Το υπουργείο ναυτιλίας τρέχει τώρα ανίκανο να ρυθμίσει την Ραφήνα Αδιέξοδο και χάος…

 

Τρέχει και δεν φτάνει αρχές Αυγούστου - στην κορύφωση της σεζόν - το ανίκανο υπουργείο με τα δρομολόγια που ενέκρινε τον Μάϊο στη Ραφήνα. Το "Εν Άνδρω" πρώτο και μόνο είχε προειδοποιήσει όμως ποιος άκουγε τότε; Φωτογραφία αό την χτεσινή σύσκεψη στο υπουργείο Ναυτλίας με όλους τους ενδιαφερομένους ακτοπλόους και υπηρεσιακούς παράγοντες.

Κατέρρευσε με τον χειρότερο τρόπο και μάλιστα στην καρδιά του καλοκαιριού η ερασιτεχνική και χωρίς στοιχειώδη σχεδιασμό δρομολογιακή πολιτική του υπουργείου Ναυτιλίας, σε ότι αφορά τα πλοία που έχουν ως αφετηρία το λιμάνι της Ραφήνας!

Ο υπουργός Π. Κουρουμπλής, οι ναύαρχοι του Λιμενικού Σώματος και τα μέλη του Συμβούλιου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, απέτυχαν παταγωδώς - και φέρουν τεράστιες ευθύνες - αφού αποδέχτηκαν χωρίς σκέψη όλες τις προτάσεις των πλοιοκτητών, που επιδόθηκαν σ’ ένα ανελέητο, αλλά και άσκοπο όπως αποδείχθηκε,  ανταγωνισμό δρομολογίων.

Αυτός ο «αγώνας δρόμου» με το ένα δρομολόγιο πάνω στο άλλο μόνο προβλήματα δημιούργησε στο λιμάνι, στην πόλη της Ραφήνας και στους ταξιδιώτες, που αντί να διευκολυνθούν στις θερινές μετακινήσεις τους, υφίστανται σήμερα μια άνευ προηγουμένου ταλαιπωρία από τα… απίθανα δρομολόγια που πρότειναν οι εφοπλιστές κυνηγώντας οι μεν τους δε στην θάλασσα ,και ενέκρινε – λόγω πλήρους ανικανότητας το υπουργείο!

Έτσι τώρα μέσα στην κάψα του Αυγούστου με την έξοδο των εκδρομέων στο ζενίθ και προ των πυλών της μαζικής - σε λίγες μέρες - επιστροφής, ο άσχετος περί τα ναυτιλιακά κ. Κουρουμπλης, τρέχει και δεν φτάνει.

Εθελοτυφλούσαν στο υπουργείο όταν έδιναν ανά δεκάλεπτο αναχώρηση και άφιξη σε 5=6 καράβια σε ένα λιμάνι και μια πόλη χωρίς υποδομές. Και τρέχουν τωρα ντάλα καλοκαίρι και μιλάνε για αλλάγές δρομολογίων. Έπρεπε να βγει χτες ο πρόεδρος των ελλήνων ακτοπλόων να Ελλάδος να πει πως η Ραφήνα δεν επαρκεί για να το καταλάβει το ανίκανο υπουργείο και το ανύπαρκτο ΣΑΣ. 

Χθες (3.8), λοιπόν, συγκάλεσε ο υπουργός νέα σύσκεψη για να βρει λύσεις! Θα επανασχεδιάσει – ισχυρίζεται - τα δρομολόγια μέσα στο καλοκαίρι, αλλά μέχρι τότε, έκανε σύσταση στους καπετάνιους να δένουν τα πλοία τους σε απόσταση 3-4 μέτρων το ένα από το άλλο, ώστε να τηρούνται οι ώρες των αναχωρήσεων!!

Τι εννοεί με αυτό μόνο ο ίδιος ξέρει!!!…

Στη σύσκεψη ήταν παρόντες ο Υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Νεκτάριος Σαντορινιός,  ο Γενικός Γραμματέας Ναυτιλίας Διονύσης Χαράλαμπος Καλαματιανός και ο Β΄ Υπαρχηγός του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, Αντιναύαρχος ΛΣ,  Παναγιώτης Παρασκευάς.

