• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

Όσοι φίλοι θέλουν, μπορούν να στείλουν κείμενα, φωτογραφίες, παρατηρήσεις, απαντήσεις κλπ στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση.

  • Facebook
  • Twitter
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ
Εν Άνδρω Εν Άνδρω Εν Άνδρω
Άνδρος enandro.gr@gmail.com
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ
Εν Άνδρω Εν Άνδρω Εν Άνδρω
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

Το κρίσιμο ερώτημα: Σουσούδης ή Λοτσάρης; Τι απάντησε η δημοσκόπηση του Μαρτίου; Τι θα απαντήσετε εσείς;

Κατηγορία: ΠΟΛΙΤΙΚΗ Δημοσίευση: 28/05/2019 Σχόλια: 48

  

Στη νέα περίοδο απαιτούνται συνεργασίες με όλους πάνω σε αρχές και προγράμματα. Απαιτούνται συνέργειες με την Περιφέρεια και τους επανεκλεγέντες Γ . Χατζημάρκο (Περιφερειάρχη) και Γ. Λεονταρίτη (αντιπεριφερειάρχη Κυκλάδων), που εικονίζονται εδώ με τους δύο υποψήφιους στην φωτογραφία. Ο κ. Σουσούδης βρέθηκε απέναντί τους, όπως μαρτυρεί ανοικτή προεκλογική επιστολή του αντιπεριφερειάρχη Κυκλάδων για την έλλειψη συνεργασίας με την Περιφέρεια από την μεριά του Δήμου. Ο κ. Λοτσάρης είχε μέχρι σήμερα αγαστή συνεργασία και με τους δύο. Ποιος θα συνεργαστεί καλύτερα την επόμενη μέρα μαζί τους; (φωτ. Εν Άνδρω).

Φτάσαμε λοιπόν μπροστά στο κρίσιμο διακύβευμα των εκλογών. Ποιος θα είναι ο δήμαρχος της επόμενης μέρας; Ο κ. Σουσούδης ή ο κ. Λοτσάρης: Εδώ δεν έχει συμβούλους, δεν έχει φίλους και συγγενείς, δεν έχει πιέσεις και υποχρεώσεις. Εδώ είστε εσείς και το δημοψηφισματικού χαρακτήρα ερώτημα: Ναι στην αλλαγή ή όχι στην αλλαγή;
 
Το ερώτημα δεν το θέσαμε εμείς. Το έχει θέσει ο κ. Σουσούδης και μας το μετέφεραν δύο φίλοι του. Και οι δύο είπαν με μια φωνή είπαν: «εμείς ψηφίζουμε το γνωστό, αυτό που ξέρουμε, δεν θέλουμε αλλαγές»!!! Εσείς τι θέλετε;
 
Ακολουθεί μια επίκαιρη ανάλυση με σημαντικά δημοσκοπικά ευρήματα που παρουσιάσαμε τον Μάρτιο του 2019 και πέσαμε μέσα στις προβλέψεις μας όπως φάνηκε από τα αποτελέσματα των εκλογών. Θα επαληθεφτεί ή όχι και το σενάριο του δεύτερου γύρου της ίδιας δημοσκόπησης; Αν επαληθεφτεί η Άνδρος θα γυρίσει σελίδα. Αν όχι, θα γυρίσει στα ίδια. Εσείς αποφασίζετε… 

ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΕΣ – ΤΙ ΕΙΠΑΝ ΟΙ ΑΝΔΡΙΩΤΕΣ 

Ξεκινάμε παραφράζοντας την διατύπωση του κ. Μπάλλα στο ντιμπέιτ: Όσοι νοιώθετε ωραία με τα έργα και τις ημέρες – επί 5ετία – του κ. Σουσούδη ψηφίστε τον. Στηρίξτε την υπάρχουσα κατάσταση. Όσοι δεν νοιώθετε καλά με το έργο και τις ημέρες Σουσούδη… ψηφίστε τον κ. Λοτσάρη. Στηρίξτε τον να γυρίσει σελίδα η Άνδρος.

Όλη η Άνδρος είναι σήμερα αντιμέτωπη με το ερώτημα. Ή, τέλος πάντων όσοι πάνε να ψηφίσουν γιατί αυτοί αποφασίζουν. Αυτοί καλούνται να αποφασίσουν για έναν δήμαρχο που μπορεί μπροστά σε ένα πολυδιαπασμένο – λόγω απλής αναλογικής – συμβούλιο, να συνθέσει τις αντιθέσεις και να πιλοτάρει το σκάφος της διοίκησης του νησιού. 

Τα δεδομένα είναι απλά. Ο κ. Σουσούδης ξεκίνησε ως δήμαρχος πριν ακριβώς 5 χρόνια με ποσοστό ψήφων 60%, με ποσοστό αποδοχής 80% και με 13 συμβούλους. Πέτυχε λέγοντας ψέματα για τον ΧΥΤΥ στον χρόνο πάνω να χάσει τρεις! Λειτουργώντας ως μειοψηφία – με δανεικούς συμβούλους και με αλαζονεία – συνέχισε χάνοντας και άλλα στελέχη του, που αδρανοποιήθηκαν,  αποστασιοποιήθηκαν και αρκετά «κατέβηκαν από ένα τρένο» που δεν έτρεχε (Λάβδας, Θωμάς, Κάρλος, Φραδέλος, Βουραζέρης κλπ).

Αυτή ήταν η αξιολόγηση της κοινωνίας της Άνδρου στην παρουσία και στο έργο του Θ. Σουσούδη στην μεγάλη δημοσκόπηση τον Μάρτιο του 2019 που δημοσιεύσαμε στο Εν Άνδρω.

 

Κατέληξε να διοικεί με 5-6 συμβούλους και με την «βοήθεια» της αντιπολίτευσης που αποδεκατισμένη από ηγεσία απείχε συχνά από τα συμβούλια. Κατέληξε ο ισχυρός δήμαρχος του 60% να πάρει ένα 36% (και όχι ένα 45% που διατείνονταν αυτός και οι φίλοι του). Και σήμερα να απειλείται ευθέως από τον νεοεμφανιζόμενο στα δημοτικά πράγματα κ. Λοτσάρη που τον ακολουθεί με 30%. Αλλά και στην Χώρα, αυτός που πριν 5 χρόνια κέρδισε το 70% έπεσε εφέτος 40%! Το άλλο 60% το πήραν οι αντίπαλοι του!!!

Είναι προφανές πως η συντριπτική πλειοψηφία του εκλογικού σώματος αποδοκίμασε την αναποτελεσματικότητα της διοίκησης  του, το πενιχρό έργο του και τους αλαζονικούς τρόπους του.

Αυτή ήταν η αξιολόγηση στην παρουσία και στο έργο του Δ. Λοτσάρη της κοινωνίας της Άνδρου στη μεγάλη δημοσκόπηση που δημοσιεύσαμε τον Μάρτι του 2019 στο Εν Άνδρω.

 

Τι μπορεί να πετύχει στον δεύτερο γύρο ο κ. Σουσούδης; Πολλά έως τίποτα. Το πολλά είναι βασιζόμενος στην ένταση του τοπικισμού στη Χώρα που πριμοδότησε αυτά τα χρόνια και στις όποιες πολιτικές συναλλαγές και αλισβερίσια στα άλλα μέρη του νησιού να κερδίσει το κρίσιμο 15% που χρειάζεται και να επανεκλεγεί για άλλα 4 χρόνια.

ΠΩΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕ Ο ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ

Το μοντέλο διοίκησης του γνωστό και δεδομένο: δεν κουνάμε τίποτα, υποσχόμαστε όλα σε όλους και κάνουμε το ελάχιστο για να μην ταράξουμε τα νερά.  Μοιράζουμε αντιδημαρχίες σε όσους πρέπει για να έχουμε μια «ισορροπία» και τα βρίσκουμε χωρίς δημόσιες εξηγήσεις με όσους μας στριμώχνουν.

Κλασικό παράδειγμα η ξαφνική πολιτική προσέγγιση που πέτυχε λίγες εβδομάδες με την γνωστή ομάδα στο Γαύριο που έριξε δραματικά τους υψηλούς αντιπολιτευτικούς τόνους που είχε επί 5ετία. Τυχαίο; Δεν νομίζουμε…

Όπως δεν είναι τυχαία η πολιτική σύγκλιση του με τον αποτυχόντα αντιπεριφερειάρχη του ΣΥΡΙΖΑ – ΚΙΝΑΛ Μ. Γλυνό. Όπως δεν είναι τυχαία η ελαχιστοποίηση της κριτικής στο πρόσωπο του απερχομένου δημάρχου από τον στηριζόμενο από τον ΣΥΡΙΖΑ κ. Καπάκη και την κομματική ομάδα που αυτός εκπροσωπεί. Το ότι όλοι αυτοί στράφηκαν κατά του επάρχου κάτι λέει πολιτικά. Δεν είναι τυχαίο. 

Ο δημοτικός σύμβουλος κ. Βόσσος πρωτοστατούσε στα κρίσιμα δημοτικά συμβούλια κατά του κ. Σουσούδη. Εδώ κοντράρει τον περιφερειάρχη και τον αντιπεριφερειάρχη για την χωροθέτηση του δημάρχου. Μια χωροθέτηση που “ξέχασε” προεκλογικά μειώνοντας τις “μεγάλες αποστάσεις” του με τον κ. Σουσούδη!!! (φωτ. Εν Άνδρω).

Και οι διαθέσεις του για «συνεργασία» γνωστές. Παρά τα λόγια δεν συνεργάστηκε ποτέ και με κανέναν ειλικρινά. Περιστασιακές συνεργασίες με τον ένα ή τον άλλο. Δύο προέδρους δημοτικού συμβουλίου πρότεινε και εξέλεξε και οι δύο στο τέλος τα βρόντησαν κι έφυγαν. Ο ένας πήγε σπίτι του. Ο άλλος βρέθηκε απέναντι του ανοικτά στις εκλογές κατηγορώντας τον τρόπο που διοίκησε!

Η μη συνεργασία του με τον περιφερειάρχη Γ. Χατζημάρκο και τον αντιπεριφερειάρχη Γ. Λεονταρίτη γνωστή. Και οι δύο επανεξελέγησαν με συντριπτικές πλειοψηφίες από τον πρώτο γύρο. Έχουν καταγγείλει ανοικτά προεκλογικά την διοίκηση του με ανοικτή επιστολή του Γ. Λεονταρίτη και στο Εν Άνδρω για τα ψέματα που λέει, για την αδυναμία να καταθέσει έστω και μια αναπτυξιακή πρόταση στην περιφέρεια, για την αδυναμία σύνταξης μελετών ώστε να απορροφήσει τα κονδύλια που του έβγαλαν, για την πλήρη έλλειψη συνεργασίας μαζί τους.

Θα μπορέσει αν επανεκλεγεί για δεύτερη φορά μαζί τους; Τι μας λέει η 5ετία του που κατέληξε σε ανοικτή μετωπική σύγκρουση μαζί τους; Τι μας λέει η έμμεση, αλλά σαφής, στήριξη του στο υποψήφιο περιφερειάρχη του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΙΝΑΛ Μ. Γλυνού που έχασε κατά κράτος στον πρώτο γύρο;

Στο μόνο που αποδείχτηκε ικανός ήταν στις ξαφνικές πολιτικές ντρίμπλες και στα «αδειάσματα». Σε αυτές στηρίζεται και στον όποιο τοπικισμό μιας εσωστρεφούς και γερασμένης κοινωνίας που είναι σε κρίση. Δεν είναι τυχαίο πως στις ολιγάριθμες συχνά συγκεντρώσεις του το ακροατήριο ήταν σε πολλές περιπτώσεις υπέργηρο. Άλλωστε και οι νέοι στον συνδυασμό του σπανίζουν. Αυτός που ξεκίνησε με τη νεολαία και τις αθλητικές ομάδες κατέληξε στις ομάδες των ΚΑΠΗ…

Αυτή ήταν η δημοσκοπική πρόβλεψη της Metron Analysis στην δημοσκόπηση που δημοσιεύσαμε τον Μάρτιο του 2019 στο Εν Άνδρω.  Μέχρι τώρα η δημοσκόπηση, όπως έχουμε δείξει προέβλεψε σωστά και την σειρά και τα ποσοστά των υποψηφίων πέφτοντας κοντά κατά τον πρώτο γύρο. Θα επαληθευτεί ή όχι και στη σειρά του δεύτερου γύρου; Οψόμεθα…

Θα τα καταφέρει να επανεκλεγεί; Δεν νομίζουμε αν πιστέψουμε ακόμα μια φορά την δημοσκοπική πρόβλεψη της Metron Analysis του Μαρτίου 2019, που έλεγε πως στον δεύτερο γύρο αντιστρέφεται το ρεύμα και πρώτος τερματίζει ο κ. Λοτσάρης με 4% διαφορά.

Ο Δ. ΛΟΤΣΑΡΗΣ ΚΑΙ ΤΙ ΦΕΡΝΕΙ

Πάμε τώρα στον δεύτερο διεκδικητή αυτών των εκλογών. Έχει μια αυτοδιοικητική εμπειρία επί 13 χρόνια στα κοινά. Τέσσερα χρόνια στον Φελλό. Τέσσερα χρόνια ως περιφερειακός σύμβουλος με την αντιπολίτευση στην Περιφέρεια. Και πέντε χρόνια ως έπαρχος στην Άνδρο και περιφερειακός σύμβουλος του Γ. Χατζημάρκου, του οποίου υπήρξε στενός συνεργάτης όλα αυτά τα χρόνια. Οι δρόμοι τους χώρισαν όταν αποφάσισε να ασχοληθεί με τα δημοτικά της Άνδρου.

Εδώ και μήνες με τον ορισμό του Δημήτρη Λάσκαρη ως υποψηφίου στον συνδυασμό Χατζημάρκου συνεργάστηκε στενά μαζί του. Τον ενημέρωσε για όλες τις δυνατότητες του Μουστακείου Κληροδοτήματος που μαζί με τα άλλα μέλη της διοίκησης κατάφερε να λειτουργήσει και να επιτελέσει το έργο του τα τελευταία χρόνια. Τον ενημέρωσε και για τα προβλήματα της Περιφέρειας και του Επαρχείου, αλλά και για τα προβλήματα του οδικού δικτύου, για τα οποία άφησε μια μεγάλη χρηματοδότηση με την οποία ξεκινούν έργα τον επόμενο χρόνο. Αν μη τι άλλο απέδειξε στην πράξη πως κάνει πράγματα. Και συνεργάζεται αρμονικά παραδίδοντας εγκαίρως στον επόμενο. 

