ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΓΡΑΦΟΥΝ: Γάμοι ομοφύλων και... παρένθετες μητέρες!

 Της Αλεξάνδρας Σκαμάγκα

 

Η Μητρική στοργή είναι λάδι σε μουσαμά διαστάσεων 28 × 22 εκ. είναι ζωγραφικός πίνακας του Γεώργιου Ιακωβίδη. Ο ζωγράφος ανήκει στη σχολή του Μονάχου και ο πίνακας είναι σε ιδιωτική συλλογή Δημοπρατήθηκε από τον Οίκο Sotheby' s του Λονδίνου στις 23 Νοεμβρίου 1988.

Θεσμοί που επιβάλλονται για μεροληπτικούς λόγους υπέρ μειοψηφιών και ενάντια στις διαπιστωμένες ανάγκες των πλειοψηφιών, φανερώνουν αργά ή γρήγορα τις προθέσεις τους, για χειριστικότητα ως και περιορισμό των ελευθεριών του κοινωνικού συνόλου. Συνήθως προσιδιάζουν με εκείνες οι οποίες υπαγορεύουν δικτατορίες, ανεξάρτητα από τον τύπο ιδεολογικής νομιμοποίησής τους.

Ο λόγος για το νέφος που σηκώθηκε στην Ευρώπη και προσφάτως έφτασε και σε μας, περί της "ανάγκης" θεσμοθέτησης γάμου και μεταξύ ομοφυλοφίλων, που συμβιώνουν αλλά δεν "καλύπτονται" από τα συμφωνητικά για την ρύθμιση των ιδιοκτησιακών τους, θέλουν και θρησκευτικές ευλογίες! Κι αυτό για να επιτραπεί σε ζευγάρια ανδρών να μισθώνουν γυναίκες μόνο για τεκνοποίηση!

Αν υπάρχουν τόσα ορφανά, ή εγκατειλημμένα παιδιά στα οποία μπορούν να προσφέρουν την αγάπη τους, προς τι η εμπορευματοποίηση της σχέσης μητέρας παιδιού, που ανοίγει ξανά τον δρόμο της υποδούλωσης όχι μόνο για τις γυναίκες αλλά και για όλο το είδος μας; Στο βαθμό που η μητρική σχέση είναι η πιο αφιλοκερδής και θεμελιακή για την ατομική ανάπτυξη και την αυτόνομη επιβίωση των ανθρώπων.

Το ζοφερό μέλλον που επιφυλάσσει αυτή η οπισθοδρόμηση, όπως την ευαγγελίζεται η "πολιτική ορθότητα" με τις ευλογίες της, κόντρα σε όλες τις αρχές ψυχικής υγείας, περιέχεται στην παρακάτω μαρτυρία: 

 Με λένε Lewis και μεγάλωσα με «γκέı γονεiς»

Είμαι ο Lewis από την Αυστραλία, ένα παιδί «γκέι γονιών» και αυτή είναι η εμπειρία μου από τους γκέι γονείς. Η μητέρα μου και ο πατέρας μου δεν ήταν ποτέ παντρεμένοι και ενώ ο πατέρας μου ήταν ομοφυλόφιλος, η μητέρα μου ήταν “bi”, και είχε περάσει αρκετά χρόνια έχοντας σχέση με γυναίκα, πριν γεννηθώ εγώ. Γεννήθηκα σαν ένα «one night stand» όταν η μαμά και ο μπαμπάς είχαν πιει.

Οι γονείς μου δεν έζησαν ποτέ μαζί, και ήμουν συνεχώς σε ανάδοχη φροντίδα μέχρι που ήμουν περίπου 8 ετών, και μόνο περιστασιακά ζούσα ή έμενα με τη μητέρα μου. Μέχρι τα 13 μου, ήμουν συνεχώς σε ανάδοχους. Από την ηλικία των 2 ετών δεν είχα γνωρίσει τον πατέρα μου, μέχρι που έγινα 13 χρονών. Τότε πήγα να ζήσω με τον πατέρα μου και τον ομοφυλόφιλο εραστή του, καθώς η μητέρα μου ήθελε να περάσω λίγο χρόνο μαζί του, καθώς αυτός δεν είχε δείξει κανένα ενδιαφέρον όταν ήμουν παιδί.

Ποτέ δεν μου άρεσε να ζω μαζί τους. Η «ομοφυλοφιλία» τους (“gayness”) ήταν κάτι σαν θρησκεία, και συνεχώς έδειχναν σαν να ήθελαν να επιβεβαιώνουν το ότι ήταν «γκέι» μέσω των πράξεων τους. Φαινόταν λες και έπρεπε να μου αποδείξουν ότι ήταν γκέι. Ήταν σαν μια θρησκεία, η μόνη τους ταυτότητα, το σήμα της τιμής τους. Μιλούσαν συνέχεια γι’ αυτό. Η «ομοφυλοφιλία» τους ήταν το νούμερο ένα θέμα, περισσότερο από οτιδήποτε άλλο. Έβλεπαν ανθρώπους και τους συστήνονταν ως «γεια, με λένε Σάιμον και είμαι γκέι».

Οι στρέιτ άνθρωποι δεν το κάνουν αυτό. Δεν βγαίνουν έξω και λένε: «γεια, είμαι ο Σάιμον και είμαι στρέιτ», αλλά ο μπαμπάς και ο σύντροφός του το ανακοίνωναν και το επιδείκνυαν στους ανθρώπους.

Τα σεξουαλικά υπονοούμενα υπήρχαν παντού. Πάντα «έκοβαν» τους άλλους άνδρες, παρόλο που ήταν μαζί 13 χρόνια. Δεν φαινόταν ότι ήταν ενωμένοι, αλλά έμειναν μαζί και δεν κατάλαβα ποτέ το γιατί. Ήμασταν π.χ. στο σουπερμάρκετ και αυτοί κοιτούσαν άλλους άντρες και σχολίαζαν «δεν είναι όμορφος αυτός;» Ένιωθα ότι δεν μπορούσα να φέρω στο σπίτι τους φίλους μου, επειδή όλα στο σπίτι ήταν «γκέι».

Η συμπεριφορά τους ήταν γκέι, ο τρόπος που μιλούσαν ήταν γκέι, οι πράξεις τους ήταν γκέι, τα πάντα ήταν γκέι. Όλα έμοιαζαν πολύ υπερβολικά και αφύσικα και φοβόμουν τι θα σκεφτούν οι φίλοι μου. Δεν μπορούσα να συστήσω τον πατέρα μου γιατί ντρεπόμουν γι’ αυτόν. Συχνά έκαναν σεξουαλικά σχόλια για τους φίλους μου όταν έφευγαν από το σπίτι και αυτό το έβρισκα αποκρουστικό.

Ο μπαμπάς και ο σύντροφός του με φιλούσαν στο μάγουλο. Πάντα το έβρισκα άβολο. Αυτοί το έκαναν συνεχώς, ακόμα και όταν μπήκα στην εφηβεία μου. Ήξερα από τους φίλους μου και από ταινίες και από την τηλεόραση ότι οι πατεράδες συνήθως δεν φιλούν τους γιούς τους όταν είναι έφηβοι.

Υπήρχαν ελάχιστα όρια. Κάθε δυο μήνες με χτυπούσαν σαν μικρό παιδί. Τα πάντα ήταν εύθραυστα. Πάντα υπήρχαν διαμάχες μεταξύ του μπαμπά και του συντρόφου του, τσακώνονταν και εκτόξευαν ο ένας στον άλλον πιάτα και φαγητά. Ποτέ δεν ένιωθα ασφαλής. Ήμουν συνεχώς σε επαγρύπνηση για τον εαυτό μου μέσα στο σπίτι. Ένιωθα σεξουαλικά ευάλωτος. Είχαν βάλει κρυμμένες κάμερες στο σπίτι ακόμα και στους ιδιωτικούς μου χώρους. Βρήκα ακόμα και βίντεο με μένα σε έναν από τους υπολογιστές τους.

Οι άλλοι νόμιζαν ότι ήμουν κι εγώ γκέι, και αυτό το πράγμα με έκανε να ντρέπομαι. Ένιωθα ότι αυτό δεν ήταν σωστό. Ένιωθα ότι υπήρχε μια προσδοκία για μένα ότι θα έπρεπε να είμαι γκέι, παρόλο που δεν ένιωθα καμία έλξη για τους άντρες. Θα έπρεπε να είμαι γκέι από τους γκέι γονείς μου. Αυτό με έκανε να έχω μεγάλη σύγχυση μέσα μου.

