• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

Όσοι φίλοι θέλουν, μπορούν να στείλουν κείμενα, φωτογραφίες, παρατηρήσεις, απαντήσεις κλπ στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση.

  • Facebook
  • Twitter
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ
Εν Άνδρω Εν Άνδρω Εν Άνδρω
Άνδρος enandro.gr@gmail.com
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ
Εν Άνδρω Εν Άνδρω Εν Άνδρω
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ: Για μια ακόμα φορά στο πουθενά…

Κατηγορία: ΠΟΛΙΤΙΚΗ Δημοσίευση: 28/09/2016 Σχόλια: 36

 

Τι είχες Γιάννη; Τι είχα πάντα… (φωτ. Εν Άνδρω).

Αυτό που συμβαίνει σήμερα στην Άνδρο με τα σκουπίδια το έχουμε ήδη περιγράψει από καιρό. Δεν είμαστε μάντεις. Απλώς περιγράφουμε αυτά που συμβαίνουν και πολλοί συμπατριώτες μας δεν θέλουν να δουν ή να ακούσουν. Δεν είμαστε Κασσάνδρες. Ή Κασσάνδρα προέβλεπε τα επερχόμενα δεινά. Εμείς περιγράφουμε αυτά που ήδη συμβαίνουν και που όλοι ξέρουμε, αλλά η διοίκηση, και πολλοί αδριώτες, κάνουν πως δεν τα βλέπουν.

   –   Ας φρεσκάρουμε λίγο τη μνήμη σας,,,

 (α) Τον Ιανουάριου του 2015 ο κ. Σουσούδης θα έπρεπε να προχωρήσει την υπάρχουσα μελέτη από την προηγούμενη διοίκηση για την χωροθέτηση ΧΥΤΥ. Με ασυνήθιστη έπαρση δήλωνε όμως πως αυτός θα ξεκίναγε «το θέμα από μηδενική βάση» και «θα έτρεχε θα το τελείωνε σε μερικούς μήνες»!!! Δεν το ξεκίνησε από μηδενική βάση και δεν το έτρεξε ποτέ. Αποτέλεσμα σήμερα δυόμιση ολόκληρα χρόνια μετά την εκλογή του είμαστε ως νησί μισοβουλιαγμένοι λίγα μέτρα από όπου ξεκίνησε. Μια υδρολογική έκθεση, του είπανε να φέρει εδώ και 10 μήνες και κανείς πια δεν ξέρει που βρίσκεται το θέμα. Έγινε λάθος ανάθεση, έγινε λάθος στον προϋπολογισμό και το θέμα έχει χαθεί!! Κατά τα άλλα ο δήμαρχος “θα έτρεχε”…

 (β) Τον Οκτώβριο του 2015 προειδοποιήσαμε δημόσια πως είχε παρέλθει πλέον ο χρόνος του δεματοποιητή. Θα έπρεπε να βρει νέο μέρος για να πάει και να εναποθέτει εκεί τις σκουπιδόμπαλες. Αδιαφόρησε. Η λύση Σουσούδη ήταν να μείνουν δεματοποιητής και σκουπιδόμπαλες σε έναν ήδη κορεσμένο χώρο που τελούσε υπό έξωση από το ΣτΕ. Ευτυχώς το ΣτΕ, με την ένοχη σιωπή αυτών που κάποτε φώναζαν και έκλειναν του δρόμους,  δεν πήρε τελική απόφαση κοντά έναν χρόνο τώρα. Ο δήμαρχος έχει καθίσει, λοιπόν, πάνω στα σκουπίδια του νησιού εντελώς αδρανής. Κατά τα άλλα “θα έτρεχε”…

(γ) Το καλοκαίρι του 2016 ανακάλυψε ξαφνικά πως «η γη κινείται» και για μια ακόμα φορά η Άνδρος γέμιζε σκουπίδια γιατί δεν είχαν πλέον που να τα πάνε. Είχαν τελειώσει οι δικαιολογίες για κάποιο ανταλλακτικό που έλειπε ή πως δεν είχε νάιλον και σύρμα ο δεματοποιητής.  Άρχισε, λοιπόν, ακόμα μια φορά να πετά σκουπίδια (και σκπουπιδόμαλες) στο γκρεμό!!! Η αντιπολίτευση από φόβο μην κακοχαρακτηριστεί ή για να μην γεμίσει απορρίμματα η Άνδρος σιώπησε. Όπως σιώπησαν και τα δύο γειτονικά χωριά. Όλοι ήξεραν, αλλά κανείς δεν μιλούσε. Ο κ. Σουσούδης θεώρησε πως έλυσε το θέμα. Και έμεινε αδρανής. Κατά τα άλλα “θα έτρεχε”…

Γέμισε πάλι ο χώρος του δεματοποιητή σκουπιδόμπαλες. Και τώρα τι κάνουμε; (φωτ. Εν Άνδρω).

 –   Τι συμβαίνει πάλι σήμερα και γεμίζει ακόμα μια φορά η Άνδρος σκουπίδια;

(α) Σήμερα προχωρά η αποκατάσταση του παλιού ΧΥΔΑ και δεν μπορουν να πετάξουν άλλα σκουπίδια στον γκρεμό. Και για μια ακόμα φορά διαπιστώνουν το αυτονόητο: δεν έχουν που να πάνε πάλι τα σκουπίδια! Και γι΄ αυτό και δεν τα μαζεύουν! Αλλά και να βρουν έστω μια γωνιά και να βάλουν; για πόσο καιρό; Για 20, 40 ή 50 μέρες; Και μετά; Δυστυχώς ΔΕΝ υπάρχει σχέδιο. Το μόνο σχέδιο: πετάνε την μπάλλα έξω (και τις μπάλλες κάτω) να κυλά ο χρόνος… 

(β) Το χειρότεροείναι πως σε ένα μήνα το θέμα του δεματοποιητή έρχεται πάλι μπροστά στο ΣτΕ. Οι εκπρόσωποι των δύο χωριών που κάποτε πίεζαν ασφυκτικά τους προηγούμενους δεν δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον!!! Οι άνθρωποι που κάποτε τους έσερναν στους δρόμους και που έσερναν και τους προηγούμενους στα δικαστήρια τώρα σιωπούν εκκωφαντικά!!! Πετάνε κι αυτοί τη μάλλα έξω να περνά ο χρόνος…

 –   Τι  θα γίνει αν το ΣτΕ πει να φύγει ο δεματοποιητής;

Κανείς δεν ξέρει! Δεν ξέρουν ούτε εκείνοι που στο παρελθόν έκλειναν κατακαλόκαιρο τους δρόμους μπροστά σε αντίστοιχες καταστάσεις «για το καλό της Άνδρου»; Είναι οι ίδιοι που τώρα σιωπούν. Πάλι «για το καλό της Άνδρου»; Αλήθεια πότε έκαναν «καλό στην Άνδρο»; Τότε ή τώρα;;;

–         –  Ποιο είναι το σχέδιο της διοίκησης Σουσούδη;

Κανείς δεν ξέρει. Ούτε η διοίκηση Σουσούδη. Και η Άνδρος κινδυνεύει ακόμα μια φορά από τα σκουπίδια της. Ευτυχώς που είναι σχεδόν Οκτώβριος. Η μόνη «λύση» που συζητούν είναι να νοικιάσουν ένα φέρρυ/παντόφλα, να το καργάρουν σκουπίδια, να το στείλουν απέναντι, να τα θάψουν με 400 ευρώ τον τόνο, βάλτε και καμιά 100στή ευρώ τον τόνο μεταφορά, βάλτε και τίποτα τρέχοντα και θα βρείτε τον λογαριασμό. Λένε να στείλουν 500-1000 τόνους!!! Δηλαδή κάτι μεταξύ 250.000-500.000 ευρώ κόστος. Το οποίο θα πρέπει να πληρώσει είτε το χρεωκοπημένο ελληνικό κράτος είτε οι χρεωμένοι δημότες της Άνδρου!!!

Με αυτά τα χρήματα να αδειάσει για την ώρα η πλατφόρμα που είναι σήμερα πλάι στον δεματοποητή και είναι γεμάτη. Για να ξαναγεμίσει σιγά-σιγά μέχρι του χρόνου τέτοια εποχή. Και του χρόνου τέτοια εποχή, μιας και ο ΧΥΤΥ θα αργήσει, θα ξανακάνει η διοίκηση Σουσούδη το ίδιο «μαγικό» και ακριβό κόλπο. Κι όπου φτάσουν. Αν τους το επιτρέψει η κεντρική διοίκηση. Και μέχρι πότε; Μέχρι το 2019; Διαφορετικά;;;

–         –    Οι προϋποθέσεις γι’ αυτή την πανάκριβή και ατελέσφορη λύση…

(α) Τα στραβά μάτια: Το ΣτΕ θα κάνει για μερικά ακόμα τέρμινα τα στραβά μάτια για τον δεματοποιητή! Το ίδιο και η αρχαιολογία επιτρέποντας σε έναν από τους σπουδαιότερους αρχαιολογικούς χώρους των Κυκλάδων μερικά ακόμα χρόνια να υποβαθμίζεται. Επιπλέον,  το ίδιο και τα δύο γειτονικά χωριά να τηρούν πάντα την ίδια ένοχη σιωπή…

(β) Σφυριζουμε αδιάφορα και πληρώνουμε αδιάκοπα: πρέπει και οι ανδρίώτες να σφυράνε αδιάφορά και να πληρώνουν αδιάκοπα. Και πρέπει να ενοχλούνται μόνο κάθε φορά που ο εκάστοτε αντιδήμαρχος καθαριότητας δεν θα μπορεί να παρανομεί (πετώντας σκουπιδόμπαλες στον γκρεμό) ή δεν θα μπορεί να βρει χρήματα να πληρώσει για να στείλει τα σκουπίδια κάπου αλλού.

–          –   Πόσο πιθανό είναι να συμβούν όλα αυτά μαζί και ταυτοχρόνως στην Άνδρο;

Άγνωστο. Μέχρι τότε εμείς απλώς θα επανερχόμαστε. Πάντως με τα παραπάνω τερτίπια δεν λύνεται το πρόβλημα και είναι λογικό τα σκουπίδια να μένουν κατά διαστήματα για πολύ ή λίγο στους δρόμους. Όλα αυτά μέχρι να βρεθεί μια παντόφλα να τα πάει άλλου ή να πέσουν οι σκουπιδόμπαλες ξαφνικά σαν παντόφλα στο κεφάλι αυτών που οδηγούν ένα ολόκληρο το νησί χωρίς κανένα προγραμματισμό στο πουθενά…

«Εν Άνδρω»

36 Comments

  1. Ο/Η Γαυριώτης λέει:
    28/09/2016 στις 18:55

    Αφού τα σκουπίδια τα πετάνε στο χαδα και τα θάβουνε παράλληλα με την ανάπλαση του χώρου !!! Κάντε ένα φωτορεπορτάζ εκεί!!!
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Αυτό που βλέπετε δεν σας αρκεί; Φωτορεπορτάζ πριν μερικούς μήνες που γινόντουσαν τα ίδια είναι. Τι θα αλλάξει αν πάρουμε μια σημερινή φωτογραφία;

    Απάντηση
  2. Ο/Η Υδρουσαίος. λέει:
    28/09/2016 στις 18:55

    Να δώσουν τώρα που φτάσαμε σε αδιέξοδο η Μαμάη η Βολίκα και ο Βόσσος. Δεν ήθελαν ΧΥΤΥ τώρα ας τα φάνε.

