Μπαμ στις τιμές για Άνδρο από την Fast Ferries...

Μπαμ στις τιμές των εισιτηρίων για Άνδρο από την Fast Ferries. Από το πρωί 8/8 αναγνωρίζοντας την πραγματική εμπορική αξία της γραμμής η Fast Ferries ανακοίνωσε και αυτή τις νέες τιμές που ισχύουν ήδη από σήμερα για Άνδρο και μέχρι τέλους Σεπτεμβρίου. Οι τιμές αυτές έκπτωση 30% σε επιβάτες και ΙΧ και ισχύουν αναλογικά για όλους τους προορισμούς της γραμμής. Αναλογικές είναι επίσης αι για την Άνδρο. Ισχύουν για τους κατόχους καρτών της Fast Ferries.

Αναλυτικά επιβάτης - με τα κόκκινα πλοία - από Ραφήνα για Άνδρο ή από  Άνδρο για Ραφήνα 13,30 ευρώ!!! Και ΙΧ για τις ίδιες διαδρομές 28 ευρώ!!! Και τέλος μοτοσυκλέτες/μοτοποδήλατα 9,80 ευρώ!!! Διευκρινίζεται πως τέτοιες τιμές είχαν να ισχύσουν από το 2005 όταν τις εφάρμοσε το Πηνελόπη της εταιρείας Αγούδημου…

Το ΕΝ ΑΝΔΡΩ που πρώτο και μόνο τόσα έχει γράψει εφέτος από τον Μάιο για τον λάθος ανταγωνισμό των δρομολογίων που επιδόθηκαν οι ακτοπλοϊκές εταιρείες βλέπει με ικανοποιηση τον πραγματικό ανταγωνισμό των τιμών των εισιτηρίων, που αναφέρεται απευθείας στους επιβατες/καταναλωτές, να φτάνει επιτέλους και στην Άνδρο βάζοντας το νησί μας - εστω και τώρα - για τα καλά στο πραγματικό ανταγωνισμό με τα άλλα νησιά της γραμμής μας.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Μετά τις τελευταίες εξελίξεις και τις εξαγγελόμενες αλλαγές για του χρόνου το καλοκαίρι - δρομολόγηση ταχυπλόων για Άνδρο - όλα δείχνουν πως θα υπάρξουν και ανταγωνιστικές τιμές για το επόμενο καλοκαίρι. Μένει όμως να δούμε τι θα ισχύσει και τον χειμώνα. Κάτι που ίσως σηματοδοτήσει και αν θα υπάρξει χώρος να μπει και άλλη εταιρεία στην γραμμή... 

«ΕΝ ΑΝΔΡΩ»

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Μπράβο στον κ. Ηλιόπουλο. Τους ταρακούνησε.
Ομως, με όλο τον .... ορυμαγδό, κανείς δεν αναφέρει την εξαφάνηση των μειώσεων για τους ταξιδεύοντες συνταξιούχους του ΝΑΤ. Δεν υπάρχουν πια εισιτήρια ΝΑΤ. Μπράβο τους. Ας έρθουν οι αδελφοί Στεφάνου.να ξανα μιλήσουν για την ....... αγάπη τους προς την Άνδρο. Το ναυτικονήσι με πάμπολους συνταξιούχους ναυτικούς.