Δεν έδιναν καμία σημασία για τα συναισθήματά μου. Μου έκαναν φαγητό για το σχολείο που δεν άντεχα να τρώω. Δεν τους ένοιαζε για μένα, για το τι ήθελα ή για το πώς ένιωθα για το οτιδήποτε.

Πήγαμε μια φορά σε ένα πάρτι ενός 40άρη. Νόμιζα ότι ήμασταν απλώς καλεσμένοι. Δεν ήξερα ότι ο μπαμπάς ήταν «η διασκέδαση». Τον είδα ντυμένο “drag queen” να τραγουδάει Abba… δεν μου είχαν πει τίποτα. Ένιωσα να γελοιοποιούμαι δημοσίως.

Δεν μπορούσα να τους πω τίποτα για αυτά που περνούσα στην εφηβεία μου, επειδή δεν ήταν «άνδρες» αρκετά στη συμπεριφορά τους και στους τρόπους τους. Ήταν σαν να μιλάω σε γυναίκες. Τελικά έκανα αυτή τη συζήτηση με μια λειτουργό.

Έμενα μαζί τους μέχρι που ο πατέρας μου παράτησε τον σύντροφό του όταν ήμουν 17 ετών και ο πατέρας μου με έδιωξε.

Καθώς δεν είχα πουθενά αλλού να πάω, συνέχισα να ζω με τον πρώην σύντροφό του μέχρι τα 21 μου. Ήταν εξαιρετικά καταπιεστικός και ήθελε να έχει τον απόλυτο έλεγχο της ζωής μου και με έκανε ακόμα να υπογράψω μια έγγραφη συμφωνία ότι του παρείχα το δικαίωμα να έχει σχεδόν απόλυτη εξουσία πάνω μου, όπως να έχει τον απόλυτο έλεγχο για τον τραπεζικό μου λογαριασμό. Ακόμα κι όταν έφυγα για να ζήσω την δική μου ζωή, προσπάθησε να επικοινωνήσει μαζί μου και να ασκήσει έλεγχο πάνω μου μέχρι που τον απείλησα ότι θα καταφύγω σε νομικές ενέργειες.

Η εμπειρία μου να ζω με γκέι γονείς με σημάδεψε συναισθηματικά και με έκανε να νιώθω ότι η ανατροφή μου ήταν πολύ μπερδεμένη. Υπήρχε ένα μεγάλο κενό στη ζωή μου που έπρεπε να γεμίσει και ποτέ δεν γέμιζε, καθώς δεν ένιωθα ότι αγαπήθηκα σε κανένα στάδιο.

Ωστόσο, όπως και άλλοι που προέρχονται από ένα πολύ άσχημο υπόβαθρο, έχω αρχίσει να επιδιώκω μια καλύτερη σχέση και με τους δύο γονείς μου, και επίσης έχω βρει την ειρήνη μέσα μου με τις συντηρητικές αξίες που έχω τώρα. Οι αξίες τους δεν είναι οι αξίες μου, αλλά εξακολουθώ να τους τιμώ επειδή είναι οι γονείς μου. Για να είμαι ειλικρινής αν δεν είχα αυτές τις εμπειρίες, δεν θα είχα τη σαφήνεια των πραγματικών ζητημάτων που εμπλέκονται σε αυτό το θέμα.

Οι γκέι θεωρούν τους στρέιτ «ομοφοβικούς» εάν δεν συμφωνούμε με τον τρόπο ζωής τους. Ύστερα από τόσα χρόνια που έμεινα μαζί τους, μου δημιουργήθηκε η άποψη ότι το να είσαι γκέι είναι συχνά ένας τρόπος ζωής. Είναι ένα lifestyle. Είναι ένα show. Όλα έχουν να κάνουν με το «εγώ, εγώ, εγώ» και όχι με το ιδανικό περιβάλλον για την ανατροφή των παιδιών.

Κατά συνέπεια, ψήφισα κατά του «γάμου» ατόμων του ιδίου φύλου στο δημοψήφισμα, και σας καλώ επίσης και εσάς να ψηφίσετε όχι, για το καλό της προστασίας των παιδιών.

