Διάλογος με τους πολίτες για το κλειστό γήπεδο και τις ανεμογεννήτριες

 

Υπάρχει φως στην άκρη του τούνελ ή είναι το τρένο που έρχεται καταπάνω μας;

Δύο από τα μέχρι σήμερα σχόλια για τους δύο φακέλους δημοσιεύουμε ξεχωριστά δύο νηφάλιες παρεμβάσεις ώστε ο διάλογος με τους πολίτες να διευρυνθεί και να ακουστούν καλύτερα και τα δικά τους επιχειρήματα. Για το κλειστό γήπεδο και για την εν γένει πολιτική κατάσταση γράφει ο Φραγκίσκος Μ.Κ. (ΧΩΡΑ) και για τις ανεμογεννήτριες ο Θόδωρος Μανούσος (Μεσαριά-Μπατσί).

Θυμίζουμε πως μόνο ο έπαρχος ανταποκρίθηκε, παρά τις ελάχιστες αρμοδιότητες του, στέλνοντας όλη την σχετική αλληλογραφία μόλις διάβασε τα ερωτήματα στο Εν Άνδρω και τηλεφωνικά εξήγησε την σημερινή κατάσταση κρούωντας τον κώδωνα κινδύνου από την στασιμότητα που υπάρχει και εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους για το νησί μας. Περιμένουμε πάντα απαντήσεις από τον δήμαρχο και την διοίκηση του Δήμου Άνδρου για το κλειστό. αλλά και για τις ανεμογεννήτριες. Γιατί αυτοί έχουν ΟΛΕΣ τις αρμοδιότητες στα χέρια τους. – Εν Άνδρω.

ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ Μ.Κ (ΧΩΡΑ)

Ο Δήμαρχος μας δια της παντελούς απουσίας του δημιουργεί βλάβη ως προς τον δήμο και εξηγούμαστε, για να μην παρεξηγούμαστε, ότι παρουσία έχει μόνον σε κοινωνικές εκδηλώσεις όπου έχει γκλαμουριά και facebook...
Όλοι οι δημότες και όσοι ζούμε στο νησί και στην καθημερινότητα μας, βιώνουμε την απουσία του, αλλά και εξ ίσου καταλαβαίνουμε ότι κάθε δημοτική αρχή χρειάζεται χρόνο να εκφραστεί, να εκφράσει τη πολιτική της και να φανούν τα όποια αποτελέσματα.
Το κακό τελικά εδώ με εμάς είναι ότι πέρασαν 20 σχεδόν μήνες και ουσιαστικές παρεμβάσεις για την καλυτέρευση της ζωής μας δεν είδαμε παρά μόνον από ελάχιστες εξαιρέσεις.
Μέχρι τώρα πολλοί από εμάς φανατικοί θα έλεγα ψηφοφόροι του Θεοδόση, ήμασταν αρκετά επιεικείς και στηρίξαμε πολλές φορές τη δημοτική αρχή για να στηρίξουμε τον τόπο που ζούμε εμείς και τα παιδιά μας.
Οι ίδιοι όμως αναμεταξύ τους, είχαν και έχουν κόντρες και διαφορετικές προσεγγίσεις, όταν πρόκειται για κεφαλαιώδη ζητήματα και έτσι τώρα έχουμε φτάσει εδώ και μερικούς μήνες, στο απόλυτο τίποτα ! 
Έτσι και μετά την διαφοροποίηση στελεχών του, υπάρχει μία διαλυτική τάση στους ''ΝΕΟΥΣ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ'' που δημοκρατικά δεν είναι κακό να συμβεί, είναι πιο τίμιο και μέσα από δημοκρατικές διαδικασίες να χωριστούν οι δρόμοι τους, αρκεί να μιλήσουν ανοιχτά στους δημότες και όχι να κοροϊδεύουν εαυτούς και αλλήλους, ή το χειρότερο ακόμα, να υπάρχει από μέρους των συμβούλων μία μουγγαμάρα και λόγια πίσω από τις πλάτες του καθενός, που κάνουν πολύ μεγάλο κακό στον τόπο, γιατί δεν μπορούν να λειτουργήσουν και αυτό το βλέπουμε καθημερινά.
Κάναμε υπομονή, αλλά τώρα νομίζουμε ότι δεν έχει το δικαίωμα ο Δήμαρχος και οι Δημοτικοί του Σύμβουλοι του να σιωπούν όπως και σε αυτό εδώ το θέμα της κατασκευής ενός επιτέλους ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟΥ στο νησί.
Όχι μόνον δεν απαντούν, αλλά από τι φαίνεται λόγω έλλειψης κάποιας πρωτοβουλίας τους προτιμούν την σιωπή, αλλά αυξάνουν και την αγανάκτηση μας, στο ότι δεν κινείται κάτι σοβαρό σ’ αυτό το τόπο.
Έχουν ευθύνη απέναντι σε όλους εμάς που τους στηρίξαμε, ζητώντας από το Δήμαρχο να συντονίσει τα στελέχη του και να ασχοληθεί με τα του δήμου, ώστε να έρθει ένα μεγάλο έργο επί των ημερών του στο νησί, γιατί έτσι όπως κινούνται θα περάσουν σαν την πιο αποτυχημένη δημοτική αρχή της Άνδρου, ακόμα και αυτής της αλησμόνητου μνήμης αποτυχημένης δημαρχιακής θητείας στην ΥΔΡΟΎΣΑ, του εκλεκτού του συνεργάτη Κυριάκου Θωμά.