This comment was minimized by the moderator on the site

Αν κόπτονται τόσο πολύ για τα νησιά μας οι δύο βασικοί ακτολοοι της γραμμής, γιατι δεν φρόντισαν τοσο διαστημα να μειώσουν εστω λιγο τις τιμές των εισιτηρίων τους, ωστε να αποφύγουν την τωρινή κατάσταση? Επίσης γιατί δεν φρόντισαν να επεκτείνουν τη γραμμή και μετά τη Μύκονο με ενα επόμενο λιμάνι της Χίου που είναι απέναντι απο Ανδρο - Τήνο για παραδειγμα ή της Ικαρίας που απο τη Μύκονο απεχει ελαχιστες ωρες με συμβατικό? Ας μην ειχαν σε καθημερινη βάση δρομολόγιο με επέκταση πέραν της Μυκόνου, αλλα δύο με τρείς φορές την εβδομάδα. Ετσι και κόσμο θα είχαν απο τη πλευρά τους, αλλα θα μπορούσαν να αιτηθούν και επιδότησης, μιας και η "επέκταση" θα μπορούσε να χαρακτηριστεί "αγονη". Ειδικότερα απο την περίοδο μετά το Πάσχα που ανοίγει η μέρα και ο κόσμος ταξιδεύει συχνότερα, θα ηταν ευχής έργο η σύνδεση της Ραφήνας με κάποιο απο τα νησιά του ανατολικού Αιγαίου. Αυτό θα ξεκινούσε μια νέα αρχή για μετακίνηση εμπορευμάτων τοπικού χαρακτήρα μετακύ των Κυκλάδων και του Ανατολικου Αιγαίου, αλλά και πληθυσμού επίσης. Μόνο ετσι θα μπορούσαν να εδραιωθούν οι δύο βασικοί "παίκτες" της γραμμής αποφεύγοντας τον έντονο ανταγωνισμό, τουλάχιστον απο συμβατικά πλοια τρίτων εταιρειών που μπαίνουν για δυο ή τρείς μήνες το καλοκαιρι στη γραμμή. Παραδείγματα υπάρχουν πολλά (Bluestar, Hellenic Sea Ways, Hellas Ferries παλαιότερα, κ.α.). Ξεκινώντας την άνοιξη με μια σύνδεση με Χιο για παραδειγμα (ας ειναι στα Μεστά αν οχι στην πολη της Χίου), υπαρχει ο χρόνος μεχρι τοτ καλοκαίρι να γινει γνωστή η γραμμη από τις τοπικες κοινωνίες και να αρχίσει ο κόσμος να ταξιδεύει με οποιο πλοίο κανει τα δρομολόγια. Εξάλλου παρόμοιες αιτήσεις εχουν γινει παλαιότερα σε ΣΑΣ για γραμμή Ραφήνα Ανδρος Χίος παραδείγματος χαρη, οι οποίες τελικα δεν ξεκίνησαν για διάφορους λογους. Ας γινει επιτέλους κατι διαφορετικό απο τη Golden Star και την Fast Ferries στο άμεσο ή απώτερο μέλλον, "ταράζοντας" τα νερα. Που ξερει κανεις? Μπορει και να αποβει επιτυχία!

This comment was minimized by the moderator on the site

«μπαίνω μέσα 50.000 την ημέρα»...ΛΕΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΥ ! ! ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΥΞΗΣΗ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΧΗΜΑΤΩΝ, ΗΔΗ Η ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΑΙΖΟΝ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΡΙΤΗ 15 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ, ΠΟΣΟ ΘΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ ΜΕΣΑ ? ?
ΤΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΕΜΕΙΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΔΡΙΩΤΕΣ, ΠΟΥ 365 ΜΕΡΕΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ, ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΜΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ? ?
ΑΠΟ ΤΗΝ 1η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ, ΤΙ ΘΑ ΑΠΟΓΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ? ?
ΤΕΛΙΚΑ ΓΙΑ ΠΟΣΑ ΕΥΡΩ ΑΞΙΖΕΙ Η ΓΡΑΜΜΗ ΜΑΣ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ, ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΡΑΦΗΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΝΗΣΙΑ ? ?

This comment was minimized by the moderator on the site

ΑΓΑΛΜΑ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟ ΟΙ ΑΝΔΡΙΩΤΕΣ
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΠΙΣΩ ΕΧΕΙ Η ΑΧΛΑΔΑ ΤΗΝ ΟΥΡΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΝΟΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΔΡΟ

This comment was minimized by the moderator on the site

και το χειμώνα θα δούμε αυξηση 1.000% για να βγαλουν τα σπασμενα του καλοκαιριου απο τις εκπτωσεις