Lewis
Campaign Manager
Vote No Australia

 

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Απομόνωσα αυτό το κομμάτι διότι θεωρώ μεγάλο σφάλμα να διαδίδονται τέτοιες θεωρίες εν έτει 2024. Για τα υπόλοιπα δεν έχω να σχολιάσω κάτι. Γράψατε την άποψη σας. Δεν καταλαβαίνω γιατί εκνευρίζεστε. Αφήνω λοιπόν να σας διαβάσουν και να σας ερμηνεύσουν και οι άλλοι επισκέπτες της ιστοσελίδος. Λες και τους εμπόδισα!

This comment was minimized by the moderator on the site

Απομονώσατε αυτά που θέλατε από το κείμενό μου και με ''ερμηνεύσατε'' όπως νομίζετε εσείς. Οτι καταλάβατε, καταλάβατε.Αφήστε να διαβάσουν και να ερμηνεύσουν το κείμενο μου και οι άλλοι επισκέπτες της ιστοσελίδος.
Ο λόγος πολύς για πράγματα ξεκαθαρισμένα και νομικά από ετών πολλών. Το μείζον θέμα σήμερα είναι τα παιδιά και η πιθανότης να συζήσουν(χωρίς φυσικά να έχουν άποψη στην ηλικία αυτή) με ομόφυλους γονείς συνδεομένους σεξουαλικά μεταξύ τους. Η Ελληνική κοινωνία αν και αποδέχεται τον γάμο των ομοφύλων σε ποσοστό 57% όταν τίθεται μπροστά στο δίλημα γάμος ομοφύλων με δικαίωμα υιοθεσίας πέφτει στο 44% και το ποσοστό της αρνητικής ψήφου ανέρχεται στο 53%. ''Δυστυχώς" ανήκω στην πλειοψηφία των Ελλήνων που θεωρεί ότι το ωφέλιμο και υγιές για ένα παιδί είναι να μεγαλώνει με πατέρα και μητέρα..___

This comment was minimized by the moderator on the site

"Η ομοφυλοφιλία είναι ψυχική ασθένεια που χρήζει ψυχικής υποστήριξης για να ταυτιστεί το άτομο με το πραγματικό του φύλο"

Αυτό αποτελεί ξεκάθαρα μια απαρχαιωμένη αντίληψη. Η ομοφυλοφιλία ΔΕΝ είναι ψυχική ασθένεια και η όποια ψυχική υποστήριξη δεχτεί το ομοφυλόφιλο άτομο κατευθύνεται προς την αποδοχή του εαυτού του όπως ακριβώς είναι. Ποτέ και καμιά ψυχική υποστήριξη δεν πέτυχε "να ταυτιστεί το άτομο με το πραγματικό του φύλο", όπως γράφετε, που αν κατάλαβα καλά με τη φράση αυτή εννοείτε να αλλάξει σεξουαλικό προσανατολισμό και να υιοθετήσει ξαφνικά εκείνον τον προσανατολισμό που είναι ταυτισμένος με το φύλο του. Όλα αυτά όμως είναι τελείως αναχρονιστικά και έχουν καταρριφθεί προ πολλού από την ψυχιατρική επιστήμη.

This comment was minimized by the moderator on the site

Όλοι έχουν δικαίωμα να έχουν άποψη, αλλά είναι η δευτέρη φορά που δίνει βήμα ο ιστότοπος σε παρόμοιο ανεκδιήγητο, ανύποστατο και ομοφοβικό παραλήρημα της Κας Σκαμάγκα. Δεν είδαμε να δίνετε βήμα και στην αλλή άποψη. Κατά τα αλλα ο ιστότοπος αγωνίζεται για μια προοδευτική Άνδρο και έπανειλημμένα αναρωτίεται γιάτι οι Ανδριώτες κάνουν αυτές τις συντηρητικές επιλογές. Φαίνεται ο διαχειριστής του ιστότοπου που ταξίδευει σύχνα στις "δυτικές" χώρες θέλει να μας προστατέψει άπο το να γίνουμε Σκώτια, Ολλάνδια κλπ. Αφού υπάρχει τόσο ενδιαφέρον προτείνω στο διαχειριστή να παρουσιάσει/ερευνήσει πανεπιστημιακές επιστημονίκες μελέτες (peer reviewed) που έχουν γίνει για το θέμα ώστε να ενημερώθει και η Κα Σκαμάγκα περί νέφους, οπισθοδρόμησης και αυτόνομης επιβίωσης...

