• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

Όσοι φίλοι θέλουν, μπορούν να στείλουν κείμενα, φωτογραφίες, παρατηρήσεις, απαντήσεις κλπ στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση.

  • Facebook
  • Twitter
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ
Εν Άνδρω Εν Άνδρω Εν Άνδρω
Άνδρος enandro.gr@gmail.com
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ
Εν Άνδρω Εν Άνδρω Εν Άνδρω
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

ΑΝΔΡΟΣ: Η νομιμότητα στον πάγκο του Προκρούστη!

Κατηγορία: ΠΟΛΙΤΙΚΗ Δημοσίευση: 17/04/2019 Σχόλια: 22

 Ο δρόμος για τον Πισωλιμιώνα που δεν τέλειωσε ποτέ.

Έφτασε στα χέρια μας πριν πολλές μέρες από κάτοικο του Γαυρίου έγγραφο της Αποκεντρωμένης Διοίκησης προς τον Δήμο Άνδρου με κοινοποίηση στους Φρατζέσκο Αθανασίου και Γιάννη Καπάκη. Ψάξαμε και μάθαμε και μερικές ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες. Στο τέλος ήρθε στο f/b του Εν Άνδρω και ένα γράμμα κατοίκου του Πισωλιμιώνα, που το παραθέτουμε στα σχόλια.

Ένα έργο που δεν τέλειωσε ποτέ

Φάση Α: Εξαιρετικά πλούσια Γαλλίδα έχει ξεχωριστή εξοχική βίλα στον Πισωλιμιώνα (όπου υπάρχει μικρή γαλλική παροικία παραθεριστών) αποφάσισε να κάνει μια δωρεά στην περιοχή και στο Γαύριο που είναι ο κοντινότερος οικισμός.

Το έγγραφό της Αποκεντρωμένης Διοίκησης προς τον Δήμο Άνδρου και τους κ. Αθανασίου και Καπάκη

Φάση Β: Αποφασίστηκε να φτιάξει τον υπάρχοντα και σε πολύ κακή κατάσταση ευρισκόμενο χωματόδρομο μήκους 3 χιλιομέτρων, που συνδέει τον Πισωλιμιώνα από το υπάρχον δημοτικό δίκτυο του Φελλού. Επιλέχθηκε η τσιμεντόστρωση (ίσως γιατί θεωρήθηκε πιο εύκολη και γρήγορη από την ασφαλτόστρωση). Συνάμα προσέφερε χρήματα για πλήρη αποκατάσταση του αγροτικού ιατρείου Γαυρίου. Το κόστος κατασκευής του δρόμου υπολογίστηκε στις 200.000 ευρώ περίπου και του αγροτικού ιατρείου στα 60.000 ευρώ.

Το νέο αγροτικό ιατρείο Γαυρίου. Δωρεά της Γαλλίδας παραθερίστριας.

Φάση Γ: Τα έργα από ότι φαίνεται ξεκίνησαν χωρίς τις νόμιμες αδειοδοτήσεις. Μάλλον θεωρήθηκε από τον δήμαρχο πως αδειοδοτήσεις, εγκρίσεις κλπ θα έπαιρναν πολύ χρόνο. Το ιατρείο ξεκίνησε και τέλειωσε. Το έργο πληρώθηκε στον εργολάβο και εγκαταστάθηκε ο γιατρός στο Γαύριο. Ο δρόμος ξεκίνησε μετά. Έγιναν 600 μέτρα από τα 3.000 μέτρα. Και εκεί σταμάτησε μετά από καταγγελία αγνώστου για μη ύπαρξη νομίμων αδειοδοτήσεων! Έτσι, 2.400 μέτρα χωματόδρομος δεν ολοκληρώθηκε.

Φάση Δ: Το θέμα όπως φαίνεται από το έγγραφο είχε πάει τον Δεκέμβριο του 2018 στο δημοτικό συμβούλιο όπου ο δήμαρχος προσπάθησε όπως- όπως να το περάσει για να γίνει ο δρόμος. Όμως οι Φ. Αθανασίου και Γ. Καπάκης ζητώντας να τηρηθούν όλες οι νόμιμες διαδικασίες. Στο τέλος η απόφαση ήταν κατά πλειοψηφία θετική. Από εκεί το θέμα πήγε στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση για να ελεγχθεί η νομιμότητα.

Το νέο αγροτικό ιατρείο Γαυρίου. Κόστισε περίπου 60.000 ευρώ που πλήρωσε η χορηγός. Λέγεται πως θα κάνει εγκαίνια ο δήμαρχος…

Φάση Ε: Επικοινωνήσαμε με την Αποκεντρωμένη και ρωτήσαμε για την απόφαση του Δ.Σ. 252/Δεκ 2018 στην οποία οι Αθανασίου και Καπάκης διαφώνησαν… συμφωνώντας! Λέγοντας πως είναι: ”θετικοί σε οποιαδήποτε χορηγία προς το Δήμο, αρκεί η διαδικασία να γίνεται με διαφάνεια και να τηρηθεί η νομοθεσία”!

Εν προκειμένω δεν τηρήθηκε η σωστή διαδικασία γιατί έπρεπε το θέμα της χορηγίας κατ’ αρχή να πάει στην Οικονομική Επιτροπή και όχι το ΔΣ. Όμως ο δήμαρχος βιαστικός για προεκλογικούς λόγους θέλοντας να δείξει έργο στο ξεχασμένο Μακροτάνταλο παρέκαμψε όλες τις διαδικασίες. Ο κ. Μπάλλας συνέστησε τη νόμιμη διαδικασία για να μπορέσει να προχωρήσει το έργο. Η πρόταση του δεν έγινε αποδεκτή από τον δήμαρχο. Έτσι η απόφαση έφτασε στην Αποκεντρωμένη με εμφανείς παρατυπίες και έπεσε! 

Η νομιμότητα των έργων

 Οι υπηρεσίες μας εξήγησαν πως για να υλοποιηθεί μια δωρεά, σύμφωνα με το νόμο, χρειάζονται μελέτες, άδειες, επίβλεψη κλπ. Ένα κανονικό δημόσιο έργο είναι. Απλώς οι πόροι είναι από ιδιώτη. Προφανώς η μακρόσυρτη μέθοδος υλοποίησης του έργου, ο χρόνος των διαδικασιών, αλλά κυρίως η προεκλογική περίοδος βάρυναν στις αποφάσεις του δημάρχου. Αν υπάρξουν ενστάσεις τότε οι διαδικασίες ακολουθούν όλα όσα προβλέπει ο νομός και το έργο χρειάζεται πολύ χρόνο. Σε αυτές τις περιπτώσεις χρειάζεται συναίνεση.

