• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

Όσοι φίλοι θέλουν, μπορούν να στείλουν κείμενα, φωτογραφίες, παρατηρήσεις, απαντήσεις κλπ στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση.

  • Facebook
  • Twitter
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ
Εν Άνδρω Εν Άνδρω Εν Άνδρω
Άνδρος enandro.gr@gmail.com
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ
Εν Άνδρω Εν Άνδρω Εν Άνδρω
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

Χορηγίες πολιτικής…

Κατηγορία: ΠΟΛΙΤΙΚΗ Δημοσίευση: 27/10/2019 Σχόλια: 29

Ήταν ένα προσωπικό κάλεσμα του καπετάν Γιαννούλη Καμπάνη προς την ηγεσία του Δήμου Άνδρου και της αντιπολίτευσης στο αρχοντικό του στις Στενιές μετά την ανακοίνωση της πρώτης χορηγίας του για χρηματοδότηση της μελέτης, αξίας περίπου 100.000 ευρώ, για την κατασκευή του νέου δημοτικού σχολείου Χώρας. Μετά την ομόφωνη ψήφιση της στις 25/10 θέλησε να έχει μια συνάντηση με τους επικεφαλής του Δήμου Άνδρου και της αντιπολίτευσης στο συμβούλιο και να δηλώσει δημόσια τις προθέσεις του για μια νέα χορηγία, αλλά και την ενεργό οικονομική παρουσία του στα κοινά ώστε το νησί να πάρει εμπρός.

Οι προσωπικές προσκλήσεις προς την συμπολίτευση και την αντιπολίτευση, όπως εξήγησε στο καλωσόρισμα του, έγιναν αποδεκτές και από τον δήμαρχο Δ. Λοτσάρη και από τον πρώην δήμαρχο Θεοδόση Σουσούδη και από τον επικεφαλής της ελάσσονος αντιπολίτευσης Γιάννη Καπάκη. Ατυχώς ο Γ. Καπάκης του τηλεφώνησε την επομένη πως δεν θα προσέλθει “γιατί οι συνεργάτες του θα τον αποδοκίμαζαν”! Κάτι που ο κ. Καμπάνης σχολίασε ως εξής: “ας είσαστε όλοι εσείς εδώ που εκπροσωπείτε το 85% του νησιού κι ας μείνει ο κ. Καπάκης φοβούμενος την αποδοκιμασία των συνεργατών του”! Και ολοκλήρωσε: “ίσως ο άνθρωπος να μην κατάλαβε τον σκοπό της συγκέντρωσης αυτής…” 

Η συζήτηση μετά την σύντομη και περιεκτική ομιλία Καμπάνη περιστράφηκε γύρω από το πως θα ξεπεραστούν τα αρνητικά του παρελθόντος και πως μπορούν οι δύο μεγάλες παρατάξεις του νησιού να βρουν τρόπους συνεργασίας σε θέματα που συγκλίνουν για το καλό και την ανάπτυξη του τόπου. Τις απόψεις τους εξέθεσαν ο πρώην δήμαρχος Θ. Σουσούδης, ο πρόεδρος του ΔΣ Λ. Μπάλλας, ο νυν δήμαρχος Δ. Λοτσάρης. Η ζωή θα δείξει αν μπορεί να γίνουν οι αναγκαίες συγκλίσεις στα κομβικά θέματα που ζήτησε ο καπετάν Γιαννούλης Καμπάνης, ο οποίος όπως είπε, βγήκε μπροστά με λόγια και με πράξεις σε μια προσπάθεια να συμπαρασύρει κι άλλους οικονομικά εύρωστους ανδριώτες να συνεισφέρουν στον τόπο.

Παρόντες στην συνάντηση ήταν και οι πλοιοκτήτες αδελφοί Στεφάνου που μίλησαν στο τέλος και στάθηκαν ο μεν Δημήτρης σε κατά καιρούς συνεισφορές τους στον τόπο και ζήτησε την περαιτέρω σύγκλιση των βασικών πολιτικών εκφραστών του νησιού στα μείζονα προβλήματα ο δε Γιώργος στην ανάγκη να νοικοκυρέψουμε και να αναδείξουμε το νησί ώστε να πάρει εμπρός τουριστικά και να “τρέξει” διεκδικώντας σημαντικότερους ρόλους στο Αιγαίο γιατί το μπορεί. Και οι δύο δήλωσαν παρόντες στην προσπάθεια του Γ. Καμπάνη να συνεισφέρουν για το καλό του νησιού. Τέλος, η συνάντηση έκλεισε με δείπνο προς όλους σε ημιυπαίθριο χώρο του κτήματος και με χαλαρή συζήτηση.

ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ

Επειδή πολλά σχόλια είναι κακοπροαίρετα και λένε κουτοπονηριές να σημειώσουμε επιπλέον εδώ πως:

1. Ο Γ. Καμπάνης κάλεσε όσους κάλεσε για να τους πει ΔΗΜΟΣΙΑ πως ΟΠΩΣ ΒΟΗΘΗΣΕ ΤΟΝ ΣΟΥΣΟΥΔΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΟΤΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ (χωρίς όμως να το λέει ή να το δημοσιοποιεί) ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΟΤΣΑΡΗ, ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΘΑ ΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΕΙ (αλλάζοντας τακτική)!!!

ΑΥΤΟ το είπε ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΣΟΥΣΟΥΔΗ και 16-17 άτομα! Δεν το γράψαμε γιατί δεν θέλαμε να φέρουμε σε δύσκολη θέση κανέναν. Άλλωστε δεν είπε που και γιατί έδωσε χρήματα. Απλώς έχουμε γράψει παλαιότερα πως χρηματοδότησε το νέο πλάτανο της Χώρας χωρίς καν να το ζητήσει ο κ. Σουσούδης.

2. Η αστειότητα ότι οι χορηγοί προσφέρουν αθόρυβα που γράφετε συχνά εδώ είναι ανοησία. Τι μάθαμε για τις όποιες χορηγίες έκανε στον κ. ΣΟΥΣΟΥΔΗ ο χορηγός όταν κινήθηκε αθόρυβα; ΤΙΠΟΤΑ! Πόσες δωρεές – μικρές ή μεγάλες και αθόρυβες πήρατε είδηση; 

3. Τέλος ο Γ. Καμπάνης τόνισε πως ο κ. Σουσούδης πρέπει να ασκήσει τον ρόλο του ως αντιπολίτευση και να ασκήσει κριτική σε ότι λάθος γίνεται. Αλλά αντιπολίτευση όχι σε βάρος της Άνδρου. Γιατί έτσι θα πάει πίσω το νησί. Υπάρχει και σχετικό βίντεο που ίσως πρέπει να ανέβει…

 “ΕΝ ΑΝΔΡΩ”

29 Comments

  1. Ο/Η Τσούχτρα λέει:
    27/10/2019 στις 22:55

    Τον Μουστάκα Μπακελα ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ δεν βλέπουμε…. Βρε ΧΥΤΥ δεν κάνετε οσο και να χτυπιέστε

    Απάντηση
  2. Ο/Η Σύγκλιση λέει:
    28/10/2019 στις 03:57

    Με Λάσκαρη και Γιαννίση δεν γίνετε σύγκλιση, όταν αυτοί οι δύο πάνε σπίτι τους τότε μπορεί να γίνει κάτι

    Απάντηση
  3. Ο/Η Αλεπού λέει:
    28/10/2019 στις 08:58

    Αφού ο κ Καμπάνης είχε καλέσει όπως μας λέτε τους επικεφαλείς των συνδυασμών του δήμου, γιατί ήταν εκεί η κ Αθήνα Μακρή;
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Μάλλον δεν μπορέσατε να διαβάσετε το κείμενο. Είχε καλέσει την ΔΙΟΙΚΗΣΗ του Δήμου Άνδρου. Αυτό γράφουμε. Τουτέστιν όλους όσους έχουν αρμοδιότητες. Πως και είδατε την αντιδήμαρχο Μακρή και δεν είδατε τον αντιδήμαρχο Τηνιακό δίπλα της; Μήπως έχετε αχρωματοψία στους άνδρες κυρία μου;

    Απάντηση
  4. Ο/Η ΕΠΙ ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΝΤΑ ΕΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΣ ....ΑΝΔΡΙΩΤΗΣ λέει:
    28/10/2019 στις 10:25

    Κύριοι …εχουμε αλήθεια εκλεγμενη διοικηση ( συμπολιτευση & αντιπολιτευση)…

    Αλήθεια, οι τόσοι μεγάλοι δωρητές στο νησί, γνωστοί γόνοι μεγάλων και σπουδαίων εφοπλιστικών οικογενειών, τους είδε ποτέ κανένας, να μαζεύουν…

    ….εσείς κύριε Μπασαντή, μεγαλωμένος αλλού και όχι σητν Ανδρο,με επιστημονικούς τίτλους κια τόσα χρόνια στην δημοσιογραφία, έρχεστε και ….”ευλογείτε”, δια του κειμένου σας…
    …
    Προσοχή κύριε Μπασαντή, κατά την δημοσίευση του σχολίου μου, παρακαλώ, μην βιαστείτε να πείιτε ή γράψετε, ότι είμαι ένας απο τους υποστηρικτές ή μή των εκλεγμένων μας, όλων των δημοτικών παρατάξεων, αλλά απλά, ένας πολύ στενός συνεργάτης της μεγάλης οικογενείας δωρητών στο νησί μας που προφανώς αντιλαμβάνεστε, ότι δεν μπορώ να αναφέρω όνομα, πόσο μάλλον παραπέρα ιδιότητα μου, όλα αυτά τα αθόρυβα χρόνια κοντά τους.
    με εκτίμηση και …δικαιολογημένη ..έντονη δυσαρέσκεια..έναντι όλων
    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Αν είστε συνεργάτης μεγάλου δωρητού (που δεν θέλετε να πείτε το όνομα του) καλό θα ήταν να προσέχετε τις αθλιότητες που γράφετε έναντι άλλων δωρητών που δεν έχουν συνεργάτες του επίπεδου σας και λειτουργούν και ΕΠΩΝΥΜΑ και με ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ στις χορηγίες τους. Η ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ είναι μέρος της ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ, αλλά προφανώς δεν ευτυχίσατε να το μάθετε στις φοβικές κοινωνίες που ζήσατε και “εξυπηρετήσατε” επί 40 χρόνια πιστά.
    Μάθετε γιατί δεν το ξέρετε (διαβάστε το βιβλίο μας ως χορηγία στον εαυτό σας) που λέει αναλυτικά για ένα θέμα που δεν το ξέρετε. Λοιπόν, αυτό το νησί ευτύχισε να μην έχει “δωρητές” μόνο ανώνυμους με συνεργάτες ανώνυμους που δυσαρεστούνται με τις χορηγίες των άλλων. Ευτύχισε να έχει πολλούς και επώνυμους δωρητές που δώρησαν από μια βρύση που φέρει το όνομα τους μέχρι μια πλατεία, ένα μουσείο, χρηματα για μια εκκλησία, για ένα σχολείο, ένα γεφύρι. Βγείτε μια βόλτα στην Χώρα και στα χωριά της και θα δείτε πλήθος επώνυμων αναφορών.
    Έτσι οι δωρεές τους έγιναν ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ. Οι ανώνυμες; χορηγίες όπου έγιναν τι είδους υπόδειγμα συνιστούν;
    Άραγε πως μπορεί σήμερα να πληρωθεί ανώνυμα μια μελέτη 100.000 ευρώ όταν υπάρχει ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ (έγκριση ΔΣ κλπ) το οποίο ΕΣΕΙΣ σίγουρα ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ;
    Φαίνεται πως προτιμάτε τις χορηγίες “χέρι με χέρι” με ότι αυτό σημαίνει: από άδηλες ΕΞΑΡΤΗΣΕΙΣ μέχρι παραγοντιλίκι των συνεργατών του δωρητή.
    Μπράβο σας. Εμείς όμως ως γνώστες προτιμάμε τις ΕΠΩΝΥΜΕΣ χορηγίες στο δημοτικό συμβούλιο (αυτό εκλέξαμε κύριε μου) χωρίς μεσάζοντες σαν του λόγου σας. Και προτιμάμε επώνυμες παρουσίες σε μια ΑΝΟΙΧΤΗ συζήτηση – που δημοσιοποιείται – για τα προβλήματα του νησιού που χρήζουν και άλλες χορηγίες. Έτσι λειτουργεί ο κόσμος στις ανοιχτές κοινωνίες της Αμερικής και της Ευρώπης που ΔΕΝ ξέρετε.
    Για την ιστορία που δεν ξέρετε: επώνυμα έδρασαν παλαιότερα οι Εμπειρίκοι, επώνυμα οι Γουλανδρήδες και έγραψαν τα ονόματα τους παντού στο νησί. Επώνυμα και ο τελευταίος που έφτιαξε ένα ξωκκλήσι στη γειτονιά του… Δεν ήταν ανώνυμοι όπως εσείς και ο “λανθάνων χορηγός σας”…
    Όσο για το πως θα χειριστεί καθένας την δημόσια προσφορά του μόνο αυτός αποφασίζει. Όχι εσείς ο ανώνυμος συνεργάτης του ανωνύμου χορηγού…
    Αυτά και τέρμα.