Με αυτά τα πολιτικά εφόδια διεκδικεί σήμερα τον Δήμο Άνδρου. Ένας νέος άνθρωπος προερχόμενος από τον επιχειρηματικό κόσμο. Πλαισιωμένος από πολλούς νέους στον συνδυασμό του. Αποτελεί  πρόταση ανανέωσης και αλλαγής του κρατικοδίαιτου μοντέλου αντίληψης και διοίκησης στην Άνδρο. Από αυτή την άποψη δίνει ελπίδες συνεργασίας με τους επιχειρηματίες και επαγγελματίες του νησιού με σκοπό την ανάπτυξη του νησιού πέρα από τις δημοσιοϋπαλληλικές αγκυλώσεις του χτες.

Ελπίδες δίνει και ο τρόπος που διαχειρίστηκε την προεκλογική εκστρατεία χωρίς κορώνες λαϊκισμού, χωρίς πριμοδότηση κάθε φασαριόζικης διεκδίκησης. Πριν ενώσει το πολυπαραταξιακό δημοτικό συμβούλιο αύριο ένωσε γύρω από το πρόσωπο του νέους, τις διαφορετικές παρατάξεις, τις διαφορετικές περιοχές. Το ότι πρώτευσε στην Υδρούσα και στο Κόρθι είναι ένα δείγμα. Το ότι «σκόραρε» καλά στην Χώρα είναι ένα άλλο δείγμα.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Όλα τα παραπάνω κανείς τα βάζει στην ζυγαριά. Προσθέτει τα δικά του «θέλω» και τις δικές του αναστολές προς τον ένα ή τον άλλο υποψήφιο. Και ψηφίζει. Ότι ψηφίσει θα το έχει απέναντι του για τα επόμενα τέσσερα χρόνια. Ότι ψηφίσει δεν θα μπορεί να το αλλάξει μέχρι το 2023. Καθένας και καθεμία ας σκεφτεί και ας πράξει…

«ΕΝ ΑΝΔΡΩ»

 

 

 

 

48 Comments

  1. Ο/Η Vasilis Adamis λέει:
    28/05/2019 στις 09:30

    Η Υδρουσα με την ψήφο της νομιμοποίησε την πλούσκα ,την βιομηχανική ζώνη στο Γαυριο και την εγκατάλειψη της Βόρειας Άνδρου,που αποτελεί έργο και των δυο υποψηφιων.
    Είχε ενα Καλό ο Β γύρος όμως για τους υποψηφίους.
    Έμαθαν που είναι το Γαυριο άρχισαν να το περπατουν,να τρώνε στα μαγαζιά του,να λένε ότι τους σκέπτονται ,να λένε ότι θα λύσουν όλα τα προβληματα,δηλαδη ότι δεν έκαναν για πέντε Χρόνια.
    Προσωπικά οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους αντιστάθηκαν στη λάσπη και το ψέμα και μας τίμησαν με την ψήφο τους.
    Από την στάση που κράτησαν οι υποψήφιοι στον Α γύρο απέναντι μας,αλλά και από το μηδενικό έργο τους, θα κριθούν και στο Β γυρο.

    Απάντηση
  2. Ο/Η Αναλγυτής λέει:
    28/05/2019 στις 09:34

    Τον Θεοδώση τον δοκιμάσαμε 5 χρόνια .Είδαμε τι έκανε και τι έφτιαξε…τίποτα!!! Μόνο τις κορδέλες έκοβε απο τα έργα που είχε ολοκληρώσει ο Γλυνός (δημοτικό Γαυρίου , Πεζογέφυρα Νειμποριού , Ανοικτό Θέατρο Τάτου, βιολογικός, κτλ.). όσο για την αύξηση του τουρισμού στην Άνδρο (την οποία επικαλείται ο Σουσούδης ) ας είναι καλά η έξαρση του AirBnB και τα νέα δρομολόγια πλοίων στα οποία καμμία συμμετοχή δεν είχε ο Δήμαρχος. Άλλωστε ακόμη και αυτό το ασήμαντο δημόσιο wifi το οποίο όλα τα άλλα νησιά κέρδισαν με το κυνήγι τους εμείς το χάσαμε λόγω αδιαφορίας δημοτικής αρχής. Ααα..ξέχασα τα σφαγεία Γαυρίου , μεγάλη προσωπική-ατομική επιτυχία της Μ. Μαμάη , ο δήμαρχος ούτε απέξω δεν έχει περάσει.
    Το Λοτσάρη δεν τον έχουμε δεί απο τη θέση του Δημάρχου , ως Έπαρχος κάτι έκανε , και μη συγκρίνει κανείς το Επαρχείο με το Δημαρχείο , είναι 2 πολυ διαφορετικά πεδία.
    Το σημαντικότερο όλων που μπορεί να παρατηρήσει και ο πιό άπιστος είναι οτι ο Λοτσάρης έχει διάθεση να ενώσει και βλέπει και τα 3 δημοτικά διαμερίισματα ως ένα , έχει περπατησει όλα τα χωριά της Άνδρου. Αντιθέτως ο Θεοδόσης κουκου ρουκου.

    Απάντηση
  3. Ο/Η ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ???? λέει:
    28/05/2019 στις 09:34

    ΚΥΡ ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ.
    ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΓΡΑΨΕΤΕ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΑΝΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ? ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ.

    Απάντηση
  4. Ο/Η ΡΩΤΑΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ λέει:
    28/05/2019 στις 12:27

    ΕΣΕΙΣ ΚΥΡΙΕ ΑΔΑΜΗ ΤΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΕΤΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ? ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΥ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΣΟΥΣΟΥΔΗ

    Απάντηση
  5. Ο/Η ΖΑΒΑΝΔΡΙΩΤΕΣ λέει:
    28/05/2019 στις 12:28

    ΟΙ ΑΝΔΡΙΩΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΠΟΥ ΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΣΟΥΣΟΥΔΗ

    Απάντηση
  6. Ο/Η Χαϊβάνια λέει:
    28/05/2019 στις 12:28

    Ψηφίστε για αντιδημαρχο το γιατρο απ τις Στενιες.
    30 χρονια ειμαστε παρα πολυ ευχαριστημενοι απο τον τροπο που μας “διοικησε”
    Και συνεχιζουμε…

    Απάντηση
  7. Ο/Η Συχνός Επισκέπτης λέει:
    28/05/2019 στις 12:29

    Το ανησυχητικό αγαπητέ κύριε Μπασαντή και σε αυτές τις τοπικές εκλογές, είναι πως οι Ανδριώτες της ανατολικής περιοχής του νησιού ψήφισαν και θα συνεχίζουν να ψηφίζουν με γνώμονα το κριτήριο “Δήμαρχος απο την περιοχή μας” ή καλύτερα για τους Χωραϊτες και τους γύρω οικισμούς “Δήμαρχος απλο τη Χώρα” για να μας διαφεντεύει! Τί να συζητήσουμε λοιπόν, όταν στο 2019 ψηφίζει ο κόσμος με κριτήρια και λογική δεκαετίας του 1980?? Αντί να δουν πόσο πίσω έχει μείνει το νησί μας σε σχέση με τα υπόλοιπα Κυκλαδονήσια σε έργα, εξέλιξη και γενικότερη ανάπτυξη, επιλέγοντας κάποιον που αποδεδειγμένα μπορεί να φέρει επιθυμητά αποτελέσματα, επιλέγουν με καθαρά τοπικιστικό κριτήριο.. Δυστυχώς αυτή παραμένει η Ανδρος!