Από τον τσιμεντόδρομο στον χωματόδρομο. Αυτή είναι η εικόνα σήμερα.

Το έργο ξεκίνησε τελικά με τον τρόπο που επέλεξε ο δήμαρχος. Έγιναν 600 μέτρα από τα 3000 μέτρα και σταμάτησε γιατί υπήρξε ανώνυμη καταγγελία που έλεγε πως γινόταν παράνομα! Και σταμάτησε. Εκεί είναι τα πράγματα τώρα…

Από τα παραπάνω βλέπουμε πως οι κ. Φ. Αθανασίου και Γ. Καπάκης ζήτησαν “να τηρηθεί η νομιμότητα στον δρόμο προς το Πισωλιμιώνα”. Ποιος μπορεί να τους κατηγορήσει γι’ αυτό; Η Αποκεντρωμένη Διοίκηση διαπιστώνει πως δεν τηρήθηκε η διαδικασία να περάσει από την Οικονομική Επιτροπή η χορηγία και ακυρώνει την διαδικασία.

Χωματόδρομος που οδηγεί σε εξαιρετικές κατοικίες. Η ξεχασμένη Βόρεια Άνδρος αναπτύσσεται χωρίς βοήθεια από τους πολιτικούς της.

Ο δήμαρχος από την άλλη επειγόταν και δεν τήρησε τις διαδικασίες σε επέπεδο συμβουλίου. Επειγόταν να δείξει έργο κάπου στο Μακριτάνταλο. Όπως “δείχνει” έργο με το ιατρείο στο Γαύριο που λένε προετοιμάζει… και προεκλογικά εγκαίνια! Με ξένα κόλλυβα βεβαίως! Όμως κάτι θέλει να δείξει και αυτός από αυτά που είπε και δεν έκανε επί 5ετία!

“Ουαί υμίν γραμματείς και Φαρισαίοι και υποκριτές…”

 Δυστυχώς όμως η “νομιμότητα” στην Άνδρο είναι ένα λάστιχο που άλλοι το τραβάνε από εδώ και άλλοι από εκεί όπως τους βολεύει. Και βεβαίως οι προσωπικές αντιθέσεις που έχουνμικροπολιτική ρίζα εμπόδισαν και εμποδίζουν την Άνδρο χρόνια τώρα. Την εμπόδισαν πολύ περισσότερο αυτή την 5ετία.

Ένα παράδειγμα:

Την Κυριακή 7/3 στο Μπατσί ο κ. Καπάκης εξήγησε σε καμιά 35ανταριά ακροατές πως «αυτός μπορεί μέσα σε 6 μήνες να μελετήσει, να χωροθετήσει και να εγκρίνει ΧΥΤΥ σε άλλο μέρος της Άνδρου»!!! Υπεράνθρωπος ή εκτός διαδικασιών ο κ. Καπάκης; Πως και δεν ξέρει τις πολύπλοκες και πολύχρονες διαδικασίες για ένα ΧΥΤΥ, αλλά ξέρει τις διαδικασίες για την τσιμεντόστρωση ενός χωματόδρομου στο Μακροτάνταλο; Πως και δεν ξέρει πως για τον ΧΥΤΥ Άνδρου χρειάστηκαν 70 αδειοδοτήσεις από 70 αντίστοιχες υπηρεσίες και λέει πως ο συνδυασμός του θα τα κάνει όλα σε 6 μήνες; Πως θα κάνουν τέτοιο άθλο ο «νόμιμος» κ. Καπάκης και ο συνοδοιπόρος του κ. Αθανασίου;

Αφίσα παρουσίασης του Στρόφιλα στις 5/4/19 από την αρχαιολόγο Δρ Χριστίνα στο Νορβηγικό Ινστιτούτο Αθηνών. Ο ξεχασμένος σκουπιδότοπος του Στρόφιλα “ταξιδεύει” την Άνδρο στην Ευρώπη! 

Και πως μιλάνε για τις “νόμιμες” διαδικασίες αυτοί που έχουν αποδεχτεί όλες τις παρανομίες του κ. Σουσούδη στην ανεξέλεγκτης χωματερής του Στρόφιλα; Μιλούν για “νομιμότητα” στο Μακροτάνταλο, αλλά επί 5ετία δεν έχουν πει λέξη για την παρανομία της καύσης σκουπιδιών, που παράγουν διοξίνες με ευθύνη του Δήμου Άνδρου; Γιατί και οι δύο συμπλέουν με τον δήμαρχο στον παράνομο αφανισμό του σπουδαιότερου αρχαιολογικού χώρου της Άνδρου: του Στρόφιλα. Για τον οποίο Στρόφιλα μιλάνε σήμερα στα ξένα Ινστιτούτα;

Από την διάλεξη της Χ. Τελεβάντου για τον Στρόφιλα στο Νορβηγικό Ινστιτούτο Αθηνών (5/4/19).

– ΠΟΣΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΣΤΑΘΜΑ ΕΧΕΙ Η «ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ» των προεκλογικών κινήσεων των τοπικών πολιτικών της Άνδρου; Σίγουρα πάνω από δύο! Όμως, αυτό λέγεται ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ…

– ΤΙ ΕΙΝΑΙ “ΝΟΜΙΜΟ” ΚΑΙ ΤΙ “ΠΑΡΑΝΟΜΟ” για τους τοπικούς πολιτικούς της Άνδρου; Ότι  επιλέγουν αυτοί αδιαφορώντας για την σοβαρότητα των θεμάτων! Όμως αυτό λέγεται ΦΑΡΙΣΑΪΣΜΟΣ κατά τις γραφές…

Ηθικό δίδαγμα

Στην Άνδρο η νομιμότητα είναι λάστιχο που το τραβάει κανείς ανάλογα με τα μικροσυμφέροντα του. Πρακτικά δεν ενδιαφέρει τους τοπικούς πολιτικούς η ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ. Ενδιαφέρει μόνο το πρόσκαιρο πολιτικό όφελος. Όπως φαίνεται στην περίπτωση του χρόνια εγκαταλειμμένου Μακροτάνταλου αυτό που ενδιαφέρει είναι η “νομιμότητα” των λίγων ψήφων, που διεκδικούνται με κάθε τρόπο εκατέρωθεν. Όπως βλέπουμε ακόμα και η ερημοποίησης της Άνδρου μπορεί να παράγει ακόμα μερικούς ψήφους για κάποιους. Δυστυχώς…