    Απάντηση
  5. Ο/Η ΓΙΩΤΑ με ΓΙΑΝΝΗΣ λέει:
    28/10/2019 στις 12:19

    Σασ λέει κάτι αυτό κύριοι ??

    To Θεσμικό πλαίσιο για τις Δωρεές και τις χορηγίες
    Α. Δωρεές και χορηγίες φυσικών προσώπων
    Ο νέος νόμος 4024 24/10/2011 του Μεσοπρόθεσμου πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2012-2015 που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 226 ΤΕΥΧΟΣ Α, ορίζει:
    Tα χρηματικά ποσά που καταβάλλονται από τον φορολογούμενο λόγω χορηγίας προς τα μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα ημεδαπά νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου που νόμιμα υπάρχουν και επιδιώκουν πολιτιστικούς σκοπούς για να εκπίπτουν από το φορολογητέο εισόδημα όταν πληρούν τις παρακάτω προϋποθέσεις:
    1. Τα ποσά των δωρεών και χορηγιών υπερβαίνουν συνολικά τα εκατό (100) ευρώ.
    2. Το συνολικό ποσό των χρηματικών δωρεών και χορηγιών στο οποίο υπολογίζεται η μείωση δεν μπορεί να υπερβαίνει το 10 % του συνολικού εισοδήματος που φορολογείται.
    3. Για τα ποσά των δωρεών και χορηγιών που υπερβαίνουν τα 300 (τριακόσια) ευρώ, λαμβάνονται υπ’ όψιν, μόνο εφ’ όσον έχουν κατατεθεί σε ειδικό λογαριασμό του νομικού προσώπου που έχει ανοιχτεί για το σκοπό αυτό σε Τράπεζα που νόμιμα λειτουργεί στην Ελλάδα. Το γραμμάτιο είσπραξης της Τράπεζας πρέπει να αναφέρει τα στοιχεία του Δωρητή η χορηγού, το ποσό της δωρεάς-χορηγίας αριθμητικώς και ολογράφως, την ημερομηνία κατάθεσης και την υπογραφή του Δωρητή – Χορηγού.
    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Πολύ ωραία τα γράφετε ώστε να ξέρουν τι να κάνουν σε περίπτωση που η νομική υπηρεσία του Δήμου έχει ξεχάσει κάτι. Ή, οι δικηγόροι του δωρητή παραλείψουν κάτι. Πιο καλά όμως θα ήταν να τους πάρετε τηλέφωνο (Δήμος Άνδρου – Νομική Υπηρεσία) και να τα εξηγήσετε μιας και τα ξέρετε τόσο καλά…

    Απάντηση
  6. Ο/Η Θεαθηναι λέει:
    28/10/2019 στις 14:08

    Συναντήσεις με πολύ θεαθηναι….Ο καθένας εύκολα βγάζει τα συμπεράσματα του….
    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Κατανοητό προτιμάτε τις γιάφκες των συνωμοτών, τις κλειστές πόρτες, την απόκρυψη από την δημόσια παρουσία. Είναι κι αυτό μια αποψη..
    ΥΓ Βελτιώστε όμως και λίγο τα ελληνικά σας πριν βγάλετε κανένα μάτι από το “πολύ θεαθήναι”!!!!…

    Απάντηση
  7. Ο/Η ΚΟΡΘΙΑΝΟΣ λέει:
    28/10/2019 στις 14:09

    ΜΟΥΣΤΑΚΑ ,ΜΠΑΚΕΛΑ ,ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ ΣΑΣ ΒΓΑΖΩ ΤΟ ΚΑΠΕΛΛΟ ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ ….

