ΑΔΙΑΝΟΗΤΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΤΕΛ ΑΤΤΙΚΗΣ: Απουσία λεωφορείων Κυριακή βράδυ στο λιμάνι της Ραφήνας!!!

 

Μήπως μπορεί να αλλάξει και απαλλάξει την Ραφήνα, το αεροδρόμιο και το λιμάνι της Ραφήνας, το σημερινό υπουργείο Μεταφορών από το απηρχαιωμένο συγκοινωνιακά, δρομολογιακά, σύστημα του ΚΤΕΛ Αττικής;

ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΕΝ ΑΝΔΡΩ: Σύσσωμοι επιβάτες πλοίων και κάτοικοι Ραφήνας διαμαρτύρονται χρόνια τώρα για την ελλιπέστατη εξυπηρέτηση του ΚΤΕΛ Αττικής στη Ραφήνα και στο λιμάνι της. Εδώ και χρόνια το μονοπώλιο του ΚΤΕΛ διαχειρίζεται με εξαιρετικά κακό τρόπο τα δρομολόγια και σε τιμές κατά πολύ υψηλότερες των αστικών λεωφορείων που πλέον πάνε σχεδόν σε όλη την Αττική πλην του δεύτερου μεγαλύτερου λιμανιού της Αττικής. Με δρομολόγια που εξυπηρετούν μόνο το ΚΤΕΛ κι όχι τους επιβάτες των πλοίων και τους κατοίκους της Ραφήνας. Ένα μονοπώλιο αδιανόητο στην εποχή της ελεύθερης οικονομίας, αλλά και της κρατικής μέριμνας των συγκοινωνιών. Όποιο μοντέλο κι αν εφαρμόσει το υπουργείο είτε φιλελεύθερο είτε κοινωνικό θα είναι σαφώς καλύτερο από το ΚΤΕΛ της εποχής της στρεβλής μεταπολεμικής ανάπτυξης της δεκαετίας του 1960 που επιβιώνει μέχρι σήμερα.

Ο νέος υπουργός που κομίζει καινοτόμες ιδέες - ακόμα και 24ωρα δρομολόγια το Σαββατοκύριακο - μήπως μπορεί να ενσκήψει στο μοντέλο μεταφορών της δεκαετίας του 1960, κατάλοιπο ενός κρατικοδίαιτου μοντέλου επιδότησης ιδιωτών που εξυπηρετούν μόνο τον εαυτό τους; Η παρακάτω επιστολή του απελπισμένου επιβάτη της Κυριακής 6ης Ιουλίου 2025 ας γίνει το έναυσμα κατάργησης του ΚΤΕΛ Αττικής που ΔΕΝ εξυπηρετεί κανέναν και σε τίποτα. ΔΕΝ εξυπηρετεί τη σύνδεση αεροδρομίου - λιμανιού, ΔΕΝ εξυπηρετεί την σύνδεση λιμανιού με Αθήνα, ΔΕΝ εξυπηρετεί σε ωράρια και σε κόμιστρα. Εξυπηρετεί μόνο τους ιδιοκτήτες λεωφορείων και το προσωπικό τους που σχολάζει Κυριακή βράδυ, τις ώρες που επιστρέφουν τα κατάφορτα πλοία από τις Κυκλάδες και οι επιβάτες τους δεν βρίσκουν μέσα μαζικής μεταφοράς γιατί σχολάνε από τις 9 και μετά!!!

 

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΥ ΕΠΙΒΑΤΗ ΤΟΥ ΚΤΕΛ ΑΤΤΙΚΗΣ

Τα λεωφορεία της ασύγνωστης ταλαιπωρίας ενός καθεστώτος μαζικών μεταφορών μιας άλλης αρχαίας και στρεβλής εποχής. Υπάρχει κανείς να το αλλάξει; Ή, όχι;

ΠΡΟΣ ΚΤΕΛ ΑΤΤΙΚΗΣ

Κοινοποίηση :
Υπ. Μεταφορών
Περιφέρεια Αττικής
Γραφεία Βουλευτών Κυκλάδων
Δήμος Άνδρου

Καλησπέρα σας,

Την  Κυριακή 06/07 στις 21:00 έφτασα με το πλοίο Fast Ferries Andros στο λιμάνι της Ραφήνας . Σε αντίθεση με άλλες χρονιές, τα ΚΤΕΛ Αττικής με προορισμό  την Αθήνα (Μετρο Δουκίσσης Πλακεντίας) δεν συγχρονίζονταν με την άφιξη των πλοίων. Βάση δρομολογίων το πρώτο διαθέσιμο λεωφορείο τη μέρα εκείνη θα έφευγε στις 21:50. Αυτό αναγράφεται στην ιστοσελίδα των ΚΤΕΛ και στον σχετικό πίνακα ανακοινώσεων στη στάση των ΚΤΕΛ. 

