• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

Όσοι φίλοι θέλουν, μπορούν να στείλουν κείμενα, φωτογραφίες, παρατηρήσεις, απαντήσεις κλπ στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση.

  • Facebook
  • Twitter
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ
Εν Άνδρω Εν Άνδρω Εν Άνδρω
Άνδρος enandro.gr@gmail.com
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ
Εν Άνδρω Εν Άνδρω Εν Άνδρω
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ 26/9/19: Πάμε σαν άλλοτε ή έξι ώρες πολιτική αντιπαράθεση και φαγούρα για το τίποτα…

Κατηγορία: ΠΟΛΙΤΙΚΗ Δημοσίευση: 27/09/2019 Σχόλια: 56

 

Στο χτεσινό συμβούλιο όχι μόνο υπήρξε απαρτία (20 στους 21), αλλά ήρθαν και οι περισσότεροι πρόεδροι τοπικών και κάποιοι πολίτες που σίγουρα θαύμασαν το επίπεδο του πολιτικού διαλόγου και είδαν πως ΔΕΝ τηρείται η ημερήσια διάταξη από φωνασκούντες και διαμαρτυρόμενους αιρετούς…

Ήταν ένα συμβούλιο βγαλμένο από τα παλιά. Τότε που ο Καπάκης μίλαγε ατέλειωτα τσακωνόμενος με τον Σουσούδη για όλους και για όλα. Τώρα τσακώνεται με τον Λοτσάρη για όλους και για όλα και επιπλέον έχει και την στήριξη του Σουσούδη! Όντως η Άνδρος γύρισε σελίδα… προς τα πίσω!… Υπάρχουν, πλέον, εμφανώς δύο παρατάξεις στο συμβούλιο: της ενιαίας συμπολίτευσης και της ενιαίας αντιπολίτευσης. Η παράταξη Καπάκη-Σουσούδη έχει αριθμητική πλειοψηφία στο συμβούλιο: ψηφίζουν από κοινού, εκλέγονται από κοινού, παριστάνουν από κοινού πως είναι δύο, ενώ στην πραγματικότητα είναι «δύο σε ένα» όπως θα δούμε…

Στο συμβούλιο της 26 Σεπτεμβρίου υπήρχε μια ημερήσια διάταξη (αναμόρφωση προϋπολογισμού, ορισμός επιτροπών). Κάτι σχετικά απλό και εύκολο μιας και ήταν διαδικαστικά θέματα. Όμως η αντιπολίτευση που προσήλθε μαζικά (11 στους 12) έκανε ότι ήταν δυνατό να μην υπάρξει ημερήσια διάταξη και να τινάξει τα πάντα στον αέρα. Και το κατάφερε με την βοήθεια ενός πανταχού παρεμβαίνοντα και ενίοτε φωνασκούντα Καπάκη υπό την πλήρη στήριξη Σουσούδη. Και το ανάποδο. Όπου διαμαρτυρόταν ή απολογιόταν ο Σουσούδης τον στήριζε ο Καπάκης.

Κάπως έτσι ένα συμβούλιο που θα μπορούσε να έχει τελειώσει σε μιάμιση ώρα διάρκεσε έξι ώρες! Επί έξι ώρες οι Καπάκης-Σουσούδης καυγάδιζαν για όλους και με όλα. Ελάχιστες φορές τηρήθηκε η διαδικασία. Ο Λ. Μπάλλας έχασε πλήρως τον έλεγχο και αντιδικούσε και αυτός. Όλοι μίλαγαν όποτε ήθελαν κι έλεγαν ότι ήθελαν. Πρωταθλήτρια η Τασούλα Μαμάη-Καπόν που ήταν σταθερά εκτός θέματος. Είναι προφανές πως δεν ξέρει τις διαδικασίες, τα θέματα, τα προβλήματα. Ήρθε όπως όλα δείχνουν πολύ αργά στην Άνδρο της ζωής της.

Στο απουσιολόγιο της μέρας. Ήταν εμφανές πως το καράβι που συνδέει την Άνδρο (Γαύριο, Μπατσί, Χώρα, Στενιές κλπ) ήρθε εγκαίρως αυτή την φορά. Έτσι οι 7 στους 8 του Σουσούδη και οι 4 στους 4 του Καπάκη μπόρεσαν και ήλθαν. Όμως πως ήλθαν; Με το ζωνάρι λυμένο… Τα ηχητικά ντοκουμέντα από την καταγραφή του συμβουλίου και το βίντεο έχουν καταγράψει όλα όσα λέμε εδώ. Όποτε εύκολα αποδεικνύονται τα παραπάνω…

Στο παρουσιολόγιο της συμπολίτευσης ήταν άπαντες παρόντες (9 στους 9). Τελικά μόνος απών της μέρας ο Τρανάκος από το Κόρθι. Ήταν η δεύτερη απουσία του κι έλαβε και σχετική προειδοποίηση από τον πρόεδρο του συμβουλίου, που εννοεί να τηρήσει τον κανονισμό, που λέει πως στις τρεις συνεχόμενες απουσίες θα παραπεμφθεί στην Αποκεντρωμένη για έκπτωση από την θέση του δημοτικού συμβούλου.

Το αξιοπερίεργο της υπόθεσης είναι πως ενώ το θέμα αυτό συζητήθηκε – σε έντονο ύφος –  στην αρχή του συμβουλίου παρενέβη αρκετές ώρες αργότερα ο Σ. Τσαούσης επιτιθέμενος κατά του προέδρου Λ. Μπάλλα λέγοντας πως «ερμηνεύει το νόμο όπως θέλει»! Ο Λ. Μπάλλας του απάντησε πως μετά 35 χρόνια δικηγορίας ξέρει τους νόμους και τους κανονισμούς καλύτερα από όλους.

Την πρώτη μιάμιση ώρα οι της αντιπολίτευσης επιχειρηματολογούσαν γιατί απείχαν στο προηγούμενο συμβούλιο! Λέχθηκαν διάφορα. Ο Θ. Σουσούδης έκανε π.χ. απολογισμό της θητείας του (!) και ο Γ. Καπάκης πρότεινε να γίνει έκτακτο συμβούλιο για το πώς θα γίνεται το συμβούλιο!!! Στα όρια του ανέκδοτου πλέον ο κ. Καπάκης…

Βρήκαν ακροατήριο κι έκαναν επίδειξη κάποιοι. Ελπίζουμε να τα διαβάσει και να δει τα βίντεο ο κόσμος για να έχει μια άποψη ποιοι θέλουν να κάνουν αρένα το συμβούλιο.

Το δεύτερο αξιοπερίεργο της υπόθεσης ήταν πως μετά μιάμιση ώρα καταγγελία της ώρας προσέλευσης στο συμβούλιο η παράταξη Καπάκη-Σουσούδη (που επιμένει να αγνοεί το νομικό πλαίσιο του 2008 και τον κανονισμό συμβουλίου του 2011) δεν πρότειναν κάτι συγκεκριμένο πέρα από το να γίνονται… αργότερα!  Ήταν προφανές πως δημιούργησαν ένταση για να δικαιολογήσουν την πρωτοφανή και αδικαιολόγητη αποχή τους στο προηγούμενο συμβούλιο.

Κάτι που οδήγησε τον Λ. Μπάλλα να δηλώσει εκνευρισμένος πως πλέον πρέπει στις προϋποθέσεις της σύγκλησης συμβουλίου να έχουν και δελτίο καιρού από την μετεωρολογική υπηρεσία! Εξοργίστηκε ο Καπάκης! Μετά θύμωσε ο Μπάλλας που ο Καπάκης γράφει στο facebook της ζωής του πως η συμπολίτευση του θυμίζει «τρεις σκαντζόχοιρους αγκαλιά για να ζεσταθούν» και του είπε πως τρεις σκαντζόχοιροι είναι καλύτερο από 30 ανθρώπους αγκαλιά να καίγονται σε ένα οικόπεδο! Εκεί ο Γ. Καπάκης εξερράγη (θεωρεί τον εαυτόν αθώο και τιμητή των πάντων) κι έγινε ένας μικρός χαμός…

Τα παραπάνω εξηγούν τι είδους αντιπολίτευση θα ασκήσουν οι Καπάκης-Σουσούδης. Κάτι που φάνηκε και στα θέματα της ημερήσιας διάταξης όπου έγινε προσπάθεια επίδειξης δύναμης από την ενιαία παράταξη Καπάκη-Σουσουδη, που χρησιμοποίησε την σχετική πλειοψηφία της στο συμβούλιο σε θέματα διαδικαστικά για να μειώσει την συμπολίτευση. Ιδού οι στρεβλώσεις της απλής αναλογικής του ΣΥΡΙΖΑ που δεν έλαβε υπόψη της το αποτέλεσμα του δεύτερου γύρου. Κι αν δεν είχε αλλάξει το νόμο η νέα κυβέρνηση 200 Δήμοι σε όλη την Ελλάδα δεν θα διοικούντο ποτέ. Όμως με την αλλαγή του νόμου πολλά άλλαξαν. Μόνο που αυτό δεν το κατάλαβε ο κ. Σουσούδης, όπως φάνηκε στα θέματα της ημερήσιας διάταξης. 

ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ

Για παράδειγμα:  Ο Θ. Σουσούδης κατέθεσε στο συμβούλιο εναλλακτική πρόταση για την τροποποίηση του προϋπολογισμού. Σύμφωνα με το νέο νόμο έπρεπε να πάει την πρόταση του στην Οικονομική Επιτροπή και να συζητηθεί και να εγκριθεί εκεί. Έτσι, η πρόταση Σουσούδη απερρίφθη ως εκπρόθεσμη και μη έγκαιρη στο συμβούλιο. Και μετά ο κ. Σουσούδης ρώταγε τους νομικούς και τους υπαλλήλους του Δήμου που ήταν παρόντες και παρά το ότι του εξηγούσαν το νόμο αυτός αμφέβαλε!!!

Και καλά ότι αμφέβαλε με νόμους που δεν ήξερε. Αμφέβαλε όμως και για νόμους που έπρεπε να ξέρει όπως π.χ. για τον διορισμό δύο συμβούλων στη διοίκηση του ΚΠΕ (τελικά ορίστηκαν οι Γ. Μπακέλας και Γ. Τρανάκος). Και πάλι οι νομικοί του Δήμου αναγκάστηκαν να του διαβάσουν δύο φορές το νόμο!!!…

Από τις επιτροπές η μεγαλύτερη φασαρία έγινε από την παράταξη Καπάκη-Σουσούδη για την επιτροπή για τις ανεμογεννήτριες όπου ο δήμαρχος Λοτσάρης πρότεινε από τους πολίτες τους: Α.Μαβή, Δ.Φακή, Ν.Γούλα, Γ.Αντωνέλο και από αιρετούς τον Γ. Γιαννίση. Οι Καπάκης-Σουσούδης ρωτούσαν και αντιδρούσαν.  Έγινε πάλι ένας μικρός χαμός μέχρι που στο τέλος ο Καπάκης πρότεινε τον εαυτό του! Και ο Σουσούδης τον Α.Αντώνογλου. Στο θέμα αυτό έγιναν εμφανείς και οι ανησυχίες της Τασούλας Μαμάη-Καπόν  για τον Καμπανό.

Στα θέματα της ημερησίας διάταξης η αντιπολίτευση χάθηκε στον δρόμο για την Πλούσκα!!! Μιλούσαν για αναμόρφωση του προϋπολογισμού με θέμα τον Περιφερειακό Δρόμο Γαυρίου που θέλει να ξεκινήσει ο Λοτσάρης και αντιδρούσαν οι του Καπάκη γιατί άλλος έλεγε αν θα περνά ο δρόμος από την θάλασσα και πως «είναι κόλπο για να κάνουν τον δρόμο στην Πλούσκα»! Πρακτικά από την αντιπολίτευση απλώς αιφνιδιάστηκαν που η συμπολίτευση ξεκινά κάτι στο λιμάνι του Γαυρίου και αντέδρασαν αρνητικά φοβούμενοι… το έργο!!!