    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Να κι ένας “καπελωμένος”! Αν ψηφίσουν όμως κάτι που δεν σας αρέσει θα τους βρίζετε. Μην υποκλίνεστε τώρα για να μην βρίζετε αύριο…

    Απάντηση
  8. Ο/Η ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ λέει:
    28/10/2019 στις 14:21

    Μετρώ 7 σχόλια. Δύο από Χώρα που έχουν απόκλιση προς την απερχόμενη διοίκηση και 5 από Γαύριο που έχουν απόκλιση προς τους ελάσσονες που θεωρούν πως σχολιάζοντας στο Εν Άνδρω δημιουργούν “κλίμα”. Οι σχολιασμοί του Εν Άνδρω αναιρούν το κλίμα, αλλά παραμένει το σχόλιο και αποκαλύπτει το επίπεδο της πολιτικής ορισμένων του νησιού.

    Απάντηση
  9. Ο/Η ΝΕΑ ¨ΗΘΗ¨; λέει:
    28/10/2019 στις 17:40

    Δηλαδή τους μάζεψε για να πείσει την μείζονα αντιπολίτευση να αφήσει τον ¨δήμαρχο¨να γίνει ¨ΔΗΜΑΡΧΟΣ¨…
    ……..
    Ένα πράγμα μου προκαλεί φοβερή απορία: ο κος Καμπάνης δεν είχε ενοχληθεί από το φρενάρισμα της διοίκησης του Θ. Σουσούδη από την αντιπολιτευτική υστερία, τις συνεχείς απουσίες από τα Δημοτικά Συμβούλια, το αμόκ ιστολογίων εναντίον του τότε Δημάρχου; τότε δεν έβλεπε τις ανάγκες του νησιού…..Ή θέλει να μας πείσει ότι ο Λοτσάρης- Έπαρχος-Δήμαρχος….. γνώριζε καλύτερα τα προβλήματα του νησιού και κινήθηκε άμεσα προς αναζήτηση χορηγών;;
    Οι χορηγοί προσφέρουν αθόρυβα, χωρίς τυμπανοκρουσίες υπέρ των αρεστών τους, χωρίς την έστω και έμμεση απαίτηση να μην τους στενοχωρούν ¨το παιδί, ¨με την υπόσχεση ζαχαρωτών!
    Στο τέλος, εμείς στείλαμε με ξεκάθαρη πλειοψηφία τον Σουσούδη στο Δημοτικό Συμβούλιο ώστε να μην αλωνίζει κανένας Λοτσάρης και όχι για να είναι yesman οποιουδήποτε!
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Τους μάζεψε για να πει πως ΟΠΩΣ ΒΟΗΘΗΣΕ ΤΟΝ ΣΟΥΣΟΥΔΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΤΙ ΤΟΥ ΖΗΤΗΣΕ (χωρίς όμως να το λέει ή να το δημοσιοποιεί) ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΟΤΣΑΡΗ, ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΘΑ ΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΕΙ (αλλάζοντας τακτική)!!! ΑΥΤΟ ΕΙΠΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΣΟΥΣΟΥΔΗ ΚΑΙ ΣΕ 16-17 ΑΤΟΜΑ!!!! Δεν το γράψαμε γιατί δεν θέλαμε να φέρουμε σε δύσκολη θέση κανέναν. Άλλωστε δεν είπε που και γιατί έδωσε χρήματα. Έχουμε απλώς γράψει πως χρηματοδότησε το νέο πλάτανο της Χώρας χωρίς να το ζητήσει ο Σουσούδης.
    Όσο για την αντιπολίτευση δεν συγκροτείται στα ιστολόγια, αλλά στο δημοτικό συμβούλιο, αν δεν το ξέρετε. Και τέτοια ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΟΤΕ Ο κ. Σουσούδης. Μόνο οι δικοί του ήταν αντιπολίτευση στον ίδιο. Πως έγινε αυτό ρωτάτε τον. Μόνος του δημιούργησε με τα λάθη του αντιπολίτευση στο συμβούλιο.
    Η αστειότητα ότι οι χορηγοί προσφέρουν αθόρυβα που γράφετε είναι μια ανοησία και μισή. Τι μάθαμε για το πως χρηματοδότησε επί ΣΟΥΣΟΥΔΗ ο χορηγός που κινήθηκε αθόρυβα; Πόσες δωρεές – μικρές ή μεγάλες και αθόρυβες πήρατε είδηση; Λοιπόν αφήστε τις αστειότητες σας.
    Τέλος εσείς ψηφίσατε και στους δύο γύρους τον Σουσούδη για δήμαρχο, δεν τον στείλατε για αντιπολίτευση. Απλώς έχασε τις εκλογές αν δεν το έχετε καταλάβει. Και βγηκε άλλος δήμαρχος. Ως αντιπολίτευση του είπε ο Καμπάνης πως πρέπει να ασκήσει τον ρόλο του όχι όμως σε βάρος της Άνδρου. Έχουμε και σχετικό βίντεο.