    Απάντηση
  3. Ο/Η Γαυριωτης λέει:
    28/09/2016 στις 19:06

    Τι εχει να μας πει τωρα η Μαμαη με το έτερον της ημησι την Βολικα;Αυτές οι δυο έφεραν τα σκουπίδια στους δρόμους και θέλουν να μας το πεξουν και ηρωίδες.
    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Προς πληροφόρηση σας η Πλούσκα εγκρίθηκε από πέρσι τον Οκτώβριο!!! Όμως ο κ. Σουσούδης δεν μπορεί να προχωρήσει κοντά ένα χρόνο μια απλή μελέτη. Γιατί τα έκανε όλα λάθος. Και δεν κάνει και τίποτα για να προχωρήσει και ο δεματοποιητής μέχρι να γίνει ο ΧΥΤΥ (3 χρόνια τουλάχιστον). Αλήθεια εσείς που ζείτε; Στο Γαύριο της Άνδρου; Ή, σε κάποιο Γαύριο του Λονδίνου; Ή, ακόμα πιο μακριά;

    Απάντηση
  4. Ο/Η Κ.Δημητριαδης λέει:
    28/09/2016 στις 19:06

    Τα σκουπίδια πρέπει να πάνε στην ΠΛΟΥΣΚΑ τέλος

    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Χρειάζονται 3 χρόνια μέχρι τότε. Το ερώτημα είναι μέχρι τότε που θα πάνε;;;;

    Απάντηση
  5. Ο/Η Γαυριώτης. λέει:
    28/09/2016 στις 20:52

    Ο Βόσσος με τις (διαγράφονται τρεις λέξεις…)….Βολίκα και Μαμάη να κάνουν κάτι με τα σκουπίδια. Τώρα στα δύσκολα να σηκωθούν απο τον καναπέ περιμένουμε. Όχι μόνο κους κους

    Απάντηση
  6. Ο/Η Αρχιμήδης λέει:
    28/09/2016 στις 20:52

    Προς Δημητριάδη: Σσσσς μη λέτε την λέξη Πλούσκα κακό τζηζ. Θα σου βάλει πιπέρι στο στόμα η θεία Μίνα.

    Απάντηση
  7. Ο/Η Υδρουσαίος. λέει:
    28/09/2016 στις 20:53

    Τι κάνει με τα σκουπίδια το μικρό αντιδημαρχάκι της Υδρούσας? Δεν μιλάει καθόλου? Να βρείτε λύση για τη περιοχή του. Να μαζέψει τα σκουπίδια θα μας φάνε τα ποντίκια. Το Γαύριο βρωμάει.

    Απάντηση
  8. Ο/Η ΜΠΑΤΣΙΩΤΗΣ λέει:
    28/09/2016 στις 20:56

    TA ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΤΕ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΜΠΑΤΣΙ ΕΧΕΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ… (διαγράφονται τρεις λέξεις)…

    Απάντηση
  9. Ο/Η Χωραίτης. λέει:
    28/09/2016 στις 20:58

    Βάλανε το (διαγράφεται ένας χαρακτηρισμός)… υπεύθυνο Σκουπιδιών. Έλεος θα βρωμίσουμεεε

    Απάντηση
  10. Ο/Η Απελπισμένος. λέει:
    29/09/2016 στις 04:19

    Όλη μέρα η αντιδήμαρχος Άνω Γαυρίου κανει συσκέψεις με μεγαλοστελέχη του συνδυασμού π.χ. κύριον Μουλα Κωνσταντίνο…Όταν τελειώνει είναι κουρασμένη και λέει αύριο πάλι μετά την δουλειά θα βρώ λύση. Εν τω μεταξύ βρωμίσαμε στο Γαύριο.

    Απάντηση
  11. Ο/Η Μπατσιώτσης. λέει:
    29/09/2016 στις 04:20

    Ο Βόσσος έπρεπε να συμβούλευε τις άπειρες συμβούλους Μαμάη και Βολίκα για το θέμα των σκουπιδιών. Αυτός αντίθετα τις σιγοντάριζε και έκανε αυτός ότι έλεγαν αυτές.

    Απάντηση
  12. Ο/Η ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ? λέει:
    29/09/2016 στις 06:42

    Ο θεοδωρακης ,Λάσκαρης και οι υπόλοιποι της παράταξης πρεπει να τρέπονται
    Εδώ και 2 χρόνια στο δημόσιο παιδικό σταθμό της χώρας ζητάνε απο τον κάθε γονέα 5€ επιπλέον για το δημόσιο αγαθό, ΤΟ ΝΕΡΟ.
    κόστος δηλαδή 100-150€.το χρόνο. Να μας ενημερώσουν που πάνε τα χρήματα που διαχηριζοντε της σχολικής επιτροπής και ποσά είναι,που δεν φτάνουν 150€ και επιβαρύνουν τους γονείς?
    Μετα περιμενουμε να λύσουν το πρόβλημα των σκουπίδιων!!!!

    Απάντηση
  13. Ο/Η Απερισκεπτος! λέει:
    29/09/2016 στις 08:08

    Κύριοι
    Τα πράγματα είναι πολύ απλά! Σε ένα νησί που το κύριο χαρακτηριστικό του είναι τα υπόγεια νερά του (μας αρέσει δε μας αρέσει έτσι είναι) δεν πας να χωροθετήσεις ΧΥΤΥ σε υψόμετρο.
    Όλες οι θέσεις που έχουν απορριφθεί έχουν απορριφθεί γιατί είτε είναι NATURA (που δεν απαγορεύεται δημιουργία ΧΥΤΥ μέσα σε τέτοιες περιοχές τέλως πάντων!) είτε γιατί έχουν υπόγεια νερά ή πλησίων περιοχές με νερά ή γεωτρήσεις κ.τ.λ.
    Ολόκληρη η Άνδρος είναι κατοικημένη εκτός από ένα σημείο της! Αν επιλεγεί σημείο χωροθέτησης κάποιο με σχετικό υψόμετρο (όπως αυτά που επιλέγουν πάντα οι μελετητές όλως τυχαίως… δεν ξέρω) από κάτω θα υπάρχουν χωριά που θα διαμαρτυρηθούν. Η πιο απλή λύση επομένως είναι να χωροθετηθεί σημείο με χαμηλό υψόμετρο και ακατοίκητο. Ποιό είναι αυτό; Το μοναδικό ακατήκοιτο μέρος της Άνδρο και με χαμηλό ύψος: ΤΟ ΣΤΕΝΟ κύριοι.
    Αλλά ποιός τολμάει να πάει εκεί!!
    Αλλά από τη μία οι τάδε διοικήσεις με τα συμφεροντά τους (βλέπε ανεμογεννήτριες) από την άλλη οι δείνα διοικήσεις με τους πολιτικούς ελιγμούς της (βλέπε τωρινή διοίκηση: επέλεξε να συνεχίσει την πρόταση του Γλυνού για την Πλούσκα για να μην έχει αντίπαλο την αντιπολίτευση και του έκαναν αντιπολίτευση οι δικοί του!!!), διαιωνίζουν και θα διαιωνίζουν το πρόβλημα εις τον αιώνα των αιώνων.
    Το πρόβλημα αυτό απασχολεί το Νησί εδώ και τουλάχιστον 35 χρόνια και με τα μυαλά που κουβαλάνε ορισμένοι, όχι μονο διοικούντες αλλά και οσοι ασχολούνται με τα κοινά με διαφόρους τρόπου, δεν πρόκειται να λυθεί ούτε τα επόμενα 250. ΔΥΣΤΥΧΩΣ

    Απάντηση
  14. Ο/Η Απερίγραπτος ο απερίσκεπτος λέει:
    29/09/2016 στις 08:43

    Κύριε,
    Τα πράγματα είναι ακόμα πιο απλά απ’ ότι λέτε. Σε ένα νησί που το κύριο χαρακτηριστικό του είναι εδώ και αιώνες το φυσικό του περιβάλλον, η ιστορία του και ο πολιτισμός του (σας αρέσει δε σας αρέσει έτσι είναι) δεν πας να χωροθετήσεις ΧΥΤΥ στον σπουδαιότερο αρχαιολογικό προϊστορικό χώρο των Κυκλάδων, ούτε πας να τον χωροθετήσεις στην άλλη άκρη του κόσμου, στο ΣΤΕΝΟ, που προστεύεται με ειδικές ευρωπαϊκές διατάξεις για το περιβάλλον του. Όλες οι θέσεις που έχουν εγκριθεί μέχρι σήμερα είχαν προβλήματα. Η Πλούσκα από ότι λένε οι ειδικοί ΟΛΩΝ των υπηρεσιών του ελληνικού κράτους έχει τα λιγότερα. Την είπατε ρέμα και δεν ήταν! Την είπατε αρχαιολογικό χώρο και δεν ήταν. Την είπατε ποτάμι. Και δεν ΄΄ηταν. Τώρα την λέτε υπόγεια ύδατα και έχετε καταλήξει στο συμπέρασμα γιατ΄έτσι σας αρέσει!!! Σας το είπαν και δύο καθηγητές. Όμως άλλοι λένε διαφορετικά. Η μόνη λύση είναι να γίνουν γεωτρήσεις στην περιοχή και να δούμε ποιοι έχουν δίκιο. Η επιστήμη προχωρά με την έρευνα και την απόδειξη. Μόνο οι φανατικοί προχωράνε με θέσφατα. Όμως εσείς δεν θέλετε τις γεωτρήσεις που προβλέπει η μελέτη γιατί έστι ίσως αποδειχθεί πως δεν υπάρχουν υπόγεια ύδατα ή πως αυτά είναι σε μεγάλα βάθη.
    Ολόκληρη η Άνδρος είναι κατοικημένη εκτός από αρκετά σημεία της. Ένα απο αυτά είναι και η Πλούσκα!!! Η πιο απλή λύση επομένως είναι να χωροθετηθεί ένα σημείο που δεν θα ενοχλεί και που θα είναι σχετικά κοντά στην κύρια εστία παραγωγής σκουπιδιών όπου θα μπορούν να ματεφερθούν με ασφάλεια και με σχετικά χαμηλό κόστος. Εσείς προτείνετε το ΣΤΕΝΟ γιατί είναι ακατοίκητο. Δυστυχώς για εσάς ακόμα και ο ΓΓ του ΥΠΕΣ για τα απορρίμματα έφυγε τρέχοντας μόλις κατάφερε και έφτασε εκεί κάτω. Απ’ ότι φαίνεται το μοναδικό ακατοίκητο μέρος στην Άνδρο είναι μέσα στο κεφάλι σας.
    Έχετε δίκιο όμως πως στο ΣΤΕΝΟ αντιδρούν πολλοί να πάνε τα σκουπίδια. Πρώτα και κύρια η WWF, οι περιβαλλοντικές οργανώσεις, το LIFE (γι’ αυτό και το μισείτε), το κόστος που το αποκρύβετε, οι δυσκο΄λίς πρόσβασης (που δεν σας ενδιαφέρουν). Όλα αυτά τα “συμφέροντα” αντιδρούν στην υπέροχη πρόταση καταστροφής που σερβίρετε με το υδάτινο περιτύλιγμα του Δούναβη της Πλούσκας. Περίεργο πράγμα όλες οι διοικήσεις είναι εναντίον σας. Αλλά δεν λέτε πως είναι και όλες οι περιβαλλοντικές οργανώσεις. Αυτό δεν συμφέρει.
    Έχετε επίσης δίκιο που λέτε πως το πρόβλημα αυτό απασχολεί το Νησί εδώ και τουλάχιστον 35 χρόνια. Πόσα χρόνια απασχόλησε τους κατοίκους που αντιδρούν στο Μπατσί; Ακριβώς δύο (2). Μέχρι τότε πέταγαν τα σκουπίδια τους, τα σκουπίδια σας στον σπουδαιότερο αρχαιολογικό χώρο των Κυκλάδων χωρίς τύψεις.
    Αυτά γιατί κουράστηκα να διαβάζω τις απερισκεψίες σας…
    ΥΓ Περιμένω να δω αν οι γεωτρήσεις γίνουν κάποτε αν θα σας δικαιώσουν. Αν σας δικαιώσουν ο εργολάβος θα πάει στην επόμενη θέση. Αυτό το ξέρετε και το κρύβετε. Αν όμως δεν σας δικαιώσουν κρίμα τα τόσα απερίγραπτα επιχειρήματα σας…