Από τις άλλες επιτροπές: στο Λιμενικό Ταμείο ορίστηκαν από την συμπολίτευση οι Γ. Ματζιώρος, Τ. Μπιθικώτση, Ν. Μουστάκας και από την αντιπολίτευση οι Γ. Τρανάκος, Τ. Μαμάη με αναπληρωματικό τον Β. Αδάμη. Στο νομικό πρόσωπο πολιτισμού: πρόεδρος Μ. Βενετική, αντιπρόεδρος ο Δ. Γιαννίσης, μέλη Γ. Μαλταμπές, Γ. Παπαδάκης, Ε. Πανταζή, Α. Μακρή. Γ. Τηνιακός, Τ. Μαμάη, Σ. Τσαούσης, Γ. Δαφνιωτίδης, Γ. Πιπεργιάς. Στην κοινωφελή επιχείρηση: πρόεδρος η Σ. Ντουντασάκη, μέλη Δ. Θεοδωράκης, Γ. Ξανθός, Τ. Μπιθικώτση, Δ. Τηνιακός, Ε. Θεολόγου, Μ.Ψιχάλης. Στη Δευτεροβάθμια Παιδείας: Ν. Στεφάνου, Μ. Βενετίκη, Δ. Τηνιακός, Ν. Μουστάκας, Ν. Βιδάλης, Σ. Τσαούσης, Ε. Πανταζή. Στην Πολιτική Προστασία οι Γ. Μπακέλας και Γ. Τρανάκος.  

Στην επιτροπή παρακολούθησης του έργου του Δημοτικού Σταδίου Χώρας προτάθηκε από τον Λοτσάρη ο Γιαννίσης που θα αντικαθιστούσε την Τσατσομοίρου. Ο Σουσούδης κάνοντας επίδειξη δύναμης πρότεινε τον εαυτό του. Ο Λοτσάρης είπε πως δεν είναι λογικό η ίδια παράταξη να είναι επί 5ετία σε έργα που δεν τέλειωσε και πρότεινε τον Β. Αδάμη που δεν δέχτηκε! Τελικά η παράταξη Καπάκη-Σουσούδη ψηφισε τον Σουσούδη που βγήκε. Κάπως έτσι και στην επίβλεψη των έργων των σχολείων παρέμεινε ο Βιδάλης. Πιστοποιώντας έτσι με τον πιο απροκάλυπτο και κραυγαλέο τρόπο την προσώπική σύμπλευση Καπάκη-Σουσούδη. Σημειώνουμε πως επί 4ετία ο Καπάκης κατήγγειλε συνεχώς τον Σουσούδη για κακή διαχέιριση και οικονομικές ατασθαλίες. Τώρα τον ψηφίζει για διαχειριστή των συμβάσεων που ξεκίνησαν το καλοκαίρι και εκτελούνται.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Όπως υπάρχει ενιαία συμπολίτευση και υπάρχει και ενιαία αντιπολίτευση. Οι πρώτοι το λένε δημόσια. Οι δεύτεροι το κρατάνε… κρυφό! Μόνο που όπως λέει ο λαός: ο βήχας και ο έρωτας δεν κρύβονται…

«ΕΝ ΑΝΔΡΩ»

 

56 Comments

  1. Ο/Η ΘΡΑΣΟΣ λέει:
    27/09/2019 στις 08:33

    Ποιος υποσχέθηκε στον ¨δήμαρχο¨ Λοτσάρη ότι αν και μειοψηφικός θα περνάει ό,τι θέλει, όπως θέλει και όποτε θέλει; Άλλη είναι η πλειοψηφία και θα χορέψει στον ρυθμό που η πλειοψηφία -που εμείς οι δημότες της Άνδρου αποφασίσαμε- του παίζει. Αυτό έλειπε, μετά από τόσο προκλητική συμπεριφορά να περιμένει ότι θα σκύψουν το κεφάλι στις επιλογές του οι υπόλοιποι. Συνενόχους ψάχνει, όχι συνεργάτες και πολύ καλά κάνουν και ο Σουσούδης και ο Καπάκης και δεν του κάνουν αυτιά!
    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Ο νέος νόμος το υποσχέθηκε. Αυτός που δεν αναγνωρίζετε εσείς και οι άλλοι. 200 μειοψηφικοι Δήμοι θα κυβερνηθούν από τους δημάρχους και τις επιτροπές. Κρίμα που δεν το ξέρετε. Εσείς τι είδους ΘΡΑΣΟΣ έχετε και θέλετε να εποιβάλεται την θέληση σας στον δήμαρχο που πήρε πλειοψηφία στο Β γύρο;

    Απάντηση
  2. Ο/Η Γαυριωτης λέει:
    27/09/2019 στις 09:59

    Αυτή η επιτροπή για τις άνεμο γεννήτριες…. Δεν θα περάσει καμμια αν δεν τα πάρουν… (διαγράφετε μια αθλιότητα κατά των πολιτών που ειναι στην επιτροπή – Εν Ανδρω)

    Απάντηση
  3. Ο/Η Πολίτης λέει:
    27/09/2019 στις 10:14

    Κύριε Μπασαντη επειδή δεν ήσασταν, ΕΞΙ ΩΡΕΣ δε διήρκησε. Επίσης ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου είναι ανεπίτρεπτα ειρωνικός και κακότροπος και ο νέος δήμαρχος θα έπρεπε να πάρει θέση χθες κ όχι να κάνει τον παρατηρητή. Είπαμε, ναι μεν να υπάρχει μια τάξη στο συμβουλιο, αλλά όχι και να οριεται λες και βρισκόμεθα σε γήπεδο. Επιπλέον, οσον αφορά το δημοτικό στάδιο χώρας επειδή υπάρχει και δεύτερη όψη του νομίσματος πάντοτε γιατί λέτε πως το έκανε για επίδειξη δύναμης ο Σουσουδης και δε λέτε πως επιχειρηματολογημένα είπε πως το κάνει μιας και είναι κάτι που ο ίδιος ξεκίνησε και θα ήθελε να συμμετέχει; Έχει μια λογική δε νομίζετε κι εσεις;
    Επιπλέον μήπως να πούμε κι ότι υπήρξαν κωδικοί που πήγαν να τους περάσουν κατω από χαλί για να μην υπάρξει ψηφοφορία;!;! Αλλά όταν ζητήθηκε από μέλη της αντικολιτευσης να ψηφίσουν υπήρξε αντίδραση από τη δημοτική αρχή λόγω μειοψηφίας;;;; Λογικό γιατί είναι όντως ενοχλητικό να είσαι εκλεγμένος χωρίς πλειοψηφία.. αλλά αυτό είναι το αποτελέσμα των εκλογών.. μην ορίεστε για δήθεν τσαμπουκάδες που είπατε εχθές κύριοι….
    Επιπλέον κύριε Μπασαντη γιατί δεν αναφέρετε πως για οποία αντίδραση υπήρχε από την αντιπολίτευση ήταν άκρως τεκμηριωμένη διότι δεν υπάρχει ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ακόμη τεχνική έκθεση και από πλευράς δημοτικής αρχής όλα τα θέματα ήταν αιωρούμενα;
    Επισης κύριε Μπασαντη γιατι δε λέτε πως ενώ μίλησαν άλλοι κι άλλοι μόνο στον κύριο Τσαούση φέρθηκαν έτσι λέγοντας πως το έχουν κάνει καφενείο; Δηλαδή άλλοι κι άλλοι που έλεγαν άσχετα κι ολας μίλησαν και όταν πήγε ο νέος αυτός να τοποθετηθεί σε εντός θέματος ζητούμενα του φώναξαν ότι δεν έχει δικαίωμα να μιλήσει!!!!!!!! Επίσης να πούμε πως ειπωθηκε ότι ο κύριος δήμαρχος θέλει να γίνεται 4 το συμβούλιο για να προλαβαίνει το βαπόρι των 7 παρα τέταρτο και έκαναν πως δε το άκουσαν!!!!!!!!!!!!!!
    Επιπλεον γιατί δεν αναγράφετε πως η δημοτική αρχή με το που ξεκίνησε θέλει να κάνει συμβούλια και επιτροπές ΧΩΡΙΣ ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ;; Οι υπόλοιποι τα βλέπουμε. Αλλά άλλοι φοράνε παρωπίδες..
    Και επειδή διαβάζει και κόσμος από μακρυά να ενημερώσουμε τον κόσμο πως δεν είναι δυνατόν η δημοτική αρχή για κάποιες επιτροπές που αφορούν και σοβαρά θέματα να τα έχει συζητήσει να τα εχει κανονίσει και να τα φέρνει στο συμβούλιο απαιτώντας να πάρουν οι άλλες παρατάξεις απόφαση το επόμενο λεπτό ενώ εκείνη είχε το χρόνο της.
    Εάν υπήρχε οργάνωση θα υπήρχε και έγκυρη ενημέρωση προς όλα τα μέλη ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ μέρες πριν έτσι ώστε να είναι όλοι έτοιμοι στο συμβούλιο.
    Αρχή είναι ακόμη.. ελπίζουμε σε κάποια εξέλιξη…

    Απάντηση
  4. Ο/Η Ανδριώτης λέει:
    27/09/2019 στις 12:30

    Είσαι Μακρύς ο δρόμος της ασυνεννοησίας και της νέας δημοτικής αρχής
    Περαστικά μας

    Απάντηση
  5. Ο/Η Ανδριώτης 3 λέει:
    27/09/2019 στις 13:57

    Σιγά τη μεγάλη πλειοψηφία που πήρε ο Λοτσάρης και σε κάθε περίπτωση έχει απέναντί του την πλειοψηφία των πολιτών του νησιού , εάν νομίζει ότι η δημαρχία της Άνδρου θα είναι περίπατος είναι βαθιά νυχτωμένος , όσον αφορά το ρεπορτάζ σας για μια ακόμα φορά γράφετε χωρίς το παραμικρό ίχνος αντικειμενικότητας ! Συνεχίστε έτσι σαν δεκανίκι του δημάρχου και σε λίγο θα διαβάζετε τα γραφόμενά σας μόνο εσείς κ.διαχειριστά!!!!!
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Έχετε απόλυτο δίκιο. Μόνοι μας τα διαβάζουμε. Εσείς γιατί όμως τα διαβάζετε; Και γιατί γράφετε σχόλια; Δεν έχετε κάτι καλύτερο να κάνετε;
    ΥΓ Όλως τυχαίως να σας πούμε πως αύξηση σε επισκέπτες/αναγνώστε σήμαντικη είχαμε και τον Σεπτέμβριο σε σχέση με πέρσι. Σχετικά ανακοίνωση από το Google Analytics μόλις κλείσει ο Σεπτέμβρης.
    ΥΓ Όλως τυχαίως να σας πούμε πως στην Άνδρο έγινεν εκλογές δύο γύρων. Τη δεύτερη Κυριακή κέρδισε ο Λοτσάρης. Με μικρή πλειοψηφία όμως κέρδισε. Και δεν έχει απέναντί του παρά μόνο τα προβλήματα της Άνδρου που είναι πολλά και χρόνια. Σε αυτά θα λογοδοτήσει σε λίγο καιρό όχι σε εσάς και σε μερικούς σαν εσάς που δεν ξέρουν πολιτική.

