  13. Ο/Η ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΜΑΝΩΛΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗ λέει:
    19/11/2018 στις 11:34

    Τα ουσιαστικά σε καταληξη ος, όπως ο εργολάβος του εργολάβου κλίνονται κατά το νονός οι νονοί.

    Απάντηση
  14. Ο/Η Χωραϊτης λέει:
    19/11/2018 στις 16:42

    Έχετε απόλυτο δίκιο μερικοί στο Γαύριο. Στέλνετε τα σκουπίδια σας 40 χρόνια στη Χώρα, όλα τα σιλό για Μπετόν είναι στην περιοχή της Χώρας, χτίζετε σπίτια με μπετόν από την Χώρα, μεταφέρονται αμοχάλικα από το Γαύριο στην Χώρα για να γίνει μπετόν και να ξανάρθει στο Γαύριο περνόντας από όλα τα χωριά δεκάδες φορτηγά την μερα, και όλα αυτά δεν τα βλεπέτε παρα γράφετε αηδίες και ότι σας κατέβει.

    Απάντηση
  15. Ο/Η ΜΕΛΙ. ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΚΑΜΠΟΣ ΓΑΥΡΙΟΥ λέει:
    19/11/2018 στις 16:42

    ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ…ΜΗΝ ΠΕΤΑΤΕ ΤΗΝ ΜΠΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΕΞΕΔΡΑ ! ! !
    ΟΧΙ ΑΛΛΟ …ΧΑΒΟΥΖΑ Η ΥΔΡΟΥΣΣΑ ΚΑΙ … ΔΗ ΤΟ ΓΑΥΡΙΟ ! !

    ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ==== ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ === ΤΟ ” ΕΝ ΑΝΔΡΩ ” , ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ, ΝΑ ΣΤΡΑΦΟΥΜΕ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΚΥΡΙΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ, ΔΗΛΑΔΗ, ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΝΔΡΟΥ !
    ΑΥΤΟΙ ΕΔΩΣΑΝ ΑΔΕΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΟΥΝ,ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΕ ΠΟ ΙΟ ΧΩΡΟ ΕΓΚΡΙΝΟΥΝ, ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΜΟΝΑΔΑ….ΕΛΑΦΤΑ ΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ! !
    ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΠΡΟΚΙΕΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΟΥΝ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ ΥΠΕΡΜΕΓΕΘΗ ΕΞΗ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΑΚΟΜΑ ΣΙΛΟ ! !
    ΕΕΕΕ…ΟΧΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΕΤΟΙΑ ΑΛΛΑ …ΦΑΟΥΛ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ! !
    ΟΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΚΑΙ ΦΕΡΟΝΤΕΣ ΕΥΘΥΝΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΕΡΙΦΕΡΙΑ ΚΑΙ Ο ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΕΠΑΡΧΟΣ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΑΝΔΡΟΥ, ΕΔΩ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΝΑ ΣΤΡΑΦΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΤΟΥΣ ! !

    Απάντηση
  16. Ο/Η GIANNIS ENGINEER POLYT. ANDROS λέει:
    19/11/2018 στις 16:45