Σε λίγα λεπτά στο χώρο του ΚΤΕΛ εντός του λιμανιού μαζευτήκαμε γύρω στα  100 άτομα περιμένοντας το πρώτο λεωφορείο. Πολλοί δυσανασχέτησαν που έπρεπε να περιμένουν  45 λεπτά μέσα τη ζέστη, αλλά ως εκεί όλα καλά. Δυστυχώς, προς γενική αγανάκτηση και απελπισία, το λεωφορείο των 21:50 απλά δεν ήρθε ποτέ, ούτε φυσικά υπήρξε κάποια ανακοίνωση. Το τηλεφωνικό κέντρο των ΚΤΕΛ ανέφερε οτι δεν εξυπηρετούσε λόγω πέρατος του ωραρίου, ήταν και Κυριακή. Επιπλέον, με την άφιξη των Evia Star και Fast Ferries Εkaterini λίγη ώρα μετά, ο κόσμος που περίμενε άρχισε να αυξάνει. 

Το μόνο λεωφορείο που τελικά εμφανίστηκε ήταν ένα μικρών διαστάσεων (!!!)  μετά τις 23:00 (το τελευταίο δρομολόγιο της ημέρας-23:15) . Χώρεσε τους μισούς από όσους είχαν απομείνει, εννοείται ότι εντός υπήρχε κόσμος όρθιος σε συνθήκες ασφυξίας και υψηλών θερμοκρασιών. Οι άλλοι μισοί, ειδικά αν είχαν βαλίτσα, έμειναν έξω. Φυσικά όσος κόσμος στο μεταξύ   αναγκάστηκε να πάρει ταξί  (με προσφορές για 50 ευρω για κέντρο, και μάλιστα σε κάποιους είπαν ότι η ταρίφα θα ήταν και ανά άτομο) το "στέρησε" από τους υπολοίπους. Και όσοι "τυχεροί" χώρεσαν  στο μικρό λεωφορείο των 23:15 για να φτάσουν στον σταθμό μετρό της Δ. Πλακεντίας (σημείο κατάληξης των ΚΤΕΛ)  είναι αμφίβολο αν πρόλαβαν όλες τις ανταποκρίσεις. 

 Δεν απευθύνομαι σε εσάς γιατί ταλαιπωρήθηκα  σε συνθήκες ζέστης και αβεβαιότητας (τελικά κατάφερα να βρω μέσω εφαρμογής ταξί στις 23:20 -δυο ώρες και πλέον μετα την άφιξη μου) . Σωματικά και οικονομικά  τυγχάνει για εμένα να είναι μια διαχειρίσιμη κατάσταση. Και βέβαια  ποτέ ξανά δεν θα επαναλάβω το ταξίδι χωρίς αυτοκίνητο ούτε και θα εμπιστευτώ τα ΚΤΕΛ Αττικής για τις μετακινήσεις μου, αυτό είναι σαφές. 

Απευθύνομαι σε σας με τη σκέψη μου στα ηλικιωμένα άτομα (το πλοίο ερχόταν από Τήνο) , τα παιδιά  ίσως και αλλά άτομα που μπορεί να  ανήκαν σε  ευαίσθητες ομάδες  που περίμεναν όρθιοι δύο ώρες σε συνθήκες ζέστης, για τα άτομα που δεν είχαν τη δυνατότητα να δώσουν 40 και 50 ευρώ, για το ταξί και προσπαθούσαν να δουν πως δεν θα ξεμείνουν βραδιάτικα στο πουθενά. 

Απευθύνομαι σε σας με τη σκέψη μου στους τουρίστες που έρχονταν και ρώταγαν αν είναι στο σωστό σημείο, πότε θα έρθει το λεωφορείο και αν αυτό είναι σύνηθες. Για την ντροπή που νιώθεις όταν ακούς τι λένε μεταξύ τους για την κατάσταση. 

