Πλοία πάνε κι έρχονται ...στα λόγια για την ώρα!…

Το SUPER FERRY II επανέρχεται στην γραμμή μας από την Πέμπτη 19/2/2015. Δηλαδή πριν το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας.

Το ΥΕΝ αναγγέλλει πλοία και γραμμές για το 2015-2016. Αυτή τη φορά ανήγγειλε πολλά πλοία για την γραμμή μας, αλλά και μια νέα γραμμή που έχει σχέση με την Άνδρο. Καλό όμως θα είναι οι αναγνώστες μας να… περιμένουν πριν πανηγυρίσουν. Τα πλοία και οι γραμμές απλώς αναγγέλλονται.

Και στο παρελθόν είχαν αναγγελθεί, αλλά όπως είχαμε και τότε, καλό θα ήταν να δούμε τα πλοία να έρχονται… πριν πάμε να τα υποδεχτούμε! Πάντα γράφαμε με φειδώ για το θέμα. Ακόμα μια φορά διασταυρώσαμε τις πληροφορίες που σας δίνουμε ώστε να διασφαλίσουμε την εγκυρότητα μας και την δική σας σωστή πληροφόρηση.

Έτσι, από όσα πλόια αναγγέλλει παρακάτω το ΥΕΝ το μόνο σίγουρο πλοίο που έρχεται προσεχώς είναι το γνωστό και πάντα τακτικό SuperFerryII που ολοκληρώνει την ετήσια επισκευή του και θα φτάσει στο λιμάνι της Ραφήνας, όπως μας είπε σε συζήτηση μας ο πλοιοκτήτης Δημήτρης Στεφάνου, στις 18/2. Το πλοίο θα ξεκινήσει και πάλι τα τακτικά δρομολόγια του από το πρωί της επομένης Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2015. Ουσιαστικά το πλοίο ξεκινά πριν το τριήμερο της Καθαρής Δευτέρας. Κάτι που είναι ιδιαίτερα σημαντικό μιας και το τριήμερο με την αύξηση των επισκεπτών θα είναι πολύ χρήσιμο για το νησί μας και το δεύτερο πλοίο της γραμμής μας.

Κατά τα άλλα από το Υπουργείο Εμπορικής ναυτιλίας έχουν ανακοινωθεί μια σειρά πλοία από την Ραφήνα για την γραμμή μας και για την Άνδρο για το 2015-2016! Δηλαδή μας παραπέμπει σε σχεδιασμούς του επόμενου έτους!

Από το ΥΕΝ έχουν, λοιπόν, ανακοινωθεί για το έτος 2015-2016 τα πλοία:

SuperFerryIIαπό Ραφήνα για Άνδρο, Τήνο, Μύκονο
Θεολόγος Π.  από Ραφήνα για Άνδρο, Τήνο, Μύκονο
Αικατερίνη Π. από Ραφήνα για Άνδρο, Τήνο, Μύκονο

Μέχρι εδώ είναι τα ήδη γνωστά πλοία της γραμμής.

Έχει όμως ανακοινωθεί και το:

Παναγία Τήνου (πρώην Άγιος Γεώργιος) από Ραφήνα για Άνδρο, Τήνο, Μύκονο

Το συγκεκριμένο πλοίο είχε αναφερθεί από τον Οκτώβριο πως θα έμπαινε στην γραμμή στις 15 Ιανουαρίου 2015. Πήρε όμως παράταση (όπως είχαμε προβλέψει από τότε) για την άνοιξη. Έχει αναφερθεί πως θα κάνει ένα μήνα την άγονη γραμμή πριν έρθει στα μέρη μας. Συνεπώς για την ώρα δεν είναι γνωστό το πότε ακριβώς θα ξεκινήσει στη γραμμή μας. Άρα ας περιμένουμε και θα δούμε.

Ακόμα στην γραμμή έχουν αναγγελθεί τα:

Επτάνησος από Ραφήνα για Άνδρο Τήνο Μύκονο

Πηνελόπη Α. (!) από Ραφήνα για Άνδρο, Τήνο, Μύκονο

Για το Επτάνησος είναι γνωστό πως η εταιρεία Στρίτζη, της οποίας είναι ιδιοκτησία, συζητά για πώληση του πλοίου αλλά ακόμα δεν υπάρχει τίποτα δεδομένο. Άρα να περιμένουμε τις επόμενες μέρες ή εβδομάδες για να δούμε τι θα γίνει. Αν έρθει και όταν έρθει θα δούμε αν θα επιφέρει αλλαγές και τι αλλαγές θα επιφέρει στην γραμμή. Για το Πηνελόπη μένει να δούμε ποιες είναι οι πιθανότητες να έρθει και υπό ποιον ιδιοκτήτη μιας και το πλοίο απεσύρθη κάτω από πολύ δύσκολες συνθήκες το 2013 από την γραμμή.

Τέλος, αναγγέλθηκε μια νέα γραμμή με το:

Νήσος Χίος από Ραφήνα για Άνδρο, Τήνο, Μύκονο καθώς και Άνδρος - Γαύριο, Χίος - Μεστά

Από το τέλος Σεπτεμβρίου 2014 είναι εις γνώση μας (δεν γράψαμε κάτι μιας και τίποτα δεν ήταν σίγουρο) πως υπάρχει ενδιαφέρον από ακτοπλοϊκή εταιρεία για σύνδεση Χίου με Άνδρο. Συγκεκριμένα για σύνδεση του πλοίου που πηγαίνει στα Μεστά της Χίου και θα περνά και από το Γαύριο της Άνδρου. Το θέμα μάλιστα συζητήθηκε σοβαρά μεταξύ του νυν δημάρχου και των ακτοπλόων της Χίου. Όμως είχε μείνει στα προς συζήτηση. Η ανακοίνωση της γραμμής για το 2015-2016 από το ΥΕΝ μπορεί να σημαίνει κάτι ενδιαφέρον. Μένει όμως να δούμε τι μπορεί σημαίνει μιας και ίσως προηγηθεί πιθανόν κάποια μελέτη σκοπιμότητας για να δουν αν η νέα αυτή γραμμή μπορεί να έχει επιτυχία.

«εν Άνδρω»

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Αγαπητέ είναι προφανές πως ζητάς κάτι που κι εσύ δεν έχεις μελετήσει. Είναι απίστευτο να μην ξέρεις τα μεγάθη των κρουαζιεροπλοίων σε σχέση με το όρμο της Χώρας Άνδρου. Ακόμα είναι απίστευτο να ζητάς είτε μια μελέτη σκοπιμότητας στα πλαίσια ενός ενημερωτικού άρθρου είτε μια ναυτιλιακή ανάλυση για το τι μπορεί να γίνει με το λιμάνι της Χώρας. Δυστυχώς δεν μπορούμε να βοηθήσουμε στις μεγαλεπήβολες αναζητήσεις σου.

This comment was minimized by the moderator on the site

Τωρα που το Νεο Λιμανι στην Χωρα ολκληρωνεται και που συμφωνα και με αλλη Προτυπη σχεδιαστικη μου Προταση, μπορει να ενταχθει νεωτερο Εργο ''Επεκτασης και Προσθηκης δυνατοτητων Προσδεσης και ασφαλων ελιγμων μεγαλυτερων Πλοιων'' (ακτοπλοιας και κρουαζιερων) στο ΕΣΠΑ 2014-2020 και τα ΠΕΠ Νοτιου Αιγαιου, μηπως πρεπει να σπευσουμε ομου συνεργαζομενοι για τετοιο υψηλο κοινο στοχο? ?

This comment was minimized by the moderator on the site

Μηπως εχετε καποια ενημερωση απο το Υ.Ε.Ν. η τον Δημο αν υπαρχουν κατ' αρχην και πως προτιθενται να προχωρησουν σε συζητησεις για την ενταξη της Ανδρου ως ενδιαμεσου προορισμου για Κρουαζιεροπλοια? ? Εχω θελω αρχικα να ενημερωσω οτι η Κυριακης ιδιοκτησιας Εταιρεια LOUIS CRUISES δημιουργησε προσφατα θυγατρικη με το ονομα CELESTYAL CRUISES προκειμενου να συγκεντρωσει σε αυτην τις γραμμες κρουαζιερων στο Αιγαιο και τις Ελληνικες θαλασσες γενικοτερα, εντασσοντας ηδη 10 νεους προορισμους- νησια (Μηλος, Αμοργος, Αστυπαλαια κ.αλλα.. Ακομη για ολους να θυμισω- γνωστοποιησω οτι προσωπικα απο το 1990 εχω κανει διερευητικες επαφες με στελεχη της τοτε Ελληνικης Αγορας Κρουαζιερων, με αρνητικα αποτελεσματα για δυο κυριως λογους: α/ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ενδιαφερθηκαν οι Δημοι της Ανδρου για να τους προσεγγισουν, οπως μου δηλωσαν β/ το τοτε Λιμανι της Χωρας ηταν εντελως Ακαταλληλο, ανασφαλες και αδυνατο να υποδεχθει μεγαλου μεγεθους πλοια για ελιγμους και αποβιβαση, επισης οι ορμοι-λιμανια Γαυριου και Μπατσιου πολυ στενοι και με πιθανη παρεμποδιση λογω των ακτοπλοικων προσορμισεων, και μονο μικρη πιθανοτητα δινοταν απο εμπειρα στελεχη-πλοιαρχους, ενας τους ηταν και Ανδριωτης, για ''αροδου'' αγκυροβολια (σε. Τσαμαδουρα εξω απο την Μαρινα Μπατσιου η τον Ορμο των Πισω Γυαλιων, τοτε ομως δημιουργουνταν αναγκες οργανωμενης μαζιης μετεπιβξβασβς με ικανο αριθμο πλοιαριων- '' λαντζων''. Παρ' ολα αυτα, η υπαρξη των 3. Μουσειων και Ιδρυματων καθως και των τουλαχιστον πεντε ιδιαιτερα σημαντικων Μοναστηριων (μεταξυ των οποιων το ιδιαιτερα δημοφιλες στους Κυπριους προσκυνητες, της. Αγιας Μαρινας Αποικιων συνιστουν πραγματικο ''Κεφααιο'' ιδιαιτερου ενδιαφεροντος και αξιας.8