    Κυριε Μπασαντή προφανώς τώρα εσείς βρήκατε τον στόχο σας ! !
    Απαντάτε στην κυρία Πρόεδρο του Συλλόγου Γαυρίου αναφέροντας : ‘’’’ο διάλογος θα έπρεπε να στραφεί στην κριτική της αδειοδότησης από τον Δήμο και την Διεύθυνση Βιομηχανίας Περιφέρειας και στο ότι όλοι μέχρι σήμερα επέτρεψαν να να μην υπάρχουν ζώνες στην Άνδρο με αποτέλεσμα να ορίζονται παντού όλες οι χρήσεις γης ‘’’’
    Επιτέλους λοιπόν, σε αυτούς τους δύο ( Περιφέρεια και Δήμο Ανδρου), πρέπει να μεταφερθεί όλο το βάρος των πολιτών και του Συλλόγου- αν και απο την πρώτη καταγγελία του, ορθά ο Σύλλογος απευθύνεται σε αυτούς – ωστε να σταματήσουν να κωφεύουν και να πάρουν επίσημη θέση.
    Να πάρουν πίσω τις αποφάσεις τους, που είναι στον αέρα, αποφάσεις που δημιούργησαν το όλο ζήτημα εν αγνοία κατοίκων αλλά και του επιχειρηματία, ο οποίος τώρα μπλέκει σε μιά διαδικασία που έχει μέλλον σαν εξέλιξη.
    Ο Δήμος Ανδρου και η Περιφέρια Νοτίου Αιγαίου ν αεξηγήσουν στους πολίτες πώς έδωσαν τέτοια έγκριση, αποσιωπώντας και παραπλανώντας κατοίκους κια επιχειρηματία .
    ΟΧΙ κύριε Σουσούδη, ΟΧΙ κύριε Χατζημάρκο και Λοτσάρη, ΔΕΝ θα γλυτώσετε απο την απαίτηση της αναστολής και ακύρωσης των αποφάσεων που πήρατε.
    ΟΧΙ στο όνομα των όποιων, προεκλογικών και άλλων σκοπιμοτήτων, νομίζετε ότι θα απαλαγείτε των τεράστιων ευθύνων σας.

    GIANNIS ENGINEER POLYT. ANDROS 19/11/18

    ΣΧΟΛΙΟ/ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Μήπως προσθέσατε μια λέξη στην φράση που γράψαμε εμείς;
    Εσείς λέτε πως γράψαμε:
    ’’’ο διάλογος θα έπρεπε να στραφεί στην κριτική της αδειοδότησης από τον Δήμο και την Διεύθυνση Βιομηχανίας Περιφέρειας και στο ότι όλοι μέχρι σήμερα επέτρεψαν να να μην υπάρχουν ζώνες στην Άνδρο με αποτέλεσμα να ορίζονται παντού όλες οι χρήσεις γης ‘’’’
    Όμως εμείς γράφουμε:
    “ο διάλογος θα έπρεπε να στραφεί στην κριτική της αδειοδότησης από τον Δήμο και την Διεύθυνση Βιομηχανίας και στο ότι όλοι μέχρι σήμερα επέτρεψαν να να μην υπάρχουν ζώνες στην Άνδρο με αποτέλεσμα να ορίζονται παντού όλες οι χρήσεις γης”.
    Συνεπώς δεν αναφέρουμε την Περιφέρεια γιατί δεν ξέρουμε αν ήρθαν οι αρμόδιοι από την Σύρο ή την Αθήνα. Εσείς όμως κάνατε μια λαθροχειρία σας στο ήδη δημοσιευμένο κείμενο. Αν ξέρατε από ήρθαν οι αρμόδιοι της Διεύθυνσης Βιομηχανίας ας το γράφατε ως πληροφορία. Δεν μπορείτε όμως να παραποιείτε αυτά που έχουμε γράψει…

    Απάντηση
  17. Ο/Η georgios λέει:
    21/11/2018 στις 06:46

    ΡΕ ΠΑΛΗΚΑΡΙΑ ΓΑΥΡΙΩΤΕΣ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΜΙΛΑΤΕ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ,ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΗΤΑΝ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΣΤΟ ΓΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΕΛΕΓΑ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΙ ΘΑ ΜΙΛΑΓΑΤΕ….

    Απάντηση
  18. Ο/Η ΓΙΑ ΤΟΝ georgios λέει:
    21/11/2018 στις 21:12

    Ναι έχουμε το λιμάνι τις ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ και τις ομορφότερες παραλίες από όλο το νησί.
    Έχεις πρόβλημα;
    Εσυ georgie περίμενε τον Σουσούδη στην άλλη ζωή σου να φτιάξει τα 4 λιμάνια και το 1 εμπορικό στο Κόρθι που έλεγε το 2015, ο άχρηστος, ααα μη ξεχάσω και αεροδρόμιο έλεγε.