Όλους αυτούς τους (μας) παρατήσατε στη μέση του πουθενά δυο ώρες, παραμονές καύσωνα (και κάποιους τους (μας) παρατήσατε γενικά εφόσον δεν χώρεσαν στο τέλος, μετά από δυο ώρες ορθοστασίας). 

Σας φαίνεται λογικό, επαγγελματικό και υπεύθυνο να αφήνετε ένα από τα κύρια λιμάνια της χώρας εν μέσω τουριστικής περιόδου και έντονης ζέστης, στο οποίο μεταξύ 21:00 και 22:00  αφίχθηκαν τρία επιβατικά πλοία με τον ανάλογο κόσμο να "εξυπηρετείται" από ένα μικρό λεωφορείο που εμφανίστηκε στις 23:10 γεγονός που τουλάχιστον  εν μέρει αποκλείει την έγκαιρη πρόσβαση των επιβατών στο δίκτυο του Μετρό; 

Είναι καν νόμιμο να εκτελούνται δρομολόγια κατά βούληση ή να ακυρώνονται χωρίς καμία ειδοποίηση; Υπάρχει κάποια συμφωνία με άλλους κλάδους να μοιράζεται το μεταφορικό έργο που αγνοούμε και θα πρέπει να γνωρίζουμε για να προσαρμοστούμε κι εμείς; Έχετε εικόνα αν τα λεωφορεία σας εκτελούν τα καθορισμένα δρομολόγια; Και εάν έχετε (που πιστεύω ότι έχετε) έχετε σχέδιο παρέμβασης σε περίπτωση που κάτι συμβεί σε κάποιο σε περιόδους αιχμής όπως η παραπάνω; 

Αντιλαμβάνεστε ότι αφήνετε ταλαιπωρημένους από το ταξίδι ηλικιωμένους και παιδιά εκτεθειμένους στη ζέστη και την ορθοστασία χωρίς καμία ενημέρωση; 

Αντιλαμβάνεστε τη ζημιά που κάνετε στον τουριστικό κλάδο όταν αφήνετε τους τουρίστες που επισκέπτονται την Άνδρο π.χ.  (η Ραφήνα είναι το μοναδικό λιμάνι που την  εξυπηρετεί) και όχι μόνο και επιστρέφουν με προορισμό την Αθήνα, αφήνοντας τους χωρίς συγκοινωνία  στη μέση του πουθενά; Πόσα ταξί πιστεύετε θα υπάρχουν διαθέσιμα για να εξυπηρετήσουν κόσμο που αποβιβάζουν τρία πλοία; Και ποιος θα αποζημιώσει όσους υπολόγιζαν να δώσουν 7-8 ευρώ για να πάνε σπίτι τους στην ώρα τους και πλήρωσαν 50 ευρώ φτάνοντας στις 12 και στις 1 τα ξημερώματα; 

Είναι αυτό που συνέβη μια (τριτοκοσμική) κανονικότητα που θα πρέπει ο κόσμος να λαμβάνει υπόψιν και να συνηθίσει εν έτει 2025; Είναι αυτό κάτι που μπορείτε να κάνετε έτσι απλά, γιατί  δεν έχετε καμία εποπτεία από τις αρμόδιες αρχές, καμία υποχρέωση και καμία πιθανότητα κύρωσης; Και αν αυτό που συνέβη (και ούτε γάτα ούτε ζημιά) πιστεύετε ότι δεν σας αντιπροσωπεύει (το πιστεύετε;), είστε καν σε θέση να εγγυηθείτε ότι δεν θα ξανασυμβεί; 

Ελπίζω σε ουσιώδη απάντηση σας. 

Μηνδρινός Νάσος  

 

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Για δεκαετίες το ΚΤΕΛ Ραφήνας εξυπηρετούσε τους κατοίκους καθώς και τους επιβάτες του λιμανιού έναντι υψηλού κομίστρου.

Η μεταφορά της αφετηρίας από το πεδίο του Άρεως στο σταθμό Νομισματοκοπείου μείωσε πολύ τα λειτουργικά έξοδα του ΚΤΕΛ χωρίς να ωφεληθεί ο επιβάτης ο οποίος μάλιστα έπρεπε να πληρώσει και άλλο μέσο για να μεταβεί στο κέντρο της Αθήνας.