    Απάντηση
  10. Ο/Η Παρατηρητής λέει:
    28/10/2019 στις 18:02

    Κε Μπασαντη από τα σχόλια προκύπτει ότι για να γίνει χορηγία στο δήμο ή η εκτέλεση κάποιου έργου από ιδιώτες ή ιδιωτικούς φορείς σε περιουσία του δήμου , θα πρέπει να ακολουθηθεί κάποια διαδικασία μέσω δημοτικού συμβουλίου. Στην πράξη όμως και ο ίδιος ο δήμος κλείνει τα μάτια στις διαδικασίες αυτές για διάφορους λόγους, όπως έγινε πχ προεκλογικά για την πλακόστρωση της πλατείας στην Παλαιόπολη από τον Πολιτιστικό Σύλλογο χωρίς καμία έγκριση και άδεια από τον δημο. Θα. πρέπει λοιπόν ο ίδιος ο δήμος να μην αποδέχεται σιωπηρες χορηγίες για λόγους τάξεως, διαφάνειας, και αμεροληψίας. Επίσης δεν πρέπει να επιτρέπει την εκτέλεση έργων από ιδιώτες χωρίς έγκριση από το δημοτικό συμβούλιο γιατί αυτά χρησιμοποιούνται από ορισμένους ως μοχλοί ψυχολογικής πίεσης στις μικρές κοινωνίες των χωριών του νησιού μας.

    Απάντηση
  11. Ο/Η Κάποιος μας δουλεύει λέει:
    28/10/2019 στις 19:12

    Διαμαντή ενώ ξέρεις….
    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Εξαιρετικό σενάριο. Γιατί το στέλνετε στο Εν Άνδρω και δεν το στέλνετε στο Χόλιγουντ; Που ξέρετε μπορεί κάποιος να ενδιαφερθεί και να το γυρίσει πολιτικό θρίλερ και να βγάλετε κι εσείς τίποτα σπασμένα. Τόση πονηράδα και δολοπλοκία να πηγαίνει χαμένη στην Άνδρο. Είναι αδικία.
    ΥΓ Από που κι ως που με αποκαλείτε με το μικρό όνομα μου. Κάναμε μαζί φαντάροι στο 706 ΤΜΧ στο Κιλκίς;

    Απάντηση
  12. Ο/Η Γαυριωτης λέει:
    28/10/2019 στις 20:28

    Ο σύζυγος της της κυρίας Μακρή ως τι είναι εκεί; Γιατί στην Διοίκηση του Δήμου πάντως δεν ανήκει…
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Ως σύζυγος της κ. Μακρή. Η σύζυγος του κ. Σουσοιύδη επίσης ήταν εκεί ως σύζυγος του κ Σουσούδη. Και οι σύζυγοι δύο μεγάλων επιχειρηματιών που ήταν παρόντες ήταν εκεί ως σύζυγοι των δύο επιχειρηματιών. Ακόμα ήταν εκεί τα παιδιά του κ. Καμπάνη ως παιδιά του κ. Καμπάνη. Και τα παιδιά του κ. Σουσούδη ως τα παιδιά του κ. Σουσούδη. Η σύζυγος του κ. Τηνιακού ως σύζυγος του κ. Τηνιακού…
    Λέω να μην συνεχίσω να απαντώ στην αστεία ερώτηση σας γιατί αρκετοί ήρθαν συνοδευόμενοι. Αυτό δεν σημαίνει πως η συζήτηση ήταν μεταξύ συζύγων. Αντιθέτως όπως εξηγήσαμε ήταν ΔΗΜΟΣΙΑ, ΑΝΟΙΧΤΗ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ.
    Καληνύχτα σας τώρα που νυχτώνει πιο αργά και στο Γαύριο

    Απάντηση
  13. Ο/Η Γαυριωτης λέει:
    28/10/2019 στις 21:07

    Να κάνει πανηγύρι κάθε χρόνο τέτοια μέρα αν ειναι αυτές ανοιχτες συζητήσεις
    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Πολύ καλή ιδέα θα την γράψουμε…

    Απάντηση
  14. Ο/Η Γαυριωτης λέει:
    28/10/2019 στις 21:17

    Πάντως παρόλο που ήταν τόσοι σύζυγοι και παιδιά εκεί όπως λέτε δεν φαίνονται πουθενά μόνο ο σύζυγος της κυρίας Μακρή είναι πρώτη μούρη στο Καβούρι και μάλιστα δίπλα στον δήμαρχο.
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Ήρθε πρώτος κι έπιασε στασίδι. Οι άλλοι είτε άργησαν είτε πήγαν “γαλαρία στο πούλμαν” όπως λέγαμε παιδιά. Ο Μάκης πρώτο τραπέζι πίστα μόνος του. Μέχρι που εμφανίστηκαν και οι λοιποί…

    Απάντηση
  15. Ο/Η Κάποιος μας δουλεύει λέει:
    28/10/2019 στις 21:50

    Διαμαντή όποια σχόλια δεν σου αρέσουν αν και λένε…
    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Αν και λένε ΑΘΛΙΟΤΗΤΕΣ όπως το δικό σου που προσβάλει 3-4 ανθρώπους και σηκώνει μηνύσεις ναι τα κόβουμε. Να γράψεις ΕΠΩΝΥΜΑ να έχεις την αποδοχή ή την κατακραυγή που σου αξίζει φοβισμένε που πας να μπλέξεις άλλους στα σεναρια σου…

    Απάντηση
  16. Ο/Η Αστείο λέει:
    29/10/2019 στις 09:43

    Αν καθόταν η Σουσουδενα στο τραπέζι θα είχες λυσσάξει (παρόλο που δεν την πάω καθόλου).
    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Καθόταν τρεις θέσεις πιο πέρα και κανείς από τους δυο μας δεν ενοχλήθηκε. Άρα, δεν υπήρχε κανένα συναίσθημα τέτοιου τύπου…

    Απάντηση
  17. Ο/Η Γεια σου αρχοντα λέει:
    29/10/2019 στις 09:45

    Όταν κάποιος δεν βρίζει και ας μην σου αρέσουν τα σχόλια θα πρπει να τα ανεβάζεις. Άλλη λύση είναι να απενεργοποιήσεις τα σχόλια, είναι πιό τίμιο…
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Ευχαριστώ για την πληροφορία. Εκτός από τις ύβρεις υπάρχουν άθλια υπονοούμενα για την τιμιότητα ανθρώπων. Να τα δημοσιεύσουμε για να φάμε αγωγή ή μήνυση για σένα που διδασκεις ανώνυμος “τιμιότητα”;

    Απάντηση
  18. Ο/Η Α. Ψαριανού λέει:
    29/10/2019 στις 12:14

    Γράφετε εν Άνδρω :
    ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ
    Επειδή πολλά σχόλια είναι κακοπροαίρετα να σημειώσουμε επιπλέον εδώ πως:
    Ο Γ. Καμπάνης κάλεσε, όσους κάλεσε, για να τους πει ΔΗΜΟΣΙΑ πως ΟΠΩΣ ΒΟΗΘΗΣΕ ΤΟΝ ΣΟΥΣΟΥΔΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΕ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ όταν χρειάστηκε όλα αυτά τα χρόνια (χωρίς όμως να το λέει ή να το δημοσιοποιεί) ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΟΤΣΑΡΗ, αλλά τώρα θα το λέει και θα το δημοσιοποιεί (αλλάζοντας τακτική)!!!
    Επίσης γράφετε στο άρθρο σας ότι : >
    Καλά κάνει να καλεί όποιον θέλει ο κος Καμπάνης στο σπίτι του για δείπνο ή φιλολογική συζήτηση ή να παίξουν μπάλα κ.λ.π.
    Αλλά όταν πρόκειται για την Άνδρο για να δηλώσει δημόσια τις προθέσεις του για μια νέα χορηγία, αλλά και την ενεργό οικονομική παρουσία του στα κοινά ο μόνος χώρος είναι το Δημαρχείο και το δημοτικό συμβούλιο παρουσία των πολιτών.
    Ευχαριστώ
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Ευχαριστούμε για την προτροπή σας. Ελπίζουμε να την λάβει υπόψη του ο όποιος χορηγός της Άνδρου από εδώ και πέρα.
    Μια ερώτηση; Πως το σκεφτήκατε αυτό; Το Ίδρυμα Νιάρχου για την τελευταία χορηγία του ή το Ωνάσειο πήγαν στο υπουργικό συμβούλιο ή στο δημοτικό συμβούλιο της Αθήνας να εξηγήσουν τις προθέσεις τους;
    Και αφού δεν πήγαν να δώσουν τα διαπιστευτήρια τους να τα πάρουμε τα χρήματα ή όχι;
    Ρωτάμε για να δούμε πως καταλαβαίνετε τον ρόλο των χορηγών στην ελληνική κοινωνία της κρίσης και της ανέχειας…

    Απάντηση
  19. Ο/Η Lee λέει:
    29/10/2019 στις 19:42

    Το σχετικό βίντεο να ανεβάσετε εν Άνδρω να γελάσουμε με τα χάλια…
    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Λέμε να μην σας κάνουμε το χατήρι για την ώρα. Μια άλλη φορά ίσως. Μπορείτε όμως να γελάσετε με μερικά χάλια των σχολίων που ανεβάζουμε…

    Απάντηση
  20. Ο/Η Α. Ψαριανού λέει:
    29/10/2019 στις 20:40

    Δηλαδή για να καταλάβω το υπουργικό συμβούλιο πήγε στο ίδρυμα Νιάρχου ή το δημοτικό συμβούλιο της Αθήνας πήγε προσκεκλημένο στο Ωνάσειο;
    Θα μας τρελάνετε ; Τι δικαιολογίες είναι αυτές;
    Ρωτάω για να δω πως καταλαβαίνετε εσείς το ρόλο των χορηγών.
    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Όλο το υπουργικό συμβούλιο πέρασε όταν ανακοινώθηκε η χορηγία Νιάρχου να ευχαριστήσει τον χορηγό. Γνωστό αυτό. Έγινε και σχετική δεξίωση. Αλλά ζείτε στο Καμερούν και δεν το πήρατε είδηση. Απλώς η δεξίωση δόθηκε σε μεγάλο ξενοδοχείο της Αθήνας. Μόλις φτιάξετε εσείς ένα εκεί θα γίνει δεξίωση.
    Όσο για τις ανοησίες περί δημοτικού συμβουλίου ο νόμος (που δεν ξέρετε) ζητά να στείλει στην Οικονομική Επιτροπή και στο Δημοτικό Συμβούλιο ΕΠΙΣΤΟΛΗ στην οποία θα περιγράφει την πρόθεση του ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ. Κάτι που στην περίπτωση αυτή έγινε. Ρωτάτε και τον Καπάκη. Και τον Σουσούδη, που το ψηφισαν.

    Απάντηση
  21. Ο/Η Νικόλαος λέει:
    29/10/2019 στις 20:47

    Καλά κάνει ο κ. Γ. Καμπάνης και διαθέτει τσ χρήματα του για το νησί,εσείς όλοι …τι ζόρι τραβάτε; αν μπορείτε κάνετε και εσείς το ίδιο διαφορετικά ηρεμείστε,χορτάσαμε με συγκεκριμένους νεόπλουτους που μόνο λόγια κσι υποδείξεις είναι….και στο τέλος φράγκο δεν δίνουν στο τόπο,σε ευχαριστούμε κ.Γ.Καμπάνη συνεχίστε

    Απάντηση
  22. Ο/Η Lee λέει:
    29/10/2019 στις 21:05

    Δεν έχετε βίντεο πολύ απλά.
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Έχετε δίκιο. Αλλά δεν ρωτάτε καλού-κακού και τον πληροφοριοδότη/φίλο σας που ήταν παρών μήπως κάνετε λάθος…

    Απάντηση
  23. Ο/Η Απορία λέει:
    30/10/2019 στις 07:14

    Πέρασαν από οικονομική επιτροπή και δημοτικό συμβούλιο χορηγίες του κ Καμπάνης στη θητεία του κ.Σουσουδη;; Δεν έχει ακουστεί ούτε έχει γραφτεί κάτι σχετικό. Άρα με ποιον τρόπο γινόταν τότε οι χορηγίες;;; Θα πρέπει αυτά να γίνουν γνωστά.

    Απάντηση
  24. Ο/Η Μπατσι λέει:
    30/10/2019 στις 16:49

    Διαβάζοντας τα σχόλια σκέφτομαι…Αν δεν βασιλευε η κακοήθεια, η μιζέρια, η κακομοιριά, η ζήλεια ,το κομπλεξ ,
    πόσο μπροστά θα ήταν αυτό το νησί….

    Απάντηση
  25. Ο/Η Σιγά μη κατάλαβε... λέει:
    30/10/2019 στις 17:49

    Σιγά μην κατάλαβε τι εννοούσε ο Κος Καμπάνης και σιγά μην κατάλαβε για ποιον χτυπούν οι καμπάνες και γιατί η μπηχτή. Yesman δεν μπορεί να είναι. Δεν είναι καθώς πρέπει και δεν είναι στο manual που του έχει δώσει να αποστηθίσει η…. (διαγράφεται ένα υπονοούμενο όνομα – ΕΝ ΑΝΔΡΩ)

    Απάντηση
  26. Ο/Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΌΣ -Επικοινωνιολόγος λέει:
    30/10/2019 στις 18:40

    Ευγενικά έπρεπε ο κ.Κοζανίτης, ο σύζυγος της κ.Αθηνάς, να εξαφανιστεί απο το κάδρο των φωτογραφιών και να είιναι στην βεράντα ή την κουζίνα όπως και οι υπόλοιπες κυρίες – κύριοι.
    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Να του το πείτε μόλις τον δείτε. Εμείς μεταφέρουμε εδώ την πολιτική αντίληψη που έχετε για τις ή τους συζύγους. Λίγο απολίτικη και ρατσιστική ειναι αλήθεια, αλλά αυτή είναι η Άνδρος της δικής σας ζωής. Λίγο ρατσιστική, λίγο απολίτικη, λίγο προσκήνιο και πολύ παρασκήνιο….
    ΥΓ Το υπόλοιπο σχόλιο που περιλούζει αρκετούς λέμε να μην το ανεβάσουμε. Εκτός αν το υπογράψετε με το όνομα σας για να δεχθείτε όσα θα ακολουθήσουν. Κι όχι το Εν Άνδρω, που δεν πρέπει να δημοσιεύει αθλιότητες…
    Καληνύχτα Μαργαρίτα…

    Απάντηση
  27. Ο/Η Υδρουσαιος λέει:
    30/10/2019 στις 18:42

    Για να καταλάβω ο κυριος Καπακης ήθελε να πάει στο γεύμα Καμπάνη αλλά φοβήθηκε τους συνεργάτες τους??? Εάν είναι έτσι τότε ως σκεπτόμενος πολλά βάζει το μυαλό μου !!!

    Απάντηση
  28. Ο/Η Skeptomenos λέει:
    03/11/2019 στις 15:01

    Ποιος είναι ο ρόλος του Κο Καμπάνη και προσκαλεί για συζητήσεις και ανακοινώσεις το Δημοτικό Συμβούλιο?
    Αν παρατήρησα σωστά υπήρξε προσπάθεια παραλληλισμού του Ιδρύματος Νιάρχου με τον Κο Καμπάνη??
    Από το πλήρες ρεπορτάζ ξεχάσατε να μας αναφέρετε τί ζήτησε ο Κος Καμπάνης εις ανταπόδοσιν των χορηγιών του.
    Η’ μήπως δεν θέλει τίποτα… ? βέβαια αυτή είναι η κατάντια των μνημονίων όπου το κράτος απουσιάζει και οι ιδιώτες παρερμηνεύουν
    τους ρόλους τους … βεβαίως με το αζημίωτο.
    Όσο για το εν άνδρο αν θέλει να μακροημερεύσει…
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ η ανακοίνωση της χορηγίας στο Δημοτικό Συμβούλιο βάσει του νόμου. Δεν προκλήθηκε καμία συζήτηση πέρα από τη νόμιμη.
    Δεν υπήρξε προσπάθεια παραλληλισμού, γιατί δεν υπάρχει παραλληλισμός. Παραδείγματα αναφέρθηκαν.
    Δεν ζήτησε τίποτα ο άνθρωπος. Ποιο ειναι το αζημίωτο αν φτιαχτεί ένα σχολείο; Ποιο ήταν το αζημίωτο όλων των σχολείων που έφτιαξαν οι προηγούμενοι. Θλίψη για τον τρόπο σκέψης σας.
    Όσο για το Εν Άνδρω δεν θέλει να μακροημερεύσει με τέτοιες κουτοπονηριές που σκαρφίζεστε εσείς…
    ΥΓ Έχουμε μόνο μια αύξηση της επισκεψιμότητας μας της τάξης 20%-30% με πέρσι. Καλή είναι με δεδομένο πως είχαμε κι άλλη τόση πέρσι με πρόπερσι. Περισσότερα προσεχώς για την μακροημέρευση μας…