    Απάντηση
  8. Ο/Η Γαυριωτης λέει:
    28/05/2019 στις 12:33

    Γιατί στοχοποιείτε συγκεκριμένα τον Βόσσο; Και στην τελική τι σας νοιάζει; Ήταν υποψήφιος τώρα;
    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Ο κ. Βόσσος με το “άδειασμα” στον Γιαννίση και τη στήριξη αμέσως σε έναν υποψήφιο κσαι εμμέσως στον άλλο είχε ρόλο στα κοινά. Με το ότι ξεσήκωνε τους πάντες επί 5ετία κατά του Σουσούδη και τώρα ξαφνικά δεν λέει λέξη και ξεσηκώνει τους πάντες κατά άλλου υποψηφίου τείνει να είναι ο μετρ της “πολιτικής κολοτούμπας” αλά Τσίπρα στην Άνδρο. Πως να μην μιλήσεις για αυττή την απαράδεκτη πολιτική συμπεριφορά;

    Απάντηση
  9. Ο/Η Γαυριωτης λέει:
    28/05/2019 στις 13:51

    Εγώ δεν ξέρω ποιον να διαλέξω το χαζό η το ζαβό τη Κυριακή

    Απάντηση
  10. Ο/Η Ξάδερφος Γαυριωτη λέει:
    28/05/2019 στις 13:51

    Εδώ δε μας τα λες καλά ξάδερφε

    Απάντηση
  11. Ο/Η Σκεπτόμενος Ανδριώτης λέει:
    28/05/2019 στις 13:52

    Τόσο το Εν Άνδρω, όσο και άλλοι, όταν αναφέρονται στα πεπραγμένα του Επάρχου ξεκινάνε με το Μουστάκειο. Γιατί ; Μα γιατί δεν έκανε έργο πέντε χρόνια στη Περιφέρεια. Ήταν απών και ερχόταν Άνδρο το πολύ μια μέρα τη βδομάδα και έφευγε αυθημερόν πίσω. Μόνο τελευταία προεκλογικά συντηρεί τους δρόμους και καθαρίζει τα ρέματα.
    Και βέβαια οι Ανδριώτες του έδωσαν ποσοστό 30% και θα έχει μόνο έξι συμβούλους σε σύνολο 21. Ακόμη και αν πάνε μαζί του ο Γιαννίσης και ο Μπάλας, θα έχουν 9 συμβούλους, δηλαδή πάλι μεγάλη μειοψηφία. Και το ερώτημα εδώ είναι : Πως θα διοικήσει το Δήμο μαζί με Γιαννίση και Μπάλα με μειοψηφία 9 συμβούλων ;; Απλά θα περιμένει τότε την Άνδρο ένα ταξίδι στο άγνωστο με βάρκα την ελπίδα…..
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Μιας και κάνατε τον κόπο να μας αναφέρεται σας απαντάμε πως ο Σουσούδης ξεκίνησε με 13 και στον χρόνο είχε 10. Ο Καπάκης ξεκίνησε με 2 και στον χρόνο είχε 1. Τον εαυτό του. Η Βασιλοπούλου ψήφιζε αντίθετα. Τι σας κάνει να πιστεύετε πως μπορούν να συνδιοικήσουν με έναν δήμαρχο αλλοπροσαλλο στις αποφάσεις; Και πόσο καιρό;
    Το νησί χρειάζεται ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ δήμαρχο. Συμβούλους είχαμε. Δήμαρχο δεν είχαμε…

    Απάντηση
  12. Ο/Η Προς Vasili Adami λέει:
    28/05/2019 στις 13:57

    Κύριε Αδάμη το έργο του Επάρχου το ξέρετε…. το είπατε μηδενικό! Του Δημάρχου επίσης ελάχιστο το έργο! Όμως οι Ανδριώτες καλώς ή κακώς αυτούς τους δύο επέλεξαν για το Β γύρο. Εσείς τι θα ψηφίσετε ;; Τον Έπαρχο που έβγαλε μόνο 6 συμβούλους και όλη τη προεκλογική περίοδο σας έκραζε και τον κράζατε ; Που και οι δυο μαζί αν συνεργαστείτε θα έχετε 10 συμβούλους και θα είστε μειοψηφία; Ή θα ψηφίσετε το Δήμαρχο που έβγαλε 8, που προεκλογικά σας φέρθηκε κόσμια και θα μπορέσετε μαζί να συνεργαστείτε και να διοικήσετε με μια πλειοψηφία 12 έναντι 9 όλων των άλλων ; Ευχαριστώ το Εν Άνδρω για το διάλογο.

    Απάντηση
  13. Ο/Η dummy λέει:
    28/05/2019 στις 14:34

    Όσο και να προσπαθήσετε να προμοτάρετε…
    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Αν θέλετε να ψηφίσετε τον ένα γιατί βρίζετε τον άλλο;

    Απάντηση
  14. Ο/Η Ανανεωτικός λέει:
    28/05/2019 στις 15:42

    Με το Λοτσάρη εκλέχθηκαν οι κ.Βενετίκη, Μουστάκας, Μακρή-Κοζανίτη, Μπακέλας και Τηνιακός. Ίσως και για 3η φορά η κ.Πανταζή. Ποιοι είναι οι νέοι άνθρωποι εκτός απ το κ.Μπακέλα; Ποια είναι η ανανέωση; Ποια είναι η αλλαγή; Ότι ήρθε 3ος στη Χώρα με ποσοστό λιγότερο απ το μισό του 1ου είναι θετικό δείγμα; Ανακύκλωση του παρελθόντος και αποτυχία έχουμε δυστυχώς…..
    ΕΡΩΤΗΣΗ: τον Μουστάκα δεν τον είδατε; τα άλλα παιδιά που πλαισιώνουν την ομάδα δεν τα είδατε; ενώ από υον καπάκη πλην του τσαούση ποοι ειναι νέοι. και από τον σουσουδη όλοι νέοι έτσι. κρίμα τα μάτια σας