    Απάντηση
  15. Ο/Η ΙΑΤΡΟΣ λέει:
    29/09/2016 στις 15:09

    Συνονόματε καλά με την ανάλυση του προβλήματος και την κριτική.
    Καμία λύση όμως έχεις να προτείνεις????????
    Κριτική ξέρουμε να κάνουμε όλοι μας!

    Απάντηση
  16. Ο/Η basilhs λέει:
    29/09/2016 στις 15:09

    Προς το Εν Άνδρω για να τους κράξετε χθες σήμερα τα μάζεψαν στη Χώρα τα σκουπίδια η άχρηστη.

    Απάντηση
  17. Ο/Η ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΑΝΔΡΟΥ ''ΟΡΑΜΑΤΙΣΤΗΣ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΩΠΙΔΕΣ'''' λέει:
    29/09/2016 στις 15:10

    ΟΤΙ ΚΑΙ Ν ΑΛΕΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΕΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΕΣΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΠΡΕΠΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΙΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ! !
    ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΣΤΡΕΜΜΑΤΩΝ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΑΘΟΣ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ) ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΣΤΗΝ ΣΤΑΥΡΟΠΕΔΑ, ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΧΥΤΥ,ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ Ο ΧΥΤΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΚΙΑ ΜΛΑΙΣΤΑ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ.
    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ Ο ΧΩΡΟΣ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΔΕΑΜΤΟΠΟΙΗΤΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΩΣ ΧΟΡΟ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΗ ΘΕΣΗ ΚΕΝΤΡΟΒΑΡΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΔΕΧΤΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΑΥΡΟΠΕΔΑ.
    ΤΟ ΚΑΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΠΙΣΩ, ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ, ΤΗΝ ΛΑΘΟΣ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΝΟΣ ΧΩΡΟΥ ΠΟΥ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ, ΑΚΟΜΑ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΔΗΘΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΓΙΚΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ.
    ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΤΥΡΑΝΝΙΑΣ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΘΑ ΛΗΞΕΙ ΑΠΟΣΥΡΟΝΤΑΣ ”ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ” Η ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ…ΠΕΡΙ ΔΗΘΕΝ ΑΡΧΑΙΩΝ.
    ΑΛΛΟ Η ΖΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΗ Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΧΥΤΥ ( ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΧΥΤΥ) ΜΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΟΛΟΥ ΧΩΡΟΥ, ΔΕΝΔΡΟΦΥΤΕΥΣΕΙΣ, ΔΡΟΜΟΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΙ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΡΚΟΥ, ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΜΕΡΙΑ ΤΟΥ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΣ ΧΥΤΥ ΚΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΛΑΓΙΑΣ Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΚΛΑΥΨΗ ΚΑΙ ΕΚΘΕΣΗ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΥΡΗΜΑΤΩΝ.
    ΟΛΑ Τ’ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ ΚΑΙ ΑΣ ΔΟΥΛΕΨΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΕΣΜΕΥΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΚΛΟΓΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΕΞΑΓΓΕΛΙΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΑΛΛΟ ΠΛΕΟΝ.
    ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΕΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΤΙΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΑΣΤΑΛΤΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΕΚΚΚΙΝΗΣΗΣ ΜΙΑΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΣ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΧΩΡΟΘΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ.

    Απάντηση
  18. Ο/Η ΚΛΕΨΥΔΡΑ λέει:
    29/09/2016 στις 15:27

    [[u]b]Ψεύτης και βαρετός ο Απερίγραπτος και σωστός ο απερίσκεπτος[/b][/u]
    Εάν περιμένεις επιχειρήματα έχασες γιατί δεν θα σου δώσω κανένα. Τα έχουμε δώσει πολλάκις και κατανοητό μα μην έχουν γίνει κατανοητά και ποτέ δεν θα γίνουν κατανοητά …από αυτούς που έχουν διαφορετικά συμφέροντα!
    Προτιμάω να δω τον εισαγγελέα να βάζει μέσα αυτούς που είπανε ότι δεν υπάρχουν αρχαία (γιατί υπάρχουν και μάλιστα στα 107 μέτρα), αυτούς που είπανε ότι δεν υπάρχει ρέμα (γιατί υπάρχει και έχουν παραποιήσει δημόσια έγγραφα), αυτούς που είπανε δεν υπάρχουν νερά (ο επίσημος φορέας της Ελλάδος και με δράση σε παγκόσμιο επίπεδο, είπε ότι υπάρχουν), κ.ο.κ. και να σας δούμε τότε τι θα λέτε; Θα πάτε στο δικαστήριο να τους υπερασπιστείτε;
    [b]Ζω για την ημέρα αυτή να κάθομαι απ’ έξω από το δικαστήριο και να μετράω του μάρτυρες υπεράσπισης. Δεν νομίζω να κουραστώ στο μέτρημα τη συγκεκριμένη ημέρα, γιατί προβλέπω…ησυχία. [/b]
    Σας βαρεθήκαμε να προσπαθείτε να αναθερμάνετε ένα θέμα που πλέον ΟΛΟΙ γνωρίζουν τις πτυχές τους και το να σχολιάζουμε με έξυπνες ατάκες, το κόλπο αυτό δεν πιάνει..
    Έχουμε και άλλες δουλειές να κάνουμε από το να σαχλαμαρίζουμε.
    Ευχαριστώ

    Απάντηση
  19. Ο/Η ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟ/ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΙΝΔΥΝΟ. λέει:
    29/09/2016 στις 15:27

    Ασυναρτησίας το ανάγνωσμα. Το άρθρο του Εν Άνδρω επισημαίνει τον κίνδυνο να συνεχίσουν να μένουν τα σκουπίδια στους δρόμους. Γιατί δεν μπορεί να μέινει ο δεματοποιητής εκεί που είναι τώρα. Αυτά που γράφετε πιστοποιούν την άγνοια σας. Το νησί υποφέρει πάλι και πάλι με τα σκουπίδια στους δρόμους κι εσείς γράφετε πως με παλαιοκομματικές «πιέσεις» θα αλλάξετε τον νόμο, ενώ δεν ξέρετε πως το μέρος πλέον είναι κορεσμένο.
    Κατά τα άλλα δεν σας ενδιαφέρει ο ΣΤΡΟΦΙΛΑΣ γιατί είστε εντελώς άσχετος. Μιλάτε για ΖΑΓΟΡΑ. Περαστικά σας. Άλλο πράγμα η Ζαγορά που είναι όντως μακριά και άλλο ο Στροφιλας που είναι δίπλα (300 μέτρα). Ούτε αρχαιολογία ξέρετε, ούτε για την αξία του ΣΤΡΟΦΙΛΑ. Κρίμα που νομίζετε πως είστε και οραματιστής. Για ονειροπαρμένο σας κόβω…

    Απάντηση
  20. Ο/Η Απερίγραπτη και η ΚΛΕΨΥΔΡΑ λέει:
    29/09/2016 στις 15:55

    Καλή κυρία κατανοητό πως βαρεθήκατε με το θέμα των σκουπιδιών και πιο κατανοητό πως το θεωρείτε πως κάποιοι αναθερμαίνουν το θέμα των σκουπιδιών. Έχετε απόλυτο δίκιο. Αυτό συμβαίνει. Και ξέρετε γιατί; Γιατί αυτοί που το αναθερμαίνουν μένουν στην Άνδρο και βλέπουν τους σωρούς των σκουπιδιών που αφήσατε εσείς φεύγοντας κάθε μέρα μπροστά τους. και βλέπουν τα παιδιά τους να περνάνε δίπλα τους. και ανησυχούν. Εσείς δεν έχετε να ανησυχείτε. Θα έρθετε πίσω μετά από μερικούς μήνες. Δεν σας ενοχλούν τα σκουπίδια στους δρόμους της φθινοπωρινής Άνδρου. Κατά τα άλλα βαρεθήκατε το θέμα!!! Αλλά δεν βαρεθήκατε να περιμένενετε να δείτε εισαγγελείς και δίκες; Αυτά νομίζετε πως έχει ανάγκη το νησί μας; Με αυτά το οράματα ζείτε κι εσείς και πολλοί άλλοι. Δικαστές, εισαγγελείς, δικηγόροι κλπ. Αυτή την Άνδρο ονειρεύεστε;. Μπράβο σας. καθίστε λοιπόν να μετράτε υπόδικους, κατάδικου, διάδικους… Αυτή την Άνδρο επιδιώκετε. Και πάλι μπράβο σας…