Στη σύσκεψη συμμετείχαν εκ μέρους της Hellenic Seaways ο κ. Βασίλης Κάτσαρης, εκ μέρους της Golden  Star Ferries o κ. Γιώργος Στεφάνου, εκ μέρους της Fast Ferries o κ. Θεολόγος Παναγιωτάκης, εκ μέρους της  Blue Star Ferries ο κ. Διονύσης Θεοδωράτος και εκ μέρους της SEAJETS ο κ. Μάριος Ηλιόπουλος.

Η είδηση-βόμβα ωστόσο έρχεται από τον πρόεδρο του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) Μιχάλη Σακέλλη, άριστο γνώστη των προβλημάτων της ακτοπλοΐας. Ο Μ. Σακέλης αποκάλυψε ότι το λιμάνι της Ραφήνας δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τα δρομολόγια τα οποία έχουν προγραμματιστεί το 2018!!!

Του χρόνου το καλοκαίρι με τα μέχρι τώρα στοιχεία, στη Ραφήνα προγραμματίζονται και άλλα συμβατικά και ταχύπλοα πλοία, καθώς ο ανηλεής «πόλεμος» καλά κρατεί.

Αποστολή του υπουργείου είναι να βάλει τάξη σ αυτό το «πανηγύρι» προς όφελος των επιβατών και των νησιών. Να δείξει την δύναμη του και να φρενάρει οτιδήποτε οδηγεί σε αδιέξοδα, παραλογισμούς και άσκοπες κινήσεις δύναμης και εντυπωσιασμού. Αν το είχε κάνει έγκαιρα φέτος πριν το καλοκαίρι δεν θα είχαμε φτάσει ως εδώ…

Σημείωση: Το «εν Ανδρω» δικαιώθηκε πανηγυρικά αφού πρώτο (και μόνο) από την άνοιξη έγκαιρα με σειρά άρθρων και ρεπορτάζ, είχε επισημάνει ότι τα δρομολόγια που σχεδόν ταυτόχρονα αναχωρούσαν η επέστρεφαν, μόνο προβλήματα θα δημιουργήσουν. Στη πράξη απεδείχθη – δυστυχώς - ότι είχαμε δίκιο… 

«Εν Άνδρω»

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Μερικα πραγματα σε αυτη τη χωρα ειναι τοσο απλα και τα κανουμε δυσκολα! Στη κουβεντα που γινεται για την ταυτοχρονη αναχωρηση ολων των πλοιων και το κυκλοφοριακο χαος στη Ραφηνα,δεν θα υπηρχε εαν φροντιζαν το πιο απλο και σπουδαιο! Τροχονομοι απο στα τρια φαναρια της Παλληνης η αλλαγη χρονου - επιτελους- του πρασινου- κοκκινου και δευτερον στα φαναρια της Ραφηνας, τροχονομοι το πρωι ,μεχρι να απορροφηθει η κινηση ! Το σο φοβερο ειναι να υπηραχε για τα 5-6 Σαββατοκυριακα τροχαια, ωστε να "" φευγουν"" τα αυτοκινητα ? Αλλα δυστυχως κανενας υπευθυνος δεν το κανει! Κυριε Μπασαντη απευθυνθειτε εσεις στο αρμοδιο υπουργειο, να βαλει τροχαια ωστε να λυθει κατα 80% το προβλημα εγκαιρης προσελευσης στη Ραφηνα. Αληθεια τι μεινανε 2-3 ακομη Σαββατοκυριακα, τοσο δυσκολο ειναι ?

This comment was minimized by the moderator on the site

Σε συνεχεια του προηγουμενου σχολιου μου οτι, οτι δηλ οι του Υπουργειου ειναι και συμπεριφερονται σαν δημοσιοι υπαλληλοι. Εαν προσεξετε την φωτογραφια στην επικεφαλιδα του αρθρου θα δειτε τον Υπουργο οτι σχεδον εχει ξαπλωσει στην πολυθρονα του λες και ειναι σε καποια παραλια (ισως και να τον εχει παρει και λιγο τον υπνακο του), τον υφιπουργο πανω-κατω στο ιδιο στιλ με τον υπουργο, οι δυο αξιωματικοι του λιμενικου με απλανες βλεμμα καρφωμενο στο τραπεζι και τους ακτοπλοους/πλοικτητες που καιγονται να ειναι σε εγρηγορση.Μια φωτογραφια καμια φορα λεει πολλα περισσοτερα πραγματα

This comment was minimized by the moderator on the site

Ο κάθε ακτοπλόος εφοπιλστής ζητά απο το υπουργείο οποια δρομολόγια επιθυμεί. Το υπουργείο ομως σε συνεργασία με τις αρμόδιες λιμενικές αρχές καθώς και το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ) εχει την εκάστοτε ευθύνη για την ασφαλη και εύρυθμη εκτέλεση αυτών των δρομολογίων. Επομένως είναι στη διακριτική του ευχέρεια να τα απορρίπτει, να τα αποδέχεται ή να τα διαμορφώνει κατάλληλα ρος αποφυγή προβλημάτων στα λιμανια της χώρας. Αυτο που ξεκίνησε εφέτος λοιόν είναι μια καθαρή ευθύνη του υπουργείου, το οποίο αποδέχθηκε την ανα 10 λεπτά αναχώρηση πλοίου -είτε συμβατικού είτε ταχύπλοου- απο ενα χώρο οπου εδω και μερικα χρόνια δεν πληρεί τις προϋποθέσεις - υποδομές για την ταυτόχρονη υποδοχή τόσο μεγάλου όγκου επιβατων και οχηματων. Η Ραφήνα δυστυχώς εχει μικρή είσοδο - εξοδο ως πόλη και οι εγκαταστάσεις του λιμένος της δεν επαρκουν για τα 8 - 10 πλοία που αφιξοαναχωρούν μαζικα εντος μίας ώρας τις πρωινές, αλλα αντίστοιχα και τις απογευματινές ώρες.

This comment was minimized by the moderator on the site

MA...KYΡΙΕ ΜΠΑΣΑΝΤΗ...ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΑΣ ! !
ΚΑΠΟΥ ΤΟ ΕΧΤΕ ΜΠΛΕΞΕΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ! !
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ '' ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ'' ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΙΟ ΑΡΜΟΔΙΟΙ'Η ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΗ ΚΙΑ ΔΕΝ ΕΚΤΟΞΕΥΟΥΝ ΛΑΣΠΗ,ΒΩΜΟΛΟΧΙΕΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ !
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΕΣΕΙΣ Ο ΙΔΙΟΣ...ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΕ ΕΣΑΣ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ...ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ '' ΕΝ ΑΒΔΡΩ '' ΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ ΣΤΟ FACEBOKK ...Ή ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ? ?? ????????
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Όταν λέτε λάθος ή τρολάρετε απαντάμε. Έχουμε ένα σάιτ που μπαίνουν χιλιάδες. Δεν θα είναι ξέφραγο αμπέλι κάθε ανώνυμου.

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 6 χρόνια πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Μια σκεψη ειναι καποια πλοια π.χ της Golden Star Ferries της Fast Ferries και της Blue Star Ferries να εχουν σαν βαση το λιμανι του Λαυριου και απο εκει να αναχωρουν για τις Κυκλαδες και εκει να επιστρεφουν. Επειδη η χιλιομετρικη αποσταση για το Λαυριο ειναι μεγαλυτερη εν σχεση με την Ραφηνα και για να υπαρχη και το δελεαρ για τους επιβατες θα πρεπει το εισιτηριο για επιβατες και αυτοκινητα/νταλικες να ειναι τουλαχιστον 30% φθηνοτερο εν σχεση με το εισιτηριο των πλοιων που φευγουν απο Ραφηνα. Αυτο θα μπορουσε να γινεται αν οχι σε μονιμη βαση τουλαχιστον τους καλοκαιρινους μηνες με την μεγαλη κινηση και επισης ετσι θα εδιναν και ζωη και στο λιμανι /περιοχη Λαυριου.Επισης και το λιμανι/Δημος του Λαυριου για να προσελκυση τα πλοια θα μπορουσε να μειωσει να λιμενικα τελη η και ακομη ο Δημος του Λαυριου να επιχορηγη το εισητηριο του λεωφορειου για τους επιβατες που που αναχωρουν η επιστρεφουν μεσω Λαυριου γιατι θα κερδιζε απο αλλου πολυ περισσοτερα.Αυτες ειναι απλες σκεψεις. Υπαρχουν δεκαδες πιο απλες η και πιο συνθετες σκεψεις για αυτους που θελουν να λυσουν το προβλημα.Θελω να πω οτι εαν θελουν μπορει να υπαρξουν λυσεις αλλα οπως γνωριζεται στο Υπουργειο ολοι απο τον Υπουργο και ολους τους επιτελεις ειναι δημοσιοι υπαλληλοι που το μονο που τους ενδιαφερει ειναι να παει 14.00 ωρα να σχολασουν και 30 του μηνος να παρουν τον μισθο τους. Επισης σε αυτα τα συμβουλια τον πρωτο λογο θα πρεπει να τον εχουν παλαιοι αρχιπλοιαρχοι ακτοπλοοι, αρχιπλοιαρχοι του εμπορικου ναυτικου γιατι ολοι οι αλλοι την θαλασσα την ξερουν μονο οταν κανουν το καλοκαιρι βουτιες στα ρηχα.