    Απάντηση
  15. Ο/Η Γαυριωτης λέει:
    28/05/2019 στις 16:02

    Θα ψηφίσουμε αυτόν που θα κοιτάξει το Γαυριο δλδ τον κανένα δυστυχώς…

    Απάντηση
  16. Ο/Η Σκεπτόμενος Ανδριώτης λέει:
    28/05/2019 στις 16:05

    Αγαπητό Έν Άνδρω,
    Συμφωνώ απολύτως μαζί σας. Αλλά σ αυτές τις επαναληπτικές εκλογές υπάρχει μια διαφορά σε σχέση με παλιότερα. Όλοι οι δημοτικοί σύμβουλοι είναι γνωστοί από τώρα. Ο πρώτος τη Κυριακή δε παίρνει το μπόνους των 3/5 των εδρών, δηλαδή 13 τις έδρες. Εκλέγεται μόνο ο δήμαρχος. Συμφωνώ πως κανείς απ τους δύο υποψήφιους Δημάρχους δε θα πρέπει να είναι αλλοπρόσαλλος στις αποφάσεις του, ειδικά τώρα που οι συνδυασμοί τους είναι μειοψηφία.
    Όλοι όσοι ανεξαρτητοποιήθηκαν από το Σουσούδη δε ξαναγύρισαν, ο κυριότερος λόγος που έφυγαν οι 3 της Υδρούσας ήταν ο ΧΥΤΥ. Άλλοι έφυγαν τελευταία γιατί είχαν προσωπικές φιλοδοξίες κλπ. Όμως τώρα θέμα ΧΥΤΥ δεν υπάρχει. Και η Βασιλοπούλου δεν εκλέχθηκε. Απ τη μείζον αντιπολίτευση ο Βάμβουκας πήγε με το Σουσούδη και ο Αθανασίου με το Καπάκη.
    Αλλά ο κ. Λοτσάρης με 6 έδρες απ τις 21 για να διοικήσει θέλει μαζί του Γιαννίση και Καπάκη. Η και το Μπάλα μαζί. Πως θα μπορέσει να διοικήσει με Γιαννίση και Καπάκη ; Τρεις μαζί θα μπορέσουν να συνεργασθούν ; Και πως οι δυο έμπειροι υποψήφιοι Δήμαρχοι θα βρίσκονται αποκάτω από τον νέο σε ηλικία και πολιτική εμπειρία Λοτσάρη ; Είναι προφανές ότι αυτά τα ερωτήματα είναι έξω από κάθε πολιτική λογική και μόνο ως σενάρια ευσταθούν. Οπότε σε περίπτωση νίκης Λοτσάρη το κενό στη διοίκηση θα είναι μεγάλο.

    Απάντηση
  17. Ο/Η ΠΡΟΣ ΣΥΧΝΟ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ λέει:
    28/05/2019 στις 16:07

    ΛΑΘΟΣ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΦΙΛΕ/ΦΙΛΗ. ΤΟΝ ΣΟΥΣΟΥΔΗ ΤΟΝ ΒΓΑΖΕΙ ΔΗΜΑΡΧΟ Η ΥΔΡΟΥΣΑ. ΚΟΙΤΑ ΤΟΥΣ ΨΗΦΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ (ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ,ΑΝ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΖΗΜΙΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ) ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑ ΠΟΣΟΥΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΠΑΚΗ. ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΥΔΡΟΥΣΑΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΟΝ ΛΟΤΣΑΡΗ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΙ ΑΝΕΤΑ. ΟΛΟΙ ΟΙ ΨΗΦΟΙ ΤΟΥ ΚΑΠΑΚΗ ΣΤΟΝ ΛΟΤΣΑΡΗ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ Ο ‘ΧΩΡΑΙΤΗΣ’ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ…
    ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ,ΙΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ. ΕΧΕΤΕ ΤΑ Α@@@@Α ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ? ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ Η ΑΝΔΡΟΣ

    Απάντηση
  18. Ο/Η Πολίτης λέει:
    28/05/2019 στις 16:07

    Ο κ Μπάλας που κατέβηκε στις εκλογές με δικό του συνδυασμό κατηγορώντας τον κ Σουσουδη στο debate, θα βγει τώρα να υποστηρίξει ανοιχτά και δημόσια τον κ Λοτσάρη ;;;; Περιμένουμε Μπάλα να τοποθετηθειτε δημόσια για το θέμα. Εκτός αν αυτοαναιρεισθε μόνος σας….και μας αποδείξετε ότι αυτά που μας είπατε στο debate ήταν νομικιστικα τερτιπια …..και πω και εγώ ότι κακώς σας έδωσα την ψήφο μου…..

    Απάντηση
  19. Ο/Η Κούνα το κεφάλι σου λέει:
    28/05/2019 στις 16:10

    Εσείς δηλαδή “Σκεπτόμενε Ανδριώτη” και “Προς Vasili Adami” αν σας έχει μείνει κανένα γραμμάριο μυαλό και δεν ψηφίζετε συμφεροντολογικά ή τοπικιστικά ποιόν θα ψηφίζατε ως ποιό ικανό , ποιό έξυπνο και ποιό μή διχαστικό δήμαρχο για το νησί ? τον Χοντρό ή τον Ζαβό ? Έστω και την ύστατη στιγμή βάλτε το μυαλό σας να λειτουργήσει και ψηφίστε εναν σωστό δήμαρχο. Απο καραγκιόζάκια χορτάσαμε….

    Απάντηση
  20. Ο/Η dummy λέει:
    28/05/2019 στις 16:39

    Η περιγραφή της πραγματικότητας
    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Μπορείτε να μας πείτε κάποιο επιχείρημα για την πραγματικότητα ή μόνο ανάθεμα έχετε;

    Απάντηση
  21. Ο/Η Γαυριωτης λέει:
    28/05/2019 στις 17:41

    Είτε σουσουδη είτε Λοτσαρη τα σκουπίδια πάνε πλούσκα οπότε κάθεστε σπίτια σας υδρουσσαιοι να έχετε τη συνηδειση σας ήσυχη αφήστε τους να βγάλουν τα μάτια τους μεταξύ τους ή Κική και η κοκο

    Απάντηση
  22. Ο/Η Προς Σκεπτόμενο Αντριωτη λέει:
    28/05/2019 στις 17:42

    Αν ήσουν σκεπτόμενος, θα σταθμιζες ότι η Αναπτυξιακή του Δήμου έπαιρνε τεράστια ποσά για έργα που δεν φάνηκαν ποτέ και ανάμεσα σε αυτά ήταν και οι καθαρισμοί ρεμάτων. Αυτές οι κοροϊδίες που γινόντουσαν με τις ευλογίες του δημάρχου δεν σε ενοχλούν;; Αν όχι, έχεις επιλεκτική μνήμη και επιλεκτική ανοχή, επομένως γίνεσαι από μόνος σου αναξιόπιστος.

    Απάντηση
  23. Ο/Η Εκλογική Δύναμη λέει:
    28/05/2019 στις 17:44

    Η Υδρούσα υπολείπεται ελάχιστα από την Χώρα σε εκλογική δύναμη, αν παρατηρήσουμε τους αριθμούς που δείχνουν τον συνολικό αριθμό των εκλογέων που ψήφισαν. Έχει επομένως δύναμη και μπορεί και πρέπει να την δείξει. Όχι σε αυτούς που μας κορόιδεψαν με την κωλοτουμπα στο θέμα του ΧΥΤΥ .Υδρουσαιοι, δεν πρέπει να δώσουμε την ευκαιρία για να βάλουν ταφόπλακα στην περιοχή μας.