    Απάντηση
  21. Ο/Η ΘΟΥΒΟΥ ΣΤΑΥΡΟΠΕΔΑΣ λέει:
    29/09/2016 στις 15:55

    Γιατί αργούν οι γεωτρήσεις?
    Γιατί αργεί η υδρογεωλιγική μελέτη?
    Γιατί τόσοι μήνες καθυστέρηση, τι τους σταματάει?
    Μπορείτε να αναρωτηθείτε γιατί κύριε απερίγραπτε ω απερίσκεπτε?
    Αναρωτηθήκατε οι δύο καθηγητές που είπαν για ύπαρξη νερών ποιοι είναι?
    Πριν καταδικάσετε αναρωτηθείτε!
    Σας προτείνω λίγη υπομονή, … πλησιάζει …

    Απάντηση
  22. Ο/Η ΚΛΕΨΥΔΡΑ λέει:
    29/09/2016 στις 19:16

    Προς τον “Απερίγραπτη και Κλεψύδρα”
    Η προσπάθειά σας να μου αλλάξετε το φύλλο ανεπιτυχής καθώς ο τρόπος που λειτουργείτε καθώς φαίνεται [u]”Κρίνετε δια του συναισθήματος[/u]” δεν είναι ο τρόπος για να αποφαίνεται και να συμπεραίνει κανείς σε σοβαρά θέματα.
    Εφόσον ισχυρίζεστε ότι φύγαμε, αυτό σημαίνει ότι τα σκουπιδάκια είναι όλα δικά σας. Τα δικά μας, όπως διαβεβαιώνει και ο Δήμαρχος έχουν ήδη “[b]δεματοποιηθεί[/b]”. Ούτως ή άλλως δεν θα κατηγορήσουμε τους τουρίστες ότι φέρνουν τα σκουπίδια από τις χώρες τους και σας τα αφήνουν σε εσάς. Τα σκουπίδια αυτά είναι προϊόντα που τους πουλήσατε εσείς οι ίδιοι και βγάλατε λεφτά από αυτά. Εάν υπάρχετε, υπάρχετε γιατί αυτοί οι τουρίστες αγόρασαν από εσάς αυτά τα προϊόντα και νυν σκουπίδια. Οφείλετε λοιπόν να τα “διαχειριστείτε εσείς” αφού είναι δικά σας…και καλή σας χώνεψη. Αφού ακόμα δεν μάθατε σε αυτήν τη ζωή που να στρέφετε τα πυρά σας, είστε αξιολύπητοι.
    Επίσης δεν κατάλαβα το πρόβλημά σας με τους εισαγγελείς. Εσείς δεν επιθυμείτε αυτός που έσφαλε για ίδια συμφέροντα “ταλανίζοντας” τη ζωή ολόκληρου του νησιού να τιμωρηθεί; Μπορείτε να μας πείτε τη γνώμη σας για αυτές τις περιπτώσεις; Εάν κάποιος σας κλέψει το αυτοκίνητό σας, ποια η θεωρία σας για το πως πρέπει να τον αντιμετωπίσει η κοινωνία;. Τι Θέλετε κοινωνία χωρίς νόμους, χωρίς δικαιοσύνη, χωρίς αλήθεια και περιμένετε να λυθεί το πρόβλημα των σκουπιδιών;
    Δεν περιμένω απάντηση από εσάς, διότι από τα λεγόμενά σας, είστε πολύ χαμηλά στη λίστα μου. Το σχόλιό μου δεν το έγραψα για να το διαβάσετε εσείς, αλλά οι συμπατριώτες μου, που κόβει το κεφάλι τους και έχουν κάνει τέτοια προκοπή στη ζωή τους, που να μην έχουν ανάγκη να φιλάνε “κατουρημένες” ποδιές και να χάνουν την αξιοπρέπειά τους για λίγα ευρώ μπουναμά.

    Απάντηση
  23. Ο/Η ΑΔΑΗΣ λέει:
    30/09/2016 στις 13:16

    Για τον Επισκέπτη «Απερίγραπτος ο απερίσκεπτος»
    Αγαπητέ επισκέπτη «Απερίγραπτος ο απερίσκεπτος»
    Έχω εντυπωσιαστεί από τις γνώσεις σας σε εξειδικευμένες ειδικότητες όπως :Αρχαιολόγος, Περιβαλλοντολόγος, Γεωλόγος, Υδρογεωλόγος, Υδραυλικός Μηχανικός, Χωροτάκτης κλπ
    Γνωρίζετε τις απόψεις όλων των ειδικών ΟΛΩΝ των υπηρεσιών .
    Γνωρίζετε την κύρια εστία παραγωγής των σκουπιδιών.
    Γνωρίζετε την άποψη του ΓΓ του ΥΠΕΣ.
    Γνωρίζετε τις περιβαλλοντικές οργανώσεις της Άνδρου.
    Γνωρίζετε όλη την ιστορία των σκουπιδιών που κρατά πολλά χρόνια.
    Υποκλίνομαι στις γνώσεις σας , αλλά απορώ γιατί δεν έχετε ποτέ τοποθετηθεί δημόσια για το θέμα σε καμία συζήτηση.
    Θα περίμενα με τέτοιο γνωστικό υπόβαθρο που έχετε, να είχατε και το θάρρος της γνώμης επώνυμα. Πιθανόν όμως να θεωρείτε ότι τα γραφόμενά σας είναι και η ταυτότητά σας, οπότε αναγνωρίζεστε από αυτά.
    Θα παρακαλούσα ΤΟ ΕΝΑΝΔΡΩ να μην λογοκρίνει το σχόλιό μου. Σε διαφορετική περίπτωση θα παρακαλούσα να μην το δημοσιεύσετε καθόλου.
    Ευχαριστώ για την φιλοξενία σας.

    Απάντηση
  24. Ο/Η Γραφικός ο ΑΔΑΗΣ λέει:
    30/09/2016 στις 18:35

    Για αδαής μια χαρά τα πατε. Πέφτεται έξω σε πολλά, αλλά κάθε αρχη και δύσκολη. Αλήθεια τόσο δύσκολο σε έναν μηχανικό που ασχολείται με το θέμα επαγγελματικά εδώ και 6 χρονια να ξέρει αυτά που ξέρουν ολες οι υπηρεσίες που συναλλάσεται. Τόση λίγη εκτίμηση έχετε στις δημόσιες υπηρεσίες; Να που ξέρουμε πιο πολλά από εσένα που κάνεις τον ντεντέκτιβ χωρίς δίπλωμα… Γιατί δεν γράφω το όνομα μου θα ρωτήσεις; Αλήθεια πόσες μηνύσεις έχεις κάνει σε μηχανικούς που λένε αυτά που δεν σου αρέσουν. Πόσες απειλές, ύβρεις και ειρωνείες έχεις εξαπολύσει εσύ και οι “δημοκράτες” φίλοι σου; Για σκέψου το πριν αρχίσεις πάλι την έρευνα σου για το ποιος είμαι και όχι για το τι γράφω. Δεν σε ενδιαφέρει η αλήθεια. Η τρομοκράτηση του άλλου με μηνυσεις σε ενδιαφέρει…

    Απάντηση
  25. Ο/Η ΠΑΡΟΙΜΙΏΝ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ λέει:
    01/10/2016 στις 08:46

    -Όποιος έχει τη μύγα, μυγιάζεται.
    -Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται.
    -Το έξυπνο πουλί από τη μύτη πιάνεται.
    -Μια του ψεύτη, δυο του ψεύτη, τρεις και τον τσακώσαμε.
    -Το άδικο δεν ευλογείται
    -Όλα εδώ πληρώνονται.

    Απάντηση
  26. Ο/Η ΚΛΕΨΥΔΡΑ λέει:
    01/10/2016 στις 09:23

    Κύριοι και κυρίες η συζήτηση τελικά βρήκε το επίπεδο πάνω στο οποίο βασίστηκε εξαρχής από τον/την δημιουργό της.
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Κυρία μου το υπόλοιπο σχόλιο σας που μας φωτογραφίζει με χυδαίο τρόπο βασιζόμενο στην γραμματική και στο συντακτικό ενός σχολίου αναγνώστη μας διαγράφεται. Εμείς έχουμε και όνομα και επώνυμο. Και με αυτά έχουμε δώσει μάχη με την έκάστοτε διοίκηση όταν θεωρήσαμε πως έκανε λαθη. Δεν ασχοληθήκαμε με το θέμα των σκουπιδιών περιστασιακά και προπαγανδιστικά. Ασχοληθήκαμε πολτικά και με ευθύνη από το 2009 μέχρι σήμερα. Άλλοι δίδαξαν στο νησί τα ψευδώνυμα και τα ψεύτικα προφίλ. Άλλοι ανακάλυψαν τα σκουπίδια για δικούς τους λόγους το 2012 και δραστηριοποιήθηκαν μετά το 2015. Σας παρακαλούμε λοιπόν μην παρακολουθείτε τον κατήφορο του κ. Οδυσσέα Νικλόπουλου και της κ. Ιωάννας Καστανιώτη. Αφηστε στην άκρη τα υπονούμενα και πέστε ότι θέλετε επώνυμα. Εμείς δεν κάνουμε μηνύσεις ούτε σε εσάς ούτε σε κανέναν άλλο.. Άλλοι αλληλομηνύονται σε αυτό το νησί και έχουν ανάγκη τα ψευδώνυμα και τα ψέυτικα προφίλ.
    Φιλικά ο διαχειριστής του Εν Άνδρω.