    Απάντηση
  6. Ο/Η dinos λέει:
    27/09/2019 στις 14:11

    Να κάνετε αντικειμενική ενημέρωση κύριε ( τρόπος του λέγειν), και να εγκαταλείψετε τις εμμονές σας… Απορώ που ο κ. Καπάκης δεν έχει καταθέσει ακόμη αγωγή συκοφαντικής δυσφήμισης εναντίον σας. Όταν αποφασίσει να το κάνει θα έχετε να αντιμετωπίσετε ένα ολόκληρο νησί… Θα έχετε εναντίον σας και τον κ. Μητσοτάκη… Φτάνει πια!
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Φαίνεται πως δεν είναι τόσο ανόητος όσο εσείς κύριε μου. Δεν υπάρχει αγωγή για πολιτική κριτική. Δυστυχώς δεν ξέρετε τι λέτε.

    Απάντηση
  7. Ο/Η ΓΑΥΡΙΩΤΗΣ...ΜΕ ΑΠΟΡΙΕΣ ! ! λέει:
    27/09/2019 στις 14:40

    ΑΥΤΟΣ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΟΥ ΓΑΥΡΙΟΥ ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΝΤΖΩΡΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΑΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΤΗΝΟΥ-ΑΝΔΡΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟ, ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΟ ΛΙΜΝΑΙ ??
    ΟΛΟΙ ΑΝΑΡΩΤΙΟΥΝΤΑΙ ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΚΑΙ ΤΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΕΧΕΙ ΚΥΡΙΕ ΛΟΤΣΑΡΗ, ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΡΟΤΕΙΝΑΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ??
    ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΥΡΙΟ ,ΑΛΛΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΜΕΘΑ, ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΣΤΟΧΟ ΚΑΙ ΑΦΕΛΕΣ, ΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ, ΜΗ ΓΝΩΣΤΗΣ ΤΗΣ ΝΑΥΤΟΣΥΝΗΣ ΝΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΤΟ ΓΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ.
    ΧΑΘΗΚΑΝ ΤΟΣΟΙ ΕΝ ΝΕΡΓΕΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΥΑΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΝΑΥΤΙΚΟΙ, ΝΑ ΜΑΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝ ΜΕ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΟΛΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ? ?
    ΤΡΑΓΕΛΑΦΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΔΩ ΣΤΟ ΓΑΥΡΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ, ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΟΥΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΟΣ ΓΑΥΡΙΟΥ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΛΟΤΣΑΡΗ, ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΟΥΝ, ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ .
    ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΗΚΑΜΕ ΟΤΙ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ, Ο ΑΞΙΟΣΕΒΑΣΤΟΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΗΣ ΜΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΌΤΙ, ΕΧΕΙ ΒΑΡΚΑ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΨΑΡΕΜΑ ! !
    ΑΛΛΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΣΟΙ …ΕΧΟΥΝ ΒΑΡΚΑ ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΨΑΡΕΜΑ, ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΑ ΜΑΣ ? ?
    ΔΗΛΑΔΗ ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΥΝΗΓΟΙ ΚΑΙ ….ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΜΠΕΚΑΤΣΕΣ, ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΝΙΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΛΩΡΙΔΑ ? ?
    ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΕΔΩ….ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΜΑ ΣΠΑΡΟΥΝ ΓΙΑ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ, ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΞΑΝΑ !!
    ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΝ ΑΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ, ΜΕ ΟΛΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΧΑΜΟ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕ, ΜΑΛΛΟΝ ΠΕΡΑΣΕ ΣΤΟ …ΝΤΟΥΚΟΥ ,Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ-ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗΣ, ΤΟΥ ΣΥΜΠΟΛΙΤΗ ΜΑΣ ΑΥΤΟΥ ΣΤΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ .
    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Τι σχέση με την θάλασσα είχε ο Ιακώβος Σκόρδος, ο κ. Παναγιωτακόπουλος, ο Ανδρέας Βόσσος, η κ. Βασιλοπούλου κλπ ή τώρα η Τασούλα (θα πηγαίνει ο Αδάμης) και τόσοι άλλοι που ήταν σε προηγούμενα και σε αυτό το συμβούλιο;
    Μάλλον είστε εντελώς άστοχος. Το θέμα είναι τι δουλειά έκαναν όσοι πήγαν κι όσοι θα πάνε…

    Απάντηση
  8. Ο/Η AX..! λέει:
    27/09/2019 στις 14:58

    ΑΧ ΚΑΙ ΒΑΧ..ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΔΕ ΣΚΥΒΕΙΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ… ΕΙΣΑΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΗΣ ΑΡΕΝΑΣ…ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ!! ΜΗ ΞΑΝΑ ΑΠΟΥΣΙΑΣΕΤΕ..ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΣΠΑΣΜΕΝΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΕ! ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ SITE ΣΑΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ, ΔΕΝ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΟΠΩΣ ΛΕΤΕ ΤΗ ΘΕΛΗΣΗ ΤΟΥ….ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ…..Ο “ΝΙΚΗΤΗΣ” ΧΑΝΕΙ…ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΠΡΟΦΑΝΩΣ!!
    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Μα τι λέτε; Εκεί ήμουν. Με άλλο τρόπο. Συμφωνώ με τις ψηφοφορίες. Από εδώ και πέρα όμως θα γίνονται και στις Επιτροπές όπως λέει ο νέος νόμος που ΔΕΝ τον ξέρεις ούτε εσύ ούτε ο Σουσούδης///

    Απάντηση
  9. Ο/Η ΓΙΑΝΝΑ & ΑΓΓΕΛΟΣ ΟΡΜΟΣ ΑΝΔΡΟΥ λέει:
    27/09/2019 στις 15:00

    Νομοι και εγκυκλιοι του ΥΠΕΣ, για την λειτουργια των Δήμων,τα γραφουμε στα παλιά μας τα παπούτσια, αν δεν καΤαλαβει ο κ.Λότσαρης, ότι εκλεχτηκε μόλις με 40 ψήφους και είναι υποχρεωμένος να σεβαστεί κι αυτός και ….ο πολυξερίδης κ. Μπάλλας, τι σημαίνει συναίνεση και όχι βερμπαλισμός ΚΑΙ εξουσιομανία, ετσι αυτού του επιπέδου, όπως ζήσαμε απο κοντα προχτες στο δημοτικό συμβούλιο ! !
    Αν δεν τους αρέσει, ας απεθυνθούν στον αρμόδιο Υπουργό ΥΠΕΣ, που ….πέταξε μία εγκύκλιο, αλλοίωσης του αποτελέσματος των εκλογών και …..νομίζει ότι καθάρισε και ότι δήθεν, λέει έβαλε τέλος με αυτήν την εγκύκλιο, στην ακυβερνησία των ΟΤΑ.
    πόσο βαθιά νυκτωμένοι ειναι οι ανθρωποι, που δεν μπορούν να καταλάβουν την θέληση των ψηφοφορών και την επιλογή που έκαναν και κανένας υπουργός του Μητσοτάκη δεν πρόκειται…με το έτσι θέλω να αλλοίωσει, στο όνομα δήθεν, της ακυβερνησίας.
    Εδώ χρόνια τώρα, σχεδόν όλα τα Ευρωπαικά κράτη στην αυτοδιοίκηση έτσι λειτουργούν με το σύστημα της απλής αναλογικής και την δίκαιη εκπροσωπηση των εκπροσώπων τους στα κοινά και τα καθημερινά τους ζητήματα και κανένας δεν διανοήθηκε να βγάλει εγκυκλίους και να τισ πασπαλίζει με …δήθεν κυβερνησιμότητα, αλλοιώνοντας το αποτέλεσμα των εκλογών.
    Ναπολέοντες και Λουδοβίκους εν έτει 2020 δεν θα έχουμε κύριοι, παρτε το απόφαση και συνεργαστείτε σοβαρά και υπεύθυνα και αφήστε τα υπόλοιπα, όσο είναι καιρός ακόμη.
    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Αυτοί μάλλον το έχουν καταλάβει αυτό που λέτε/ Οι Καπάκης-Σουσούδης έχουν καταλάβει πως έχασαν και είναι άλλος δήμαρχος και ο νέος νόμος επιβάλει αυτά που εσέις γράφετε στα παλιά σας τα παπούτσια;
    Καλήνύχτα σας…

    Απάντηση
  10. Ο/Η πολιτησ λέει:
    27/09/2019 στις 15:53

    Ο κ Μπαλλας ειπε οτι ειπε για τον κ καπακη .Δικιγορος ειναι οκ την νομοθεσια την ξερει βεβαιως.ΔΙΚΑΣΤΗΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ .ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΑΣ.Και κατι αλλο κ μπασαντη .ΣΕ ποσα συνεχομενα συμβουλεια ελειπε εκεινοσ κατα το παρελθον ειδικα οταν ηταν δημαρχοσ ο κ γλυνοσ.Μηπωσ ειχε περασει τα 5 και τα 6 συνεχομενα συμβουλεια.Καπιοι παλιοι συμβουλοι τα βλεπουν αυτα και γελανε.
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Πολύ σωστά λέτε πως επί δημαρχίας Σουσούδη αρχικά ο κ. Μπάλλας έλειπε ένα χρόνο και μετά ο κ. Καπάκης δύο. Επίθσης πολλοί άλλοι έλειπαν όσο ήθελαν (Βόσσος, Μακρή, κλπ). Το πολιτικό πρόβλημα που επισημαίνετε όμως δεν ήταν του Μπάλλα και του Καπάκη. Ήταν της διοίκησης Σουσούδη που ανεχόταν το μπάχαλο. Επειδή τότε το μπάχαλο ήταν ανεκτό πρέπει να συνεχίσει και σήμερα;

    Απάντηση
  11. Ο/Η ΕΠΡΕΠΕ λέει:
    27/09/2019 στις 16:15

    ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟΝ ΜΠΑΛΛΑ ΠΡΟΕΔΡΟ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΝ ΕΦΕΥΡΟΥΜΕ.
    ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΜΠΑΛΛΑ ΤΟΝ ΚΑΚΟΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΕΙΡΩΝΙΚΟ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΤΕ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕ ΠΟΤΕ ΔΗΜΙΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ. ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΦΕΝΕΙΟ. ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΠΟΥ ΕΛΕΙΠΕ ΟΠΩΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΛΑΤΕΙΑ ΜΠΑΤΣΙ ΠΟΥ ΚΡΑΤΗΣΕ ΤΡΕΙΣ ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΟΥΝ ΜΙΑ ΠΛΑΤΕΙΑ κ.λ.π ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΑΛΛΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ. ΜΠΡΑΒΟ ΛΕΥΤΕΡΗ ΤΟΥΣ ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΣΤΑ ΙΣΙΑ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ Ο,ΤΙ ΑΞΙΖΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ.

    Απάντηση
  12. Ο/Η Δυο μετρα λέει:
    27/09/2019 στις 17:37

    Ενα περίεργο πράγμα: σε ενοχλεί ΜΟΝΟ η (τυχαία;) συμφωνία απόψεων Σουσουδη-Καπακη σε κάποια θέματα, ΑΛΛΆ ΚΑΘΟΛΟΥ η πλήρης σύμπραξη Γαννιση-Λοτσαρη! Λες Και μόνο αυτοί οι δυο είχαν δικαίωμα σύμπραξης! Ή μήπως θα προτιμούσες καλύτερα να συμπράξουν ΟΛΟΙ με το Λοτσαρη;;; Πάρτο απόφαση, είναι δήμαρχος μειοψηφίας, τελεία.΄
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Ένα μετρο. Θεωρώ πως ο Σουσούδης υπήρξε πλέρης αποτυχία. Και ο Καπάκης αποτυχημένος. Γιατί αδιαφόρησαν για την Άνδρο και κοίταξαν μόνο τον εαυτό τους.
    Όλοι οι άλλοι συζητιόνται.
    Το ήξερα από την ώρα που βγήκε ο Λοτσάρης πως είναι μειοψηφία στο συμβούλιο με τον παλαιό νόμο της απλής αναλογικής, αλλά πλειοψηφία στη διοίκηση με το νέο νόμο.
    Όμως δεν θα κριθεί από τις αστειές πλειοψηφίες στο συμβούλιο (τόσες είχε ο Σουσούδης και δεν πέτυχε τίποτα) αλλά από το αν θα λύσει προβλήματα. Αυτά που δεν έλυσε ο Σοιυσούδης και δεν τόλμησε να πει ποτέ ο Καπάκης.
    Καληνύχτα σας…

    Απάντηση
  13. Ο/Η Ξεχνας λέει:
    27/09/2019 στις 17:42

    … να πεις βέβαια ότι ο συμπολιτευόμενος υπέκλεψε με πονηριά ψήφους (δήθεν δικές του) για να τις χαρίσει ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ στον Δήμαρχο του, χωρίς οι ψηφοφόροι του να γνωρίζουν την πρόθεση του αυτή από πριν!
    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Ενω εκείνες που υπέκλεψε ο αντιπολιτευόμενος Βόσσος και Καπάκης και τις χάρισαν στο δήμαρχο της ζωής τους τον Σουσούδη. Ιδου που μιλά την αστεία σας γλώσσα κι εγώ…
    ¨αρα εγώ δεν ξεχνώ εσείς ξεχνατε πολλά…

    Απάντηση
  14. Ο/Η Γαυριωτης λέει:
    27/09/2019 στις 18:43

    Να τις χάριζε ο Καπάκης όπως λες θα είχαμε δήμαρχο σουσουδη τώρα ευτυχώς όμως στάθηκε στο ύψος του και είπε κατά συνηδειση και από τι βλέπουμε αν κάνεις τις πράξεις ή πλειοψηφία των ψήφων καπάκη απείχε στο δεύτερο γύρο. Απλά η προπαγάνδα καλά κρατεί σε αυτό το νησί….
    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Στο ύψος του ε; Σε ποιο ύψος να καταλάβουμε; Των όποιων εξαρτήσεων του; Και σε ποιο ύψος στάθηκε ο μηχανισμός του στο Γαυριο που “έσπρωχνε” Σουσούδη μέχρι θανάτου. Θέλετε ονόμσατα; Διευθυνσεις; Τηλέφωνα; Και λέτε πως είστε Γαυριώτης…

    Απάντηση
  15. Ο/Η Αμερόληπτη λέει:
    27/09/2019 στις 19:01

    Τι έγινε η συνεννόηση περιλαμβάνει και τη μαζική επίθεση στο Δήμαρχο Λοτσάρη μέσω του site του κ. Μπασαντή;
    Έτσι δε μας πείθετε κύριες και κύριοι της αντιπολίτευσης. Πρέπει να το κ α τ α λ ά β ε τ ε ο Λοτσάρης είναι ο Δήμαρχος της Άνδρου!!!! Αφήστε τα φτηνά σας κόλπα μπας και μπορέσει η νέα δημοτική αρχή να καθαρίσει τη λέρα τόσων χρόνων!!!

    Απάντηση
  16. Ο/Η Πατρα Καπελλα λέει:
    27/09/2019 στις 21:07

    ΝΑ ΚΑΙ Η ΑΑΝΤΗΣΗ ΣΤΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΝ ΑΝΔΡΩ ΓΙΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ 26-9-2019
    ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΝΔΡΟΥ 26/9/19
    ΜΕ ΚΤΙΜΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ
    Πατρα Καπελλα

    Διαψευση δημοσιευματων
    ΔΙΑΨΕΥΣΗ Νο 1

    Μετα την ακυρωση του ΔΣ της 19/9/19 λογω μη απαρτιας απο την ομαδικη αποχη της αντιπολιτευσης για συγκεκριμενους λογους που εχουν βγει στην δημοσιοτητα,αμεσως μετα, στις 20/9, σχετικο ψευδες δημοσιευμα ανεφερε!!!!
    Οτι λογω της αναβολης διορισμου νεων μελων για την συγκροτηση του ΔΣ Λιμενικου Ταμειου Τηνου Ανδρου,θα καθυστερηση με ευθυνη της αντιπολιτευσης η εκβαθυνση του λιμενους Γαυριου.
    Σε σχετικη μου ερωτηση προς τον Κο Δημαρχο στο ΔΣ της 26/9/19 αν συμφωνει με το ανωτερω ψευδες δημοσιευμα,απεφυγε να παρει θεση ευθεως και ανεφερε ετσι αοριστα οτι εν μερει δεν συμφωνει και εν μερει συμφωνει.
    Για αποκατασταση της αληθειας ενημερωσα το ΔΣ οτι κατι τετοιο ειναι ψευδες και αναλυοντας τα γεγονοτα που το αποδυκνειουν ανεφερα τα εξεις
    Μετα την συναντηση που εγινε στην Ανδρο της Θεοσκεπαστου με τον τοτε Υφυπουργο Ναυτιλιας με θεμα το λιμανι Γαυριου , οπου ηταν παροντες ο νυν Δημαρχος και ο πρωην Δημαρχος, ο Υπουργος ανεφερε οτι υπαρχει το ποσον των 1.300.000 ευρω στο Υπουργειο Υποδομων,διαθεσιμο για την εκβαθυνση του λιμενος Γαυριου.
    Εκτοτε( με συνεχει παρακολουθηση του θεματος εκ μερους μου), η αρμοδια Διευθυνση Λιμενικων Υποδομων προχωρησε στη συνταξη μελετης για την εκβαθυνση,με τις δικες της τεχνικες υπηρεσιες για να μην χαθει χρονος,λογω ελλειψης τεχνικου προσωπικου στο ΔΛΤΤ-Α.
    Για την πληροτητα δε του φακελλου εκβαθυνσης,χρειαζοταν και μελετη απο το ΕΛΚΕΘΕ, οτι τα μεταφερομενα υλικα της εκβαθυνσης δεν ειναι επικινδυνα και τοξικα.
    Για την πληρωμη της μελετης του ΕΛΚΕΘΕ το ΔΛΤΤ-Α με την υπαρχουσα μεχρι σημερα νομιμη συνθεση του, δεσμευσε το ποσον των 20000 ευρω οπως του ζητησε το ΕΛΚΕΘΕ, σε συνεδριαση, που εγινε πολυ ποιο πριν απο το αναβληθεν ΔΣ Ανδρου της 19/9/19.
    Αυτο που εκρεμει πλεον ειναι η εγκριση απο το ΔΣ του ΕΛΚΕΘΕ που θα γινει εντος του 10/2019.
    Απο ολα τα ανωτερω αναφερθεντα και για αποκατασταση της αληθειας, ο Δημος Ανδρου δεν εμπλεκεται πουθενα σε καποια καθυστερηση του εργου εκβαθυνσης λογω μη εγκαιρης, δηθεν, αναδειξης νεων μελων στο ΔΣ του ΔΛΤΤ-Α ΟΠΩΣ ΨΕΥΔΩΣ ΑΝΕΦΕΡΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΣΤΙΣ 20/9/19.

    ΔΙΑΨΕΥΣΗ Νο 2
    Σε σχετικο παλι δημοσιευμα της 27/9/19 απο το ιδιο site που ανεφεροταν στο ΔΣ της 26/9/19 για το θεμα αναμορφωση προυπολογισμου για κατασκευη περιφερειακου δρομου στο ΓΑΥΡΙΟ και οτι δηθεν αντεδρασαν οι συμβουλοι του Καπακη φοβουμενοι μηπως γινει το εργο,ΑΠΑΝΤΩ ΣΤΟ ΨΕΥΔΕΣ ΑΥΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ, με οσα ακριβως λεχθηκαν στο ΔΣ
    Ο κωδικος αναμορφωσης 647412 με ποσον 8680 ανεφερε ΜΠΕ ΓΙΑ ΔΙΑΝΟΙΞΗ ΟΔΟΥ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΛΙΜΕΝΑ ΓΑΥΡΙΟΥ.
    Σε ερωτηση,για ποιο δρομο μιλαμε ακριβως,τοτε ακουσαμε οτι αφορα τον περιφερειακο Γαυριου και σε σχετικη μας ερωτηση γιατι δεν αναφερεται σαν περιφερειακος Γαυριου στο πινακιο αναμορφωσης,απαντηση δεν υπηρχε.
    Το περιεργο στην ολη αυτη δεσμευση του ποσου και αυτο ακριβως ρωτησαμε τον Κο Δημαρχο, ειναι οτι εφοσον αφορα τον περιφερειακο Γαυριου,πως ειναι δυνατον να ζητα να κανει πρωτα μελετη περιβαλοντικη,για ενα δρομο που δεν υπαρχει καν χωροταξικη μελετη,δεν υπαρχει καν ενα τοπογραφικο, δηλαδη εναν ανυπαρκτο δρομο που δεν ξερει κανεις απο που θα ξεκινησει,που θα καταληξει και απο που θα περασει
    .
    ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΜΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ, ,ΜΕΤΑΤΡΑΠΗΚΕ ΣΕ ΕΝΑ ΨΕΥΔΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΟΤΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΑΜΕ ΑΡΝΗΤΙΚΑ, ΣΤΟΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΡΟΜΟ ΓΑΥΡΙΟΥ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ.

    Επειδη οπως εχουμε καταλαβει ολοι , αυτη η βιομηχανια διαστρεβλωσης της αληθειας σε θεματα του ΔΣ θα εχει συνεχεια και δεν υπαρχει διαθεση καμιας διαψευσης απο τον ΔΗΜΟ,( γιατι μαλλον αυτο τους βολευει να γινεται),προσωπικα δεν θα σταματησω να διαψευδω οτι δεν εχει σχεση με τα πραγματικα γεγονοτα ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥ.

    Αδαμης Βασιλης
    Δημοτικος Συμβουλος Ανδρου

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ

    1. ΕΡΩΤΗΜΑ Α: Υπάρχει ένα σχόλιο του Βασίλη Αδάμη που το στέλνει η κ. Πάτρα Καπέλλα. Πρώτη ερώτηση γιατί ο κ. Αδάμης χρησιμοποιεί ενδιάμεσο για να στείλει σχόλιο όταν μπορεί να το στείλει επώνυμα; Υπάρχει λόγος να κρύβεται ή αν δεν κρύβεται γιατί δεν το έστειλε απευθείας στο Εν Άνδρω;
    ΕΡΩΤΗΜΑ Β: Η απάντηση που στέλνετε εσείς αφορά ΔΥΟ συμβούλια αυτό που δεν έγινε κι αυτό που έγινε. Έχετε μπερδευτεί γιατί ο Αδάμης έλειπε στο ένα. Συγκεντρωθείτε καλή μου.
    2. Χαιρόμαστε που και οι δύο διαψεύσεις ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΥΝ τα δύο δημοσιεύματα πανηγυρικά. Νάστε καλά.

    ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ: Όπως μας ειδοποίησε στέλεχος του λιμενικού ταμείου ΤΗΝΟΥ-ΑΝΔΡΟΥ οι αρχικές 20.000 έχουν εγκριθεί υπό την ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΣΥΝΘΕΣΗ του ΔΣ, αλλά τον μήνα Σεπτέμβριο, που έπρεπε να είχε αλλάξει! Αυτό δεν ήταν κατά την γνώμη μας σωστό. Το σωστό θα ήταν να έχει συγκληθεί το ΝΕΟ συμβούλιο, να ενημερωθεί και να εγκρίνει. Το ότι έγινε αυτό με τον τρόπο που έγινε ενέχει τον κινδυνο να χρειαστεί νέα ενημέρωση ή να επαναληφθεί η απόφαση κλπ. από το νέο συμβούλιο και το έργο να καθυστερήσει. Το αν ο κ. Αδάμης πιστεύει το αντίθετο δεν είναι θέμα διάψευσης. Είναι θέμα πολιτικής αντίληψης του πως λειτουργεί η δημόσια διοίκηση. Και το ερώτημα παραμένει ανοιχτό: έπρεπε ή δεν έπρεπε το νέο συμβούλιο να συγκροτηθεί εγκαίρως και να προχωρησει το ίδιο 10 μέρες νωριτερα στην έγκριση. Με την τακτική της “παγκόσμιας πρωτοτυπίας” της αποχής από το δημοτικό συμβούλιο προχωράνε τα πράγματα η επιβραδύνονται;…

    3. Στο θέμα του περιφερειακού δρόμου του Γαυρίου καλές οι δικαιολογίες σας, αλλά πολιτικά αστείες. Μπήκαν χρήματα στον κωδικό για να υπάρχουν και να ξεκινήσει ένα έργο. Δεν ήταν χρήματα να γίνει ένα έργο. Ήταν χρήματα όπως εσεις λέτε “ΓΙΑ ΔΙΑΝΟΙΞΗ ΟΔΟΥ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΛΙΜΕΝΑ ΓΑΥΡΙΟΥ.”. Την Πλούσκα που την είδατε κ. Αδάμη; Στον ύπνο σας; Όμως επιχειρηματολογούσατε για την Πλούσκα!!! Από που κι ως που ένα έργο ΔΙΑΝΟΙΞΗ ΟΔΟΥ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΛΙΜΕΝΑ ΓΑΥΡΙΟΥ εννοεί να συνδέσει την Πλούσκα με τον λιμένα Γαυρίου;

    4. Όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει διαψεύσεις κ. Αδάμη.
    Συνηθισμένος στις διαψεύσεις είσαστε κ. Αδάμη. Ξεκινησατε την αντιπαράθεση μαζί μας το 2014 χωρίς λόγο γράφοντας αστείες διαψεύσεις για το πλοίο “Άγιος Γεώργιος”. Αυτό που λέγατε τότε πως θα έκανε το δρομολόγιο Ραφήνα-Άνδρος!!! Το είδατε ποτέ εσείς που διαψευδατε πετώντας λάσπη “για συμφέροντά”;
    Μείνατε με τις διαψεύσεις ανα χείρας τότε και σας χάσαμε από πελάτη μέχρι τις εκλογές όπου ΑΥΤΟΔΙΑΨΕΥΣΤΗΚΑΤΕ πανηγυρικά αφού και τότε μας διαψεύδατε πάλι για την δημοσκόπηση και τις ΕΓΚΥΡΕΣ προβλέψεις μας. Τι βγήκε ο Καπάκης κ. Αδάμη; Μπήκε στο δεύτερο γύρο; Εσείς δεν διαψεύδατε και τότε το Εν Άνδρω και την επιστημονική δημοσκόπηση μας;
    Πως και τα ξεχάσατε όλα αυτά κ. Αδάμη; Κι επανέρχεστε σήμερα ακμαίος και φρέσκος με νέες διαψεύσεις!!!.
    Χαιρόμαστε που ως νέος δημοτικός σύμβουλος Χώρας (αλήθεια πόσες ψήφους πήρατε στην Χώρα και πόσες “έστειλαν” οι φίλοι σας από το Γαύριο;) ξεκινάτε μια νέα καριέρα διαψεύσεων. Μιλάτε αναιδώς για “βιομηχανία ψευδών δημοσιευμάτων” εσείς… ένας αποδεδειγμενα αυτοδιαψευδόμενος επί χρόνια. Κόψτε την πλάκα κ. Αδάμη…
    Σταματάμε εδώ τις αναδρομές στις “διαψεύσεις” σας και δεν πάμε και σε άλλες. Αυτές για άλλη φορά. Αυτά γιατί καθένας έχει την ιστορία του στο νησί που τελευταία επιστρεψατε (από Γαύριο μέσω Χώρας!!!) και με τέτοιο ύφος…
    Καληνύχτα σας κ. Αδαμη…

    ΥΓ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΟΣΑ ΓΡΑΦΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ κ. ΑΔΑΜΗ ΤΟ 2015 ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΔΙΑΨΕΥΔΟΤΑΝ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΑ (ΕΝ ΑΝΔΡΩ 16/1/16)
    ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΙ
    “Πριν μερικούς μήνες (Οκτώβριος) προβλέψαμε (μετά σχετική έρευνα) πως δεν θα θα ερχόταν στις 15 Ιανουαρίου 2015, αλλά μάλλον στις 2 Απριλίου 2015. Επιβεβαιωθήκαμε απόλυτα μιας και το πλοίο ζήτησε και θα έχει ανεκτέλεστα δρομολόγια μέχρι την 25 Μαρτίου 2015. Εκείνη την εποχή κ. Βασίλης Αδάμης, πρώην πράκτορας του Γαυρίου και της Ραφήνας, με ύφος στυφό και μάγκικο ρωτούσε γραπτώς: “τι συμφέροντα εξυπηρετούμε γράφοντας τέτοια πράγματα;”
    – Σήμερα που επαληθευτήκαμε απολύτως διαπιστώνουν όλοι πως (επειδή ερευνούμε πριν γράψουμε) εξυπηρετούμε αποκλειστικά τα συμφέροντα των κατοίκων της Άνδρου. Γράφοντας έγκυρες πληροφορίες. Ας μας πει τώρα αυτός που διαψεύστηκε παταγωδώς γιατί περιφέρεται στα λιμάνια και στα F/B και δίνει λάθος πληροφορίες; Τι θα πει τώρα στους ανδριώτες που τον πίστεψαν και μας ρωτούσαν για τα δρομολόγια των δύο (!) πλοίων στις εκλογές;”

    ΕΡΩΤΗΣΗ: Πόσες φορές επιχειρώντας να διαψεύσετε άλλους αυτοδιαψευστήκατε κ. Αδάμη στους Ανδριώτες και στους Γαυριώτες; Αυτά για την ώρα…

    Απάντηση
  17. Ο/Η Γιωργος Τ λέει:
    27/09/2019 στις 22:51

    Καθε φορα συμπαθω τον Μπαλα ολα και περισσοτερο…

    Απάντηση
  18. Ο/Η Χωραΐτης λέει:
    28/09/2019 στις 04:40

    Σουσουδη εσένα ψηφίσαμε εάν θέλαμε τον Καπακη θα τον ψηφίζαμε απευθείας .Έπρεπε να είχες το θάρρος να μας πεις ότι τα είχες βρει απόλυτα με τον Συριζαιο Καπακη και όχι να μας κοροϊδεύεις εμάς τους Χωραΐτες. Αυτή η ταύτιση που βλέπουμε στο ΔΣ μας φέρνει εμετό. Θα σε περιμένουμε στην γωνία Συριζοσουσουδη !!!!!

    Απάντηση
  19. Ο/Η ΤΕΛΕΙΑ λέει:
    28/09/2019 στις 04:48

    ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ Ο ΚΑΠΑΚΗΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟΔΟΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΠΟΥ ΔΙΑΛΑΛΟΎΣΕ ΤΟΥ ΣΟΥΣΟΥΔΗ …..ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΚΥΡΙΕ ΚΑΠΑΚΗ ???Α ΞΕΧΑΣΑ Η ΣΙΩΠΗ ΣΑΣ ΗΤΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΣΥΜΠΡΑΞΗΣ …..

    Απάντηση
  20. Ο/Η Ντιντης λέει:
    28/09/2019 στις 05:11

    ΣΕ ποιά στάση τον Έχει βάλει τον Γιάννη μας να κάθεται ο Θεοδόσης της ζωής μας ???? Αν άκουσα καλά στα… (διαγράφεται το υπόλοιπο, παρακαλώ όχι τέτοια σχόλια – Εν Άνδρω) ????

    Απάντηση
  21. Ο/Η ΕΡΩΤΑΣ ΕΊΝΑΙ ΘΑΡΡΩ!!!!!!!!!!!!!! λέει:
    28/09/2019 στις 05:21

    I LOVE YOU GIANNIS+THEODOSIS
    ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΔΕΝ ΒΑΣΤΩ
    ?⚘???❤?????????

    Απάντηση
  22. Ο/Η pantmar λέει:
    28/09/2019 στις 06:56

    Η περιπτωση τους ολων αυτων ειναι για ναγελαμε.Υποβαθμιζουν ολο το νησι.Απο που να αρχησουμε,τα σκουπιδια χρονιαΦΙΡΜΑ!Το Κορθι,ε….τι να πεις ποια!Οσο για την Ραχη κριμα περιοχη Natural θα βαλουμε ανεμογενιτρειες,δεν υπαρχει αλλο σημειο?Τι να πουμε για το βιολογικο πονεμενες ιστοριες, ενα Κορθι παιδι κατωτερου θεου.Αλλα βεβαια το ονομα τους ολοι αυτοι η τσεπες και τα λεφτα τους τα ΡΕΖΙΛΙΑ!

    Απάντηση
  23. Ο/Η Κυριάκος Μ. λέει:
    28/09/2019 στις 07:16

    Καθε φορα αντιμπαθω τον Μπαλα ολα και περισσοτερο…

    Απάντηση
  24. Ο/Η Θλιβερά πρώτα συμπεράσματα λέει:
    28/09/2019 στις 07:20

    Δεν νομίζω ότι αξίζει να αναφερθώ στο φαινόμενο Μπάλλα, καθώς η πρόσφατη πολιτική στάση του είναι το κερασάκι στην τούρτα μιας αλλοπρόσαλλης πορείας….απλά αναρωτιέμαι τι καημό είχε…να παραμείνει Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου ήταν το όνειρο της ζωής του που τον οδήγησε στην σύμπραξη με τον Λοτσάρη;
    Την λύσσα την κακιά για απόλυτη επικράτηση σε κάθε Επιτροπή, σε κάθε απόφαση ποιος την καλλιέργησε στον Λοτσάρη; Ποιος τον γέλασε ότι είναι ελέω Θεού Δήμαρχος και μην τολμήσει μύγα να του κουνηθεί; Ποιος τον γέλασε ότι αν και με τα τερτίπια του νέου Νόμου βρέθηκε ¨Δήμαρχος¨ παρά την μειοψηφία του, θα επιβάλλει να ψηφίζει τις προτάσεις του η πλειοψηφία, την οποία δεν ελέγχει και δεν τιμά με την συμπεριφορά του;
    Ποιος έδωσε το δικαίωμα στον άρτι αφιχθέντα στο νησί, και από τους ψηφοφόρους της Άνδρου μαυρισμένο Γιαννίση, να ειρωνεύεται οποιονδήποτε εντός ή εκτός Δημοτικού Συμβουλίου; Κανείς δεν ξεχνά ότι υπέκλεψε τις ψήφους που τον έστειλαν στον Δήμο και μάλλον αυτός είναι για πολύ δούλεμα που έγινε από Δήμαρχος κλητήρας του Λοτσάρη.
    Στις λίγες μέχρι τώρα συνεδριάσεις η σύμπραξη των τριών προκαλεί στην καλύτερη των περιπτώσεων άφθονο γέλιο και στην χειρότερη απερίγραπτη οργή για τον κακό χαρακτήρα της νέας διοίκησης, τον ξιπασμό, την ασέβεια στην Δημοκρατία.
    Στις τελευταίες εκλογές ηττήθηκε η αξιοπρέπεια της Άνδρου.