 Θεόδωρος Μανούσος

Παρακαλώ να με διορθώσει κάποιος εάν κάνω λάθος:
Η μελέτη έγινε από την Περιφέρεια, ακολουθώντας τις οδηγίες του Υπουργείου, το οποίο ακολουθεί τις οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με τις ΑΠΕ στην Ελλάδα. Το κάθε κράτος στην Ευρωπαϊκή Ένωση έχει ποσοστό συμμετοχής στην Προσπάθεια της Ευρώπης για τη χρήση των ΑΠΕ και επομένως την εξοικονόμηση φυσικών πόρων.
Η Μελέτη είναι η μοναδική ευκαιρία για κάθε περιοχή/χώρα είτε να αρνηθεί (εξηγώντας τους λόγους) είτε να θέσει προϋποθέσεις (δηλαδή μέχρι ΧΧΧ MW στην Άνδρο, ΖΖΖΖ MW στην Τήνο...) προκειμένου για να αποδεχτούν ΑΠΕ.
Το Αιολικό Δυναμικό που προβλέπεται για την Άνδρο είναι μεγαλύτερο και από αυτό της Δυτικής Μακεδονίας, ξεπερνώντας το 100% του νησιού. Πηγαίνετε στην Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (http://www.rae.gr/geo/) και επιλέξτε την καρτέλα "Πυκνότητα Αιολικών Εγκαταστάσεων) και δείτε ότι η Άνδρος με άλλες δύο περιοχές ξεπερνούν το 100% πυκνότητας. Τέρμα ο χώρος για ανθρώπινη δραστηριότητα. Με λίγα λόγια ΟΡΓΙΟ. 
Δυστυχώς η Άνδρος ήταν Απούσα κατά τη σύνταξη των κανόνων και περιορισμών που τέθηκαν για το νησί.
Η Απουσία Διαμαρτυρίας, ή Άρνησης ή Αποδοχής των ΑΠΕ υπό προϋποθέσεις για την Άνδρο, σημαίνει ότι Η Ευρωπαϊκή Ένωση βλέπει ένα νησί με μεγάλο αιολικό δυναμικό χωρίς αντιδράσεις ή περιορισμούς προς εκμετάλλευση. Εμπάτε σκύλοι αλέστε...
Οι εικονικές διαμαρτυρίες δυστυχώς δεν έχουν ούτε σάρκα αλλά ούτε και οστά στα μάτια της Ευρωπαϊκής Ένωσης παρά μόνο η Συγκεκριμένη Μελέτη που συντάχθηκε για την Ελλάδα και από την οποία είμαστε απόντες.

Σημείωση: 

Ο Πίνακας με τις καλύψεις που δημοσιεύεται παραπάνω για τα Αιολικά Πάρκα, λέει τα εξής:

ΔΗΜΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ % ΚΑΛΥΨΗ
ΑΝΔΡΟΥ Δ. ΑΝΔΡΟΥ 32,08%
ΑΝΔΡΟΥ Δ. ΚΟΡΘΙΟΥ 42,73%
ΑΝΔΡΟΥ Δ. ΥΔΡΟΥΣΑΣ 100,02%

Δηλαδή με μια Υδρούσα, με 100% Κάλυψη για Αιολικά Πάρκα και με ένα ΧΥΤΥ, θεωρείτε ότι θα εξακολουθήσει να αποτελεί Τουριστικός Προορισμός;
ΕΠΩΝΥΜΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ. Πείτε ότι γνωρίζετε ή ότι λέει η ...καρδιά σας!

Ευχαριστώ!

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Προς "Φραγκίσκη Γιαννούλα" πολύ ορθή η τοποθέτησή σας.
360 μοίρες!

This comment was minimized by the moderator on the site

Δήμαρχε, Δημοτικοί Σύμβουλοι και των 3 παρατάξεων πάρτε πρωτοβουλίες !
Θεωρώ ότι η πλειοψηφία των δημοτών, έχει πλέον αποκρυσταλλώσει γνώμη ότι η διοίκηση Σουσούδη εξελίσσεται, λίγο-πολύ, όπως πολλοί την περίμεναν, όσοι πολλοί ήξεραν τον χαρακτήρα του Θεοδόση, ενός ηπίου και ευγενή χαρακτήρα, που μάλλον κατά λάθος βρέθηκε στα αυτοδιοικητικά, ενώ θα μπορούσε να προσφέρει πολλά περισσότερα, απο άλλο μετερίζι στο νησί.
Η διοίκηση ενός Δήμου απαιτεί μια αποφασιστική ομάδα, με σχέδιο, με όραμα, με διάθεση σύνθεσης αλλά και σύγκρουσης εκεί όπου απαιτείται και δυστυχώς τέτοια προοπτική δεν υπάρχει, έχει αποδειχτεί απο τα μέχρι σήμερα δρώμενα αλλά και απο τον χαρακτήρα αυτού του ίδιου του Θεοδόση και ορισμένων λεγόμενων γνωστών σε όλους μας αποκαλούμενα ‘’βαρίδια’’ συμβούλων.
Και απο την άλλη καιρό τώρα, να γινόμαστε μάρτυρες ενός λαϊκίστικου προφίλ μέσα απο το facebook με αναρτήσεις φωτογραφιών φιλάρεσκων ανθρώπων που τον πλαισιώνουν, που έψαχναν, αναγνωρισιμότητα, φίλους, ανθρώπους που οι φωτογραφικές μηχανές στα κινητά τους είναι στη πρώτη γραμμή αυτοπαρουσίασης και με τα παχιά λόγια, όπου κάθονται αναμεταξύ μας, να τους διακρίνει μία έπαρση αλλά και μία έλλειψη στοιχειωδών γνώσεων για το τι σημαίνει να είσαι Αντιδήμαρχος, τι σημαίνει να είσαι Δημοτικός Σύμβουλος, να εκπροσωπείς συμπατριώτες σου, που σε προώθησαν στην θέση αυτή, για να λύσεις κοινά προβλήματα και όχι τα προσωπικά σου υπαρξιακά ή και ακόμα να εξυπηρετείς φίλους που σε κολακεύουν και αποκλειστικό σκοπό έχουν να κάνουν τις προσωπικές και επαγγελματικές τους αρπαχτές, που λέει και ο λαός πολύ σοφά .
Ο κανόνας αυτός βέβαια έχει και εξαιρέσεις και όλοι περιμένουμε να επιβεβαιώνεται απο αυτούς που θέλουν ή έδειξαν, έστω δειλά-δειλά, ότι μπορούν να αρθρώσουν λόγο, λόγο που να ζητά να αλλάξουν τα πράγματα και δεν πρέπει τώρα όλοι μας, να τον αφήσουμε να πνιγεί.
Το μοντέλο των προσωπικών εξυπηρετήσεων, των απευθείας αναθέσεων, των τεράστιων ελλείψεων στο να καταφέρουν να φέρουν ένα ρεαλιστικό σχέδιο μικρής έστω ανάπτυξης του νησιού μας, τόσους μήνες που διοικούν τον Δήμο, δείχνει τελικά ότι δεν είχαν κάν προτάσεις, όραμα και διάθεση να δουλέψουν, αλλά τυχαία βρέθηκαν στην θέση της σημερινής διοίκησης του δήμου, αφού είχε καταρρεύσει ο Γληνός και ασφαλώς όλοι τώρα έχουμε κάνει την διαπίστωση ότι, δεν τους άξιζε η νίκη αυτή, ή έστω για να είμαστε πιο επιεικείς, το ποσοστό νίκης που τότε τους δώσαμε και πήραν τα μυαλά τους αέρα δεν το δικαιούνταν, ήταν μέγα λάθος.
Μόνο αν ξαναδιάβασουμε τις ανακοινώσεις του Θεοδόση, όταν ήταν στην αντιπολίτευση, θα καταλάβουμε όλοι μας, ότι κακώς τους πιστέψαμε, ότι κακώς τους αφήσαμε να ονειρεύονται και εμείς να γινόμαστε σαν κάτοικοι τώρα μέρος των ονείρων τους αλλά όχι μέρος της ωμής πραγματικότητας που ζητά εδώ και τώρα πραγματικό έργο.
Ετσι φτάσαμε λίγο πριν υποδεχθούμε το καλοκαίρι να «τσακωνόμαστε»
(με το παράδοξο φαινόμενο, η συμπολίτευση μεταξύ της να τσακώνετε) πολύ λιγότερο απο ότι με την αντιπολίτευση, αντί να πραγματοποιήσουμε τις τομές που απαιτούνται στο νησί, όταν τα προβλήματα τρέχουν, όταν όλα είναι ανοιχτά ( ΑΠΕ, ΧΥΤΥ, ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΙ, ΚΛΕΙΣΤΟ ΣΤΑΔΙΟ κλπ) και αυτοί να σχολούνται με εκδηλώσεις γκλαμουριάς και φιλάρεσκων φωτογραφικών στιγμιοτύπων τους δεξιά και αριστερά.
Η ευθύνη βέβαια εδώ είναι (τηρουμένων και των συσχετισμών των δυνάμεων) και στην αντιπολίτευση και στους δικούς της εκπροσώπους, μέσα και έξω απο το Δημοτικό Συμβούλιο και πιστέβουμε ότι θα πρέπει οι δικές τους ενέργειες να είναι πιό ουσιαστικές, πιό παρεμβατικές μήπως λειτουργήσει κάτι σε αυτό τον τόπο.
Να δράσουν λοιπόν όλοι δυναμικά, με δημοκρατικές διαδικασίες και να δημιουργηθούν νέες συνεργασίες που να δείξουν τον δρόμο,ώστε επιτέλους κάτι να γίνει στο νησί μας.
Οι προκλήσεις των καιρών είναι εδώ, είναι ανοικτές και αν τελικά τους ενδιαφέρει ο Δήμος μας, το νησί μας και που πάει για το μέλλον, ας τολμήσουν.
Να μην πνιγούν οι φωνές που ακούστηκαν για μιά σειρά ζητήματα, αλλά να δυναμώσουν ώστε να προκύψουν νέες δυνάμεις με όρεξη για δουλειά και σύγκρουση χωρίς πισωγυρίσματα.
Δεν υπάρχει πλέον άλλος χρόνος κύριε Δήμαρχε και κύριοι Αντιδήμαρχοι και κύριοι Δημοτικοί και Τοπικοί Σύμβουλοι, από όλες τις σημερινές δημοτικές παρατάξεις που έχετε εκλεγεί και λειτουργείται στο νησί.
Να μην πούμε πάλι μετά απο 5 χρόνια δημοτικής περιόδου ότι χάθηκε άλλα μία ευκαιρία.

This comment was minimized by the moderator on the site

Κύριε Μπασαντη ,κύριοι που γράφεται στον ενανδρο σχετικά με τις ΑΠΕ υπάρχει μια μεγάλη συνομωσία του δημοσίου με τους δανειστές μας για να πάρουν φθηνή ενέργεια στο κόλπο και το υπέρτατο όργανο της δικαιοσύνης ο Αρειος πάγος .
Στην αρχή για να καμφθούν οι αντιδράσεις οι επενδυτές θα πληρώνουν ενοίκιο στους ιθαγενής μετά αφού εγκατασταθούν και λειτουργήσουν όλα θα αδειάσουν και τους ιθαγενής με την κάτωθι απόφαση του 2014 του ανωτάτου δικαστηρίου της χώρας μας



Προσφυγή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων



Η μόνη λύση για την προάσπιση των ιδιωτικών χορτολιβαδικών εκτάσεων στις Κυκλάδες



xIMG_0801Στις Κυκλάδες το Ελληνικό Δημόσιο όχι μόνο επί δεκαετίες απείχε από κάθε ενέργεια που θα μπορούσε να αμφισβητήσει την πεποίθηση των ιδιοκτητών χορτολιβαδικών εκτάσεων και των δικαιοπαρόχων τους, αλλά με σειρά ενεργειών του αναγνώρισε την κυριότητά μας και μας δημιούργησε και ενίσχυσε αυτή μας την πεποίθηση, ώστε η όψιμη διεκδίκησή της να παρίσταται αντίθετη στις αρχές της καλής πίστης και των χρηστών ηθών και στον οικονομικό και κοινωνικό σκοπό του δικαιώματος και άρα αποκρουστέα κατ` άρθρο 281 του ΑΚ.

Παρόλα αυτά το Ελληνικό Δημόσιο έρχεται εκ των υστέρων να επιδείξει αντιφατική συμπεριφορά και να αμφισβητήσει την κυριότητα των πολιτών επί των χορτολιβαδικών εκτάσεων και αυτό αποτελεί κραυγαλέα περίπτωση καταχρηστικής ασκήσεως δικαιώματος, κατά παράβαση της θεμελιώδους αρχής του άρθρου 281ΑΚ. Ακόμη και αν η κυριότητα των επιδίκων ανήκε εις το Δημόσιο, εν τούτοις με την πολλάκις και πολλαπλώς δηλωθείσα και αναγνωρισθείσα έλλειψη κυριότητάς του επ’ αυτών, δημιούργησε ευλόγως σε μας την πεποίθηση ότι δεν έχει ούτε πρόκειται να ασκήσει το δικαίωμα κυριότητος, η δε αντιφατική συμπεριφορά του, με την όψιμη διεκδίκηση της κυριότητάς τους και την σφοδρή σημερινή αντιδικία του μαζί μας, έρχεται σε πλήρη και ευθεία αντίθεση με την μέχρι τώρα συμπεριφορά του (“venirecontrafactumproprium”) και διαψεύδει την ευλόγως δημιουργηθείσα σ` μας εμπιστοσύνη, η οποία βεβαίως είναι προστατευτέα χάριν της ασφάλειας των συναλλαγών (δείτε Γεωργιάδη – Σταθόπουλο, ερμηνεία ΑΚ άρθρο 281, σελ. 493-495). Η τοιαύτη αντιφατική συμπεριφορά του συνιστά αναμφιβόλως καταχρηστική και απαγορευμένη άσκηση δικαιώματος κατ’ άρθρο 281ΑΚ, προφανώς υπερβαίνουσα τα όρια που επιβάλλουν η καλή πίστη, τα χρηστά ήθη και ο κοινωνικός και οικονομικός σκοπός του δικαιώματος, που πρέπει να οδηγεί αυτόματα στην απόρριψη των ισχυρισμών του Δημοσίου.

Στις περιπτώσεις των λιβαδιών (εκτάσεων χορτολιβαδικής μορφής), καθόσον ήδη από τη διατύπωση της παραπάνω αναφερόμενης διάταξης του άρθρου 1 του β.δ. της 3/15 Δεκ 1833, προκύπτει ότι η εφαρμογή της προϋποθέτει κυριότητα του Οθωμανικού Κράτους κατά τους χρόνους πριν από τον αγώνα της ανεξαρτησίας, διότι μόνο υπό το καθεστώς τέτοιας κυριότητας, μπορεί να γίνει λόγος για «ταπί» (Σχετ και αρ.62 παρ 1 του Ν. 998/1979, όπου σαφώς ορίζεται ότι το βάρος απόδειξης σε ακίνητα των Κυκλάδων φέρει το Ελληνικό Δημόσιο, ΕφΑιγ 110/2009, ο.π., ΕφΠατρ 42/2005, ΕφΠατρ 766/2004, ΕφΠατρ 1037/2002, ΕφΚερκ 22/1985).

Εξάλλου, αδέσποτα πράγματα, τα οποία ανήκουν κατά άρθρο 972 ΑΚ στο Δημόσιο είναι εκείνα τα οποία είναι μεν ικανά να τεθούν υπό ανθρώπινη εξουσίαση, αλλά δεν υπάρχει κύριος αυτών. Κατά το άρθρο 2 παρ. 1 του Α.Ν. 1539/1938 «περί προστασίας των δημοσίων κτημάτων», ο οποίος διατηρήθηκε σε ισχύ με την ΕισΝΑΚ 53, νομέας των αδέσποτων καθίσταται το δημόσιο ακόμα και αν δεν ενήργησε πράξεις νομής. Κατά την έννοια των διατάξεων αυτών αδέσποτο καθίσταται το ακίνητο με την εγκατάλειψη της νομής αυτού από τον κύριο με πρόθεση παραιτήσεως αυτού από την κυριότητα, χωρίς μεταβίβασή του σε άλλον. Το Δημόσιο σύμφωνα με τις παραπάνω διατάξεις αποκτά πρωτότυπα κυριότητα και συγχρόνως με την κυριότητα, αποκτά αυτοδίκαια και τη νομή του ακινήτου, ανεξάρτητα αν έλαβε τη φυσική εξουσία αυτού ή αν ενήργησε πάνω σε αυτό πράξεις διακατοχής. Έτσι, επί των αδέσποτων κτημάτων, ο κάτοχος αυτών δεν μπορεί να αποκτήσει νομή ολικά ή μερικά αφού αυτή παρεμποδίζεται από την προαναφερθείσα διάταξη του άρθρου 2 του Α.Ν. 1539/1938 κατά την οποία τα κτήματα του Δημοσίου είναι ανεπίδεκτα νομής τρίτου (ΑΠ 132/2000 ΕλλΔνη 41, 1025). Σύμφωνα με τις διατάξεις του Βυζαντινορωμαικού Δικαίου προϋποθέσεις περιέλευσης κάποιου πράγματος στην κατηγορία των αδεσπότων, ανηκόντων σύμφωνα με την εφαρμοζόμενη διάταξη του άρθρου 16 του Ν. 21.6/10.7.1837 «περί διακρίσεως κτημάτων» στο Δημόσιο κατά κυριότητα είναι όχι μόνο η εγκατάλειψη της νομής του πράγματος, αδιαφόρως κινητού ή ακινήτου αλλά η βούληση του κυρίου περί παραιτήσεως από αυτήν την κυριότητα χωρίς πρόθεση περαιτέρω μεταβιβάσεως του πράγματος σε τρίτο πρόσωπο. Η βούληση του κυρίου πρέπει να εκδηλώνεται υπό συνθήκες που δεν καθιστούν αυτήν αμφίβολη (ΑΠ 105/1964, ΑΠ 544/1972, ΑΠ 532/1980, ΑΠ 1076/1993). Για την εγκατάλειψη του ακινήτου με σκοπό παραιτήσεως από την κυριότητα κατά το προϊσχύσαν β.ρ. δίκαιο δεν απαιτείτο ο τύπος του συμβολαιογραφικού εγγράφου και μεταγραφή, ενώ υπό την ισχύ του ΑΚ η δήλωση του κυρίου περί παραιτήσεως από την κυριότητα πρέπει να γίνει ενώπιον συμβολαιογράφου και να υποβληθεί σε μεταγραφή, γιατί η εγκατάλειψη αποτελεί δικαιοπραξία που τείνει σε εμπράγματη κατάργηση δικαιώματος επί ακινήτου.

Ειδικά δε στα νησιά των Κυκλάδων, στα οποία, όπως προαναφέρθηκε, υπήρχαν μόνο γαίες καθαρής ιδιοκτησίας σύμφωνα με το ισχύον πριν από την απελευθέρωση Οθωμανικό Δίκαιο, οι γαίες δεν ήταν δυνατό να θεωρηθούν εξαρχής αδέσποτες (ΕφΑιγ 110/2009). Από τα παραπάνω συνάγεται ότι μετά την απελευθέρωση, ένα ακίνητο για να καταστεί αδέσποτο έπρεπε να υπάρχει εγκατάλειψη της νομής του από τον κύριο προς σκοπό παραίτησης από την κυριότητα και χωρίς πρόθεση μεταβίβασης προς τρίτο πρόσωπο, ενώ υπό το καθεστώς ισχύος του ΑΚ, όπου τα αδέσποτα ρυθμίζονται από το άρθρο 972 ΑΚ κατά το άρθρο 2 παρ. 1 α.ν. 1539/1938-προκειμένου να καταστεί ένα ακίνητο αδέσποτο δεν αρκεί ούτε και απαιτείται εγκατάλειψη νομής από τον κύριο, αλλά απαιτείται να προβεί ο κύριος σε δήλωση παραίτησης από την κυριότητα, η οποία δήλωση πρέπει και να μεταγραφεί. Δε συνάγεται δε τεκμήριο εγκατάλειψης από το λόγο και μόνο ότι ο αντίδικος του Δημοσίου αδυνατεί να αποδείξει με έγγραφους τίτλους την άσκηση νομής στο επίδικο από τους απώτερους δικαιοπαρόχους του. Διότι ακόμη και αν δεν αποδειχθεί ότι οι δικαιοπάροχοι του σημερινού νομέα ασκούσαν πράξεις νομής στο ακίνητο, τούτο δεν αποδεικνύει ασφαλώς ότι αυτό ήταν αδέσποτο, καθόσον την προϋπόθεση αυτή πρέπει να αποδείξει το Δημόσιο (ΕφΑιγ 110/2009, ΠΠΝαξ 62/2004, Κιτσάρας, ο.π.).

Επειδή οι διατάξεις των πρωτοκόλλων της 3-22/1.2.1830 «περί ανεξαρτησίας της Ελλάδος», τα ερμηνευτικά του εν λόγω πρωτοκόλλου κείμενα των τριών προστάτιδων δυνάμεων από 4/16.6.1830 και 1/7 (19-8) 1830, της από 3.7.1832 συνθήκης της Κωνσταντινούπολης, δια των οποίων περιήλθαν στο Ελληνικό Δημόσιο, δικαιώματι πολέμου, οι αναφερόμενες σε αυτά γαίες, δεν εφαρμόζονται επί των κειμένων στα νησιά των Κυκλάδων γαιών, διότι είναι πασίδηλο ότι κατά την εποχή της τουρκοκρατίας, οι Κυκλάδες αποτελούντο στο σύνολό τους από ιδιωτικές γαίες καθαράς ιδιοκτησίας. Και τούτο διότι τα νησιά αυτά, υπαχθέντα υπό την Οθωμανική κυριαρχία όχι δικαιώματι πολέμου αλλά ειρηνικά κατόπιν συνθηκών συναφθεισών μεταξύ των μέχρι τότε Γενουατών ή Ενετών κατακτητών τους αφενός και του Σουλτάνου αφετέρου, δεν θεωρήθηκαν περιελθόντα στον Σουλτάνο, αλλά οι γαίες των νησιών αυτών χαρακτηρίσθηκαν κατά τον ιερό μουσουλμανικό νόμο ως ιδιωτικές ανήκουσες στην κατά τα άρθρα 1 και 2 του από 7ης Ραμαζάν έτους 1274 Οθωμανικού νόμου «περί γαιών» κατηγορία των καθαράς ιδιοκτησίας ακινήτων, τα οποία εξακολούθησαν εξουσιαζόμενα υπό των μέχρι τότε κυρίων αυτών και δη κατά πλήρη κυριότητα, υπό τον όρο όμως καταβολής εγγείου φόρου. Κατά συνέπεια, τα ακίνητα των νήσων αυτών μη εξουσιαζόμενα πριν από την επανάσταση από τον σουλτάνο ουδέ κατεχόμενα από οθωμανούς ιδιώτες, δεν περιήλθαν στο Ελληνικό Δημόσιο, κατά διαδοχήν του Τουρκικού Δημοσίου, δικαιώματι πολέμου και δυνάμει των περί ανεξαρτησίας της Ελλάδος πρωτοκόλλων του Λονδίνου και της από 7.7.1832 συνθήκης της Κωνσταντινούπολης (Α.Π 200/1934, Α.Π. 466/1957).

Επειδή, κατά το άρθρο 1 του Β.Δ. της 15-12-1833 «περί διορισμού του φόρου βοσκής και του δια τα εθνικοϊδιόκτητα λειβάδια εγγείου φόρου κατά τα έτη 1833-1834″, που έχει ισχύ νόμου, όλα τα λειβάδια, για την επικαρπία των οποίων δεν υπάρχει έγγραφο (ταπί) εκδοθέν επί τουρκοκρατίας, θεωρούνται δημόσια και η νομή τους παραμένει στο Δημόσιο. Η διάταξη αυτή αφορά τη συντήρηση των δικαιωμάτων του Δημοσίου, τα οποία προϋπήρχαν επί των ως άνω γαιών σε όλη την ελληνική επικράτεια και επομένως μόνο σε αυτές που δεν ανήκαν σε ιδιώτες και είχαν καταληφθεί από το Ελληνικό Δημόσιο στις Κυκλάδες, δεν καθιστά όμως ανεπίδεκτα νομής και ιδιωτικής κτήσεως στο μέλλον τα ακίνητα αυτά. Η έννοια αυτή προκύπτει και από: α) το άρθρο 1 παρ. 2 του ν. ΚΘ` της 31-1/18-2-1864, κατά το οποίο το Δημόσιο και οι Κοινότητες διατηρούν τα δικαιώματα που είχαν επί των αμφισβητουμένων λειβαδίων άνευ βλάβης των αποκτηθέντων δικαιωμάτων από τρίτους, καθώς και β) από το άρθρο 3 του ν. ΨΗΖ`/1880, κατά το οποίο, οι Κοινότητες, ως προς τα κοινοτικά λειβάδια, διατηρούν απέναντι των ιδιωτών τη νομική κατοχή επί των βοσκοτόπων, επί των οποίων εγένεντο μέχρι το 1864 τοποθετήσεις ποιμνίων. Περαιτέρω από τις προαναφερόμενες διατάξεις περί κτήσεως κυριότητας ακινήτου με έκτακτη χρησικτησία του βυζαντινορωμαϊκού δικαίου σε συνδυασμό με τις διατάξεις των άρθρων 18 και 21 του ν. της 21-6/3-7-1837, 21 του ν.δ. της 22-4/18-5-1926, 60 του ν. ΣΟΖ`/1855 και 12 παρ. 1 του ν. ΔΝΖ`/1912 προκύπτει ότι είναι δυνατή η απόκτηση κυριότητας επί βοσκοτόπων, εθνικών ή μη, και από ιδιώτες, εφόσον αυτοί τους νέμονταν με διάνοια κυρίου και με καλή πίστη επί τριακονταετία μέχρι και την 11 Σεπτεμβρίου 1915. Εξάλλου επί συμπληρωθείσης ως άνω μέχρι και την 11-9-1915 έκτακτης χρησικτησίας δεν έχουν εφαρμογή και δεν ασκούν νόμιμη επιρροή επί της δι” αυτής κτηθείσης κυριότητας οι μεταγενέστερες διατάξεις του άρθρου 117 του ν. 3077/1924 «περί δασικού Κώδικος», και του άρθρου 215 του ν. 4173/1929, όπως τροποποιήθηκαν και συμπληρώθηκαν από το άρθρο 37 του αν. ν. 1539/1938 και το άρθρο 16 του αν.ν. 192/1946 της, και επαναλήφθηκαν στο άρθρο 58 του ν.δ. 86/1969 «περί Δασικού Κώδικος» με τις οποίες ορίζεται ότι επί των δημοσίων εν γένει δασών θεωρείται νομεύς το Δημόσιον, έστω και αν δεν ενήργησε επ` αυτών καμία πράξη νομής και ότι μόνη η βοσκή επί δημοσίων δασών κλπ ουδέποτε θεωρείται ως πράξη νομής ή οιονεί νομής.

Ειδικότερα, κατά την περίοδο της Τουρκοκρατίας τα νησιά των Κυκλάδων, τα οποία δεν κατοικούνταν από Τούρκους, αλλά από Χριστιανούς, άνηκαν στο Βιλαέτι (νομαρχία) του Αρχιπελάγους, διατελούσαν υπό τη Διοίκηση των Καπετάν Πασά (Τούρκων Αρχιναυάρχων) και υπό την άμεση Διοίκηση των διερμηνέων του Τουρκικού Στόλου, αυτοδιοικούνταν από Έλληνες αιρετούς προεστούς και δημογέροντες και απολάμβαναν του προνομίου του ελεύθερου ιδιοκτησιακού καθεστώτος (μουλκιέτ). Είχαν, δε, περιέλθει στην Οθωμανική κυριαρχία όχι δικαιώματι πολέμου, αλλά ειρηνικά, κατόπιν συνθηκών που συνήφθησαν μεταξύ των μέχρι τότε Γενουατών ή Ενετών κατακτητών τους και του Σουλτάνου, αλλά (οι γαίες των νησιών αυτών) χαρακτηρίστηκαν κατά τον Ιερό Μουσουλμανικό Νόμο ως ιδιωτικές ανήκουσες, κατά τα άρθρα 1 και 2 του από 7 Ραμαζάν έτους 1274 του Οθωμανικού Νόμου «περί Γαιών», στην κατηγορία των καθαρής ιδιοκτησίας ακινήτων, τα οποία εξακολουθούσαν να εξουσιάζονται από τον μέχρι τότε κύριο αυτών και δη κατά πλήρη κυριότητα με την καταβολή εγγύου φόρου (σχετ. Ελευθεριάδης, ο.π. Παπαχρήστου, ο.π.). Κατά δε τα άρθρα 167, 175, 181 και 185 του Οθωμανικού Κώδικα, οι μεταβιβάσεις των ακινήτων καθαρής ιδιοκτησίας (μουλκιών) δεν υπόκειντο σε διατυπώσεις και συνεπώς, επιτρεπόταν η μεταβίβασή τους με ιδιωτικά έγγραφα, τα οποία αποτελούν νόμιμο τρόπο μεταβίβασης καθόσον τα μούλκια εξομοιώνονται με κινητά και δεν απαιτείτο καμία μεταγραφή στα κτηματολογικά βιβλία, σύμφωνα με το ιερό Μουσουλμανικό Δίκαιο που κατίσχυε των νεότερων Οθωμανικών νόμων (σχετ. ΑΠ 1135/1975, ΝοΒ 24,419, ΑΠ 466/1957, ΝοΒ 6,115).

Κατά συνέπεια, τα ακίνητα των νησιών αυτών, καθόσον δεν ανήκαν στην κατηγορία των δημοσίων Οθωμανικών Γαιών και δεν εξουσιάζονταν πριν από την επανάσταση από τον σουλτάνο, ούτε κατέχονταν από οθωμανούς ιδιώτες, δεν περιήλθαν στο Ελληνικό Δημόσιο, κατά διαδοχή του Τουρκικού Δημοσίου, δικαιώματι πολέμου και δυνάμει των περί ανεξαρτησίας της Ελλάδος Πρωτοκόλλων του Λονδίνου και της από 7-7-1832 συνθήκης της Κωνσταντινούπολης, αλλά εξακολούθησαν και μετά το χρονικό αυτό σημείο να ανήκουν στους μέχρι τότε χριστιανούς ιδιοκτήτες τους (σχετ. ΑΠ 200/1934 ΕΕΝ1,467, ΕφΑιγ 110/2009, ΕφΑιγ 83/2009, ΕφΑιγ 24/2007 αδημοσ. Εφ Αιγ195/2003, ΑρχΝομ 2004, 337, Παπαχρήστου ό.π., Κιτσάρας ό.π. 441/1980 Γνμδ ΝΣΚ ό.π. Απ.Γεωργιάδης, Η κυριότητα του Δημοσίου επί των αδέσποτων ακινήτων ΧρΙΔ 2005,859). Λόγω του ιδιαίτερου αυτού καθεστώτος, στις γαίες των Κυκλάδων δεν εφαρμόζονταν οι διατάξεις του Οθωμανικού Νόμου περί γαιών, οι οποίες προέβλεπαν το «ταπί» (δηλαδή έγγραφο με το οποίο παρεχόταν σε ιδιώτη δικαίωμα εξουσίασης (τεσσαρουφ) επί δημοσίων γαιών κατά το άρθρο 3 του οθωμανικού νόμου περί γαιών της 7 Ραμαζάν 1274), αλλά αυτές του ιερού Μουσουλμανικού δικαίου, οι οποίες εξομοίωναν τις γαίες με τα κινητά πράγματα και συνεπώς για τη μεταβίβασή τους αρκούσε απλή συμφωνία, η οποία μπορούσε να αποδειχθεί και με ιδιωτικά έγγραφα.

Συνεπώς, δοθέντος ότι κατά τον χρόνο της επανάστασης τα νησιά των Κυκλάδων αποτελούνταν στο σύνολό τους από γαίες καθαρής ιδιοκτησίας, το Δημόσιο φέρει το βάρος απόδειξης της μεταγενέστερης σε σχέση προς τον χρόνο αυτό κτήσης κυριότητας με κάποιον άλλον τρόπο (λ.χ. απαλλοτρίωση, αγορά, δωρεά, ανταλλαγή, κατάληψη εγκαταλελειμμένου κτήματος υπό τους όρους του άρθρου 34 α.ν. 1539/1938, παραίτηση του κυρίου από την κυριότητα του ακινήτου με συνέπεια να καταστεί αυτό αδέσποτο).

Τέλος, η απόφαση της Ολομέλειας του Αρείου Πάγου που άλλαξε σε βάρος των Κυκλάδων την μακραίωνη νομολογία της σε σχέση με τα λιβάδια, παραβίασε την διάταξη του άρθρου 12 παρ. 4 του ν. ΔΝΖ/1912, όπως ερμηνεύθηκε αυθεντικώς με το ν. 2798/1922. Σύμφωνα με τη διάταξη αυτή, όσοι βοσκότοποι ήταν εθνικοί και γινόταν χρήση τους ως τοιούτων (δεν ανήκαν δηλαδή στην κυριότητα των Κοινοτήτων ή ιδιωτών) παραχωρήθηκαν στην κυριότητα και νομή εκάστης Κοινότητας εντός των διοικητικών ορίων της οποίας περικλείονται.

Συνεπώς μόνη λύση για τους Κυκλαδίτες που το Δημόσιο σχεδιάζει να τους πάρει τα χωράφια τους – Κύριος οίδε με ποιο σκοπό- , είναι η προσφυγή κατά του Ελληνικού Δημοσίου στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, αφού προηγουμένως εξαντληθούν όλα τα εγχώρια ένδικα μέσα. Με την προσφυγή θα ζητείται να καταδικασθεί το Ελληνικό Δημόσιο να αποζημιώσει πλήρως τον πολίτη των Κυκλάδων με όλη την πραγματική αξία του ακινήτου που εντελώς παράνομα του πήρε το Δημόσιο.

This comment was minimized by the moderator on the site

Ένα άκρως διαφωτιστικό σάιτ με μαρτυρίες των ίδιων των ΓΕΡΜΑΝΩΝ. Έχει ακούσει κανείς για το Μανιφέστο του Darmstadt.
https://sites.google.com/site/binteostigmagonontmemgaok1/anemogennetries-gia-osous-den-xeroun
Διαβάστε, διαβάστε και όταν ακούσετε κάποιον να σας πείσει για την Πράσινη Ανάπτυξη θα έχετε πολλέ απαντήσεις να δώσετε.
π.χ.
Το «αιολικό πάρκο» μετατρέπει μια περιοχή σε βιομηχανική ζώνη στην οποία σειρές ανεμογεννητριών μετατρέπουν την αιολική ενέργεια σε ηλεκτρική.
Η τακτική των εταιρειών αιολικής ενέργειας πολλές εκ των οποίων είναι θυγατρικές εταιρειών συμβατικής παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος είναι απλή και αποτελεσματική. Επιλέγουν τις πιο ειδυλλιακές περιοχές φυσικής ομορφιάς με λίγους σχετικά κατοίκους που δεν έχουν τα πολιτικά μέσα ή και την γνώση για να αλλάζουν αποφάσεις που επηρεάζουν καταστροφικά τον τρόπο ζωής τους. Αποκλείουν τις πυκνοκατοικημένες περιοχές γιατί είναι ακριβή η χρήση γης και δεν τους συμφέρει.

Η αιολική ενέργεια είναι ανεπικερδής εξαιτίας της χαμηλής απόδοσης ενέργειας αλλά και λόγω του μεγάλου κόστους επένδυσης και συντήρησης των ανεμογεννητριών. Αυτό προκύπτει από την χρήση της αιολικής ενέργειας σε χώρες πρωτοπόρους στον τομέα αυτό, όπως η Γερμανία. Η εμπειρία της Γερμανίας από την χρήση της αιολικής ενέργειας σε ευρεία κλίμακα καταγράφεται στο Μανιφέστο του Darmstadt.

Κατανοήτή η άποψη κάποιων που αποσκοπούν να νοικιάσουν κανένα χωραφάκι για ανεμογεννήτριες.
Έλα που δεν θα συμφωνήσουμε οι υπόλοιποι. Μάθετε ότι εάν ονειρεύεστε ότι θα πάρετε ενοίκιο, τότε είστε αλλού.

This comment was minimized by the moderator on the site

Ένα άκρως διαφωτιστικό σάιτ με μαρτυρίες των ίδιων των ΓΕΡΜΑΝΩΝ. Έχει ακούσει κανείς για το Μανιφέστο του Darmstadt.
https://sites.google.com/site/binteostigmagonontmemgaok1/anemogennetries-gia-osous-den-xeroun
Διαβάστε, διαβάστε και όταν ακούσετε κάποιον να σας πείσει για την Πράσινη Ανάπτυξη θα έχετε πολλέ απαντήσεις να δώσετε.

π.χ.
Το «αιολικό πάρκο» μετατρέπει μια περιοχή σε βιομηχανική ζώνη στην οποία σειρές ανεμογεννητριών μετατρέπουν την αιολική ενέργεια σε ηλεκτρική.
Η τακτική των εταιρειών αιολικής ενέργειας πολλές εκ των οποίων είναι θυγατρικές εταιρειών συμβατικής παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος είναι απλή και αποτελεσματική. Επιλέγουν τις πιο ειδυλλιακές περιοχές φυσικής ομορφιάς με λίγους σχετικά κατοίκους που δεν έχουν τα πολιτικά μέσα ή και την γνώση για να αλλάζουν αποφάσεις που επηρεάζουν καταστροφικά τον τρόπο ζωής τους. Αποκλείουν τις πυκνοκατοικημένες περιοχές γιατί είναι ακριβή η χρήση γης και δεν τους συμφέρει.

Η αιολική ενέργεια είναι ανεπικερδής εξαιτίας της χαμηλής απόδοσης ενέργειας αλλά και λόγω του μεγάλου κόστους επένδυσης και συντήρησης των ανεμογεννητριών. Αυτό προκύπτει από την χρήση της αιολικής ενέργειας σε χώρες πρωτοπόρους στον τομέα αυτό, όπως η Γερμανία. Η εμπειρία της Γερμανίας από την χρήση της αιολικής ενέργειας σε ευρεία κλίμακα καταγράφεται στο Μανιφέστο του Darmstadt.

Κατανοήτή η άποψη κάποιων που αποσκοπούν να νοικιάσουν κανένα χωραφάκι για ανεμογεννήτριες.
Έλα που δεν θα συμφωνήσουμε οι υπόλοιποι. Μάθετε ότι εάν ονειρεύεστε ότι θα πάρετε ενοίκιο, τότε είστε αλλού.

This comment was minimized by the moderator on the site

Έχει την λογική του το συνεχίζομε
Έχει την λογική του και το μηδενιστείς
Ήρθε να τα μηδενίσει
Που είναι ο εκπρόσωπος τυπου του δημου συγνώμη του LAIF
Το. Χαλί τους το μαύρο ΜΠΕεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

This comment was minimized by the moderator on the site

τι έγιναν τα σχόλια της σελίδας???