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Δίνουμε βήμα σε όσους μάς γράφουν καπετάν Μιχάλη. Εσείς γράψατε άτι αντιθετο και δεν σας δώσαμε βήμα; Λέτε ανοησίες για και μόνο προσωπικούς λόγους. Όταν βρείτε τις δικές σας απόψεις γράψτε μας.
Ταξιδέυουε και ζήσαμε στην Αγγλία και στις ΗΠΑ. Δεν έχουμε το κόμπλεξ αυτού που νομίζει πως ξέρει αυτό που δεν έζησε. Γιατί εμείς ξέρουμε αυτό που ζήσαμε. Και επιλέξαμε να επιστρέψουμε. Για συκεκριμένους λόγους που είχαν να κάνουν με αισθήματα, βιώματα, συγκρίσεις. Αυτή ήταν η επιλογή μας. Εσείς που γράφετε ανώνυμες ανοησίες ποιος είστε, από που έρχεστε και που πάτε; Μόλις το μάθετε να μάς γράψετε. Ενδιαμέσως γράψτε μας και τις απόψεις σας περί "του γάμου των ομοφύλων και την τεκνοθεσία μέσω παρένθετης μητρότητας". Θα χαρούμε να σάς φιλοξενήσουμε.
ΥΓ1 Πως και δεν διαβάζετε τις απόψεις του κ. Σταμάτη Λέκκα που λένε ακριβώς αντίθετα από αυτά που λέει η αναγνώστρια μας; Γιατί σε αυτόν δίνουμε όσο βήμα θέλει; Γιατί αυτός θέλει να πει την άποψη του. Κι όχι να ψέξει τον ιστοτοπο που κανει διάλογο. Αλήθεια σας μίλησε ποτέ κανείς για διάλογο πριν αρχίσετε τις καταγγελίες;
ΥΓ 2 Πως κρίνετε τους άλλους ιστότοπους που δεν τολμούν να αγγίξουν το θέμα; Είμαστε περίεργοι...

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 3 μήνες πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Κύριε Λέκκα,μερικές σκέψεις και απάντηση σε εσάς.
Σίγουρα η ομοφυλοφιλία δεν είναι ασθένεια με την στενή έννοια του όρου(και ας μη το επεκτείνουμε...),δεν οφείλεται δηλ. σε κάποιο ιό ή βακτηρίδιο που να μεταδίδεται από άνθρωπο σε άνθρωπο. Λέγοντας εσείς ότι φταίει η φύση, καταλαβαίνω ότι εννοείτε κάποια γεννετική ανωμαλία εδραζόμενη στο DNA κάποιων ομοφυλοφίλων(φαντάζομαι δεν εννοείτε όλους) που σχετίζεται μόνο με την ομοφυλοφιλική συμπεριφορά και δεν έχει εξωτερικά ( ή και εσωτερικά ) ιδιαίτερα χαρακτηριστικά διαφορετικά αυτών του επικρατούντος(ή υπολειπομένου) φύλου τους; Δηλαδή, πχ σε έναν ''ανδρα'' να υφίστανται και θηλυκά όργανα-στοιχεία(πχ υπολειπόμενες ωοθήκες,ή ατελής μήτρα,ή μαστοί ή άλλα εξωτερικα εμφανέστερα).
Αν εννοείτε κάτι τέτοιο όμως τότε δεν θα προσέδιδα τον όρο ομοφυλοφιλία στην συμπεριφορά του αλλά επικράτηση του αντιθέτου της εξωτερικής εμφάνισης φύλου. Τότε θα ομιλούσαμε για πραγματική γεννετική ανωμαλία που είναι έξω από το θέμα μας. Εσείς προφανώς εννοείτε μόνο την ομοφυλοφιλική συμπεριφορά ως προερχόμενη από την φύση. Τότε αυτό είναι ψυχική ασθένεια γεννετικής-ενδεχομένως-αιτιολογίας και από την παιδική ηλικία εμφανιζομένη και χρήζει ψυχικής υποστήριξης για να ταυτισθεί το άτομο με το πραγματικό του φύλο .
Εάν είναι επίκτητη όμως και εμφανιζομένη και στις καλύτερες ''φυσιολογικές'' οικογένειες όπως λέτε υπονοώντας γονείς straight θα πρέπει να γνωρίζουμε εκ του σύνεγγυς το κλίμα που επικρατούσε στην οικογένεια ( πχ μητέρα αυταρχική ή πατέρας θηλυπρεπής, που ενδεχόμενα ήθελαν παιδί αντιθέτου φύλου, βίαιοι ή απόντες κατά την διαπαιδαγώγηση,στενοί συγγενείς,φίλοι με ιδιαίτερα ''κεκαλυμένα'' προβλήματα,σχολεία με μαθητές προβληματικούς και αδιαφορία των επιβλεπόντων καθηγητών, κοκ).
Πρέπει όμως να διαφωνήσω μαζί σας ότι η συναναστροφή με ομοφυλόφιλα άτομα(''γονείς'' και "λοιπούς" του περιβάλλοντος) δεν επηρεάζει την μελλοντική συμπεριφορά εκ μίμησης και ταύτισης του παιδιού. Τα μικρά παιδιά μιμούνται όπως γνωρίζετε τον ομόφυλο γονέα, τα αγόρια τον πατέρα και τα κορίτσια την μητέρα.
Βεβαίως μετ'εξαιρέσεων όπως είδαμε στο κείμενο της κ.Σκαμάγκα. Και βεβαίως μετ'εξαιρέσεων και στα απολύτως φυσιολογικά περιβάλλοντα να υπάρχουν γόνοι με ομοφυλοφιλικές τάσεις. Δεν φταίνε βεβαίως οι αριθμοί όταν το αποτέλεσμα της προσθαφαίρεσης είναι λάθος αλλά η άγνοια ή η ατελής παιδεία ή η διάσπαση της προσοχής την συγκεκριμένη στιγμή, κλπ.

This comment was minimized by the moderator on the site

Ας υποθέσουμε ότι έχουμε μια ιδανική κοινωνία με πρόσωπα κάθε σεξουαλικού προσανατολισμού. Σε αυτήν την ιδανική κοινωνία δεν έχουμε πολέμους, φτώχια, ασθένειες. Οι οικογένειες ζουν αγαπημένες και έχουν τα απαραίτητα για το ζην ή και για το ευ ζην. Τα παιδιά μεγαλώνουν, γίνονται ενήλικες, οι οικογένειες τους τους παρέχουν τα απαραίτητα για την ανατροφή, μόρφωση, εκπαίδευση. Σε αυτήν την κοινωνία δεν υπάρχουν ορφανά, δεν υπάρχουν ασυνόδευτα προσφυγόπουλα. Σε αυτήν την κοινωνία τότε πως οι ομοφυλόφιλοι μπορούν να διεκδικήσουν υιοθεσία ή τεκνοθεσία όπως συνηθίζεται τελευταία (γιατί άραγε είναι πιο ουδέτερο σαν έκφραση;). Άρα λοιπόν αυτό τι σημαίνει; ότι η υιοθεσία από ομοφυλόφιλους είναι δυνατή λόγω της ατέλειας της κοινωνίας. Αντί να στοχεύουμε στην βελτίωση της κοινωνίας, φέρνουμε ένα άλλο γιατρικό; αυτή η πράξη λοιπόν είναι πράξη υποκρισίας, εκτός από παραβίαση των φυσικών αρχών του σύμπαντος. Δε δεχόμαστε αλα καρτ ηθική.. Δε δεχόμαστε ως λαός, ως πλειοψηφία σε μία δημοκρατική χώρα να μας αλλάξουν τους θεσμούς, τα ήθη, τα έθιμα, τις αντιλήψεις, για να ικανοποιηθεί η ιδεοληψία της συντριπτικής μειοψηφίας. Προτείνεται στο δήμο Άνδρου και στα δημοσιογραφικά site της Άνδρου και των Κυκλάδων να διενεργήσουν δημοσκόπηση και γιατί όχι δημοψήφισμα και οι απόψεις να παραδοθούν στους βουλευτές Κυκλάδων. Να γνωρίζουν ποιους εκπροσωπούν και τι πρέπει να λένε. Ας φανταστούμε την ομοφυλοφιλία σε κλίμακα. Που θα οδηγούσε; στην εξαφάνιση του ανθρώπινου γένους. Όταν αντιτίθεσαι στη φύση η φύση σε εκδικείται.