    Απάντηση
  25. Ο/Η Κορθιανός λέει:
    28/09/2019 στις 07:20

    Λοτσάρη εσένα ψηφίσαμε εάν θέλαμε τον Γιαννίση και τον Μπάλλα θα τους ψηφίζαμε απευθείας .Έπρεπε να είχες το θάρρος να μας πεις ότι τα είχες βρει απόλυτα με τους Γιαννίση Μπάλλα προεκλογικά και όχι να μας κοροϊδεύεις εμάς τους Κορθιανούς. Αυτή η ταύτιση που βλέπουμε στο Δ.Σ. μας φέρνει εμετό. Θα σας περιμένουμε στην γωνία Λοτσάρη Γιαννίση και Μπάλλα !!!!!

    Απάντηση
  26. Ο/Η ΠΡΟΞΕΝΙΟ ΕΙΝΑΙ ΘΑΡΡΩ λέει:
    28/09/2019 στις 07:24

    I LOVE YOU DIMITRIS+DIMITRIS+LEFTERIS
    ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΔΕΝ ΒΑΣΤΩ
    ΠΡΟΞΕΝΙΟ ΕΙΝΑΙ ΘΑΡΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ KAPETANIO
    ?⚘???❤?????????

    Απάντηση
  27. Ο/Η Ντιντης λέει:
    28/09/2019 στις 07:29

    ΣΕ ποιά στάση τον Έχει βάλει τον Δημήτρη μας να κάθεται ο Dimitris ???? Αν άκουσα καλά στα…

    Απάντηση
  28. Ο/Η Αχου καρδουλα μου !!!!! λέει:
    28/09/2019 στις 11:34

    ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΘΕΟΔΟΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ !!!!!!!!

    https://www.youtube.com/watch?v=ihIGI88eqr8&feature=share

    Απάντηση
  29. Ο/Η Ανδρος λέει:
    28/09/2019 στις 11:49

    Κυριε Μπασαντή, κατα τη γνώμη μου μπορείτε να γράφετε ότι νομίζετε. Δικό σας είναι το σάιτ. Όμως τα σχόλια δεν χρειάζονται. Θίγονται οικογένειες & άτομα σε μέγιστο βαθμό.
    Επειδή ξεφεύγει η κατάσταση μπορείτε να το σταματήσετε.
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Νομιζω πως είμαστε πολύ προσεκτικοί στο τι γράφουμε εμείς στο site. δεν είναι ΄τι νομίζουμε. Είναι ότι πρέπει και ότι επιτρέπει η δημοσιογραφική δεοντολογία την οποία γνωρίζουμε.
    Δεν θίγονται οικογένειες σε καμία περίπτωση. Θίγονται οι αντιπαρατιθέμενοι ΠΟΛΙΤΙΚΑ> Μα πολιτικά ομιλούμε και με πολιτικούς που διακονούν άλλες απόψεις πιθανόν ενάντια στα συμφέροντα της Άνδρου θεωρούμε. Οι αιρετοί πρέπει να κρίνονται. Διαχειρίζονται δημόσια εξουσία και δημόσια χρηματα. Διαχειρίζονται το παρόν και το μέλλον του τόπου. Αν νομίζουν πως αυτά μπορούν να τα κανουν λέγοντας ότι θέλουν ή ότι τους βολεύει κάθε φορά κάνουν λάθος. Ο ρόλος του Τύπου είναι να κρίνει, να επισημαίνει κλπ. Και τα σχόλια έχυν τον ρόλο του δημόσιους διαλόγου στο μέτρο που αυτός διεξάγεται χωρίς ύπουλα χτυπήματα και προσωπικές ύβρεις. Όπου ξεφεύγουν τα περικόπτουμε ή δεν τα ανεβάζουμε καθόλου. Σε μερικές περιπτώσει (εδώ έχετε δίκιο) κάποι ξεφεύγουν εντελώς. Επιμελώς κόβουμε τις επίμαχες φράσεις και αφήνουμε το σχόλιο να δει ο κόσμος ποιοι υποστηρίζουν ποιους και πως κάποιοι ανέχονται τις ανοησίες ή ακόμα και την παρότρυνση προς αγνόηση των νόμων. Να δει η κοινωνία της Άνδρου που μπορεί να φτάσουν κάποιοι στο όνομα του τυφλού φανατισμού. Είναι κι αυτό παιδαγωγικό.
    ΥΓ Πάντως λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη μας την προτροπή σας και θα είμαστε αυστηρότεροι…

    Απάντηση
  30. Ο/Η ΑΝΑΥΔΟΣ λέει:
    28/09/2019 στις 13:08

    Παρακολουθώ τα αυτοδιοικητικά της Άνδρου από το 1999 από προσωπικό ενδιαφέρον, καθώς απέκτησα ακίνητο στο νησί με την αγορά εξοχικής κατοικίας. Τελευταία, παρατηρώ ότι θα έπρεπε να το κάνω και από επαγγελματικό ενδιαφέρον, καθώς τυγχάνει να είμαι ιατρός νευρολόγος. Ειλικρινά όχι μόνον θλίψη μου προκαλείται, αλλά και οργή, όχι τόσο από την συμπεριφορά των διοικούντων ή της αντιπολίτευσης – αυτοί άλλωστε παίζουν τον ρόλο τους- αλλά από τα σχόλια τα οποία συνήθως διαβάζω των διαφόρων υποστηρικτών, παρατρεχάμενων και καλοθελητών. Είναι εξοργιστικό το γεγονός ότι αυτοί οι άνθρωποι ζουν ανάμεσά μας, κινούνται, δραστηριοποιούνται και κυρίως ψηφίζουν και επηρεάζουν άλλους. Με τις επιλογές τους δε, επηρεάζουν έμμεσα την τύχη και την αξία της δικής μου περιουσίας. Επιπλέον, υπάρχει πάντοτε ο κίνδυνος στη διάρκεια της παρομονής μας στο νησί, εγώ ή η οικογένειά μου κάπου να τους συναντήσουμε. Στον δρόμο, στην παραλία, στην θάλασσα, στη βόλτα, στο super market ή σε κάποιο εστιατόριο. Ή και εν αγνοία μας, ακόμη και να τους συναναστραφούμε πρόσκαιρα. Αυτούς!!! Οι οποίοι χρήζουν ιατρικής βοήθειας και ψυχολογικής υποστήριξης. Για αυτό λοιπόν πολύ σύντομα θα ακολουθήσω την συμβουλή που μου έδωσε προσφάτως φίλος, έγκριτος επιστήμων και καταγόμενος από το νησί: “Πούλα το όσο πιο γρήγορα μπορείς”.
    Πάντοτε πίστευα ότι ένας τόπος δεν είναι οι κάτοικοί του, ή μόνον αυτοί, αλλά στα πλαίσια αυτά και της κλινικής νευροπαθολογίας, ίσως καταφέρουν να κάνουν έναν τόπο να μας φαίνεται σε όλους εμάς που δεν ψηφίζουμε, ιδιαίτερα άσχημος. Το αστείο εδώ είναι ότι σε όλους αυτούς δεν θα καεί και καρφί. Αφού το νησί, τους ανήκει, έτσι δεν είναι;

    Απάντηση
  31. Ο/Η Ευτυχια !!!! λέει:
    28/09/2019 στις 14:34

    Α δεν πάμε καλά πως το επιτρέπει… με τον Απροβατιανο ….Καπακη …..Εεεεεε !!!
    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Το σχόλιο περικόπηκε λόγω της απίστευτης ανηθικότητας του. Δημοσιεύθηκε έτσι για να καταλάβουν οι άνθρωποι που μπορεί να φτάσουν….

    Απάντηση
  32. Ο/Η ΑΝΔΡΙΩΤΗΣ λέει:
    28/09/2019 στις 16:27

    Πρωτον ο Μπασαντης εχει δικιο οι αιρετοι κρινονται διότι διαχειριζονται το μελλων των παιδων μας
    Δευτερον .Ο κυριος νευρολογος και φυσικα πρεπει να το πουλησει τι μας απειλεί ??? Αφού σαν νευρολογος μας βρισκει ολους τους Ανδριώτες τρελους να φυγει το συντομοτερο και να μην κοιτα πισω του.Να παει στο χωριο του δεν μας κανει απο εξυπνακηδες χορτάσαμε .Ας βγει επωνυμα να μας κριτικάρει οχι πισω απο την μασκα της ανωνυμιας

    Απάντηση
  33. Ο/Η Ανδριώτης νευριασμένος λέει:
    29/09/2019 στις 05:02

    Ο κύριος “άναυδος ” νευροτέτοιος να πάει με το καλό από κει πούρθε , ούτε εμείς θέλουμε να συναναστρεφόμαστε με αυτούς που δεν μας θέλουν , απλά είναι τα πράγματα αγόρι μου , πούλα το και κάντην !!!

    Απάντηση
  34. Ο/Η Απορία λέει:
    29/09/2019 στις 06:47

    Κύριε Μπασαντη το δημοτικό συμβούλιο παραχωρησε τον πολυχώρο Απροβατου στην κυρία Λοτσάρη για να γιορτάσει τα γενέθλια της.Ελεος έκαναν το δήμο σπίτι τους.(Ελπίζω να το κοινοποίησης το σχόλιο γιατί ότι αφορά τον Λοτσάρη δεν τα βάζεις )
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    1. Κάνεις λάθος. Σε κάθε νέα αρχή υπάρχει περίοδος χάριτος.
    2. Το Εν Άνδρω ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ άσκησε κριτική στην κυρία Μαρία Λοτσάρη για τις απίστευτες – κατά τη γνώμη μας – πολιτικές θέσεις της. Το /οτι δεν το διαβάσατε εσείς δεν σημαίνει πως δεν το γράψαμε εμείς.
    3. Αν δεν κάνουμε λάθος τα δύο αδέλφια πολιτικά δεν έχουν καμια σχέση. Κάτι που διατάραξε και την προσωπική τους σχέση. Γνωστά πράγματα…
    4. Για τοπικά θέματα αποφασίζουν τα τοπικά. Γιατί δεν κάνετε μια ερώτηση στον πρόεδρο του τοπικού ίσως ξέρει περισσότερα από εσάς κι εμένα.
    Αυτά τα λίγα.
    ΥΓ Και δημοσιεύσα το εντελώς λανθεσμένο σχόλιο σας και σας είπαμε πολλά που δεν ξέρατε. Την επόμενη φορά ρωτήστε πριν σχολιάσετε…

    Απάντηση
  35. Ο/Η Κορθιανος Καναλακιας λέει:
    29/09/2019 στις 10:18

    Θα περασουμε μια τετραετια γεματη απο μιρλα και μποχα.
    Ο γιατρος φαινεται να τα εβλεπε και δεν ηθελε να ξαναβγει δημαρχος. Γιαννισης Μπαλας Θωμας Μαλταμπες Λασκαρης Λοτσαρης Μπασαντης Βανγκ Λουκ ολοι εναντιον.του .
    Τελικα ηταν πολυς για μας ο γιατρος. Τους τρώμε τωρα στη μαπα και μοκο..Ο γιαννισης απ τα παλια καλα χρονια αναστηθηκε και θα μας σωσει απο τις ανεμογεννητριες. Ο μπαλας με.αναποδη εναερια τουμπα παλι προεδρος. Μπορει και να μας ψεκαζουν, ποιος ξερει. Το συστημα ειναι ανικητο. Ποιο ειναι το συστημα; σκεφτειτε.
    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Σύστημα ζωρίς εξουσία και χρήματα δεν υπάρχει. Τα συστήματα λειτουργούν μόνο έτσι. Επί μια 5ετία το χρήμα και την εξουσία την είχε ο γιατρός. Ποιος ήταν ο απόλυτος άρχων που αποφάσιζε για τα πάντα και αυτά που έκανε και αυτά που ΔΕΝ έκανε; Ο Γιατρός. Αν σας πέφτε πολύς εσάς κανένα πρόβλημα κάντε υπομονή μόνο 4 χρόνια και ίσως εκτιμηθεί το “μέγα έργο” του.