    Απάντηση
  29. Ο/Η Skeptomenos λέει:
    03/11/2019 στις 17:45

    Λυπάμαι για την απάντηση που μου δώσατε μιας και ήταν εμφανές ότι προσπαθήσατε να πετάξετε την μπάλα στην κερκίδα, ίσως λόγω ποδοσφαιρικής Κυριακής για να μην πω κάτι περαιτέρω και επικριθώ πάλι.
    Πάντως, το να αφαιρέσετε τις τελευταίες λέξεις του αρχικού μου μηνύματος δεν σας τιμά. Εκτός και αν έγινε από απροσεξία.Όσο για την μακροημέρευση να είστε σίγουρος ότι επιθυμώ πραγματικά ένα site αληθινό αμερόληπτο και έγκυρο για το νησί μας.
    Αν θέλετε λαμβάνετε υπ όψιν τ’ ανωτέρω. Αν όχι, συνεχίστε να στηρίζετε ανθρώπους.
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Δεν τιμά εσάς να μας αποκαλείτε έτσι γιατί έτσι νομίζετε. Δεν αποδεχόμαστε τον χαρακτηρισμό σας ως κακής ποιότητας υπαινιγμό. Και δεν θα αποδείξουμε εμείς πως δεν είμαστε ελέφαντες όπως εσείς νομίζετε.
    Όσο για την μακροημέρευση μας δεν μας απασχολεί. Δεν είμαστε εδώ για να μακροημερεύσουμε χωρίς λόγο. Αν δεν έχετε λόγο εσείς να μας διαβάζετε ας μην μακροημερεύσουμε εμείς. Τόσο απλό.

    Απάντηση

Αφήστε ένα Σχόλιο Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Προτεινόμενα άρθρα

  • ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΧΩΡΑΣ ΑΝΔΡΟΥ 2026
  • ΤΟ ΑΛΑΔΙΝΟΥ χόρεψε κι ευχαριστεί…
  • Κατακρημνίζονται τα Γυάλια! Κίνδυνος να αποκοπούν οι Στενιές…
  • ΑΝΔΡΟΣ: Το σύνεφο έφερε βροχή και τα καράβια κόσμο, αλλά δεν…
  • Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…

Πρόσφατα Άρθρα

  • ΑΝΔΡΟΣ: ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΚΟΡΘΙΟΥ 202623/02/2026
  • ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΧΩΡΑΣ ΑΝΔΡΟΥ 202623/02/2026
  • ΤΟ ΑΛΑΔΙΝΟΥ χόρεψε κι ευχαριστεί…23/02/2026
  • ΣΤΑΜΑΤΗΣ Μ. ΚΑΜΠΑΝΗΣ: “Έφύγε” ο “Τροβαδούρος” του “Γυρισμού στην Άνδρο”…22/02/2026
  • Κατακρημνίζονται τα Γυάλια! Κίνδυνος να αποκοπούν οι Στενιές…22/02/2026

Ναυτικές Ιστορίες

    Πρόσφατα Σχόλια

    1. Πειναει η Ελλάδα στο ΑΝΔΡΟΣ: Το σύνεφο έφερε βροχή και τα καράβια κόσμο, αλλά δεν…
    2. Marta_Karagiannis στο ΑΝΔΡΟΣ: Το σύνεφο έφερε βροχή και τα καράβια κόσμο, αλλά δεν…
    3. ATH στο ΓΥΑΛΙΑ & ΝΕΙΜΠΟΡΙΟΣ: Όταν η θάλασσα βγήκε στην στεριά…
    4. ATH στο ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ, ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ ΠΑΝΤΟΥ… «και τα μυαλά στα κάγκελα του αόρατου εχθρού!…»
    5. Παναγιώτης στο Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…

    Βίντεο

    • ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: Ιδιωτική υπόθεση το ΔΣ του Δήμου Άνδρου για την κ. Τσατσομοίρου!
    • Λιμάνι Ραφήνας 1945-2015 (χρονογράφημα και βίντεο)
    • Η Μονή Παναχράντου της Άνδρου (βίντεο)
    • Το τελευταίο ρεμέτζο (βίντεο)
    • Δύο ανδριώτες ζωγράφοι – Δ.Βαρδακώστας & Γ.Σεργουλόπουλος (βίντεο)

    Ακολουθήστε μας

    • Facebook
    • Twitter

    Κατηγορίες Άρθρων

    • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ (239)
    • ΑΡΘΡΑ (84)
    • ΘΕΜΑΤΑ (8)
    • ΙΣΤΟΡΙΑ (333)
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ (3.715)
    • ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ (23)
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ (1.476)
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (770)
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ (2.716)
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (1.084)
    • ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ (82)
    • ΧΡΗΣΙΜΑ (5)
    • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ (351)

    Εν Άνδρω

    Όσοι φίλοι θέλουν, μπορούν να στείλουν κείμενα, φωτογραφίες, παρατηρήσεις, απαντήσεις κλπ στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση.

     
       enandro.gr@gmail.com

    ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
    • ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΔΥΚΤΥΑΚΕΣ ΚΑΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥ

    ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

    ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

    • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
    • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
    • ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
    © Εν Άνδρω 2026. Powered by NinjaWeb