Και το όνομα αυτού... "SuperRUNNER". Που θα πηγαίνει...

  

Η τελευταία φορά που το SPEEDRUNNER IV έπιασε Σίφνο χτες 20/11. Είχε παρατείνει τα δρομολόγια του μετά από παράκλησι των Σιφναίων. Σήμερα παραδίδεται στους αδελφους Στεφάνου.

Το νέο απόκτημα της GOLDEN STAR FERRIES,  απέκτησε καινούργιο όνομα, σχεδιάζει τα δρομολόγια του για το 2017 και ετοιμάζεται να μπει δυναμικά στις Κυκλάδες, για να διεκδικήσει μερίδιο ,από την πίτα της ακτοπλοϊκής αγοράς.

Από "SPEEDRUNNER IV" οι αδελφοί Στεφάνου αποφάσισαν να το ονομάσουν «SuperRUNNER» διατηρώντας έτσι, το μισό από το επιτυχημένο και γνωστό λογότυπο των πλοίων της εταιρίας. Έξυπνη σκέψη, που σηματοδοτεί την συνέπεια, την άνεση και την ασφάλεια, στοιχεία για τα οποία φημίζεται η Golden.

Το ταχύπλοο δεν χρειάζεται καμία ουσιαστική αλλαγή ή μετατροπή, πριν μπει στον σκληρό ανταγωνισμό του Αιγαίου. Είναι σύγχρονο πλοίο, σωστά διαρρυθμισμένο και πρόσφατα ολοκλήρωσε τον ετήσιο μηχανολογικό και ναυπηγικό έλεγχο. Σε ότι αφορά τα λιμάνια που θα προσεγγίζει και τα δρομολόγια που ελπίζουν οι πλοιοκτήτες ότι θα εγκριθούν, αυτό αποτελεί έκπληξη και… πρωτοτυπία.

Η τελευταία άφιξη χτες στις Καμάρες της Σίφνου. Υπήρχαν αρκετοί για να το αποχαιρετήσουν. Επί 7 ολόκληρα χρόνια εξυπηρέτησε ακούραστα το νησί. 

Οι επιλογές που επέλεξε η εταιρία - και τις κατέθεσε στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας - περιμένοντας την έγκριση τους είναι δυο, σύμφωνα με όσα είπε ο κ. Δημήτρης Στεφάνου στο «εν Ανδρω».

 Επιλογή πρώτη

Πρωινή αναχώρηση από Πειραιά.

Πάρο-Νάξο-Μύκονο-Τήνο-… Ραφήνα.

Απογευματινή αναχώρηση.

Ραφήνα-Τήνο-Μύκονο-Πάρο-Νάξο-… Πειραιάς.

 Επιλογή δεύτερη.

Πρωινή αναχώρηση από Ραφήνα.

Τήνο-Μύκονο-Νάξο-Πάρο-Νάξο-Μύκονο-Τήνο-Ραφήνα.

Απογευματινή αναχώρηση

Το ίδιο δρομολόγιο.

Αν τελικά εγκριθεί η πρώτη επιλογή, τότε το ταχύπλοο, θα είναι το πρώτο πλοίο που θα έχει λιμάνια αφετηρίας και τον Πειραιά και την Ραφήνα, σ ένα ταξίδι πολλών καθημερινών μιλιών, με επιβάτες από και προς, τα πιο δημοφιλή κυκλαδίτικα νησιά, από τις δυο πλευρές της Αττικής.

Το«SuperRUNNER»  πάντως διαθέτει την ταχύτητα να διανύσει αυτές τις αποστάσεις χωρίς καθυστερήσεις σε καθημερινή βάση.

Ιδού η ταυτότητα του πλοίου.

ΜΗΧΑΝΕΣ 4XRUSTON 20RK 270MK II 27500KW TOTAL
ΤΑΧΥΤΗΤΑ Υπηρεσιακή 34 κόμβοι, μέγιστη 38 κόμβοι
ΜΗΚΟΣ 100,4 μέτρα
ΒΥΘΙΣΜΑ 4,60 μέτρα
ΠΛΑΤΟΣ 17,00 μέτρα
ΕΠΙΒΑΤΕΣ 809
ΓΚΑΡΑΖ 160 αυτοκίνητα ή 145 αυτοκίνητα και 2 λεωφορεία.

Το πλοίο προβλέπεται να ξεκινήσει τα ταξίδια του πριν το Πάσχα.

Κ.Χ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet