ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΕΝΟΣ ΠΛΗΡΩΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΕΝΟΥ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΔΡΟ

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΛΑΔΙΝΟΥ
Κύριε διαχειριστά τού εν Άνδρω καλημέρα,
Σε μια σεμνή αλλά ταυτόχρονα σημαντική τελετή παραδόθηκε στο νησί της Άνδρου την Παρασκευή 5 Ιουνίου 2026 άλλο ένα ολοκαίνουργιο και πλήρως εξοπλισμένο ασθενοφόρο. Αρχικά, ο Σύλλογος Αλαδινού «Η Αγία Τριάδα» ανταποκρινόμενος στο κάλεσμα του κυρίου Ευάγγελου Λάβδα, προέδρου του Συλλόγου Corthion Andros Society ξεκίνησε όλες τις διαδικασίες για την αγορά του ασθενοφόρου.

Ο Σύλλογος μας διαχειρίστηκε το 50% του ποσού, που συγκεντρώθηκε από επώνυμους και ανώνυμους Ανδριώτες, τόσο της ελληνικής κοινότητας στην Αμερική όσο και από εδώ Ανδριώτες δωρητές. Το υπόλοιπο ποσό εστάλη απευθείας από την Αμερική στην εταιρεία για την αγορά του ασθενοφόρου. Το πλήρες ποσό για την αγορά του οχήματος και τού εξοπλισμού του ανήλθε στις 80.000 ευρώ.
Η γνώση και η εμπειρία που αποκτήθηκε από την όλη διαδικασία ήταν πολύτιμη και μας έκανε σοφότερους, καθώς η σύγκρουση με την γραφειοκρατία, αλλά και η ανιδιοτέλεια των ανθρώπων που γνωρίσαμε, μάς έκανε πιο επιλεκτικούς, για να συνεχίσουμε την προσπάθεια μας για μία ακόμη καλύτερη Άνδρο.
Ευχαριστούμε για την φιλοξενία.
Το ΔΣ του Συλλόγου Αλαδινού «Η Αγία Τριάδα».
οδηγοί υπάρχουν;
Πεταμένα λεφτά. Στην κυριολεξία. Το καλύτερο θα ήταν να χρηματοδοτούσαν τους μισθούς για τρείς κύριες ειδικότητες γιατρών στο κέντρο υγείας.
Το τρίτο ασθενοφόρο είναι;;;καλά οι δωρητές πως πήραν αυτή την απόφαση τι να το κάνεις το ασθενοφόρο να πηγαίνει τους ασθενείς στο Γαύριο να τους φορτώσουν στο λιμενικό πλοίο;;;α υπάρχει και η μεταφορά στο ελικοδρόμιο……
Συγνώμη ρε παιδια,συγνωμη…
Μα τι ακριβώς λέμε???
Είναι σαν να αγοραζεις βενζίνη ενώ δεν έχεις αυτοκίνητο..
Εφόσον δεν υπάρχουν γιατροί,το ασθενοφόρο τι ακριβώς χρειάζεται??
Και μην πέσετε να με φάτε ότι υπάρχουν γιατροί.. διοτι όλοι ξέρουμε οτι δεν υπάρχουν!