Και εκεί που νομίζαμε ότι τα πράγματα δεν είναι καλά γίνανε πολύ χειρότερα.
Ενώ μέχρι πρόσφατα τα λεωφορεία ανέμεναν τους επιβάτες των πλοίων κατά την άφιξη τους στο λιμάνι της Ραφήνας για να τους μεταφέρουν , ξαφνικά τους τελευταίους μήνες βρισκόμαστε αντιμέτωποι με το αίσχος της ταλαιπωρίας να περιμένουν οι επιβάτες μια και δύο ώρες για να εμφανιστεί λεωφορείο να τους μεταφέρει και μάλιστα κάτω από δύσκολες καιρικές συνθήκες.

Έχουν απειληθεί επανειλημμένα επεισόδια χωρίς να ιδρώσει το αυτί των ιδιοκτητών του ΚΤΕΛ Ραφήνας οι οποίοι μάλιστα κατέχουν και το μονοπώλιο της μετακίνησης μπλοκάροντας τα αστικά λεωφορεία να εξυπηρετήσουν τους κατοίκους και το επιβατικό κοινό.

Αναρωτιέμαι τι στο διάολο εκφράζουν οι υπεύθυνοι του αρμόδιου υπουργείου καθώς και οι δημοτικές αρχές.

Θα ήθελα να τοποθετηθούν επαυτού και οι κάτοικοι / δημότες της Ραφήνας γιατί κατά τα φαινόμενα αδρανούν. Ίσως να έχουν οδηγηθεί σε μια εχθρότητα προς την επιβατική κίνηση του λιμανιού λόγω του ότι όντως διαταράσσεται η ζωή στην πόλη τους από το φόρτο στο λιμάνι.

Αν εξαιρέσουμε τα τριάντα μαγαζιά που ωφελούνται από την επιβατική κίνηση οι υπόλοιποι κάτοικοι έχουν κάθε λόγο να είναι εχθρικά προσκείμενοι στην λειτουργία του. Η αναστάτωση λόγω μποτιλιαρίσματος φτάνει από μόνη της.

Ήρθε η ώρα όμως να λάβουν μέτρα οι αρχές γιατί όλοι εμείς (ιθαγενείς και αλλοδαποί τουρίστες) δεν τους φταίμε σε κάτι.

This comment was minimized by the moderator on the site

Κύριε Μπασαντη,

Το συμπέρασμα σας ότι δεν γνωρίζω περί συγκοινωνιών για τη Ραφήνα είναι ΑΥΘΑΙΡΕΤΟ... Δεν με γνωρίζετε προσωπικά, δεν γνωρίζετε αν έχω ή όχι επαγγελματική δραστηριότητα στη Ραφήνα ή κάποιο άλλο προσωπικό ή επαγγελματικό συμφέρον στην περιοχή... Όπως και σε όλη την Υπόλοιπη Αττική και τη χώρα γενικότερα...

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Το δικό σας συμπέρασμα για τους Ραφηναίους οδήγησε στο συμπέρασμα που λέτε. Ένοιωσα πως αδικούσατε μια ολόκληρη κοινωνία που έχει αδικηθεί χρόνια ολόκληρα από το ΚΤΕΛ Αττικής. Αυτό και μόνο.

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 4 μήνες πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Καλησπέρα. Πηγαινοέρχομαι στην Άνδρο από παιδί, για πάνω από 40 χρόνια και επί των πλείστων χρησιμοποιούσα το ΚΤΕΛ. Έχω να παρατηρήσω το εξής: όταν η αφετηρία των ΚΤΕΛ ήταν στο Πεδίο Άρεως τα δρομολόγια ήταν πιο τακτικά. Τώρα που πήγαν στο Μετρό Νομισματοκοπείο και κάνουν πολύ λιγότερο χρόνο να φτάσουν στη Ραφήνα έχουν αραιώσει αρκετά τα δρομολόγια. Ποια η λογική σε αυτό; Τα έφεραν πιο κοντά στη Ραφήνα με σκοπό να τα αποδεκατίσουν;
Τραγικό να θέλω να ταξιδέψεω στην Άνδρο και αντί να σκέφτομαι το ταξίδι με το πλοίο να σκέφτομαι τη μετάβαση από και προς τη Ραφήνα.
Πρέπει να δωθεί μια λύση σε αυτό σίγουρα. Δεν ξέρω τι. Σίγουρα δεν θα ήταν άσχημη ιδέα τα αστικά λεωφορεία που ανέφεραν κάποιοι. Δεν μπορεί τόσος κόσμος να βασίζεται σε ένα λεωφορείο που περνάει οπότε του καπνίσει για να κάνει τη δουλειά του.