    Απάντηση
  27. Ο/Η ΚΛΕΨΥΔΡΑ λέει:
    01/10/2016 στις 13:50

    Οι φωτογραφικές σας ικανότητες, τίθενται υπό αμφισβήτηση τελικά κύριε Μπασαντή και αυτό θεωρώ ότι είναι το πρόβλημά σας.
    Δεν είστε αντικειμενικός, καθόσον σχολιάζετε μια συγκεκριμένη περιγραφή χωρίς να έχετε το θάρρος να δείξετε την περιγραφή στον κόσμο.
    Εφόσον στην περιγραφή είδατε τον εαυτόν σας, τι να σας πω, μήπως έχετε τη μύγα και μυγιαζόσαστε;
    Ο Κάθε άνθρωπος δε, ασχολείται με τα κοινά όταν το θελήσει ο ίδιος και δεν έχει ανάγκη να πείσει κανέναν ούτε για τα χρόνια ενασχόλησής του με τα κοινά αλλά ούτε και για τους λόγους. Εφόσον δεν κατεβαίνει ο ίδιος υποψήφιος, δεν έχει ανάγκη να πείσει κανέναν. Εσείς βλέπω κόπτεστε για αγώνα διαρκείας από το 2009 όπως ισχυρίζεστε και μάλιστα “πολιτικά και με ευθύνη”. Με το ίδιο σκεπτικό το δικό σας κ. Μπασαντή, μπορείτε να μας πείτε τι κάνατε εσείς ΠΡΙΝ από το 2009? (τα υπόλοιπα ερωτήματα διαγράφονται ως ψευδη και παραπλανητικά. Για τους ίδιους λόγους αν δεν καταλάβατε διαγράφησαν τα υπονούμενα σας εναντίον μου και στο προηγούμενο σχόλιο σας).
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    Το βιογραφίκό μου στη διάθεση του καθενός. Και σε εσάς κυρία μου. Είναι δημόσιο στο διαδίκτυο. Δεστε το. Με εκπλήττει πάντως το ερώτημα σας. Στην διαπίστωση ότι ασχοληθήκαυε με τα σκουπίδια και την Άνδρο επιλεκτικά και πρόσφατως απαντάτε με ένα εντελώς προσωπικό ερώτημα. Πως θα σας φαινόταν αν σας ρωτούσα τι κάνατε εσεις στη ζωη σας πριν ασχοληθείτε εδώ και ενάμιση χρόνο με τα σκουπίδια; Βλεπετε πόσο περίεργη είναι η αντίληψη σας για τον διάλογο; Νομιζω πως σας έχει επηρρεάσει ο πρώην μέντορας της παρέα σας και κοινός γνωστός μας που εσχάτως είναι εκτός πολιτικής…
    Δύο απαντήσεις τώρα στο λίβελο σας. Λέτε το ψευδεπίγραφό “οπως ισχυρίζομαι”. Δεν ισχυρίζομαι υπάρχουν γραπτά κείμενα μου σε αρκετές εφημερίδες της Αθήνας που δούλευα 30 χρόνια για την Άνδρο, τα οποία ποτέ δεν διαβάσατε. Δεν φταιω εγώ. Υπάρχουν και άνθρωποι και γρατά στη Χώρα που επιβεβαιώνουν την εμπλοκή στα κοινά από το 2006 ΧΩΡΙΣ ΠΟΤΕ ΝΑ ΘΕΛΗΣΩ ΝΑ ΠΟΛΙΤΕΥΤΩ. Το ότι δεν ρωτήσατε ποτέ πάλι δεν φταίω εγώ…
    Ειλικρινά υμέτερος Διαμαντής Μπασαντής…
    ΥΓ Να ξερετε πως πάντα συμπαθώ αυτούς που αγωνίζονται ακόμα και για λάθος λόγους. Δεν συμπαθώ τα ψευτικα προφίλ και τα ψευδώνυμα που λασπώνουν και με τα οποία έκαναν καριέρα πολλοί κυρίως στην Υδρούσα. Αν νομίζετε πως κάτι θελετε να πείτε σχετικά με την πολοτική αντιδικία μας για τα σκουπίδια στη διάθεση σας και δημόσια. Με το όνομα μας χωρίς προσωπικά υπονοούμενα όπως πολύ ωραια το έθεσε μια συμπαθητική κοπέλα από την Υδρούσα πριν μερικούς μήνες στο site αυτό. Την έλεγαν Κάλυ Αμολοχίτου αν θυμάμαι καλά…

    Απάντηση
  28. Ο/Η ΚΛΕΨΥΔΡΑ λέει:
    01/10/2016 στις 16:28

    ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΩΣ ΜΟΝΟΛΟΓΟΥΝ

    ΚΛΕΨΥΔΡΑ
    – Χάσαμε τη ψυχραιμία παρατηρώ. Ξεχάσατε τι λέγατε πριν ένα σχόλιο, αλλά θυμάστε πολύ καλά την εμπλοκή σας με τα κοινά…το 2006 ή 2009. [
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    ΕΠΕΙΔΗ τα ελληνικά σας μπερδέυουν άλλη μια φορά μπας και καταλάβετε: το 2009 άρχισα να γράφω για την Άνδρο στην Ανδριακή, το 2006 βοήθησα στις εκλογές στη Χώρα – ένα μακρινό προάστειο του Μπατσίου αν δεν το ξέρετε – ΧΩΡΙΣ ΠΟΤΕ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΟΛΙΤΕΥΤΩ. Απλά πράγματα κυρία μου. Μάλλον έχετε βέρτιγκο και δεν μπορείτε να διαβάσετε ή δεν θέλετα να καταλάβετε. Επίλεξτε εσείς που είστε ψύχραιμη…
    (ΔΙαγράφω όλα τα υπόλοιπα ως εξυπνακισμούς και προσωπική εμπάθεια…)
    ΚΛΕΨΥΔΡΑ
    – Εσείς αποδείξατε ότι η ώθηση που ασκείται στην Άνδρο είναι στη λάθος κατεύθυνση και αντί να πάτε την Άνδρο μπροστά, πίσω την πήγατε. Και με τη στάση σας εξακολουθείτε να την σπρώχνετε προς τα πίσω. Πραγματικά, ελπίζω στα νέα παιδιά.
    Προσωπικά δεν έχω τίποτε με τα ψεύτικα προφίλ,[/u] όσο εκφέρουν τις απόψεις τους στα πλαίσια της ηθικής και λογικής και έχουν τεκμηριωμένη άποψη. Τέτοιες απόψεις, ελεύθερες από τα δεσμά της καθημερινής επιβίωσης στο νησί και επομένως ανεπηρέαστες από οποιασδήποτε μορφής πιέσεων ή προκαταλήψεων, έχουν μεγάλο ενδιαφέρον και πιθανότητα συμπεριλαμβάνουν τη λύση πολλών προβλημάτων που “ταλανίζουν” το νησί.
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    Να διδάξετε τα νέα παιδιά τα ψεύτικα΄προφίλ, τα ψευδώνυμα, τις προσωπικές μπηχτές, τη λασπούλα κλπ. Γιατί τα ψευτικα προφίλ σας διδάσκουν κρυψίνεια, Κριμα…
    ΚΛΕΨΥΔΡΑ
    Προκειμένου να καταλήξει κανείς σε αυτήν τη διαπίστωση, είναι απαραίτητο να έχει ΜΕΓΑΛΟ μυαλό και να σκέφτεται πολύ μπροστά. Κάτι φυσικά που σπανίζει απ’ ότι φαίνεται αυτόν τον καιρό στο νησί μας. Όσοι ανήκουν σε αυτήν την κατηγορία, δυστυχώς δεν ασχολούνται με τα κοινά και ούτε πρόκειται να συμμετέχουν όσο το υπάρχον πεδίο βρίσκεται σε κατάσταση αποσύνθεσης.
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    Εσεις που κρίνετε το πόσο μεγάλο μυαλό έχετε; Πως το μετράτε και πως καταλαβάινετε αν οι άλλοι έχουν μεγάλο μυαλό; Με ενδιαφέρει να μάθω..
    ΚΛΕΨΥΔΡΑ
    Αυτούς με τους οποίους έχω πρόβλημα κ. Μπασαντή είναι οι επώνυμοι της κατηγορίας “[b]Πεντακοσομούρηδες[/b]” που άλλα λένε μπροστά και άλλα κάνουν από πίσω.
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    Τι σημαίνει πεντακοσουμούριδες. Ειλικρινά πρώτη φορά ακούω αυτή τη λέξη. Δεν την λένε στο περιβάλλον μου. Στο δικό σας τι εννοούν αλήθεια;
    ΚΛΕΨΥΔΡΑ
    Η μόνη λύση είναι Νέα παιδιά, νέα παιδιά που να είναι δυναμικά και να αγαπούν το νησί.
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    Κρυμένα πίσω από ψεύτικα προφίλ και ψευδώνυμα; Ή, με το όνομα τους στο φως; Ξέρετε μερικοί νέοι μπορεί να είναι χειρότεροι από κάποιους ηλικιωμένους. Και αυτό ο ρατσισμός νέοι-γέροι δεν είναι πάντα προς το καλό μιας κοινωνίας. Ο σεβασμός στους ενήλικες ή στους υπερήλικες ήταν κάποτε αρχή στην Ελλάδα.
    Και μια τελευται ερώτηση: Ποιας ηλικίας είναι οι νεόι που ονειρεύεστε; Σε ποια δεκαετία της ζωής τους; Θα έχουν εμπειρίες; Ή , θα αυτοσχεδιάζουν…
    Περιμένω με ενδιαφέρον τις απαντήσεις σας Δ. Μπασαντής
    ΥΓ Με συγχωρείτε που έσπασα το τεράστιο κείμενο σας και το μετέτρεψα σε διάλογο. Θα το διαβάσουν καλύτερα έτσι νομίζω. Το νόημα της κουβέντας παραμένει. Και όπως βλέπετε άφησα πολλές από τις εμπαθείς παρατηρήσεις σασ στο πρόσωο μου. Έβγαλα μόνο τις πλέον εμπαθεις για να μην τις βλέπετε αργότερα και μετανοιώνετε για το τι γράψατε πάνω στα νευρά σας…
    Φιλικά Δ.Μ.