This comment was minimized by the moderator on the site

Σας παραθέτω σχετικό διάλογο στο Facebook

Dimitrios Mentinis Θελω να πιστευω πως ειναι καιρος να ξυπνησουμε απο τον ληθαργο πριν ειναι αργα.τα λογια περττευουν
Kate Chalari Theodore Manoussos, δηλαδή ούτε αντιπρόταση υπήρξε, αλλά ούτε και άρνηση ή έστω κάποια άλλη εναλλακτική θέση από την σημερινή διοίκηση. Ένα δελτίο τύπου από τον Δήμο Άνδρου για ενημέρωση των πολιτών θα έχουμε επιτέλους;
Ή θα ξυπνήσουμε ένα πρωί και θα είμαστε περικυκλωμένοι από ανεμογεννήτριες και υπεύθυνοι θα είναι όλοι οι άλλοι εκτός της διοίκησης του Δήμου;
Theodore Manoussos
ΔΗΜΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ % ΚΑΛΥΨΗ
ΑΝΔΡΟΥ Δ. ΑΝΔΡΟΥ 32,08%
ΑΝΔΡΟΥ Δ. ΚΟΡΘΙΟΥ 42,73%
ΑΝΔΡΟΥ Δ. ΥΔΡΟΥΣΑΣ 100,02%
Κίμων Μανέτας Δεν καταλαβαίνω το εξής: Εφόσον η Άνδρος απορρίπτει τη μελέτη, πως γίνεται η περιφέρεια να την εγκρίνει;
Η παγίδα σε αυτή τη μεθοδευμένη απάτη της ΕΕ, μας λέει ότι είτε συμφωνήσετε είτε αρνηθείτε, τα ΑΠΕ θα μπουν. Αν θέλετε κάτι διαφορετικό ώς προς το μέγεθος, τον αριθμό κλπ, κάντε αντιπρόταση. Αν δεν τη κάνετε, ακόμα κι αν αρνείστε τη παρούσα μελέτη, θα θεωρηθεί ότι την αποδέχεστε.
Είμαστε καλά ρε συμπολίτες; ποιο επιστημονικό μυαλό θεσμοποιεί την παράνοια σ αυτό το τόπο;
Theodore Manoussos Κίμωνα καλησπέρα, θα πρότεινα αντί να ερμηνεύουμε εμείς την Περιφέρεια και να χρησιμοποιούμε ορολογίες (π.χ. η Άνδρος δεν απέρριψε καμία μελέτη, ΑΠΟΥΣΙΑΖΕ), να ρωτήσει κάποιος την Περιφέρεια (κατ' επέκταση την ΕΕ), πως τελικά ερμηνεύουν εκείνοι την ΑΠΟΥΣΙΑ της Άνδρου. Η Περιφέρεια σίγουρα ενέκρινε κάτι. Ρωτήστε τον Έπαρχο Dimitris Lotsaris να σας πει τι.
Theodore Manoussos Κίμωνα καλησπέρα, Ο Δήμος δεν παρέστη στα συγκεκριμένα συμβούλια, συνεπώς δεν έγινε ποτέ Μελέτη Σκοπιμότητας Αιολικών για την Άνδρο, σύμφωνα με τη φέρουσα ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ της.
Επομένως, η Περιφέρεια προχωρά στα επόμενα βήματα και για την Άνδρο ισχύει η ΑΡΧΙΚΗ ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ ΑΙΟΛΙΚΩΝ, όπως αυτή έχει καταγραφεί στην ιστοσελίδα της ΡΑΕ.
Μπορεί κάποιος να μας εξηγήσει γιατί:
1. Η ΥΔΡΟΥΣΑ έχει τόσο υψηλή καταγεγραμμένη ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ Αιολικών σε σχέση με την υπόλοιπη Άνδρο;
2. Η ΑΝΔΡΟΣ έχει τόσο υψηλή καταγεγραμμένη ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ Αιολικών σε σχέση με την υπόλοιπη ΕΛΛΑΔΑ;
Εάν κάποιος κάνει συγκρίσεις μεγεθών των ΑΙΟΛΙΚΩΝ, θα εκπλαγεί με τις διαπιστώσεις του και επομένως οι Ευθύνες του Δήμου ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ είναι ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ.
Η Απουσία τους δηλώνει ΑΝΟΧΗ και ΣΥΝΕΝΟΧΗ Κίμωνα.
George Sigalas 1. Η Αδειοδότηση ανεμογεννητριών δεν απαιτεί συναίνεση Δήμου. Ετσι μου έχουν πει.2. Οι εταιρείες υποβάλλουν πολλές αιτήσεις αδειών, καθώς πολλές δεν προχωράνε, για διάφορους λόγους. Για να θεωρηθεί μία άδεια υλοποιήσιμη πρέπει να πάρει περιβαλλοντικούς όρους. Δεν έψαξα στην ΡΑΕ και δεν ξέρω εαν εκεί το αναφέρει, αλλά εαν δεν υπάρχει έγκριση περιβαλλοντικών όρων δεν μπορεί να προχωρήσει. Αυτό πρέπει να διερευνηθεί. Η έγκριση της ΡΑΕ είναι σε πολύ αρχικό στάδιο και δεν σημαίνει ότι το πάρκο μπορεί να κατασκευαστεί 4. Τα νησιά μας δεν έχουν διασυνδεθεί και το PROJECT διασύνδεση έχει σταματήσει. Τελευταία φορά που το παρακολούθησα, πριν από δύο χρόνια περίπου, ο διαγωνισμός είχε βγει άγονος, γιατί καμία εταιρεία δεν είχε δώσει προσφορά. Σήμερα δεν ξέρω που βρίσκεται η ιστορία. Ακούστηκαν διάφορα, αλλά εγώ δεν έχω ενημέρωση. 5. Θα είναι πολύ εντυπωσιακό αυτή την εποχή στην Ελλάδα, να δούμε να έρχεται πακτωλός χρημάτων από το εξωτερικό για την κατασκευή των ανεμογεννητριών. Γιατί καταλαβαίνετε ότι είναι τεράστιες επενδύσεις. Σημειώστε ακόμα ότι υπάρχουν μεγάλες καθυστερήσεις στις πληρωμές των πάρκων, καθώς δεν υπάρχουν χρήματα, άρα φορτώνοντας το δίκτυο με επιπλέον ΑΠΕ δεν ξέρω εαν θα μπορούν να πληρώνονται. Αυτό αν υπάρχουν ακόμα σήμερα υποψήφιοι επενδυτές, για την Ελλάδα, το ξέρουν.
Kate Chalari Επαναλαμβάνω, ένα δελτίο τύπου από τον Δήμο θα έχουμε για να ενημερωθούμε;
Γιατί τόση σιωπή;
Γιατί όταν τόσοι πολίτες θέλουν να ενημερωθούν για το κλειστό γυμναστήριο και τώρα με τις ΑΠΕ;
Δεν ξέρουν ή δεν θέλουν;
Kate Chalari George Sigalas, ποιος και με ποια αρμοδιότητα σας έχουν πει ότι η αδειοδότηση ανεμογεννητριών δεν απαιτεί συναίνεση Δήμου;
George Sigalas Γνωστός μου που δούλευε σε μεγάλο όμιλο σχετικό με ανεμογεννήτριες. Εμεινε χωρίς δουλειά, καθώς όπως μου είχε πει σταμάτησαν όλα αυτά. Τον έχω χάσει όμως εδώ και δύο χρόνια , καθώς βρήκε δουλειά στο Κατάρ.

This comment was minimized by the moderator on the site

Μπράβο κύριε Μανούσο,
Ευτυχώς που υπάρχει το Εν Άνδρω και άνθρωποι σαν εσάς και υπάρχει έγκυρη ενημέρωση.

This comment was minimized by the moderator on the site

Μας κούρασε πολυ η Μ.Α.Δεν εχει να ασχοληθεί με τίποτα άλλο;Οταν σε λίγες μέρες πάνε τα σκουπίδια για την ΠΛΟΥΣΚΑ τι θα κάνει;