This comment was minimized by the moderator on the site

Με δύο πούλμαν γίνεται η γραμμή αεροδρόμιο λιμάνι. Ένα πάει ένα έρχεται. Μια απόσταση 25 λεπτών κι έχει λεωφορείο κάθε μισή ώρα. Είναι αυτό σύγχρονη συγκοινωνία; Και με 5-6 γίνεται η γραμμή λιμάνι Αθήνα. Κ΄σθε μισή ώρα για μια απόσταση 35-40 λεπτών. Είναι αυτή σύγχρονη συγκοινωνία; Που εξυπηρετεί χιλιάδες επιβάτες πλοίων και μια πόλη 20.000 κατοίκων. Και που σταματα τα δρομολόγια στις 11 το βράδυ; Μιλάτε σοβαρά ορισμένοι;

This comment was minimized by the moderator on the site

Σαν μόνιμος κάτοικος Ραφήνας και άνθρωπος που δυστυχώς δεν έχω μεταφορικό μέσο και πρέπει καθημερινά να πηγαίνω στην δουλειά μου και μετά να γυρίζω σπίτι μου θα σας πω τα εξής για τα ΚΤΕΛ.
Φυσικά δεν συμφωνώ με τον κύριο που είπε ότι οι Ραφηνιωτες κάποτε δεν θέλανε το λιμάνι και άλλα τέτοια....
Δεν θα σχολιάσω καν
Και βέβαια συμφωνώ απόλυτα με τους υπόλοιπους.
Και θα προσθέσω.
Είναι τελείως τρελό και εξοφθαλμο πλέον να υπάρχει αστικό λεωφορείο που εξυπηρετεί τον Νέο Βουτζά (314 & 314Β) την Νέα Μακρή (314Γ) και επίσης αστικό που εκτελεί το δρομολόγιο Ραφήνα Μαραθώνας (310)
Και να μην υπάρχει δρομολόγιο για το κεντρο της Ραφήνας και το λιμάνι φυσικά.
Καλιστα το 314 θα μπορούσε να εξυπηρετεί τους κατοίκους της Ραφήνας και το λιμάνι της αφού ούτως ή άλλως υπάρχει το 314Β που πάει Νέο Βουτζά.
Εμένα κάθε πρωί και μεσημέρι με πάει η σύζυγος μου στην στάση στην διασταύρωση για να πάρω κάποιο 314.
Κάποιες φορές που δεν πρόλαβε λόγω της δουλειάς της να με πάρει έχω περπατήσει από την διασταύρωση 6 χιλιόμετρα με τα πόδια αναγκαστικά.
Κάθε μέρα στον Προαστιακό στην Παλλήνη βλέπω και ακούω ταξιδιώτες που μπαίνουν μέσα στο 314 που γράφει Ραφήνα και που φυσικά οι άνθρωποι δεν ξέρουν πως θα πάνε στο λιμάνι....
Επιβάλλεται πλέον να κατέβει το 314 στην Ραφήνα και στο λιμάνι.
Το δεύτερο λιμάνι της Αττικής.
Ε! Έλεος πια.
Και προσωπικά για εμένα φταίει και ο δήμος που δεν ζητάει καν από το υπουργείο μεταφορών και τον ΟΑΣΑ να έρθει το αστικό Ραφήνα κανονικά και όχι μόνο να το γράφει για να εξυπηρετηθούν οι δημότες και οι ταξιδιώτες.
Και να απαιτήσει την αποχώρηση των ΚΤΕΛ.
Ένας ταλαιπωρημένος κάτοικος Ραφήνας.
Σας ευχαριστώ πολύ

This comment was minimized by the moderator on the site

Κύριε Μπασαντη υπηρεσίες τύπου ΚΤΕΛ υπάρχουν παντού στον ΚΟΣΜΟ! Στην Ραφήνα κάποτε ΔΕΝ ήθελαν ούτε το λιμάνι...