This comment was minimized by the moderator on the site

Επιτέλους, να μπορούμε να έρθουμε πιο συχνά στην Άνδρο

This comment was minimized by the moderator on the site

Συμφωνω απολυτως με τον "συχνο ταξιδιωτη" αλλα και τους υπολοιπους!! Συγχαρητηρια στη Fast Ferries!! Υπαρχει μια κατηγορια εργαζομενων, μεταξυ των οποιων και εγω, που εργαζονται Ανδρο αλλα η οικογενεια τους διαμενει Αθηνα!! Το καλοκαιρι διαμενουμε ολοι μας Ανδρο!! Λογω ακριβου εισητηριου τα τελευταια δυο χρονια πηγαινω Αθηνα στην οικογενεια μου καθε δευτερο Σ/Κ διαμενοντας 3-4 ημερες. Με εισητηριο κατω των 15€ θα μπορω να μετακινουμαι καθε Σ/Κ. Ετσι και οι ακτοπλοϊκες θα κερδισουν και εγω!! Οσον αφορα το ακριβο εισητηριο για ΙΧ, αναγκαστηκα και αγορασα δευτερο ΙΧ ωστε να μη το μετακινω με τα πλοια!! Τωρα τον Αυγουστο η μειωση αφορα τους τουριστες και οχι τους μονιμους κατοικους!

This comment was minimized by the moderator on the site

Η γραμμή μας κινδυνεύει να τιναχθεί στον αέρα, μετά την ανελέητη κόντρα και των τριών πλέον ακτοπλόων στη Ραφήνα και όλων όσων σήμερα διαβάζουμε.
Ο χειμώνας προβλέπεται πολύ δύσκολος και δεν θα πρέπει να υπάρξει κενό στα δρομολόγια, λόγω έλλειψης μεταφορικού έργου.
Ηδη εξαγγέλθηκε,ότι, εαν υπάρξει κενό προς Άνδρο θα το καλύψει λέει ο κ.Ηλιόπουλος, με τοπικά δρομολόγια για το νησί μας, με το γνωστό μας AQUA JEWEL και με εισιτήριο μάλιστα στα 12 ευρώ !!!.
Ήδη υπάρχει και το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ που θα δρομολογηθεί του χρόνου στη Ραφήνα και το ΚΙΑΡΑ (Ιεράπετρα) που μπαίνει μαζί με άλλα συμβατικά στις Κυκλάδες.
Ολα αυτά, μας προβληματίζουν όλους και για τον επιπλέον λόγο ότι, ‘’έξυπνα’’ φέτος το καλοκαίρι, η BLUE STAR FERRIERS, επέλεξε να μην βάλει πλοίο της στη Ραφήνα, γιατί προφανώς γνώριζε την κάθοδο του TERA JET στη γραμμή και το τί θα επακολουθούσε !
Συζητείται εντόνως μάλιστα ότι, προετοιμάζεται κάποιου είδους μελλοντική συνεργασία μεταξύ των HELLENIC SEAWAYS και SEAJETS.
Συζητείται επίσης, ότι του χρόνου στη Ραφήνα –όπως εμμέσως ειπώθηκε- αναμένεται να κατέβει το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ, το οποίο αν τελικά δρομολογηθεί στη γραμμή της Ανδρου- Τήνου - Μυκόνου - με κάποια προέκταση- τότε οι δυο εταιρείες της γραμμής των αδελφών Στεφάνου και οικογενείας Παναγιωτάκη, θα βρεθούν σε εξαιρετικά δύσκολη θέση το καλοκαίρι, καθώς το συγκεκριμένο πλοίο, σίγουρα δεν θα παραμείνει τον χειμώνα.
Και το ερώτημα που τίθεται μετά από όλα αυτά είναι, τελικά τι θα απογίνει η γραμμή το χειμώνα; γιατί μόνο με το AQUA JEWEL, η γραμμή δεν βγαίνει !
Δεν μπορούμε να ξαναγυρίσουμε στη εποχή και το ταξίδεμα, κακά τα ψέμματα, μέσα στο χειμώνα, ούτε του AQUA JEWEL,ούτε του ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, μετά απο τα πλοία, SUPERFERRY ,SUPERFERRY II και ΘΕΟΛΟΓΟΣ ,όταν ο Καβοντόρος βγάζει φίδια λια να ξαναζήσουμε ...αλησμόνητες στιγμές με AQUA και ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, γιατί αυτό στα σίγουρα θα είναι τιμωρία μας !
Τελικά, μήπως ήρθε το τέλος εποχής και για την παραδοσιακή και σταθερή γραμμή της Ανδρου -Τήνου – Μυκόνου ? ?
Γιατί με αυτά τα δεδομένα που διαμορφώνονται σήμερα, οι εταιρείες δεν μπορούν πλέον να υπολογίζουν σε συγκεκριμένα κέρδη, παρά την αυξημένη τουριστική κίνηση.