    Απάντηση
  24. Ο/Η Τι πινεις? λέει:
    28/05/2019 στις 17:44

    Γραφει ο αλλος ‘ποιοι ειναι οι νεοι ανθρωποι του Λοτσαρη’…..σκεφτεσαι…λες να εχει δικιο? Πας λοιπον και βλεπεις τους συμβουλους του Σουσουδη… Βιδάλης ,Βάμβουκας , Θεοδωράκης , Τσατσομοίρου.και αναρωτιεσαι,πως τους αφησαν να βαλουν υποψηφιοτητα αυτοι,αφου ειναι τοσο ΝΕΟΙ, που λογικα δεν πρεπει να εχουν βγαλει ουτε ταυτοτητα ακομα

    Απάντηση
  25. Ο/Η Παραπλάνηση ή Αποπλάνηση; λέει:
    28/05/2019 στις 17:44

    Τα μπλέ μπαλόνια και οι μπλε ορτανσιες στη Χώρα, μήπως ήταν για παραπλάνηση ή για αποπλάνηση; Η επιχειρηματολογία που εντεχνως διαρρέουν τα παπαγαλάκια κάποιων για συμμαχίες πλειοψηφιών στο ΔΣ, επιβεβαιώνουν όσα ακούγονταν προεκλογικά….
    Οπότε, σε επόμενη ομιλία θα πρέπει τα μπαλόνια να είναι μπλέ-κοκκινα και τα λουλούδια κόκκινα γαρύφαλλα…..
    Τελικά όλα ξεσκεπάζονται σιγά σιγά….

    Απάντηση
  26. Ο/Η Επισκέπτης λέει:
    28/05/2019 στις 17:46

    Όταν ένας νέος άνθρωπος αποφασίζει να παραιτηθεί από κάποιο αξίωμα και να αναμετρηθεί, να δοκιμαστεί και να βρεθεί αντιμέτωπος με κάποιο βολεμένο ούτως ή άλλως απέναντί του, έχει ως στόχο να προσφέρει στον τόπο του, από τη στιγμή και μόνον που αποφασίζει να βγει μπροστά και να διεκδικήσει. Αξίζει λοιπόν γι’ αυτό μια ευκαιρία. Βέβαια ο λαός καθρεπτίζεται από τους αντιπροσώπους του. Συνεπώς εκλέγεται ο αντιπρόσωπος της βούλησης του απλού λαού. Δεν υπάρχει δίλημμα. Υπάρχει απόφαση με βάση την αποτελεσματικότητα, την ειλικρίνεια και την αμεσότητα της αντιπροσωπευτικότητας της πολιτικής του ατόμου που ψηφίζουμε για δήμαρχο, που είτε το θέλουμε είτε όχι, βελτιώνει ή επιδεινώνει την καθημερινότητα του απλού πολίτη, επιχειρηματία ή επισκέπτη της εκάστοτε περιοχής. Δυστυχώς όμως ο χρόνος δεν γυρνάει πίσω. Η επιλογή είναι την επόμενη Κυριακή. Τη Δευτέρα το πρωί η απόφαση της ερχόμενης Κυριακής θα μας ακολουθήσει για τα επόμενα χρόνια. Δεν μπορεί λοιπόν να γκρινιάζει κάποιος για την καθημερινότητά του, αναζητώντας την επανάληψη του ίδιου λάθους. Έτσι απλά. Ο λαός κρίνει το μέλλον του ανάλογα με την απόφασή του..

    Απάντηση
  27. Ο/Η ΚΑΜΙΑ ΣΚΕΨΗ λέει:
    28/05/2019 στις 18:55

    ΚΑΜΙΑ ΣΚΕΨΗ ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΠΙΟς ΘΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΙΟ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΚΑΛΑ .ΚΑΛΟΣ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ Ο ΛΟΤΣΑΡΗΣ ΑΛΛΑ ΜΕ 6 ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΠΟΥ 3 ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΔΡΟΥΣΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΩΡΩΘΕΤΗΣΗ ΘΑ ΤΟΥ ΦΥΓΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑΥΤΟ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΕΞΙΣΟΥ ΣΟΒΑΡΟΥΣ ΘΕΛΕΙ ΥΠΟΧΡΩΤΙΚΕΣ ΣΥΜΜΑΧΙΕΣ ΚΑΙ ΕΔΩ ΣΕ ΘΕΛΩ ΜΑΣΤΟΡΑ ΜΕ ΓΙΑΝΝΙΣΗ ΠΡΟΣΘΕΤΕΙ 2 ΑΚΟΜΗ ΑΦΟΥ ΔΩΣΕΙ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΑΡΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΚΑΙ ΕΑΝ ΤΟ ΔΕΧΤΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΕΑΝ ΕΙΧΕ 8 ΣΥΜΒΟΥΛΟΥς ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΤΟΤΕ ΚΑΤΙ ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΠΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ 9 ΦΤΑΝΕΙ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ 11 ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗΝ ΨΗΦΟ ΟΛΩΝ

    Απάντηση
  28. Ο/Η dummy λέει:
    28/05/2019 στις 18:59

    Φοβόσαστε ότι
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΕΡΜΑ
    Εμεις δεν φοβόμαστε. Εσείς τρεμετε και γράφετε ανώνυμα υβρεις χωρίς επιχειρήματα τρολάροντας έναν από τους δύο υποψηφίους. Αν δεν φοβόσαστε θα γράφατε επώνυμα το τρολάρισμά σας. Κι επειδή ο τόπος είναι μικρός δεν το αντέχετε. Ο φόβος σας γυρεύει να κρυφτεί πίσω από την ανωνυμία σας.

    Απάντηση
  29. Ο/Η Προς Γαυριωτη λέει:
    28/05/2019 στις 20:18

    Αγαπητέ Γαυριωτη είναι λάθος η θεωρία σου περί αδιαφορίας για τα κοινά του τόπου μας. Δεν είναι μόνο ο ΧΥΤΥ, αλλά όλα τα θέματα που επηρεάζουν την καθημερινότητα μας. Κάτσε λοιπόν στον καναπέ σου αναπαυτικά και χαλαρά, αλλά μην υποδεικνύεις στους υπόλοιπους να ακολουθήσουν την αδιάφορη συμπεριφορά σου. Μην ξεχνάς ότι όλα τα επιτεύγματα του ανθρώπινου είδους προήλθαν με αγώνες και πολύ και επίμονη προσπάθεια.
    Η δική μου λοιπόν η προτροπή είναι ότι δεν πρέπει να επιτρέψουμε τον υποβιβασμό της Υδρούσας και όλης της Άνδρου. Γιατί η Άνδρος είναι ενιαία όσο και αν προσπαθούν να μας διαιρέσουν κατά το “διαίρει και βασίλευε”…
    Υδρουσαιοι, Χωραιτες, Κορθιανοι, δείτε το συνολικό καλό του νησιού μας αντικειμενικά. Το έργο του κ Σουσουδη μπορούμε να το κρίνουμε εκ του αποτελέσματος. Τον κ Λοτσάρη θα μπορούμε να τον κρίνουμε επί ίσοις όροις, όταν θα του έχουμε δώσει την ίδια ευκαιρία που είχαμε δώσει στο παρελθόν στον κ Σουσουδη.

    Απάντηση
  30. Ο/Η Vasilis Adamis λέει:
    28/05/2019 στις 20:19

    Η Υδρουσα θα ριψει ακυρο ή λευκό και η αποχή θα φτασει στα υψη. Δεν θα βγάλει δημαρχο που θελει να φερει τα σκουπιδια και να την κανει βιομηχανικη περιοχή.
    Τέλος

    Απάντηση
  31. Ο/Η Ερώτηση για τον κ Αδάμη λέει:
    28/05/2019 στις 21:33

    Κε Αδάμη θα ήθελα να σας ρωτήσω, τί προσπάθειες έχετε κάνει εσείς προσωπικα ή σε συλλογική προσπάθεια για τα σκουπίδια και την βιομηχανική ή μη περιοχή της Υδρούσας; Ρωτώ γιατί δεν έχετε επικοινωνήσει κάτι σχετικό.