Επιπροσθέτως, οι Ραφηνιωτες καλό είναι να ασχοληθούν με το πώς θα αποκτήσουν ένα πραγματικά σύγχρονο και όμορφο λιμάνι το οποίο θα έχει απευθείας σύνδεση μέσω Προαστιακού με το αεροδρόμιο μήπως και διορθωθεί το χάλι της περιοχής, και ας αφήσουν τις υποδείξεις...

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Δυστυχώς για εσάς το ΚΤΕΛ αφορά κυρίως την Ραφήνα και λιγότερο την Άνδρο. Αυτοι μετακινούνται καθημερινά και όλες τις ώρες με ένα ΑΚΡΙΒΟ και ΔΥΣΧΡΗΣΤΟ μέσο. Οι νησιώτες το χρησιμοποιούν όταν ταξιδευουν μια στις τόσες. Άρα αυτοί βασικά ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ να κάνουν υποδείξεις. Βεβαίως και οι χιλιάδες ταξιδιώτες των πλοίων.
ΟΧΙ ΕΣΕΙΣ που δεν το χρησιμοποιείτε και δεν ξέρατε πως υπάρχουν ΑΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ και μόλις τα μάθατε. Αφήστε λοιπόν τις μομφές για τους Ραφηναίους.
Και το Λαύριο το έχουν υποδείξει για λιμάνι οι ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΕΣ του υπουργείου κι όχι οι Ραφηναίοι. Αυτούς ΔΕΝ τους ρωτά ΚΑΝΕΝΑΣ. Και δεν έχουν λόγο. Και το Λαύριο ΔΕΝ το θέλουν οι εταιρείες γιατί είναι 70 χιλιόμετρα από Αθήνα κι όχι 26.
Η σύνδεση του λιμανιού με τον προαστιακό (αεροδρόμιο και Αθήνα) ΔΕΝ αφορά τους Ραφηναίους, Αυτοί δεν θέλουν σκαψίματα κάτω από τον Άγιο Νικόλαο. Θέλουν λεωφορεία. Η συνδεση με τον προαστιακό αφορά κυρίως τα πλοία, τους επιβάτες και το αεροδρόμιο. Και όλα αυτά δεν είναι δουλειά των Ραφηναίων είναι του υπουργείου Μεταφορών. Πως και δεν το ξέρετε ούτε αυτό; Ούτε αν το λιμάνι θα είναι ωραίο δεν πέφτει λόγος στους Ραφηναίους αλλά στον Οργανισμό Λιμένος Ραφήνας, που υπάγεται στο υπουργείο κι όχι στον Δήμο Ραφήνας. Αυτός και το υπουργείο κάνουν κουμάντο κι όχι οι Ραφηναίοι και ο Δήμος.
Απορώ τι ξέρετε από την Αττική και την Ραφήνα;
Όταν λοιπόν δεν έχετε ιδέα μην κάνετε υποδείξεις. Περιοριστείτε στην άγνοια σας και κοιτάτε να μάθετε τίποτα. Την δε υποτίμηση σας για τους Ραφηναίους αφήστε την στην άκρη όταν εσείς δεν έχετε ιδέα από μεταφορές, οργανισμούς, υπηρεσίες και τόσα άλλα.
Αυτά και τέλος.
ΥΓ Και για να δείτε πόσο εκτός πραγματικότητας είστε τη σημερινή ανάρτηση για το απαράδεκτο ΚΤΕΛ την έχουν διαβάσει 17.000 αναγνώστες που η συντριπτική πλειοψηφία είναι κάτοικοι Ραφήνας, αλλά και χιλιάδες ταξιδιώτες των πλοίων. Δεν αφορά εσάς που δεν ξέρατε ούτε την ύπαρξη δεκάδων αστικών λεωφορείων και πλήθος γραμμών του ΟΑΣΑ σε όλη την Αττική γύρω από την Ραφήνα...

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 4 μήνες πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Γιατί λέτε μόνο για την γραμμή Ραφήνα -Αθήνα έχει αναρωτηθεί κανείς ή έχει ενδιαφερθεί για την γραμμή Ραφήνα -αεροδρόμιο; Εκεί ξέρεις κανείς να μας πει ; Όχι για κάνετε μια έρευνα που θέλετε και τουρισμό στην Άνδρο . Θα έχει ενδιαφέρον κύριοι . Καιρός να ξυπνήσετε λίγο μην τα αφήνετε όλα στην τύχη τους .

