• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

Όσοι φίλοι θέλουν, μπορούν να στείλουν κείμενα, φωτογραφίες, παρατηρήσεις, απαντήσεις κλπ στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση.

  • Facebook
  • Twitter
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ
Εν Άνδρω Εν Άνδρω Εν Άνδρω
Άνδρος enandro.gr@gmail.com
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ
Εν Άνδρω Εν Άνδρω Εν Άνδρω
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

Απάντηση του συντονιστή του LIFE Άνδρου

Κατηγορία: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Δημοσίευση: 08/06/2016 Σχόλια: 22

 

Βράχια με προστατευόμενες φωλιές αγριοπερίστερων και θαλασσοκοράκων στην Βόρεια Άνδρο (φωτο: Εν Άνδρω) 

(Από τον συντονιστή του προγράμματος LIFE Άνδρου κ. Ισίδωρο Νικολάου λάβαμε την παρακάτω επιστολή σχετικά με ορισμένα ερωτήματα και επιθετικά σχόλια αναγνωστών, στα οποία ήδη απαντήσαμε εμείς με όσα ξέραμε, αλλά είχαμε ζητήσει δημοσίως να απαντήσουν και να στηρίξουν το πρόγραμμα και οι αρμόδιοι – γραφείο τύπου, πολιτική ηγεσία, κλπ. Δυστυχώς κανείς από τους μεγαλόσχημους ΔΕΝ απάντησε.  Απλώς 4 μέρες μετά το συμβάν (!) κατάφεραν κι έστειλαν δελτίο με μια βαριεστημένη περίληψη της ανακοίνωσης του λιμεναρχείου! Την ίδια στιγμή η ανάρτηση του Εν Άνδρω για το συμβάν είχε κυκλοφορήσει πλέον σε όλη την Ελλάδα μέσω της αναδημοσίευσης της από το ένθετο για το κηνύγι και το ψάρεμα της εφημερίδας ΕΘΝΟΣ! Αλλά και πάλι στο βαριεστημένο δελτίο τους απόφυγαν να πουν κάτι επί της ουσίας των ερωτημάτων που είχαν ήδη τεθεί. Καθόλου περιέργο. Οι σημερινοί αρμόδιοι ΔΕΝ είναι εδώ! Είναι μακριά! Και ΔΕΝ στήριξαν σχεδόν ΠΟΤΕ το πρόγραμμα. Οι εργαζόμενοι που το “τρέχουν” πορεύτηκαν μόνοι τους. Και μόνοι τους απαντάνε και επί της ουσίας σήμερα. Τους ευχαριστούμε. Και δηλώνουμε πως το “εν Άνδρω” θα παραμείνει δίπλα τους στηρίζοντας ανιδιοτελώς πάντα τις δράσεις τους για γνώση, ευαισθητοποίηση, διάσωση και ανάδειξη του μοναδικού περιβάλλοντος του νησιού μας. –  Διαμαντής Μπασαντής).


ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΙΣΙΔΩΡΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Ο Ισίδωρος Νικολάου οδηγά το σκάφος του LIFE στην Βόρεια Άνδρο (φωτο: Εν Άνδρω). 

Κύριε Μπασαντή,

παρόλο που τα ανώνυμα σχόλια δεν προάγουν συνήθως την υγιή ανταλλαγή απόψεων και ορισμένα πικρόχολα εξ αυτών δεν με αγγίζουν, διαπιστώνω ότι από ορισμένους επιχειρείται η δημιουργία «κλίματος» με όσα γράφουν, το οποίο “κλίμα” στρέφεται εναντίον του προγράμματος LIFE και εμένα προσωπικά. Έχω, λοιπόν, να απαντήσω τα εξής:

  1. Ολες οι δράσεις που γίνονται στο πρόγραμμα δεν είναι τίποτε άλλο παρά η εφαρμογή των περιβαλλοντικών πολιτικών της Ευρωπαϊκής Ενωσης και της Ελλάδας. Στην σύμβαση επιχορήγησης που έχει υπογραφεί αναφέρονται αναλυτικά όλες οι ενέργειες που γίνονται στα πλαίσια του προγράμματος και μετά από αυτό. Ο βασικότερος ίσως στόχος του προγράμματος είναι η θεσμοθέτηση κανόνων για την προστασία και την βιώσιμη ανάπτυξη των προστατευόμενων περιοχών του νησιού και για τον σκοπό αυτό υπάρχει στενή συνεργασία με το Υπουργείο Περιβάλλοντος.
  2. Όπως συμβαίνει σε όλες τις προστατευόμενες περιοχές, υπάρχει σε λειτουργία Επιτροπή Διαχείρισης στην οποία συμμετέχουν οι αρχές του τόπου, φορείς, κλπ., που σκοπό έχει τον συντονισμό για την αποτελεσματική προστασία του περιβάλλοντος του νησιού.  Όπως είναι προφανές, προστασία σημαίνει κατ’ ελάχιστον σεβασμός στους νόμους του κράτους και επιτήρηση για την αποτροπή επιζήμιων δραστηριοτήτων. Σε αυτό το πλαίσιο, το πρόγραμμα LIFEεφαρμόζει εδώ και τέσσερα χρόνια πρόγραμμα επιτήρησης όλων των προστατευόμενων περιοχών της Ανδρου από ξηρά και θάλασσα, σε πλήρη συνεργασία με όλους τους φορείς και αρχές του τόπου.
  3. Κατανοεί νομίζω ο καθένας ότι το ζήτημα της προστασίας του περιβάλλοντος δεν έχει γενική αποδοχή, ιδίως όταν θίγονται οικονομικά συμφέροντα. Υπάρχουν πολλά παραδείγματα στην ειδησεογραφία που αποδεικνύουν ότι η καταστροφή του περιβαλλοντικού αποθέματος ενός τόπου αποφέρει τεράστια οφέλη σε λίγους, εις βάρος βέβαια του κοινωνικού συνόλου και του μέλλοντός του. Δεν με εκπλήσσει λοιπόν το πλήθος ή η ένταση πολλών ανώνυμων επικριτών.
  4. Το πρόγραμμα LIFEείχε και έχει πάντα τις πόρτες του ανοιχτές σε οποιονδήποτε θελήσει να μάθει αναλυτικότερες πληροφορίες. Μάλιστα, χαιρόμαστε ιδιαίτερα όταν κάποιος έρθει μαζί μας με το αυτοκίνητο ή το σκάφος στο πεδίο, γιατί έτσι δίνεται η ευκαιρία να γνωρίσει τον εν πολλοίς άγνωστο πλούτο του νησιού.
  5. Οσο αφορά τις ανοησίες περί διπλών ή πολλαπλών μισθών, περί παρανομιών ή άλλων ατασθαλιών, ας κάνει κάποιος τον κόπο να διαβάσει πρώτα τι υπάρχει στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ και στα λοιπά site διαφάνειας του δημοσίου και μετά ας αυτογελοιοποιηθεί. Μπορεί φυσικά να επισκεφτεί όποια στιγμή θελήσει το γραφείο του προγράμματος για εις βάθος ενημέρωσή του για οποιοδήποτε θέμα τον απασχολεί. Αν παρόλα αυτά επιμένει να πιστεύει ότι υπάρχει κάτι το μεμπτό, μπορεί φυσικά να προσφύγει στον εισαγγελέα, κάτι σύνηθες τελευταία.

Ο φάρος της Γριάς πάνω από τον υδροβιότοπο στα Άχλα (φωτο: Εν Άνδρω)

  1. Κλείνοντας κ. Μπασαντή, επιθυμώ να σας ευχαριστήσω θερμά για την προβολή στο site σας των δραστηριοτήτων του προγράμματος, του οποίου το προσωπικό προσπαθεί με αυταπάρνηση και αγάπη για το νησί χωρίς να φείδεται κόπου και χρόνου, να παραδόσει το περιβάλλον του αλώβητο στην επόμενη γενιά. Ελπίζω και με την δική σας συμβολή να γίνει κατανοητό στην κοινωνία της Ανδρου ότι το περιβάλλον του νησιού αποτελεί υπέρτερο αγαθό και η προστασία του απαιτεί κάτι περισσότερο από ορισμένα πικρά ανώνυμα σχόλια.

Ισίδωρος Νικολάου

Συντονιστής του προγράμματος

LIFEΑνδρου

Χρήσιμα link για περαιτέρω ενημέρωση:

Website του προγράμματος: www.androslife.gr

Σχέδιο Διαχείρισης – εκπαιδευτικό υλικό: www.androslife.gr/?page_id=651

22 Comments

  1. Ο/Η δημότης λέει:
    08/06/2016 στις 14:20

    [b]ΕΚ ΤΩΝ ΛΟΓΩΝ ΣΟΥ ΔΙΚΑΙΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚ ΤΩΝ ΛΟΓΩΝ ΣΟΥ ΚΑΤΑΚΡΙΘΗΣΕΙ[/b].
    κε Ισίδωρε Νικολάου, από τα λόγια σου έχεις χάσει την έξωθεν καλή μαρτυρία για το ενδιαφέρον σου για την Ανδρο. Εσύ δεν είσαι που σε κλιμάκιο στελεχών της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου πέρυσι το καλοκαίρι κατά την διάρκεια αυτοψίας στην Πλούσκα, στον περιβάλλοντα χώρο του οικοπέδου που προτείνετε για ΧΥΤΥ, όταν ρωτήθηκες γιά το [b]ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΑΙΜΙΛΙΑΝΟΥ ΤΟΥ 6ου π.Χ. αιώνα[/b] που βρίσκεται 70μ. μόλις από το όριο του προτεινόμενου γηπέδου ΧΥΤΥ, ανεφώνησες ότι είναι …ΣΤΑΒΛΟΣ!! Πώς λοιπόν θέλεις και επιζητείς την έξωθεν καλή μαρτυρία για το ενδιαφέρον σου για την Ανδρο -για τον πολιτισμό και το περιβάλλον- και ποιός να μην πιστέψει για την μονομέρεια του Life, όπως εσείς και οι πολιτικοί σας προιστάμενοι το καταντήσατε πλήρως αναξιόπιστο. Τώρα συλλέγετε τους καρπούς των πράξεών σας. Αλλά δυστυχώς ισχύει: [b]Ου χωρεί μεγάλην διδαχήν, αδίδακτος ακούειν[/b]. Πολύ αργά για δάκρυα, δεν συγκινείται κανείς πιά. Πηγαίνετε…

    Απάντηση
  2. Ο/Η Κ. Δημοτη λέει:
    08/06/2016 στις 17:29

    Ειναι πολλα τα λεφτα φαινεται, γι αυτο φοβασαι να φανερωθεις. Ας ειναι, κουκουλες υπηρχαν παντα για ιδιο οφελος φυσικα.

    Απάντηση
  3. Ο/Η Ισίδωρος Νικολάου λέει:
    08/06/2016 στις 17:29

    δημότη, πρόσεχε γιατί μεγαλώνει η μύτη σου. Ψέμα μεγάλο αυτό που λες! Δεν έχεις το θάρρος της γνώμης σου και κρύβεσαι στην ανωνυμία. Ανώνυμα μπορώ να πω κι εγώ οτι θέλω, ακόμα και το μεγαλύτερο ψέμα. Μπορείς να πεις το ίδιο ψέμα επώνυμα;

    Απάντηση
  4. Ο/Η ΠΟΛΙΤΗΣ λέει:
    08/06/2016 στις 17:30

    Κε Νικολάου, μας λέτε ότι « Ο βασικότερος ίσως στόχος του προγράμματος είναι [b]η θεσμοθέτηση κανόνων[/b]…».
    [b]Αυτή η θεσμοθέτηση είναι η έκδοση Προεδρικού Διατάγματος με όρους –περιορισμούς –απαγορεύσεις για όλη την προστατευόμενη περιοχή που εκτείνεται σε όλη την Άνδρο.[/b]
    Αυτό γιατί δεν το αναφέρετε;;;
    ΥΓ
    Οι απαντήσεις σας είναι γενικές, αόριστες και δεν απαντούν στα συγκεκριμένα ερωτήματα που έχουν διατυπώσει για το πρόγραμμα πολλοί αναγνώστες του ΕΝΑΝΔΡΩ.
    Η αναφορά σας ότι [i]”Υπάρχουν πολλά παραδείγματα στην ειδησεογραφία που αποδεικνύουν ότι η καταστροφή του περιβαλλοντικού αποθέματος ενός τόπου αποφέρει τεράστια οφέλη σε λίγους, εις βάρος βέβαια του κοινωνικού συνόλου και του μέλλοντός του”[/i] θα πρέπει να μας προβληματίσει όλους και ιδιαίτερα αυτούς που βρίσκονται σε θέσεις ευθύνης, γιατί δυστυχώς τέτοια θέματα καταστροφής του περιβαλλοντικού αποθέματος σε βάρος του κοινωνικού συνόλου και του μέλλοντός του έχουν δημοσιοποιηθεί και στην ειδησεογραφία της Άνδρου…