This comment was minimized by the moderator on the site

Εφόσον παραδέχεστε κι εσείς ότι αυτές τις μέρες διαβάσαμε ένα σωρό κατευθυνόμενα κείμενα υπέρ του γάμου και της μητρότητας, το ερώτημα που θέτετε μπορεί να επιστραφεί. Αυτά γιατί ήταν κατευθυνόμενα; Επειδή χειροκροτούσαν; Γιατί στην περίπτωση αυτή η έκφραση διαφορετικής γνώμης είναι κατευθυνόμενη;
Και για να εξηγηθώ επειδή κολλήσατε στην συγκεκριμένη φράση. Εκτός από κατευθυνόμενα κείμενα αυτές τις μέρες είτε υπέρ της μιας θέσης είτε της άλλης, έχουμε διαβάσει και ωραιότατες, ψύχραιμες τοποθετήσεις, στις οποίες τα όποια ερωτήματα και οι ενστάσεις τίθενται με σύνεση και δίχως ακραία μεροληψία, την ίδια στιγμή που μπορεί να παίρνουν σαφή θέση. Στο παραπάνω κείμενο δεν βλέπουμε κάτι τέτοιο. Αντιθέτως, εκτός από ακραία μεροληπτικό είναι και προκλητικά επιθετικό.

This comment was minimized by the moderator on the site

Πώς είναι δυνατόν να βγαίνει το συμπέρασμα ότι εννόησα πως δεν θα πρέπει να δημοσιεύονται απόψεις που διαφωνούν μαζί μου; Η φράση "κατευθυνόμενο κείμενο" αφορά την κριτική μου στο ίδιο το κείμενο και επουδενί στη δημοσίευση του. Δεν εννοώ κάτι παραπέρα από αυτά που γράφω. Αυτό προς αποφυγή παρεξηγήσεων.

Υ. Γ. Ένα σχόλιο για την τελευταία παράγραφο του σχολιαστή The Nail. Πώς εξηγείται τότε ότι τα ομοφυλόφιλα άτομα μεγάλωσαν σε "φυσιολογικές" οικογένειες με διακριτούς ρόλους; Η ομοφυλοφιλία προέρχεται από τη φύση και όχι από τη συναναστροφή με ομοφυλόφιλα άτομα ως κολλητική νόσος...

ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Η φράση "κατευθυνόμενο κείμενο" αφορά τις απόψεις της αναγνώστριας που εκφράζει σκεπτικισμό. Γιατί η έκφραση σκεπτικισμού σε μια καινοτομία του αστικού δικαίου (Γάμος ομοφύλων και παρένθετη μητρότητα) είναι "κατευθυνόμενο κείμενο"; Από πότε η έκφραση γνώμης θετικής ή αρνητικής έγινε "κατευθυνόμενο κείμενο"; Αυτές τις μέρες διαβάσαμε εκατοντάδες "κατευθυνόμενα κείμενα" γνωμών υπέρ του γάμου των ομοφύλων, αλλά και της παρένθετης μητρότητας, από κάθε είδους σχολιαστές. Αυτά δεν ήταν κατευθυνόμενα; Δεν ήταν γιατί χειροκροτούσαν; Και η έκφραση διαφορετικής γνώμης είναι "κατευθυνόμενη";

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 3 μήνες πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Διαβάσαμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τους δύο εντελώς αντικρουόμενους σχολιασμούς. Όπως διαβάσαμε με ενδιαφέρον το κείμενο της αναγνώστριας και την μαρτυρία του νεαρού εξ Αυστραλίας. Καταλάβαμε πως το θέμα αυτό χρήζει περαιτέρω συζήτησης και δεν θα πρέπει να γίνεται προσέγγιση με φανατισμό θετικά ή αρνητικά. Αλλά με περίσκεψη. Έχουμε πλήθος μαρτυριών παιδιών προβληματικών ετερόφυλων ζευγαριών. Κατατέθηκε και μια παιδιού προβληματικής ομόφυλης οικογένειας. Υπάρχουν εκατοντάδες έρευνες για προβληματικές ετερόφυλες οικογένειες. Δεν υπάρχει ούτε μια για προβληματικές ομόφυλες οικογένειες. Συνεπώς η μαρτυρία αυτή είναι μάλλον η πρώτη του είδους. Ας είμαστε προσεκτικοί είτε στην αποδοχή της είτε στην απόρριψη της. Ιδίως στην απόρριψη μιας και όπως επισημάναμε δεν έχουμε δει έρευνες από την μεριά των παιδιών (μαρτυρίες, εμπειρίες κλπ) από οικογένειες από ομόφυλα ζευγάρια. Ή μήπως κάποιοι πιστεύουν πως η παραδοσιακή οικογένεια, που είναι η συντριπτική πλειοψηφία της κοινωνίας απαρτίζεται από ακραίους φαλλοκράτες και η ομόφυλη οικογένεια που αφορά μια πολύ μικρή μειονότητα απαρτίζεται μόνο από ευαγγελιστές της αγάπης;
ΥΓ Δημοσιεύσαμε το κείμενο αναγνώστριας μας και την παράθεση μιας εμπειρίας που παραθέτει. Ο σχολιασμός "εντελώς κατευθυνόμενο κείμενο" οδηγεί στο συμπέρασμα πως δεν θα πρέπει να δημοσιεύουμε απόψεις που διαφωνεί ο κ. Λέκκας και να τις αποκλείουμε προκαταβολικά. Όταν μάλιστα εκφράζονται με ευπρέπεια. Το ίδιο ισχύει και για τον σχολιασμό έτερου αναγνώστη μας που γράφει για "εμετικές περιγραφές". Μην γίνεστε ακραίοι με χαρακτηρισμούς στις αντιδράσεις σας. Δεν βοηθά τον διάλογο...

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 3 μήνες πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Τελείως κατευθυνόμενο κείμενο και ειδικά με την ανεκδιήγητη παράθεση αυτής της μιας και μοναδικής φερόμενης "μαρτυρίας".
Κατ' αρχάς η εικόνα που δίνεται εδώ για τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια μέσα από τη συγκεκριμένη μαρτυρία είναι του αισχίστου επιπέδου και μόνο σκοπό έχει να δημιουργήσει εντυπώσεις. Στην πραγματικότητα η καθημερινότητα ενός ομοφυλόφιλου ζευγαριού δεν διαφέρει σε τίποτα από αυτήν ενός ετεροφυλόφιλου. Και όχι δεν έχουν συνεχώς το μυαλό τους στο... κοκό, όπως τρισάθλια παρουσιάζεται μέσα από τη μαρτυρία. Όπως υπάρχουν σκάρτοι στους μεν υπάρχουν και στους δε.
Αν είχαμε, λοιπόν, μια μαρτυρία παιδιού από τα χιλιάδες που κακοποιούνται καθημερινά από ετεροφιλόφιλους γονείς, θα λέγαμε ότι όλοι οι ετεροφυλόφιλοι γονείς είναι ακατάλληλοι; Και βέβαια όχι. Αν πάλι είχαμε μια μαρτυρία παιδιού που ανατράφηκε αξιοπρεπώς από ομοφυλόφιλους γονείς, μέσα από την οποία τους ευγνωμονεί, θα ήταν αρκετή για να βγάλουμε συμπέρασμα ότι όλα τα παιδιά ομοφυλόφιλων γονέων ανατρέφονται σωστά; Και πάλι όχι. Γι' αυτό και το παραπάνω κείμενο είναι τελείως προβοκατόρικο χωρίς καμία απολύτως βαρύτητα. Για να μην σχολιάσουμε ότι η συγγραφέας αυτοαναιρείται. Στην αρχή μιλάει για την προσφορά της υιοθεσίας έναντι της παρένθετης μητέρας, στο οποίο συμφωνώ απόλυτα, και αμέσως παραθέτει τη διαβόητη μαρτυρία που αναιρεί ακόμα και τα οφέλη της υιοθεσίας εξαιτίας της συμβίωσης με ομοφυλόφιλο ζευγάρι.
Και τέλος, να καταλάβω τις αντίθετες απόψεις για το θέμα της παρένθετης μητέρας, με το οποίο κι εγώ μάλλον διαφωνώ (και το οποίο όμως κάπως όψιμα θυμηθήκατε να σας ενοχλήσει μιας και ισχύει για ετεροφυλόφιλα ζευγάρια χρόνια τώρα), άντε να καταλάβω και κάποιες ειλικρινείς αμφιβολίες για την υιοθεσία, όμως η νομοθέτηση του γάμου σε τι ακριβώς ενοχλεί; Κάνετε λες και το επιβάλουν και στις δικές σας ζωές, ενώ συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο και τελικά εσείς είστε που προσπαθείτε να επιβληθείτε στις ζωές των άλλων.

Περισσότερα