Διευκρινήσεις στο θέμα των χειμερινών δρομολογίων
Κάθε πλοίο κρίνεται μέσα από την συνεπή και τακτική παρουσία του.
Επανερχόμαστε σε κάποια σημεία δημοσιεύματος για την ακτοπλοΐα γιατί μερικοί τακτικοί αναγνώστες έθεσαν ορισμένα ερωτήματα που χρήζουν διευκρινήσεων:
- Αναφερθήκαμε στην ραγδαία φθινοπωρινή πτώση της κίνησης (μετά από ένα πολύ καλό καλοκαίρι). Αυτό δεν σημαίνει πως θα πρέπει να… ανέβουν τα ναύλα! Το αντίθετο, πρέπει να γίνουν οικονομικότερα. Γιατί μόνο έτσι θα μπορεί ο κόσμος να ταξιδεύει τώρα που έχει στριμωχτεί. Και βεβαίως δεν συμφωνούμε με κρατικές επιδοτήσεις στους εφοπλιστές ή στο εισιτήριο των επιβατών, σε γραμμές σαν τη δική μας.
- Αναφερθήκαμε στο νέο πλοίο που θα μπει στην γραμμή μας. Με το καλό να έρθει. Ελπίζουμε το νέο πλοίο να συμβάλει στον ανταγωνισμό ώστε να πέσουν οι τιμές. Γράψαμε μια εκτίμηση (που μας είπαν) για το πότε θα ξεκινήσει. Περιμένουμε. Η ζωή θα δείξει το πόσα πλοία θα έχουμε τον χειμώνα. Στο ερώτημα πόσα πλοία αντέχει η γραμμή μας η απάντηση είναι απλή: κανείς δεν ξέρει! Γιατί κανείς δεν μπορεί να κάνει μεσοπρόθεσμες ή μακροπρόθεσμες προβλέψεις σε εποχή μεγάλης κρίσης. Όλοι είναι σήμερα στο "βλέποντας και κάνοντας"! Άλλωστε κάθε πλοίο κερδίζει την θέση του στη ζωή μας με την συνεπή και τακτική παρουσία του. Όχι με τα λόγια.
- Αναφερθήκαμε και σε πλοία που μπαίνουν στη γραμμή μόνο το καλοκαίρι. Μιλάμε για συγκεκριμένη εταιρεία που εφάρμοσε αυτή την πρακτική παλαιότερα και στην Άνδρο. Τέτοια καλοκαιρινά πλοία δεν βοηθούν την γραμμή γιατί αφήνουν τα νησιά στην τύχη τους τον χειμώνα.
Νομίζουμε πως με αυτες τις διευκρινήσεις κλείσαμε το θέμα. Ευχαριστούμε τους τακτικούς αναγνώστες μας για τις παρεμβάσεις τους. Μας έδωσαν την ευκαιρία να ξεκαθαρίσουμε μερικά σημεία που παρανοήθηκαν ή δεν διευκρινίστηκαν.
«εν ‘Ανδρω»