    Απάντηση
  5. Ο/Η Αυτόπτης Μάρτυρας λέει:
    09/06/2016 στις 04:13

    Κύριε Ισίδωρε τα είπατε αυτά που αναφέρει ο Δημότης και υπήρχαν…αυτόπτες μάρτυρες.
    Ένας από τους αυτόπτες μάρτυρες που εμπιστεύομαι πολύ, μου εκμυστηρεύτηκε όχι μόνο το σχόλιό σας αλλά και τον ειρωνικό και απαξιωτικό τρόπο που χαρακτηρίσατε τον ΙΕΡΟ ΝΑΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΑΙΜΙΛΙΑΝΟΥ.
    Για ευνόητους λόγους δεν θα εκθέσουμε το άτομο που μας το εκμυστηρεύτηκε. Οπότε ούτε κουκούλες αλλά ούτε οικονομικά συμφέροντα. Οικονομικά συμφέροντα έχουν αυτοί που “σώνει και καλά” θέλουν να φέρουν το ΧΥΤΥ στο πλέον ακατάλληλο σημείο του νησιού. Αυτοί που τον πρώτο καιρό, όταν πίστευαν ότι “[b]πολιτικά[/b]” είχαν δεδομένη τη χωροθέτηση, διατείνονταν τότε με αθώο τρόπο “.[b]..ότι πουν οι υπηρεσίες[/b]” και όταν οι υπηρεσίες τους είπαν “[b]τσακιστείτε να φέρετε τη Υδρογεωλογική μελέτη[/b]” και εκείνοι τους ακούσαμε να λένε “[b]σε δέκα ημέρες θα την έχετε[/b]”, [b][u]ΠΕΝΤΕ μήνες έχουν περάσει[/u] [/b]και ξέρετε τι λένε σήμερα; [u]ότι θα πάνε στα δικαστήρια τις υπηρεσίες[/u]….
    Τέρμα οι κουκούλες και τέρμα τα παραμύθια περί οικονομικών συμφερόντων στους λάθος ανθρώπους. Θα έλθει η ώρα και όσοι δεν σεβάστηκαν ούτε τα ιερά αλλά ούτε τα όσια, θα λογοδοτήσουν….Να σας δούμε εσάς τότε κύριοι εάν θα έχετε την πολυτέλεια από τον καναπέ σας να εκτοξεύετε παραμύθια στον κόσμο. Δεν αγαπάτε το νερό του νησιού; Δεν αγαπάτε τους αγίους του νησιού; Τι αγαπάτε επιτέλους; Την οικογένειά σας, τα παιδιά σας και τα εγγόνια σας, τα αγαπάτε; Τι αγαπάτε επιτέλους; Σίγουρα την Άνδρο δεν την Αγαπάτε, διότι είστε διατεθειμένοι προκειμένου να επιβιώσετε να πράξετε ένα έγκλημα που δεν τόλμησαν ποτέ στην ιστορία του νησιού να πράξουν ούτε οι πατεράδες μας, αλλά ούτε οι παππούδες μας και μάλιστα σε εποχές πείνας, πραγματικής πείνας κύριε Ισίδωρε.

    Απάντηση
  6. Ο/Η Ουαι υμιν Φαρισαίοι και Υποκριτές λέει:
    09/06/2016 στις 04:45

    Δυστυχώς δεν είναι η πρώτη φορά που εξωκλήσια χρησιμοποιούνται σαν σταύλοι στην Άνδρο ως χριστιανοί της Πλούσκας. Τις προάλες ο Γ. Δαρδανός κατήγγειλε πως και ένα εκκλησάκι σε μια παραλία (νομίζω του Αγ. Πέτρου) κάποιος το είχε κάνει σταυλο. Ακόμα δύο γνωστά παλιά μοναστήρια χρησιμοποιήθηκαν για σταύλοι. Γνωστό ακόμα πως ο Αγ. Αιμιλιανός είχε χρησιμοποιηθεί από κάποιον θεάρεστο κάτοικο της περιοχής σαν σταύλος. Αυτό απάντησε και ο Ισίδωρος στην ερώτηση που του τέθηκε τότε. Αντί να ψέξετε αυτόν που μετέτρεψε το εξωκλήσι σε σταύλο ψέγετε αυτόν που είπε την αλήθεια. Γιατί; Γιατί φορατε παραμορφωτικά γιαλιά και οι φίλοι σας (οι “δικοί” σας) πρέπει να συγκαλύπτονται ενώ οι “ξένοι” είναι “κακοί” που λένε την αλήθεια. Αφήστε τα θεολογικά στην μπάντα και μην γίνεστε θεομπαίχτες. Το ζήτημα ειναι ένα και μοναδικό και είστε διατεθιμένοι να πείτε όλες τις προσβολές και όλες τις προσευχές, όλες τις κατάρες και τις ευχές για να μην γίνει η Πλούσκα ΧΥΤΥ. Γιατί είναι αλήθεια για εσάς ότι σας συμφέρει. Ή, ότι νομίζετε πως σας συμφέρει. Έτσι μπερδεύετε την αλήθεια με το ψέμα και το ψέμα με την διαστρέβλωση. Κανείς από εσάς δεν αγαπά την Άνδρο. Ένα θεό έχετε την Πλούσκα. Η Πλούσκα που είχατε για σταύλο και δεν θέλετε να γίνει ΧΥΤΥ. Από εκεί και πέρα όλη η άλλη Άνδρος ας πάει να πνιγεί. Γι αυτό και δεν απαντάτε σε τίποτα απ΄ότι λέει ο Ισίδωρος για το Λαιφ και την Άνδρο, αλλά μόνο για το αν κάποτε είπε την αλήθεια (που δεν σας αρέσει) για τον Αγ Αιμιλιανό. Που φυσικά δεν είναι του 5 αιώνα, αλά τι σημασία έχει η αλήθεια μπροστά στη δική σας σκοπιμότητα. Σας εύχομαι να μην γινει η Πλούσκα ΧΥΤΥ. Πάντως ειτε γίνει είτε δεν γίνει το κόστος θα το πληρώσει πρώτο το Μπατσί, το τουριστικό κέντρο του νησιού, που παράγει πολλαπλάσια σκουπίδια και νομιζει πως θα τα εξαφανίσει με τα ψέματα. Για να δω τι θα κάνετε σην επόμενη κρίση;
    Ένας παραθεριστής της Άνδρου

    Απάντηση
  7. Ο/Η ΑΥΤΟΠΤΗΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ λέει:
    09/06/2016 στις 06:31

    Προς “[b]Ουαι υμιν Φαρισαίοι και Υποκριτές[/b]”
    Εσκεμμένα παραπλανείτε το ΚΟΙΝΟ και ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ βγάζετε συμπεράσματα για τα κίνητρα των ενεργειών μας και αυτό ΑΥΤΟΜΑΤΑ σας κατατάσσει όχι την πλευρά που αναζητεί ΛΥΣΕΙΣ για το πρόβλημα των σκουπιδιών, αλλά στην ΠΛΕΥΡΑ της Κουκούλας, των ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ και των ΤΟΠΙΚΙΣΤΩΝ.
    Κάποια μοναστήρια και εκκλησίες όντως έγιναν τόπος διαχείμασης ζώων, όχι απαραίτητα από την επιλογή ανθρώπου, αλλά και από τα ίδια τα ζώα εφόσον κανείς δεν έχει ενδιαφερθεί να τα επισκευάσει και να τα ανακαινίσει και να τα αναδείξει.
    Με αυτό το σκεπτικό θα έπρεπε ο κύριος Ισίδωρος να επιβεβαιώσει τον ισχυρισμό του Δημότη, να πει όπως ο κύριος Δαρδανός “[u]μα αφού σταύλο είδα[/u]” αλλά δεν το έκανε.
    [u][b]Ερώτημα: [/b][/u]Πότε και που έκανε το σχόλιο ο κύριος Ισίδωρος; Μα σε [b]αυτοψία [/b]κύριοι ΥΠΟΚΡΙΤΑΙ, μάλιστα! Όταν σε μια αυτοψία αναφέρεσαι με απαξιωτικό τρόπο στον Ιερό Ναό ως σταύλο που βρίσκεται στον υπό εξέταση χώρο, ΤΟΤΕ[b] ΕΠΗΡΕΑΖΕΙΣ ΜΕ ΔΟΛΟ την αντικειμενική ΚΡΙΣΗ των ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ[/b] που πραγματοποιούν την αυτοψία. [b]CAPITO?[/b]
    Σας υποσχόμαστε ότι δεν πρόκειται να κυνηγήσουμε τις κατσικούλες που αποφάσισαν να βρουν καταφύγιο σε ένα Εγκαταλελειμμένο Από την “ΑΝΔΡΟ του ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ” εκκλησάκι. [b]CAPITO?[/b] Αντίθετα θα επιδιώξουμε να αναδείξουμε τέτοια αρχαιολογικά μνημεία σε ολόκληρη την Άνδρο στο μέλλον, με τη βοήθειά σας ή χωρίς αυτήν.
    Το πόσο αγαπάμε την Άνδρο δεν είστε ΟΥΤΑ ΚΑΤΑ ΔΙΑΝΟΙΑ σε θέση να το γνωρίζετε.
    Είναι ΑΥΘΑΙΡΕΤΟ το σχόλιό σας όπως και τα περισσότερα συμπεράσματα που έχετε βγάλει για το κίνημα Ενεργών Πολιτών κατά της χωροθέτησης ΕΠΑΝΩ ΣΤΑ ΝΕΡΑ [u][b]κύριε _____ντή[/b][/u] και Όχι ΕΝΑΝΤΙΑ στην Πλούσκα. Εάν αύριο ΤΟΛΜΗΣΕΤΕ να προσπαθήσετε να χωροθετήσετε σε άλλο σημείο της Άνδρου επάνω στα ΝΕΡΑ, απέναντί σας θα μας βρείτε ΠΑΛΙ και να σας δω τότε εάν θα βγείτε να ζητήσετε συγνώμη. Δεν το ΝΟΜΙΖΩ.
    Το δε μίσος σας για το ΜΠΑΤΣΙ κρύψτε το. Γενικά το να εκφέρεις λόγο ενώ υπό την επήρεια του μίσους, φαίνεται [u][b]κύριε ____ντή[/b][/u].
    Το δε ΜΕΓΙΣΤΟ ΨΕΜΑ-ΚΑΡΑΜΕΛΛΑ ότι το ΜΠΑΤΣΙ παράγει τα περισσότερα σκουπίδια, ρωτήστε τον Δήμαρχο να σας πει την αλήθεια ή δείτε τα νούμερα στο ΤΟΠΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ που υπέβαλε ο Δήμαρχος πριν μερικούς Μήνες. Εναλλακτικά να ανατρέξετε στα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ της ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ. [b]CAPITO?[/b]
    ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ και πείτε στα ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ σας ότι τα Σκουπίδια θα πάνε εκεί που πρέπει. Εάν θεωρείτε ότι με ΠΟΛΙΤΙΚΑ παιχνίδια θα καταστρέψετε το νησί, είστε ΓΕΛΑΣΜΕΝΟΙ. Την Αλήθεια θέλουμε, να προστατέψουμε ΤΟ ΝΗΣΙ και όχι μόνο την ΠΛΟΥΣΚΑ [u][b]κύριε ____ντή[/b][/u]. Εάν δεν θέλετε να το καταλάβετε, τότε λυπάμαι αλλά δεν μπορούμε να σας βοηθήσουμε με το πρόβλημά σας.

    Ένας βέρος ΑΝΔΡΙΩΤΗΣ που ΑΓΑΠΑ την Άνδρο και δεν φοβάται να το πει!
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Ψυχραιμία παιδιά όλοι ψευδώνυμοι και κουκουλοφόροι είστε. Μην κατηγορείτε ο ένας τον άλλον. Όταν κάποιος κάτοικος ή παραθεριστής ή περαστικός ή αυτιστικός ή ότι άλλο βγάλει την κουκούλα κι αφήσει τα ψευδώνυμα στην άκρη θα μιλήσουμε για την αγάπη του προς την Άνδρο. Μέχρι τότε ψυχραιμία και όχι μεγάλα λόγια και βέριτάμπλ, αλλά έργα. Από λόγια αγάπης χορτάσμε όλοι. Από υπεύθυνα πρόσωπα με ονοματεπώνυμο έχουμε έλλειψη. Το πάντα επώνυμο ΕΝ ΑΝΔΡΩ ή για την ακρίβεια ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΜΠΑΣΑΝΤΗΣ
    ΥΓ. Δεν είδα ΚΑΝΕΝΑΝ σας να διαμαρτύρεται για όλο το νησί ποτέ. Θυμίστε μας κάτι παρακαλώ. Επιπλέον, αγάπη ανώνυμη ΔΕΝ είναι αγάπη. Είναι πάθος, πόθος, εμμονή. Μίσος ανώνυμο είναι διαστροφή. Τα βερος και βεριταμλ και τρεμανάλ και η θειά μου έρχεται από μακριά και ο μπαμπάς μου θα σου δείξει εσένα τα έχουμε ξανακούσει παληκάρι μου από αυτούς που διοίκησαν και από αυτούς που διοικούν. Παλιές αμαρτίες στο νησί αυτό. Κατά τα άλλ όποιος έχει όνομα έχει πρόσωπο. Όποιος έχει προσωπο έχει ευθύνη. Όλα τα άλλα στους ομοίους σου βέρους ψευδώνυμους και βεριτάμπλ κουκουλοφόρους. Αυτά για τελευταία φορά για τους υπαινιγμους χωρίς όνομα…

    Απάντηση
  8. Ο/Η Ισίδωρος Νικολάου λέει:
    09/06/2016 στις 06:37

    κ. Αυτόπτη Μάρτυρα, στην επιστολή μου υπερασπίστηκα το πρόγραμμα LIFE. Ο Δημότης είπε μεγάλο ψέμμα για άσχετο θέμα, παρόλα αυτά απάντησα όσο πιό κόσμια μπορώ να απαντήσω σε έναν ανώνυμο που μου ρίχνει δημόσια λάσπη. ΔΕΝ έγραψα για κουκούλες. Εσείς τώρα τον υπερασπίζεστε, πάλι ανώνυμα, πάλι γράφοντας εκτός θέματος, διαστρέφοντας βάναυσα την αλήθεια και γράφοντας πλήρως απαξιωτικά για εμένα, τα πιστεύω μου, την οικογένειά μου και απειλώντας με με λογοδοσίες. Το καταλάβαμε οτι δεν σας απασχολεί το LIFE. Καταλάβαμε επίσης την ψύχωσή σας για την Πλούσκα. Τι πρέπει να κάνω εγώ τώρα; Να σταματήσω να κάνω την δουλειά μου; να απολογηθώ για άλλους; να απαριθμήσω τις αγάπες μου; Να πάω να παραδοθώ στις αρχές για τα εγκλήματά μου; Να μετανοήσω για τις αμαρτίες μου και να μεταλάβω γονυπετής στον Αγ. Αιμιλιανό; Νομίζω οτι τίποτα δεν θα ικανοποιήσει την δαιμονική εμμονή σας. Οσο για τα οικονομικά συμφέροντα, ας αναρωτηθούν όλοι τι κρύβεται πίσω από την εμμονή σας ή ακόμα καλύτερα δείξτε μας την κίνηση των λογαριασμών σας.

    Απάντηση
  9. Ο/Η ΑΥΤΟΠΤΗΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ λέει:
    09/06/2016 στις 07:09

    Μη στεναχωριέστε κύριε Μπασαντή, εκεί που πρέπει να είναι τα επώνυμα και τα υπεύθυνα πρόσωπα που πραγματικά αγαπούν το νησί, εκεί είναι και είναι ΑΜΕΤΑΚΙΝΗΤΑ και δεν πάνε ούτε θα πάνε πουθενά.

