Τα καράβια και τα δρομολόγια της γραμμής μας

 

Αν δεν το ξέρετε καιρός να το μάθετε. Η γραμμή Άνδρου, Τήνου και Μυκόνου παρά την κρίση εξακολουθεί να έλκει τους ακτοπλόους. Βέβαια εφέτος το καλοκαίρι για Άνδρο θα έχουμε τρία καράβια: τον Θεολόγο, το Αικατερίνη και το Σούπερ Φέρρυ II. Κι αυτό γιατί, όπως και πέρσι, τα καράβια που θα έλθουν για την καλοκαιρινή σεζόν (Ιθάκη) θα πηγαίνουν κατ’ ευθείαν Τήνο-Μύκονο.

Κατά τα άλλα τα νέα για το Πηνελόπη είναι …παλαιά! Το παράδοξο είναι πως παρά τα όσα έχουν συμβεί η εταιρεία εμφανίστηκε στο Υπουργείο Ναυτιλίας για να πάρει τα δρομολόγια για το 2014 στην γνωστή ώρα. Το Υπουργείο λογικά την απέρριψε. Το πλοίο παραμένει δεμένο στην Ραφήνα εδώ και τόσους μήνες περιμένοντας είτε να πουληθεί είτε να βρεθεί τρόπος να ξεκολλήσει (όπως λένε  πράκτορες) και ίσως ξαναμπεί στην γραμμή.

Το Σούπερ Φέρρυ ΙΙ των αδελφών Στεφάνου από τις Στενιές παραμένει σταθερά στις 7.50 το πρωί. Και ξαναμπαίνει πάλι στην γραμμή στις 22 Φεβρουαρίου. Το νέο πλοίο που αγόρασαν οι Στεφάνου αναμένεται να ολοκληρωθεί η αγοραπωλησία την άνοιξη και μετά θα επισκευαστεί και θα μπει στην γραμμή το 2015.

Το Θεολόγος του πάντα προσεκτικού Θ. Παναγιωτάκη παραμένει σταθερό και αμετακίνητο ως η εγγύηση των απογευματινών δρομολογίων όπως κάνει τόσα χρόνια αδιαλείπτως. Και βεβαίως επανέρχεται αργότερα (τέλος Μαρτίου) μετά από μεγάλη ανανέωση στις 7.25 το πρωί και το Αικατερίνη υπό τον ανδριώτη πλοίαρχο από το Απροβάτου Γιώργο Κολίτσα. Έτσι ολοκληρώνεται ο κύκλος των καραβιών που θα εξυπηρετήσουν το νησί μας από την άνοιξη μέχρι το φθινόπωρο.

Όμως από το φθινόπωρο το σκηνικό αλλάζει γιατί τον Νοέμβριο μπαίνει στη γραμμή το Νήσος Μύκονος των Hellenic Seaways. Κάποιοι λένε πως παρά το ότι έχει πάρει άδεια ίσως δεν ξεκινήσει. Το Νήσος Μύκονος είναι μεγάλο και καινούριο και έχει πάρει άδεια για πρωινή διαδρομή από Ραφήνα. Βεβαίως η γραμμή αλλάζει ακόμα περισσότερο μέσα στο 2015 όταν έρθει το δεύτερο πλοίο των αδελφών Στεφάνου.

Όλα αυτά δείχνουν πως και για εφέτος τα πράγματα θα είναι καλά. Αλλά αν εξελιχθούν όπως λένε οι αδειοδοτήσεις του χρόνου θα υπάρξει συνωστισμός στη γραμμή. Κι αυτό θα δημιουργήσει πρόβλημα σε μερικούς. Ίσως τα λιγότερα προβλήματα να τα έχει κατά τα φαινόμενα ο Θ. Παναγιωτάκης που έχει πλοία με καινούριες μηχανές, τα οποία καταναλώνουν 30% λιγότερο πετρέλαιο.

Ποιος είπε, λοιπόν, πως η κρίση δεν δημιουργεί ευκαιρίες; Και ποιος είπε πως η κρίση θα ρίξει έξω μια γραμμή που αποδεικνύεται τόσο θελκτική στους ακτοπλόους;

 

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet