Απογοήτευση την Παρασκευή στη Ραφήνα!

(Λάβαμε επώνυμη επιστολή διαμαρτυρίας αναγνώστριας μας για πρόβλημα που δημιουργήθηκε με την αναχώρηση για Άνδρο την Παρασκευή το απόγευμα στο λιμάνι της Ραφήνας λόγω ατυχήματος στη λεωφόρο Μαραθώνος. Θέσαμε την επιστολή υπόψη της εταιρείας Sea Jets και ζητήσαμε την άποψη τους. Δημοσιεύουμε την επιστολή της αναγνώστριας μας και την απάντηση της See Jets - Εν Άνδρω).

"Θάλασσα" τα έκανε το Terrajet στη Ραφήνα!!! Την Παρασκευή το απόγευμα (13/7) στο λιμάνι της Ραφήνας το πλοίο σήκωσε την μπουκαπόρτα και άφησε πίσω επιβάτες που ήταν έτοιμοι να επιβιβαστούν με τα εισιτήρια στα χέρια.

Λόγω τροχαίου ατυχήματος στη Λεωφόρο Μαραθώνος, πολλοί ταξιδιώτες καθυστέρησαν να φτάσουν στο λιμάνι με αποτέλεσμα να καθυστερήσει και η αναχώρηση των πλοίων.

Το Terrajet όμως δεν μπορούσε να περιμένει άλλο, παρά μόνο 15 λεπτά, για την εκτέλεση του τοπικού δρομολογίου προς Άνδρο. Έβαλε μπρος τις μηχανές αφήνοντας έξω από το πλοίο επιβάτες και αυτοκίνητα που έφτασαν τρέχοντας στην αποβάθρα για επιβίβαση με τα εισιτήρια στο χέρι.

Ευτυχώς! Την ίδια ώρα (περιμένοντας τους επιβάτες του) σαλπάριζε και το «Άνδρος» της Fast Ferries και φιλοξένησε όσους επιβάτες άφησε πίσω του το ταχύπλοο!

Μαρία Τζανίδη

ΑΠΑΝΤΗΣΗ SEAJETS

Αγαπητή κυρία Τζανίδη,

Θέλουμε να σας διαβεβαιώσετε πως η εταιρεία μας έχει ιδιαίτερα σοβαρή αντιμετώπιση σε όλους τους επιβάτες της.

Την Παρασκευή πριν την αναχώρηση του Tera Jet για Άνδρο βρεθήκαμε σε σοβαρό προβληματισμό δεδομένου ότι (α) τα ωράρια εργασίας των ταχυπλόων έχουν σοβαρούς περιορισμούς και (β) επιβάτες που ήταν ήδη στο πλοίο διαμαρτύρονταν την καθυστέρηση δεδομένου ότι η επιλογή τους ήταν να πάνε γρήγορα και χωρίς αργοπορία στην Άνδρο.

Ως εκ τούτου το Tera Jet καθυστέρησε 15 λεπτά την αναχώρηση του προκειμένου να εξυπηρετήσει όσο το δυνατόν περισσότερο.

Ευχαριστούμε για την κατανόηση

Η Διεύθυνση της Sea Jets

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Ήμασταν άτυχοι γιατί δεν ταξίδευε το τρίμπαζο της τηλεόρασης. Να δεις τότε πώς θα περίμενε και το sea και το air και το land αλλά και τα συμβατικά όπως άλλωστε το κάνουν συνέχεια όλοι , μα όλοι, τους