    Όποιος δε χόρτασε από λόγια αγάπης, θα τον συμβουλεύαμε να αλλάξει μενού. Ευτυχώς που δεν υπάρχουν προδοσίες στο δικό μας παρελθόν έτσι ώστε να χάσουμε την ελπίδα και την πίστη μας στην αγάπη ακόμα.

    Συμφωνώ Ειρήνη υμίν
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Έχετε απόλυτο δίκιο κύριε αυτόπτη μάρτυρα ενός εγκλήματος που δεν έγινε ποτέ. ΔΕΝ υπάρχουν προδοσίες στο δικό σας άγνωστο σε όλους παρελθόν. Μόνο κάτι μικροπροδοσιούλες στην παρέα σας, πχ Κυριάκος Θωμάς. Εκεί λίγο χάσατε την πάντα ακλόνητη πίστη σας στους βέρους και στο βεριτάμπλ νομίζω. Κατά τα άλλα έχετε πάντα απόλυτο δίκιο “ειρήνη υμιν”…
    Σημείωση: παρακαλώ μην πυροβολείτε αδιακρίτως με ριπές λάσπης εσείς ο Αυτόπτης Τίποτας όλους όσους επωνυμως τόλμησαν και διαφώνησαν μαζί σας…

    Απάντηση
  10. Ο/Η ΑΥΤΟΠΤΗΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ λέει:
    09/06/2016 στις 08:18

    Αγαπητό Εν Άνδρω.
    Όντας έγινε μια προδοσία η οποία δεν έγινε μόνο στο πρόσωπό μας, αλλά και σε ολόκληρη την Άνδρο και αυτό η Άνδρος δεν θα το ξεχάσει ποτέ.
    Αυτή είναι η αιώνια δέσμευσή μας, να μην το ξεχάσει.

    Διαθέτουμε όμως άμεσο μηχανισμό διαγραφής αρνητικών γεγονότων και δεν θα επιτρέπαμε ποτέ ούτε να μας κλονίσουν την πίστη μας αλλά προς θεού ούτε τα πιο ευγενικά συναισθήματα που έχει ο Άνθρωπος όπως είναι αυτό της ΑΓΑΠΗΣ. Προς θεού μη τολμήσετε να μας συσχετίσετε με “κολλημένους” σε δηθενιστικές θρησκευτικές προκαταλήψεις ανθρώπους.
    Κοινοί θνητοί είμαστε και τίποτα παραπάνω. Βέροι Ανδριώτες και ναι ΑΓΑΠΑΜΕ το νησάκι μας, μάλιστα ακόμα και αυτούς που διαφωνούν μαζί μας.
    Γι αυτούς που το πρόδοσαν δεν υπάρχουν συναισθήματα, μόνο διεκπεραίωση και τίποτε άλλο. Σας ευχαριστώ!

    Ένας βέρος ΑΝΔΡΙΩΤΗΣ που ΑΓΑΠΑ την Άνδρο και δεν φοβάται να το πει!

    Απάντηση
  11. Ο/Η ΠΟΛΙΤΗΣ λέει:
    09/06/2016 στις 08:19

    Κε Νικολάου, γιατί δεν απαντάτε στο σχόλιό μου για το Προεδρικό Διάταγμα (αντίστοιχο του Περιφερειακού Πάρκου) που είναι [b]εντός[/b] θέματος;
    Επίσης απαντήστε μου, επιτρέπεται από τον Κώδικα Δημοτικών Υπαλλήλων να δίνετε συνεντεύξεις στον τύπο ή αυτό πρέπει να γίνεται αρμοδίως και μέσω επίσημων Δελτίων Τύπου της υπηρεσίας σας;;
    Θεωρώ απαράδεκτα αυτά που λέτε δημοσίως ως δημόσιος λειτουργός :
    [i] «Κατανοεί νομίζω ο καθένας ότι το ζήτημα της προστασίας του περιβάλλοντος δεν έχει γενική αποδοχή, ιδίως όταν θίγονται οικονομικά συμφέροντα. Υπάρχουν πολλά παραδείγματα στην ειδησεογραφία που αποδεικνύουν ότι η καταστροφή του περιβαλλοντικού αποθέματος ενός τόπου αποφέρει τεράστια οφέλη σε λίγους, εις βάρος βέβαια του κοινωνικού συνόλου και του μέλλοντός του. Δεν με εκπλήσσει λοιπόν το πλήθος ή η ένταση πολλών ανώνυμων επικριτών».[/i] [b]και[/b] [i]«Όσο για τα οικονομικά συμφέροντα, ας αναρωτηθούν όλοι τι κρύβεται πίσω από την εμμονή σας ή ακόμα καλύτερα δείξτε μας την κίνηση των λογαριασμών σας».[/i]
    Τέλος, εμείς ως πολίτες της Άνδρου: η μόνη οργανωμένη ενέργεια κατά του LIFE που έχουμε διαπιστώσει τα τελευταία χρόνια προέρχονταν από τον συνδυασμό της τότε αντιπολίτευσης και νυν δημοτικής αρχής. Υπαινίσσεστε δηλ κ.Νικολάου ότι τα οργανωμένα συμφέροντα που πολεμούν το LIFE είναι οι σημερινοί πολιτικοί σας προϊστάμενοι στο Δήμο; Και εάν ναι, αφενός μεν ανατρέξτε στα δημοσιευμένα ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ τους για τις κινήσεις των λογαριασμών τους και αφετέρου οφείλετε να δώσετε πλήρη και ακριβή εξήγηση των όσων υπαινίσσεστε στο λαό της Άνδρου και στις αρμόδιες διωκτικές αρχές.
    ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Ο έρπων φασισμός στο σχόλιο σας κύριε είναι προφανής όταν επιχειρείτε να τρομοκρατήσετε δημόσιο υπάλληλο λέγοντας πως δεν δικαιούται να δίνει συνεντεύξεις ή να γράφει άρθρα. Μάλλον νοσταλγείτε την εποχή της χούντας που οι δημόσιοι υπάλληλοι ήταν βουβά πρόσωπα εξαρτημένα από τον εκάστοτε προϊστάμενο τους. Ή, στην καλύτερη περίπτωση ίσως να ύπήρξατε στέλεχος της ΕΥΠ ή των Ενόπλων Δυνάμεων όπου πράγματι δεν επιτρέπεται η δημόσια τοποθέτηση εκτός αν υπάρχει έγγραφή άδεια. Όμως εκεί υπάρχουν απόρρητα ζητήματα. Αλήθεια τι απόρρητο έχει το ευρωπαϊκό πρόγραμμα LIFE; Και ποιος είστε εσείς ο ανώνυμος ΠΟΛΙΤΗΣ που επιχειρείτε να τρομοκρατήσετε κάποιον που μιλά για το πρόγραμμα που είναι υπεύθυνος;
    Αναρτήσαμε το σχόλιο σας ως δείγμα γραφής ενός ανώνυμου που κρυπτόμενος πίσω από την δηκτική ανωνυμία του επιχειρεί “δολοφονία χαρακτήρων”. Τελευταία φορά που επιτρέψαμε ένα σχόλιο σαν αυτό. Στόχος του site μας είναι η προαγωγή του διαλόγου για όλους τους πολίτες της Άνδρου (και πολίτες είναι και οι δημόσιοι υπάλληλοι) και όχι η επέκταση της σιωπής που επιχειρεί ο κάθε κουκουλοφόρος ΠΟΛΙΤΗΣ…
    ΕΡΩΤΗΜΑ: Τώρα γιατί εμένα ο ΠΟΛΙΤΗΣ μου θυμίζει έναν γνωστό επώνυμο πολίτη της Άνδρου με περίοπτη δημόσια θέση που δεν έχει σχέση με την Πλούσκα και λέει κάτι αντιστοιχα φληναφίματα και έχει και δημόσια θέση δεν ξέρω… Ή, μήπως ξέρω;