“ΕΝ ΑΝΔΡΩ”

 

 

22 Comments

  1. Ο/Η Χαρά Κανάρη λέει:
    17/04/2019 στις 05:10

    Λοιπόν λέγομαι χαρά μενω στον πισωλιμιωνα μόνιμα χημονα καλοκαίρι απτό 1997 με μοναδικό πρόβλημα το δρόμο . Καθώς είναι χωματόδρομος και η διέλευση του το χημονα είναι πολύ δύσκολη έως καθόλου .
    Όπως κατάλαβενεται μετά από παρά πολες προσπάθειες για να γίνει κάτι με τον δρόμο δεν είχε κανένα απόλυτος αποτέλεσμα ίσα ίσα που παθενουμε πολες ζημιές στα οχήματα μας αποκλειστικά και μόνο από τον δρόμο . πολες φορές στο παρελθόν χρειάστηκε να φύγουμε από τον πισωλιμιωνα με τα πόδια ενώ είχαμε δικό μας όχημα ενώ δεν περνούσε . Έτσι αναγκαστικά κατεβαίναμε μέχρι το φελλό και κάναμε οτοστόπ για να πάμε στο γαυριο .
    Μάλιστα πριν χρόνια με αλο δήμαρχο μια μέρα προσπαθώντας να περάσω με το μηχανάκι το δρόμο έπεσα χτύπησα και έπαθε και ζημιά το μηχανάκι ,τότε είχα πάει στον δήμαρχο όπως ακριβώς ειμουν χτυπημένη μήπως και γίνει κάτι για τον δρόμο κάτι που δεν έγινε ποτέ . Μετά τόσα χρόνια προσπαθούμε χωρίς αποτέλεσμα .
    Τώρα λοιπόν ήρθε η γαλιδα που με δίκη της πρωτοβουλία για δικό της λόγο έδωσε ένα πόσον να γίνει η τσιμεντόστρωση και ενώ είπαμε επιτέλους και εμείς θα πηγενουμε στης δουλιες μας σαν άνθρωποι . Ξαφνικά ερχετε απτό πουθενά ο κ . Αθανασίου και ο κύριος καπάκης τους οποίους δεν γνωρίζω και κάνουν καταγγελία για δικά τους συμφέροντα .
    Διαβάζοντας λοιπόν την καταγγελία είδα ότι και καλά δεν έχει λόγο να φτιάχτει ο δρόμος . Και θέλω να ρωτήσω . Έχουν έρθει ποτέ πισωλιμιωνα η δυο κύριοι που έκαναν την καταγγελία ? Και όχι καλοκαίρι αλλά χημονα ? Πολύ αμφιβάλω . Μπορεί αυτοί η δυο κύριοι να έχουν συμφέροντα και δεν με αφορά καθόλου αλλά θέλω να τους πληροφορήσω ότι ζουν και άνθρωποι εκεί πάνω και δεν είμαστε ζώα . Τους προσκαλώ να έρθουν χημονα η όταν βρεχη και να μέινουν ακόμα αν θέλουν ,μα να δουν τι κατάσταση επικράτη.
    Δεν μπορεί ο καθένας να παίζει με τους ανθρώπους . Εγώ έχω ένα μικρό παιδί 9 χρ εάν συμβη το οτιδήποτε εκεί επάνω και δεν μπορώ να κατεβάσω το παιδί μου στο γαυριο σε μια ώρα ανάγκης θα φταίω εγώ να βρω ένα δίκανο και να κατέβω κάτω ? ( γαυριο ) .
    πως εσείς κύριοι μου παίζεται με ζωές ? Θα σας άρεσε εσας να παίζουν με της ζωές σας και της ζωές των παιδιών σας ? Βγενεται ξαφνικά και λέτε ότι σας κατέβει χωρίς καν να εξετάσετε και χωρίς καν να γνωρίζεται ? Ποιος θα πλήρωση της υλικές ζημιές ? Ποιος θα πλήρωση τα μεροκάματα που χάνονται η αν χάσω την δουλια μου ? Εσείς ? Δώστε μου μια διευθηνση να έρθω να με πληρώσετε .
    Κιαν γίνει κάτι χτυπά ξύλο με το παιδί μου έχετε αναλογίστη της συνέπειες είμαι μάνα ,θα γίνει χαμός θα μας δείξουν τα κανάλια πρώτο θέμα παγκόσμιος . Την καθαρά Δευτέρα πήγα στο σπίτι μου με τα πόδια καθος ο δρόμος δεν περναγε άφησα το αμάξι μου στου Καλαμαρά της οικοδομές και με το παιδί πήγαμε με τα πόδια σπίτι μας . Την Δευτέρα 8/4/19 προχθές επαθε γείτονας μεγάλη ζημιά προσπαθώντας να πέραση τον δρόμο με τζιπ 4χ4 και εμηνε και το πήρε ρυμουλκό και το κατέβασαν γαυριο . Και όχι κανα τζιπάκι της πλάκας μηλαμε για μεγάλο τζιπ ακριβό και αξιόλογο .
    Λοιπόν καλό θα ήταν πριν γίνει η οποιασδήποτε ενέργεια να έχουμε και λίγο μυαλό να σκεφτούμε δεν ζείτε μόνη σας ,υπάρχουν και αλοι που λέγονται άνθρωποι . Επιδι βαρέθηκα τόσα χρόνια να τάζουν και τίποτα να μην γίνεται ,εγώ δηλώνω ότι θα ψιφησω αυτόν που θα δω δυπλα από την μπετονιέρα να ρίχνει τον δρόμο . Τώρα από εκεί και πέρα αναλογιστείτε τι κάνατε και αν έχετε συνηδηση μηληστε . Δεν έχω να πω κάτι αλο απλά θα περιμένω να δω ποιος έχει ήθος ,ψυχή και ανθρωπιά ώστε να σκευτη και λίγο πέρα απτό εγώ του ,την καρέκλα του και τα συμφέροντα του ,και ευχαρίστως θα τον ψιφησω οποίος κιαν είναι αυτός . Ευχαριστώ χαρά Καναρη