This comment was minimized by the moderator on the site

Δυστυχώς την περασμένη Παρασκευή όλα τα απογευματινά δρομολόγια εκτελέστηκαν με αρκετή καθυστέρηση από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησής τους. Το τελευταίο πλοίο σε αναχώρηση για τα νησιά Fast Ferries Andros αντι στις 18:45 αναχώρησε με περίπου 50 λεπτά καθυστέρηση. Τώρα για πολλούς η αιτί ηταν η καραμπόλα που έγινε στην Λεωφ.Μαραθώνος, για άλλους που ταξιδεύουν συχνότερα απο και προς τη Ραφήνα εφταιγε και συνεχίζει να φταίει κατά μεγάλο βαθμό η λανθασμένη φόρτωση των ιχ στα πλοια. Γεγονός είναι πως το δεύτερο μεγαλύτερο λιμάνι της Αττικής από άποψη κίνησης πάσχει πολλαπλά: επέκταση της αττικής οδού δεν εγινε το 2004 (οταν γινόταν τα μεγαλύτερα έργα στην Αττική γη ενόψη των αγώνων) και βλέπουμε τι γίνεται καθε καλοκαίρι, ελεύθεροι χώροι στάθμευσης ούτε για δείγμα, παρά μονον μια στροφή στην αρχή του λιμανιού (κατω απο το ξενοδοχείο) που επιτρέπεται το ελευθερο parking, με χώρο ομως για 20 το πολύ 25 οχήματα. "Να μην βγάλει χρήματα και ο Δήμος απο το Δημοτικό χώρο στάθμευσης και τις κλήσεις που εκδίδει ο δημοτικός υπάλληλος?" σου λένε ορισμένοι ντόπιοι. Απαράδεκτη η όλη κατάσταση και κάθε χρόνο γίνεται ολοένα και πιο δύσκολη με κανέναν από τους εμπλεκόμενους φορείς να μην δίνει λύση στο προβλημα. Κοντά στις ώρες αφιξοαναχωρήσεων των πλοίων υπάρχει τεράστιος όγκος κλοσμου και οχημάτων που η περιοχή δεν μπορεί να δεχθεί. Ολοι συζητούν το πρόβλημα τα τελευταία χρόνια τη στιγμή που μπαίνει καλοκαίρι καθε φορά, με κανέναν υπευθυνο να μην δίνει λύση. Το ποιος φταίει δε θα το λύσουμε εμείς ως πολίτες: υπάρχουν αρμόδιες αρχές που οφείλουν να κάνουν αυτά που πρέπει..

This comment was minimized by the moderator on the site

Οι αλλοι εκατονταδες επιβατες που ηταν ηδη στην ωρα τους στο πλοιο δεν υπολογιζονται? Θεωρω την αποφαση της αναχωρησης οτι ηταν σωστη.

This comment was minimized by the moderator on the site

Πραγματικα η κατάσταση την Παρασκευή ήταν τραγελαφική!!! Το οτι το βαπόρι σήκωσε καταπέλτη τη στιγμή που στην αποβάθρα ήταν ΗΔΗ περί τα 10 αυτοκίνητα με τα εισητηρια στο χέρι και έβαλε μπρος και έφυγε ενώ φωνάζαμε ολοι να μας αφήσουν να μπούμε αφού είχαμε φτασει στο λιμάνι ειναι τουλάχιστον απαράδεκτο!!!! Η δικαιολογία της εταιρείας οτι οι επιβάτες του βαποριού φώναζαν για την άμεση αναχώρηση ειναι γελοία γιατι ειμαι σίγουρη οτι οι περισσότεροι εκ των επιβατών Ε ειχαν υποστεί την ίδια ταλαιπωρία με εμάς για τη μετάβαση τους στο λιμάνι!! Η διαβεβαίωση δε του πρακτορείου και των λιμενικών αρχών οτι τα βαπόρια ειναι ενημερωμένα για την αιτία της καθυστέρησης Και οτι θα περιμένουν μέχρι να μπουν οι ταξιδιώτες στα βαπόρια τους αποδείχτηκε οτι δεν ευσταθούσε! Η συμπεριφορα του πληρώματος ήταν ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΗ και ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ!!!!! Αυτές λοιπόν τις φτηνές δικαιολογίες σας να τις πείτε αλλου!!

This comment was minimized by the moderator on the site

Ευχαριστώ για την απάντηση. Καταλαβαίνω τους λόγους αναχώρησης, όμως όση ώρα περιμέναμε στην προβλήτα τους φίλους μας για να τους δώσουμε τα εισιτήρια και να επιβιβαστούμε μαζί και ρωτούσαμε επανειλημένως για ώρα αναχώρησης, θα μπορούσε κάποιος υπευθυνος να μας ενημερώσει για την πρόθεσή σας να αναχωρήσετε αυστηρά εντός τετάρτου. Αυτό δεν έγινε, με αποτέλεσμα ακόμα κι εμείς που ήμασταν εκεί στην ώρα μας, να μείνουμε εκτός πλοίου! Πρωτοφανές!