    Απάντηση
  12. Ο/Η Παρατηρητής λέει:
    09/06/2016 στις 10:06

    Πολύ αποκαλυπτικά όλα και για όλους

    Απάντηση
  13. Ο/Η Για τον παραθεριστή της Άνδρου Guest - Ουαι υμιν Φαρισαίοι και Υποκριτές λέει:
    09/06/2016 στις 18:13

    Αφού [b]μας επιβεβαιώνετε και εσείς ο ίδιος[/b] ότι [i]«Γνωστό ακόμα [b]πως ο Αγ. Αιμιλιανός είχε χρησιμοποιηθεί…σαν σταύλος. Αυτό απάντησε και ο Ισίδωρος στην ερώτηση που του τέθηκε τότε[/b]»[/i], σημαίνει ότι οι επισκέπτες « δημότης» και «Αυτόπτης Μάρτυρας» λένε αλήθειες και έχουν δίκιο και ο Ισίδωρος άδικα προσπαθεί να τους διαψεύσει και μάλιστα με εκφράσεις που δεν αρμόζουν στην ιδιότητά του.
    Επίσης, απορώ που δεν βλέπετε ότι ο Ισίδωρος εκθέτει κάποιες απόψεις του για το πρόγραμμα, αλλά δεν απαντά στα συγκεκριμένα ερωτήματα και απορίες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας πρόσφατα και παραμένουν όλα αναπάντητα .
    Τέλος, το γεγονός ότι σε κάποια μοναστήρια και εξωκλήσια είχαν μπει περιστασιακά ζώα, ουδόλως μειώνει την αξία τους σαν ιστορικά μνημεία και προσκυνηματικούς χώρους.
    Σε ποιά και τίνος σκοπιμότητα αναφέρεστε ;;;

    Απάντηση
  14. Ο/Η ΠΡΟΣ ΙΣΙΔΩΡΟ ΝΙΚΟΛΑΟΥ λέει:
    09/06/2016 στις 18:13

    Κε Ισίδωρε Νικολάου, [i]«η ψύχωση για την Πλούσκα και η δαιμονική εμμονή»[/i] που καταλογίζετε στον [i]”κ. Αυτόπτη Μάρτυρα”[/i] αποτελούν δικαίωμα του κάθε πολίτη για πρόσβαση αλλά και παρέμβαση στα περιβαλλοντικά ζητήματα και παρέχεται από το περιβαλλοντικό δίκαιο.
    Μάλλον θα πρέπει να αναζητήσετε την ψύχωση και την εμμονή σε διαφορετικό κύκλο…
    Διευκρινίστε μας σας παρακαλώ, ποιοί και σε ποιούς θέλετε να δείξουν «την κίνηση των λογαριασμών»;;

    Απάντηση
  15. Ο/Η ΠΟΛΙΤΗΣ λέει:
    09/06/2016 στις 18:28

    ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Είναι γνωστό ότι οι δημόσιοι υπάλληλοι επιτρέπεται να δίνουν συνεντεύξεις στον τύπο ΑΡΜΟΔΙΩΣ και ΜΟΝΟ…
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    Ψεύδεστε ασυστόλως και από την πρώτη πρόταση που επιτρέψαμε να αναρτηθεί. ΤΙΤΟΤΑ δεν είναι γνωστό στη δημόσια διοίκηση χωρις νόμο. Μόνο αν είστε ένας ημιμαθής ερασιτέχνης και ΄χετε κλίση στον έρποντα φασισμό θα λέγατε “είναι γνωστό” για κάτι που δεν απαγορεύει ο νόμος… Παρακαλώ μην επανέλθετε δεν θα δημοσιευτύν πλέον τα ανώνυμα σχόλια σας που στόχο έχουν την απειλή εναντίον επώνυμου πολίτη…

    Απάντηση
  16. Ο/Η Εν Άνδρω λέει:
    09/06/2016 στις 20:06

    Διαγράφηκαν τρία σχόλια του ίδιου ψευδώνυμου σχολιογράφου γιατί επιχειρεί μπούλινγκ εναντίον τριων επωνύμων πολιτών της Άνδρου. Κανένα από τα τρια πρόσωπα δεν έχει πολιτική θέση για να τους επιτίθεστε εσείς οι ανώνυμοι. Ας αφήσουμε τα επαναλλαμβανόμενα ψεύδη και την επιχειρούμενη τρομοκρατία για δύο εξ αυτών. Υπάρχει όριο προσωπικής εμπάθειας και κακότητας εναντίον των στελεχών που με αυταπάρνηση διεξήγαγαν την επιχείρηση τη νύχτα του Σαββάτου και για την οπόια διάβασαν απ΄το Εν Άνδρω ή μέσω αναδημοσίευσης χιλιάδες αναγνώστες στην Ελλάδα (πάνω από 10.000). Προφανώς κάποιοι ενοχλήθηκαν για την δημοσιότητα για δικούς τους λόγους. Εξ ου και η προσωπική εμπάθεια και οι υπουλες επιθέσεις…
    Το Εν Άνδρω δεν θα γινει όργανο κάθε ανώνυμου και εμπαθή τύπου…

    Απάντηση
  17. Ο/Η ΚΟΡΘΙΑΝΟΣ επιχειρηματίας λέει:
    09/06/2016 στις 22:48

    –
    Προς το Εν Άνδρω, Κλείστο τότε το σάιτ κύριε Μπασαντή. Άντε γίνε και εσύ Γραφείο Τύπου του LIFE. Εργολαβία έχετε αναλάβει την Υπεράσπιση του LIFE;
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Λέμε φιλαράκο ΧΤΒΘΣ να μην σου κάνουμε την χάρη να κλείσουμε το Εν Άνδρω. Τουλάχιστον όσο εσύ κάνεις τις επιχειρηματικές εργολαβίες σου που όλοι θαυμάζουμε. Όσο για το Γραφείο Τύπου του LIFE πολύ σωστά λες πως θα έπρεπε αυτό να υπερασπίζεται το LIFE κι όχι εμείς. Για ρώτα στο διπλανό γραφείο πως λένε τον αρμόδιο που δεν κάνει σωστά τη δουλειά του και αποφεύγει να απαντήσει αν και πληρώνεται γι’ αυτό…

    Απάντηση
  18. Ο/Η ΠΟΛΙΤΗΣ λέει:
    10/06/2016 στις 13:53

    ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΝΑΝΔΡΩ
    Αγαπητό ΕΝΑΝΔΡΩ.
    Αυτά που διαγράψατε από το τελευταίο σχόλιό μου δεν είναι δικές μου λέξεις, αλλά αυτούσιοι οι χαρακτηρισμοί που εσείς ως site μου προσάψατε σε προηγούμενο σχόλιό μου…
    Σας υπόσχομαι ότι δεν πρόκειται να επανέλθω στο θέμα μέχρι ότου σας στείλω τα αποδεικτικά στοιχεία που αποδεικνύουν ότι δεν είμαι ούτε [i]« ημιμαθής ερασιτέχνης» [/i]ούτε έχω [i]« κλίση στον έρποντα φασισμό»[/i] γιατί απλούστατα υπάρχει ο σχετικός νόμος…
    Σας ευχαριστώ για την φιλοξενία.