This comment was minimized by the moderator on the site

Να φύγουν τα ΚΤΕΛ και να έρθει τι; Τα ταξί που θα χρεώνουν 100 ευρω την διαδρομή; Μόνο οι Ταρίφες εύχονται τέτοια εξέλιξη...Αν δεν συνδεθεί το λιμάνι με το δίκτυο του Προαστιακού και της Αττικό Μετρό δουλειά δεν θα γίνει...

ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Περίεργο πως και δεν σκέφτηκες τα αστικά λεωφορεία που πάνε Αρτέμιδα, Σπάτα, Κερατέα, Μαρκόπουλο κλπ. Πάνε και μέχρι Νέο Βουτζά. Και δεν πάνε Ραφήνα γιατί το μονοπώλιο του ΚΤΕΛ εκεί καλά κρατεί. Με δρομολόγια κάθε μια ώρα, με εισιτήριο διπλάσιο ή τριπλάσιο.
Πως εξυπηρετείται όλη η Αθήνα, ο Πειραιάς, όλη η Θεσσαλονίκη; Πως γίνεται και πάνε αστικά λεωφορεία στο εκπτωτικό χωριό; Στο Mc Arthur; και σε χιλιάδες άλλα μέρη και από Αθήνα express στο αεροδρόμιο κλπ;
Και γιατί na έχει το ΚΤΕΛ το φιλέτο αεροδρόμιο-λιμάνι κάθε όποτε θέλει και λιμάνι - Αθήνα κάθε όποτε ευκαιρήσει; Πως και δεν το σκέφτηκες Αλέξανδρε;
Όλη η Ραφήνα βοά εναντίον του ΚΤΕΛ γιατί πληρώνουν πολλαπλάσια και γιατί ΔΕΝ έχει τακτική συγκοινωνία και γιατί τόσα γιατί που παραπέμπουν σε συμβάσεις αποικιοκρατικού στιλ και με εξυπηρέτηση τριτοκοσμική......

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 4 μήνες πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

ΔΕΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΑ ΚΤΕΛ. Μόνο τους ιδιοκτήτες και το προσωπικό τους. Να διωχτούν από Ραφήνα. Δεν τα θέλουν οι κάτοικοι. Δεν εξυπηρετούν τους επιβάτες των πλοίων. Μόνο όσους έχουν συμφέροντα. Διώξτε τους από το λιμάνι και το αεροδρόμιο εδώ και τώρα. ΕΞΩ ΤΑ ΚΤΕΛ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΑΦΗΝΑ ΤΩΡΑ

This comment was minimized by the moderator on the site

Επειδή είμαι μόνιμος κάτοικος Άνδρου έχω να καταθέσω τα εξής: παλιότερα τα ΚΤΕΛ εξυπηρετούσαν μέχρι κάποια ώρα το βράδυ, όταν όμως υπήρχαν τοπικά δρομολόγια πλοίων, σε συννενόηση μαζί τους υπήρχαν δρομολόγια που εξυπηρετούσαν τους επιβάτες εκείνων των συγκεκριμένων πλοιων που ήταν πιο αργά το βράδυ.
Αυτό άλλαξε κάποια στιγμή και καταργήθηκε, με αποτέλεσμα πολλοί Ανδριώτες να αναγκάζονται να κινούνται με ταξί ή δικά τους οχήματα.
Επίσης υπήρχαν συχνότερα δρομολόγια από την αφετηρία προς το λιμάνι και αντίστροφα, τα οποία ήταν ανά μισή ώρα.
Επί εποχής κορονοϊού τα δρομολόγια αραίωσαν και έγιναν ανά μία ώρα. Αυτό φυσικά εν μέσω τουριστικής σεζόν αποτελεί πρόβλημα στην εξυπηρέτηση τουριστών και λοιπών επιβατών σε σημείο που αρκετοί να χάνουν το καράβι λόγω έλλειψης συχνών δρομολογίων.
Δυστυχώς τίποτε δεν έχει γίνει προς κάλυψη των όποιων κενών μετακίνησης και το θέμα παραμένει έτσι.