    Απάντηση
  36. Ο/Η ΑΠΟΡΙΑ ΕΥΛΟΓΗ. λέει:
    29/09/2019 στις 12:23

    ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ Η ΜΑΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΤΗΝ ΑΝΔΡΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΔΙΝΕΙ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΝΕΟ ΔΗΜΑΡΧΟ, ΜΕ ΛΥΠΗ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΞΕΧΑΣΕ ΤΟ ΧΥΤΥ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΥΝΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΜΑΣ. ΑΡΑΓΕ ΤΙ ΑΛΛΑΞΕ??? ΜΠΑΙΝΩ ΒΓΑΙΝΩ ΣΤΟ ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΘΑ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΘΩΜΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΗΣ…
    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Μ’ αρέσει που μας κοπιάρετε λάθος. Ένας είναι ο άνθρωπός “της ζωής μας” ο Γιάννης που εισήγαγε τον όρο. Και εμείς αποτίοντας φόρο τιμής στην Άνδρος της δικής του ζωής του τον αποδώσαμε εξ ολόκληρου. Στους άλλους δεν κολάει…

    Απάντηση
  37. Ο/Η ΝΤΟΝΤΟΣ λέει:
    29/09/2019 στις 14:25

    ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΔΥΟ ΔΗΜΗΤΡΗΔΕΣ Η ΜΑΡΙΑ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΤΗΝ ΑΝΔΡΟ

    https://youtu.be/fpQHHENt0qo

    Απάντηση
  38. Ο/Η Κατακαημενη Ανδρος λέει:
    29/09/2019 στις 14:26

    Το συναφι του δημαρχου της καρδιας μας και η ασυνεννοησια του κου Καπακη αφησαν το νησι χρονια πισω.και τωρα μιας και το ονειρο τους δεν πραγματοποιηθηκαν προσπαθουν να μπλοκαρουν καθετι ωστε να μεινει η Ανδρος και αλλο πισω χωρις εργα χωρις προβολη χωρις προοδο.
    Εφοσον δεν διοικει ο δημαρχος της καρδιας μας να παει στα ταρταρα το νησακι.φασαριες καυγαδες και υστεροφημια στο επακρον!!!!!!
    Εισαστε αθλιοι κυριοι δεν εχετε στοιχειωδη πολιτικη αγωγη, σας πηραν τις selfie και την κοινωνικη προβολη και θα μαρτυρισει το νησι σαν τιμωρια που δεν σας εξελεξε.
    Εμφανιστηκαν αποτυχημενοι που καποτε εφυγαν κινηγημενοι απο το νησι με χρεη απειρα να μας το παιξουν σωτηρες με “διαψευσεις”….
    Προταση μηπως και σωθουμε: Πληρωστε στο δημαρχο της καρδιας μας ταξιδακια, προβολη και selfie να περναει καλα μπας και μπορεσετε να κανετε κανενα εργο. εχουν στοσο να μην γινει τιποτα στο νησι τα επομενα χρονια για να μην αποδειχθει η αχρηστεια τους
    κριμα για τον Καπακη δεν περιμεναμε τετοια χαλια,
    Οσο για τον νευρολογο θα επρεπε να εχει κανει ερευνα πριν επενδυσει στο νησι…εκτος αν οντως την ειχε κανει και ηταν το κινητρο του αυτο , αλλωστε δουλεια κατα τα λεγομενα του θα εχει εδω.

    Απάντηση
  39. Ο/Η Κορθιανος λέει:
    29/09/2019 στις 15:36

    Σας καλώ όλους στον πολυχώρο Κορθιου για να γιορτάσουμε τα γενέθλια μου .Εεεε ρε γλεντιαααα
    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΟ
    Μόνο αν υποβάλετε αίτηση στο τοπικό του Κορθίου μπορεί να γίνει αυτό. Δυστυχώς η αίτηση σας πρέπει να είναι ΕΠΩΝΥΜΗ και να πείτε στο Γιώργο Ζάνε το πότε έχετε γελέθλια…

    Απάντηση
  40. Ο/Η Άνδρος λέει:
    29/09/2019 στις 17:31

    Κύριε Νευρολόγε όπως βλέπετε χρειαζόμαστε επαγγελματική βοήθεια ! Μπορείτε να δραστηριοποιηθείτε στο νησί. Πελατεία εγγυημένη & προσφορά στο γενικό καλό…Το ιατρείο δεν μας φτάνει. Σε κλινική προτείνω…

    Απάντηση
  41. Ο/Η Ενεργός πολίτης λέει:
    29/09/2019 στις 20:40

    Κουίζ!!!!
    Ποια υποψήφια με εμπειρία στην τοπική αυτοδιοίκηση και γνωρίζοντας τα άρθρα και τους νόμους έκανε πάρτυ γενεθλίων σε δημοτικό κτήριο?
    -Υπηρχε γνωμοδότηση του Τοπικού Συμβουλίου και απόφαση του Δημοτικού συμβουλίου?
    -Ποιος εκλεγμένος είναι υπεύθυνος των κτηριων?
    -Τι χρήματα έδωσε για αυτήν την παραχώρηση?
    – Ποιοί εκλεγμένοι παρίσταται σε αυτο πάρτυ?
    -Ποιος πλήρωσε το ηλεκτρονικό ρεύμα και τυχόν φθορές του κτηρίου?
    -Εαν ενδιαφέρεται κάποιος για βραδιά ποκας η γυμνού χορού θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί αυτός ο χώρος η πλέον διατίθονται και άλλα Δημοτικά Κτήρια?
    (Μπορείτε να κάνετε μια έρευνα γι’αυτό….εάν θέλετε το δημοσιεύεται ως δικός σας η το βάζετε όπως είναι!Το αφήνω στην κρίση σας!!Σας ευχαριστώ Πολύ!)
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Ήδη ρωτήσαμε γιατί ρώτησε κι άλλος. Η άδεια δόθηκε από το τοπικό του Απροβάτου. Συμφωνούμε ΑΠΟΛΥΤΩΣ μαζί σας. Τα παρτυ γενεθλίων της κυρίας ή άλλων δεν πρέπει να γίνονται σε δημοτικά κτίρια. Το Εν Άνδρω έχει διαχωρίσε πλήρως τη θέση του με την κ. Μαρία Λοτσάρη ήδη πριν τις εκλογές διαφωνώντας ΠΛΗΡΩΣ με την πολιτική της σε πολλά πράγματα. Και τώρα ακόμα περισσότερο. Είναι προφανές πως η κυρία επέστρεψε μετά 4ετή πολιτική περιπλάνηση στο Χαλάνδρι συμπεριφερόμενη σα να της ανήκει ο δημόσιος χώρος. Αναμενουμε κι εμείς απάντηση μαζί με εσάς από το νέο προεδρο του Τοπικού προσθέτωντας και το δικό μας ερώτημα στο δικό σας…

    Απάντηση
  42. Ο/Η Ενεργός πολίτης λέει:
    29/09/2019 στις 21:29

    Η κυρια που έκανε το πάρτυ στο Δημοτικό Κτήριο μετά από τόσα χρόνια εμπειρίας στην Δημόσια Διοίκηση θα έπρεπε να γνωρίζει ότι τα Τοπικά Συμβούλια δεν παίρνουν αποφάσεις αλλά γνωμοδοτούν μόνο προς το Δημοτικό Συμβούλιο η στην αρμόδια υπηρεσία και τον Δήμαρχο.
    Επίσης κάθε έγγραφο πριν σταλεί στο Τοπικό για γνωμοδότηση πρέπει να περνάει από το γραφείο πρωτοκόλλου όπου και θα γίνεται η πρωτοκολληση της αιτήσεως, ενημέρωσης Δήμαρχου και της υπηρεσιας του Δήμου.
    Έγιναν αυτές οι τυπικές διαδικασίες για να βγουν οι ανάλογες εγκρίσεις?
    Επίσης υπεύθυνος των Δημοτικών Κτηριων του Δήμου Άνδρου στην προκειμένη περίπτωση είναι ο κ.Τηνιακος.
    Αναμένουμε απάντηση από τους αρμόδιους φορείς!

    Απάντηση
  43. Ο/Η Απροβατιανός λέει:
    29/09/2019 στις 22:05

    ΤΟ ΤΟΠΙΚΟ ΑΠΡΟΒΑΤΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΧΩΡΟΥ. ΠΡΩΤΟΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΜΕΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΝΕΔΡΙΑΖΕΙ ΑΡΑ ΔΕΝ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ. Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΘΑ ΖΗΤΗΘΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ. ΝΩΡΙΣ ΑΡΧΙΣΕ… (διαγράφετε μια προσβλητική λέξη – Εν Άνδρω)

    Απάντηση
  44. Ο/Η Δημότης λέει:
    29/09/2019 στις 22:08

    Ειχαν αποφαση Δ.Σ. για παραχώρηση χώρου? Ας τοποθετηθούν οι υπεύθυνοι. Δεν θα πληρώνουμε εμείς οι Δημότες τα γενέθλια της Λοτσάρη( φώς κτλ) Δήμαρχε τοποθετήσου επί του θέματος. Εδώ ο πρόεδρος του τοπικού εκανε παράβαση καθήκοντος.

    Απάντηση
  45. Ο/Η Αντριώτισσα θυμωμένη λέει:
    29/09/2019 στις 23:31

    Κύριε” Άναυδε ” ώρα σας καλή!!! Πολλούς γιατρούς γέμισε το νησί, μήπως ήρθε η ώρα να την “κάνετε” μερικοί μερικοί μπας και ησυχάσουμε;

    Απάντηση
  46. Ο/Η Χριστινα λέει:
    30/09/2019 στις 05:23

    Περιμενουμε απάντηση από τον κύριο Λοτσαρη για το πάρτι της αδελφής του στον πολυχώρο του Απροβατου.Γιατι κύριε Λοτσαρη πήρατε απόφαση για παραχώρηση δημοσίου κτηρίου για πάρτι;Πρέπει να καταλάβετε ότι ο δήμος δεν σας ανήκει για να κάνετε εσείς και η οικογένειά σας ότι θέλετε.
    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Δεν υπήρξε γνώση και άδεια δημάρχου ή δημοτικού συμβουλίου. Αυτό μας είπε ο κ. Τηνιακός με τον οποίο μιλήσαμε μετά από καταγγελίες κι άλλων αναγνωστών μας και ειναι ο υπεύθυνος των δημοτικών κτιριών. Η άδεια αν δόθηκε ήταν από το τοπικό του Απροβάτου. Περιμένουμε κι εμείς απάντηση από τον αρμόδιο αντιδήμαρχο…

    Απάντηση
  47. Ο/Η Ανδριώτης λέει:
    30/09/2019 στις 08:23

    Τελικά τι γίνεται σε αυτό το χωριό?

    -Χάνονται παγκάκια σε μια νύχτα για να γίνει πάρκινγκ!

    -Γκρεμίζουν βρύση για να μεγαλώσει η είσοδος σε ιδιοκτησία γνωστού επιχειρηματία του χωριού!!

    -Κάνουν προσωπικά πάρτυ στα δημόσια κτήρια!!!

    Απάντηση
  48. Ο/Η Νικος λέει:
    30/09/2019 στις 11:24

    Αρμόδιος Αντιδήμαρχος κτιρίων υπεύθυνος είναι ο κυριος Γιαννίσης αγαπητό εν Ανδρω
    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Μάλλον σε κάποιο άλλο νησί ίσως. Στην Άνδρο είναι ο Τηνιακός. Μιλήσαμε μαζί του.
    Επιπλέον το πάρτυ “θεωρητικώς” όπως μας ειδοποίησαν από το Απροβάτου έγινε για την “εκλογή του νέου συμβουλίου του Συλλόγου” και παρεπιπτόντοως “συνέβησαν και τα γενέθλια κεράσματα”.
    Αυτά. Περιμένουμε έγγραφη απάντηση του Συλλόγου που έχει την ευθύνη του κτιρίου. Του έχει παραχωρηθεί για χρήση.

    Απάντηση
  49. Ο/Η ΝΙΚΟΣ λέει:
    30/09/2019 στις 12:54

    ΕΣΕΙΣ ΓΡΑΨΑ
    ΤΕ ΤΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΥΡΙΕΜΠΑΣΑΝΤΗ

    του ‘ 55).

    Τον Δημήτριο Ν. Γιαννίση, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο, από τη Δημοτική Παράταξη «Άνδρος, η πρώτη μας σκέψη» και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
     Τα θέματα ανάπτυξης πολιτισμού, αθλητισμού και ισότητας των δύο φύλων.

     Τον συντονισμό των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και εν γένει των Αναπτυξιακών Προγραμμάτων (πλην “LIFE”).

     Την τεχνολογία, την πληροφορική, τη διαφάνεια, την ηλεκτρονική διακυβέρνηση και τον ψηφιακό Δήμο.

     Την διαχείριση της ιστοσελίδας του Δήμου.

     Τη λειτουργία των αθλητικών εγκαταστάσεων.

     Τη λειτουργία του Δημοτικού Θεάτρου και Ανοικτού Θεάτρου.

     Την εποπτεία, συντονισμό διαχείρισης, αξιοποίηση και εκμετάλλευση της δημοτικής ακίνητης περιουσίας.
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Για διαβάστε προσεκτικότερα τι γράφει και θα καταλάβετε

    Απάντηση
  50. Ο/Η Γιάννης λέει:
    30/09/2019 στις 15:06

    Στην Αποκεντρωμενη ο πρόεδρος του τοπικου.

    Απάντηση
  51. Ο/Η Περικλης λέει:
    30/09/2019 στις 15:27

    Το πάρτυ δεν έγινε για την εκλογή του νέου συμβουλίου του συλλόγου αντιθέτως έγινε για τα γενέθλια της Λοτσαρης .Ήμουν καλεσμένος και είχα πάει οπότε το γνωρίζω πολύ καλά το θέμα.Λυπαμαι για τον δήμαρχο που πήρε αυτήν την απόφαση και επέτρεψε να γίνουν τα γενέθλια της αδελφής του στον πολυχώρο. Και μην μας πείτε ότι δεν το γνώριζε γιατί ήταν και σύμβουλοι του.Αν είναι αμέτοχος σε αυτό που συνέβη θα πρέπει να βγάλει μια ανακοίνωση.
    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Τα ίδια νομίζουμε κι εμείς ως ΕΝ ΑΝΔΡΩ. Όμως κάνετε λάθος για την διάθεση γιατί το κτίριο έχει παραχωρηθεί για χρήση στον τοπικό Σύλλογο και ήταν απόφαση του Συλλόγου του Απροβάτου και περιμένουμε κάποια ανακοίνωση τους. Ούτε ο υπεύθυνος αντιδήμαρχος ήξερε τίποτα, ούτε το δημοτικό συμβούλιο που είναι το αρμόδιο όργανο, ούτε ο δήμαρχος που δεν μπορεί να παίρνει τέτοιες αποφάσεις μόνος του

    Απάντηση
  52. Ο/Η Andros λέει:
    30/09/2019 στις 17:46

    Ανδριώτες!!! Αφήστε τα κουτσομπολιά και τις κακίες! Κάνετε σοβαρή κριτική επιτέλους σε σοβαρά θέματα! Το πάρτυ δεν είναι σοβαρό θέμα! έλεος!

    Απάντηση
  53. Ο/Η Ενεργός Πολίτης λέει:
    30/09/2019 στις 19:22

    Κ.Μπασαντη, σύμφωνα με την από 138/2013 απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου, έχει εγκρίνει την δωρεάν παραχώρηση χρήσης των Κτηριων πρώην Δημοτικού Σχολείου Άνω Απροβατου και Αγίου Δημητρίου στον Πολιτιστικό Σύλλογο Απροβατου της ομώνυμης Τοπικής Κοινότητας για διενέργεια Πολιτιστικών Εκδηλώσεων.
    Επίσης, δεν υπάρχει καμία ανακοίνωση του συλλόγου για πραγματοποίηση εκδηλώσεων στον χώρο!!!
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Έχετε απόλυτο δίκιο. Περιμένουμε

    Απάντηση
  54. Ο/Η ΠΑΠΑ ΛΙΝΑ λέει:
    30/09/2019 στις 20:38

    ΣΤΟ ΠΑΡΤΙ ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΜΠΡΙΖΟΛΑΚΙΑ;
    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Τελευταία φορά τέτοιο σχόλιο. Μόνο θλίψη για το επίπεδο της παρέας σας κυρία μου… Αλλά δυστυχώς αυτή είναι η Άνδρος της ζωής σας.

    Απάντηση
  55. Ο/Η Νύφη Ανδριώτισσα λέει:
    30/09/2019 στις 21:40

    Καλησπέρα σε όλους,

    το δημοτικό σχολείο Απροβάτου και νυν πολιτιστικό Κέντρο κατασκευάστηκε προ πολλών ετών για να εξυπηρετεί εκδηλώσεις, ημερίδες και συνέδρια. Οι εγκαταστάσεις του καθώς και ο προαύλιος χώρος ενδείκνυται για την εν λόγω χρήση. Όπως και εσείς ξέρετε, ποτέ και τίποτα δεν έχει γίνει. Αντιθέτως, ρημάζει καθημερινά, παραμένει κλειστό και παγερό, ανοίγει σπάνια, μια με δύο φορές το χρόνο για κοπή πίτας Ή κάποιου χορου όπως έγινε και φέτος. Και ρωτώ, γιατί τόσος ντόρος για μια εκδήλωση που έδωσε ζωή πάλι σε αυτό το κτήριο, πραγματικό στολίδι σε ένα ορεινό απόκρημνο χωριό, που θα το ζήλευαν όλα τα χωριά της Άνδρου και άλλων νήσων. Προτιμάτε να ερημώνει μέσα στο χρόνο; Το θέμα είναι οι άδειες; Ή γραφειοκρατία; Το ρεύμα που καταναλώθηκε; Για να γίνει δηλαδή μια εκδήλωση πρέπει να προηγηθούν σωρεία αδειοδοτήσεων; Πολύ ευαίσθητοι και νομοταγείς είστε κύριοι, επιλεκτικά πάντα.
    Μπράβο στη κ. Λοτσαρη και στη κάθε κυρία και κύριο, ενεργό πολίτη, ανεξαρτήων πεποιθήσεων, δεξιών – κεντρώων ή αριστερών που οργανώνει εκδηλώσεις και προάγει τον πολιτισμό μέσω της μουσικής. Δίνει χαρά στο απομονωμένο Απροβάτου, ο κόσμος μαζεύεται, χορεύει, επικοινωνεί και θυμάται τα παλιά καλά χρόνια που όλα ήταν πιο αγνά και φυσικά.
    Κύριοι με όλο το σεβασμό, βλέπετε το δένδρο και χάνεται το δάσος. Έχετε πολιτισμό, κουλτούρα, μουσική παράδοση, ναυτική παράδοση, λαογραφία, ποιητές, καλλιτέχνες, αρχαιολογικά μνημεία, χριστιανικά ησυχαστήρια και αντί να επικεντρώνεστε στη προώθηση τους, αναλώνεστε σε μεταξύ σας αντιδικίες.
    Έχετε καθημερινά δρομολόγια και σύνδεση με την πρωτεύουσα και τα υπόλοιπα κυκλαδονησια που άλλοι θα ζήλευαν και θα επιζητούσαν με μεγάλη χαρά, εκμεταλλευτείτε το και προωθήστε το νησί σας, δημιουργήστε μια Άνδρο όπως της αξίζει, αρχόντισσα του Αιγαίου, μια άλλη Μικρά Αγγλία.

    Απάντηση
  56. Ο/Η Κώστας Γ. Απροβάτου.. λέει:
    01/10/2019 στις 13:06

    Πότε θα απαντήσει ο πολ. Σύλλογος? Μην στοχοποιήστε κύριε Μπασαντή γιατι δεν θα απαντησει ποτέ.
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Ίσως να έχετε δίκιο…

    Απάντηση

Αφήστε ένα Σχόλιο Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Προτεινόμενα άρθρα

  • ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΧΩΡΑΣ ΑΝΔΡΟΥ 2026
  • ΤΟ ΑΛΑΔΙΝΟΥ χόρεψε κι ευχαριστεί…
  • Κατακρημνίζονται τα Γυάλια! Κίνδυνος να αποκοπούν οι Στενιές…
  • ΑΝΔΡΟΣ: Το σύνεφο έφερε βροχή και τα καράβια κόσμο, αλλά δεν…
  • Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…

Πρόσφατα Άρθρα

  • ΑΝΔΡΟΣ: ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΚΟΡΘΙΟΥ 202623/02/2026
  • ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΧΩΡΑΣ ΑΝΔΡΟΥ 202623/02/2026
  • ΤΟ ΑΛΑΔΙΝΟΥ χόρεψε κι ευχαριστεί…23/02/2026
  • ΣΤΑΜΑΤΗΣ Μ. ΚΑΜΠΑΝΗΣ: “Έφυγε” ο “Τροβαδούρος” του “Γυρισμού στην Άνδρο”…22/02/2026
  • Κατακρημνίζονται τα Γυάλια! Κίνδυνος να αποκοπούν οι Στενιές…22/02/2026

Ναυτικές Ιστορίες

    Πρόσφατα Σχόλια

    1. Πειναει η Ελλάδα στο ΑΝΔΡΟΣ: Το σύνεφο έφερε βροχή και τα καράβια κόσμο, αλλά δεν…
    2. Marta_Karagiannis στο ΑΝΔΡΟΣ: Το σύνεφο έφερε βροχή και τα καράβια κόσμο, αλλά δεν…
    3. ATH στο ΓΥΑΛΙΑ & ΝΕΙΜΠΟΡΙΟΣ: Όταν η θάλασσα βγήκε στην στεριά…
    4. ATH στο ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ, ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ ΠΑΝΤΟΥ… «και τα μυαλά στα κάγκελα του αόρατου εχθρού!…»
    5. Παναγιώτης στο Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…

    Βίντεο

    • ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: Ιδιωτική υπόθεση το ΔΣ του Δήμου Άνδρου για την κ. Τσατσομοίρου!
    • Λιμάνι Ραφήνας 1945-2015 (χρονογράφημα και βίντεο)
    • Η Μονή Παναχράντου της Άνδρου (βίντεο)
    • Το τελευταίο ρεμέτζο (βίντεο)
    • Δύο ανδριώτες ζωγράφοι – Δ.Βαρδακώστας & Γ.Σεργουλόπουλος (βίντεο)

    Ακολουθήστε μας

    • Facebook
    • Twitter

    Κατηγορίες Άρθρων

    • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ (239)
    • ΑΡΘΡΑ (84)
    • ΘΕΜΑΤΑ (8)
    • ΙΣΤΟΡΙΑ (333)
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ (3.715)
    • ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ (23)
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ (1.476)
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (770)
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ (2.716)
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (1.084)
    • ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ (82)
    • ΧΡΗΣΙΜΑ (5)
    • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ (351)

    Εν Άνδρω

    Όσοι φίλοι θέλουν, μπορούν να στείλουν κείμενα, φωτογραφίες, παρατηρήσεις, απαντήσεις κλπ στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση.

     
       enandro.gr@gmail.com

    ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
    • ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΔΥΚΤΥΑΚΕΣ ΚΑΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥ

    ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

    ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

    • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
    • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
    • ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
    © Εν Άνδρω 2026. Powered by NinjaWeb