    Απάντηση
  19. Ο/Η Χωρίς Κουκούλα λέει:
    13/06/2016 στις 13:57

    Με πολύ μεγάλη θλίψη παρακολουθώ εδώ και αρκετές ημέρες το <<ξεκατίνιασμα>> που γίνεται στο εν Ανδρω , όσον αφορά το πρόγραμμα LIFE και τον υπεύθυνό του , τα βυζαντινά μνημεία της περιοχής ΠΛΟΥΣΚΑ που έχουν γίνει σταύλοι και αν η περιοχή είναι στον κατάλογο του WWF και του LIFE .
    Δεν μπορώ να εξηγήσω , με όλη την καλή θέληση που μπορεί να έχω , την εμμονή αρκετών ως προς την ΠΛΟΥΣΚΑ , λες και είναι το μοναδικό στραβό σ’αυτό το νησί .Αυτη η εμμονή όμως προδίδει την σκοπιμότητά τους.
    Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω το ξέσπασμα του κ. Νικολάου , υπευθύνου του προγράμματος LIFE στην Άνδρο, εναντίον όλων όσων αντιδρούν για την
    κατασκευή ΧΥΤΥ στην εν λόγω θέση. Είναι σαφώς ανεπίτρεπτο για ένα Κύριο…… , δεν γνωρίζω ακριβώς τη σχέση εργασίας του με το Δήμο , να ζητά να ελεγχθεί η κίνηση των λογ/σμών των ενδιαφερομένων πολιτών , προκειμένου ν’ αποδειχθεί ότι δεν έχουν οικονομικό ώφελος από την μή δημιουργία ΧΥΤΥ στην συγκεκριμένη περιοχή, όταν είναι γνωστό και ιδιαίτερα στους κύκλους του Δήμου , ότι βρίσκεται μέσα στην μοναστηριακή περιουσία. ΝΤΡΟΠΗ . Διερωτώμαι εάν θα πρέπει και εμείς οι 1200 που αντιδρούμε στο συγκεκριμένο θέμα να ζητήσουμε το άνοιγμα των λογ/σμών όλων όσων εμπλέκονται ή έχουν εμπλακεί στη απόφαση και εκτέλεση αυτού του έργου στη εν λόγω περιοχή. Για το μόνο που μπορώ να σας διαβεβαιώσω είναι ότι αν η πλειοψηφία των Ανδριωτών διέθεται το ήθος και την άδολη αγάπη για την Άνδρο , σαν αυτή των 1200 αντιδρώντων, τα προβλήματα του νησιού θα είχαν επιλυθεί και η Ανδρος θα ήταν στολίδι και καύχημα των Κυκλάδων. Οσο για τον κ.Νικολάου και για τον αποδιδόμενο σε αυτόν χαρακτηρισμό του μνημείου ως ¨¨σταύλ﨨, συνοδεύοντας τον κ. Βούρο, της Περιφέρειας Ν.Αιγαίου στην αυτοψία της περιοχής , θα ήθελα να βεβαιώσω κατηγορηματικά ότι είναι απολυτως αληθής ο χαρακτηγρισμός που απέδωσε στο μνημείο και ο αυτόπτης μάρτυς στη διάθεσή του! Με δεδομένη την άποψη αυτή, η κα Σακελάκου υπάλληλος της Αρχαιολογικής υπηρεσίας κατά την εκτέλεση εντεταλμένης υπηρεσίας στην περιοχή, που συνέστησε στο ιδιοκτήτη του κτήματος να μην προβεί σε εργασίες αποκατάστασης του Ναού, διότι είναι χαρακτηρισμένο Βυζαντινό μνημείο , είναι εσφαλμένη .
    Ειλικρινά λυπάμαι ιδιαίτερα για όλα όσα συμβαίνουν , όπως επίσης για το ήθος και το ύφος.
    Ευχαριστώ για τη φιλοξενία,
    Ευαγγελία Πάνου .

    Απάντηση
  20. Ο/Η δημότης λέει:
    13/06/2016 στις 15:13

    Χαίρετε κε Ισίδωρε Νικολάου. Τι έχετε να πείτε μετά την μαρτυρία-καταπέλτη του “guest-χωρίς κουκούλα, δι’υπογραφής Ευαγγελία Πάνου” όπου πράγματι και ενυπόγραφα αποκαλύπτεται η αλήθεια των όσων έγραψα για την αναφορά σας στο μνημείο του Αγίου Αιμιλιανού ως στάβλου; Τώρα απαιτώ να επανορθώσετε με την ίδια ταχύτητα που σπεύσατε να με καταγγείλετε με τις κατωτέρω εκφράσεις:

    “Guest – Ισίδωρος Νικολάου PERMALINK
    δημότη, πρόσεχε γιατί μεγαλώνει η μύτη σου. Ψέμα μεγάλο αυτό που λες! Δεν έχεις το θάρρος της γνώμης σου και κρύβεσαι στην ανωνυμία. Ανώνυμα μπορώ να πω κι εγώ οτι θέλω, ακόμα και το μεγαλύτερο ψέμα. Μπορείς να πεις το ίδιο ψέμα επώνυμα;
    Ειναι πολλα τα λεφτα φαινεται, γι αυτο φοβασαι να φανερωθεις. Ας ειναι, κουκουλες υπηρχαν παντα για ιδιο οφελος φυσικα…….
    Ο Δημότης είπε μεγάλο ψέμμα για άσχετο θέμα, παρόλα αυτά απάντησα όσο πιό κόσμια μπορώ να απαντήσω σε έναν ανώνυμο που μου ρίχνει δημόσια λάσπη…….
    Νομίζω οτι τίποτα δεν θα ικανοποιήσει την δαιμονική εμμονή σας. Οσο για τα οικονομικά συμφέροντα, ας αναρωτηθούν όλοι τι κρύβεται πίσω από την εμμονή σας ή ακόμα καλύτερα δείξτε μας την κίνηση των λογαριασμών σας…….”