    Απάντηση
  32. Ο/Η GAVRIOTIS λέει:
    28/05/2019 στις 21:33

    και εσένα ρε Αδάμη ποιός σε ρώτησε να μας πείς τη γνώμη σου?
    Άδειασέ μας τη γωνιά σε παρακαλούμε και ξέρουμε τι θα ψηφίσουμε….
    εσύ ψήφισε Σουσούδη

    Απάντηση
  33. Ο/Η Προς κ Vasilis Adamis λέει:
    28/05/2019 στις 21:33

    Κε Αδάμη, θα σας παρακαλούσα να απαντήσετε το πρακτικό αποτέλεσμα για την Υδρούσα, που έχει αυτό που προτείνετε. Αν δεν ψηφίσουμε ή σε λευκό ή άκυρο , ποιός από τους δύο υποψήφιους της επόμενης Κυριακής θα εκλεγεί; Πείτε μας την άποψη σας σας παρακαλώ.

    Απάντηση
  34. Ο/Η Παράξενος λέει:
    29/05/2019 στις 04:31

    Ποιος Αδαμης ρε παιδιά????
    Ο τύπος έγραφε στο sdna ως Ολυμπιακός…. και ότι είναι δυσαρεστημένος με τη διοίκηση του!!!! Θα μας τρελάνει ο άνθρωπος

    Απάντηση
  35. Ο/Η Γαυριωτης λέει:
    29/05/2019 στις 04:31

    θα τον βγαλουμε τον Χωραιτη Δημαρχο γιατι μπορουμε!
    Ειμαστε κομπλεξικοι ολα τα χρονια!
    Και γουσταρουμε κ τα σκουπιδια στη Πλουσκα.
    Με την αυξηση του τουρισμου που εχει επιτυχει ο δημαρχος μας θα κανουμε την Πλουσκα τουριστικο θερετρο!!!
    Μη σου πω κ ιαματικα λουτρα.
    τον αρβανιτη κ αν τον πλενεις το σαπουνι σου χαλας.
    Μας εχει θαψει απο Σταυροπεδα κ περα κ εμεις του δωσαμε ενα σορο ψηφους! Αξιοι των επιλογων μας. Αυτος μας αξιζει!!!!

    Απάντηση
  36. Ο/Η Προς Αδαμη λέει:
    29/05/2019 στις 04:32

    Ειναι τουλαχιστον ντροπη για εναν ανθρωπο που πηρε τοσους ψηφους να μιλαει για λευκα κ αποχη κυριε Αδαμη.
    τοσοι ψηφοι χωρις προσφατο ιστορικο στην πολιτικη ζωη του τοπου χωρις εμπλοκη στη καθημερινη ζωη του τοπου κ εκτοπιζοντας μαλιστα αλλους πιο εμπειρους στα κοινα κ με καθημερινη παρουσια στη δυσκολη καθημερινοτητα του νησιου μας.
    Οφειλεται να εχετε ξεκαθαρη θεση.
    Αλλωστε πως οι τοσοι ψηφοι σας; Μεταξυ σας ψηφιστηκατε στον συνδιασμο με γνομωνα ποιοι θελετε να ειστε εντος κ ποιους θα βγαλετε στην απεξω ;; λενε οτι στη πολιτικη προτιμονται οι “εύπλαστοι ” δεν σας εχουμε για τετοιον.
    Ηρθε η ωρα να διαψευσετε η οχι τα λεγομενα περι κοινου μετωπου με τον δημαρχο….

    Απάντηση
  37. Ο/Η Χωραΐτης λέει:
    29/05/2019 στις 04:32

    Δαγκωτό Λοτσαρη!!

    Απάντηση
  38. Ο/Η Vasilis Adamis λέει:
    29/05/2019 στις 04:34

    Οποιος θελει απαντηση απο εμενα επωνυμα στο τοιχο μου στο φεισμπουκ, σε κουκουλοφορους εδω δεν απαντω.

    https://www.facebook.com/vasilis.adamis?epa=SEARCH_BOX

    Απάντηση
  39. Ο/Η ΖαβοΓαυριωτης λέει:
    29/05/2019 στις 04:35

    Ο ένας (Σουσουδη) μας κράτησε 5 χρόνια στασημους, ο άλλος (Καπακης) θέλει να μας πάει καμιά 25 χρόνια πίσω (Τασούλα, Αδαμης φτου φτου). Πόσα να αντέξει αυτός ο τόπος!!!!

    Απάντηση
  40. Ο/Η Δυσκολες οι ερωτησεις για τον Αδαμη λέει:
    29/05/2019 στις 07:03

    Σιγα μην απαντουσε ο Αδαμης στις ερωτησεις.
    Τοσες μερες σχολιαζει αλλους ανωνυμους τωρα που πρεπει να απαντησει κ να παρει θεση εχει δυσκιλοιοτητα.
    Τελικα μας απαντησατε….σας ενδιεφερε κ εσας η θεσουλα κ μονο.
    Ποτε δεν εχετε κανει τιποτα για τα σκουπιδια η για ολα τα υπολοιπα προβληματα του Γαυριο.
    Και ναι μας απαντησατε ψηφιστικατε και μεταξυ σας εχοντας απο πριν σχεδιο ποιους θα πεταξετε στην απεξω απο το συνδιασμο σας!!
    Να σας ενημερωσω οτι καποιοι το τιτλο ζαβαντριωτη δεν τον τιμουμε.
    Φθηνα κολπακια του παλιου Πασοκ ,ντεμοντε καταστασεις κ απαρχαιωμενες αντιληψεις!!!!

    Απάντηση
  41. Ο/Η Αλλαγη λέει:
    29/05/2019 στις 07:03

    Η διοίκηση Σουσουδη αποδοκιμάστηκε από τους δικούς του δημοτικούς συμβούλους που με την βοήθεια τους και τους σταυρούς που πήραν τον είχαν βγάλει δήμαρχο.
    Η Άνδρος πρέπει να ανοίξει καινούργια σελίδα .Με την παλιά βαλτωσαμε…..

    Απάντηση
  42. Ο/Η Δικαιοσύνη λέει:
    29/05/2019 στις 07:04

    Στο παρελθόν είχαμε δήμαρχο από Κόρθι και από Χώρα.Τωρα είναι η σειρά να δοκιμαστεί δήμαρχος από την Υδρούσα.