    Απάντηση
  29. Ο/Η ΚΛΕΨΥΔΡΑ λέει:
    01/10/2016 στις 18:30

    ΚΛΕΨΥΔΡΑ
    Το τσακίσατε το κείμενό μου. Ιδού η εμπάθεια !
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    Αφήστε τα λόγια ξέρετε πολύ καλά πως δεν δημοσιεύουμε προσωπικά υπονούμενα που κάποιοι θέλουν να σερβίρουν σαν επιχειρήματα. Αν έχετε κάτι να πείτε για την ταμπακιέρα πέστε το. Εμείς λέμε να προχωρήσει η μελέτη και να γίνουν γεωτρήσεις στην Πλούσκα. Αν βρεθεί νερό να πάνε στην επόμενη θέση οι μελετητές. Εσείς πσιστεύετε στους χρησμούς του ιερου μαντείου της δια γυμνού οφθαλμού παρατήρησης. Όλα τα που σερβίρετε είναι προσωπικά και “δολοφονία χαρακτήρων” της προηγούμενης πολιτικής περιόδου που εκπαιδευτήκατε.
    ΚΛΕΨΥΔΡΑ
    Απομονώσατε όσα κομμάτια δεν είχατε ελπίδα και δυνατότητα να απαντήσετε και αφήσατε τμήματα που νομίζετε ότι απαντήσατε. Ας αφήσουμε τον κόσμο να καταλάβει.
    Σας παρακαλώ να δείτε τι γράψατε ότι κάνατε το 2006 και το 2009 για να δούμε όχι ποιος κατέχει την ελληνική γλώσσα, αλλά αυτός που δεν μπορεί να διαβάσει το δικό του κείμενο. Διαβάστε τα σχόλιά σας. Χάσατε όχι μόνο τη ψυχραιμία σας αλλά και το στόχο.
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    Αγαπητή κυρία απορώ που δεν καταλαβαίνετε τι έγραψα; Είναι σαφή ξαναδιαβάστε τα. Μάλλον δεν καταλάβατε λόγω εκνευρισμού…
    ΚΛΕΨΥΔΡΑ
    Τι σχέση έχουν τα προφίλ σε μια συζήτηση όπου το θέμα είναι για τα απορρίμματα; Ακόμα δε περίσσότερο όταν ο διάλογος γίνεται σε site όπου υπάρχει η δυνατότητα “ανώνυμου” σχολιασμού; Hello, Hello! στο site του Εν Άνδρω γράφετε και όχι στο facebook.
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    Εσεις μπορεί να θέλετε να ξεχάσετε τι χυδαιότητες γράφτηκαν εναντίον μου τον Ιούλιο απλώς γιατί είχα άλλη άποψη για το τι έγινε στον δρόμο της Πλούσκας. Εμείς όμως ξέρουμε πως αρκετοί φίλοι σας, που μιλάνε την αργκό σας, έκαναν πάρτι με λάσπη εκείνο το βράδι. Όπως έκαναν λασποπάρτι και στις 13 Μαρτίου 2015 στο site μας.
    ΚΛΕΨΥΔΡΑ
    Φυσικά και δεν γνωρίζετε την ελληνική γλώσσα της πραγματικής Άνδρου εάν δεν γνωρίζετε τη λέξη πεντακοσομούρης.
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    Σας το έγραψα πως δεν γνωρίζω την γλώσσα της μαγκιάς που χρησιμοποιεί ο κύκλος σας. Τι να κάνω;
    ΚΛΕΨΥΔΡΑ
    Σας προκαλώ τέλος, να δημοσιεύσετε αυτούσια τα σχόλιά μου, καθόσον δεν βρίζουν κανέναν και επίσης αφορούν στο θέμα συζήτησης το πολιτικό κομμάτι. Εάν δεν κάνω λάθος αυτός ήταν ο ισχυρισμός σας όταν λογοκρίνατε παλαιότερα τα κείμενα. Μήπως κάτι έχει αλλάξει στην πολιτική του site σας;
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    Δυστυχώς όσα λέτε είναι επί του προσωπικού και δεν έχουν ίχνος πολιτικής. Μην μου πείτε πως είναι πολιτική συζήτηση οι παντακοσιομούρηδες; Μην μου πείτε πως είναι πολιτική συζήτηση οι για το πρόσωπο μου ασχημοκουβέντες σας; Πολιτικό είναι: Να γίνουν οι γεωτρήσεις να δούμε αν υπάρχει νερό ή όχι; Τι θα γίνει αν διώξουν τον δεματοποητή από την Σταυροπέδα το Στε και η αρχαιολογία; Που θα τον ακουμπήσει η διοίκηση; Δεν σας ενδιαφέρουν όμως αυτά προφανώς. Όπως δεν σας ενδιαφέρει ότι απόψε 300 αθλητές και άλλοι τόσοι εθελοντές και μαζί κι εμείς στο Κόρθι και ετοιμάζονται για έναν σπουδαίο αγώνα στα μονοπάτια του νησιού. Αλλά ξέχασα για εσάς νησί είναι μόνο το χωριό σας. Όχι η Άνδρος. Έχετε δίκιο κάνουμε κακό στην Άνδρο που είμαστε εδώ και γράφουμε για αυτά που ενδιαφέρουν τους χιλιάδες αναφγνωστες μας αλλά δεν ενδιαφέρουν καθόλου το κύκλο σας. …
    Ειλικρινά υμέτερος Δ. Μπασαντής
    ΥΓ Νομίζω πως κουράσαμε τους άλλους με την αντιδικία μας. Ελπίζω πως κατάλαβαν όμως ποιος μιλά πολιτικά και ποιος προσωπικά. Και φυσικά την διαφορά πολιτικής και προσωπικών μπηχτών. Καλήνυχτα σας.

    Απάντηση
  30. Ο/Η ΧΩΡΑΙΤΗΣ λέει:
    02/10/2016 στις 03:29

    Να τα αφίσουν στιν σταυροπεδα. Εκεί που ήταν. ¨Ηδη είανι καταστραμένο το μέρος. Γιατί θέλεται να καταστρέψεται και άλλο μέρος; Τα αρχαία σας μάρανανε. Σας πιστέβουμε ότι τα αγαπάτε πιο πολύ από κάθε άλλον Ανδριώτη….Χμμμ. κάτι α΄λλο συμφέρον έχεται εσείς σίγουρα. Μας διχάσατε εσεις που επιμένεται να πάνε στην άλλη άκρι του κόσμου. Εγώ παρόλο που είμαι χωραίτης δεν με νοιάζει να πάνε εκεί. Ο Δίμαρχος έχει διαβεβεόσι ότι το χυτυ είναι σίγουρο και ασφαλές.
    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    κύριε Χωριάτη από ποια Χώρα είστε; Αλήθεια ποιο συμφέρον υπονοείτε πως έχουμε; Τα παραδουνάβια οικόπεδα της Πλούκας;;; . Άφήσα το σχόλιο σας για να δει ο κοσμος πως κάποιοι πετάνε αθλιότητες εκπαιδευμένοι από Κούληδες και άλλους γείτονες τους. Λαμπρά παραδείγματα αθλιότητας και κουτοπονηριάς στο νησί. Ούτε χωριάτης είστε, ούτε χωραϊτης. Κάτι για “support group” δείχνεις… Αλήθεια η άλλη ακρη του κόσμου δεν είναι ο Καμπνός και το Στενό; Πόσο λίγο ξέρετε την Άνδρο…

    Απάντηση
  31. Ο/Η ΜΑΚΡΟΤΑΝΤΑΛΟ λέει:
    02/10/2016 στις 03:54

    ΚΥΡΙΕ ΜΠΑΣΑΝΤΗ
    ΑΠΟ ΕΜΠΑΘΕΙΑ, ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ. Η ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΕΡΗ. ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΕ ΤΗΝ ΚΛΕΨΥΔΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΚΛΕΨΥΔΡΑΣ ΓΙΑ ΠΛΟΥΣΚΑ, ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΩ ΕΣΕΙΣ ΚΑΝΕΤΕ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΠΛΟΥΣΚΑ. ΕΧΕΤΕ ΓΙΝΕΙ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΥΔΡΟΓΕΩΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΕΛΕΤΕΣ. ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΕΧΕΙ ΑΥΤΗ Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΤΑΥΤΑ ΤΟΝ ΧΑΒΑ ΣΑΣ ΕΣΕΙΣ. ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΘΕΛΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΓΕΩΤΡΗΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΕΡΑ Ή ΟΧΙ.
    ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΙΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΓΧΕΙΡΗΣΗ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΡΟΥΛΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΤΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΙΛΑΡΑ.

    ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Η ΚΛΕΨΥΔΡΑ, ΜΑΛΛΟΝ ΧΑΣΑΤΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΕΤΕ.
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ Δ. ΜΠΑΣΑΝΤΗ
    Καλώς τον κι ας άργησε. Με χρονοκαθυστέρηση πατε αγαπητέ. Φαίνεται πως είστε λίγο “support group”. Από το Μακροτάνταλο και δεν ξέρεις πως μόλις βρουν νερό στην Πλούσκα οι γεωτρήσεις επόμενη στάση είναι το… ΜΑΚΡΟΤΑΝΤΑΛΟ!!! Για να ξέρεις οι άλλες δύο ενδιάμεσες θέσεις είναι κομένες λόγω νομικών και άλλων περιπλοκών. Είδες ποσα ξέρουμε γιατί εμείς ρωτάμε τους ειδικούς. Και περιμένουμε να δούμε τι θα δείξει η έρευνα. Ενώ εσείς κάνατε επιστημονικές παρατηρήσεις δια του οφθαλμού… Αυτά. Όλα τ άλλα παρηγοριά σε ΚΛΕΨΥΔΡΕΣ, ΥΔΡΕΣ, ΥΔΡΙΕΣ, ΚΛΕΨΥΤΥΠΟΥΣ κλπ, Δηλαδή όσους ψάχνουν επιχειρήματα στη λάσπη… Πολύ νερό στην Πλούσκα πάλι εφέτος παρά την ξηρασία. Γι’ αυτό και υπάρχει τόση λάσπη… Αλήθεια πως είπατε πως την λένε την κορούλα σας που την πάτε για εγχειρηση ανοικτης καρσιάς και έχει και ιλαρά; ΕΥΑΝΘΙΑ; Καλημέρα σας και περαστικά σας από Άνδρο….

    Απάντηση
  32. Ο/Η Υδρουσαίος λέει:
    02/10/2016 στις 14:22

    Αγαπητό Εν Άνδρω, η προσπάθειά σας να δώσετε απαντήσεις σε θέματα που δεν άπτονται των αρμοδιοτήτων σας, καθορίζει με απόλυτη ακρίβεια το βαθμό αντικειμενικότητας αυτού του site που διαχειρίζεστε. Έχει γίνει πλέον γνωστό σε όλους ότι το site σας υποστηρίζει συγκεκριμένη πολιτική με αποτέλεσμα να έχει απολέσει την αντικειμενικότητά του. Η Άποψή σας ότι, εάν δεν παίξει η Πλούσκα, θα παίξει Μακροτάνταλο είναι αβάσιμη διότι οι υποθέσεις που κάνετε για να καταλήξετε σε αυτό το συμπέρασμα είναι εσφαλμένες και δεν θέλω να πιστέψω “καθοδηγούμενες”.
    Όμως μια τέτοια τοποθέτηση, προερχόμενη από το Διαχειριστή ενός ιστότοπου που διατείνεται ότι παρέχει “αντικειμενική” ενημέρωση, επιβεβαιώνει πέρα πάσης αμφιβολίας για την αντικειμενικότητά του. Αυτό όμως το γεγονός τον καθιστά εάν όχι επικίνδυνο στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης, σίγουρα όμως όχι μέρος της λύσης του προβλήματος.
    Η συνεχόμενη προσπάθειά σας να διχάσετε την Υδρούσα έχει αποτύχει παταγωδώς. Μια τέτοια προσπάθεια όμως μπορεί να έχει και παράπλευρες επιπτώσεις όπως το Διχασμό του νησιού γενικότερα. Σε αυτό έχετε πολύ μεγάλη ευθύνη.
    Εάν αποφασίσετε να μην αναρτήσετε το σχόλιό μου, θα το αναρτήσω σε άλλα μέσα (έχουμε αρκετά ΜΕΣΑ πλέον που ασχολούνται με την Άνδρο) έτσι ώστε να είναι καταγεγραμμένο στην ιστορία του νησιού ο ρόλος σας σε αυτό το σοβαρό θέμα. Δεν θα βγείτε μετά από 5 χρόνια να διατείνεστε για το μεγάλο αγώνα που πραγματοποιήσετε για το καλό του νησιού το 2016 ή το 2012 ή το 2009 ή δεν ξέρω πότε. Θέλω να γνωρίζει ο κόσμος του μέλλοντος το ποσοστό ευθύνης που είχατε.
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Νομιζω πως είστε ιστορικός. Για να τα λέτε όπως τα λέτε μόνο ιστορικός και μάλιστα του μέλλοντος. Διαφορετικά είστε προφήτης: προφητείας το ανάγνωσμα κλπ. Το μέλλον έχει μόνο ένα πρόβλημα: το προβλέπουν όλοι. Ακόμα και αυτοί που δεν το ξέρουν. Το παρόν είναι λίγο δύσκολο. Δεν το προβλέπει κανείς. Κι ότι φέρνει η ώρα δεν τα φέρνει ο χρόνος. Δεν υπάρχουν μελλοντικοί ρόλοι. Υπάρχουν ρόλοι που παίζονται ή δεν παίζονται. Το ότι παίζουμε έναν ρόλο μας αρκεί. Το ότι έχουμε μια άποψη που στηρίζεται στα επιχειρήματα επιστημόνων και ειδικών που ξέρουν κι αυτό μας αρκεί. Μέχρι εκεί. Εσάς σας αρκούν οι προφητειες. Τα περί αντικειμενικοτητας στον χώρο της επιστήμης της επικοινωνίας ακούγονται αστεία. Ακόμα και στον χώρο της ιστορίας όπου τα αφηγήματα της είναι πολλά όπως έδειξαν οι σύγχρονοι ιστορικοί. Μιλάτε με μια γλώσσα πεπαλαιωμένη. Μια γλώσσα παρελθοντική και γυρεύεται να προδιαγράψετε το μέλλον μας ιστορικά και κοινωνικά. Μάλλον κάποιο λάθος κάνετε. Με την γλώσσα του χτες μάλλον δεν περιγράφουν το αβέβαιο αύριο. Περιγράφουν τα δικά τους αδιέξοδα στην κατανόηση του κόσμου. Αυτά μιας και μας κάνετε μάθημα. Καλό απόγευμα…