    Απάντηση
  2. Ο/Η ΑΣΤΟΧΙΑ! λέει:
    17/04/2019 στις 09:28

    Προς την κυρία με το παιδάκι και όχι μόνον;
    Ποιος είπε πως όταν γίνεται μία καταγγελία στο νησί, σκοπό έχει να πρακαλέσει ζημία;
    Ποιος είπε πως είναι κακό σε αυτό το νησί να τηρείται η νομιμότητα;
    Ποιος είπε πως ένα έργο με νομιμότητα δεν μπορεί να γίνει στο νησί;
    Ποιος είπε πως ένα έργο χωρίς νομιμότητα θα προστατέψει κανείς το χωράφι μου από την καταπάτηση;
    Ποιος είπε πως εγώ θα αποζημιωθώ πλήρως γιατί θέλει κάποιος λεφτάς να πάει δρόμο στο σπίτι μου;
    Στη κυρία με το παιδάκι της, πείτε της εάν μεθαύριο το παιδάκι της πέσει και χτυπήσει λόγω κακοτεχνίας του δρόμου, ποιον θα σκοτώσει τότε; την Γαλλίδα ή τον Σουσούδη;
    Στην κυρία με το παιδάκι της πείτε της πως όταν έχτισε το σπιτάκι της στη μέση του πουθενά, δεν είχε υπόψη της για τους κινδύνους και για το οδικό δίκτυο;
    Πριν εμφανιστεί η Γαλλίδα, ποιον θα σκότωνε τότε εάν χτυπούσε το παιδάκι της;
    Ευχόμαστε την κυρία με το παιδάκι της, πάντα να είναι καλά και να μάθει στο παιδάκι της πως η νομιμότητα είναι καλό πράγμα στη ζωή του ανθρώπου!
    Ευχόμαστε στην κυρία με το παιδάκι, να βρει το δρόμο της…..

    Έλεος τελικά με αυτό το νησί;
    Υ.Γ. Κρίνοντας από την ορθογραφία του κειμένου, διατηρώ τις επιφυλάξεις μου για την εγκυρότητα της επιστολής…..Βλέπετε η σύνταξη είναι σωστή με πλούσιο λεξιλόγιο, αλλά η ορθογραφία λείπει …παραδόξως.

    Απάντηση
  3. Ο/Η Lee λέει:
    17/04/2019 στις 09:31

    Αγαπητη κυρια Χαρα διαβασα με πολυ ενδιαφερον οσα γραφετε και συμφωνω απολυτα με οσα πολυ παραστατικα αναφερετε. Απο την αλλη μερια συμφωνω και με τις καλες προθεσεις του Δημαρχου Θ. Σουσουδη να κανει ενα εργο στο οποιο ηξερε οτι εαν ακολουθησει ολες τις νομιμες διαδικασιες θα επαιρνε χρονια να βγει και ποτε αυτη η αδεια και ισως στο τελος και να χανονταν και η δωρεα της φιλοΑνδριωτισας Γαλλιδας κυριας
    Φρανσουαζ Μπετανκουρ Μεγερ. Τωρα αυτοι οι δυο κυριοι ( συχαινομαι να πω τα ονοματα τους) ειναι ευχαριστημενοι που σταματησε το εργο και μαλλον δεν θα συνεχιστει ποτε? νιωθουν ικανοποιημενοι που η κυρια Χαρα και καποιοι αλλοι συμπατριωτες μας δυσκολευονται να εχουν το προνομιο να μετακινουνται σαν ανθρωποι? και βεβαια νιωθουν ικανοποιημενοι γιατι χαιρονται και ισως ηδονιζονται να βλεπουν απλους συμπατριωτες μας να βασανιζονται. Ο κυριος Σουσουδης δεν παραβλεψε την νομιμοτητα και δεν το εκανε για να παρουσιασει εργο, απλα σκεπτομενος σαν ανθρωπος προσπαθησε να δωσει λυση στην κατασκευη του δρομου στα κατσαβραχα για να βοηθησει καποιους συμπατριωτες μας γιατι ξερει οτι ο Δημος δεν εχει και δεν θα εχει ποτε τα χρηματα να φτιαξει αυτον τον καροδρομο. Ο Μεγας Αλεξανδρος πηρε το σπαθι και εκοψε τον Γορδιο Δεσμο για να τελειωνει γιατι εαν επρεπε να κανει ολες τις ”νομιμες” διαδικασιες ακομη εκει θα ηταν.Ορισμενες φορες δεν ειναι τοσο απαρετειτες ολες οι τυπικοτητες του νομου εαν εχεις απεναντι σου ανθρωπους που τους κανεις την ζωη πιο ευχαριστη.Εσεις οι δυο (δεν σας αποκαλω κυριους γιατι δεν ειστε) θα φυγετε ο δρομος θα μεινει για να διευκολυνει τους συμπατριωτες μας.

    Απάντηση
  4. Ο/Η Νικος λέει:
    17/04/2019 στις 09:33

    Χαρά μου καταγγελία έγινε κατά της απόφασης του ΔΣ όπως λέει και όχι κατά του δρόμου αν γινόντουσαν οι σωστές και οι νόμιμες ενεργείες δεν θα είχε σταματήσει τίποτα διαφάνεια ζητήσανε όχι να σταματήσει ο δρόμος που τελικά μετά τις απαραίτητες και νόμιμες ενεργείες που θα γίνουν θα ολοκληρωθεί και το έργο

    Απάντηση
  5. Ο/Η ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΗ ΣΥΜΠΟΛΙΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥ λέει:
    17/04/2019 στις 09:33

    KΥΡΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΝΑΡΗ…ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ ΣΑΣ…ΜΗΝ ΚΑΡΦΩΝΕΣΤΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ …
    ΑΦΗΣΤΕ ΑΥΤΑ …ΤΑ ΠΕΡΙ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΟΧΙ ? ? ?
    ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΣΙΜΕΝΤΙΝΟ Ή ΑΣΦΑΛΤΙΝΟ ΔΡΟΜΟ ΣΤΟΝ ΧΑΡΑΚΑ ΤΟΥ ΓΑΥΡΙΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ 35 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΣΠΙΤΙΑ ,ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ ΟΙΚΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΘΕΛΕΤΕ..ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ, ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΡΟΜΟ …ΕΤΣΙ ΧΩΡΙΣ ΕΛΕΓΧΟ ? ?
    ΟΤΑΝ ΑΓΟΡΑΖΑΤΕ ΣΤΟΝ ΠΙΣΩΛΙΜΝΙΩΝΑ, ΞΕΡΑΤΕ ΟΤΙ ΑΓΟΡΑΖΑΤΕ ΣΕ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΕΚΤΟΣ ΟΙΚΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ”ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ” ΚΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ, ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ Ή ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΕΚΕΙ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ, ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ, ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ, ΕΝΤΟΣ ΟΙΚΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΧΩΡΙΩΝ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ.
    ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΕΑΝ ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΙ Η ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ ΚΙ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΕΝΑ ΚΤΗΜΑ Ή ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΤΗ ….ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΠΟΥΘΕΝΑ….ΚΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2-5-10 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΖΗΤΑΕΙ ΚΑΙ ΚΑΥΤΗΡΙΑΖΕΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΡΟΜΟ….
    ΜΗΝ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜ Ε ΚΙΟΛΑΣ, ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΗΣΙ…
    ΕΠΙΛΕΞΑΤΕ ΜΙΑ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΠΟΥΘΕΝΑ, ΖΗΣΤΕ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΝΕΜΕΛΗ ΖΩΗ, ΑΦΟΥ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΠΙΛΕΞΑΤΕ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΑΝΔΡΙΩΤΕΣ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΠΙΤΙΑ, ΜΕΣΑ ΣΕ ΟΙΚΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΜΑΣ, ΕΠΙ ΑΙΩΝΕΣ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ… ΚΑΝ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΦΩΤΑ …
    ΕΑΝ ΤΕΛΟΣ ΘΕΛΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΜΕΤΑΠΩΛΗΣΗ, ΔΗΛΩΝΟΝΤΑΣ ΣΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΑΓΟΡΑΣΤΕ, ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΚΤΗΜΑ ΚΑΙ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟΝ ΠΙΣΩΛΙΜΝΙΩΝΑ …”ΜΕ ΦΩΣ..ΝΕΡΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΔΡΟΜΟ” …ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ”ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ”
    Ο ΔΗΜΟΣ ΑΝΔΡΟΥ ΚΑΙ Η ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΕΙ ΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΕΡΓΟ, ΟΤΑΝ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΤΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΝΑ ΛΥΣΕΙ, ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΑΜΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΑ
    ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ ΕΛΠΙΖΟΥ Ε ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ….
    ΑΦΗΣΤΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΛΑΦΥΡΑ ΘΑ ΕΛΕΓΑ…ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ…
    Η ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΗ ΣΥΜΠΟΛΙΤΗΣ ΣΑΣ…ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΝΑΡΗ…ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ….ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ…

    Απάντηση
  6. Ο/Η ΜΑΚΡΟΤΑΝΤΑΛΙΩΤΙΣΣΑ λέει:
    17/04/2019 στις 09:34

    ΠΟΣΟ ΞΕΝΗ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ ΜΕΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ…ΦΑΙΝΕΤΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΣΑΣ…
    ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΟΥΓΚΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΥΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ…
    ΕΙΣΑΣΤΕ ΞΕΝΗ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΤΕ ΜΙΑ ΖΩΗ ΞΕΝΗ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ, ΑΣΧΕΤΑ ΕΑΝ ΦΕΡΑΤΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΛΕΦΤΑ ΣΑΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΕΝΔΥΣΑΤΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΧΑΙΡΕΤΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟ…
    ΑΛΛΑ, Η ΕΙΚΟΝΑ ΣΑΣ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΣΑΣ ΔΙΝΕΙ, ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ, ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΡΙΤΗΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ…
    ΕΔΩ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΕΝΟΣ ΤΟΠΟΥ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΞΑΤΕ ΝΑ ΚΑΤΟΙΚΕΙΤΕ 1-2 ΜΗΝΕΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΣΑΜΠΟΥΝΑΤΕ… ΓΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΙ …ΔΡΟΜΟ …ΤΟΥ ΚΑΛΑΜΑΡΑ…
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΜΜΙΑ… ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΙ ΔΡΟΜΟΣ Τ…ΟΥ ΚΑΛΑΜΑΡΑ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΑΥΤΗ…
    ΑΛΛΟΙΩΣ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΤΑ ΤΟΠΩΝΥΜΙΑ ΜΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ….
    ΗΡΘΑΤΕ 5-10… ”ΞΕΝΟΙ” ΚΑΙ ΚΟΝΤΕΥΕΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΜΑΣ…
    ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΠΟΥ ΖΕΙΤΕ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΛΑ Τ’ ΑΛΛΑ

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
    Η ΜΑΚΡΟΤΑΝΤΑΛΙΩΤΙΣΣΑ

    Απάντηση
  7. Ο/Η ααααχχχχχχ λέει:
    17/04/2019 στις 09:34

    ….όπου να΄ναι θα ξαναυπογραψουν οι πεθαμένοι, ΝΟΜΙΜΑ

    Απάντηση
  8. Ο/Η no name λέει:
    17/04/2019 στις 09:34

    Αυτό το κτίριο του ιατρείου που βλέπω κόστισε 60.000 ευρώ;;μόνο;;;;
    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Η επισκευή

    Απάντηση
  9. Ο/Η ΕΕΕΕΕ...ΟΧΙ ΚΑΙ 60.000 ΕΥΡΩ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ !!!! λέει:
    17/04/2019 στις 10:12

    βρήκανε μια Γαλλίδα με λεφτά και τις χρεώσανε την επισκευή λέει του δημοτικού ιατρείου με 60.000 ευρώ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    …..θα μας πάρει χαμπάρι η Γαλλίδα και θα γίνει καπνός…..ελεος!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Αν θέλετε να βρίσετε για κάτι που δεν ξέρετε και δεν ξέρουμε όπως είναι το κόστος μιας επισκευής ή μιας μετασκευής θα σας παρακαλέσουμε να το κάνετε σε κάποιο άλλο Site που φιλοξενεί υπονοούμενα για ύβρεις. Εδώ δυσκολευόμαστε λίγο γι αυτό και διαγράφηκε μέρος του σχολίου σας. Καλησπέρα σας