This comment was minimized by the moderator on the site

Kοινώς τους ...ξ.... ο ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ έχασαν την μπάλλα οι φίλτατοι ακτοπλόοι μας, που μας εξυπηρετούν στην γραμμή, οφείλουμε να το πούμε εξαιρετικά, χειμώνα-καλοκαίρι.
Αλλά φίλτατοι κύριοι, Στεφάνου και Παναγιωτάκη, έπρεπε να εμφανιστεί ο κύριος Ηλιοπουλος και να αρχίσετε και εσείς να κάνετε εκπτώσεις ? ?
Να αλλάζετε δρομολόγια, σχεδόν κάθε μέρα, που ακόμη και οι δικοί σας πράκτορες να μην ξέρουν, πιό πλοίο, κάνει το κάθε δρομολόγιο ? ?
Ας ελπίσουμε ότι ο χειμώνας θα είναι εξ ίσου ''γεναιόδωρος '', γιατί, μην ξεχνάτε ότι διακινούνται μόνιμοι κάτοικοι, όλοι εμείς , που δεν είμαστε τουρίστες και θα θέλαμε πολύ να ίσχυαν οι εκπτώσεις και συμβατά (με τις ανάγκες των πολλών) δρομολόγια, επ' ωφελεία όλων μας ! !
Να μην ισχύσουν πλέον τα ...παιδαριώδη προσχήματα και οι παιδαριώσεις δικαιολογίες των υπευθύνων των εταιρειών, περί ...μιάς ώρας ''καθυστέρησης'' της άφιξης του πλοίου στο τελικό του προορισμό στην Μύκονο και αντίστοιχα της άφιξης, στο ανάποδο της επιστροφής, της μιάς ώρας στο λιμάνι της Ραφήνας για όλο τον χειμώνα και κατα τα Παρασκευοσββατοκύριακα, που θέλουμε όλοι μα ςνα έχουμε όσο το δυνατόν μεγαλύτερη επισκεψιμότητα.

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 6 χρόνια πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Αααα...ρε ...ΗΛΙΟΠΟΥΛΕ με τα jet σου....αγαλμα πρέπει να σου στήσουν οι Ανδριώτες και ας μην εχεις ερθει ακόμα στο νησι μας ! ! !
Τάραξες τα ταμεία και τις τσεπες των υπολοίπων ακτοπλοων μας, που απο την μιά μέρα δήλωναν ότι μπαινουν μέσα και απο την άλλη, τώρα,συναγωνίζονται , ποιος θα κάνει τις μεγαλύτερες εκπτώσεις ! ! !
Για να μην θυμηθούμε εκέινον τον εκπ΄ροσωπο απο το Μπατσί της εταιρείας Παναγιωτάκη, που του λέγανε σύσωμοι οι Ανδριώτες , βρέ αδελφέ τον χειμώνα την Παρασκευή δεν μπορεί να φεύγει- να αλλάξει μόνον για τον δύσκολο χειμώνα, το ΘΕΟΛΟΓΟΣ, αντί στις 5.30 μ.μ να φεύγει στις 6.30 μμ.μ ώστε να προλαβαίνει περισσότεροσ κόσμος να έρχεται στο νησί, εκείνος να πανταέι, ότι τα δρομολόγια δεν αλλάζουν είναι πολιτική της εταιρείας μας ...
Και τώρα λόγω ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ, όχι μόνον έχουν αλλάξει τα δρομολόγια αλλά τώρα και τις τιμές ! ! χα...χα...χα...χα
Αααα...ρε ΗΛΙΟΠΟΥΛΕ, πού ήσουνα τόσο καιρό μα τον Αγιο ? ?
Τώρα να δείς πώς θα αλλάξουν και απο ΣΕΤΈΜΒΡΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΌΛΟ ΤΟ ΧΕΙΜΏΝΑ ΑΝΤΊ ΓΙΑ 5.30.Μ. ΝΑ ΦΕΎΓΟΥΝ ΣΤΙς 6.30 ΜΜ.Μ

Περισσότερα