    Απάντηση
  33. Ο/Η ΘΟΥΒΟΥ ΣΤΑΥΡΟΠΕΔΑΣ λέει:
    02/10/2016 στις 14:43

    Στη θεωρία, στην κριτική, στις κατηγόριες όλοι σκίζουμε.
    Με τα ψεύτικα προφίλ μιλάμε και ελεύθερα για να τα έχουμε καλά με όλους.
    Η αλήθεια είναι ότι στα ψεύτικα προφίλ εκτός από σαχλαμάρες θα διαβάσει κανείς και αλήθειες. Ευτυχώς που υπάρχουν κι αυτά για να ξεσκεπάζονται οι μαλαγανιές των όποιων τα επιχειρούν! Χωρίς φόβο!
    Στην ουσία όμως της χωροθέτησης ΧΥΤΥ υπεύθυνοι και ανίκανοι είναι οι της πρώην και της νυν δημοτικής αρχής! Δεν έχουν καταφέρει να βάλουν ένα τέλος σε αυτό. Η μη λύση έως τώρα το μόνο που καταφέρνει είναι να διχάζει το νησί όλο και περισσότερο.
    Λύση θέλουμε όλοι τώρα! Μόνο τη σωστή ή μάλλον τη σωστότερη λύση! Μια λύση με διαφάνεια και να είναι εμπεριστατωμένη & τεκμηριωμένη.

    ΥΓ: Θεωρώ (με το φτωχό μου το μυαλό) πως αν οι Υδρουσαίοι έλεγαν μπούρδες, η χωροθέτηση ΧΥΤΥ θα είχε ήδη προχωρήσει στην Πλούσκα!
    … για να μην προχωράει?
    …doesn’t ring a bell?
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Κι όμως με το φτωχό σας το μυαλό είπατε μια μεγάλη αλήθεια: η χωροθέτηση δεν προχωράει… Όχι όμως γιατί κάποιοι λένε αλήθεια. Αλλά γιατί κάποιοι εκατέρωθεν ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ… Δεν υπάρχει έρευνα “με το μάτι” στο υπέδαφος. Υπάρχει έρευνα στο υπέδαφος. Δεν την θέλουν κάποιοι στην Υδρούσα. κατανοητό. Δεν προχωρά η υδρολογική μελέτη; Γιατί. Ακατανόητο. Εκτός αν κάποιοι κάτι περιμένουν… Τι δεν ξέρουμε… Τώρα τα περι διχασμού του νησιού πλέον δεν αναφέρονται μόνο στους Πλουσκαίους. Το νησί οπως πλέον είναι εμφανές μπορεί και να τριχοτομηθεί. Αυτό έχει να κάνει με αυτούς που παίρνουν αποφάσεις. Όχι με αυτούς που λένε γνώμες ή λένε από αυτά που θες εσύ ή εγώ. Απλά πράγματα. Το τι λένε μερικοί περί διχασμού και το που τον φορτώνουν δεν έχει σημασία. Σημασία όπως ορθά είπες παραπάνω είναι τι θέλουν οι διοικήσεις: οι πρώην και οι σημερινές. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ. Και αυτών οι αποφάσεις είναι κρίσιμες γιατι αυτές βαραίνουν στο τραπέζι σε τελευταλια ανάλυση. Μπορεί να σου φαίνονται θεωρητικά αλλά η ζωή έχει και την θεωρλια της. Όπως και η πολιτική. Καλό απόγευμα…
    ΥΓ Μόνο όταν κανείς απειλείται έχει νόημα να κρύβεται. Τα ψεύτικα προφίλ ότι και να πουν παραμένουν ψεύτικα. και μάλλο απίθανο να τα παρουν πολλοί στα σοβαρά. Και η ανωνυμια δινει μια δυνατότητα. Όμως δεν έχει το ίδιο βάρος με ένα επώνυμο σχόλιο. Απλά πράγματα έ;

    Απάντηση
  34. Ο/Η Πολίτης λέει:
    03/10/2016 στις 21:13

    Αγαπητό Εν Άνδρω και κ. Μπασαντή,
    Υποθετικό ερώτημα:
    Όταν θα αποδειχθεί ότι η Πλούσκα είναι η πλέον ακατάλληλη θέση για χωροθέτηση και ότι εάν πραγματοποιείτο εκεί το έργο θα ήταν καταστροφικό για το περιβάλλον και την υγεία του νησιού, εσείς ποια θεωρείτε ότι πρέπει να είναι η στάση σας και η θέση σας απέναντι στον Ανδριώτικο λαό;
    Έχετε ξεκάθαρα και χωρίς τεκμηριωμένα στοιχεία ταχθεί στο να πάνε τα σκουπίδια στην Πλούσκα. Ποτέ δεν διανοηθήκατε ότι μπορεί αυτοί οι άνθρωποι να έχουν δίκιο. Βιαστήκατε να τους κατατάξετε στην κατηγορία “Να πάνε τα σκουπίδια όπου νάναι, φτάνει να μην του τα φέρουν στην αυλή του”.
    Καταλήξατε σε αυτό το συμπέρασμα και είναι φυσικά δικαίωμά σας.
    Όμως όταν ένας δημοσιογράφος εκφέρει μία άποψη και γνώμη για κάποιο θέμα και εμμένει σε αυτό, αυτό σημαίνει ότι έχει κάνει ρεπορτάζ σε βάθος και έχει καταλήξει σε κάποια συμπεράσματα.
    Επιστρέφοντας στο αρχικό μας ερώτημα: Όταν αποδειχθεί ότι η χωροθέτηση στην Πλούσκα θα αποτελούσε το μεγαλύτερο Περιβαλλοντικό έγκλημα που θα γνώριζε ποτέ η Άνδρος, ποια πρέπει νομίζετε θα πρέπει να είναι η δήλωσή σας τότε και πως θεωρείτε θα πρέπει να σας αντιμετωπίσει ο Ανδριώτης.
    Πως θα βαθμολογήσετε το ρεπορτάζ που κάνατε για το συγκεκριμένο θέμα όλον αυτόν τον καιρό;
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    Μέχρι τώρα όλες οι υπηρεσίες του ελληνικού κρατους (τεχνικές υπηρεσίες Δήμου, Περιφέρειας, Αποκεντρωμένης, επίσημοι μελετητές) λένε άλλα από ότι λέτε εσείς. Μας έχουν στείλει στοιχεία, φωτογραφίες, στοιχεία προηγούμενων γεωτρησεων κλπ. Δεν έιμαστε μηχανικοί. Ακούμε τους είσημους τεχνικούς φορείς της ελληνικής πολιτείας. Και μετά γράφουμε. Και τι λένε όλοι αυτοί; Πως η Πλούσκα πρέπει να διερευνηθεί ως χώρος ΧΥΤΥ. Και τι γράφουμε εμείς; Πως η Πλούσκα πρέπει να διερευνηθεί ως χώρος ΧΥΤΥ. Και τι λέτε εσείς; Πως όλοι έχουν κάνει λάθος και πως η Πλούσκα έχει νερά και δεν πρέπει να διερευνηθεί ως χώρος ΧΥΤΥ. Και που το στηρίζετε αυτό; Στην δια του οφθαλμού παρατήρηση. Και μας ζητάτε και ρέστα για την μελλοντική σας δικαίωση!!! Που την ξέρετε; Πως μιλάτε ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ; Πως ξέρετε την μελλοντική σας δικαίωση; Με ποια στοιχεία αντικρουέτε όλες τις τεχνικές υπηρεσίες μέχρι σήμερα; Δυστυχώς το θέμα όπως το βάζετε αφορά την μαντικη την οποία ομολογούμε πως δεν κατέχουμε. Αυτά. Δ. Μπασαντής

    Απάντηση
  35. Ο/Η ΧΩΡΑΙΤΗΣ λέει:
    03/10/2016 στις 21:21

    Παρακαλώ; Γιατί δεν μπορό να είμαι χωραίτης; Πως το έχις δέσι και όλοι οι χωραιτες δεν θέλουν τη Σταυροπέδα. Μάλον Μπασαντή λάθος ταχις καταλάβι. Για ρώτα και τους Κορθιανούς. Για ρώτα.
    Κανένας δεν θα βγι μπροστα για πει τη γνόμη του. Που ζεις; Καπιο λάκο έχι η φάβα για να λες όσα λες και με τόσο πίσμα.
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    Ο λάκος είναι στη Σταυροπέδα που έχει ανοίξει και καταπίνει όλα τα σκουπίδια ακόμα και εκεί που γίνεται αποκατάσταση. Πληρώνει η ΕΕ και το ελληνικό κράτος για αποκατάσταση και από πάνω πετάμε άλλα σκουπίδια (γιατί δεν υπάρχει χώρος) αν φύγουν όλα μετά από μια νεροποντή στον κατόφορο και καταστραφεί μέρος της δυτικής Άνδρου δεν θα σας πειράξει. Δεν μιλάμε με πείσμα μιλάμε μετά απόενημέρωση όλων των τεχνικών υπηρεσιών της ελληνικής πολιτειας. Εσείς λέτε τον χαβά σας και τον χαβαλέ σας. Και δεν βλέπετε όλο το καλακαίρι τα σκουπίδια στους δρόμους. Λέτε ότι είσετ χωραϊτης. Από ποια Χωρα; αυτή που πνίγηκε στα σκουπίδια; Και τι θα κάνει αύριο αυτή η Χώρα αν ξαναπνιγεί; Αν ειστε από την Χώρα μπορεί να είστε απότην Χώρα της Νάξου, της Μυκόνου, της Τήνου,,, για της Άνδρου δεν σας κόβω θα ειχατε δει τα σκουπίδια και θα ανησυχούσατε λίγο.

    Απάντηση
  36. Ο/Η ΑΝΔΡΙΩΤΗΣ λέει:
    04/10/2016 στις 08:28

    Κύριε Μπασαντή εθελοτυφλείτε νομίζω στο θέμα στοιχείων όπως αναφέρετε ότι σας έχουν προσκομιστεί.
    Εφόσον έχετε στοιχεία, ας μιλήσουμε συγκεκριμένα λοιπόν.
    Δεν είμαι Ιατρός, αλλά εάν κάποιος μου προσκομίσει μια γνωμάτευση για μια συγκεκριμένη ασθένεια, να είστε βέβαιος δεν θα είμαι σε θέση να την κατανοήσω, ακτός από το Δια ταύτα όπου ο Ιατρός προτείνει να γίνουν εξετάσεις (και αυτό με επιφύλαξη-εάν θα το κατανοήσω). Απορώ πως εσείς είσαστε σε θέση να κρίνετε τα στοιχεία που διατείνεστε ότι έχετε στα χέρια σας.
    [u][b]ΡΕΜΑ[/b][/u]
    Μπορείτε να μας πείτε βάσει ποιού εγγράφου βασίζετε την άποψη περί μη ύπαρξης ρέματος στην Πλούσκα;
    Εγώ απ’ ότι γνωρίζω οι Υπηρεσίες ήταν και είναι αυτές που είχαν θέσει βέτο από το 2012 επί του θέματος και πηγαινόφερναν το φάκελο για το συγκεκριμένο θέμα. Εσείς από που βγάζετε το συμπέρασμα αυτό; Μόλις χθες διαβάσαμε σε διάφορα sites για το [b]”πλυντήριο αναδρομικού ξεπλύματος παρανομιών εις βάρος των ρεμάτων όπως αποδεικνύεται πως λειτουργεί ο νόμος 4258/2014 του ΥΠΕΚΑ “Διαδικασία οριοθέτησης και ρυθμίσεις θεμάτων για τα υδατορέματα”, ο οποίος ψηφίστηκε στις 14 Απριλίου. [u]http://www.realestatenews.gr/perivallon/perivallon-kataggelw[/u]”[/b]. Θα περίμενα από κάποιον που ασχολείται με την ενημέρωση να το γνώριζε αυτό. Δεν ακούσατε ποτέ για την παραποίηση δημοσίων εγγράφων που έχουν γίνει στη μελέτη για την “απόκρυψη ρέματος” και ότι έχει επιληφθεί του θέματος Εισαγγελέας;
    [u][b]ΝΕΡΑ[/b][/u]
    Μετά έχουμε το Πανεπιστήμιο Αθηνών που έκανε μελέτη ΕΠΙΤΟΠΙΑ και αναφέρει περιβαλλοντική καταστροφή του Υδροφόρου. Μπορείτε να μας πείτε, με ποια γνώση ή επιχείρημα προσπερνάτε και αδιαφορείτε για το Πανεπιστήμιο Αθηνών; Μήπως είστε Υδρογεωλόγος και έχετε διαφορετική άποψη ή μήπως κάνατε συγκεκριμένη μελέτη που δείχνει κάτι το διαφορετικό; Δεν αναρωτηθήκατε γιατί ο Δήμαρχος εδώ και 10 μήνες δεν μπορεί να βρει Υδρογεωλόγο που να βάλει την υπογραφή του σε μελέτη διαφορετική από αυτήν του Πανεπιστημίου; Δεν αναρωτηθήκατε γι αυτό;
    Αναφέρετε ότι πρέπει να γίνουν γεωτρήσεις προκειμένου να συμπεράνει κανείς εάν υπάρχουν νερά ή όχι; Πάλι, θα μας πείτε από που συμπεράνατε ότι δεν υπάρχουν νερά; Τις γεωτρήσεις που υδρεύεται το Μπατσί και οι οικισμοί στην περιοχή, τις ξεχάσατε; Το Πανεπιστήμιο Αθηνών έχει τοποθετηθεί και κρίνει ότι πέραν πάσης αμφιβολίας, θα υπάρξει ανεπανόρθωτη καταστροφή του Υδροφόρου Ορίζονται και μόλυνση των πηγών ύδρευσης.
    Θα μου επιτρέψει εδώ να κάνω Copy/Paste το σχόλιο ενός Μακροτανταλιώτη που χαρακτηριστικά αναφέρει: “ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΙΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΓΧΕΙΡΗΣΗ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΡΟΥΛΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΤΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΙΛΑΡΑ.”
    [u][b]ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ[/b][/u]
    Αναρωτιόμαστε πως είστε σε θέση να έχετε άποψη για τα θέματα αρχαιολογίας, ενώ η διαδικασία δεν έχει ολοκληρωθεί. Στη διαδικασία αυτή υπάρχουν υπηρεσίες που εισηγούνται κάποια πράγματα (ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΗ Ή ΑΚΡΙΒΉ) και υπάρχει το Συμβούλιο το οποία αφού ελέγξει ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, γνωμοδοτεί και εάν δεν το γνωρίζετε δεν έχει ακόμα πει την τελευταία του λέξη. Μπορείτε μήπως να μας προσκομίσετε την τελική του απόφαση;
    Κάποιοι είτε έχουν το θάρρος να το παραδεχτούν είτε όχι, ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΟΥΝ.
    Τέλος και πολύ σημαντικό. [b]Με εκπλήσσει ιδιαίτερα που ΚΑΝΕΝΑΣ δεν στάθηκε στην διακρίβωση της διαδικασίας που κατέληξε ότι η ΠΛΟΥΣΚΑ είναι στην πρώτη θέση κατάταξης για χωροθέτηση[/b]. Γιατί δεν κάνει κανείς αναφορά σε αυτό; Λόγω αυτής της διαδικασίας καταλήξαμε να ταλαιπωρούμαστε ένα ολόκληρο νησί για να αποδείξουμε ότι η θέση είναι λάθος. Γνωρίζετε τον περίφημο ΠΟΛΥΚΡΙΤΗΡΙΑΚΟ ΠΙΝΑΚΑ που χρησιμοποιήθηκε για βγει το αποτέλεσμα ότι η ΠΛΟΥΣΚΑ είναι πρώτη στη θέση κατάταξης; Ξέρετε όλον αυτόν τον καιρό πολλά από τα στοιχεία που χρησιμοποιήθηκαν σε αυτόν τον πίνακα, διορθώθηκαν από τις υπηρεσίες. Γιατί δεν ζητάτε να “ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ” ο πίνακας με τα διορθωμένα στοιχεία και να μας πουν το αποτέλεσμα;

    ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΙΕΤΕ ΚΥΡΙΟΙ, ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΕΙΤΕ!

    Δικαίωμά σας, όμως είναι αναφαίρετο δικαίωμά μας να αγωνιζόμαστε για την αλήθεια, είτε σας αρέσει, είτε όχι.

    Απάντηση

Αφήστε ένα Σχόλιο Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Προτεινόμενα άρθρα

  • ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΓΡΑΦΕΙ: Αναγκαία η σωστή αποκατάσταση του δρόμου στις Στενιές
  • Π.Ν.Ο. 24ωρη Πανελλαδική απεργία στα πλοία
  • Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…
  • ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ στην Άνδρο. Όμως παραμένει κρίσιμη η κατάσταση με τα νερά…
  • Η ΟΝΟΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥ: Το αέναο ταξίδι ανθρώπων και ονομάτων στον χώρο και στον χρόνο…

Πρόσφατα Άρθρα

  • TΟ ΝΑΥΑΓΙΟ ΤΟΥ «ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ», τo “Εν Άνδρω” και η ΕΡΤ19/02/2026
  • ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΓΡΑΦΕΙ: Αναγκαία η σωστή αποκατάσταση του δρόμου στις Στενιές19/02/2026
  • Π.Ν.Ο. 24ωρη Πανελλαδική απεργία στα πλοία18/02/2026
  • ΚΟΡΘΙΑΝΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ 202618/02/2026
  • Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…18/02/2026

Ναυτικές Ιστορίες

    Πρόσφατα Σχόλια

    1. ATH στο ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ, ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ ΠΑΝΤΟΥ… «και τα μυαλά στα κάγκελα του αόρατου εχθρού!…»
    2. Παναγιώτης στο Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…
    3. enandro στο Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…
    4. Γιάννης Κ. στο Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…
    5. Γρίπη στο ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ, ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ ΠΑΝΤΟΥ… «και τα μυαλά στα κάγκελα του αόρατου εχθρού!…»

    Βίντεο

    • ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: Ιδιωτική υπόθεση το ΔΣ του Δήμου Άνδρου για την κ. Τσατσομοίρου!
    • Λιμάνι Ραφήνας 1945-2015 (χρονογράφημα και βίντεο)
    • Η Μονή Παναχράντου της Άνδρου (βίντεο)
    • Το τελευταίο ρεμέτζο (βίντεο)
    • Δύο ανδριώτες ζωγράφοι – Δ.Βαρδακώστας & Γ.Σεργουλόπουλος (βίντεο)

    Ακολουθήστε μας

    • Facebook
    • Twitter

    Κατηγορίες Άρθρων

    • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ (239)
    • ΑΡΘΡΑ (84)
    • ΘΕΜΑΤΑ (8)
    • ΙΣΤΟΡΙΑ (333)
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ (3.708)
    • ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ (23)
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ (1.476)
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (770)
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ (2.716)
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (1.083)
    • ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ (82)
    • ΧΡΗΣΙΜΑ (5)
    • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ (351)

    Εν Άνδρω

    Όσοι φίλοι θέλουν, μπορούν να στείλουν κείμενα, φωτογραφίες, παρατηρήσεις, απαντήσεις κλπ στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση.

     
       enandro.gr@gmail.com

    ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
    • ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΔΥΚΤΥΑΚΕΣ ΚΑΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥ

    ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

    ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

    • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
    • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
    • ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
    © Εν Άνδρω 2026. Powered by NinjaWeb