    Απάντηση
  10. Ο/Η no name λέει:
    17/04/2019 στις 11:52

    Γράψτε λοιπόν η ΕΠΙΣΚΕΥΗ και ΟΧΙ το Νέο Αγροτικό ιατρείο που πλήρωσε η Γαλλίδα για να ξέρουμε τι λέμε.Όπως το γράφετε άλλα καταλαβαίνει ο αναγνώστης .Με συμπαθάτε για την παρατήρηση έτσι για να…….βελτιωνόσαστε…Καλημέρα σας.
    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Γράφουμε για ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ που σημαίνει επισκευές και συμπλήρωση: Διαβάστε την ακριβή διατύπωση:
    “Συνάμα προσέφερε χρήματα για πλήρη αποκατάσταση του αγροτικού ιατρείου Γαυρίου. Το κόστος κατασκευής του δρόμου υπολογίστηκε στις 200.000 ευρώ περίπου και του αγροτικού ιατρείου στα 60.000 ευρώ.”
    Άρα λέτε λάθος πράγματα

    Απάντηση
  11. Ο/Η ΟΥΡΑΝΙΑ ΠΕΤΡΑΚΗ λέει:
    17/04/2019 στις 12:10

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΚΥΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΤΗΣ ΥΠΑΡΚΤΟ.
    ΑΠΛΑ Η ΚΥΡΙΑ ΚΑΝΑΡΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΕΔΩ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ.
    ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΣΤΟ ΦΕΙΣΜΠΟΥΚ
    https://www.facebook.com/xara.kanari?pageid=1698553177026676&ftentidentifier=2304654289749892&padding=0

    Απάντηση
  12. Ο/Η Ο ΙΑΤΡΟΣ ΑΣ λέει:
    17/04/2019 στις 12:11

    ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΧΡΥΣΑΦΙ Ν ΑΗΤΑΝ Η ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΔΕΝ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕ 60.000 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΠΑΙΔΙΑ ΜΙΛΗΣΤΕ ΕΛΕΟΣ ΤΗΝ ΓΔΑΡΑΜΕ ΤΗΝ ΓΑΛΛΙΔΑ……
    ΔΕΝ ΤΗΝ ΒΑΖΑΤΕ ΝΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕΙ…ΠΙΟ ΦΘΗΝΑ ΘΑ ΤΙΣ ΕΡΧΟΤΑΝ……
    ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΓΙΕΛΙΕΣΤΕ…ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΤΣΑΚΑΛΙΑ…ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΤΕ …ΖΗΤΩ ΠΟΥ ΚΑΗΚΑΜΕ ΕΔΩ ΣΤΟ ΓΑΥΡΙΟ….
    ΜΑ ΠΟΣΟ ΞΥΠΝΙΟΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΟΣΑ ΓΙΑ ΜΙΑ …ΕΠΙΣΚΕΥΗ…ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΧΡΕΩΝΕΤΕ ΜΕ ΤΟΣΑ ΕΥΡΩΠΟΥΛΑ…
    Ο ΙΑΤΡΟΣ ΣΑΣ

    Απάντηση
  13. Ο/Η Κικη λέει:
    17/04/2019 στις 19:00

    Κυρία Χαρά Κανάρη δεν μένετε στην Παλαιοπολη;Γιατί όλα αυτά τα ψέμματα και οι υπερβολες;

    Απάντηση
  14. Ο/Η no name λέει:
    17/04/2019 στις 20:04

    Κε Μπασαντή εκείνο το θηριώδες κτίριο που φαίνεται στο βάθος δεξιά της τελευταίας φωτο με τον δρόμο τι είναι;; σαν μεγάλο δεν είναι για νησί;;;
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Δεν έχουμε ιδέα. Κάντε αν θέλετε μια καταγγελία να το γκρεμίσουν κι αυτό. Γνωστά πράγματα στην Άνδρο που όλοι καταγγέλουν όλους τους άλλους.

    Απάντηση
  15. Ο/Η no name λέει:
    17/04/2019 στις 20:27

    Μεταφέρω αυτά που διαβάζω κάτω από τις φωτο…..Το νέο αγροτικό ιατρείο του Γαυρίου δωρεά της Γαλλίδας παραθερίστριας………Άρα δεν λέω λάθος πράγματα,μάλλον εσείς γράφετε λάθος πράγματα κάτω από τις φωτο. Καληνύχτα σας….
    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Γράφουμε στο κείμενο για ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ που σημαίνει επισκευές και συμπλήρωση: Διαβάστε την ακριβή διατύπωση:
    “Συνάμα προσέφερε χρήματα για πλήρη αποκατάσταση του αγροτικού ιατρείου Γαυρίου. Το κόστος κατασκευής του δρόμου υπολογίστηκε στις 200.000 ευρώ περίπου και του αγροτικού ιατρείου στα 60.000 ευρώ.”
    Μια λεζάντα δεν λέι τα πάντα. Λέι δύο κουβέντες. Βαρεθ’ηκατε να διαβάσετε το κείμενο γι αυτό λέτε λάθος πράγματα

    Απάντηση
  16. Ο/Η no name λέει:
    18/04/2019 στις 06:25

    Απλώς ρώτησα αν ξέρετε,δεν έχετε ιδέα καλώς, τα περί καταγγελιών κ.λ.π τι τα θέλετε.;;;;;…….

    Απάντηση
  17. Ο/Η ΕΝ ΑΝΔΡΩ - Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ λέει:
    18/04/2019 στις 07:44