    Απάντηση
  19. Ο/Η για των βλάκα πάρα κάτω λέει:
    22/11/2018 στις 18:04

    διόδια στα όρια της υδρουσας βλάκα
    αυτά δεν τα λογοκρίνει το sait

    Απάντηση
  20. Ο/Η Νικος λέει:
    22/11/2018 στις 19:59

    Όλο το νησί έχει τα καλά του. Μόνο που η περιοχή ΥΔΡΟΥΣΑΣ έχει τη μεγαλύτερη κίνηση χειμώνα καλοκαίρι. Αυτό σημαίνει ότι είναι αδιανόητο να μεταμορφωθεί σε «ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟ» και να είναι τετοια η εικόνα του νησιού στην είσοδο του. Θέλετε δε θέλετε να το παραδεχτείτε οι κάτοικοι μακρυά του Γαυρίου έτσι είναι. Και το θέμα δεν είναι τοπικιστικό. Το θέμα είναι ζήτημα ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΟΣ.
    ΞΥΠΝΗΣΤΕ, μορφωθείτε και όταν εκφράζετε άποψη να έχετε ΨΑΞΕΙ πρώτα!!!!!!!!!!! Όχι ότι λεει ο δίπλα το παπαγαλίζουμε και νομίζουμε ότι έχουμε κ άποψη !!!!!!! Και επίσης είναι αδιανόητο να δημιουργούνται τέτοιες εγκαταστάσεις σε κάμπο με κατοικίες. Μα καλά! Δε σκέφτονται ότι θα υπάρξει αντίδραση; Και μπραβο σε όςους Γαυριώτες αντέδρασαν, έστω και τελευταία στιγμή, για το δίκαιο! Μακάρι να δικαιωθούν.. γιατί δυστυχώς ΛΙΓΟΙ έχουν τα κότσια να αντιδράσουν και….ΑΚΟΜΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟΙ έχουν σέβας στον εαυτό τους να ΜΗΝ τα ΤΣΕΠΩΣΟΥΝ για να μη μιλήσουν. Και αυτοί που τα τσεπώνουν πόσο εγωιστές μπορεί να είναι που να μη σκέφτονται καν το μέλλον των ίδιων τους των παιδιών και τον τόπο τους;!; Τέλος δε χρειάζεται καν να μιλήσουμε για την πολεοδομία και κυρίως στο δήμο όπου προς το παρόν Κρύβονται μέσα στο καβούκι τους. Αχ να δω πως θα δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα !!!!!!
    Απορώ απορώ!!

    Απάντηση
  21. Ο/Η Γαυριωτης λέει:
    13/12/2018 στις 17:22

    Το πολύ πολύ να τραβάνε τα μαλλιά τους με τη πτωση της κίνησης όταν θα γίνουμε Ασπρόπυργος. Μετά θα καταλάβουν τι βλακία κάνανε…

    Απάντηση
  22. Ο/Η ΧΩΡΑΪΤΗΣ λέει:
    13/12/2018 στις 20:01

    Ρε δεν πάτε καλά εσείς στο Γαύριο που λέτε για Ασπροπύργους και πράσινα άλογα. Πως θα γίνει η Χαλυβουργική χωρίς τρένο; Και χωρίς λιμάνια; Λέτε να φέρουν την βαριά βιομηχανία από το Θριάσιο στο σπίτι της Τασούλας και του Βόσσου; Όλα αυτά γιατί ο Βαλμάς έκανε δύο σιλό; Αλήθεια ρε Γαυριώτη εσύ που αγοράζεις τσιμέντο για το σπίτι σου; Από την Αττική; Ή, από την Σταυροπέδα που είναι στην Χώρα; Ρε δεν πάτε καλά εσείς στο Γαύριο με τους Καπάκηδες και τους άλλους αστείους τύπους, που νομίζουν πως τους πυροβολούν ενώ κάνει θόρυβο η τρύπια εξάτμιση του αυτοκινήτου τους…

    Απάντηση

Αφήστε ένα Σχόλιο Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Προτεινόμενα άρθρα

  • Κατακρημνίζονται τα Γυάλια! Κίνδυνος να αποκοπούν οι Στενιές…
  • ΑΝΔΡΟΣ: Το σύνεφο έφερε βροχή και τα καράβια κόσμο, αλλά δεν…
  • Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…
  • Η ΟΝΟΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥ: Το αέναο ταξίδι ανθρώπων και ονομάτων στον χώρο και στον χρόνο…
  • Π.Ν.Ο. 24ωρη Πανελλαδική απεργία στα πλοία

Πρόσφατα Άρθρα

  • Κατακρημνίζονται τα Γυάλια! Κίνδυνος να αποκοπούν οι Στενιές…22/02/2026
  • ΑΝΔΡΟΣ: Το σύνεφο έφερε βροχή και τα καράβια κόσμο, αλλά δεν…22/02/2026
  • ΤΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΔΙΝΕΙ ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ ΣΤΟ ΝΟΤΙΟ ΑΙΓΑΙΟ21/02/2026
  • ΓΥΑΛΙΑ & ΝΕΙΜΠΟΡΙΟΣ: Όταν η θάλασσα βγήκε στην στεριά…20/02/2026
  • TΟ ΝΑΥΑΓΙΟ ΤΟΥ «ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ», τo “Εν Άνδρω” και η ΕΡΤ19/02/2026

Ναυτικές Ιστορίες

    Πρόσφατα Σχόλια

    1. Marta_Karagiannis στο ΑΝΔΡΟΣ: Το σύνεφο έφερε βροχή και τα καράβια κόσμο, αλλά δεν…
    2. ATH στο ΓΥΑΛΙΑ & ΝΕΙΜΠΟΡΙΟΣ: Όταν η θάλασσα βγήκε στην στεριά…
    3. ATH στο ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ, ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ ΠΑΝΤΟΥ… «και τα μυαλά στα κάγκελα του αόρατου εχθρού!…»
    4. Παναγιώτης στο Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…
    5. enandro στο Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…

    Βίντεο

    • ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: Ιδιωτική υπόθεση το ΔΣ του Δήμου Άνδρου για την κ. Τσατσομοίρου!
    • Λιμάνι Ραφήνας 1945-2015 (χρονογράφημα και βίντεο)
    • Η Μονή Παναχράντου της Άνδρου (βίντεο)
    • Το τελευταίο ρεμέτζο (βίντεο)
    • Δύο ανδριώτες ζωγράφοι – Δ.Βαρδακώστας & Γ.Σεργουλόπουλος (βίντεο)

    Ακολουθήστε μας

    • Facebook
    • Twitter

    Κατηγορίες Άρθρων

    • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ (239)
    • ΑΡΘΡΑ (84)
    • ΘΕΜΑΤΑ (8)
    • ΙΣΤΟΡΙΑ (333)
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ (3.712)
    • ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ (23)
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ (1.476)
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (770)
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ (2.716)
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (1.083)
    • ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ (82)
    • ΧΡΗΣΙΜΑ (5)
    • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ (351)

    Εν Άνδρω

    Όσοι φίλοι θέλουν, μπορούν να στείλουν κείμενα, φωτογραφίες, παρατηρήσεις, απαντήσεις κλπ στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση.

     
       enandro.gr@gmail.com

    ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
    • ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΔΥΚΤΥΑΚΕΣ ΚΑΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥ

    ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

    ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

    • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
    • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
    • ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
    © Εν Άνδρω 2026. Powered by NinjaWeb