This comment was minimized by the moderator on the site

Γνωρίζοντας σας και προσωπικά κύριε Μπασαντή, απο αλλοτινές εποχές...
ΣΧΟΛΙΟ
Ώστε με γνωρίζετε από αλλοτινές εποχές ε; Εγώ όμως λόγω της ανωνυμίας σας δεν έχω την χαρά να σας γνωρίζω. Συνεπώς ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΜΑΣΤΕ... Μόλις γνωριστούμε δεν έχω αντίρρηση να ανεβάζω τις κακίες σας

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 6 χρόνια πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Ε όχι και σημερινό χάλι αρκετά χρόνια πριν μια απ τα ίδια γίνονταν στην Ραφήνα τα ξεχάσαμε;;;είτε κάποιοι δεν ήταν εδώ να τα βλέπουν.....Η λύση είναι μία άνοιγμα και άλλων λιμανιών...όσο αφορά το εισιτήριο από ποια απόσταση έχει υπολογιστεί;;από Ραφήνα είτε από Πειραιά οεοοοοοοοοοοο
ΕΡΩΤΗΣΗ
Μια και τα ξέρετε καλά πότε είχε 7& 8 πλοία να αναχωρούν σε μια ώρα από Ραφηνα να το μάθουμε κι εμείς;

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 6 χρόνια πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Νομίζω ότι κάνετε ένα μεγάλο λάθος τα δρομολόγια στο ΣΑΣ τα καταθέτουν οι εφοπλιστές με της ώρες αναχώρησης και το ΣΑΣ τα εγκρίνει η όχι. Άρα αυτά που ζητούν θέλουν να κοπούν ή να διαμορφώθουν αλλιώς το υπουργείο γιατί φταίει αφού το κεφάλαιο μας πάει 40 χρόνια; Περιμένω απάντηση....
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Δεν έχει νόημα να απαντησουμε κάτι που έχουμε απαντήσεο 10 φορές και δεν το διαβάσατε καμία. Άπλα μια κουβέντα: οι εφοπλιστές ζητάνε ότι θέλουν. Την ευθύνη για την ασφάλεια την έχουν υπουργείο, ΣΑΣ και λιμεναρχείο. Και για την επάρκεια των υποδομών το υπουργείο. Αυτοί λοιπόν εγκρίνουν, προτείνουν, απορριπτούν κλπ.
Το σημερινό χάλι είναι δική τους ευθύνη. ΤΕΡΜΑ...

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 6 χρόνια πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ .ΟΙΣΤΡΟ ΣΑΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΤΕ..
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Παρακαλώ το site δεν δέχεται τις πολιτικές ψυχαναλύσεις του καθενός όταν τα γεγονότα στο λιμάνι της Ραφήνας μιλάνε μόνα τους . Ούτε ότι η Άνδρος επικοινωνεί με τον έξω κόσμο με αυτό το λιμάνι δεν ξέρετε!!! Και γι' αυτό μας νοιάζει και μας κόφτει. Περαστικά σας κατά τα άλλα...

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 6 χρόνια πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Τους βλεπω για Λαυριο ολους στο τελος...