    ΤΟ ΘΕΜΑ
    Αναρτήθηκε πριν λίγες μέρες στο Site μας από την κ. Χαρά Κανάρη ένα σχόλιο για τον Πισωλιμιώνα. Την ίδια περίοδο κάναμε μια μεγάλη έρευνα σε Αποκεντρωμένη και στον Δήμο για όσα συνέβησαν για τον δρόμο στον Πισωλιμιώνα και τις ελλείψεις του Μακροταντάλου με βάση το γράμμα υου κ. Μπόθου που είχαμε δημοσιεύσει πρωτύτερα. Αναρτήσαμε την έρευνα μας που αποδίδει με πολύ προσοχή τις ευθύνες και στον δήμαρχο και στους Καπάκη-Αθανασίου για τον τρόπο που χειρίζονται τα δημόσια θέματα με καπηλείες έργων και επιλεκτικές “νομιμότητες”. Από τους τρεις πολιτικούς ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΚΑΝΕΝΑΣ νόμίζωντας πως έτσι θα χαθούν οι παρανομίες και οι αστοχίες τους στον Πισωλιμιώνα και στον Στρόφιλα, αλλά και η έλλειψη κάθε συνεργασίας για το καλό της Άνδρου. Φυσικά το θέμα πήρε διάσταση γιατί το Εν Άνδρω το διαβάζουν όλοι και το λαμβάνουν υπόψη τους όλοι. Και οι φίλοι και οι “εχθροί”. Γιατί το Εν Άνδρω έχει αποδείξει χρόνια τώρα πως ασκεί κριτική στην εκάστοτε εξουσία χωρίς προσωπικό ή πολιτικό όφελος.
    ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ
    Μας εξέπληξαν οι αντιδράσεις μάλλον των οπαδών των κ. Καπάκη και Αθανασίου που επιδόθηκαν σε ένα υβρεολόγιο εναντίον της κ. Κανάρη λέγοντας απίστευτες ύβρεις και ασκώντας μπούλινγκ εκ του ασφαλούς (ανωνύμως). Μας εξέπληξαν οι ΨΕΥΔΟΛΟΓΙΕΣ τους εναντίον της, αλλά και οι ασυναρτησίες τους εναντίον μας γιατί αναρτήσαμε ένα σχόλιο που ήταν ήδη δημόσιο στο f/b Του Εν Άνδρω στα σχόλια του site. Το δικό τους υβρεολόγιο τα θεωρούν “έξυπνα”! Δεν μπορούν να απαντήσουν τίποτα για το δημοσίευμα: ΜΟΥΓΓΑ ΣΤΗΝ ΣΤΡΟΥΓΓΑ οι παληκαράδες της φακής. Αλλά πήραν ένα επώνυμο σχόλιο σβάρνα και βρίζουν ανώνυμα. Εκθέτοντας αυτούς που επιχειρούν να δικαιολογήσουν με την “κατεδάφιση” της προσωπικότητας της κ. Κανάρη και όπου μπορούν του ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ
    Μέχρι εδώ τα ψέμματα των “οπαδών” των “υδρουσαρχών” της Άνδρου. Τώρα οι αλήθειες. Μάθαμε πως η κ. Χ. Κανάκη είναι κάτοικος Απροβάτου, αλλά έχει ΠΑΤΡΙΚΟ ΣΠΙΤΙ στον Πισωλιμιώνα το οποίο και επισκέπτεται και ζει κατά καιρούς εκεί. Όλα όσα λένα οι ανώνυμοι και ψεύτες κατήγοροι της είναι ΔΙΑΤΡΗΤΑ. Ψευδολογούν ασυστόλως μήπως και τρομάξουν κανέναν. Αλλά μάταια. Όλο το Γαύριο που μας έδωσε ΟΛΕΣ τις πληροφορίες ξέρει την αλήθεια.
    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Θα περιμένουμε υπεύθυνη και επώνυμη απάντηση όσων αναφέρονται επώνυμα στο άρθρο-έρευνα του Εν Άνδρω.

    Απάντηση
  18. Ο/Η Ανακρίβειες... λέει:
    18/04/2019 στις 14:28

    Η εξαιρετικά πλούσια Γαλλίδα που αναφέρεται και στο επόμενο άρθρο σας ΔΕΝ είναι η ιδιοκτήτρια της L’oreal και δεν ονομάζεται Φρανσουαζ Μπετανκούρ Μεγέρ, όπως λέτε…
    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Επικοινώνησε η γραμματέας της στην Ελλάδα της κυρίας που έχει την γαλλική φαρμακοβιομηχανία προσωπικά με τον διαχειριστή του Site και μετά από μια πολύ φιλική συζήτηση ζήτησε πολύ ευγενικά να μην σχολιάσουμε περαιτέρω το θέμα και το όνομα της. Σεβόμενοι την θέληση της σταματήσαμε κάθε δημοσίευση. Ζητήθηκε σε πρώτη ευκαιρία να συναντηθούμε μαζί της. Ανταλλάξαμε τηλέφωνα και θα γίνει. Αυτά.
    Αλήθεια εσείς τι ζόρι τραβάτε για ένα κείμενο συνεργάτη μας – από το Πρώτο Θέμα – το οποίο ζητήθηκε για προσωπικούς λόγους από την εκπρόσωπο της στην Ελλάδα να αποσυρθεί; Και αποσύρθηκε…

    Απάντηση
  19. Ο/Η ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ λέει:
    19/04/2019 στις 14:50

    Θα μας πεί ο κ. Δήμαρχος κ.Σουσούδης, για την παράνομη μέχρι σήμερα τσιμεντόστρωση που έκανε ο επιχειρηματίας εργολάβος κ.Βαλμάς, χρησιμοποιήθηκαν μηχανήματα έργου και προσωπικό του Δήμου, παρότι η δαπάνη για το έργο θα καλυπτόταν εξ ολοκλήρου από τη δωρεά της Γαλλίδας χορηγού?

    Πως ξεκίνησε ένα έργο, ακόμα και εάν επρόκειτο για δωρεά, χωρίς ουδεμία προτύτερα τεχνική προδιαγραφή και έγκριση μελέτης από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου μας, ούτε κάν την επιστασία απο την τεχνική υπηρεσία του Δήμου ?

    Γιατί επιλέχθηκε η μέθοδος της τσιμεντόστρωσης του συγκεκριμένου δρόμου και όχι της ασφαλτόστρωσης?

    Απάντηση
  20. Ο/Η Περαστικός λέει:
    19/04/2019 στις 21:28

    Προς την Κα υποψήφια σύμβουλο της Περιφέρειας.η οποία δεν μας λέει και το ονοματάκι της.Κυρία κάτι μας λέτε για τις τσιμεντοστρώσεις στους χωματόδρομους της Άνδρου οι ιδιώτες που τσοντάρουν λεφτά και τις κάνουν σιγά μην παίρνουν άδειες.Είτε όταν θέλουν ν ανοίξουν κάποιο δρόμο ζητούν άδεια ,βάζουν έναν με μπουλτόζα και μπαίνουν μέσα στα χωράφια,ενίοτε χωρίς την έγκριση των ιδιοκτητών και έτοιμος ο χωματόδρομος.Καλά εσείς που ζείτε όχι στην Άνδρο;;και δεν τα ξέρετε αυτά;;και βέβαια εάν δεν γίνονταν έτσι σιγά που θα υπήρχαν δρόμοι για τα χωριά……..

    Απάντηση
  21. Ο/Η Χαρά Καναρη λέει:
    25/05/2019 στις 16:53

    Θα ήθελα λοιπόν να απαντήσω στα ερωτήματα σας καθος εγώ δεν κρύβομαι από κανέναν . Αρχικά το όνομα μου είναι χαρά το επονυμο μου είναι Καναρη και οποίος έχει ανφιβολια να του δηξω ταυτότητα ευχαρίστως . Μετά ναι μενω Παλαιόπολη αλλά πηγενω και στο σπίτι μου πισωλιμιωνα παραααα πολύ συχνά και ναι είδαμε ότι είναι στην μέση του πουθενά . Όταν ήρθαμε και πήραμε το χωράφι το 1987 υπήρχε αλο ένα σπίτι καλός η κακός το μέρος ανάπτυχθηκε . στο να θέλω να πάω στο σπίτι μου δεν βλέπω καμία υπερβολή όπως λέει ανυπόγραφα η κυρία Κική τάδε . Εγώ γράφω με ονοματεπώνυμο και όχι ότι να ναι και όχι σε καμία περίπτωση δεν ζήτησα από κανέναν να μου δωθη η οποία προτεραιότητα . Και ούτε τα εβαλα με κανέναν δήμαρχο . Όπως αναγράφετε . Ζήτησα τα αυτονόητα σαν μόνιμος κάτοικος ανδρου σε θέμα ασφαλείας . Όσο για το αν ο δρόμος είναι παράνομος αυτό δεν το γνωρίζω και δεν ζήτησα ποτέ να γίνει κάτι παράνομο εγώ απλά έμαθα ότι δόθηκαν και έγιναν αποδεκτά κάποια χρήματα που έγιναν δωρεά για να αποδεχτούν πάει να πει ότι δεν υπαρχη κάτι παράνομο βάση λογικής .οσο για τον δρόμο που αναφέρει ποιο κάτω κάποιος του Καλαμαρά καλό θα ήταν να διαβάζει πιο προσεκτικά καθος δεν ειπα ότι λέγεται δρόμος Καλαμαρά αλλά στης οικοδομές του Καλαμαρά . Όσο για την αγανακτισμένη που υπογραφή πραγματικά φενεται ,είμαι ξένη θα παράμεινω ξένη και χαίρομαι γιαυτο και δεν ήρθα μετα από 5-10 χρόνια είμαι μόνιμος κάτοικος ανδρου εδώ ψηφίζω εδώ πληρώνω τα πάντα επισεις να σας ενημερώσω ότι για να έρθει το ρεύμα πληρώσαμε κανονικότατα απτην τσέπη μας ,τηλ δεν υπαρχη ,για νερό πληρώσαμε επισεις για γεώτρηση ,όσο για την μετάπωληση κάνετε λάθος ποιος σας είπε ότι κάναμε την αγορά μας για να κάνουμε μετά μεταπώληση ? Ελπιζω να έλυσα όλες σας της απορίες . Και γράφω πάντα με τα πραγματικά μου στοιχεία κάτι που θα πρότεινα και για σας δεν έχω κανέναν λόγο να κρυφτό από τίποτα και κανέναν . Ευχαριστώ καλό καλοκαίρι σε όλους ΧΑΡΑ ΚΑΝΑΡΗ

    Απάντηση
  22. Ο/Η Χαρά Καναρη λέει:
    25/05/2019 στις 16:53

    Ευχαριστώ πολύ το ΕΝ ΑΝΔΡΟ για την σωστή του δημοσιογραφία και για την απάντηση του για το άτομο μου . Χαρά Καναρη

    Απάντηση

Αφήστε ένα Σχόλιο Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Προτεινόμενα άρθρα

  • ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΓΡΑΦΕΙ: Αναγκαία η σωστή αποκατάσταση του δρόμου στις Στενιές
  • Π.Ν.Ο. 24ωρη Πανελλαδική απεργία στα πλοία
  • Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…
  • ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ στην Άνδρο. Όμως παραμένει κρίσιμη η κατάσταση με τα νερά…
  • Η ΟΝΟΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥ: Το αέναο ταξίδι ανθρώπων και ονομάτων στον χώρο και στον χρόνο…

Πρόσφατα Άρθρα

  • TΟ ΝΑΥΑΓΙΟ ΤΟΥ «ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ», τo “Εν Άνδρω” και η ΕΡΤ19/02/2026
  • ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΓΡΑΦΕΙ: Αναγκαία η σωστή αποκατάσταση του δρόμου στις Στενιές19/02/2026
  • Π.Ν.Ο. 24ωρη Πανελλαδική απεργία στα πλοία18/02/2026
  • ΚΟΡΘΙΑΝΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ 202618/02/2026
  • Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…18/02/2026

Ναυτικές Ιστορίες

    Πρόσφατα Σχόλια

    1. ATH στο ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ, ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ ΠΑΝΤΟΥ… «και τα μυαλά στα κάγκελα του αόρατου εχθρού!…»
    2. Παναγιώτης στο Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…
    3. enandro στο Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…
    4. Γιάννης Κ. στο Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…
    5. Γρίπη στο ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ, ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ ΠΑΝΤΟΥ… «και τα μυαλά στα κάγκελα του αόρατου εχθρού!…»

    Βίντεο

    • ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: Ιδιωτική υπόθεση το ΔΣ του Δήμου Άνδρου για την κ. Τσατσομοίρου!
    • Λιμάνι Ραφήνας 1945-2015 (χρονογράφημα και βίντεο)
    • Η Μονή Παναχράντου της Άνδρου (βίντεο)
    • Το τελευταίο ρεμέτζο (βίντεο)
    • Δύο ανδριώτες ζωγράφοι – Δ.Βαρδακώστας & Γ.Σεργουλόπουλος (βίντεο)

    Ακολουθήστε μας

    • Facebook
    • Twitter

    Κατηγορίες Άρθρων

    • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ (239)
    • ΑΡΘΡΑ (84)
    • ΘΕΜΑΤΑ (8)
    • ΙΣΤΟΡΙΑ (333)
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ (3.708)
    • ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ (23)
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ (1.476)
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (770)
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ (2.716)
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (1.083)
    • ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ (82)
    • ΧΡΗΣΙΜΑ (5)
    • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ (351)

    Εν Άνδρω

    Όσοι φίλοι θέλουν, μπορούν να στείλουν κείμενα, φωτογραφίες, παρατηρήσεις, απαντήσεις κλπ στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση.

     
       enandro.gr@gmail.com

    ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
    • ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΔΥΚΤΥΑΚΕΣ ΚΑΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥ

    ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

    ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

    • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
    • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
    • ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
    © Εν Άνδρω 2026. Powered by NinjaWeb