    Πέραν της δημόσιας συγγνώμης σας, απαιτώ να αναλάβετε εξ ολοκλήρου και τα έξοδα της πλαστικής χειρουργικής για να επαναφέρετε την μύτη μου στην αρχική της θέση γιατί με περισσό θράσος και λεκτική βιαιότητα επιχειρήσατε να την μακρύνετε. Και τώρα μιας και μόνος σας εκτεθήκατε δημοσίως και μάλιστα με την ιδιότητα του Συντονιστή Ευρωπαικού προγράμματος, σας τονίζω δυό πραγματάκια για να εξηγούμεθα διαπαντός:
    1. Ουδέποτε στην ζωή μου, είτε ιδιωτικά ή δημόσια προβαίνω σε καταγγελία εαν δεν έχω πλήρη τεκμηρίωση. Και υπάρχουν τα πλήρη στοιχεία ενεργειών, πράξεων, παραλήψεων, προφορικών και εγγράφων που έχουν γίνει ή σκοπίμως δεν γίνανε προκειμένου από υπηρεσιακή ιδιότητα ή/και εντεταλμένη υπηρεσία από προισταμένη αρχή (της παρακολούθησης της εκπόνησης και παραλαβής της Μελετης ΜΠΕ ΧΥΤΥ Ανδρου) να υπηρετηθεί ο στόχος επιλογής της θέσης Πλούσκα για τον ΧΥΤΥ. Ολα αυτά διερευνώνται αρμοδίως. Εμείς δεν ζητάμε να μας δείξετε τον τραπεζικό σας λογαριασμό. Εχουμε εμπιστοσύνη στις αρμόδιες αρχές οι οποίες θα κρίνουν εαν υφίσταται ανάγκη και θα πράξουν αναλόγως. Προσωπικά σας διαβεβαιώ ούτε που με ενδιαφέρουν τα οικονομικά σας.
    2. Αναρωτηθείτε εάν η συμπεριφορά σας, ο τρόπος και το περιεχόμενο της γραφής σας στο όλο άρθρο σας ανωτέρω, αρμόζει σε Συντονιστή-Εντολοδόχο του Life, ενός Ευρωπαικού Προγράμματος το οποίο δυσφημείται με τα γραφόμενά σας. Δεν μπορεί ένας Ευρωπαικός Θεσμός κύρους να εκπροσωπείται από κάποιον που εμφορείται με τις καταγεγραμμένες απόψεις σας. Επιπλέον, αποδείξατε περίτρανα ότι εσείς ο εκπαιδευμένος παρατηρητής των πουλιών, δεν έμαθε τίποτα από την συμπεριφορά τους και την ικανότητα να αποφεύγουν τις …κακοτοπιές.

    Απάντηση
  21. Ο/Η δημότης λέει:
    15/06/2016 στις 04:31

    ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΔΙΑΓΡΑΦΗΚΕ Ως ΑΘΛΙΑ ΑΝΩΝΥΜΗ ΑΠΕΙΛΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ. ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕΤΕ ΜΟΝΟ ΕΠΩΝΥΜΑ.

    Απάντηση
  22. Ο/Η δημότης λέει:
    15/06/2016 στις 10:48

    Αν δεν σας αρέσει η δημοσιογραφική δεοντολογία της ΕΣΗΕΑ και της Διεθνούς Ένωσης Δημοσιογράφων που τηρούμε στο Εν Άνδρω μπορείτε να γράψετε στα σάιτ της διοίκησης. Δημοκρατία έχουμε. Υπάρχουν και αυτά. Και τηρούν την “δεοντολογία” του κλόπιραϊτ…
    Καλημέρα σας…

    Απάντηση

Αφήστε ένα Σχόλιο Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Προτεινόμενα άρθρα

  • Που πάει οικιστικά και αναπτυξιακά η Άνδρος
  • ΜΠΑΤΣΙ: Συγκέντρωση την Τετάρτη 28/1 για τα νέα όρια του οικισμού
  • ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ ΤΡΙΤΗ ΠΑΛΙ ΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ…
  • ΑΝΔΡΟΣ: Τα κύματα έπνιξαν το Ναυτικό Όμιλο!!!
  • ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΟ: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ & ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟΥ

Πρόσφατα Άρθρα

  • Που πάει οικιστικά και αναπτυξιακά η Άνδρος28/01/2026
  • ΜΠΑΤΣΙ: Συγκέντρωση την Τετάρτη 28/1 για τα νέα όρια του οικισμού26/01/2026
  • ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ ΤΡΙΤΗ ΠΑΛΙ ΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ…26/01/2026
  • ΑΝΔΡΟΣ: Τα κύματα έπνιξαν το Ναυτικό Όμιλο!!!26/01/2026
  • ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΟ: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ & ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟΥ26/01/2026

Ναυτικές Ιστορίες

  • ΘΕΟΜΗΤΩΡ: Τέσσερις μέρες… βούλιαζε!…19/02/2022
  • ANDROS PATRIA: Ένα ναυάγιο… που δεν έγινε ποτέ !!!11/02/2022
  • Γιορτή στη διώρυγα του Παναμά!…10/02/2022
  • Το ναυάγιο του «Antiparos» στον Βόρειο Ειρηνικό…05/02/2022
  • Στην άγρια θάλασσα του Βόρειου Ατλαντικού…02/02/2022

Πρόσφατα Σχόλια

  1. Κώστας στο Είναι η κυβέρνηση κλαμπ εξυπηρέτησης των μελών της;
  2. Κώστας στο ΞΕΠΕΡΑΣΑΝ ΤΙΣ 2000 ΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ. ΔΥΟ ΤΑ ΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΣΤΟ ΔΣ ΑΝΔΡΟΥ! ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ…
  3. anonimos στο Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥ: Υπάρχει μέλλον σε αυτόν τον τόπο;
  4. no name στο ΞΕΠΕΡΑΣΑΝ ΤΙΣ 2000 ΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ. ΔΥΟ ΤΑ ΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΣΤΟ ΔΣ ΑΝΔΡΟΥ! ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ…
  5. psekas στο ΞΕΠΕΡΑΣΑΝ ΤΙΣ 2000 ΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ. ΔΥΟ ΤΑ ΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΣΤΟ ΔΣ ΑΝΔΡΟΥ! ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ…

Βίντεο

  • ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: Ιδιωτική υπόθεση το ΔΣ του Δήμου Άνδρου για την κ. Τσατσομοίρου!
  • Λιμάνι Ραφήνας 1945-2015 (χρονογράφημα και βίντεο)
  • Η Μονή Παναχράντου της Άνδρου (βίντεο)
  • Το τελευταίο ρεμέτζο (βίντεο)
  • Δύο ανδριώτες ζωγράφοι – Δ.Βαρδακώστας & Γ.Σεργουλόπουλος (βίντεο)

Ακολουθήστε μας

  • Facebook
  • Twitter

Κατηγορίες Άρθρων

  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ (239)
  • ΑΡΘΡΑ (84)
  • ΘΕΜΑΤΑ (8)
  • ΙΣΤΟΡΙΑ (332)
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ (3.698)
  • ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ (23)
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ (1.468)
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (756)
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ (2.704)
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (1.078)
  • ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ (82)
  • ΧΡΗΣΙΜΑ (5)
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ (350)

Εν Άνδρω

Όσοι φίλοι θέλουν, μπορούν να στείλουν κείμενα, φωτογραφίες, παρατηρήσεις, απαντήσεις κλπ στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση.

 
   enandro.gr@gmail.com

ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ
  • ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
  • ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΔΥΚΤΥΑΚΕΣ ΚΑΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥ

ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΘΕΜΑΤΑ
  • ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
  • ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
© Εν Άνδρω 2026. Powered by NinjaWeb
Accessibility Adjustments

Powered by OneTap

How long do you want to hide the toolbar?
Hide Toolbar Duration
Select your accessibility profile
Vision Impaired Mode
Enhances website's visuals
Seizure Safe Profile
Clear flashes & reduces color
ADHD Friendly Mode
Focused browsing, distraction-free
Blindness Mode
Reduces distractions, improves focus
Epilepsy Safe Mode
Dims colors and stops blinking
Content Modules
Font Size

Default

Line Height

Default

Color Modules
Orientation Modules