    Απάντηση
  43. Ο/Η καταδίκη και κατρακύλα λέει:
    29/05/2019 στις 08:51

    Αυτός ο τόπος δεν σώζεται. Δεν έχει μέλλον γιατί δεν έχει ίχνος από την παιδεία και την σοφία των προγόνων μας.
    Από την στιγμή που βρέθηκε έστω και ένα ψηφοδέλτιο Καπάκη παραπάνω από τα μέλη του συνδυασμού του, και από την στιγμή που βρέθηκαν άτομα να μπουν σε ψηφοδέλτιο μαζί του, δεν υπάρχει μέλλον, σωτηρία και προοπτική σ’αυτό το νησί. Μετά απ’αυτό και ο Σουσούδης πολύς σας πέφτει. Να τον χαίρεστε μαζί με τον Καπάκη. Ετσι θα πάτε μέχρι τέλους. Το νησί πρέπει να κατέβει στα τάρταρα της πολιτικής ανυποληψίας, μπας και γίνει το ταρακούνημα συθέμελα για να αφυπνιστείτε. Μέχρι τότε, όπως στρώσατε θα κοιμηθείτε……και θάρχεται νομοτελειακά η μιά καταστροφή μετά την άλλη. Να μην γκρινιάξετε λοιπόν ποτέ ξανά, γιατί όλα είναι αποτέλεσμα των πράξεών σας. Αυτοί που επιλέξατε είναι ο καθρέφτης σας. Αμα σας αρέσει αυτό που βλέπετε μπροστά σας, συνεχίστε μέχρι της τελικής σας πτώσης, έχει δα η κατρακύλα μέλλον.

    Απάντηση
  44. Ο/Η Καταδικη λέει:
    29/05/2019 στις 10:17

    Καταδίκη είναι το Γαυριο να ελέγχεται ακόμα από μια οικογένεια και η υπόλοιπη Υδρουσσα από τον πρώην δήμαρχο της αυτή είναι η ξεφτίλα του νησιού μας όπως επίσης στη χώρα να βγαίνουν τα ίδια άτομα με πριν από 30 χρόνια Μπράβο Ανδριώτες συνεχίστε τη βύθιση του νησιού μας

    Απάντηση
  45. Ο/Η Προς καταδίκη λέει:
    29/05/2019 στις 14:29

    Για να ξεφύγουμε λοιπόν από την καταδίκη, ψήφο στο Δημήτρη Λοτσάρη την Κυριακή. Νέος δήμαρχος, νέα δυναμική, νέες ιδέες, όρεξη για δουλειά. Η Ανδρος πρέπει να γυρίσει σελίδα.

    Απάντηση
  46. Ο/Η ΕΠΙΠΕΔΟ λέει:
    30/05/2019 στις 07:32

    Δύο Φον Μπράουν συσκεπτόταν επί μήνες για το μέλλον της Άνδρου.
    Να ήμουν μύγα στο ταβάνι

    Απάντηση
  47. Ο/Η Ανδριώτης λέει:
    31/05/2019 στις 19:54

    Κανείς δεν μπορεί να διαψεύσει ή να αμφισβητήσει το γεγονός ότι ο κ. Σουσούδης τα έχει σπάσει με την Περιφέρεια. Δεδομένου αυτού, σε περίπτωση εκλογής του μην περιμένετε καμία χρηματοδότηση στο νησί. 10 θα ζητάει και 3 θα παίρνει, και αυτά με το ζόρι.
    Έτσι μαλλιοκούβαρα που έχουν γίνει αναμεταξύ τους από την φαγωμάρα και από τα αλισβερίσια σε ψηφαλάκια, μόνο το δίδυμο Λοτσάρης – Λάσκαρης μπορεί να δώσει θετικά αποτελέσματα στο νησί. Είναι και οι δυο νέοι, με όρεξη και άφθαρτοι πολιτικά.Αν κάποιες τελευταίες κινήσεις τους δεν αρέσουν σε κάποιους, είναι που το ποτήρι ξεχείλισε και έφτασε ο κόμπος στο χτένι. Είναι και αυτός ο αλάνθαστος νόμος της φυσικής που λέει ότι η δράση προκαλεί αντίδραση…
    Ελπίζω να σας κάλυψα.

    Απάντηση
  48. Ο/Η Περί διλήμματος λέει:
    01/06/2019 στις 12:42

    Η ευκαιρία είναι σαν την αυγή. Ή ξυπνάς και την βλέπεις ή την χάνεις.

    Απάντηση

Αφήστε ένα Σχόλιο Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Προτεινόμενα άρθρα

  • ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΧΩΡΑΣ ΑΝΔΡΟΥ 2026
  • ΤΟ ΑΛΑΔΙΝΟΥ χόρεψε κι ευχαριστεί…
  • Κατακρημνίζονται τα Γυάλια! Κίνδυνος να αποκοπούν οι Στενιές…
  • ΑΝΔΡΟΣ: Το σύνεφο έφερε βροχή και τα καράβια κόσμο, αλλά δεν…
  • Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…

Πρόσφατα Άρθρα

  • ΑΝΔΡΟΣ: ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΚΟΡΘΙΟΥ 202623/02/2026
  • ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΧΩΡΑΣ ΑΝΔΡΟΥ 202623/02/2026
  • ΤΟ ΑΛΑΔΙΝΟΥ χόρεψε κι ευχαριστεί…23/02/2026
  • Κατακρημνίζονται τα Γυάλια! Κίνδυνος να αποκοπούν οι Στενιές…22/02/2026
  • ΑΝΔΡΟΣ: Το σύνεφο έφερε βροχή και τα καράβια κόσμο, αλλά δεν…22/02/2026

Ναυτικές Ιστορίες

    Πρόσφατα Σχόλια

    1. Πειναει η Ελλάδα στο ΑΝΔΡΟΣ: Το σύνεφο έφερε βροχή και τα καράβια κόσμο, αλλά δεν…
    2. Marta_Karagiannis στο ΑΝΔΡΟΣ: Το σύνεφο έφερε βροχή και τα καράβια κόσμο, αλλά δεν…
    3. ATH στο ΓΥΑΛΙΑ & ΝΕΙΜΠΟΡΙΟΣ: Όταν η θάλασσα βγήκε στην στεριά…
    4. ATH στο ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ, ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ ΠΑΝΤΟΥ… «και τα μυαλά στα κάγκελα του αόρατου εχθρού!…»
    5. Παναγιώτης στο Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…

    Βίντεο

    • ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: Ιδιωτική υπόθεση το ΔΣ του Δήμου Άνδρου για την κ. Τσατσομοίρου!
    • Λιμάνι Ραφήνας 1945-2015 (χρονογράφημα και βίντεο)
    • Η Μονή Παναχράντου της Άνδρου (βίντεο)
    • Το τελευταίο ρεμέτζο (βίντεο)
    • Δύο ανδριώτες ζωγράφοι – Δ.Βαρδακώστας & Γ.Σεργουλόπουλος (βίντεο)

    Ακολουθήστε μας

    • Facebook
    • Twitter

    Κατηγορίες Άρθρων

    • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ (239)
    • ΑΡΘΡΑ (84)
    • ΘΕΜΑΤΑ (8)
    • ΙΣΤΟΡΙΑ (333)
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ (3.715)
    • ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ (23)
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ (1.476)
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (770)
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ (2.716)
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (1.083)
    • ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ (82)
    • ΧΡΗΣΙΜΑ (5)
    • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ (351)

    Εν Άνδρω

    Όσοι φίλοι θέλουν, μπορούν να στείλουν κείμενα, φωτογραφίες, παρατηρήσεις, απαντήσεις κλπ στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση.

     
       enandro.gr@gmail.com

    ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
    • ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΔΥΚΤΥΑΚΕΣ ΚΑΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥ

    ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

    ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

    • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
    • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
    • ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
    © Εν Άνδρω 2026. Powered by NinjaWeb